OMG ... die 2 spellen zijn troep vergeleken met HL2 ?? Dan heb jij toch iets verkeerds gedaan ... vond Far Cry velen malen beter dan HL2 tot nu toe... vooral vanwege betere AI - variatie in vijanden - verhaal wordt iets beter uitgelegd ( ik als n00b weet totaal niet wat City 17 - G Man is/zijn ... heb HL1 nooit gespeeld .. kon me nooit boeien ... ) grotere levels en mooiere graphics ( weet nog goed dat ik met open mond naar het eiland zat te kijken ... zooo mooi )Anoniem: 89518 schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:50:
[...]
Dat is het ook..je moet niet luisteren naar de weinige mensen die anders zeggen.. die personen kunnen imo beter stoppen met gamen want beter dan dit is er op dit moment niet.
Dit is met afstand de beste first person shooter die er ooit is uitgekomen..
Geloof me, far cry en doom 3 zijn pure troep vergeleken hiermee..
Wat ik wil zeggen:
Kijk naar 90% van alle reacties 'beste spel ooit, enz', inclusief reviews, en je moet genoeg weten.
--
Je moet kijken naar het totaal, niet naar een schaduwtje dat ergens wel of niet is.
Als je al het goeie geluid, de sfeer, de levensechte personages, de spanning, het goede verhaal, enz bij elkaar optelt is dit gewoon een briljante titel die op dit moment nergens competitie ondervind.. en dat zal nog wel een jaar zo blijven waarschijnlijk, of langer.
Doom 3 ... ook zwaar goed engine .. tovert ook prachtige decors op je scherm. Veel variatie in monsters ... levels waren mooi enz ...
HL2 .. ok levels zijn mooi maar kort ... dingen worden snel eentonig ( ben nu dat ik met afval over het zand moet bij die Ants ) maar die hover en dan wagentje waren gewoon te lang gemaakt ... AI is echt niet zo geweldig ( ze gaan bijna niet in dekking enz enz. )
1 - Far Cry
2 - Doom 3
3 - Half Life 2
maarja ieder zijn mening ...
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |