[PC]Half-Life 2 Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.638 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Maarten L schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:36:
Ik heb ook legale versie. Ik alleen nu niet meer spelen. ARGH!. Na level 4 kreeg ik een error waardoor hij uit het spel vloog en kan nu ook niet meer opnieuw beginnen of het spel hervaten. Steeds dezelfde error....
www.steampowered.com

dan op news klikken, staat een fix voor. Het is iig een known bug.
A small number of Half-Life 2 customers have been experiencing problems while playing the game, and we have traced these issues to corrupt Steam cache files. We've released a Steam update to help resolve these issues. If you have been experiencing problems such as crashing during gameplay or startup of Half-Life 2

[ Voor 29% gewijzigd door CRiMiNaL op 20-11-2004 22:41 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
lol.. Voor de duidelijkheid.. Het is een turbo wat op de buggy zit.. geen nitro.. Kom op.. een strandbuggy met nitro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:46
Dutchmega schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:41:
lol.. Voor de duidelijkheid.. Het is een turbo wat op de buggy zit.. geen nitro.. Kom op.. een strandbuggy met nitro?
Half-Life² goes NFSU :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-06 10:56
@ magic mark effe de nieuwste emporio binnenhalen dat zal het wel eens willen oplossen ;)

Je kan natuurlijk ook het spel gewoon kopen (steam) :9

Krijgen gamereviewers tegenwoordig geen kopietje van hun baas meer of neemt je baas met kopietje het een beetje te letterlijk NOFI :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
PacinoAllstars schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:50:
@ magic mark effe de nieuwste emporio binnenhalen dat zal het wel eens willen oplossen ;)

Je kan natuurlijk ook het spel gewoon kopen (steam) :9

Krijgen gamereviewers tegenwoordig geen kopietje van hun baas meer of neemt je baas met kopietje het een beetje te letterlijk NOFI :Y)
Hij zegt toch dat hij hem gewoon legaal heeft?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 06:43

JvdM

<---->

@ MAGIC MARK
spoiler:
Maar je moet toch met n vrouw meelopen? dan ga je naar n lab en krijg je n pak, ben je daar al geweest ofniet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
-Jordy- schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:59:
@ MAGIC MARK
spoiler:
Maar je moet toch met n vrouw meelopen? dan ga je naar n lab en krijg je n pak, ben je daar al geweest ofniet ?
spoiler:
Dat lab is dus in de kelder, waar je alleen kunt komen als je de lift in gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 06:43

JvdM

<---->

Yonix schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:01:
[...]

spoiler:
spoiler:
Maar dat meisje doet toch die lift voor je naar beneden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119137

PacinoAllstars schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:13:
[...]

Brak geheugen memtest draaien.

Offtopic!

MAgicMark ben jij die journalist van insidegamer? Leuke stukjes schrijf je altijd :D
Lijkt me niet dat iedereen met deze fout brak geheugen heeft. Dat moeten er dan namelijk nogal wat zijn. Ben nog geen fix ofzo tegengekomen voor dit probleem.

:'(

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 119137 op 20-11-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:09
w0w schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:13:
Ik zit alweer vast (noob dat ik ben :( )
http://home.wanadoo.nl/yoyordi/help1.JPG
Wie wil mij helpen plz?
spoiler:
die proffessor helpt je toch..? die teleport je dan toch..? of is dit de 2e x dat je daar bent..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

In de gevangenis dacht ik slim te zijn, door alle 3 de sentry guns aan de ene kant van dat schuilgangetje te plaatsen, en de andere kant helemaal te barricaderen met de dozen en vaten.. schieten die combines potjandozie de dozen kapot :P .. maargoed.. zo heb ik dat gedeelte wel gehaald.

Btw, wat moet die secundaire optie van de rifle voorstellen? De machinegun heeft een granaatwerper, maar die bollen die uit de rifle komen kaatsen alle kanten op en raken alleenmaar wat als je zowat recht op de persoon schiet.

Overall vond ik Ravenholm niet zo heel bijzonder eigenlijk, ik vond de sfeer van City 17 veel mooier, met die urban sfeer :) Ook de gevangenis vond ik errug tof, vooral met je slaafjes.. ff bolletje gooien, hap hap hap. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 14124 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:22:
In de gevangenis dacht ik slim te zijn, door alle 3 de sentry guns aan de ene kant van dat schuilgangetje te plaatsen, en de andere kant helemaal te barricaderen met de dozen en vaten.. schieten die combines potjandozie de dozen kapot :P .. maargoed.. zo heb ik dat gedeelte wel gehaald.

Btw, wat moet die secundaire optie van de rifle voorstellen? De machinegun heeft een granaatwerper, maar die bollen die uit de rifle komen kaatsen alle kanten op en raken alleenmaar wat als je zowat recht op de persoon schiet.

Overall vond ik Ravenholm niet zo heel bijzonder eigenlijk, ik vond de sfeer van City 17 veel mooier, met die urban sfeer :) Ook de gevangenis vond ik errug tof, vooral met je slaafjes.. ff bolletje gooien, hap hap hap. :P
Moet je maar eens een keer raak schieten met die secondary mode... Uber ding :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116912

Yonix schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:32:

spoiler:
Hier heb je een screen die gemaakt is vlak bij de grote blauwe container, waar vlak bij die krat met Rockets staat:
- Screen
Dank je, het is gelukt! :Y) Ik ben alweer een stukje verder, het gevangenis level is net zoiets als het spel "freedom fighters". "stuur je mannetjes (hier beesten) een gang in en laat ze de klus opknappen" :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:26

w0w

BootVluchteling schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:06:
[...]

spoiler:
die proffessor helpt je toch..? die teleport je dan toch..? of is dit de 2e x dat je daar bent..?
spoiler:
Nee ik ben er gewoon voor de eerste keer... Die proffesor zegt iets over dat hij iets kwijt is (kben z'n naam ff kwijt), daarna helpt hij me niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

spoiler:
Wat ik in de prison level vooral gedaan had was zo'n sentry gun oppakken en vasthouden hele tijd, af en toe neerzetten, health pakken, en dan weer oppakken ... werkte perfect echt !! Omdat die combinesoldiers die guns omtrapten enzo ... lol .. werkte echt goed !! Was wel heftig stukkie ... die gasten blijven maar komen !

Echt een vette game .. Maar heb inderdaad wel gevoel dat ik hem over paar dagen alweer uit heb ... En HL1 heb ik tog echt zeker 2 mdn over gedaan ( van genoten ! )

Toch jammer dat er bijna geen games meer bestaan waar je echt meer dan paar weken, lieftst nog langer, van kan genieten ... ( qua SP dan uiteraard )

Maar ik ben echt megablij met deze game .. is mun geld meeer dan waard !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:10

Remi

Moo!

w0w schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:32:
[...]

spoiler:
Nee ik ben er gewoon voor de eerste keer... Die proffesor zegt iets over dat hij iets kwijt is (kben z'n naam ff kwijt), daarna helpt hij me niet :?
Vast dat huisdier van hem.. die headcrab. Je hebt je pak dus nog niet gekregen die in het magazijn ligt. Links van je positie op de screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:01

m0nk

16-09-2003 15.15

JediUberknaft schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:39:
spoiler:
Wat ik in de prison level vooral gedaan had was zo'n sentry gun oppakken en vasthouden hele tijd, af en toe neerzetten, health pakken, en dan weer oppakken ... werkte perfect echt !! Omdat die combinesoldiers die guns omtrapten enzo ... lol .. werkte echt goed !! Was wel heftig stukkie ... die gasten blijven maar komen !
Wat ik heb gedaan:
spoiler:
Alle troep (dozen vaten) voor de 2 verste ingangen opgestapeld, ze konden er dus niet doorheen :) mannetjes bleven erachter staan en boven op de railing. Die turrets plaatsen en je hoeft alleen nog maar te wachten :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Nog een hagenees ... lol

Ja ik heb in dat level mun G Gun niet op die manier gebruikt ... wel cool hoe iedereen het op n totaal andere manier kan doen !! Das wel vet van deze game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
PacinoAllstars schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:34:
[...]

Druk op shift voor turbo en je haalt de brug wel.

Als je dan door rijdt en goed kijkt bij de auto's die je tegenkomt is daar ergens een crate met allemaal rockets en healthpacks have fun :*)
Thanks, dat werkte idd. Grappige is dus dat je die functie al vaker gebruikt zou moeten hebben, denk ik dan. Normaal haalde ik het niet, maar 'schoot' ik met mijn Manipulator mijn wagentje omhoog en ging ik via smalle rotsen omhoog. Niet echt de bedoeling gok ik, maar goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69672

Ik zit vast in een level, en vraag me sterk af of het niet een bugje is ofzow... Sorry als het al eerder gevraagd is in dit topic maar ik wil voor de rest zo min mogelijk van het spel weten, dus ik wil niet alle spoilers doorlezen.

spoiler:
In het Water Hazard level kom je op een gegeven moment op een open plek met een schip in het midden waar twee auto's staan. Je hebt net het wapen op je hovercraft gekregen. Na die twee auto's neergeschoten te hebben moet je neem ik aan achter de omheining zien te komen en met de hovercraft in de buis springen. Ik ben achter de omheining gekomen door naast de "sprinplank" met de hovercraft te springen. Maar als ik dan een aanloop neem om over het water te springen kets ik altijd af op het gedeelte waar je zou moeten landen, hoe langzaam of snel ik ook ga. Is dit inderdaad de manier waarop het zou moeten of doet mn pc weer eens raar?

http://www.romaan.demon.nl/d1_canals_120000.jpg
http://www.romaan.demon.nl/d1_canals_120001.jpg
http://www.romaan.demon.nl/d1_canals_120002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 69672 schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:00:
Ik zit vast in een level, en vraag me sterk af of het niet een bugje is ofzow... Sorry als het al eerder gevraagd is in dit topic maar ik wil voor de rest zo min mogelijk van het spel weten, dus ik wil niet alle spoilers doorlezen.

spoiler:
In het Water Hazard level kom je op een gegeven moment op een open plek met een schip in het midden waar twee auto's staan. Je hebt net het wapen op je hovercraft gekregen. Na die twee auto's neergeschoten te hebben moet je neem ik aan achter de omheining zien te komen en met de hovercraft in de buis springen. Ik ben achter de omheining gekomen door naast de "sprinplank" met de hovercraft te springen. Maar als ik dan een aanloop neem om over het water te springen kets ik altijd af op het gedeelte waar je zou moeten landen, hoe langzaam of snel ik ook ga. Is dit inderdaad de manier waarop het zou moeten of doet mn pc weer eens raar?

spoiler:
Gewoon op de laatste screen over dat ding voor je jumpen :/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

spoiler:

spoiler:
Helemaal achteraan de open plek ligt een rode container. Je moet even uitstappen en via de achterkant die contrainer in gaan. Dan kan je de de deur eruit knallen. Stap weer in je bootje en ga zo achter de pilaren (door de container varen, deuren heb je er net uitgeblazen) en naar de schans. Zo heb ik het gedaan en werkte het wel :)

Chester: dat werkt dus niet, waarschijnlijk omdat hij de 'verkeerde' manier daar is gekomen

[ Voor 9% gewijzigd door We Are Borg op 21-11-2004 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix

spoiler:

spoiler:
Schijnt dus een bugje te zijn (ontzichtbare muur), is al een keer gevragen in dit topic of in het vorige (moet je even zoeken), maar hoe je het kunt oplossen weet ik zo niet....heb je Steam/Half-Life² al ge-update? Schijnt dat wat bugjes daarmee zijn verholpen, gewoon even Steam opnieuw opstarten, op ''News'' klikken en dan ''Half-Life² Valideren''. Dit ''terug kaatsen'' is in ieder geval niet hoe het moet gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Yonix schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:05:
[...]

spoiler:
Schijnt dus een bugje te zijn (ontzichtbare muur), is al een keer gevragen in dit topic of in het vorige (moet je even zoeken), maar hoe je het kunt oplossen weet ik zo niet....heb je Steam/Half-Life² al ge-update? Schijnt dat wat bugjes daarmee zijn verholpen, gewoon even Steam opnieuw opstarten, op ''News'' klikken en dan ''Half-Life² Valideren''. Dit ''terug kaatsen'' is in ieder geval niet hoe het moet gaan....
spoiler:
WTF :D Dit is dus volgens mij echt geen bug he. Waarschijnlijk zit die onzichtbare muur daar, omdat die pas weg wordt gedaan door een trigger en die wordt pas geactiveerd als je op de goede manier op die schans komt. Niet dus scheef erop proberen te springen, maar via het opblazen van een container en zo via de achterkant met je boot naar de schans toe varen. Imo geen bug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Remi schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:42:
[...]

Vast dat huisdier van hem.. die headcrab. Je hebt je pak dus nog niet gekregen die in het magazijn ligt. Links van je positie op de screenshot.
spoiler:
Hier bedoel je? http://home.wanadoo.nl/yoyordi/help2.JPG ? Ik zie daar iig geen HEV suit hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

w0w schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:07:
[...]

spoiler:
Hier bedoel je? http://home.wanadoo.nl/yoyordi/help2.JPG ? Ik zie daar iig geen HEV suit hoor :?
spoiler:
Volgens mij gaat (zie jouw screenshot) die rechterdeur open en kan je daar je HEV suit oppikken. Die allien moet je volgen, want die brengt je namelijk naar je suit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

We Are Borg schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:09:
[...]

spoiler:
Volgens mij gaat (zie jouw screenshot) die rechterdeur open en kan je daar je HEV suit oppikken. Die allien moet je volgen, want die brengt je namelijk naar je suit
spoiler:
Nee die deur gaat niet open, ik kan wel op die knopjes rechts van de deur drukken maar de deur zelf blijft dicht... Ik heb ook nog geen alien gezien, lijkt haast wel een bug ofso :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

w0w schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:12:
[...]

spoiler:
Nee die deur gaat niet open, ik kan wel op die knopjes rechts van de deur drukken maar de deur zelf blijft dicht... Ik heb ook nog geen alien gezien, lijkt haast wel een bug ofso :?
spoiler:
Erg vaag. Wat ik wel weet is dat jij geen deuren hoeft te openen. Die allien doet dat voor jou en wijst je naar je suite. Kan je nog wat meer screens maken van je omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69672

We Are Borg schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:04:
[...]

spoiler:
Helemaal achteraan de open plek ligt een rode container. Je moet even uitstappen en via de achterkant die contrainer in gaan. Dan kan je de de deur eruit knallen. Stap weer in je bootje en ga zo achter de pilaren (door de container varen, deuren heb je er net uitgeblazen) en naar de schans. Zo heb ik het gedaan en werkte het wel :)

Chester: dat werkt dus niet, waarschijnlijk omdat hij de 'verkeerde' manier daar is gekomen
spoiler:
De container was het probleem inderdaad. Wel beetje vreemd eigenlijk dat een spel dat zo revolutionair zou zijn tov half life 1 wegens het ontbreken van scripting op dit stuk script, terwijl het eigenlijk niet nodig zou zijn, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
We Are Borg schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:15:
[...]

spoiler:
Erg vaag. Wat ik wel weet is dat jij geen deuren hoeft te openen. Die allien doet dat voor jou en wijst je naar je suite. Kan je nog wat meer screens maken van je omgeving?
Volgens mij moet Barney nu binnen komen en ook die griet..
Barney zet dan de monitor aan en dan komt een heel verhaal met dat beest en dat pak wat je aan moet trekken.
Lijkt weer op een AI bug..zeker weten dat het niet de illegale versie is??
If so...dan verklaart dit een boel...de gedownde versie loopt vaak vast op dit soort fragmenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Anoniem: 69672 schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:17:
[...]

spoiler:
De container was het probleem inderdaad. Wel beetje vreemd eigenlijk dat een spel dat zo revolutionair zou zijn tov half life 1 wegens het ontbreken van scripting op dit stuk script, terwijl het eigenlijk niet nodig zou zijn, denk ik.
Dit kan wel zonder spoiler imo :).

Dit soort dingen komen idd voor en lastig als het niet goed getest is. Zo heb ik dus pas heel laat uitgevonden dat er een nitroturbo zit op de buggie. Nooit geweten, terwijl ik toch al meerdere grote bruggen ben tegengekomen. Door wat creatief werk en proberen kom je soms op manieren de makers van HL2 niet bedoelt hadden als mogelijke oplossingen voor de puzzel. En in jouw geval levert dat dus een situatie op waarbij je niet verder kunt, omdat je niet de juiste stappen hebt gevolgd en de scripting daar niet op berekend is. Idd jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door We Are Borg op 21-11-2004 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.d0hage
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:01
in console " ai_disable 0" typen als het goed is moet er dan zeker weten iets gebeuren.

[ Voor 9% gewijzigd door mr.d0hage op 21-11-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

mr.d0hage schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:20:
in console " ai_disable 0" typen als het goed is moet er dan zeker weten iest gebeuren.
Ik mag toch aannemen dat hij wel melding had gemaakt van de grote, niet te missen, letters waar gemeld wordt dat AI disabled is. Maar als hij dat vergeten te melden was ;), werkt jouw tip idd prima. Eerste illegale versie's hebben daar veel last van, latere versie's niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:35

Wildfire

Joy to the world!

We Are Borg schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:20:

[...]

Zo heb ik dus pas heel laat uitgevonden dat er een nitroturbo zit op de buggie. Nooit geweten

[..]
Dat snap ik niet. Elke keer als je instapt, krijg je in beeld te zien dat je met shift de turbo activeert.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Nee, HL2 is één van de weinige spellen die ik de afgelopen paar jaren heb gekocht (in de winkel, dus van een DVD-versie en niet via Steam gekocht) :) Maar Barney komt helemaal niet en dat meisje komt ook niet mee? En ik heb ook geen AI melding oid gehad :? Volgens mij moet die professor nog iets gaan doen maar die blijft maar een beetje schudden met z'n hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Nog even wat verdergespeeld .. maarreuh ...

die levels met dat Squad, komaan! Zelden zo ge-ergerd op een spel, je gaat me toch niet zeggen dat jullie dat allemaal zéér tof vonden? en kwa interactie met de omgeving (met het gravity gun) is het nu ook een héél pak minder...

Ik denk dat ik het maar stilletjes zo laat ... misschien pak ik HL2 er later nog wel eens bij ....

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119137

shaidar schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:31:
Nog even wat verdergespeeld .. maarreuh ...

die levels met dat Squad, komaan! Zelden zo ge-ergerd op een spel, je gaat me toch niet zeggen dat jullie dat allemaal zéér tof vonden? en kwa interactie met de omgeving (met het gravity gun) is het nu ook een héél pak minder...

Ik denk dat ik het maar stilletjes zo laat ... misschien pak ik HL2 er later nog wel eens bij ....
Zeikerds heb je er altijd bij natuurlijk. Denk dat je een van de weinigen bent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Wildfire schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:27:
[...]

Dat snap ik niet. Elke keer als je instapt, krijg je in beeld te zien dat je met shift de turbo activeert.
Dat krijg ik dus nooit te zien. Kan aan mijn versie liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123041

spoiler:
Ik zit vast in "Follow Freeman"

Ik kom buiten dat gebouw en er zijn 3 striders, ik heb er een om kunnen leggen met de rockets die ik nog had.

Vlak voor je naar buiten gaat zegt iemand tegen je dat ze een krat rockets verloren hadden op dat plein. Die vind ik dus niet, ik wil zoeken maar wordt telkens gedood door die twee striders.

Kan er mij iemand vertellen waar die rockets liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Anoniem: 123041 schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:45:
spoiler:

Ik kom buiten dat gebouw en er zijn 3 striders, ik heb er een om kunnen leggen met de rockets die ik nog had.

Vlak voor je naar buiten gaat zegt iemand tegen je dat ze een krat rockets verloren hadden op dat plein. Die vind ik dus niet, ik wil zoeken maar wordt telkens gedood door die twee striders.

spoiler:
er liggen er 5 in het huisje rechts (als je zegmaar met je rug naar die citadel staat) en een onbeperkt aantal in het midden (kleine gebouwtje) maar om daar te komen moet je dus eerst naar rechts toe volgens mij (weet niet zeker)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26271

heeft iemand al gemultiplyerd?? ik hbe de patch wel geinstalled. maar ik vind helaas nog geen servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Laatst online: 26-05 21:56
We're also investigating a solution for the sound skipping problems a :) small number :) of users are running into. We'll have a solution for this as soon as possible.

Lol :) "Small Number" Lol :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Laatst online: 16:50

Copyman

Dode muis

Woei, heb hem net ook uitgespeeld. Het spel duurde langer dan ik dacht! De game nu nog een keer op Hard spelen ipv Normal, en dan maar wachten op Half-Life³. :+

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ok, ik heb veel klachten bij HL2, maar ik moet deze "bug" (Valve zal het wel een feature noemen) toch echt even fixen. Helaas snap ik er niets van.

Ik wil de fov van HL2 wijzigen. Dit is helaas niet mogelijk. Als ik via de console aangeef dat ik de fov op 100 wil, dan zal HL2 dat accepteren (na sv_cheats 1 te hebben ingevoerd) met default_fov 100. Maar die rotengine verandert niets aan het beeld. Ik moet eerst saven en loaden voor een resultaat. En nu komt het leuke... nadat de fov 100 is veranderd hij langzaam weer terug in 75! De default_fov is weer 75.... ja komop zeg. default_fov 100 toevoegen aan de config heeft ook geen zin. Ergens in in het spel staat de default_fov hardcoded als 75. Als gebruiker weet ik dan niet hoe ik dit moet wijzigen. Lekker handig, want een een fov van 75 leidt tot tunnel visie en mogelijk misselijkheid.

Ik heb van alles geprobeerd. Toevoegen aan config, config Read_only of Archive, alleen in console toevoegen... maar de koek is op. Het is belachelijk lastig om het te veranderen. Als iemand hier de definitieve wijze heeft, gaarne uitgebreid vertellen hoe en wat. Fov 75 = :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 11:19
Ahhh... Uitgespeeld.

Geweldig, dat einde...Tenminste, alles wat ervoor gebeurd. Het einde zelf mocht wel iets beter.. :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Nog niet eens een week na release schijnt HL3 al in de planning te zijn, ikzelf ben sceptisch :)
Speaking during a recent press briefing at Valve HQ, Newell is said to have revealed that, at this stage, the company envisage Half-Life 2 female NPC Alyx as playable in Half-Life 3, and promised more alien-based revelations.
Opmerkelijk :) Hopelijk horen we meer zodra de E3 dichterbij komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 11-06 11:18

Engineer

Software

HL3 waren ze toch al veel eerder al mee begonnen? al voor de release?

Ik meen zo'n nieuwsbericht me te herrinderen iig..

Edit, deze bedoelde ik: http://www.hl2.nl/nieuws/?id=187

[ Voor 22% gewijzigd door Engineer op 21-11-2004 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Maarten L schreef op zondag 21 november 2004 @ 01:20:
We're also investigating a solution for the sound skipping problems a :) small number :) of users are running into. We'll have a solution for this as soon as possible.

Lol :) "Small Number" Lol :)
Laat het eens 1000 mensen zijn op de 2 miljoen+ die HL² gekocht hebben, dan valt het best wel mee :)
Anoniem: 123041 schreef op zondag 21 november 2004 @ 00:45:
spoiler:

spoiler:
Als je voor dat gebouw met die zuilen staat dan is het iets links aan de overkant van het plein, achter een grote hoop debris/zooi. Ik ben zelf eerst naar rechts gegaan, dat gebouw in, daarna door het midden naar een "bunker" om vervolgens de laatste strider met de missiles in die kist neer te knallen :)
Switch schreef op zondag 21 november 2004 @ 03:04:
Newell is said to have revealed that, at this stage, the company envisage Half-Life 2 female NPC Alyx as playable in Half-Life 3,
spoiler:
heeft ze het einde dus toch wel overleefd :)

[ Voor 13% gewijzigd door StarLite op 21-11-2004 04:03 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
HuggyB schreef op zondag 21 november 2004 @ 01:44:
Lekker handig, want een een fov van 75 leidt tot tunnel visie en mogelijk misselijkheid.
Leuk dit te lezen.

Ik word idd misselijk na het spelen van HL2 of het kijken er naar. Bij andere spellen heb ik dit vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47210

Yonix schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:01:
[...]

spoiler:
spoiler:
Lekker dan, dat die lift niet naar beneden wil. Maar die vrouw hoort de lift dus naar beneden te sturen als je erin gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Anoniem: 47210 schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:16:
[...]

spoiler:
Lekker dan, dat die lift niet naar beneden wil. Maar die vrouw hoort de lift dus naar beneden te sturen als je erin gaat?
spoiler:
Correct, zij red je dus van die combine soldiers en brengt je met de lift naar beneden om vervolgens nog een deur voor je te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Mensen, er is al een modbreak geweest.. GEEN vragen over de illegale versie...
Ook bestaat er iets zoals topic search.. Zit je bijv. vast op een plein in het level Follow Freeman, dan doe je een search daarnaar? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:21

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voor de liefhebber: Gister weer een stuk canals gespeeld, dus mijn verzameling screens is weer een beetje groter.
Zit middenin een tentamenperiode, dus nie veel tijd om te spelen (vandaar ook pas in canals), maar genieten doe ik er des te meer van :9

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Voor de liefhebbers van een wat opgevoerde physgun...download deze autoexec die ik in elkaar geflanst heb :)

http://members.chello.nl/melvin.hamaker/autoexec.cfg

Plaats deze Autoexec in je:
"X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\ "je nick"\half-life 2\hl2\cfg" dir...

Nu is je power op alle fronten behoorlijk verbeterd..
Je berijk is vele malen groter...plus dat je nu ook veel zwaardere voorwerpen kan tillen.
Ook is de kracht van het gooien ietwat verhoogd ;)
Beetje met auto'tjes over de daken gooien bv 8)7

Anyway...hf :)

[ Voor 8% gewijzigd door melly op 21-11-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

melly schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:07:
Voor de liefhebbers van een wat opgevoerde physgun...download deze autoexec die ik in elkaar geflanst heb :)

Je berijk is vele malen groter...plus dat je nu ook veel zwaardere voorwerpen kan tillen.

Ik zal hem eens testen. :)

Ha geweldig! nu nog een mod waar je de ventje kan optillen. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Remi op 21-11-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 20-05 15:08
Console vraagje:

met "`" krijg ik de console omlaag. Echter in 19 van de 20 keer, als ik daar wat wil intypen, verdwijnt de console al weer bij de eerste letter. Ik krijg zo niks ingevoerd. Wat is hier de truuk om hem te laten staan??
Want ik wordt hier gek van.

ja en ik heb de legale steamversie

[ Voor 8% gewijzigd door ErikRo op 21-11-2004 12:11 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
ErikRo schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:10:
Console vraagje:

met "`" krijg ik de console omlaag. Echter in 19 van de 20 keer, als ik daar wat wil intypen, verdwijnt de console al weer bij de eerste letter. Wat is hier de truuk om hem te laten staan??
Want ik wordt hier gek van.

ja en ik heb de legale steamversie
houd ctrl ingedrukt en open dan console ;)

@melly: heb net je physgun cfg geprobeerd, werkt goed! aleen jammer dat ik geen vrachtauto op kon pakke :'(

[ Voor 16% gewijzigd door naps op 21-11-2004 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
maar wel auto's als het goed is..
en het hangt ook een beetje af van het voertuig zelf..sommige zijn gewoon gefixt..kan je nix mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
StarLite schreef op zondag 21 november 2004 @ 04:01:
spoiler:
heeft ze het einde dus toch wel overleefd :)
Even daarop terugkomen hoor :P
spoiler:
Als die dark fusion reactor ontploft (zichtbaar net voor de tijd stilstaat) staat alyx er nog erg dichtbij + dat die toren aan de overkant op haar dreigt te vallen...
Hoe hard moet je wel niet rennen om zo'n dark fusion explosie voor te blijven :D

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
melly schreef op zondag 21 november 2004 @ 11:07:

Ah, leuk om te proberen als ik het spel heb uitgespeeld....bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Tot nu toe heb ik alles zelf op kunnen lossen (zit enkele hele moeilijke puzzels in het spel), maar bij deze kom ik er echt niet uit. Ik kan gewoon met geen mogelijkheid door die deur omdat hij te smal is 8)7 .

Afbeeldingslocatie: http://www.deepseven.nl/GoT/hl2.jpg

Dit is net na
spoiler:
je je eerste ant lion guard sloopt.

[ Voor 15% gewijzigd door DeepSeven op 21-11-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

DeepSeven schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:19:
Tot nu toe heb ik alles zelf op kunnen lossen (zit enkele hele moeilijke puzzels in het spel), maar bij deze kom ik er echt niet uit. Ik kan gewoon met geen mogelijkheid door die deur omdat hij te smal is 8)7 .

[afbeelding]

Dit is net na
spoiler:
Had ik ook last van, ben toch verder gekomen.... gaat wel moelijk idd

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps

[afbeelding]

Dit is net na
spoiler:
huh, nu hoord die slaaf je te volge naar de dode lion guard en die geeft/maakt van die balle voor je on van die sprinkhaan aliens (weet niet hoe ze heten :p) op te roepen en dan moet je hem gewoon weer door die deur volgen? (TE SMAL?!) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps

[afbeelding]

Dit is net na
spoiler:
oeps klikte twee keer op 'verstuur bericht' |:( ;(

[ Voor 20% gewijzigd door naps op 21-11-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Euh... zou handig zijn als je zegt hoe :P. Toch door die deur op de een of andere manier, of een andere route?

Edit: hmmzz, ok. Vindt het maar een vaag stukje want hij volgt je ook niet echt goed als je terug loopt...

[ Voor 34% gewijzigd door DeepSeven op 21-11-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
DeepSeven schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:22:
Euh... zou handig zijn als je zegt hoe :P. Toch door die deur op de een of andere manier, of een andere route?
ik kon er gewoon doorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb gehoord van de nieuwe ati catalyst drivers (beta welteverstaan).
Ik geloof dat er over een 4.12 werd gesproken en dat ie met HL2 beter draait.

Helaas kan ik het nergens vinden. Heb al gezocht op Guru3d en andere sites maar kan niks vinden.

Heeft iemand een link naar die betadrivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 16:57
staat gewoon op frontpage bij tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Nou, ik ben er door, maar vraag me niet hoe lol :P. Heb eerst die hele ant lion guard naar dat beest toe "geschoten". Toen kreeg ik die ballen, toen kwam hij naar buiten en ben ik via hem door de deur gekomen 8)7 .

Afbeeldingslocatie: http://www.deepseven.nl/GoT/hl2-2.jpg

edit: als je goed kijkt, via de krat dus, toen op zijn kop, en toen door de deur :P.

[ Voor 15% gewijzigd door DeepSeven op 21-11-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Link doet het niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
GeforceDDQ schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:18:
[...]

Even daarop terugkomen hoor :P
spoiler:
Als die dark fusion reactor ontploft (zichtbaar net voor de tijd stilstaat) staat alyx er nog erg dichtbij + dat die toren aan de overkant op haar dreigt te vallen...
Hoe hard moet je wel niet rennen om zo'n dark fusion explosie voor te blijven :D
spoiler:
bovendien, waar wil je heen rennen? ze staat op een toren ja :P

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117374

Ik ben nog niet zo heel ver in het spel, ( uurtje of 2 ofzo )
En zat een stukje in die hover-craft. Op den duur moest ik uitstappen, loop een kamer binnen. Spel loopt voor geen meter; 2-3 fps..... Duurde 5 min voor ik die kamer door was. Loop verder en het spel draait weer met 60fps...... Ik loop weer terug en heb er geen last meer van.
Ik had flink last van die sound-beeld fps bug, maar dankzij een kleine config tweak en sound op low heb ik er nu vrijwel nooit last van, behalve de hier boven beschreven keer.

in mijn autoexec.cfg staat dit:
snd_mixahead "0.7"
sv_autosave "0"
sv_forcepreload "1"
cl_forcepreload "1"
cl_smooth "0"

Misschien heeft iemand er nog wat aan
Er is dus soms echt wat mis met de engine hoor.......

Verder is het natuurlijk een uber spelletje

AMD 2800+ @ 3300+
9600pro @ 500/300
512 MB DDR 3200

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 117374 op 21-11-2004 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
ff zoeke kan ook geen kwaad ;)

edit: die duitse site is wel erg lanzaam! hier officieel van ati, is wel maar 18mb ipv 22 :?

[ Voor 25% gewijzigd door naps op 21-11-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 15:47

Japser

Jeej!

Waarom word ik zo gruwelijk misselijk van het spelen van HL2 ?? Ik zat gisteren echt half ziek te worden tijdens spelen, draaierig, misselijk en kostsneigingen :( Kan je hier iets aan doen door evt grafische zaken aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Laatst online: 07-06 10:06
DeepSeven schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:40:
Nou, ik ben er door, maar vraag me niet hoe lol :P. Heb eerst die hele ant lion guard naar dat beest toe "geschoten". Toen kreeg ik die ballen, toen kwam hij naar buiten en ben ik via hem door de deur gekomen 8)7 .

[afbeelding]

edit: als je goed kijkt, via de krat dus, toen op zijn kop, en toen door de deur :P.
Dat kwan ik ook zelf achter , maar loopt deze Alien nu met jou mee naar de soldaat om die ballen uit te proberen , want ik krijg hem echt niet aan de gang. Als bij jou dat lukt aub. wil je save-game voor mij maken en naar mijn toe steuren ???

robertslowik@hotmail.com

HELP !!! :'(

[ Voor 10% gewijzigd door SlowikPL op 21-11-2004 13:10 ]

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Japser schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:06:
Waarom word ik zo gruwelijk misselijk van het spelen van HL2 ?? Ik zat gisteren echt half ziek te worden tijdens spelen, draaierig, misselijk en kostsneigingen :( Kan je hier iets aan doen door evt grafische zaken aan te passen?
Lees een paar posts hier boven over fov 100 probleem... (post van HuggyB)

Heb er zelf nooit last van gelukkig.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 21-11-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
- Zal hier vast wel tussen staan :P

Edit: Ik moet toch eens keertje goed gaan lezen :p 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Yonix op 21-11-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Ok...voor de cheaters onder ons ;) hier een trainer voor wat meer fun.
Dwonloaden..en de trainer in dezelfde dir stoppen als je HL2.exe
"X:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\**je nick**\half-life 2"

http://members.chello.nl/melvin.hamaker/trainer.rar

Start eerst de trainer op..vervolgens HL2..
F12 geeft een menu in je spel waar je de options van kan aflezen..

HF again :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

spoiler:
Hmm.. ik heb nu die buggy gehad.. maar hij ligt ondersteboven op het strand.. hoe keer ik hem om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Anoniem: 77857 schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:21:
spoiler:
Hmm.. ik heb nu die buggy gehad.. maar hij ligt ondersteboven op het strand.. hoe keer ik hem om?
gebruik je gravity gun..ga dr voor staan en klik op je linkermuis knop tot ie weer recht komt te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Anoniem: 77857 schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:21:
spoiler:
gravity gun, gewoon klikken.

Ik heb hem net uitgespeeld, gaaf einde vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
haha dit is wel leuk! ik zit nu in entanglement (als ikhet goed spel) en
spoiler:
als de turrets omgezet zijn dat ze de vijand neerschieten gewoon je turret meenemen het level door! :D scheelt een hoop geschiet :D

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Mensen, wie helpt mij verder? Ik zit namelijk gruwelijk vast. Heb al meer dan een uur zitten klooien om hier weg te komen.

Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/canals.jpg

Alvast bedankt :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

jagermeister1 schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:41:
Mensen, wie helpt mij verder? Ik zit namelijk gruwelijk vast. Heb al meer dan een uur zitten klooien om hier weg te komen.

[afbeelding]

deet meen je niet... dit is te erg, deze vraag is nu echt te vaak geweest :/ LEES HET TOPIC NOU GEWOON, AL IS HET MAAR 3 BLADZIJDES!

...sorry hoor

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Laatst online: 16:02
jagermeister1 schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:41:

[afbeelding]

Klim met de ladder omhoog... spring op de buis. Loop helemaal door en sping op het wat hogere gedeelte. Ga nu na het naast gelegen ruimte. Je ziet allemaal buizen. Ergens zit dus ook een "draaiding" draai eraan en het water zal steigen... de rest spreekt voor zich. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
je kijkt al naar je antwoord :)
spoiler:
hint ladder en buis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

BeZaX schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:43:
[...]

Klim met de ladder omhoog... spring op de buis. Loop helemaal door en sping op het wat hogere gedeelte. Ga nu na het naast gelegen ruimte. Je ziet allemaal buizen. Ergens zit dus ook een "draaiding" draai eraan en het water zal steigen... de rest spreekt voor zich. ;)
Thanks.. ik ga zoeken :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 15:47

Japser

Jeej!

Anoniem: 20531 schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:14:
[...]

Lees een paar posts hier boven over fov 100 probleem... (post van HuggyB)

Heb er zelf nooit last van gelukkig.
Hmm dus het is niet te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
LEES HET TOPIC NOU GEWOON, AL IS HET MAAR 3 BLADZIJDES!
Dat is bij mij nog niet eens het hele topic op dit moment ;)

Overigens vind ik persoonlijk sommige levels erg saai. Highway 17 kan me bijvoorbeeld totaal niet bekoren, die buggy is namelijk bijna niet te besturen vind ik. Tevens haalt het de vaart uit het spel en heb ik het gevoel dat ik daar geen 'doel' heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben hem nu voor de 2de maal aan het spelen en kom allemaal leuke dingen tegen die ik de eerste keer voorbij ben gerushed... veel verborgen plekken... kleine details zoals dat kleine wiebel poppetje in het eerste lab etc etc...

Mooiste stukje (hoe gek dan ook) vond ik het overgooien met die hond.

[edit]
Vond die buggy prima rijden ? lekker stukje racen langs de kust.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 21-11-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 10:54

Valkyre

Kitesurf FTW!

Frank Jansen schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:38:
haha dit is wel leuk! ik zit nu in entanglement (als ikhet goed spel) en
spoiler:
als de turrets omgezet zijn dat ze de vijand neerschieten gewoon je turret meenemen het level door! :D scheelt een hoop geschiet :D

Groetjes
spoiler:
zo heb ik het ook gedaan, eerst moet je zon ruimte met 2 sentrys bewaken,
daar heb ik er 1 van meegenomen, en bij dat stukje heb je dan 4 turrets om je verdedigen :) en das toch best handig dan :P

nog wat tips bij het turrent stukje:
spoiler:
zet je turrent dicht/tegen de muur aan, dan worden ze minder snel omgegooid!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Gohan-san schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:49:
[...]
nog wat tips bij het turrent stukje:
spoiler:
zet je turrent dicht/tegen de muur aan, dan worden ze minder snel omgegooid!
spoiler:
Ik had ze laag op de trap gezet en zelf af en toe kijken of er wat aan kwam ging perfect!

p.s zit ik nu al ver in het spel? of mag ik nog een hop verw88?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Dit is wel te lekker :p

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/d3_c17_070000.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
Dit heb je een uur geleden ook al gevraagd :/

[ Voor 113% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-11-2004 14:40 ]

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:20

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

spoiler:
Aarg ik zit al vrij in het begin vast. EIk het eerste level al. dan val je op een gegeven moment naar beneden en staan er ontzettend veel barrels met buskruit. Daar onder is water en aan de linker kant ook. Hoe kom ik godsvredesnaam verder??

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
SlowikPL schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:07:
[...]

Dat kwan ik ook zelf achter , maar loopt deze Alien nu met jou mee naar de soldaat om die ballen uit te proberen , want ik krijg hem echt niet aan de gang. Als bij jou dat lukt aub. wil je save-game voor mij maken en naar mijn toe steuren ???

robertslowik@hotmail.com

HELP !!! :'(
Wat je moet doen is dit: wanneer je met die ant lion guard vecht, ren dan naar waar die gast met zijn machine gun zit. Zorg dat je hem in de buurt van die schutting daar sloopt. Daarna komt dat beest automatisch naar je toe en geeft je die ant lions wapens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AkroBatik schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:19:
spoiler:
Aarg ik zit al vrij in het begin vast. EIk het eerste level al. dan val je op een gegeven moment naar beneden en staan er ontzettend veel barrels met buskruit. Daar onder is water en aan de linker kant ook. Hoe kom ik godsvredesnaam verder??
Zoals 2 screenshots hoger of een andere level ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:58
Ik snap idd niet hoe sommige mensen op bepaalde plekken zo vast kunnen zitten, ZO moeiijk is het toch echt niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
DeepSeven schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:19:
[...]

Wat je moet doen is dit: wanneer je met die ant lion guard vecht, ren dan naar waar die gast met zijn machine gun zit. Zorg dat je hem in de buurt van die schutting daar sloopt. Daarna komt dat beest automatisch naar je toe en geeft je die ant lions wapens :).
Die wapen heb ik all , maar wanneer de Alien weer terug wil gaan naar de soldaat komt hij niet dooe de deur, Ik wacht all zo`n 15 min op hem om door de deur te gaan. Hij staat alleen voor de deur met de gezicht richting de schutting en er gebeurt niets. Ik heb all geprobeerd om via een doos naar binnen te gaan via de deur, en dat is me gelukt , maar de alien komt niet verder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Follow Freeman! _/-\o_

spoiler:
Net chapter 12 afgemaakt, super moeilijk (op normal) vond ik het. Maar de sfeer was perfect, één grote bende en de ene strider na de andere!!! Woei!!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *