[PC]Half-Life 2 Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.635 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
jagermeister1 schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:41:
Mensen, wie helpt mij verder? Ik zit namelijk gruwelijk vast. Heb al meer dan een uur zitten klooien om hier weg te komen.

[afbeelding]

Alvast bedankt :)
spoiler:
Waarom denk je dat die ladder zo ver omhoog gaat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

ThaHandy

Discovery Channel

pluisman schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:41:
[...]

spoiler:
of wees creatief met de g-gun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
pluisman schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:41:
[...]

spoiler:
Ik zit daar ook vast :X
spoiler:
Daar kun je opkomen, maar als je dan iets verder kijkt zie je een gat. Maar daar kom ik dus niet bij. En als ik dan rechts van de buis afspring, dan kom je in nog een ruimte met nog meer buizen, alleen daar kan je helemaal niks. Behalve een paar medkits pakken.
ThaHandy schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:51:
[...]

of wees creatief met de g-gun :)
die heb je daar nog niet :) of ben ik helemaal verkeerd bezig :X

[ Voor 20% gewijzigd door LifeTecH op 21-11-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

LifeTecH schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:51:
[...]

spoiler:
Daar kun je opkomen, maar als je dan iets verder kijkt zie je een gat. Maar daar kom ik dus niet bij. En als ik dan rechts van de buis afspring, dan kom je in nog een ruimte met nog meer buizen, alleen daar kan je helemaal niks. Behalve een paar medkits pakken.

[...]

spoiler:
Daar kun je dus zeker wel wat... goed zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116912

Ik ben er mee gestopt, het level na gevangenis is totaal onspeelbaar. Ik haal op de meeste stukken net 20fps, dat komt waarschijnlijk door dat de cpu nu ook je teammates moet besturen. Dat is voor een amd 2400+ niet te doen.

Beetje vreemd wel, half life zou toch op een medium systeem goed functioneren?

amd 2400+ (2ghz)
512mb ram
9700 non pro

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 18:51

ThaHandy

Discovery Channel

[...]

spoiler:

[...]

i dunno :?
dan zal ik het wel met de "use" key/optie gedaan hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 23:39

Rexomnium

Vincam aut moriar

Anoniem: 116912 schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:55:
Ik ben er mee gestopt, het level na gevangenis is totaal onspeelbaar. Ik haal op de meeste stukken net 20fps, dat komt waarschijnlijk door dat de cpu nu ook je teammates moet besturen. Dat is voor een amd 2400+ niet te doen.

amd 2400+ (2ghz)
512mb ram
9700 non pro

Dan zul je de instellingen wel te hoog hebben staan. Ik heb een P4 2,4 Ghz met 768 MB 266 mhz RAM en een Geforce 4 MX 64 MB en bij mij draait het redelijk soepel. Ik heb wel last van het stotterende geluid en soms heeft het spel een hikje, maar over het algemeen is het goed speelbaar op nagenoeg de laagste settings.
[...]

spoiler:

[...]
spoiler:
Je moet in die kamer met al die buizen een wiel omdraaien, zodat het water stijgt. Daarna moet je terug naar de kamer op dat screenshot en kun je via een grote doorgang naar de kamer ernaast (aan de andere kant van 't hek in die kamer met die buizen). Daar moet je de planken onder water kapot schieten en kun je naar de overkant.

[ Voor 35% gewijzigd door Rexomnium op 21-11-2004 15:10 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-06 18:38

danplo

The Force is strong with me

Ik snap iets niet, en ik kom er niet uit.
Ik zit nog bij het begin van het spel.
Ben net door een meid naar een geheim lab gebracht via een frisdrank machine als deur.
Nu kom ik daar binnen en zie ik een proffesor en die zoekt een dier in kist en daarna blijft hij staan kijken.
Ik kan hier niks doen, en kan niet praten met hem en ik heb alleen een schilderij gevonden die je kan heen en weer halen en da kan je ogen scannen maar dit werkt niet, en schuifdeur geeft error code als ik erop druk. wat moet ik hier doen ??

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Er is nu ook een HL2 mod uit, MechMod alpha.
-Link-

Als ik de setup start, en als ik de directory moet kiezen waar het geinstalleerd moet worden, kan ik niet op "install" klikken.
Er staat standaard de hl2 dir.

Iemand oplossing?

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-06 09:59

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik was eigenlijk niet van plan ook maar iets van een hint te vragen, maar ik kom er echt niet meer uit. Ik zit helemaal vast, alleen maar omdat die buggy een sprong niet kan maken.. hij haalt het gewoon niet.

Op dit moment ben ik bij de hijskraan met magneet die ik kan besturen. Daarmee heb ik mijn buggy uit het water gevist en op de weg een stukje hoger gezet. Vervolgens rijd ik de weg af, totdat ik bij een brug kom waar een deel uit mist. Tegelijkertijd komt er zo'n ruimteschip van de andere kant van de brug af die begint te schieten.

Hoe hard ik ook rijd, ik kom met die buggy het kapotte stuk niet over. Ik kom net een stukje te kort en stort zodoende naar beneden; einde verhaal. Dat ruimteschip krijg ik ook maar niet neer, ondanks alle raketten, kogels en het slingeren van willekeurige opjecten.

Ik ben nu zo'n uur bezig met het herspelen van dit stukje en ik kan maar geen oplossing vinden, iemand een hint?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:40

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kaastosti schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:25:
Ik was eigenlijk niet van plan ook maar iets van een hint te vragen, maar ik kom er echt niet meer uit. Ik zit helemaal vast, alleen maar omdat die buggy een sprong niet kan maken.. hij haalt het gewoon niet.

Op dit moment ben ik bij de hijskraan met magneet die ik kan besturen. Daarmee heb ik mijn buggy uit het water gevist en op de weg een stukje hoger gezet. Vervolgens rijd ik de weg af, totdat ik bij een brug kom waar een deel uit mist. Tegelijkertijd komt er zo'n ruimteschip van de andere kant van de brug af die begint te schieten.

Hoe hard ik ook rijd, ik kom met die buggy het kapotte stuk niet over. Ik kom net een stukje te kort en stort zodoende naar beneden; einde verhaal. Dat ruimteschip krijg ik ook maar niet neer, ondanks alle raketten, kogels en het slingeren van willekeurige opjecten.

Ik ben nu zo'n uur bezig met het herspelen van dit stukje en ik kan maar geen oplossing vinden, iemand een hint?
de trubo al geprobeert? (shift)
dat staat er ook elke keer wanneer je IN d buggy gaat!

zoals gezegd, ik snap ook niet hoe het komt dat mensen zo erg vast zitten.
zet anders dat punt waar iedereen vast zit (waar je het water moet laten stijgen) even in de TS want toch iedereen vraagt het.

* Valkyre heeft alles zelf gedaan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Valkyre op 21-11-2004 15:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50
je turbo(ctrl) gebruiken als je over die brug springt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

'k heb net een mailtje naar Valve gestuurd, met de vraag hoe dat het nu zit, moest ik m'n legale copy van HL2 zou willen verkopen. Die serial zit vast aan m'n Steam account, en dus kan die eventuele koper daar niets mee doen ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97470

Ik zit vast.

spoiler:
Ik zit vast bij het laatste level als ik voor de portal sta, ik heb al die 2 helicopters neergehaald maar nu wat? Iemand enig idee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:23

Zeror

Ik Henk 'm!

danplo schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:11:
Ik snap iets niet, en ik kom er niet uit.
Ik zit nog bij het begin van het spel.
Ben net door een meid naar een geheim lab gebracht via een frisdrank machine als deur.
Nu kom ik daar binnen en zie ik een proffesor en die zoekt een dier in kist en daarna blijft hij staan kijken.
Ik kan hier niks doen, en kan niet praten met hem en ik heb alleen een schilderij gevonden die je kan heen en weer halen en da kan je ogen scannen maar dit werkt niet, en schuifdeur geeft error code als ik erop druk. wat moet ik hier doen ??
Speel het stuk naar het lab eens opnieuw. En ga in het lab direct naar professor Kleiner. Hij zal je dan begroeten. Dan kun je weer verder.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 12-06 15:29
Anoniem: 97470 schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:35:
Ik zit vast.

spoiler:
Ik zit vast bij het laatste level als ik voor de portal sta, ik heb al die 2 helicopters neergehaald maar nu wat? Iemand enig idee? :P
heb je screenshot..? dat scheelt een hoop. want ik weet niet wat je bedoeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26986

Ik zit nu in "entenglement", waar ik op een gegeven moment, ingesloten zit door die forcefields (in het gevangenis), en in die tussen tijd zegt die vrouw (Die dochter van die wetenschapper) dat ik naar turrets moet zoeken en moet plaatsen, nou dat heb ik gedaan, en ze zegt dat de soldiers er aan komen, en dat ik het even alleen moet doen en dat ze dan later eraan komt, maar die soldiers, blijfen een beetje vast zitten bij hun spawn punt volgens mij, want ik heb "noclip" gebruikt, om ze als nog te doden, maar dat meisje komt maar niet opdagen, en ik kan verder nergens heeft iemand een
oplossing?

(dit is nu al de tweede keer zo'n script bug)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26986 op 21-11-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
SlowikPL schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:36:
[...]

Die wapen heb ik all , maar wanneer de Alien weer terug wil gaan naar de soldaat komt hij niet dooe de deur, Ik wacht all zo`n 15 min op hem om door de deur te gaan. Hij staat alleen voor de deur met de gezicht richting de schutting en er gebeurt niets. Ik heb all geprobeerd om via een doos naar binnen te gaan via de deur, en dat is me gelukt , maar de alien komt niet verder :?
Dat hoeft ook niet, gewoon verder gaan. Ik weet trouwens niet of dit een bug is, maar dat hek daarna kreeg ik niet open. Ik heb dit opgelost door met een hele stapel boxen over dat hek te klimmen, wat een tyfus werk is. Hierna kom je bij die 2 boomstammen, waar ik gewoon van dat hogere stuk opsprong, maar een of andere onzichtbare muur me tegenhield om verder te gaan. Toen werd er ff moe van en heb noclip gebruikt om verder te komen.

@Pluisman: Is dat waar je samen met die ant lions de combines bestrijd in zo'n oud gebouw? Daar ben ik nu ook en wat een geweldig stuk is dat _/-\o_ . Echt super sfeer daar, het enigst wat ik er mis is die ruige muziek die je in het begin ook wel eens kreeg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:39:
[...]

heb je screenshot..? dat scheelt een hoop. want ik weet niet wat je bedoeld..
screenshot:

http://www.chickenman.nl/fun/d3_breen_010000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 97470 schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:35:
Ik zit vast.

spoiler:
[spoiler
aan de rechterkant komen allemaal van die witte/gele bolletjes omhoog.
met je grav gun zuig je die op en schiet je tegen de portal aan.
doe dat een aantal keren, and be amazed :P
[/spoiler

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:43:
[...]

spoiler:
spoiler:
lol, zo simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

yup net als het hele spel, op medium vind ik hem super makkelijk, ben nu op hard begonnen, maar dan doe ik het wat rustiger aan.
niet meer 16 uur non stop :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 10:06
DeepSeven schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:42:
[...]

Dat hoeft ook niet, gewoon verder gaan. Ik weet trouwens niet of dit een bug is, maar dat hek daarna kreeg ik niet open. Ik heb dit opgelost door met een hele stapel boxen over dat hek te klimmen, wat een tyfus werk is. Hierna kom je bij die 2 boomstammen, waar ik gewoon van dat hogere stuk opsprong, maar een of andere onzichtbare muur me tegenhield om verder te gaan. Toen werd er ff moe van en heb noclip gebruikt om verder te komen.

@Pluisman: Is dat waar je samen met die ant lions de combines bestrijd in zo'n oud gebouw? Daar ben ik nu ook en wat een geweldig stuk is dat _/-\o_ . Echt super sfeer daar, het enigst wat ik er mis is die ruige muziek die je in het begin ook wel eens kreeg :).
Kun je me nog zeggen aan welk kan je dit uitgeprobeerd hebt, om over de het te springen. Bij de deur??

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Gohan-san schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:46:
[...]

yup net als het hele spel, op medium vind ik hem super makkelijk, ben nu op hard begonnen, maar dan doe ik het wat rustiger aan.
niet meer 16 uur non stop :P
ik had hem al in 12 uur uitgespeeld op medium, en toen ben ik op hard bezig geweest (heb niet bijgehouden hoe lang, maar iig langer) en die heb ik gister ook uitgespeeld

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

@ jagermeister1 + LifeTecH
Indien je er nog steeds vast zit, het volgende moet je doen:
spoiler:
Je kunt naar een kamer ernaast (trap op en naar het verhoogde gedeelte en dan door de gang), hier zijn dus veel buizen. Als je goed kijkt is er een buis waar een wiel/hendel aan zit. Hier moet je aan draaien dan gaat het water omhoog en kun je verder door een buis. Zie afbeelding van jagermeister1, het is de buis die onder de schietcursor ziet waarin je dan verder kunt.

succes

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Als je dit ziet weet je wel waar denk ik (als je rechtsboven van het vuur in het midden kijkt zie je 'm al hangen zelfs). Zwarte headcrabs zijn idd erg irritant, zeker in combinatie met gewone. De zwarte vergiftigd je en brengt je health naar 1, en vervolgens maakt die gewone headcrab je dood. ;(

Zelf zit ik nu vast bij dat gemeentehuis, met die twee-drie Striders die je neer moet halen (bekend stukje uit de vele filmpjes). Als ik die meid die je daar vlak van te voren tegenkomt goed begrijp moet je oversteken om bij een plaats met genoeg rockets te komen, maar tot nu krijgen de Striders me steeds te pakken. :P
G33rt schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:47:
Overigens vind ik persoonlijk sommige levels erg saai. Highway 17 kan me bijvoorbeeld totaal niet bekoren, die buggy is namelijk bijna niet te besturen vind ik. Tevens haalt het de vaart uit het spel en heb ik het gevoel dat ik daar geen 'doel' heb :)
Dat had ik toen ook... maar zodra je daar eenmaal voorbij bent komt het weer goed. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Rafe op 21-11-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120354

Anoniem: 116912 schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:55:

amd 2400+ (2ghz)
512mb ram
9700 non pro

Ik kan het nogtans wel goed spelen :s

AMD XP 2400+ @ 2.3Ghz
512mb ram ddr
ATi 9600PRO

1024x768 HIGH @ 40-120 FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71921

RAZORDUDE schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:13:
Er is nu ook een HL2 mod uit, MechMod alpha.
-Link-

Als ik de setup start, en als ik de directory moet kiezen waar het geinstalleerd moet worden, kan ik niet op "install" klikken.
Er staat standaard de hl2 dir.

Iemand oplossing?
Deze mod is voor halflife

de SDK van halflife 2 is nog niet volledig uit dus er kan nog geen mod gemaakt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
SlowikPL schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:47:
[...]

Kun je me nog zeggen aan welk kan je dit uitgeprobeerd hebt, om over de het te springen. Bij de deur??
Niet bij die deur, maar langs die vent, waar ook dat karretje staat. Daar boven zit een gat. Je kunt al een heel stuk omhoog via het hek zelf, daarna ff boxen stapelen op dat karretje en over het hek heen klimmen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

ik zit voor het eerst in de game echt vast.

spoiler:
ik ben in het gevangenis blok, Alyx roept dat er een horde soldaten aankomt. ik hoor ze wel, maar er gebeurt helemaal niets! wat nu?
screenies: 1 - 2 - 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Anoniem: 56924 schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:19:

spoiler:
ik ben in het gevangenis blok, Alyx roept dat er een horde soldaten aankomt. ik hoor ze wel, maar er gebeurt helemaal niets! wat nu?
spoiler:
Heb je al alledrie de turrets neergezet? Pas als je de laatste heb neergezet komen ze echt..

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

Tom S. schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:22:
spoiler:
Heb je al alledrie de turrets neergezet? Pas als je de laatste heb neergezet komen ze echt..
spoiler:
ja ik heb ze op verschillende plekken gezet, maar er gebeurt nog steeds niets. :( ik zag toevallig wel een soldaat staan achter 1 van de energie barrieres, die heb ik neergeknald, maar daarna opnieuw weer niets, terwijl ik de soldaten nog wel kan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Anoniem: 71921 schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:10:
[...]

de SDK van halflife 2 is nog niet volledig uit dus er kan nog geen mod gemaakt worden
Ik vond het ook al vreemd, maar kijk maar eens op de site van hun daar staat hl2 modification.

Maar zal dan idd wel voor hl zijn

http://www.mechmod.com

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-06 11:06
Anoniem: 26986 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:08:
Ik zit nu bij "we dont go to ravenholm "
maar nu is het probleem dat ik niet door de deur pas, om dat de AI in de weg staat, het is voorbij die train, dan kom je op een gegeven moment in zon loods, waar een vuur gevacht aan de gang is.
Nadat roept de AI je, (neger), en zegt follow me, en lijd me naar een deur, en klopt aan en zegt dat hij "gordon freeman" bij zicht heeft, op dat moment doet een vrouw open, en er staat zo'n alien, en dan zegt hij folow me, maar ik pas niet door de deur omdat die neger in de weg staat.

weet iemand wat ik bedoel?
ik zou het graag horen..
Ik zit met hetzelfde, die neger gaat in de deuropening staan, ik ben er wel langs gekomen door voor hem te gaan staan, maar hij moet lopen, want hij moet contact zoeken met alex...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
De alpha is voor HL1 maar ze zijn bezig voor HL2. denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71921

RAZORDUDE schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:29:
[...]

Ik vond het ook al vreemd, maar kijk maar eens op de site van hun daar staat hl2 modification.

Maar zal dan idd wel voor hl zijn

http://www.mechmod.com
heel raar, als ik hem installeer zoek hij automatisch mijn hl1 folder. wel raar is dat het water er erg source uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 71921 schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:10:
[...]

wel vaag dat in de titel van de newspost dan "MechMod is a total conversion of the Half-Life 2 engine" staat, zal wel een foutje zijn :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hempje
  • Laatst online: 11-05-2021
Anoniem: 117374 schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:47:
Ik ben nog niet zo heel ver in het spel, ( uurtje of 2 ofzo )(...)
Ik had flink last van die sound-beeld fps bug, maar dankzij een kleine config tweak en sound op low heb ik er nu vrijwel nooit last van, behalve de hier boven beschreven keer.

in mijn autoexec.cfg staat dit....
Ik kan die cfg maar niet vinden?! of mot ik die zelf aanmaken?

RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 11:31

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Darn zit weer even vast hoor.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~obraat/hover.JPG

Weet een van jullie hoe ik die brug naar beneden kan krijgen zodat het een schans wordt? Of is er een andere manier. Ik heb al geprobeerd het kreng te verzwarten met tonnen. Maar dat hielp niet voldoende. Arg het eerste level is voor mij al te moeilijk :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26271

wanneer komt die SDK dan uit? zodat er echt gemod kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 14-05 22:40
Anoniem: 56924 schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:19:

spoiler:
Ik zit hier nu ook vast :D
Bij mij komen ze dus wel en dat heb ik geweten ik heb dit stuk nu al een paar keer gedaan maar ik ga steeds dood :(

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-06 08:19

b3ta

Hallo

spoiler:
Sorry hoor maar ik vind het einde van HL2 echt niet kunnen tippen aan het eind van HL1. :(

En het verhaal heeft me niet kunnen boeien omdat ik niet eens wist waar het over ging... in vergelijking met hl1 vind ik hl2 toch matig overkomen..

En al met al vind ik het spel veels te kort .... heb hem denk ik in 9 a 10 uur uitgespeeld....

Zonde zonde, het had van mij veel groter en uitgebreider mogen worden gemaakt. Vooral bij sommige levels vond ik het er "kaal" uitzien terwijl andere mappen echt super gedetaileerd eruit zien. Denk dat dat komt omdat ze verschillende map makers hebben... Vooral op het einde leek het net of ze het afgeraffeld hadden geen oog voor detail meer en veels te korte levels.

Maar nu ga ik mij vermaken met CS:S want dat is gewoon een toppertje !! Dat maakt de aanschaf van hl2 weer helemaal goed. En helemaal straks als er wat meer mappen bij komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 14-05 22:40
AkroBatik schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:52:

[afbeelding]

Weet een van jullie hoe ik die brug naar beneden kan krijgen zodat het een schans wordt? Of is er een andere manier. Ik heb al geprobeerd het kreng te verzwarten met tonnen. Maar dat hielp niet voldoende. Arg het eerste level is voor mij al te moeilijk :P
spoiler:
Onder de houte constructie zit een soort van kooi.
Daar moet je die tonnetjes onder duwen en dan wordt het een schans, meer tonnetjes kun je vinden als je een tunnel in gaat.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hempje
  • Laatst online: 11-05-2021

[afbeelding]

Duik voor de grap het water eens in, en kijk... Eureka!

RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

[afbeelding]

pak de tonnen vast en duw onderwater in dat ding, door de druk van de tonnen komt de schans omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Allen die gereageerd hebben op het feit dat ik vast zat: Bedankt voor de tips :)

Ik ben nu een stuk verder. Heb net een heli neergehaald tijdens het wilde boottochtje. Man wat is dat water mooi. Wat een detail! Schitterend gewoon.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zit nu bij "we dont go to ravenholm". Ik wordt eigenlijk knettegek van al die headcraps. Niet dat ze moeilijk te verslaan zijn, maar dat het er steeds zoveel zijn. Iedere keer dat die maffe beesten op je af komen springen als ik toevallig even om kijk, schrik me rot. Ze hadden misschien iets minder van de beesten in het spel kunnen doen. :)
Wat is jullie mening over die beesten?

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 21-11-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
SCIxX schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:32:
[...]

Ik zit met hetzelfde, die neger gaat in de deuropening staan, ik ben er wel langs gekomen door voor hem te gaan staan, maar hij moet lopen, want hij moet contact zoeken met alex...
Hmm ben nu wel langs hem maar hij reageert gewoon niet, als ik op hem druk gaat die dus ook niet praten oid, iemand die kan helpen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 15:40
Trivian schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:53:
Bij mij komen ze dus wel en dat heb ik geweten ik heb dit stuk nu al een paar keer gedaan maar ik ga steeds dood :(
spoiler:
Dat is ook best een kut stuk. Ik heb alle 3 de turrets naast elkaar in die kleine cel gezet, zodat alles wat er voor kwam meteen door 3 turrets bestookt werd. Toen ze een granaat naar binnen smeten lagen 2 van de 3 turrets om, maar toen was het nog aardig verdedigbaar.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 23:01
kzit vast

spoiler:
Je hebt een tijd gereden met dat karretje, dan kom je helemaal op het einde zowat, dan zeggen ze dat ik m'n buggy in de garage moet zetten want ze zijn mij aan het zoeken. Paar van die dropships gekomen, ventjes afgeknalt, dan met die rpg die andere helikopter afgeknalt, kom ik daar beneden in die vuurtoren, zegt dat gastje, come on freeman, let's go to the secret passage, before another dropship comes. Vervolgens blijft ie daar een beetje staan, hij doet helemaal niks. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Trivian schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:53:
[...]

Als je daar nog steeds vastzit, dit vond ik de makkelijkste oplossing.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 14-06 21:02

Leejow(saait)

Blater

warchaser schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:06:
kzit vast

spoiler:
Je hebt een tijd gereden met dat karretje, dan kom je helemaal op het einde zowat, dan zeggen ze dat ik m'n buggy in de garage moet zetten want ze zijn mij aan het zoeken. Paar van die dropships gekomen, ventjes afgeknalt, dan met die rpg die andere helikopter afgeknalt, kom ik daar beneden in die vuurtoren, zegt dat gastje, come on freeman, let's go to the secret passage, before another dropship comes. Vervolgens blijft ie daar een beetje staan, hij doet helemaal niks. :S
ai_disable 0,
doen en loop voor de grap eens naar de kelder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 26-05 20:39

Dax

Nog meer mensen die het jammer vinden dat je geen lijken kan oppakken met je Manipulator? >:)
Hoop dat hier nog mods oid voor uitkomen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Hmm wat scheelt dat weinig frames zeg, alles op het laagst en 1024 met texture en models medium. :)
Durf hem zelfs op medium nu te spelen met mn geforce4 mxje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

MasterJR schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:14:
Nog meer mensen die het jammer vinden dat je geen lijken kan oppakken met je Manipulator? >:)
spoiler:
Dat kan nu ook al in de latere levels, dan krijg je namelijk een upgraded gravity gun. Dan is je G-gun iets van 10x zo sterk, kan je lijken tientallen meters heen en weer smijten en combine soldiers van een grote afstand naar je toe trekken en dan wegknallen! :*)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
MasterJR schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:14:
spoiler:
Je hebt em zeker nog niet uitgespeeld? :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 26-05 20:39

Dax

Lol!! nee, maar gauw verder spelen dan! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:43

dbzfan

Nee.

Ehm ik zit vast :D Gelukkig pas na een paar uur spelen. Namelijk hier :

http://members.home.nl/stijn.teh.man/vast.JPG

Ik kan wel naar de overkant komen via die sluis aan de linkerkant van m'n scherm(die sluis moet ik door) maar aan de overkant kan ik niks doen. Er is alleen een lege kamer, en rechts kan ik niet naar boven, dan loop ik tegen een onzichtbare muur aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Ik ben dus bij "Water Harzard". Ik moest een grote sluis openen en heb waar die knop zat ook die helicopter uit de lucht geschoten. Als ik nu door die sluis zwem (heb immers net die deur opengedaan) komt er weer een helicopter die ik niet kan neerschieten met mn smg. Dus ik loop/ren verder en ben redelijk aan het incasseren :|
Als ik redelijk ver ben gevorderd kan ik wel steeds wat achter rotsen of stijgers schuilen maar op den duur houdt het gewoon op.

Wat moet ik doen? Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
LOL, een helicopter neerhalen met een smg? Wat denk je nou ook zelf :P.

edit: Ik weet niet precies welk stuk je bedoelt, maar volgens mij moet je hem gewoon neerhalen met die gun die op die veredelde waterscooter zit.

[ Voor 53% gewijzigd door DeepSeven op 21-11-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

CRAM schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:30:
Ik ben dus bij "Water Harzard". Ik moest een grote sluis openen en heb waar die knop zat ook die helicopter uit de lucht geschoten. Als ik nu door die sluis zwem (heb immers net die deur opengedaan) komt er weer een helicopter die ik niet kan neerschieten met mn smg. Dus ik loop/ren verder en ben redelijk aan het incasseren :|
Als ik redelijk ver ben gevorderd kan ik wel steeds wat achter rotsen of stijgers schuilen maar op den duur houdt het gewoon op.

Wat moet ik doen? Heb ik iets gemist?
Waar is je airboad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
Die had ik een paar 'levels' terug wel....ik zier er nu namelijk niet eentje liggen :/

[ Voor 5% gewijzigd door CRAM op 21-11-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
DeepSeven schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:32:
LOL, een helicopter neerhalen met een smg? Wat denk je nou ook zelf :P.
denk ik ook niet...maar er moet dus een manier zijn of met een airboat of ergens moet gun staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 10:18

JayVee

shibby++!

-> O M G <- wat een vet einde! De city17 en citadel levels zijn ZO enorm goed. Dat zie je normaal alleen in films. Datzelfde gevoel had ik in Hell bij Doom3. WOW!

Echt een super spel. Alleen het verhaal had wat mij betreft wel wat verder uitgewerkt mogen worden. De eerste helft van het spel weet je helemaal niet waar je het allemaal voor doet!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:27
Vrijdagavond voor het eerst gespeeld, gistermiddag even, en vandaag een paar uur. En ik kan er maar 1 ding over zeggen: geweldig. Ongelofelijk hoe mooi en spannend, en goed dit spel in elkaar zit. Het water ziet eruit alsof je naar echt water aan het kijken bent, de personen zien er ook eindelijk uit alsof je echt met ze aan het praten bent, en de actie is ook echt geweldig.

Vrijdagavond begon ik er aan, en voordat ik het wist was het 3 uur later en was ik m'n avondeten vergeten. Soms ook gewoon alleen maar in het rond gekeken en blijven staren naar de omgeving :D

Helaas heb ik nog niet erg veel tijd gehad om te spelen, ik ben ook pas in Ravenholm, maar het ziet er veelbelovend uit... straks weer verder!

En die Gravity Gun is btw echt vet _/-\o_

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 04-06 22:39
Oke omdat ik niet wil spoilen vertel ik verder niks.

Maar het einde was imho _LAME_ moet ik weer 5 jaar wachten voor ik weet hoe het verder gaat 8)7

Verder was het einde wel grafisch erg mooi (mits je een DX 9 kaart heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Rafe schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:57:
[...]

Zelf zit ik nu vast bij dat gemeentehuis, met die twee-drie Striders die je neer moet halen (bekend stukje uit de vele filmpjes). Als ik die meid die je daar vlak van te voren tegenkomt goed begrijp moet je oversteken om bij een plaats met genoeg rockets te komen, maar tot nu krijgen de Striders me steeds te pakken. :P
Rafe, zou jij misschien je savegame willen opsturen naar mij? ik heb op dat punt mijn game gesaved en is nu corrupt :? :( een eerder savepoint heb ik helaas niet meer.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72628

Een paar vragen over CS:S

-Zijn dit nou servers alleen voor cs:s of zit dat oude en nieuwe door elkaar ?

-Ik kan moeilijk mijn tegen stander zien. hoort dat zo ? ze zijn zo klein :s
ik speel op 1024 op een 17'' tft

Ok dan nog een ander vraagje. Ik heb HL2 uitgespeeld. Maar ik wacht voorlopig op mods die er uit gaan komen. CS:S vind ik niet echt tof dus speel het niet .
Ik wil mijn dvd dus aan mijn neefje geven zodat hij ook HL2 kan spelen. Kan dat ?
hij beloofd mij het dvd terug te geven wanneer hij hem uit heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 72628 schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:50:
Een paar vragen over CS:S

-Zijn dit nou servers alleen voor cs:s of zit dat oude en nieuwe door elkaar ?

-Ik kan moeilijk mijn tegen stander zien. hoort dat zo ? ze zijn zo klein :s
ik speel op 1024 op een 17'' tft

Ok dan nog een ander vraagje. Ik heb HL2 uitgespeeld. Maar ik wacht voorlopig op mods die er uit gaan komen. CS:S vind ik niet echt tof dus speel het niet .
Ik wil mijn dvd dus aan mijn neefje geven zodat hij ook HL2 kan spelen. Kan dat ?
hij beloofd mij het dvd terug te geven wanneer hij hem uit heeft gespeeld.
-alleen CS:S
-heb ik geen last van, of we definieren klein anders :p
-Nee dat kan niet, omdat die CD-key al aan jouw steam account is gekoppeld.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 22:36
spoiler:
Ik was een beetje Creatief vanmiddag. Op een bepaald punt in het level/chapter ''Entanglement''' moet je op Alyx wachten terwijl jij zolang mogelijk de Guards moet tegen houden, dit doe je doormiddel van het ''Strategisch'' opstellen van wat Turrets.
Ik had daar wat anders voor bedacht:
- Entanglement Fort
Zoals je ziet heb ik me eigen ingesloten door de zij ingangen af te sluiten met wat crates en tonnen, daarvoor staat aan elke zijde één turret.
Toen ben ik dus in zo'n ''Turret Cabinet'' gaan zitten en heb ik de laatste Turret voor mij geplaatst (je weet maar nooit :p) en de andere turrets het werk laten doen.
En het werkte gewoon! De Combines werden neer geknald en ik hoefde daar nog geen vinger voor uit te steken :9....
Ik moet eerlijk toegeven dit was de eerste keer dat het lukte van de vele malen dat ik het heb geprobeerd, de Combines gooide steeds granaten naar binnen zodat de Crates explodeerde en zij toch naar binnen konden
P.S: Sorry van het ontbrekende geluid, ik weet niet precies hoe dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72628

Chester schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:52:
[...]

-alleen CS:S
-heb ik geen last van, of we definieren klein anders :p
-Nee dat kan niet, omdat die CD-key al aan jouw steam account is gekoppeld.
-oke
-in de verte zie ik niet wie bij wie hoort :S
- ook niet als ik mijn password en inlog geef ? want ik speel voorlopig geen HL2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 72628 schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:55:
[...]

-oke
- ook niet als ik mijn password en inlog geef ? want ik speel voorlopig geen HL2
Als je je password + dvd geeft, dan wel. Maar dan moet je hem wel erg veel vertrouwn in hem hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Anoniem: 72628 schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:55:
[...]

Heb je al wat verschillende instellingen geprobeerd? Even kijken welke het beste is.
Dan wel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 21-11-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:17

Copyman

Dode muis

Ik heb het exact hetzelfde gedaan. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Copyman schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:00:
[...]

Ik heb het exact hetzelfde gedaan. :)
Lol, en ikke maar denken dat ik nog wel zo creatief was :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Gohan-san schreef op zondag 21 november 2004 @ 15:43:
[...]

[spoiler
[/spoiler
Moet dat in de portal zelf? Dat oranje ding dus?
Ik blijf dat maar doen maar er gebeurt niks.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Yonix schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:01:
[...]
Lol, en ikke maar denken dat ik nog wel zo creatief was :'( :P
spoiler:
Hehe, op je intuitie ingaan, ik dacht gelijk aan mezelf inbouwen. Alleen had ik de turrets ACHTER mijn kisten staan, ipv er voor. ;)
Maar ik ben wel net als jij in zo'n compartiment gaan zitten met een turret voor mijn neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wat doe ik hieraan?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/steam.JPG

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 12-06 23:11
poeh het blijft leuk dat half-life
lekker afwisselend, telkens als je genoeg van iets hebt wordt het anders
ik zit nu in de stad met een paar dudes die me helpen. Ziet er echt fantastisch uit, ook op een Geforce4 Ti4400. Quincunx antialiasing mag er best wezen vind ik.
screenies: (klikken omdat mensen het als spoilen kunnen beschouwen)
http://img14.exs.cx/img14/2341/Hl2_1.jpg
http://img72.exs.cx/img72/529/Hl2_2.jpg

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hacku schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:04:
[...]

Moet dat in de portal zelf? Dat oranje ding dus?
Ik blijf dat maar doen maar er gebeurt niks.
nee je moet ook op die groene portal knallen, die zo bovenop komt

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:09

Tys

Nog niet uitgespeeld :'(

spoiler:
Hmz, puzzel nu al 3 dagen op het einde, maar ik krijg echt geen 2 schepen uit de lucht in 10 sec, hoe doe je dat snel, heb minstens 3 van die energie ballen nodig per schip, en moet steeds zoeken waar ze zijn gebleven :/

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik denk dat ik toch iets heels belangrijks voor het verhaal heb gevonden. In Eli Vance's lab mag je even rondkijken van Eli. Als je naar de muur loopt met krantenknipsels (tegenover de 'steen') zal Eli je een stukje vertellen:

Zo kom je erachter dat de 'portal storm' doorging en de aarde in oorlog raakte met de Combine. Dit werd de 'seven hour war' genoemd. Daarna heeft de aarde zich overgegeven en is Wallace Breen (de Dr. Breen dus) aangewezen als soort leider op aarde.

Hierna ga je met Alyx naar buiten, dan kom je langs de Ravenholm tunnel. Als je die tunnel inloopt zal Alyx je achterna lopen en vertellen dat Ravenholm een oud mijnstadje was waar vluchtelingen van City 17 woonden.

Deze twee stukken lijkt me tamelijk belangrijk voor het verhaal en om het te snappen :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Thiaz schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:50:
Nog niet uitgespeeld :'(

spoiler:
Hmz, puzzel nu al 3 dagen op het einde, maar ik krijg echt geen 2 schepen uit de lucht in 10 sec, hoe doe je dat snel, heb minstens 3 van die energie ballen nodig per schip, en moet steeds zoeken waar ze zijn gebleven :/
spoiler:
Dan had je wat sneller naar boven moeten lopen, ik had namelijk nog ruim 2 minuten om de hele handel daar af te knallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

XyS

0.o.O

Yonix schreef op zondag 21 november 2004 @ 17:52:
spoiler:
Ik was een beetje Creatief vanmiddag. Op een bepaald punt in het level/chapter ''Entanglement''' moet je op Alyx wachten terwijl jij zolang mogelijk de Guards moet tegen houden, dit doe je doormiddel van het ''Strategisch'' opstellen van wat Turrets.
Ik had daar wat anders voor bedacht:
- Entanglement Fort
Zoals je ziet heb ik me eigen ingesloten door de zij ingangen af te sluiten met wat crates en tonnen, daarvoor staat aan elke zijde één turret.
Toen ben ik dus in zo'n ''Turret Cabinet'' gaan zitten en heb ik de laatste Turret voor mij geplaatst (je weet maar nooit :p) en de andere turrets het werk laten doen.
En het werkte gewoon! De Combines werden neer geknald en ik hoefde daar nog geen vinger voor uit te steken :9....
Ik moet eerlijk toegeven dit was de eerste keer dat het lukte van de vele malen dat ik het heb geprobeerd, de Combines gooide steeds granaten naar binnen zodat de Crates explodeerde en zij toch naar binnen konden
P.S: Sorry van het ontbrekende geluid, ik weet niet precies hoe dat komt.
spoiler:
hehe goed bedacht, diit had ik gedaan:
ik had een turret meegenomen van het vorige deel (jaja door die kamer met dat elektrische water ;) )
dus ik had al een voorsprong :*)
en ik had ze toen op de hoekjes neergezet en soms pakte ik er ff 1 op en ging daarmee rond lope >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Rare is dat ik dus fx 5700 heb. En deze ondersteunt Direct X 9.0c, maar dus niet in Half Life 2.

Hoe komt dat?

Half Life zegt ook dat mijn fx 5700 een directx 8.1 kaart is ipv de directx 9.0c die op de doos en website van fabrikants (asus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
kzit vast

spoiler:
ai_disable 0 werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Anoniem: 32767 schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:10:
Rare is dat ik dus fx 5700 heb. En deze ondersteunt Direct X 9.0c, maar dus niet in Half Life 2.

Hoe komt dat?

Half Life zegt ook dat mijn fx 5700 een directx 8.1 kaart is ipv de directx 9.0c die op de doos en website van fabrikants (asus)
Dat komt omdat de GeforceFX serie wel directx 9.0 heeft maar omdat dit wordt enorm traag gedaan zodat het ondoenlijk is om directx 9.0 te draaien. Daarom wordt gewoon directx 8.1 gebruikt zodat de kaart op fatsoenlijke snelheid kan draaien.
Maw, directx 9 is traag daarom maar 8.1 :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-06 21:01

geforce666

a.k.a Jan (nl)

heb even een vraagje, ik ben van plan de collectors edition te kopen maar kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze 2: GC Shop - BOL.com
en weet iemand ook waarom hij pas de 10de van December uitkomt ? (en bij GCshop de 2de :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:42
Hallo,

Ik weet niet zeker of deze vraag hier hoort , maar ik stel hem toch maar :)

Ik heb wel het e.a aan mapping ervaring , dus wou ik graag Hammer eens proberen.
De editor werkt, en lijkt goed ingesteld, maar op de een of andere manier pakt hij altijd CS:Source in plaats van HL2... Waar ik ook kijk op internet, voor tutorials enzo , men bouwt alleen CS:Source levels, geen HL2 levels.

Weet iemand hoe dit zit? ik wil namelijk HL2 maps gaan maken, tenzij dat dus niet kan , dat weet ik helaas niet.

Of geld voor CS:source dat het eigenlijk dan HL2 maps zijn?

Bedankt :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Laatst online: 17:09

Tys

Copyman schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:55:
[...]

spoiler:
Dan had je wat sneller naar boven moeten lopen, ik had namelijk nog ruim 2 minuten om de hele handel daar af te knallen. :)
Vanaf waar gaat die teller in (ongeveer)?

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Heeft iemand ook een aantal screenshots van Half-Life: Source? Ik heb nog niets van Half-Life: Source gezien op het internet, behalve de 2 vergelijkings-screenshots van Gabe.
Thiaz schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:28:
[...]
Vanaf waar gaat die teller in (ongeveer)?
spoiler:
Nou, Dr. Breen gaat dus in die sphere naar boven. Als Dr. Breen helemaal bovenaan is, is je tijd voorbij. Oftewel; een flink stuk vóór Dr. Breen aan blijven. ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Copyman op 21-11-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-06-2024

Tuk

kan iemand mij zeggen hoe ik het consol kan openen ik weet dat ik ietst achter de .exe moet zetten maar weet niet wat en kan het niet vinden hier op got

bvd dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
spoiler:
ik kan er dus egt niet tegen dat die stomme gast niks doet, bij die lighthouse zegt hij, let's go through the secret passage before another dropship comes, dan blijft hij staan en doet geen ene hol meer. Ik wil verder ! :| Ai staat niet uit, hij beweegt gewoon niet. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Tuk schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:33:
kan iemand mij zeggen hoe ik het consol kan openen ik weet dat ik ietst achter de .exe moet zetten maar weet niet wat en kan het niet vinden hier op got

bvd dank
Options > Keyboard > Advanced... > [v] Enable developers console ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Thx, dat hielp :)

Ondertussen uitgespeeld, wat een open einde. (en zo kort, wacht je 5 jaar op een game, speel je hem in minder dan 20h uit)

Je moet voor de grap die credits eens tot op het einde bekijken :p

[ Voor 11% gewijzigd door XWB op 21-11-2004 19:38 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 13-06 11:46

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Visgek24 schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:24:
Hallo,

Ik weet niet zeker of deze vraag hier hoort , maar ik stel hem toch maar :)

Ik heb wel het e.a aan mapping ervaring , dus wou ik graag Hammer eens proberen.
De editor werkt, en lijkt goed ingesteld, maar op de een of andere manier pakt hij altijd CS:Source in plaats van HL2... Waar ik ook kijk op internet, voor tutorials enzo , men bouwt alleen CS:Source levels, geen HL2 levels.

Weet iemand hoe dit zit? ik wil namelijk HL2 maps gaan maken, tenzij dat dus niet kan , dat weet ik helaas niet.

Of geld voor CS:source dat het eigenlijk dan HL2 maps zijn?

Bedankt :)
Ik vermoed dat we het voorlopig moeten doen met mappen voor CS:Source.

Van zodra de volledige SDK wordt uitgegeven, kunnen we mappen voor hl² :)

Ik weet het, ik wou een level maken met die buggy erin, maar dat gaat dus nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
-ETz-Memphis Z schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:41:
[...]

Ik vermoed dat we het voorlopig moeten doen met mappen voor CS:Source.

Van zodra de volledige SDK wordt uitgegeven, kunnen we mappen voor hl² :)

Ik weet het, ik wou een level maken met die buggy erin, maar dat gaat dus nog niet :p
Ok, bedankt.. dan wacht ik daar wel even op , heb niet zoveel intresse in maps maken voor CS:Source.

Heb je mss enig idee hoelang dat gaat duren,voor die SDK er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
En als ie er is , zal ie dan gratis zijn? aangezien ik de game al legaal heb...

Btw, hoe edit ik mn post?? ik kan het nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Visgek24 schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:44:
En als ie er is , zal ie dan gratis zijn? aangezien ik de game al legaal heb...

Btw, hoe edit ik mn post?? ik kan het nergens vinden :(
Een SDK is bij mijn weten altijd gratis.

March of the Eagles

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *