[PC]Half-Life 2 Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.588 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Anoniem: 114195 schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:00:
Ik moet zeggen dat het een amusant weekend voor me was met spelen, maar ik had het het geld niet waard gevonden.

(Ik douw er maar spoilertags omheen just in case, geen zin om na m'n rant nog dingen te gaan lopen editten.)

Kort gezegd, ik vond het een aardige game, maar niet echt hype-waardig (zijn ze bijna nooit overigens). Er zaten zeker leuke truukjes en gimmicks in, maar ik ben blij dat ik voor die 12 uur speeltijd geen 50 euro neergelegd heb.
Dat is het grote nadeel van de "hype". Men gaat verwachten dat het dé game gaat worden van allertijden, en dan beginnen ze het spel ook in die gemoedstoestand. Op het moment dat iets dan tegenvalt, zakt de meerwaarde van de hele game gelijk. Begrijpelijk dat men ontevreden is over een game die al 2 keer gemaakt is, tientallen keren uitgesteld, dan nog stééds bugs bevat. :/ .

Máár!
Toch vind ik de creativiteit en sfeer geweldig in de game. Het verhaal smaakt naar meer, maar de game lijkt het af en toe teveel te vertragen. Ik heb nog niet genoeg tijd gehad om het uit te spelen, maar tot nu toe kan ik al zeggen dat ik wel waar voor mijn geld heb gehad. Al vind ik nog altijd 50 euro voor een game veel te veel, voor een singleplayer shooter.

Hopelijk snel een Half-Life 3 of een expansion pack voor een leuk prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 22:25
Ik vind HL2 een ongelofelijk vet spel. Het is misschienwat minder dan HL1 maar het is ook wel erg gehyped. En een 2e deel valt altijd wat tegen. De nieuwigheid is er af.

Het grootste nadeel vind ik echter tot nu toe (ben nog niet zo ver, heb het 3 uurtjes gespeeld ofzo) dat het verhaal te vaag is. In HL1 werd je echt met het verhaal meegezogen en wilde je meer weten. Dit gevoel heb ik veel minder met HL2.
spoiler:
Ik snap bv absoluut niet waarom ik in City17 ben en wie die gozer precies is op de schermen. Er is wel wat over verteld en je weet het allemaal ongeveer maar het is imo toch allemaal net iets te vaag gehouden. En waarom in godsnaam die aliens (ben ff de naam kwijt) met dat ene rode oog nu ineens allies zijn. Je komt ze tegen voor het eerst, ik denk afmaken die hap, blijken ze je te helpen. Op z'n minst kon er wat uitleg bij komen als je ze de eerste keer tegen komt. Maar goed ben nog maar in level 2 ofzo dus misschien dat het allemaal wat duidelijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72628

Ik zou expansionpack of HL3 alleen kopen als er extra dingen inzit voor de MP
voor het verhaal zou ik het niet meer doen.
IK neem aan dat als er een HL3 komt het met de zelfde engine doet als HL2

Anders mot ik weer een nieuwe videokaart gaan halen voor een spel. Voor HL2 heb ik 512 mb ddr extra bij gekocht. Het spel heeft me bijna 150 euro gekost.
Oke geheugen kan ik altijd wel gebruiken :P.

en 50 euro vind ik wel waard voor een goed spel. Want als het goed is , heb je er nog een aantal jaren plezier, met de mods die er uit gaan komen.
Ik neem aan dat mensen met een warez versie de mods niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Het verhaal vond ik inderdaad ook zwaar afgeraffeld. Het is leuk om het mysterieus te houden, maar zoals het nu er inzat sloeg het inderdaad nergens op, en de levels werkten ook niet echt toe naar de vorming van een verhaal moet ik zeggen. Zoals het infiltreren in die toren, .. het is enorm jammer dat ze het er zo simpel vanaf hebben gebracht. Het leveldesign is subliem, maar dan .. het is zo lineair als de pest en kon me qua gameplay niet echt boeien, .. je komt wat mannetjes tegen *poef* .. who's next.. *poef* etc..

En de facial expressions.. mwoah.. zo indrukwekkend? Het kwam op veel punten nog ontzettend stroef over. Ze hadden net zogoed mickey mouse in een kangaroepak kunnen filmen dan had je hetzelfde effect.

De vonken zijn daarintegen wel heel goed grafisch uitgewerkt, vooral als een manhunt tegen een hekwerk ramt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 22-11-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26
We Are Borg schreef op maandag 22 november 2004 @ 10:56:
[...]

Al gedaan. Opgepakt, meerdere plekken neergezet en af en toe weer opgepakt en neergezet toen er niks gebeurde.
hmm, nouja je kunt AI_disable 0 eens proberen anders moet je maar zeggen waar die savegames staan dan zal ik zien of ik er een kan opsturen

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83846

Anoniem: 72628 schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:18:

en 50 euro vind ik wel waard voor een goed spel. Want als het goed is , heb je er nog een aantal jaren plezier, met de mods die er uit gaan komen.
Ik neem aan dat mensen met een warez versie de mods niet kunnen spelen.
Ben ik met je eens, 50 euro voor een goed spel heb ik ook echt wel over. En vanzelf sprekend hoop ik dat de mensen met de warez versie ook niet kunnen spelen. Maar zoals met elk spel: er zal wel weer iets komen wat dit wel mogelijk maakt. ik was er ook van overtuigd dat HL2 lastig te spelen zou zijn als warez....helaas is het tegendeel weer bewezen.

Laat de MODS maar komen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Fire_escape schreef op maandag 22 november 2004 @ 10:42:
[...]

Wat voor videokaart heb je?
Is 1024x960 een standaard resolutie?
Misschien kun je je vraag beter hier stellen:
HL2 diverse errors*

:)
Sorry, ik heb een XFX 6800LE 16xp en 5xV gewoon op stock speeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ehm ik was zo eens wat screenshots aant kijken van hl2, en nu kwam ik weer die zogenaamde "Hydra" tegen; een vijhand waar nog weinig van bekend is.....

Nou heb ik hl2 uitgespeelt en ben ik nogsteeds geen enkele "Hydra" tegengekomen, ben ik hem dan gewoon voorbij gerusht of bestaat hij gewoon niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:09

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 83846 schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:27:
[...]

Ben ik met je eens, 50 euro voor een goed spel heb ik ook echt wel over. En vanzelf sprekend hoop ik dat de mensen met de warez versie ook niet kunnen spelen. Maar zoals met elk spel: er zal wel weer iets komen wat dit wel mogelijk maakt. ik was er ook van overtuigd dat HL2 lastig te spelen zou zijn als warez....helaas is het tegendeel weer bewezen.

Laat de MODS maar komen :>
Niet om je te ontmoedigen hoor maar dr is al een zeer goed speelbare warezversie :)
Dat er ff buiten gelaten is het wel een grappig spelletje, ik moet het alleen wel met Markjuh (zie hierboven) eens zijn. Ik zit nu al een paar uur te spelen en het is tot nu toe nog een beetje recht toe recht aan FPS zonder echt een duidelijk verhaal.
Beetje te standaard naar mijn zin, experimentje, gaat iets fout, aliens wandelen rond, jij mag gaan schieten.
Verder wel vermakelijk, met 1 hele gave hoofdtoon in het spel: De Physics O+

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:27

Arfman

Drome!

Ryceck schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:41:
[...]

Niet om je te ontmoedigen hoor maar dr is al een zeer goed speelbare warezversie :)
Dat er ff buiten gelaten is het wel een grappig spelletje, ik moet het alleen wel met Markjuh (zie hierboven) eens zijn. Ik zit nu al een paar uur te spelen en het is tot nu toe nog een beetje recht toe recht aan FPS zonder echt een duidelijk verhaal.
Beetje te standaard naar mijn zin, experimentje, gaat iets fout, aliens wandelen rond, jij mag gaan schieten.
Verder wel vermakelijk, met 1 hele gave hoofdtoon in het spel: De Physics O+
Veel vragen die Markje had (zoals: wie is die man op de schermen) worden gewoon uitgelegd hoor :?
Ik snap neit dat mensen overal langsrushen, HL2 is een spel wat je langzaam moet spelen, elk knopje indrukken, elk deurtje openen, dan wordt er veel meer duidelijk.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Pandemic schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:39:
Ehm ik was zo eens wat screenshots aant kijken van hl2, en nu kwam ik weer die zogenaamde "Hydra" tegen; een vijhand waar nog weinig van bekend is.....

Nou heb ik hl2 uitgespeelt en ben ik nogsteeds geen enkele "Hydra" tegengekomen, ben ik hem dan gewoon voorbij gerusht of bestaat hij gewoon niet ?
Stukje van Halflife2.net:
Tunnels 97.7MB

Find out how 'Man Hacks' get their name and see the now cut Hydra.
Filmpje laat een scripted event zien met Alyx, als je de game dus helemaal gespeeld hebt zou je hem moeten zijn tegengekomen.

En "the now cut Hydra" doet inderdaad vermoeden dat hij er niet in zit. :)

[ Voor 11% gewijzigd door max op 22-11-2004 11:57 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-06 08:59

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik zit vast in de canals:

spoiler:
"Follow the
hallways through a loading screen to a bunch of debris that must be
destroyed to move further. Do this, then continue and bust through the
barricade to another resistance member who will give you more
information." Maar dat lid van het verzet doet helemaal niets en die deur waar ik dan hoogstwaarschijnlijk doorheen moet kan ik opblazen, althans de houten delen, de metalen stukken blijven zweven in de lucht, en ik kan er niet doorheen. Lijkt mij een bug :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik vond al dat ik soepel bezig was op 'normal' maar nu zit ik toch vast
in uitgerekend het Prison :+ level !

spoiler:
Ergens aan het eind van het level (denk ik) is m'n enige uitweg een smalle doorgang tussen 2 "blauwe muren" die naar elkaar toe bewegen en alles crushen.

screenshot

Ergens halverwege trigger ik het crushen dus ik weet niet meer wat ik moet doen.
Iemand enig idee hoe ik daar uitkom? Is de uitgang soms heel ergens anders? :?
Een klein stukje terug is een opening in het plafond maar ik word helemaal maf van dat stapelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
handige_harrie schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:06:
Ik zit vast in de canals:

spoiler:
"Follow the
hallways through a loading screen to a bunch of debris that must be
destroyed to move further. Do this, then continue and bust through the
barricade to another resistance member who will give you more
information."
Heb je geen screenshot? Tis al een paar dagen geleden dat ik in canals zat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114862

Bobnofski schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:06:
Ik vond al dat ik soepel bezig was op 'normal' maar nu zit ik toch vast
in uitgerekend het Prison :+ level !

spoiler:
Ergens aan het eind van het level (denk ik) is m'n enige uitweg een smalle doorgang tussen 2 "blauwe muren" die naar elkaar toe bewegen en alles crushen.

screenshot

Ergens halverwege trigger ik het crushen dus ik weet niet meer wat ik moet doen.
Iemand enig idee hoe ik daar uitkom? Is de uitgang soms heel ergens anders? :?
Een klein stukje terug is een opening in het plafond maar ik word helemaal maf van dat stapelen ;)
spoiler:
volgens mij kon je een stukje verderop er tussen door, en daar ontmoet je alex weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114862

Bobnofski schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:09:
[...]

Heb je geen screenshot? Tis al een paar dagen geleden dat ik in canals zat 8)
wou ik net vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Anoniem: 114862 schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:14:

spoiler:
volgens mij kon je een stukje verderop er tussen door, en daar ontmoet je alex weer
Yep. dat is het! Lekker suf dat ik daar 10x voorbij ben gerend,
spoiler:
tis niet zo'n kleine doorgang ook zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:11

dbzfan

Nee.

Orion84 schreef op maandag 22 november 2004 @ 08:59:
[...]

spoiler:
Zoals Blackspot ook al zei: via het hek (dat in deze screen aan je voeten ligt) de kade op en dan aan et einde er weer vanaf (vanaf je huidige positie gezien rechts). Ik ben ook nie aan de overkant geweest. Het deurtje aan de kant waar je nu staat kan je wel in, maar daar ligt alleen wat supply's.
spoiler:
Ik zit nu op school dus kan het niet checken, maar ik moet eruit aan de linkerkant, niet de rechterkant. Of m'n orientatie is fucked up :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:19

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

dbzfan schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:36:
[...]

spoiler:
Ik zit nu op school dus kan het niet checken, maar ik moet eruit aan de linkerkant, niet de rechterkant. Of m'n orientatie is fucked up :D
spoiler:
Je moet met je airboat tegen het hek (dat in deze screen aan je voeten ligt.) op rijden/varen en dan linksaf en dan aan et eind kan je van de kade af (tussen wat verbogen hekwerk door). (dat is dus vanuit de positie op deze screen rechts, maar als je aan et varen bent is et nadat je de kade op komt linksaf.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

guys ik zit vast hier wel te vertstaan ik denk dat ik ergens in het einde van follow freeman zit:

http://www.xs4all.nl/~dave2002/d3_c17_130002.jpg
http://www.xs4all.nl/~dave2002/d3_c17_130003.jpg

iemand een idee wat ik nu moet doen ik heb elke enemey afgeknald iclusief die striders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:11

dbzfan

Nee.

Orion84 schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:40:
[...]

spoiler:
Je moet met je airboat tegen het hek (dat in deze screen aan je voeten ligt.) op rijden/varen en dan linksaf en dan aan et eind kan je van de kade af (tussen wat verbogen hekwerk door). (dat is dus vanuit de positie op deze screen rechts, maar als je aan et varen bent is et nadat je de kade op komt linksaf.
Ok man, tnx, ik zal het zo proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298 schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:44:
guys ik zit vast hier wel te vertstaan ik denk dat ik ergens in het einde van follow freeman zit:

http://www.xs4all.nl/~dave2002/d3_c17_130002.jpg
http://www.xs4all.nl/~dave2002/d3_c17_130003.jpg

iemand een idee wat ik nu moet doen ik heb elke enemey afgeknald iclusief die striders
Daar zat ik ook wel ff te kijken, je moet naar rechts over die stalen balken lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:32
DeX schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:10:
Hopelijk snel een Half-Life 3 of een expansion pack voor een leuk prijsje.
Misschien waren ze ondertussen al meteen bezig met Half-Life 3, en heeft het daarom zo lang geduurt. En ik hoop dat na Half-Life 3 weer Half-Life 4 komt. :9~

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 20:37
Weet iemand een commando om het aantal fps te kunnen zien in HL2?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:57
DaTiezl schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:03:
Weet iemand een commando om het aantal fps te kunnen zien in HL2?
net_graph 1
net_graph 2
net_graph 3

cl_showfps 1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Wel eerst -console toevoegen aan de launch parameters natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 04-05 10:04
Vind het een mooi spel , maar denk dat er verder weinig story inzit .
Was meer onder de indruk van max pain 2 , maar oke dat terzijde .
Wil nu ook wel eens met console rommelen , maar die klapt telkens weg als ik wat intoets .
Nou weet ik het verhaal over ctrl , maar dan kan ik helemaal niet meer typen :S
Weet iemand hier iets anders voor ,zo ja wat ?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124 schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:47:
[...]

Daar zat ik ook wel ff te kijken, je moet naar rechts over die stalen balken lopen. :)
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 20531 schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:17:
Wel eerst -console toevoegen aan de launch parameters natuurlijk.
Voor de gene die niet weten hoe dit moet, console is ook aan te zetten in de options :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-06 12:13

Rexomnium

Vincam aut moriar

rhermans schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:20:
Vind het een mooi spel , maar denk dat er verder weinig story inzit .
Was meer onder de indruk van max pain 2 , maar oke dat terzijde .
Wil nu ook wel eens met console rommelen , maar die klapt telkens weg als ik wat intoets .
Nou weet ik het verhaal over ctrl , maar dan kan ik helemaal niet meer typen :S
Weet iemand hier iets anders voor ,zo ja wat ?
Ja, irritante bug is dat. Je moet eerst even een klinker invullen (A, E, U, etc.), dan blijft de console staan.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:04
Dat is geen bug, je moet gewoon even je toetsenbordinstelling op engels zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok zit nu hier vast...
spoiler:
dogg heeft dat standbeeld met die pilaar omgegooid met een auto en blijft daar staan.. wat nu?

http://www.xs4all.nl/~dave2002/d3_c17_130007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 75298 schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:45:
ok zit nu hier vast...
spoiler:
dogg heeft dat standbeeld met die pilaar omgegooid met een auto en blijft daar staan.. wat nu?

http://www.xs4all.nl/~dave2002/d3_c17_130007.jpg
spoiler:
Loop achter Barney en Dog aan naar die muur. even rondlopen en Dog tilt een stukje van die muur op met een gat waar je in kan crawlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
In de save map staan je saved games ;). AI disable werkt ook niet. Als iemand mij een save game zou kunnen mailen waarbij je net voorbij die gun turrets begint dan graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:23
We Are Borg schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:01:
In de save map staan je saved games ;). AI disable werkt ook niet. Als iemand mij een save game zou kunnen mailen waarbij je net voorbij die gun turrets begint dan graag :)
Waar precies? Ik heb het een paar dagen geleden uitgespeeld, misschien heb ik die save nog wel

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Serial-X schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:05:
[...]

Waar precies? Ik heb het een paar dagen geleden uitgespeeld, misschien heb ik die save nog wel
In je half life map waar je die geinstalleerd hebt, dan in HL2 en dan in de map SAVE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
We Are Borg schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:06:
[...]

In je half life map waar je die geinstalleerd hebt, dan in HL2 en dan in de map SAVE :)
Nee, ik bedoelde welke gun turrets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Serial-X schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:07:
[...]

Nee, ik bedoelde welke gun turrets..
Oeps, sorry, verkeerd begrepen :P

spoiler:
Het speelt zich af in de prison. Je moet 3 gun turrets neerzetten (dat vertel dat vrouwtje ook via de speakers) waarna er van 4 verschillende kanten soldaten op je afkomen. Ik heb dus het probleem dat ze niet komen, dus vandaar dat ik een savegame zoek vlak na deze actie. Als je wilt kan ik nog wel even screenshot maken om het duidelijker te maken, maar denk wel dat je het nu weet. Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
We Are Borg schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:11:
[...]

spoiler:
Het speelt zich af in de prison. Je moet 3 gun turrets neerzetten (dat vertel dat vrouwtje ook via de speakers) waarna er van 4 verschillende kanten soldaten op je afkomen. Ik heb dus het probleem dat ze niet komen, dus vandaar dat ik een savegame zoek vlak na deze actie. Als je wilt kan ik nog wel even screenshot maken om het duidelijker te maken, maar denk wel dat je het nu weet. Thanks ;)
Ja, ik snap welk stukje je bedoelt :P Ik zal eens even kijken of ik die nog heb.

[edit]

Helaas, ik heb ze hem niet meer :(

[ Voor 6% gewijzigd door Serial-X op 22-11-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:06
Rexomnium schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:28:
[...]

Ja, irritante bug is dat. Je moet eerst even een klinker invullen (A, E, U, etc.), dan blijft de console staan.
Je moet even in de balk waar je in typt, op het einde NL veranderen in VS. En dan gaat het wel goed. Keyboardsettings in windows instellen kan ook maar is minder handig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

[...]

spoiler:
ik ben bij dat stuk met die 3 turrets.
maar ik ben er nog niet voorbij. ik kan em wel mailen als je dat vet vind.
als je em wilt stuur ff een mailtje naar: trendyhipencool@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:54

DataCopy

Dum vita est spes est

He mensen,

ik zit nu in dat stuk highway 17 langs de kust en ik vroeg met het volgende af (toch maar tussen spoilers gezet al verwacht ik niet dat ik iets verpest :))

spoiler:
Als je daar rijdt kom je bij elke 'tussenpost' wel zo'n mijnding tegen, lijkt een beetje op een moderne 'ja-knikker' die ze ook gebruiken om olie op te pompen. Ik vroeg me eigenlijk af of daar ook nog nut of verhaal aan vast zit, misschien dat ik het ergens gemist heb maar het enige wat ik tot nu toe merk is dat het die vervelende ant-lions een beetje op afstand houd.
Je kunt ze aan de andere kant wel uit- en aanzetten, dus misschien toch nog een hoger doel???

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Laatst online: 10-05 21:21
DataCopy schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:43:
spoiler:
Als je daar rijdt kom je bij elke 'tussenpost' wel zo'n mijnding tegen, lijkt een beetje op een moderne 'ja-knikker' die ze ook gebruiken om olie op te pompen. Ik vroeg me eigenlijk af of daar ook nog nut of verhaal aan vast zit, misschien dat ik het ergens gemist heb maar het enige wat ik tot nu toe merk is dat het die vervelende ant-lions een beetje op afstand houd.
Je kunt ze aan de andere kant wel uit- en aanzetten, dus misschien toch nog een hoger doel???
Volgens mij is dit het enige doel van die "stampers".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 17:19

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

PacinoAllstars schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:04:
[...]

net_graph 1
net_graph 2
net_graph 3

cl_showfps 1 ?
naast cl_showfps 1 , kan je ook cl_showfps 2 gebruiken, dan krijg je naast de current fps ook de min en max.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Evolutionz schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:54:
[...]

Volgens mij is dit het enige doel van die "stampers".
Zodra je ze uitzet komen al die antlions op je af... dus heb je nu een idee wat ze doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 18:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik mis eigenlijk die gun die je in die "beta" had van vorig jaar....
daar had je zon soort gun waarmee je stuff tegen andere dingen aan kon plakken.
je kon dus bijv. je hele buggy vol plakken met platen, zodat je beter beschermt was.

komt dat misschien?
zit nu bij dat buggy lvl, bijna aan het einde gok ik (bij die tanker-vrachtwage in het lvl Sandtraps)

en ik mis eigenlijk een outside view als je in je buggy zit :Y)

zijn geen klachten ofzo hoor, vind het het een GENIAAAL spel!
de sfeer is top, de gezichten en het water is gewoon ENG zo mooi...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

Vraag me nou telkens meer af wat er met de "oude" HL2 gebeurt is, lees hier bijv net in een oude PC Gameplay (mei 2004) in een interview met Gabe Newell dat ie zegt dat je op minstens 40 uur gameplay mag rekenen :?, nou dat komt dus niet eens in de buurt :(.

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 22-11-2004 15:07 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-06 07:35
bAdmuTs schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:04:
Vraag me nou telkens meer af wat er met de "oude" HL2 gebeurt is, lees hier bijv net in een oude PC Gameplay in een interview met Gabe Newell dat ie zegt dat je op minstens 40 uur gameplay mag rekenen :?, nou dat komt dus niet eens in de buurt :(.
Opgesplitst naar Half Life 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Is er een console command voor die uber grav gun? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26271

zijn er al mensen aan t klooien met multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 10:10

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Xrenity schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:20:
Is er een console command voor die uber grav gun? :D
gewoon imulse 101 in je console inkloppen, dan heb je alle wapens volgens mij

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
nope, dat is de gewone manipulator :)
give weapon_physcannon ook overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
Fire_escape schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:54:
[...]

Stukje van Halflife2.net:

[...]

Filmpje laat een scripted event zien met Alyx, als je de game dus helemaal gespeeld hebt zou je hem moeten zijn tegengekomen.

En "the now cut Hydra" doet inderdaad vermoeden dat hij er niet in zit. :)
Ik ben opzoke gegaan naar dat level, ik kon zoiezo geen level genaamd tunnnels vinden maar die situatie in die film wel, virjwel alles kom overeen maar er zijn duidelijk dingen veranderd. Die doorgang naar dat grote trappenhuis zit 100 m verder in mijn hl2 (hij zit na het ijzeren hek en niet ervoor) en daarbij is dat ijzeren hek bij mij niet voorzien van een poort. En als je in dit gebied vordert is er maar 1 pad wat je kan volgen, en je komt geen hydra tegen.....
Hier volgens wat screenies van mijn bevinding waar ik uit mag concluderen dat er
GEEN Hydra in hl2 aanwezig is........

http://img100.exs.cx/img100/2701/d3_c17_80001.jpg
http://img100.exs.cx/img100/221/d3_c17_080001.jpg
http://img100.exs.cx/img100/3074/d3_c17_080002.jpg
http://img100.exs.cx/img100/6487/d3_c17_080003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

[...]

spoiler:
Had ik ook, jij hebt denk ik die niet geheel legale versie hmm ? ;) Daar werkt de AI soms niet goed.

Wat voor mij werkte was je computerdatum op November 16 zetten en in je x/hl2/config/config.cfg aan het einde toe te voegen:
ai_norebuildgraph "1"

Save, ding op read-only zetten en een save iets ervoor laden, gaan met die banaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-06 09:17
Nog steeds geen patch voor de 'Could not read memory'-bug? Ik kan namelijk al daaagen niet verder spelen :(

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 21:34
ik schaam me dood, maar zit vast in level 0 :X
spoiler:
barney zegt ga naar de plaza? dus ik loop het gebouw waar ik in zit uit, en kom op een plein uit, maar dan? dan kan ik nergens heen, en er gebeurd verders niets :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TomSmit82 schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:05:
[...]

lekker makkelijk is dat zeg, motten we er weer voor betalen. Eerst lekker maken en dan niet geven. :(

Zo winnen ze geen zieltjes............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127797

zou je het iets duidelijker kunnen omschrijven?
Maverick schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:41:
spoiler:
barney zegt ga naar de plaza? dus ik loop het gebouw waar ik in zit uit, en kom op een plein uit, maar dan? dan kan ik nergens heen, en er gebeurd verders niets :?
Denk dat je nog ff goed moet kijken, het is hardstikke simpel je kan vaak maar 1 kant op

Oh ik kan me het al herrineren, er is een steegje daar moet je in, over een hek heen dan op een ladder die naar een hoger gelegen kamer leid. Waar het steegje is moet je ff uitpuzzelen geloof dat hij aan het plein ligt dicht bij een gebouw

(heb em uitgespeeld, zit nu op me werk dan niet kijken, probeer je maar te helpen hoor :P )

[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 127797 op 22-11-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
spoiler:
ga naar buiten en dan naar rechts daar is een trap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
spoiler:
Dat meen je niet :D
spoiler:
loop eens langs de randen, ergens heb je een hek waar je, als je een doos ertegen zet, op een ladder kan klimmen en zo over dat hek :)
Anoniem: 72628 schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:41:
[...]

lekker makkelijk is dat zeg, motten we er weer voor betalen. Eerst lekker maken en dan niet geven. :(

Zo winnen ze geen zieltjes............
Niet serieus nemen :+ Hoewel het wel zou kunnen maar dat is iig niet bevestigd :P

[ Voor 26% gewijzigd door GeforceDDQ op 22-11-2004 15:47 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Ik heb de legale DVD voor 50+€ gehaald, de bronze package.
Op m’n [url=”http://www.damn.be/specs.php”]systeem[/url] draaide het gelijk 2 tieten op 1600x1200, 2xAA, 8xAF, en alle detail groot open. Ik heb denk ik geen enkele frame gezien lager dan 45...

Ik heb het dus gisteren uitgespeeld, en hier zijn m’n bevingingen:
Please denk eraan dat dit m’n persooblijke mening is, en dat jullie het er niet mee eens hoeven te zijn

*** spoilers ahead ***

Half Life 2 is zijn geld gewoon niet waard, en wel om de volgende redenen:

Verhaal

Het verhaal, een van de sterkste punten van het eerst deeltje. Welnu, in het 2de deeltje vind ik het echt ondermaats. Op verschillende fora heb ik al de meest uiteenlopende theorieën gelezen, maar echt concrete informatie zit er toch niet in HL2. Wat doe ik in City 17, vanwaar kom ik, wat moet ik doen? Wie is die Breen, hoe komt hij aan de macht? Waarom zijn die vortigons vandaag m’n allies? Hoe past de G-man in dit plaatje? Veel vragen die niet voldoende beantwoord worden. Ok, met wat fantasie kan je er zelf wel een verhaaltje aan breien, maar moet ik daarvoor 60€ neertellen? Dan verzin ik m’n eigen verhaal wel ...
En wat wordt er nu eigelijk op het einde uitgelegd? Ik heb naar de eindsequentie gekeken, en toen die afgelopen is, had ik het gedacht waarom heb ik het nu eigelijk gespeeld? Je moet te veel van het verhaal zelf verzinnen, waardoor je nooit het “echte” verhaal te weten komt. Misschien in deel 3 ofzo?
Ik blijf toch serieus op m’n honger zitten...

Steam

Ik kan me ook niet inbeelden dat Steam iemand blij maakt. Eerste puntje dat ik van geen enkel programma kan uitstaan is dat het actief blijft nadat ik het heb afgesloten , dus ook niet van Steam. En een tweede puntje van ergernis is dat er een lege Dword value ‘Steam’ achterblijft in je HKCU\run als je uitvinkt dat Steam niet mee moet opstarten. Bah, dat is onvergeeflijk! Iemand anders zal dit niet zo erg vinden, maar mijn systeem start op in 25 seconden, heeft 11 services actief bij het booten, en sluit af in 3 seconden. En dat is niet dankzij allerlei programma’s die allerlei rotzooi in de registry achterlaten.

Ikzelf heb nu geen problemen gehad om Steam te installeren, Half Life 2 te installeren of om Half Life 2 te valideren (unlocking game files...), maar als ik dat zo lees zijn er wel veel anderen die dat probleem hadden.

Voertuigen

Tegenwoordig is een game zonder voertuigen blijkbaar niet meer hip. Maar in Half Life 2 zijn de voortuigen hun doel wat voorbij geschoten denk ik. Ik persoonlijk – en ik ben geen occasionele gamer – had die hovercraft niet onmiddellijk gevonden, en daardoor had ik een heel stuk te voet afgelegd. Ook over dat radioactief water, en dus zat ik op het einde vast met 2 healthpoints, en kon dus ook niet meer terug 
Nu kan je zeggen dat dat mijn eigen fout is, maar ... in een lineair spel moet dan maar voldoende aangeven wat je nodig hebt om verder te geraken, en niet toelaten dat de speler een paar levels verderop geraakt zonder dat ‘ding’. Die levels met de voertuigen waren ongelooflijk saai, en veel te repetitief. Rijden rijden, stoppen, doorgang zoeken, schieten, rijden rijden .... Voor zo’n gehypt game had ik toch wel meer verwacht.

Bugs

Ik heb geen last gehad van bugs... één keer wou die stomme barney niet verderlopen om een deur te openen, maar ik heb ‘m wat verder geduwd, en toen had ie het wel door. Voor een game waar 6 jaar over nagedacht is, mag dat toch niet gebeuren? Als ik zo even blader door andere forums, zie ik wel veel mensen die last hebben van vervelende crashes, of stotterend geluid ... gelukkig heb ik daar geen last van gehad. Wel een paar textures gezien die niet oplichtten als je er met je zaklamp op scheen.

Teammates en A.I.

In de city levels krijg je ondersteuning van teammates. What a pain in the ass! Op grote open stukken valt het nog goed mee, maar binnen in de gebouwen is het toch wel godgeklaag. Ik heb geen 10 seconden kunnen rondlopen zonder dat er zo’n teammate voor m’n voeten liep. Sorry Gordon, let me get out of your way en Reload Gordon! ben ik nu wel beugehoord.
Als je ze dan wegstuurde naar een plekje, en je liep zelf de tegenovergestelde richting uit, dan kwamen ze toch nog achter je aan ook!
Ik heb ook niet het gevoel gehad dat ik die levels niet kon voltooien zonder die teammates.

Geavanceerde A.I. ? Waar? Die A.I. van je teammates is om bij te huilen, en die van de combine deed niet veel anders dan raak schieten. Ik had toch minstens wat tactisch inzicht verwacht als ze er zo’n ophef over maken…

Graphics

De Source enginge is wel een krachtige motor, maar soms had ik toch wel het 13 in een dozijn gevoel … ik vergelijk niet graag, maar naar Doom3 heb ik echt met open mond zitten staren naar sommige levels (bijvoorbeeld Hell) … Hier had ik eerder zo iets van ‘is het dat?’ Ik heb schrik als je de source engine weglaat uit HL2 dat er een zéér ordinaire shooter overschiet. Maar dat is misschien ook wel te zeggen van Doom3.

Dialogen

Ronduit slecht. Als een karakter iets aan het vertellen is, is het niet normaal dat ie 5 of zelfs 10 seconden niets meer zegt, een paar keer debiel rond z’n as draait, en dan verdergaat met z’n verhaal. Ook de dialogen tussen 2 verschillende karakters waren some héél slecht uitgewerkt. Lipsinc, wauw, dat had Doom3 ook al. Facial expressions, ik zie niet echt de toegevoegde waarde in een Action game ….

En zo kan ik nog wel even doorgaan …

Voor mij is de eindconslusie duidelijk, HL2 kon z’n eigen hype niet waarmaken, en is zeker z’n 50+€ niet waard. Dat Valve zo zat te kappen op Doom3 is volledig onterecht, ik heb me 100 keer meer geamuseerd met Doom3 dan met Half Life 2.

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markjuh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 22:25
Arfman schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:54:
[...]

Veel vragen die Markje had (zoals: wie is die man op de schermen) worden gewoon uitgelegd hoor :?
Ik snap neit dat mensen overal langsrushen, HL2 is een spel wat je langzaam moet spelen, elk knopje indrukken, elk deurtje openen, dan wordt er veel meer duidelijk.
Ik weet wel wie de man op de schermen is maar er mag wel ietsjes meer worden uitgelegd worden over hem. En ik rush zeker niet door de levels heen :) Het sterke van HL1 vond ik het verhaal. Ik mis in HL2 gewoon het feit dat je niet echt door het verhaal wordt meegenomen. Het is veel meer een standaard fps geworden. Neemt niet weg dat ik het een ongelofelijk vet spel vind. Maar wat meer uitleg over het verhaal zou gewoon meer duidelijk maken en je meer in het verhaal meenemen. Nu heb ik meer het idee dat er levels zijn gebouwd, en dat ze daarna hebben gedacht "Oh shit, we moeten ook nog ff een verhaal erbij bedenken"

Maar ach, dit is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

spoiler:
je weet dat je een useknop hebt om die deur open te doen?

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:27

Arfman

Drome!

shaidar schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:48:

*** spoilers ahead ***

Verhaal

Het verhaal, een van de sterkste punten van het eerst deeltje. Welnu, in het 2de deeltje vind ik het echt ondermaats. Op verschillende fora heb ik al de meest uiteenlopende theorieën gelezen, maar echt concrete informatie zit er toch niet in HL2. Wat doe ik in City 17
Je gaat naar City 17 toe om te meeten met 'the resistance', in de vorm van Barney Calhoun die je uit handen van de Combine redt.
vanwaar kom ik
Van Half-Life 1, 10 jaar later :P
wat moet ik doen?
De wereld redden, kort gezegd :P
Wie is die Breen, hoe komt hij aan de macht?
Een ex-medewerker van Black Mesa, en hij heeft een pact gesloten met de Combine. Wordt allemaal uitgelegd, ik snap neit dat mensen dat missen.
Waarom zijn die vortigons vandaag m’n allies?
Waarschijnlijk omdat Eli Vance een technologie heeft uitgevonden die de mensen in staat stelt om de Vortigons aan te sturen, net zoals de Nihilanth in deel 1.
Hoe past de G-man in dit plaatje?
Dat weet alleen de storywriter van Valve ;)
Veel vragen die niet voldoende beantwoord worden. Ok, met wat fantasie kan je er zelf wel een verhaaltje aan breien
Nee hoor, gewoon goed opletten ;)

Overigens heb ik ook een heel stuk te voet afgelegd zonder waterscooter. In het begin had ik hem wel meegenomen, maar toen kwam ik bij wat puin terecht en heb ik hem achtergelaten. Kostte me wel een uur extra speeltijd :P

En de graphics vond ik juist veel beter dan Doom 3, maar dat is persoonlijk. Ik vind het spel in ieder geval een topper en zeker mijn 50 euro waard, zeker als je bedenkt hoeveel mods er gaan komen op die geweldige Source engine :)

[ Voor 14% gewijzigd door Arfman op 22-11-2004 16:15 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:24
TomSmit82 schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:05:
[...]

Dus Half Life3 heeft volgens jouw 30uur gameplay? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
bAdmuTs schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:04:
Vraag me nou telkens meer af wat er met de "oude" HL2 gebeurt is, lees hier bijv net in een oude PC Gameplay (mei 2004) in een interview met Gabe Newell dat ie zegt dat je op minstens 40 uur gameplay mag rekenen :?, nou dat komt dus niet eens in de buurt :(.
Idd. Wat ook opvalt is dat er maar weinig mensen echt hoort klagen over de korte speelduur (iets wat wel anders was dan bij Doom3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Swatfireglide schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:17:
[...]

Dus Half Life3 heeft volgens jouw 30uur gameplay? :P
En 18 jaar development?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Arfman schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:11:
[...]

Overigens heb ik ook een heel stuk te voet afgelegd zonder waterscooter. In het begin had ik hem wel meegenomen, maar toen kwam ik bij wat puin terecht en heb ik hem achtergelaten. Kostte me wel een uur extra speeltijd :P

En de graphics vond ik juist veel beter dan Doom 3, maar dat is persoonlijk. Ik vind het spel in ieder geval een topper en zeker mijn 50 euro waard, zeker als je bedenkt hoeveel mods er gaan komen op die geweldige Source engine :)
Ik ben het hier wel mee eens. Natuurlijk zijn de graphics van Doom 3 ook geweldig. Maar Half Life is veel toegankelijker (het draait ook op mindere systemen) waardoor het een breder publiek kan bereiken, maar toch geweldige graphics op het scherm tovert. Nu heb ik sinds 5 dagen een nieuwe PC, dus ik heb het voorrecht alles op z'n hoogst en in een zeer hoge resolutie te spelen zonder haperingen. En bij de eerste keer spelen viel m'n mond eigenlijk open van verbazing. (dat water en die open levels!! :9~ ) Maar ik heb het ook op iets mindere systemen ook zien draaien, en ook dat zag er gewoon super uit. Wat dat betreft gewoon hulde voor Valve.

Ik heb Doom 3 zelf ook gespeeld. 3 levels, daarna ben ik er maar mee gestopt. Best leuk allemaal, en mooie graphs, maar vond het spel zelf niet veel aan. Was meer van hetzelfde. Ik zit met HL2 nu pas in Ravenholm, en alleen daarvoor had ik die 50 Euro al over gehad. Hoe smaken kunnen verschillen...

En war Arfman al zegt: ik wacht met veel spanning de mods af die op deze geweldige source engine gaan draaien :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zit te twijfelen of ik HL2 via Steam of fysiek ga kopen.
Als ik hem fysiek koop wat krijg ik er dan nog meer bij? Nog een leuk boekje of stelt het toch geen ruk voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
DenMan schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:26:
[...]
Natuurlijk zijn de graphics van Doom 3 ook geweldig. Maar Half Life is veel toegankelijker (het draait ook op mindere systemen) waardoor het een breder publiek kan bereiken, maar toch geweldige graphics op het scherm tovert.
Beetje loos argument. Is een beetje in de zin van dat Duke Nukem 3d mooier is dan quake1 omdat je sprites er mooier uit vind zien en het beter draait op langzame computers (in de tijd dat quake 1 uitkwam dan he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88245

Aikon schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:33:
Als ik hem fysiek koop wat krijg ik er dan nog meer bij? Nog een leuk boekje of stelt het toch geen ruk voor?
Bij de dvd versie krijg je een klein blaadje met een toetsen overzicht en de kans dat het niet werkt op je dvd speler :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 18:29

GG85

.......

Aikon schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:33:
Nope, ik dacht dat de winkelversie de Silver edition was maar het blijkt de Bronze te zijn voor 55 euro :(
En upgraden kan ook al niet :(
Ik wil HL: Source!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Alabama_man schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:36:
[...]

Beetje loos argument. Is een beetje in de zin van dat Duke Nukem 3d mooier is dan quake1 omdat je sprites er mooier uit vind zien en het beter draait op langzame computers (in de tijd dat quake 1 uitkwam dan he).
Keywords ;)

Respecteer elkaars mening nou eens jongens. Ik vind Doom3 ook geen zak aan maar dat betekent nog niet dat het ook zo is. Dat is gewoon mijn mening.

Wat jij vind moet je zelf weten maar voor mij is Half-Life2 echt wel 10 keer beter dan Doom3.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-06 09:32

boesOne

meuh

Sommige kritiek is best terecht, maarrre zoals ik bij D3 met open mond naar de lightning zat te loeren zit ik in HL2 met open mond naar de physics te kijken.. :)

Doet mijn maar een D3 HL2 combo engine :P

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 21:34
py.mosjuh schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:11:
[...]

je weet dat je een useknop hebt om die deur open te doen?
Ja dat wist ik ;) iig, de hint met het trappetje van sommige mensen was voldoende, tnx :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Anoniem: 88245 schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:36:
[...]

Bij de dvd versie krijg je een klein blaadje met een toetsen overzicht en de kans dat het niet werkt op je dvd speler :(
Ah, schiet niet op dus.

Als ik hem via Steam koop issie 49.95$ + tax. Maar hoeveel is die tax?
Ik kan dat nergens vinden, misschien nadat ik mijn cc gegevens heb ingevoerd, maar dan zal het al te laat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vind de game experience vergelijking Doom3 vs HL2 niet opgaan. Doom3 heeft het oude Doom gevoel willen doen herleven. Doom is binnen, Doom is zoeken naar power ups, massa slachting naar het einde van een level (lift is exit) met af en toe een eindbaas.

Zelfs grafisch is het moeilijk vergelijken aangezien Doom3 geen buiten levels of sterk belichte levels kent. Natuurlijk ziet HL2 er prachtig uit, daar zijn we het wel over eens. Maar waar HL2 ophoudt lijkt de D3 engine verder te gaan. Bekijk in HL2 maar eens een brandend vuurtje van bovenaf, dat lijkt nog het meest op een serie gifanimaties naast elkaar gezet (1 pixel breed). Dan is de D3 heathaze wel even wat anders. Of schijn in HL2 met je flashlight in het rond: geen enkele schaduwwerking (vind je het gek dat HL2 met minder hardware specs uit de voeten kan).

Mijn mening is dat de D3 engine meer potentieel heeft en niet zomaar hogere systeemeisen stelt.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan het hier niet anders dan op alle punten eens mee zijn :) En dat Breen met een pact met de combine aan de macht is gekomen, tuurlijk wordt dat uitgelegd, maar dat is op zijn minst nogal oppervlakkig. Want hoe komt dat gebouw daar in het midden, wat zijn de combine?, wat gebeurt er verder met dat gebouw?, wat doet gman in het verhaal en waar heeft hij profijt van? En idd, het legen van 2 clips op een combine zijn hoofd of je nu burst of niet... dat is gewoon dom ...

Physics, .. tja er is gewoon gebruik gemaakt van 3rd party software, nl. Havoc, en ik weet niet in hoeverre Doom 3 dit ingebouwd heeft maar Havoc kun je gewoon implementeren in elke engine. En ik moet eerlijk zeggen, de physics.. mwoah.. zo heel bijzonder vond ik ze nu ook niet uitgewerkt.

En inderdaad het vuur, dat was gewoon ... lelijk. Het was totaal niet realistisch itt het water en de vonken. Of het nu de source engine of de doom 3 engine wordt, dat hangt een beetje af van de mogelijkheden buiten de doom 3 sfeer. Bij doom 3 had je kleinere levels, bij hl2 om de 5 minuten "loading". En dan nog de vraag of doom 3 ook net zulke ingebouwde effecten voor water heeft, en betere voor vuur effecten. :)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 22-11-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Maverick schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:41:
Ja dat wist ik ;) iig, de hint met het trappetje van sommige mensen was voldoende, tnx :)
laten we dan maar zeggen dat ik nog niet zo heel wakker was toen ik HL2 voor het eerst speelde ;)

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Anoniem: 61283 schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:30:
[...]

ik ben bij dat stuk met die 3 turrets.
maar ik ben er nog niet voorbij. ik kan em wel mailen als je dat vet vind.
als je em wilt stuur ff een mailtje naar: trendyhipencool@gmail.com
Mail gestuurd :)

Laten we aub niet Doom 3 hier met Half life 2 gaan vergelijken. De een vind doom 3 beter en de ander Half life 2. Het blijft persoonlijk, ook de ervaring met graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Waarom zou dat niet gewoon 19% zijn?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29330

Aikon schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:41:
[...]

Ah, schiet niet op dus.

Als ik hem via Steam koop issie 49.95$ + tax. Maar hoeveel is die tax?
Ik kan dat nergens vinden, misschien nadat ik mijn cc gegevens heb ingevoerd, maar dan zal het al te laat zijn.
Komt iets van $12 nog wat aan tax bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44430

Net HL2 uitgespeeld ...

En ben zeer teleurgesteld, de open omgevingen waarover iedereen het heeft zijn erg overdreven. Het speelgebied in City 17 beslaat vaak maar een straat, je loopt erdoor gaat een gebouw in of een scripted event vind plaats en je krijgt weer een loading scherm. Over scripted gesproken, een goede singleplayer ervaring kan blijkbaar niet zonder maar Valve heeft zich er wel heel makkelijk van afgewerkt. Bij Call of Duty: United Offensive voelde het echt of je midden in het gevecht zat, er gebeurde een hoop en soms viel je aan met wel 50 man tegelijk terwijl tanks oprukte en stuka's overkwamen scheeren. Die paar duffe striders en 'helikopters' bij HL2 stelden niks voor, ik vond ze allemaal saaie reptitieve ondingen die op geen enkel moment voor spanning zorgden.

Zelf vind ik de graphics ook niet echt beter dan die van Doom3, speel het level Hell maar eens en je kunt zien dat als goede graphics en knap level design samengaan het smullen geblazen is. Ik kon bijvoorbeeld duidelijk de lijnen zien waar een texture ophield en waar de volgen begon, liggend puin (zand/steen) was bijvoorbeeld een groot hoekig liggende polygoon met een texture erop gesmeten. Maar ook de ramen van gebouwen van City 17 zijn vaak gewoon niks meer dan een texture.

Zelf heb ik ongeveer 10 uur gedaan over HL2 zelf vind ik dit veel te kort omdat ik er vanuit ging dat ik minsten een HL1 rit voorgeschoteld zou krijgen. Het einde is veel te abrupt en ik keek raar op toen de credits kwamen, eerlijk gezegd dacht ik pas dat ik op de helft was. Temeer omdat de eindbaas niks voorstelt, ik probeer niet te spoileren maar in mijn opinie is er geen eindbaas.

Het verhaal zelf laat veel te wensen over ja, fanboys zullen wel ongeveer weten hoe het loopt. Maar een hoop is giswerk, waarom kom je in City 17? Omdat G-man zograag wil dat je met zielepieten van de resistance in contact komt? Sorry maar na HL1 had ik wel iets grootsers verwacht. Ook het feit dat de vortigaunts je allies zijn, en de rest van de wereld in puin ligt verbaasde me ook.

Ik denk dat Valve zich puur op de source engine heeft gericht, hopende dat er maar lekker veel Mods uitkomen en dat iedereen HL2 zo snel mogelijk vergeet. Wat mij betreft is dit spel al net zo erg als Black & White.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Anoniem: 29330 schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:54:
[...]

Komt iets van $12 nog wat aan tax bij.
Dan komt het op een kleine 50euro neer, dan kan ik hem net zo goed fysiek halen dus. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:30

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 14124 schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:45:
[...]

Ik kan het hier niet anders dan op alle punten eens mee zijn :) En dat Breen met een pact met de combine aan de macht is gekomen, tuurlijk wordt dat uitgelegd, maar dat is op zijn minst nogal oppervlakkig. Want hoe komt dat gebouw daar in het midden, wat zijn de combine?, wat gebeurt er verder met dat gebouw?, wat doet gman in het verhaal en waar heeft hij profijt van? En idd, het legen van 2 clips op een combine zijn hoofd of je nu burst of niet... dat is gewoon dom ...
spoiler:
Als je goed naar de woorden van Dr. Breen luistert weet je dat de G-Man op financieel/materieel gewin uit is. "Do your friends know that your contract is open to the highest bidder?", vraagt Dr. Breen aan Gordon. Er schijnt trouwens ook ergens in het Water Hazard level een Vortigaunt verstopt te zitten die je uitgebreid vertelt over het verhaal.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56

Beide mee eens :S. Te kort, te makkelijk, kut/onduidelijk verhaal.

Maar t ziet er wel leuk uit ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tjikoschutte op 22-11-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Aikon schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:57:
[...]

Dan komt het op een kleine 50euro neer, dan kan ik hem net zo goed fysiek halen dus. :{
46 Euro nogwat ... dus jah .. veel maakt het niet uit ..

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34437

Anoniem: 44430 schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:56:
Net HL2 uitgespeeld ...

En ben zeer teleurgesteld, de open omgevingen waarover iedereen het heeft zijn erg overdreven. Het speelgebied in City 17 beslaat vaak maar een straat, je loopt erdoor gaat een gebouw in of een scripted event vind plaats en je krijgt weer een loading scherm. Over scripted gesproken, een goede singleplayer ervaring kan blijkbaar niet zonder maar Valve heeft zich er wel heel makkelijk van afgewerkt. Bij Call of Duty: United Offensive voelde het echt of je midden in het gevecht zat, er gebeurde een hoop en soms viel je aan met wel 50 man tegelijk terwijl tanks oprukte en stuka's overkwamen scheeren. Die paar duffe striders en 'helikopters' bij HL2 stelden niks voor, ik vond ze allemaal saaie reptitieve ondingen die op geen enkel moment voor spanning zorgden.

Zelf vind ik de graphics ook niet echt beter dan die van Doom3, speel het level Hell maar eens en je kunt zien dat als goede graphics en knap level design samengaan het smullen geblazen is. Ik kon bijvoorbeeld duidelijk de lijnen zien waar een texture ophield en waar de volgen begon, liggen puin (zand/steen) was bijvoorbeeld een groot hoekig liggende polygoon met een texture erop gesmeten.
Maar ook de ramen van gebouwen van City 17 zijn vaak gewoon niks meer dan een texture.

Zelf heb ik ongeveer 10 uur gedaan over HL2 zelf vind ik dit veel te kort omdat ik er vanuit ging dat ik minsten een HL1 rit voorgeschoteld zou krijgen. Het einde is veel te abrupt en ik keek raar op toen de credits kwamen, eerlijk gezegd dacht ik pas dat ik op de helft was. Temeer omdat de eindbaas niks voorstelt, ik probeer niet te spoileren maar in mijn opinie is er geen eindbaas.

Het verhaal zelf laat veel te wensen over ja, fanboys zullen wel ongeveer weten hoe het loopt. Maar een hoop is giswerk, waarom kom je in City 17? Omdat G-man zograag wil dat je met zielepieten van de resistance in contact komt? Sorry maar na HL1 had ik wel iets grootsers verwacht. Ook het feit dat de vortigaunts je allies zijn, en de rest van de wereld in puin ligt verbaasde me ook.

Ik denk dat Valve zich puur op de source engine heeft gericht, hopende dat er maar lekker veel Mods uitkomen en dat iedereen HL2 zo snel mogelijk vergeet. Wat mij betreft is dit spel al net zo erg als Black & White.
kan ik alleen maar beamen,
voor diegene die nog moeten beginnen: standaard moeilijkheidsgraad zuigt, dus verander ff naar moeilijk wil je iets aan het spel hebben

ik vond de waterscooter/buggy missies net iets te lang om spannend te zijn en had vaak het gevoel dat ik te snel ging en daardoor dingen mistte, wat dus niet het geval bleek te zijn. iedereen met een beetje schietpotentieel raast gewoon door het game zonder ergens vast te zitten.

het is bovendien veel te kort in tegenstelling tot de eerste versie, ik weet nog dat ik er van versteld stond dat hl1 zo lang was en toch nog op 1cd'tje paste.
spoiler:
het ontbreken van eindbazen vind ik ook wel jammer...kzat echt op een ware veldslag verlekkerd, maar kwam van een kale reis thuis

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 34437 op 22-11-2004 17:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100999

Ik kom er niet meer uit.....

Bij de 3 generators lukt het me alleen om 2 uit te schakelen.

Als ik naar de 3e wil loopt het dood in een gang met lasers en machinegeweer.

Daar is een brede deur maar wil niet open.

terug zie ik aan de zijkant een metalen schuifdeur maar ook gebeurd hier
niets mee.

Heb van alles geprobeerd... maar nix wil...

Wat nu ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100999 schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:10:
Ik kom er niet meer uit.....

Bij de 3 generators lukt het me alleen om 2 uit te schakelen.

Als ik naar de 3e wil loopt het dood in een gang met lasers en machinegeweer.

Daar is een brede deur maar wil niet open.

terug zie ik aan de zijkant een metalen schuifdeur maar ook gebeurd hier
niets mee.

Heb van alles geprobeerd... maar nix wil...

Wat nu ????
spoiler:
via dozen over lazers springen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

MetroidPrime schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:01:
[...]

spoiler:
Er schijnt trouwens ook ergens in het Water Hazard level een Vortigaunt verstopt te zitten die je uitgebreid vertelt over het verhaal.
/me bAdMuTs gaat gauw op zoek :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34437 schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:11:
[...]

spoiler:
via dozen over lazers springen :P
spoiler:
Welke dozen ? die daar in de hoek ? en welke lazers ?
die dingen maak je toch kapot met een handgranaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
bAdmuTs schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:11:
[...]

/me bAdMuTs gaat gauw op zoek :)
* GeforceDDQ weet waar die zit :)

spoiler:
Nadat je die hunter chopper hebt neergehaald ben je alleen op dat meertje. Zoek naar 2 grote riooleeringsbuizen. Eentje kan je in en na een stukje of wat vind je um :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Als ik dat hier zo lees, kan ik beter mijn HL2 CE pre-order cancellen en gewoon de Bronze versie in de winkel halen, om het maar even gespeeld te hebben ?

'k wou de CE hebben owv het doosje. Kost bij dvdzone2.com 66 €. Valt nog wel mee imo.

Ik verwachtte dat HL2 meer en beter ging zijn dan HL1, op vlak van verhaal en duurzaamheid van het spel... spijtige zaak is dit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100999 schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:16:
[...]

spoiler:
Welke dozen ? die daar in de hoek ? en welke lazers ?
die dingen maak je toch kapot met een handgranaat ?
spoiler:
je hebt het toch over die rode lasers met aan het plafond in de hoeken van die machinegeweren die beginnen te vuren he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:22
Het is weer zover :) Ik zit weer vast :P

spoiler:
http://home.planet.nl/~bijl0621/hl2.jpg

Ik zit hier vast :? Moet ik nou door die deur of wat? Hij gaat iig niet open :(

Please help!! Ik wel verder spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110333

Anoniem: 125883 schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:21:
Als ik dat hier zo lees, kan ik beter mijn HL2 CE pre-order cancellen en gewoon de Bronze versie in de winkel halen, om het maar even gespeeld te hebben ?

'k wou de CE hebben owv het doosje. Kost bij dvdzone2.com 66 €. Valt nog wel mee imo.

Ik verwachtte dat HL2 meer en beter ging zijn dan HL1, op vlak van verhaal en duurzaamheid van het spel... spijtige zaak is dit :'(
Dit is slechts de mening van een paar mensen. Sommige mensen zeuren over linearheid (raar woord), was HL1 niet linear, en toch briljant ?

Dit absoluut geen spel wat je koopt om het even gespeeld te hebben, neem dat van mij en van vele anderen aan.

Ik heb echt genoten, en vond dit echt de allerbeste shooter die ik ooit speelde. De sfeer is echt onovertroffen, de graphics de beste tot nu toe (face it, dit is gewoon zo), de personages lijken levensecht, ik had het idee dat die personen echt bestonden, het verhaal, tsjah, ik vond het verhaal echt niet geweldig, maar heb me er totaal niet aan gestoord. Dan heb je ook nog de physics, die zijn echt briljant en brengen een hele nieuwe ervaring mee, vooral de physics gun.

Kortom: Half-Life 2 is echt geen telleurstelling, en je koopt em echt niet om even gespeeld te hebben..

----

Kijk trouwens alleen maar naar de reviews, het spel heeft een gemiddelde van 97,8 %, dat is toch alleszeggend of wat

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 110333 op 22-11-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89518

Anoniem: 125883 schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:21:

Dat is het ook..je moet niet luisteren naar de weinige mensen die anders zeggen.. die personen kunnen imo beter stoppen met gamen want beter dan dit is er op dit moment niet.

Dit is met afstand de beste first person shooter die er ooit is uitgekomen..

Geloof me, far cry en doom 3 zijn pure troep vergeleken hiermee..

Wat ik wil zeggen:

Kijk naar 90% van alle reacties 'beste spel ooit, enz', inclusief reviews, en je moet genoeg weten.

--

Je moet kijken naar het totaal, niet naar een schaduwtje dat ergens wel of niet is.

Als je al het goeie geluid, de sfeer, de levensechte personages, de spanning, het goede verhaal, enz bij elkaar optelt is dit gewoon een briljante titel die op dit moment nergens competitie ondervind.. en dat zal nog wel een jaar zo blijven waarschijnlijk, of langer.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 89518 op 22-11-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34437 schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:25:
[...]

spoiler:
je hebt het toch over die rode lasers met aan het plafond in de hoeken van die machinegeweren die beginnen te vuren he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:11

Martinspire

Awesomeness

Op m’n [url=”http://www.damn.be/specs.php”]systeem[/url] draaide het gelijk 2 tieten op 1600x1200, 2xAA, 8xAF, en alle detail groot open. Ik heb denk ik geen enkele frame gezien lager dan 45...

Ik heb het dus gisteren uitgespeeld, en hier zijn m’n bevingingen:
Please denk eraan dat dit m’n persooblijke mening is, en dat jullie het er niet mee eens hoeven te zijn

*** spoilers ahead ***

*** lulverhaal over mening***

En zo kan ik nog wel even doorgaan …

Voor mij is de eindconslusie duidelijk, HL2 kon z’n eigen hype niet waarmaken, en is zeker z’n 50+€ niet waard. Dat Valve zo zat te kappen op Doom3 is volledig onterecht, ik heb me 100 keer meer geamuseerd met Doom3 dan met Half Life 2.
ok, het is jou mening, en ieders mening is anders [of iig vaak wel :p O-) ]

maar, en dat is een grote maar,
jij zegt, dat het spel je 50 euro niet waard is...

WELKOM IN DE WERELD VAN COMPUTERGAMES
ok, ik zal je ff duidelijk maken wat ik bedoel

werken = geld
geld = onder andere kopen van spellen

net als met muziek, als je een liedje leuk vind, moet je de cd kopen... die miss iets wat aan de dure kant is maar het is je hobby
bovendien, je betaald ook voor cs source... ik weet niet of je een cs fan bent maar dan haal je je geld er wel uit denk ik zo, en anders wel met de andere mods

ik vind het een erg goed spel... niet het allerbeste maar wel goed.
zo vind ik bv world racing een erg tof spel, de pers vond het niet al te best!!!
en je weet toch dat een hype niet altijd waar hoeft te zijn.... dat heet marketingstrategie!!!

dus mijn punt...
gamen kost geld en anders moet je niet zeiken

Martinspire - PC, PS4, X1

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *