[PC]Half-Life 2 deel 10! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.501 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00

chromeeh

the Gnome

Aikon schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:59:
[...]

Ik denk dat je CPU wat aan de langzame kant is, maar ik gok dat het wel redelijk loopt als je niet te hoge eisen stelt aan de graphics.

[...]
Hmmmm ik denk dat ik de gok maar neem en mocht tie echt niet lopen dat ik 'm dan maar weer doorverkoop :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
chromeeh schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:01:
Hmmmm ik denk dat ik de gok maar neem en mocht tie echt niet lopen dat ik 'm dan maar weer doorverkoop :)
Je bind HL2 aan een steamaccount. Als je 'em wil doorverkopen, moet je ook je steam account er bij geven.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Eindhoven schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:54:
Zit ik net op nu.nl te lezen kom ik dit tegen: 'Gamers worden ziek van spelen Half-Life 2' Heeft iemand hier al iets van gemerkt???????
Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=448804&c=55
Jep :'(

Na 20 a 30 minuten spelen, ben ik kots misselijk.
Dit blijft echt een paar uur zo.

Ik heb dit echter met meer gamez.
het wordt vooral veroorzaakt door de mannier van lopen bij mij... Als het beeld een beetje heen en weer gaat doordat je loopt, wordt ik erg snel misselijk.

Bij bepaalde gamez heb ik er totaal geen last van, en bij andere gamez wordt ik echt dood ziek... heel vervelend, aangezien HL2 zo cool is !

Ik speel nu dus iedere keer 10 minuten... en moet dan echt stoppen... dan voel ik me al een paar uur behoorlijk misselijk :-S

Ik hoop dat hier snel een oplossing voor gevonden wordt.

(Kep geen last van zee ziekte. Auto ziekte alleen in luxe mercedicen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126650

Dat heb ik nou echt nog nooit gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
jhead22 schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:42:
[...]

het wordt vooral veroorzaakt door de mannier van lopen bij mij... Als het beeld een beetje heen en weer gaat doordat je loopt, wordt ik erg snel misselijk.

Bij bepaalde gamez heb ik er totaal geen last van, en bij andere gamez wordt ik echt dood ziek... heel vervelend, aangezien HL2 zo cool is !

Ik speel nu dus iedere keer 10 minuten... en moet dan echt stoppen... dan voel ik me al een paar uur behoorlijk misselijk :-S

offtopic:
Die heb ik alleen met NFSU en NFSU2, verder nog nooit last van gehad met welke game dan ook :S

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:07
jhead22 schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:42:
[...]

Had dit niet met de bepaalde sterkte van de resolutie of iets dergelijks te maken?
Ik dacht dat er op het Forum van Steam al diverse Topics zijn geopend over dit onderwerp, wie weet staat daar ook een oplossing?
Vindt het wel vaag, ikzelf heb hier geen last van, maar ik ben wel autoziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 20:37
Na uren makkelijk spelen heb ik nu toch echt het gevoel dat ik vast zit...

Hier:

Afbeeldingslocatie: http://www.lascar.nl/DaTiezl/hl2.JPG

spoiler:
Ik sta dus bovenop dat gebouw met zo'n crate met rockets erin. Ik heb zojuist 2 van die arige beesten op langee poten uitgeschakeld en in de verte de soldiers ook. Nu riep dat vrouwtje rechts in beeld iets van: "head for the horse!" Maar waar moet ik in godsnaam heen? Ik heb alles afgezocht. Zie ik iets over het hoofd??

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
chromeeh schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:50:
Ik zit met een dillema:

Ik heb het volgende systeem:
1.3 GHz
512 MB ram
Radeon 9200SE 128 mb ram
genoeg storage ruimte

De vraag is nu of HL2 dus een beetje lekker zal lopen op m'n machine, want heb geen zin om >50,- uit te geven en dat tie dan niet loopt.
Heeft iemand ervaring met een soort gelijke machine.
Ik heb het gespeeld op een athlon1ghz met een radeon9500 (512mb ram), en dat was speelbaar alleen je mist wel veel eyecandy heb ik het idee, en de grotere levels zoals met de 'bootbuggy' ging af en toe wel wat schokkerig. Dus ideaal was het niet. Heb het spel verder uitgespeeld op een andere pc (1800+ met radeon 9600)De radeon9200se zit qua prestaties denk ik iets onder de 9500 maar je hebt wel een iets snellere processor. Dus ik denk dat het spel wel zal draaien maar misschien kun je die 50 euro beter besteden door ze in de spaarpot voor een nieuwe videokaart te doen ;)

Oh en ik werd ook misselijk bij het bootgedeelte, denk toch dat het te maken heeft met de bewegingen die dat ding maakt, bij de buggy had ik hier geen last van iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Ook totaal geen last gehad van ziekte oid.

Dat onderscheid de die-hards van de beginners >:)

* Anoniem: 93525 rolt zich preventief in een branddeken om de flames te ontwijken
DaTiezl schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:57:
Na uren makkelijk spelen heb ik nu toch echt het gevoel dat ik vast zit...

Hier:

[afbeelding]

spoiler:
Ik sta dus bovenop dat gebouw met zo'n crate met rockets erin. Ik heb zojuist 2 van die arige beesten op langee poten uitgeschakeld en in de verte de soldiers ook. Nu riep dat vrouwtje rechts in beeld iets van: "head for the horse!" Maar waar moet ik in godsnaam heen? Ik heb alles afgezocht. Zie ik iets over het hoofd??
spoiler:
Kan het niet goed zien op je screen, maar volgens mij was ik daar gisteren ook al geweest. Je moet (mits het de plek is die ik bedoel) omhoog en rechts over het muurtje heen naar beneden springen. Dan zie je die vage robot die loopt als een aap en sta je voor die poort van dat hele hoge gebouw.

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 29-11-2004 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Anoniem: 93525 schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:00:
Ook totaal geen last gehad van ziekte oid.

Dat onderscheid de die-hards van de beginners >:)

* DaTiezl rolt zich preventief in een branddeken om de flames te ontwijken

[...]

spoiler:
Kan het niet goed zien op je screen, maar volgens mij was ik daar gisteren ook al geweest. Je moet (mits het de plek is die ik bedoel) omhoog en rechts over het muurtje heen naar beneden springen. Dan zie je die vage robot die loopt als een aap en sta je voor die poort van dat hele hoge gebouw.
Hmm ik snap het nog niet helemaal...

Ik heb ff 4 ss gemaakt van omgeving...welke kant moet ik op?

1:
Afbeeldingslocatie: http://www.lascar.nl/DaTiezl/1.JPG

2:
Afbeeldingslocatie: http://www.lascar.nl/DaTiezl/2.JPG

3:
Afbeeldingslocatie: http://www.lascar.nl/DaTiezl/3.JPG

4:
Afbeeldingslocatie: http://www.lascar.nl/DaTiezl/4.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door DaTiezl op 29-11-2004 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Never mind! Ik snap het nu al... ik moest over de ijzeren balken heen aan de rechterkant op plaatje 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.lascar.nl/DaTiezl/3.JPG

spoiler:
Kijkend naar deze foto moet je naar het zuiden. Je moet heel voorzichtig over die ijzeren balken lopen en dan tot het muurtje. Daarna naar beneden jumpen en naar rechts totaan de poort :) En nee je zit ernaast gezien je post hierboven. Je moet over de balken die links lopen dacht ik, anders kom je niet over de muur heen.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 29-11-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
chromeeh schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:50:
Ik zit met een dillema:

Ik heb het volgende systeem:
1.3 GHz
512 MB ram
Radeon 9200SE 128 mb ram
genoeg storage ruimte

De vraag is nu of HL2 dus een beetje lekker zal lopen op m'n machine, want heb geen zin om >50,- uit te geven en dat tie dan niet loopt.
Heeft iemand ervaring met een soort gelijke machine.
Ik heb 1,1ghz, 512mb ram, Radeon 8500 LE 64mb en ik kan het spelen met 15/30FPS (zwaarste level 10 maar :/ ) :) (HL2 is trouwens meer processor-gebonden dan videokaart-gebonden.. ALs ik met physics ging spelen, ging de FPS flink omlaag }) )

[ Voor 12% gewijzigd door Dutchmega op 29-11-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
DaTiezl schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:11:
[...]

Hmm ik snap het nog niet helemaal...

Ik heb ff 4 ss gemaakt van omgeving...welke kant moet ik op?

1:
[afbeelding]

..
De steunbalk in het plaatje. Deze maakt een bocht naar de buitenste muur waar een gat in zit wat ook zichtbaar op het plaatje is (dat gat moet je in). Deze steunbalk maakt nog een bocht buiten het plaatje waarmee het zich vestigt aan het platform waar jij nu op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchmega schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:18:
[...]

Ik heb 1,1ghz, 512mb ram, Radeon 8500 LE 64mb en ik kan het spelen met 15/30FPS (zwaarste level 10 maar :/ ) :)
Ik moet zeggen dat het spel ongelofelijk goed in elkaar zit kwa prestaties. Ik draai op 2,8ghz (OC van 2,0Ghz) 512MB pc2100, Asus GF Ti4600. En het draait superieur op 1024x768 met 2x AA etc. Zelfs zonder AA ziet het er nog gelikt uit! Hulde aan de programmeurs die bewezen hebben dat hardware niet de bottleneck is voor de game prestaties voor nextgen games.

@HuggyB

Ik zag die screen over het hoofd, ik helemaal moeilijk doen om het uit te leggen :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 29-11-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

DaTiezl schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:11:
Nu riep dat vrouwtje rechts in beeld iets van: "head for the horse!"
DaTiezl schreef daarna:
Plaatje met een beeld van een paard erop...
Ja tering waar zou je nou toch heen moeten? Kijk es bij het paard zou ik zeggen.... |:(

Wat de hell is er mis met jullie? Je wordt gvd aan je hand vastgehouden in het spel en alsnog weet je niet waar je heen moet? LEER SPELEN!!! echt...sorry hoor, no offence maar een beetje zoeken en proberen ipv meteen in een forum te vragen kan geen kwaad.

Bijna net zo erg als de spelers die na 4x proberen maar een no_clip cheat gebruiken omdat het zo moeilijk is...Stelletje mietjes!!!!

Sorry DaTiezl niet persoonlijk, je was alleen de druppel... :/

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126662

Ik heb een Athlon 2400+, 512 DDR RAM en een MX 440 graka.

Kan ik HL2 deftig spelen met deze MX440? (Betaalbare) voorstellen; misschien overclock, tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

mischien helpen wat van die wagenziekte pillentjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.planethalflife.com/half-life2/screenshots/05.jpg

Hij is er niet mooier op geworden met de jaren :+

Tijd voor deeltje 11? :>

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 29-11-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
Over dat paard gedeelte:
spoiler:
Bij dat paard zat ik ook even vast, ben aan het zeulen geweest met een ijzeren IPE balk en had die over de muur gegooid om er zo overheen te kunnen, dit mocht alleen niet van de pc :( Ik vond het wel een creatieve oplossing :)
Uiteindelijk wel de juiste manier gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Emcee schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:38:
Over dat paard gedeelte:
spoiler:
Bij dat paard zat ik ook even vast, ben aan het zeulen geweest met een ijzeren IPE balk en had die over de muur gegooid om er zo overheen te kunnen, dit mocht alleen niet van de pc :( Ik vond het wel een creatieve oplossing :)
Uiteindelijk wel de juiste manier gevonden.
Bij mij was er een strider tegen de muur gevallen, een van zijn poten lag heel mooi langs de muur, ben ik zo heel soepeltjes op gesprongen en overheen gegleden :D

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Ik heb me een keer met behulp van een vet explosieven helemaal het level uit kunnen slingeren. Ik vloog echt. Ik landde aan de andere kant van de virtuele muren en kon dus het level niet meer inkomen, maar alleen nog maar rondlopen diep onder het level. Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
spoiler:
die gravity gun die jullie hier tweaken in de cfg file is niet de gravity gun die je op het laatst krijgt.
je kunt namelijk geen dingen uit de muur rukken en poppetjes bij hun ledematen pakken.

weet iemand hoe je die via console kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Eindhoven schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:54:
Zit ik net op nu.nl te lezen kom ik dit tegen: 'Gamers worden ziek van spelen Half-Life 2' Heeft iemand hier al iets van gemerkt???????
Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=448804&c=55
ja,vooral in het hovercraft gedeelte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Dat had ik ook een keer. Ik stond op een balk oid, en die zat ergens klem onder. Dus ik doorlopen, en toen zat ik ook klem (in die balk). Ik heen en weer proberen te lopen, springen, maar dat hielp allemaal niet. Dus nog een beetje lopen, knalt die balk ineens los, dus ik vlieg helemaal over het level heen, wel leuk, zo kan je alles zien. Maar omdat ik zo hoog was overleefde ik de val niet. :D
Jeronimusius schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:55:
spoiler:
die gravity gun die jullie hier tweaken in de cfg file is niet de gravity gun die je op het laatst krijgt.
je kunt namelijk geen dingen uit de muur rukken en poppetjes bij hun ledematen pakken.

Zoek zelf es. Het staat wel een paar keer in dit topic, zelfs nog een paar (2/3 oid) pagina's terug.

[ Voor 40% gewijzigd door Vanitas op 29-11-2004 16:11 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Meelobee schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:24:
[...]

[...]

Ja tering waar zou je nou toch heen moeten? Kijk es bij het paard zou ik zeggen.... |:(

Wat de hell is er mis met jullie? Je wordt gvd aan je hand vastgehouden in het spel en alsnog weet je niet waar je heen moet? LEER SPELEN!!! echt...sorry hoor, no offence maar een beetje zoeken en proberen ipv meteen in een forum te vragen kan geen kwaad.

Bijna net zo erg als de spelers die na 4x proberen maar een no_clip cheat gebruiken omdat het zo moeilijk is...Stelletje mietjes!!!!

Sorry DaTiezl niet persoonlijk, je was alleen de druppel... :/
Ik ben het helemaal met je eens! dit is zeer triest voor deze game, het is een shooter!! geen adventure! Ik zou diezelfde lui weleens full throtle zien spelen.....kunnen ze beter een eigen forumpje maken.
Wel humor, al dat zielige gedoe als ze ff vast zitten in halflife2. Als ze de game uit hebben gespeeld is het weer: ''Dit spel is veel te makkelijk uit te spelen''
Ach... laten we het maar op casual gamers houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Jeronimusius schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:55:
spoiler:

Open Console en typ het volgende inenter na elke invoer:

1. sv_cheats 1
2. map d3_citadel_04
3. changelevel d1_trainstationom maar een voorbeeld te noemen
4. give weapon_physcannon

En voíla, je hebt de blauwe Grav. Gun in het 1e level (in dit geval :p).
Was ook gewoon even op te zoeken met de ''Topic Search'' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Yonix je bent te aardig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:22
spoiler:
er moet toch echt een deel 11 komen lijkt mij...
niet dat ik er eentje maken kan, want ik ken al die codes ervoor niet, behalve rippen dan... wat niet echt kicke is dus.

end of spolier, haha

en ik kan niet wachten tot ik wat cash heb om mn pc te upgraden + hl2 te kopen want al die screenshots maken me echt hot voor deze game!

[ Voor 25% gewijzigd door Yonni op 29-11-2004 16:25 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 18:29

GG85

.......

Yonix schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:18:
[...]

1. sv_cheats 1
2. map d3_citadel_04

Was ook gewoon even op te zoeken met de ''Topic Search'' :)
Zou het werken om dit in config.cfg te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 10:18

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

GG85 schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:25:
[...]

Zou het werken om dit in config.cfg te zetten?
Probeer 't en post 't resultaat hier? :?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Laatst online: 26-05 21:56
Ik denk niet dat het werkt aangezien je config wordt geladen op het moment dat je in het hoofdmenu zit of eigenlijk iets daarvoor. Als je in een game bent kan je pas die commando's opgeven.

Maak gewoon een nieuwe .cfg met als naam gun.cfg, zet deze commands erin en dan hoef je in je console alleen maar: exec gun.cfg te typen. :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Is er ps al een topic speciaal voor de mods die mensen natuurlijk keihard aan het maken zijn voor hl2? Zo ja.. link! Zo nee... maken dan maar? :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Maarten L schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:34:
Ik denk niet dat het werkt aangezien je config wordt geladen op het moment dat je in het hoofdmenu zit of eigenlijk iets daarvoor. Als je in een game bent kan je pas die commando's opgeven.

Maak gewoon een nieuwe .cfg met als naam gun.cfg, zet deze commands erin en dan hoef je in je console alleen maar: exec gun.cfg te typen. :)
Maar hij moet 2x een level laden, is hij dan niet vergeten wat hij moet doen als je het eerste level hebt geladen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
mja tis idd tijd voor een nieuw deeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Anoniem: 104748 schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:14:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens! dit is zeer triest voor deze game, het is een shooter!! geen adventure! Ik zou diezelfde lui weleens full throtle zien spelen.....kunnen ze beter een eigen forumpje maken.
Wel humor, al dat zielige gedoe als ze ff vast zitten in halflife2. Als ze de game uit hebben gespeeld is het weer: ''Dit spel is veel te makkelijk uit te spelen''
Ach... laten we het maar op casual gamers houden. :)
spoiler:
Dit was iid wel heel erg n00b van me! Ik dacht eigenlijk dat ze iets zei wat klont op "horse" daarom ging ik niet naar een paard zoeken eigenlijk. Dit stukje was verder het enige punt waar ik echt ff vast zat. Ik heb em zojuist uitgespeeld en ik vind dat het een vet spel is geworden. Je denkt aan het eind dat je niet zo lang hebt gespeeld maar als je dan gaat na denken waar je allemaal bent geweest.... Verder was het eind wel heel erg makkelijk ja. Ik vind dat beest dat die prof. kwijt was aan het eind van de aftiteling wel laggen...misschien een inleiding tot een volgend deel...

[ Voor 5% gewijzigd door DaTiezl op 29-11-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Vanitas schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:38:
[...]

Maar hij moet 2x een level laden, is hij dan niet vergeten wat hij moet doen als je het eerste level hebt geladen??
Lees even welke commands hij in zijn .cfg wil zetten.. hij wil maar 1x van level veranderen en daarna na het give command handmatig een leven uitkiezen. Ps zou ik kiezen (als je toch aan het cheaten bent) voor het command 'impulse 101'

:)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
http://schlex.t4a.net/dir/_page/dod.php?id=28 Voor een heel uitgebreid overzicht van alle commands in hl2 :)

Page 7 voor sv_ commands

[ Voor 12% gewijzigd door Maarten L op 29-11-2004 16:49 ]

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
Vanitas schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:09:
Dat had ik ook een keer. Ik stond op een balk oid, en die zat ergens klem onder. Dus ik doorlopen, en toen zat ik ook klem (in die balk). Ik heen en weer proberen te lopen, springen, maar dat hielp allemaal niet. Dus nog een beetje lopen, knalt die balk ineens los, dus ik vlieg helemaal over het level heen, wel leuk, zo kan je alles zien. Maar omdat ik zo hoog was overleefde ik de val niet. :D

[...]

Zoek zelf es. Het staat wel een paar keer in dit topic, zelfs nog een paar (2/3 oid) pagina's terug.
die zie ik nergens staan en heb idd al gezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Dag mensen, ik heb zojuist mijn c: schijf geformateerd. Daarna steam geinstalleerd, op D:
Ik denk vervolgens te spelen, HL2 staat immers op D: maar hij ziet niet dat hij al binnen is. Hij wil weer de 4000 mb downloaden. Bij browse games staat echter Source wel aangeduid dat ik hem kan spelen?!?!

laat maar, schijven verwisseld 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 94542 op 29-11-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Over vliegen gesproken, probeer het volgende eens:

Tweak je gravity gun met de nodige commands (staan overal in het topic dus zoek maar op)
ga op je buggy staan
spring en op het moment dat je naar beneden gaat probeer je je buggy naar je toe te halen! eerst krijg je wat lag (want dit kan eigenlijk niet) en daarna word je gelanceerd door je buggy.. zonder lag.

is wel handig om ff godmode aan te zetten ;)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00

chromeeh

the Gnome

Hydra schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:03:
[...]

Je bind HL2 aan een steamaccount. Als je 'em wil doorverkopen, moet je ook je steam account er bij geven.
Ik kan toch als ik me niet vergis per serial nummer per game een Steam account aanmaken? Of is het per email adres :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
DaTiezl schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:57:
spoiler:
Er is echt maar één paard te zien in de omgeving:
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/half-life2/hl2-screenshot05.jpg
Kan niet missen:
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/half-life2/hl2-screenshot06.jpg
Anoniem: 4629 schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:50:
Ik heb me een keer met behulp van een vet explosieven helemaal het level uit kunnen slingeren. Ik vloog echt. Ik landde aan de andere kant van de virtuele muren en kon dus het level niet meer inkomen, maar alleen nog maar rondlopen diep onder het level. Heel raar.
Toen ik bij die Strider aankwam die uit de grond komt en daarbij twee auto's wegslingerd werd ik plotseling metershoog de lucht ingeslingerd:
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/half-life2/hl2-screenshot07.jpg
Hij bleef ook nog op me vuren:
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/half-life2/hl2-screenshot08.jpg
Hij schoot me zelfs dood voordat ik weer begon te vallen:
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/half-life2/hl2-screenshot09.jpg
Op parachute (9) drukken zoals in Battlefield heeft helaas geen zin:
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/half-life2/hl2-screenshot10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Epitome schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:27:
[...]
Er is echt maar één paard te zien in de omgeving:
[afbeelding]
Kan niet missen:
[afbeelding]

[...]

Toen ik bij die Strider aankwam die uit de grond komt en daarbij twee auto's wegslingerd werd ik plotseling metershoog de lucht ingeslingerd:
[afbeelding]
Hij bleef ook nog op me vuren:
[afbeelding]
Hij schoot me zelfs dood voordat ik weer begon te vallen:
[afbeelding]
Op parachute (9) drukken zoals in Battlefield heeft helaas geen zin:
[afbeelding]
Lol, ziet er best grappig uit :9

Oh, en Vanitas....bedankt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 29-11-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
spoiler:
[quote]Yonix schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:18:
[...]

1. sv_cheats 1
2. map d3_citadel_04

Was ook gewoon even op te zoeken met de ''Topic Search'' :)[/quote]

bedankt! ik heb wel gezocht maar niet gevonden.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeronimusius op 29-11-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74967

Ff een vraagje : Heb net half life 2 origineel gekocht, na het eerst een tijdje geprobeerd te hebben. Is er nu al wat tegen dat geluidsprobleem? Op steam zag ik niks iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *