[PC]Half-Life 2 Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.641 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-06 19:44
Ik lees net dat Valve op de hoogte is van het "audio stuttering" probleem, al is de algemene mening van iedereen dat het niet een specifiek audio-probleem is, maar ok... Valve is op de hoogte, hopelijk duurt het niet al te lang voordat een WERKENDE fix verschijnt. De tips en trucs die iedereen tot nu toe aangedragen hebben hebben voor mij helaas geen soelaas geboden...

Zie steam website en http://www.blep.net/hl2stutter/

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 11:19
spoiler:
Mmm jullie zeggen wel dat ik op dat punt in het huisje de schakelaar om had moeten zette... Dat had ik ook gedaan, maar vervolgens bleef de deur gewoon dicht.
Dus volgens mij zit er af en toe wel een klein bugje in... Vervelend als je echt niet verder kan.. Maar vaak is het wel anders op te lossen.

Anyway, ik zit nu hier vast en heb geen idee hoe verder te komen:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/hl2_2.jpg
Die dingen komen naar je toe en crushen je dan...

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Kijk eens goed naar de linkermuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 07:58
Ik zit nu bij het stukje na Rholm, met aaaaaaal die black headcrabs, ik speel het meteen op hard en ben al iets van 5x dood gegaan. :D pittig stukje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-06 12:28
Sluuut schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:53:
Mmm jullie zeggen wel dat ik op dat punt in het huisje de schakelaar om had moeten zette... Dat had ik ook gedaan, maar vervolgens bleef de deur gewoon dicht.
Dus volgens mij zit er af en toe wel een klein bugje in... Vervelend als je echt niet verder kan.. Maar vaak is het wel anders op te lossen.

[afbeelding]
Post je links in het vervolg even in een [spoiler] tag. Beter nog, werk je post ff bij ;)
SCIxX schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:55:
Ik zit nu bij het stukje na Rholm, met aaaaaaal die black headcrabs, ik speel het meteen op hard en ben al iets van 5x dood gegaan. :D pittig stukje
Shotgun is een goed wapen daarvoor :)
Vergeet niet je gravgun, voorwerpen kunnen ook als schild gebruikt worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Capa op 20-11-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 16-06 07:58
mja ik heb al velen naar de filistijnen geholpen met die granaten in je geweer, maar ze blijven maar komen, maarja gaat me wel lukken. :)

Btw : Dat geluid dat die black headcrabs maken klinkt erg uit als een sample uit de film aliens, waarin zo''n facehugger op je afspringt.

Afbeeldingslocatie: http://scifimodels.org.uk/reviews/picts/konami-alien/facehugger.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door SCIxX op 20-11-2004 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Hebben veel mensen last van het stutterprobleem of enkelen? Ik hoor er steeds over, maar ik heb er gelukkig geen last van. geluid: terratec dmx1024 kaart

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Trouwens, is het al bekend hoeveel van HL2 zijn verkocht de eerste dagen? of op zijn minste gepreorderd via Steam.. Ik ben wel benieuwd hoe de "most ancipated game ever" het heeft gedaan in de verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 13:34

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Sluuut schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:53:
spoiler:

[afbeelding]
spoiler:
Heb je wel alledrie de accu's op dat ding in het huis aangesloten? Dan gaat de deur pas open. Er zat als het goed is al 1 accu op aangesloten en er zat lag er nog een in de buurt, maar de derde was buiten ergens verstopt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:18

XyS

0.o.O

MetroidPrime schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:31:
[...]

spoiler:
Heb je wel alledrie de accu's op dat ding in het huis aangesloten? Dan gaat de deur pas open. Er zat als het goed is al 1 accu op aangesloten en er zat lag er nog een in de buurt, maar de derde was buiten ergens verstopt.
spoiler:
dat is heel ergens anders met die accus
je moet gewoon naar links, pak een krat met je gravgun leg em links voor die opening, spring op je krat en ga naar binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

XyS schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:48:
[...]

spoiler:
dat is heel ergens anders met die accus
je moet gewoon naar links, pak een krat met je gravgun leg em links voor die opening, spring op je krat en ga naar binnen
Ik had het ook over het bovenste deel van de post, waar het over een ander stuk gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 20-11-2004 16:52 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

MetroidPrime schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:51:
[...]

Ik had het ook over het bovenste deel van de post, waar het over een ander stuk gaat.
ooh sowriej :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:09
- Ook Gravity Gun voor Doom³ in ''Ressurection of Evil''

Hmm.......wat kunnen we hier uit concluderen? :9 :X

[ Voor 12% gewijzigd door Yonix op 20-11-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
spoiler:
ik zit weer een beetje vast, ik heb hier een switch omgezet alleen weet ik niet waar ik nu heen moet gaan

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/ZL76QTP5HB81/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
PilatuS schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:00:
spoiler:
ik zit weer een beetje vast, ik heb hier een switch omgezet alleen weet ik niet waar ik nu heen moet gaan

[afbeelding]
spoiler:
Paar bladzijden terug nog gemeld :p
Je moet terug naar het begin van de brug, dan kun je daar met je buggy overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:02:
[...]

spoiler:
Paar bladzijden terug nog gemeld :p
Je moet terug naar het begin van de brug, dan kun je daar met je buggy overheen
ok bedankt :) alleen heb ik geen buggy meer die heb ik een stuk terug al gedumpt vond lopen leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
PilatuS schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:03:
[...]

ok bedankt :) alleen heb ik geen buggy meer die heb ik een stuk terug al gedumpt vond lopen leuker :P
spoiler:
Oh, dat kan, je hoeft nu toch nog maar een klein stukje te lopen, voordat je ergens komt waar je hem in een garage moet dumpen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129466

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/ZL76QTP5HB81/picserver.jpeg

Ja hier ben ik dus ook, heb ik die schakelaar, moet je weer helemaal onder die brug doorlopen terug naar je buggy,rij je die brug op, komt er zo'n klote trein aan, staat er ineens mission failed blah blah, weet iemand hoe ik hier verder kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 16:19
Mensen ik zit weer vast ;(

spoiler:
http://home.planet.nl/~bijl0621/hl.jpg

Ik zit hier vast :( Iemand enig id hoe ik hier verder moet komen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Anoniem: 129466 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:10:
[afbeelding]

Ja hier ben ik dus ook, heb ik die schakelaar, moet je weer helemaal onder die brug doorlopen terug naar je buggy,rij je die brug op, komt er zo'n klote trein aan, staat er ineens mission failed blah blah, weet iemand hoe ik hier verder kom?
Je hebt je buggie op de rails gezet zeker... die mag je niet verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

[afbeelding]

ik liep aan de andere kant ( naast de stilstaande trein en de railing in) en dat ging gewoon goed, ga ook gewoon lopen! -is veel leuker; ik heb niet eens in dat klere autoding gereden O-) -

[ Voor 9% gewijzigd door XyS op 20-11-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:36

ThaHandy

Discovery Channel

[afbeelding]
spoiler:
spoilers? :(
spoiler:
achteruit met de buggy de brug op, komt de trein er aan scheur je snel weg en kan je er langs als i langs is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 15:08

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

ThaHandy schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:14:
[...]

spoilers? :(
spoiler:
achteruit met de buggy de brug op, komt de trein er aan scheur je snel weg en kan je er langs als i langs is geweest
gast :)
spoiler:
als je gwn een beetje hard gaat karren (met shift toets dus) kan je in zo'n inham komen net voor de tegemoetkomende trein :) nie zo lastig dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 12:43

srblackbird

ThinkGEEK

IK heb hm uigespeeld.
Helaas :/

Persoonlijk vond ik Half-life 1 beter.
HL 2 is denk ik te makkelijk.

Ik heb er een beetje raar gevoel bij. Ik heb het met plezier gespeeld, maar het voelde meer als een lineaire tech-demo.
Stiekem moet ik toegeven dat, ik veel meer plezier heb gehad met de techdemo's uit de gelekte 'alpha' dan, met het spelen van het spel.
( level met de hijskaan, had je veel tonnetjes, en dan die gaan stapelen met de grav-gun en dan een een granaat eronder :D, de physics zijn echt zo leuk.
en natuurlijk 180's maken met de buggy)

Gelukkig maakt Alyx veel goed ;)

Maar toch heb ik nog niet eecht een gevoel van voldoening....
gelukkig als multi-player, maar CS:S.... dat vind ik goed, want CS:S is zo gaaf!

Ik hoop dat er nog veel leuke mods en games worden gemaakt op de source-engine want hij heeft veel meer in zich.

[ Voor 4% gewijzigd door srblackbird op 20-11-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ok..heb hem vandaag uitgespeeld.
Al met al vond ik het een goed spel maar helaas niet zo geweldig zoals ik gehoopt had.

Er zaten naar mijn mening erg veel saaie stukken in..ook kwam ik totaal niet in het verhaal (weet het..dit is al vaker gezegd).
Graphics vond ik goed maar (op 2 levels na) niet schokkend mooi.
Ook had ik op nog meer interactie gehoopt met de wereld.
Ok..ok..ok..je kan heel wat spulletjes oppakken en weer weg smijten,maar ik had het hele spel meer verwacht zoals het laatste level.
Om eerlijk te zijn was eigenlijk het laatste level het enigste level wat mij echt een "WOW" gevoel gaf.

Ook mis ik wat dingen die wel in de geleakte versie zaten.
Zoals al eerder vermeld de anti-zwaartekracht gun (jammerrr...die rulde)
Maar ook die lasbolletjes....kon je hele leuke dingen mee puntlassen :P
Vind ik toch beetje een gemiste kans..idee was harstikke leuk.
En heeft iemand eigenlijk deze scene ergens gezien???
Afbeeldingslocatie: http://www.halflife-2.nl/media/vijanden/hydra.gif
En wat mij ook opviel (alleen weet ik dit niet zeker) was dat de geleakte versie ook iets mooiere graphics had??
Dit gevoel heb ik door een scene in de gevangenis (die zaal met al die wasmachines) die ik zo ontzettend mooi vond in de geleakte versie.
In de officiele leek hij op elk andere level...
Helaas heb ik die vorige versie niet meer dus ik kan het niet vergelijken.

Affijn...goed spel...dat zeker...maar had er teveel van verwacht denk ik.
Al blijft het laatste level wel een sweet 1

**Lol..Yorick...jij was me net voor ;) **

[ Voor 3% gewijzigd door melly op 20-11-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:17
Vond em ook licht tegenvallen tbh. Toen ik em had uitgespeelt had ik zo een gevoel van is dit het nou? Ik ben ook helemaal niet gepakt door het verhaal ofzo op het einde had ik zo iets van ja wat was het verhaal nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Ik had al gezocht maar kon de laatste 20 pagina's hier niets over vinden.
Maar heb de versie dus gewoon netjes (hoe is het mogelijk) via Steam zelf gekocht (Bronze, de rest boeit me niet zo) en het downloaden gaat zo sloom als dunne stront tegen een berg op.
Is dit normaal? Aan m'n Chello plus kan het zeker niet liggen maar die paar Gb downloaden meer dan 6 uur duren is wel retelangzaam.
Ik heb het gevoel of te worden geknepen door Chello of Steam of zo.

Maar voor de mensen die ook via inet willen kopen. Houdt ff rekening dat downloaden best wel lang duurt. :(

Maar backuppen zou dan geen probleem moeten zijn. Die zooi ff op een DVD-RW fikken en hoef je niet nog een keer te downen als je HD onverhoopt crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Ik vond die Alyx maar tegenvallen :P ik bedoel het is 1 van de hoofdpersonen daar had best wel wat meer poly's en high-res textures tegenaan gemogen :P en ook wat variatie in kleding ofzo of iig andere kleding :+

Die hond van haar die rulde echt :D dat hebben ze ontzettend leuk gedaan hoe die beweegt enzo (en de interactie met haar) en de humor erachter :)

spoiler:
Maar goed gaat Alyx nou wel of niet d00d aan het eind? Ik lees dat sommige van wel zeggen maar ik kon het er niet echt uit opmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

STTTTTTT niks verklappen heren!!!

Ik heb hem vandaag gehaald in zuidfrankrijk. Ze zijn altijd wat later vanwege vertaling en slechte distrubutie :(...
Maar goed... hoop vastlopers tijdens het spelen en de updates helpen niet veel... Verder zit het er allemaal nice en mooi uit.
Stond vandaag dus om 08.00 uur voor de hekken van een mega supermarkt Auchan in Auvignon. BOM VOL!!!! alles was uitverkocht om 08.30 B) niet normaal meer... er was gewoon niet genoeg voor iedereen... maar ik heb er lekker een... vraag niet hoe :P ...

Verder tja deel 2 van elke film/spel/etc sucks altijd beetje.. tis nooit meestal beter als deel 1.

eurhmm heren ik ga me een paar dagen ziek melden.. ga lekker game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Ik heb nu echt werkelijk alles geprobeerd, maar dat Securom is gewoon té erg beveiligd :o

Miss komen er later nieuwere emulators (virtual drive) die Securom wél goed emuleren, want voor CS:S heb je dus ook je DVD nodig maar je kan em er weer uit halen zodra je het laadschermpje ziet.. Zo raakt die DVD natuurlijk hartstikke versleten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-06 00:22
Hmmz nu zit ik vast:

spoiler:
Ik heb net een leuke strandbuggy gekregen waar ik lekker mee mag rondracen. Ik weet alleen niet hoe ik moet rijden. Ik heb een ingestorte brug gezien met een soort schans ervoor. Hoe ik ook rij ik kom dr niet overheen. De overkant van deze brug kan ik wel bereiken door om te lopen, maar dan kan ik mijn buggy niet meenemen...
[url]http:/home.planet.nl/~groo3949/screenshot_HL2.JPG[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

spoiler:
Hoe draai ik die buggy om die net van die kraan is gevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Goed, ik zit nu al aardig ver in het spel, ben net uit de gevangenis, en moet nu weet-ik-wat-doen... Is er nergens een maplijstje? Als het nog te veel is, dan hou ik er gewoon mee op, want tot nog toe vind ik het redelijk saai...

Maar ik moet zeggen dat Doom3 me toch veele malen harder heeft kunnen boeien ... Doom3, die GFX, die sfeer, dat was geweldig! Half Life 2 lijkt gewoon zo'n gewone shooter, met wel goede graphics (maar welk topspel van vandaag heeft er slechte graphics, dus dat is eigelijk een non-argument) Voordat er iemand begint opmerkingen te maken dat het er op m'n PC niet goed uitziet, hier zijn m'n specs, en ik draai HL2 op 1600x1200, AA 4x en AF 8x ... Ik vond Doom3 er op ongeveer dezelfde settings er een pák beter uitzien...

Er waren veel mensen die commentaar hadden op Doom3's gameplay, en dat "half life 2" wel vééél beter ging zijn, maarreuh ... Toch 2 opmerkingen:
1) Die hele tijd met dat hoovercraftje ... hallo ... ik was al bijna op het einde (met 2 health, geen armor meer) van heel dat "level" zonder dat ik die hoovercraft gezien had! Als je lineare (en dat is HL2) gameplay hebt, dan moet je belangrijke dingen veel duidelijker aangeven ... 'k heb me rot mogen zoeken naar dat hoovercraftje ...
2) Het verdere verloop van HL2 na de levels met dat autotje (wat ook ongelooflijk boring was, beetje rijden met crappy besturing, kom je zo'n "grond-stamper" tegen, beetje Combine afknallen, beetje zoeken hoe dat het poortje opengaat, en dan weer verderrijden, boeiend!) is ook zéér repetitief ... staat een turret, beetje zoeken hoe dat je daar nog anders geraakt, turret omver duwen en in de volgende kamer is het net hetzelfde ... Ik heb echt het gevoel dat ik met die buggy en daarna in die gevangenis 10 keer hetzelfde gedaan heb...

Als ik de top shooters van vandaag in een lijstje moet zetten, dan zit HL2 zeker niet vooraan...

Maar anyway ... dit is natuurlijk mijn mening, ik hoop dat jullie er meer plezier aan hebben ...

(ik ga nog wat doom3 spelen ;) )

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16225

Gisteravond geistalleerd, wat een waanzinnig mooi spel is dit ongeloofelijk. Vooral de Physics vind ik erg indrukwekkend je kan vanalles oppakken op elkaar stapelen en er dan zelf op gaan staan. Als je schiet op een lijk dat in het water drijft beweegt alles ook heel natuurlijk. Ik heb net de hoverkraft gehad maar dat water is echt niet te geloven de omgeving ook, de zon scheen ik vraag me af of ik niet een tintje eraan heb overgehouden ;) . Die manhackers o.i.d die jagen me de stuipen op het lijf, dan is mijn minutie weer leeg en komt er weer zo'n kreng aan :( , de animatie van alle karakters is ook echt niet te geloven. Ik programmeer zelf ook maar dit is toch wel even wat anders, ik kan me voorstellen dat je daar 6jaar over doet. Jammer alleen dat er geen MP bijzit (behalve CS), misschien komt er nog een expansion pack o.i.d., ik hoop het.

Ik had geen problemen met Steam maar ik ben het wat dat betreft met Valve eens, iedereen moet gewoon betalen voor HL2 en al die argumenten van uitproberen etc etc. ben ik het niet mee eens. Zo zou ik wel talloze dingen kunnen noemen die ik ook zou willen uitproberen (audi A6, rolex, huis in Zwitserland, leuke buurvrouw), ik denk niet dat er iemand op mijn wens zal ingaan en terecht.

Wat ik ook jammer vind is dat HL niet detecteerd dat ik 2G heb en daardoor gewoon zoveel mogelijk laad, dat gedoe met heapzise is toch helemaal niet nodig? Overigens als ik heapsize groter instel als 512M dan krijg ik een geheugen error melding vanuit HL, zelfde melding als in voorgaande posten. 512M werkt wel maar ik zou er graag 1G van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
Anoniem: 45135 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:10:
spoiler:
Hoe draai ik die buggy om die net van die kraan is gevallen?
spoiler:
Ik gebruik daarvoor die antigrav gun, linkermuisknop en raggen maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Ongelovelijk spel! De physics, de graphics, het verhaal, WOW, zeer indrukwekkend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Bas_zip schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:15:
[...]

spoiler:
Ik gebruik daarvoor die antigrav gun, linkermuisknop en raggen maar :P
spoiler:
nee die pakt m niet, kan met die gravgun niks met die buggy doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:46

Polycom

Poes van goud

XyS schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:13:
[...]

ik liep aan de andere kant ( naast de stilstaande trein en de railing in) en dat ging gewoon goed, ga ook gewoon lopen! -is veel leuker; ik heb niet eens in dat klere autoding gereden O-) -
leugenaar, je moet wel in die kar rijden anders doet zo'n gast de gate niet voor je open.. daar stond ik dus ook zonder auto moest ik helmaal terug om mijn car te gaan halen :9 was wel dope rennen voor die ant lions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
Anoniem: 45135 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:17:
[...]

spoiler:
nee die pakt m niet, kan met die gravgun niks met die buggy doen
spoiler:
Mij lukt het wel. Ik richt gewoon op die buggy en ik knal erop met die gravgun. Je kan hem idd niet vastpakken. Een paar keer schieten en hij valt op zijn wielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Nog een puntje van kritiek, die dialogen ... is precies op een wip een een gauw geprogrammeerd/ingesproken ... de conversaties sluiten niet goed op elkaar aan, en zitten veel te veel vervelende "pauzes" tussen ... persoon 1 zegt iets, stopt met iets te zeggen, en dan na 3 seconden begint persoon 2 iets te zeggen ... voor een game dat zo lang in ontwikkeling is geweest ... zou toch echt niet mogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik blijf het maar zeggen, die I-Rifle is zo cool!!! Hoe hij eruit ziet, en dan vooral de Secondary Fire!!! :9
Ben op dit moment in ''Nova Prospect'' en ik moet zeggen, ik vindt het nog steeds een vet spel, heb nog geen enkele ''vervelings neigingen'' (om het zo maar even te zeggen) gehad ;)

- I-Rifle Secondary Fire
Doel opslaan als :)

Edit: Al verholpen :P

[ Voor 44% gewijzigd door Yonix op 20-11-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
nm

[ Voor 100% gewijzigd door BasieP op 20-11-2004 18:27 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankvR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-01 21:05
weet iemand of je tegenwoordig nog hl2 kan krijgen bij een videokaarT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bas_zip schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:07:
Hmmz nu zit ik vast:

spoiler:
Ik heb net een leuke strandbuggy gekregen waar ik lekker mee mag rondracen. Ik weet alleen niet hoe ik moet rijden. Ik heb een ingestorte brug gezien met een soort schans ervoor. Hoe ik ook rij ik kom dr niet overheen. De overkant van deze brug kan ik wel bereiken door om te lopen, maar dan kan ik mijn buggy niet meenemen...
[url]http:/home.planet.nl/~groo3949/screenshot_HL2.JPG[/url]
om eroverheen te komen moet je de turbo knop gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-05 13:23

Mythix

www.ctrl-f5.net

Ik heb HL2 gedownload van steam met de ATI coupon [9800XT pro, draaid fantastisch :+ ]

Ik vin de grafix en de physix echt beestig uitgewerkt, maar het verhaal is wat minder, soms zijn er saaiere stukkenzoals in vorige posts al gezegt. nu heb ik de vraag of iemand weet wat de gemiddelde speeltijd is om het uit te spelen ?

btw: CS:source = Beestig :9 & de gravity gun is een zalig dingetje _/-\o_

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Mythix schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:12:
Ik heb HL2 gedownload van steam met de ATI coupon [9800XT pro, draaid fantastisch :+ ]

Ik vin de grafix en de physix echt beestig uitgewerkt, maar het verhaal is wat minder, soms zijn er saaiere stukkenzoals in vorige posts al gezegt. nu heb ik de vraag of iemand weet wat de gemiddelde speeltijd is om het uit te spelen ?

btw: CS:source = Beestig :9 & de gravity gun is een zalig dingetje _/-\o_
Was volgens mij 12 á 19 uur. Maar daarvoor moet je even in dit Topic, of de vorige kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

Pu_Dy schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:18:
[...]

leugenaar, je moet wel in die kar rijden anders doet zo'n gast de gate niet voor je open.. daar stond ik dus ook zonder auto moest ik helmaal terug om mijn car te gaan halen :9 was wel dope rennen voor die ant lions
oh man waarom zou je ooit een gravgun en kratten hebben?? :*)
om jawel.. trappetjes te make
:P
en dan kom je die weg op :o
1x moestik wel sv_gravity veranderen (bij zon schans voor die auto, moetje met turbo overheen ofzo)

ik heb wel vaker gehad, maakte ik een dikke homemade trap. kon je gewoon omlopen en een ladder op :+
maarja dat maakt het spel wel leuk :p

ik heb trouwens nog een screenshotje van zon "fantastiesuh" eigengemaakte trap _/-\o_
die voeg ik zo wel toe
Edit:
niet egt spoiler maar tog
spoiler:
http://members.chello.nl/.../afbeeldingen/trappie.jpg
die tonnen zitten nu een beetje te goed bovenop elkaar, omdat ik er op heb gestaan. eerst zag je beter dat het een trap was ;)
en jje ziet erachter de open deur waar je doorheen moest en waar je dan gewooon de ladder op kon :+

[ Voor 21% gewijzigd door XyS op 20-11-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 14-06 10:56
kan iemand een save game posten van de legale versie bij het stukje met sandtraps dat er zo een groot insect uit het zand komt :)

Mij dank is groot >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75298

waar zit dan de turbo voor die schans?
ik kom er niet overheen!!! bij die kapoote brug net na dat hijskraan met die magneet erop. iemadn een idee hoe ik over die brug spring of is gravity aanpassen de enige manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:02
Standaard 'shift' als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 75298 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:53:
ik kom er niet overheen!!! bij die kapoote brug net na dat hijskraan met die magneet erop. iemadn een idee hoe ik over die brug spring of is gravity aanpassen de enige manier?
Dat staat in de "handleiding" van het spel en het staat ook in beeld als je voor het eerst in je buggy stapt. HINT: het is standaard dezelfde toets als wanneer je wil sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-06 13:09
wie heeft het spel al uitgespeeld..? ik heb em namelijk al uitgespeeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
Net uitgespeeld :D

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 75298 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:53:
Met shift en als je loopt kan je ook sprinten met shift :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
BootVluchteling schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:01:
wie heeft het spel al uitgespeeld..? ik heb em namelijk al uitgespeeld :(
ik ook sinds gisteren
laatste level is erg mooi en verrassend (vind ik dan)
k moet zeggen dat ik het einde ook helemaal niet moeilijk vind, net als hl1 ;)

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
als je bij sandbags zit hoelang moet je dan nog spelen tot einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
PacinoAllstars schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:11:
als je bij sandbags zit hoelang moet je dan nog spelen tot einde?
Ik denk dat je Sandtraps bedoeld en dan ben je dus bij Chapter 8 (je kan chapters zien als je op new game klikt).

spoiler:
Er zijn 15 chapters (credits inbegrepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
ok thx

ik kom niet verder een deur wilt niet open :D

http://members.chello.nl/m.alders1/d2_coast_110000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

PacinoAllstars schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:06:
[...]

Met shift en als je loopt kan je ook sprinten met shift :D
Ik ben echt te lang bezig geweest met die ongein, bij de 1e brug wanneer je die buggy hebt kwam ik maar niet overheen.

Toen met die stun gun of wat het ook is, de buggy over de rotsen heen geknald en omhoog gelopen. Dat ging ook :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 17:04
Modbreak:Jij krijgt zometeen bericht van mij :{

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 20-11-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Even voor de mensen die ook lopen te k*tten met het downloaden.
Als je de Steam engine instelt moet je je snelheid invullen.
Maar als je daarna die engine opnieuw opstart dan staat hij op 56k.
Dan moet je die dus op DSL of T1 zetten en dan die client herstarten.

Nu gaat m'n downloaden dus op 1.5mpbs ipv 300kbps. (van de max 4.3mbps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Weer de zoveelste vraag. Lees het topic eens goed door. Of gebruik het ''vergrootglas'' voor je zoekopdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Anoniem: 105758 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:32:
[...]

Ik ben echt te lang bezig geweest met die ongein, bij de 1e brug wanneer je die buggy hebt kwam ik maar niet overheen.

Toen met die stun gun of wat het ook is, de buggy over de rotsen heen geknald en omhoog gelopen. Dat ging ook :D ;)
:D

Je moet er maar opkomen!

Wat ik helemaal een grap vind is de mensen die niet die hovercraft gepakt hebben en dat hele eind zijn gaan lopen :'( :D :'(

Daarna klagen dat het een kutspel is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Volgens mij kan je dat hele eind geeneens lopen omdat meeste water waar je overheen moet giftig is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
seamus21 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:55:
Volgens mij kan je dat hele eind geeneens lopen omdat meeste water waar je overheen moet giftig is :D
quote uit eerdere reply van iemand
Er waren veel mensen die commentaar hadden op Doom3's gameplay, en dat "half life 2" wel vééél beter ging zijn, maarreuh ... Toch 2 opmerkingen:
1) Die hele tijd met dat hoovercraftje ... hallo ... ik was al bijna op het einde (met 2 health, geen armor meer) van heel dat "level" zonder dat ik die hoovercraft gezien had! Als je lineare (en dat is HL2) gameplay hebt, dan moet je belangrijke dingen veel duidelijker aangeven ... 'k heb me rot mogen zoeken naar dat hoovercraftje ...
maar idd is radioactief dus ik begrijp ook niet hoe je het zou moeten halen :)

Maar mensen check is even mijn screenshot ik kom niet verder bij sandtrap als je in dat kamp komt! Ik heb net die grote insect verslagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
PacinoAllstars schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:58:
[...]

Maar mensen check is even mijn screenshot ik kom niet verder bij sandtrap als je in dat kamp komt! Ik heb net die grote insect verslagen!
spoiler:
Als het goed is moet je een ''Vortigaunt'' volgen, die jou leert hoe je moet omgaan met het ''Bug Bait'' en jou ook door laat gaan naar het volgende gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122648

hey ik zit vast in die kamer waar al die vaten staan, hele hoop explosive barrels, ik zie wel paar gaten (1 vent, en 1 ronde pijp) waar ik heen zou kunnen maar daar kan ik niet bij.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Yonix schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:04:
[...]

spoiler:
Als het goed is moet je een ''Vortigaunt'' volgen, die jou leert hoe je moet omgaan met het ''Bug Bait'' en jou ook door laat gaan naar het volgende gedeelte.
Dat vreesde ik al maar die mafkees blijft stilstaan lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
PacinoAllstars schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:20:
[...]

Dat vreesde ik al maar die mafkees blijft stilstaan lol!
Misschien kun je een saved game terug gaan? Mits deze niet te ver verwijderd is van het punt waar je nu bent.

spoiler:
Hier nog een leuk filmpje:

-De Grote verdwijn truc.
Doel Opslaan als.

[ Voor 29% gewijzigd door Yonix op 20-11-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-06 12:28
Yonix schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:24:
[...]

Misschien kun je een saved game terug gaan? Mits deze niet te ver verwijderd is van het punt waar je nu bent.

spoiler:
Welke codec is dat? Media player moet em niet :P
Geen zin om ACE te installen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Capa schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:26:
[...]

Welke codec is dat? Media player moet em niet :P
Geen zin om ACE te installen ;)
Xvid MPEG 4, ik zal hem even anders coderen. ;)

Edit: Het spijt me, maar met sommige Codecs kan ik niet coderen (vage foutmelding), en bij andere wordt het bestand wel overdreven groot.....

[ Voor 23% gewijzigd door Yonix op 20-11-2004 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik weet nu echt geen opties meer, dus hier maar de vraag:

spoiler:
Heb net mijn buggy met een kraan op een hoger level gezet. Rij een stukje door een loods, knal door een ruit en vervolg mijn weg. Hier kom ik een Combine gunship tegen en een kapote brug. Over die brug jumpen gaat niet, want de afstand is te groot. Het Combine gunship schiet me compleet lek, want heb maar 1 kogel voor mijn rocket launcher

Thanks voor de hulp :)
Edit: zie net dat er een nitro functie op die car zit, ff testen :)

[ Voor 8% gewijzigd door We Are Borg op 20-11-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Yonix schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:24:
[...]

spoiler:
Hier nog een leuk filmpje:

-De Grote verdwijn truc.
Doel Opslaan als.
wat moet er nou verdwijnen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116912

spoiler:
Ik ben nu bij de gevangenis aangekomen (d2_prison) en ben nu bij het stuk waar 2 grote luchtschepen rond vliegen (ik heb alle mannetjes op de 3 uitkijktorens en de andere torens al dood gemaakt, alleen blijven de luchtschepen maar rond vliegen ik heb er wel 20 raketten op afgevuurd. Het probleem is ik kan nergens heen, er zit nergens een deurtje of iets dergelijks. Weet iemand wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
We Are Borg schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:31:

spoiler:
Heb net mijn buggy met een kraan op een hoger level gezet. Rij een stukje door een loods, knal door een ruit en vervolg mijn weg. Hier kom ik een Combine gunship tegen en een kapote brug. Over die brug jumpen gaat niet, want de afstand is te groot. Het Combine gunship schiet me compleet lek, want heb maar 1 kogel voor mijn rocket launcher

Heb je misschien een screen? Zou wel handig zijn :9
spoiler:
Vondt het wel grappig om de Combine Soldiers te zien verdwijnen......
Anoniem: 116912 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:32:
spoiler:
Ik ben nu bij de gevangenis aangekomen (d2_prison) en ben nu bij het stuk waar 2 grote luchtschepen rond vliegen (ik heb alle mannetjes op de 3 uitkijktorens en de andere torens al dood gemaakt, alleen blijven de luchtschepen maar rond vliegen ik heb er wel 20 raketten op afgevuurd. Het probleem is ik kan nergens heen, er zit nergens een deurtje of iets dergelijks. Weet iemand wat ik moet doen?
spoiler:
Hier heb je een screen die gemaakt is vlak bij de grote blauwe container, waar vlak bij die krat met Rockets staat:
- Screen

[ Voor 47% gewijzigd door Yonix op 20-11-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Anoniem: 122648 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:16:
hey ik zit vast in die kamer waar al die vaten staan, hele hoop explosive barrels, ik zie wel paar gaten (1 vent, en 1 ronde pijp) waar ik heen zou kunnen maar daar kan ik niet bij.

Iemand een idee?
Waterkippie deze vraag is ongeveer al 10 ziljoen keer gesteld.. Misschien moet je ff de ZOEK knop gebruiken? :X
Ok voor de laatste keer dan:
spoiler:
In een van de kamers zit een klep (op een van die grote gele buizen) die je open moet draaien, dan loopt de ruimte ernaast onder water en dan kan je door de grote ronde pijp (die je al noemt) zwemmen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Energy99 op 20-11-2004 21:36 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars

spoiler:

Druk op shift voor turbo en je haalt de brug wel.

Als je dan door rijdt en goed kijkt bij de auto's die je tegenkomt is daar ergens een crate met allemaal rockets en healthpacks have fun :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

spoiler:

spoiler:
je moet geloof ik ergens naar beneden lopen, en dan moet je uiteindelijk, na een lang stuk lopen, die energieschermen uitzetten.. pas dan op voor de tsjoek tsjoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103718

ik it op het einde van die map op die brug heb dat vliegding gedood maar wat nu ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

PacinoAllstars schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:58:
maar idd is radioactief dus ik begrijp ook niet hoe je het zou moeten halen :)
Inderdaad, ik zei toch dat ik nog 2 health had? En ik was niet tot op het einde gelopen, maar toch een heel stuk, zelfs zo'n hele tunnel met dat radioactief water ... vandaar m'n health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72628

Oke mensen ik ben nu bij level 12 ofzo level. follow freeman ofoz.

Fantische spel. Maar de drukte erom heen is wel erg overdreven. Daarbij bedoel ik dat valve zo geheimzinnig deed over de release datum en en dat het perse op 1 tijdstip pas mocht lanceren.
HL2 is pas net uit en de geruchten gaan al rond dat er evt een exp. pack of HL3 komt. Maar dat willen ze zelf ook weer niet toegeven. Waarom doen ze nou zo moeilijk.
Ik ben eigenlijk nooit echt een gamer geweest. HL1 heb ik nooit gespeeld. Ik heb eigenlijk HL2 gekocht omdat het een bekend spel is ( daarbij bedoel ik de mod CS en HL zelf) .

Ik moet erwel bij vertellen, dat ik het spel op easy speel :D. Ik hoef daar niet over te liegen. en vanaf het begin tot nu krijg ik gewoon telkens kippevel.

Betreft de verhaallijn: Ze gaan ervan uit dat men HL1 hebben gespeeld volgens mij. en gaan daarop verder. Dat vind ik wel een beetje stom. Ze hadden toch wel een boekje met verhaal of een langere intro (in de game) kunnen doen. Want ik snap er bijna geen ballen van. (volgens mij ben ik niet de enige).

ff nog een min punt over de grafx. : Level met buggy en hoovercraft . vind ik echt slecht. ik zie niet eens mijn handen op het stuur :S.

zo dat moest ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Heb HL2 net gekocht en zonder problemen kunnen installeren, steam werkt prima! (PIV 1.5, R9700np, Cat. 10) Ben alleen nog niet echt onder de indruk van de graphics (draai op medium settings,1024x768) wat ik wel meteen was bij Far Cry.
Gaat waarschijnlijk nog lang niet slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Wat een kutzooi. Dat mannetje bij sandtrap moet mij die baits gaan uitleggen, maar hij blijft stilstaan!!! Heeft iemand nog een save game van zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Laatst online: 13-06 13:31
Modbreak:Techvragen horen hier niet thuis ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 20-11-2004 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Mensen, ik kom ook niet verder en ben nog niet eens zo lang bezig.

spoiler:
Je valt op een gegeven moment uit een luchtschacht bovenop een aantal vaten. Ineens komen er een berg van die vliegende cirkelzagen aan. Ik ren snel naar de ladder een klim naar beneden. Van beneden schiet ik door het rooster de vaten boven me kapot zodat de meeste van die vliegende gevallen kapot zijn.

Maar dan? Beneden is water, rooster wat niet kapot kan en de ingang van een enorme buis waar ik niet bij kom.

Boven heb je dan een buis waarover je kunt lopen. Ik zie dan een kleine ingang waar je in eerste instantie ook niet bij kunt. Ik ben er uit eindelijk in gekomen door met de vaten te slepen enzo. Eenmaal in dat ding dacht ik .. YES....maar wat blijkt.... doodlopend :/

Iemand enig idee waar ik zit en hoe ik verder kom?

Ik zit overigens in d1 canals.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 20-11-2004 22:12 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:40
Ik heb net via de search gezocht maar kon niks vinden. Ik ben net begonnen en zit nu op een plek die vrij in het begin is waar eerst lang heel veel van die soort aliens moet die je omhoog takelen. Nu zie ik zo'n soort wip en een hoop puin. Hoe kom ik bovenop dat muurtje zodat ik die tunnel in kan?

EDIT:
spoiler:
Een vriend van mij herinnert me er ineens aan dat je dingen ook op kan pakken :z |:(

[ Voor 19% gewijzigd door XoReP op 20-11-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47210

Ik zit ergens in het begin vast. Hopelijk kan iemand me helpen
spoiler:
Ik zit ergens in het begin vast. Je wordt dan door die bewakers neergemept met die elektrische stokken, en een vrouwtje redt je dan. Dan doet ze een lift voor je open maar daarna kan ik nergens heen. Lift wil ook niet naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:16

Remi

Moo!

Anoniem: 47210 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:07:

spoiler:
Ik zit ergens in het begin vast. Je wordt dan door die bewakers neergemept met die elektrische stokken, en een vrouwtje redt je dan. Dan doet ze een lift voor je open maar daarna kan ik nergens heen. Lift wil ook niet naar beneden.
Heb je toevallig de illegale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:59

jagermeister

Artillerie magneet :-(

ZaeK schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:06:
Ik heb net via de search gezocht maar kon niks vinden. Ik ben net begonnen en zit nu op een plek die vrij in het begin is waar eerst lang heel veel van die soort aliens moet die je omhoog takelen. Nu zie ik zo'n soort wip en een hoop puin. Hoe kom ik bovenop dat muurtje zodat ik die tunnel in kan?
spoiler:
Wees eens creatief en gebruik de stenen die her en der verspreid liggen ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Laatst online: 26-05 21:56
Modbreak:Lees de topicwarning eens ;) Tech vragen horen hier niet thuis :)

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 20-11-2004 23:45 ]

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:39

w0w

Ik zit alweer vast (noob dat ik ben :( )
http://home.wanadoo.nl/yoyordi/help1.JPG
Wie wil mij helpen plz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Maarten L schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:10:
Wel ik heb dezelfde error :S. Zit in in de level 4 geloof ik en dan vliegt ie eruit en kan ik ook niks meer! Kan niet eens het spel opnieuw starten en een andere level laden.

"Engine error"

Map version is 0, expecting 19!!!

"Ok"

Omg? en daarna krijg ik ook een "schrijven op geheugen mislukt" error.
Titel 2e error scherm: HALF-LIFE 2:hl2.exe - Toepassingsfout

De instructie op 0x241f8977 verwijst naar geheugen op 0x00e8f5c0. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Klik op OK om het programma te beeindigen.

:r "not Amused" :'(
Brak geheugen memtest draaien.

Offtopic!

MAgicMark ben jij die journalist van insidegamer? Leuke stukjes schrijf je altijd :D

[ Voor 8% gewijzigd door PacinoAllstars op 20-11-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 16-06 06:43

JvdM

<---->

spoiler:
Let niet op de grav gun ;)
http://www.vd-meij.nl/HL2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:13:
[...]

Brak geheugen memtest draaien.

Offtopic!

MAgicMark ben jij die journalist van insidegamer? Leuke stukjes schrijf je altijd :D
off-topic
Nouja, journalist... ik schrijf voor hun idd. Laten we het daar op houden ;) Heet er nu TradeMark btw. Ohja, bedankt voor het compliment :D

Ow wat kan ik me ergeren als ik ergens vast zit :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 47210 op 20-11-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 16-06 06:43

JvdM

<---->

Anoniem: 47210 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:07:
spoiler:
spoiler:
Als het goed is moet je met n man meelopen, die leid je dan naar buiten, dan krijg je een breekijzer en dan begint je avontuur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 47210 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:22:
[...]

off-topic
Nouja, journalist... ik schrijf voor hun idd. Laten we het daar op houden ;) Heet er nu TradeMark btw. Ohja, bedankt voor het compliment :D

Ow wat kan ik me ergeren als ik ergens vast zit :(
Oh wat kan ik me ergeren aan mensen die een spel niet kopen maar wel komen klagen over de bugs in de gekraakte versie.

Het is een ai_disable bug.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remi schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:08:
[...]

Heb je toevallig de illegale versie?
Nope.
spoiler:
Snap er niks van, lijkt me toch dat die knopjes in de lift moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Jordy- schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:30:
[...]

spoiler:
Als het goed is moet je met n man meelopen, die leid je dan naar buiten, dan krijg je een breekijzer en dan begint je avontuur ;)
spoiler:
Ik kan alleen maar met die lift naar beneden, maar die wil niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRiMiNaL schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 22:32:
[...]

Oh wat kan ik me ergeren aan mensen die een spel niet kopen maar wel komen klagen over de bugs in de gekraakte versie.

Het is een ai_disable bug.
AI is gewoon aan, want ze praat tegen me van:
spoiler:
nooit gedacht dat je zonder map zou komen ofzo. en dan doet ze de deuren van de lift open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Laatst online: 26-05 21:56
Ik heb ook legale versie. Ik alleen nu niet meer spelen. ARGH!. Na level 4 kreeg ik een error waardoor hij uit het spel vloog en kan nu ook niet meer opnieuw beginnen of het spel hervaten. Steeds dezelfde error....

www.maartenlangelo.nl

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *