[PC]Half-Life 2 Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.709 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Energy99 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:14:
[...]

Ik heb er maar iets van 3X in het hele spel 10 seconden last van gehad, dus t valt reuze mee ;)
Ik heb een terratec universe 7.1 en daarmee heb ik best vaak van die 'slugs' bijvoorbeeld als een strider zo'n straal schiet.. krrrrrrrrr haper de haper ( nee ligt niet aan de videokaart)

spoiler:
Ik vind het einde alleen jammer :( er wordt wel verwezen naar een nieuw deel.. maar ik bedenk dat ik daar dan een jaartje op 4 op kan wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, waarom wordt ik genegeerd?!

Mijn key is dus invalid, terwijl ik toch echt een originele ATI coupon heb, die ik vorig jaar bij mijn videokaart heb gekregen..

Kreeg de tip om valve te e-mailen, maar ik krijg geen antwoord. Ook op het forum van steampowered.com vind ik geen antwoord..

iemand asjeblieft?

Is het anders wel te rechtvaardigen om het spel op een "andere" manier te downloaden?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gvd... 5x vast gezeten in het spel.. nouja.. dit is de 5e keer..
spoiler:
Ik zit vast bij laatste lvl.. Wanneer je Breen moet stoppen in de teleporter.. Wanneer hij ongeveer halve weg is, ben ik al bezig om alle energiebollen om op hem af te schieten (antwoord dat ik gevonden heb via de search?) maar er gebeurt niets.. volgens mij schiet ik vaak de bollen er doorheen? Ik schiet ook op Breen zelf... misschien toch ergens anders op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Dutchmega schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:55:
gvd... 5x vast gezeten in het spel.. nouja.. dit is de 5e keer..
spoiler:
Ik zit vast bij laatste lvl.. Wanneer je Breen moet stoppen in de teleporter.. Wanneer hij ongeveer halve weg is, ben ik al bezig om alle energiebollen om op hem af te schieten (antwoord dat ik gevonden heb via de search?) maar er gebeurt niets.. volgens mij schiet ik vaak de bollen er doorheen? Ik schiet ook op Breen zelf... misschien toch ergens anders op?
spoiler:
Bovenaan zal er een portal zich openen (groen) daarop moet je schieten

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

spoiler:
Je moet even wachten totdat hij bovenin is en dan met ballen op hem schieten.. dan komen er schildjes om die bal waar hij zit maar die kan je gewoon kapot knallen.. en dan Boom en dan........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:52:

Mijn key is dus invalid, terwijl ik toch echt een originele ATI coupon heb, die ik vorig jaar bij mijn videokaart heb gekregen..

Kreeg de tip om valve te e-mailen, maar ik krijg geen antwoord. Ook op het forum van steampowered.com vind ik geen antwoord..

iemand asjeblieft?

Is het anders wel te rechtvaardigen om het spel op een "andere" manier te downloaden?

Groeten
verwissel je de o met een 0 niet? dus een OO en een nul, is maar een vb
anders kunnen wij je ook niet verder helpen, we kunnen je serial niet opeens werkend toveren

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:58:
[...]

verwissel je de o met een 0 niet? dus een OO en een nul, is maar een vb
anders kunnen wij je ook niet verder helpen, we kunnen je serial niet opeens werkend toveren
Ik heb alle mogelijke combinaties al geprobeerd. Ik kan me niet voorstellen dat ik het verkeerd intyp. Verder zijn alle letters zo duidelijk als wat. Er zitten geen V / Y in enzo, dus?!

Je hoeft de code niet om te toveren in een die werkt, maar misschien tips, of e-mailadressen waar ik moet wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, die uberzombies zijn eng... en snel ook :/ :+

Duurt Ravenholm lang? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
GeforceDDQ schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:57:
[...]

spoiler:
Bovenaan zal er een portal zich openen (groen) daarop moet je schieten
spoiler:
uhhm... Bovenaan? Volgens mij is dat hele ding groen :P Ik schiet als de donder maar :r
Pu_Dy schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:57:
spoiler:
Je moet even wachten totdat hij bovenin is en dan met ballen op hem schieten.. dan komen er schildjes om die bal waar hij zit maar die kan je gewoon kapot knallen.. en dan Boom en dan........
spoiler:
Als ik wacht tot hij bovenaan is, heb ik maar heel weinig tijd en krijg ik al snel mission failure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nevermind verkeerd gelezen en iemand anders heeft al geantwoord :X

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

In het laatste level kon ik ineens niet meer springen en kwam ik niet meer verder. 8)7 Ik ga dus kijken bij de autosaves en er bleken alleen autosaves te zijn van na het punt dat ik niet meer kon springen, de andere autosaves van dat level waren verdwenen, terwijl de allereerste autosave die het spel maakt in level 1 er nog wel stond. Ik moest dus helemaal opnieuw in het laatste level beginnen door het hoofdstuk helemaal opnieuw te doen. :X Het is een gaaf spel, maar er zitten toch nog wel een aantal vage bugs in.

EDIT: Net uitgespeeld en weer een bug tegengekomen:

spoiler:
Ik vernietigde dat apparaat net op het moment dat de tijd om was en dus kwam er de game-over melding van dat stuk in beeld te staan. Gelukkig verdween deze melding na enkele seconden weer en kon het verhaal verder gaan.

[ Voor 24% gewijzigd door MetroidPrime op 19-11-2004 23:47 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:

spoiler:
Ik zit nu in het veld waar ik met mijn buggie bent. Onder weg zie ik van die energiedingen , die ik kan uit zetten. Moet ik ze uit zetten of maak het niet zo veel uit ?

nu zit ik vast bij het gedeelte dat ik mijn buggy met die magneet moet tillen. Ik heb hem aan de overkant getild, maar zelf kom ik niet aan de overkant :S
zie ik wat over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:35:
vraagje:

spoiler:
Ik zit nu in het veld waar ik met mijn buggie bent. Onder weg zie ik van die energiedingen , die ik kan uit zetten. Moet ik ze uit zetten of maak het niet zo veel uit ?

nu zit ik vast bij het gedeelte dat ik mijn buggy met die magneet moet tillen. Ik heb hem aan de overkant getild, maar zelf kom ik niet aan de overkant :S
spoiler:
Met de kraan een container oppakken en de brug neerhalen :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Puntje van kritiek: iets meer verbale interactie met de medestanders in het spel was wel leuk geweest. Gordon zegt geen woord, ik had Alyx toch graag wat terug willen zeggen! :)

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MrJayMan schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:38:
Puntje van kritiek: iets meer verbale interactie met de medestanders in het spel was wel leuk geweest. Gordon zegt geen woord, ik had Alyx toch graag wat terug willen zeggen! :)
Dat vind ik nou juist erg vet :D Was in deel 1 zo, en in deel 2 en ik denk (hoop) in deel 3 ook :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:35:
vraagje:

spoiler:

spoiler:
Je kunt ze uitzetten, maar ze verjagen de Antlions. Als zo'n ding aanstaat durven ze niet in de buurt te komen vanwege de trillingen.

Je moet trouwens met de kraan die loopbrug omlaag trekken.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:08

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:06:
[...]
Ik heb alle mogelijke combinaties al geprobeerd. Ik kan me niet voorstellen dat ik het verkeerd intyp. Verder zijn alle letters zo duidelijk als wat. Er zitten geen V / Y in enzo, dus?!

Je hoeft de code niet om te toveren in een die werkt, maar misschien tips, of e-mailadressen waar ik moet wezen?
Ik weet niet hoe jij op steampowered zoekt.
Maar als ik naar www.steampowered.com ga, dan op de link "Technical Support" klik, krijg ik een FAQ.
Nummer 3 is "When I try to register my NEW CDKey (90 days or less from time of purchase) Steam says it's already in use! What do I do?"

Zouden meer mensen moeten doen. FAQ's doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 23:44

Chop2000

Vroem

hoe krijg je overgens dat fps spul etc in beeld?

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Chop2000 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:25:
[...]

Staat gelukkig ook niet al 100 keer gepost in dit topic..
Gebruik dit knopje eens bovenaan: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo uit gespeeld, met zo'n einde hoop ik dat deel3 snel komt... super spel elke euri waard.

Nu nog een keer op hard spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chop2000 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:25:
[...]

cl_showfps 1
net_graph 1 t/m 3

in console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Relaxt! Net gedownload, maar ik snap niet echt hoe je t moet opstarten... :? (voor de rest heb ik t wel in de goede folder gezet) Er staat: - Right click (in steam) on halflife2 and then Properties and there under Launchoptions.

Ja.. wat moet je dan doen in Launchoptions? Er komt dan zo'n leeg vakje in beeld... moet je daar dan wat invullen of zo?

ps. Klopt het dat de file maar 131kb is?

[ Voor 7% gewijzigd door Energy99 op 20-11-2004 01:16 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffG
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 23:15
Energy99 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 01:12:
[...]

Ja.. wat moet je dan doen in Launchoptions? Er komt dan zo'n leeg vakje in beeld... moet je daar dan wat invullen of zo?
Er staat toch wat je moet invullen?
code:
1
-game hl2mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Je kan ook zonder extra prog mp spelen (http://games.fok.nl/news.php?newsid=1724). Het werkt wel, maar stelt helaas niet zoveel voor :(

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

iemand asjeblieft?

Groeten
Ik vind het best wel lullig voor die gozer guys, is er niemand die weet hoe of wat :?. Zal morgen even kijken of ik wat meer vinden kan hierover.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het eens met deze link, is een kleine faq over CD keys op steam
weet niet of dit van toepassing is op ATI vouchers maar er staan links naar de
betreffende personen die je kunnen helpen op steam.

http://home.covad.net/~k2...m_CDKey_Wont_Work_FAQ.htm

succes

Nog een link, ziet er niet zo mooi uit :'(

http://steampowered.custh...D0yNTcmcF9wYWdlPTE*&p_li=

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:14:
Is er al ergens een no-cd patch voor de game bekend? Ik wordt namelijk een beetje ziek van dat in- en uitladen van m'n DVD :o

Een virtual drive werkt ook niet (softdisc, etc.) want de game is beschermt met "securom" :(

Help...

De game roelt btw :p _/-\o_
er waart een no-steam patch rond maar of die werkt zou ik niet weten. Er is ook de illegale release die werkt prima en zonder CDtje of internet maar ja da's wel weer bijna 5 gig downloaden

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Wanneer je net die beesten krijgt die uit de grond komen als je over het zand loopt, dan krijgt je er daarna 4 voor je eigen ter beschikking. Dan moet je langs een strand met 4 huisjes op de bergen die constant knallen... Ik snap niet wat ik daar moet doen, kan geen uitweg vinden.

Soms dan verzin ik wat anders als ik geen uitweg kan vinden... Denk dat zoiets ook niet echt de bedoeling was;

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/hl2.JPG
Maar ik kwam er wel overheen met het autotje :P

[ Voor 7% gewijzigd door Sluuut op 20-11-2004 03:06 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n1 sluuut :D, je moest binnen in dat huisje de stroom aanzetten eigenlijk :D. Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik allemaal dingen ging bouwen met de gravgun terwijl er ook gewoon een gang was die ik over het hoofd zag ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 03:06:
Wanneer je net die beesten krijgt die uit de grond komen als je over het zand loopt, dan krijgt je er daarna 4 voor je eigen ter beschikking. Dan moet je langs een strand met 4 huisjes op de bergen die constant knallen... Ik snap niet wat ik daar moet doen, kan geen uitweg vinden.

Soms dan verzin ik wat anders als ik geen uitweg kan vinden... Denk dat zoiets ook niet echt de bedoeling was;

[afbeelding]
Kijk dat bedoel ik :) Veel leuker om eigen oplossingen te verzinnen ipv ff heel gemakzuchtig te vragen hoe het moet op een forum bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 14:59

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

[afbeelding]
let dan ook op de stroom kabels.. waar die heen gaan :D

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
need a bit help:

spoiler:
Ik ben nu bezig met die hoofercraft en op een gegeven moment kom ik bij een ijzeren hek en staan er allemaal containers links van me.
Er is ook een gebouw waar je naar binnen kan (een of andere bunker).
Als je daar naar binnen gaat, wordt de deur automatisch achter je gesloten en gaat het licht heel even uit. Dan komen er 2 zoekende camera's uit de muur en die blijven gericht op mij. Hierna wordt de hele kamer met een gas volgespoten en komt er een horizontale laag van lasers naar beneden en weer naar boven. Daarna gebeurt er helemaal niks meer. Ik heb geprobeerd om op die bedieningspaneetljes te drukken, maar die geven allemaal error. Het lijkt mij logisch dat de deur aan de andere kant open gaat, maar dat gebeurt niet.

Hoe zit het hier?

Een pic :

http://img67.exs.cx/img67/1760/HL5.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 20-11-2004 10:11 . Reden: resizen ;) ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 13-09 22:06
Stranglem schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 08:54:
need a bit help:

spoiler:
Ik ben nu bezig met die hoofercraft en op een gegeven moment kom ik bij een ijzeren hek en staan er allemaal containers links van me.
Als je daar naar binnen gaat, wordt de deur automatisch achter je gesloten en gaat het licht heel even uit. Dan komen er 2 zoekende camera's uit de muur en die blijven gericht op mij. Hierna wordt de hele kamer met een gas volgespoten en komt er een horizontale laag van lasers naar beneden en weer naar boven. Daarna gebeurt er helemaal niks meer. Ik heb geprobeerd om op die bedieningspaneetljes te drukken, maar die geven allemaal error. Het lijkt mij logisch dat de deur aan de andere kant open gaat, maar dat gebeurt niet.

Hoe zit het hier?

Een pic :

[afbeelding]
spoiler:
Als het goed is hoor je daar ook stemmen praten, en normaal gesproken wordt je ook vanzelf binnen gelaten. Volgens mij hoefde ik daar niks voor te doen, dus geen id wat er bij jou aan de hand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
DocB schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 09:04:
[...]

spoiler:
Als het goed is hoor je daar ook stemmen praten, en normaal gesproken wordt je ook vanzelf binnen gelaten. Volgens mij hoefde ik daar niks voor te doen, dus geen id wat er bij jou aan de hand is...
Ik zit nu namelijk al een kwartier te wachten.
En bij de tweede keer gebeurde hetzelfde.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 14:05

[afbeelding]
Ik had het autotje er gewoon overheen geschoten met grav gun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ben net begonnen, maar zit nu al vast.

spoiler:
nadat je door alyx bent gered en ze je naar een lab brengt (achter een frisdrank automaat). Vervolgens kan ik daar compleet niet verder. Je hebt wel zo'n schilderij die scheef hangt, maar na het scannen door dat apparaat gebeurt er niks. wat vergeet ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem aan de praat... maar ik kan geen servers vinden..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand hem al via cd-wow gekocht? Kost net geen 40€ incl gratis levering.
http://www3.cd-wow.com/de...duct_code=13052&subcat=pc
Dacht trouwens dat er enkel een DVD versie ging uitkomen in de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Stranglem schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 08:54:
need a bit help:

spoiler:

Hoe zit het hier?

Een pic :

[afbeelding]
Ik denk dat er iets niet goed zit bij je.
Hier hoort een stukje verhaallijn te starten.
Dat luik klapt open en je ziet een vrouw die tegen je praat..
Na die bodyscan die jij wel ziet hoort de deur vanzelf open te gaan...
doe anders eens "noclip" en loop door die deur?
Mischien dat het verhaal dan wel weer verder gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb last van texture artifacts.

Ze verschijnen altijd op dezelfde objecten en als ik naar ze toebeweeg verdwijnen ze (maar dan moet ik er wel erg dicht op staan).

De artifacts zijn weg als ik mijn textures op medium zetten. Maar mijn PC lijkt high wel aan te kunnen (zoveel komen deze artifacts ook niet voor).

Systeem:
P4 2 GHz
512 MB RAM
Radeon 9200

Ik heb laatste catalyst en omega drivers al gedownload. Ik heb alle 3D settings die je kan verzetten al verzet. Ik heb mijn kaart al underclockt. Allemaal geen resultaat.

Hier een screenshot: (ik heb het dus in Source en Half-Life 2, in geen enkel andere game).

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/Gert_Colliers/de_dust0004.jpg

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 16:47
melly schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 09:58:
[...]

Ik denk dat er iets niet goed zit bij je.
Hier hoort een stukje verhaallijn te starten.
Dat luik klapt open en je ziet een vrouw die tegen je praat..
Na die bodyscan die jij wel ziet hoort de deur vanzelf open te gaan...
doe anders eens "noclip" en loop door die deur?
Mischien dat het verhaal dan wel weer verder gaat?
Moet je ff in console: ai_disable 0 doen. Dan gaat de hele zaak weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:14:
Is er al ergens een no-cd patch voor de game bekend? Ik wordt namelijk een beetje ziek van dat in- en uitladen van m'n DVD :o

Een virtual drive werkt ook niet (softdisc, etc.) want de game is beschermt met "securom" :(

Help...

De game roelt btw :p _/-\o_
Je kan proberen Securom te emuleren... als je daemon tools gebruikt:
Rechtermuisknop op icoontje-> Emulation-> Securom

Krijg je groen icoontje...

Probeer maar... misschien helpt het.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:47:
[...]

cl_showfps 1
net_graph 1 t/m 3

in console
cl_showfps 2

kan ook nog, dan krijg je nog min en max fps te zien tussen haakjes ipv alleen current.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Weet iemand al een "cheat" om de physcannon te gebruiken?
(dus niet de physgun)...
De code "give weapon_physcannon" werkt helaas niet :(
Ik wil ook met mannetjes gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 19:36
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:10:
Ik heb last van texture artifacts.

Ze verschijnen altijd op dezelfde objecten en als ik naar ze toebeweeg verdwijnen ze (maar dan moet ik er wel erg dicht op staan).

De artifacts zijn weg als ik mijn textures op medium zetten. Maar mijn PC lijkt high wel aan te kunnen (zoveel komen deze artifacts ook niet voor).

Systeem:
P4 2 GHz
512 MB RAM
Radeon 9200

Ik heb laatste catalyst en omega drivers al gedownload. Ik heb alle 3D settings die je kan verzetten al verzet. Ik heb mijn kaart al underclockt. Allemaal geen resultaat.

Hier een screenshot: (ik heb het dus in Source en Half-Life 2, in geen enkel andere game).

[afbeelding]

Iemand een idee?
--> Spielererij - Vragen en problemen

4.12 beta catalyst drivers gebruiken

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024

iemand asjeblieft?

Groeten
het kan zijn dat iemand per ongeluk (of expres) jouw key heeft ingevoerd, en gekoppelt aan zijn/haar steam account.
dan kan jij jouw key niet meer gebruiken. Je had misschien beter direct die key kunnen invoeren ipv te wachten tot nu.

maargoed, daar doe je niks meer aan...
ik zie ook niet echt hoe wij jouw hierbij moeten helpen, want ik kan geen keys weggeven ofzo

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
ReCreator schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:12:
[...]

Je kan proberen Securom te emuleren... als je daemon tools gebruikt:
Rechtermuisknop op icoontje-> Emulation-> Securom

Krijg je groen icoontje...

Probeer maar... misschien helpt het.
nope, been there, done that.. werkt niet
'emulation detected' zegt ie

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

melly schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:01:
Weet iemand al een "cheat" om de physcannon te gebruiken?
(dus niet de physgun)...
De code "give weapon_physcannon" werkt helaas niet :(
Ik wil ook met mannetjes gooien :P
vanmorgen iets gelezen op de steamfora, weet niet meer precies nu, maar er was een commando in de trant van physcannon_maxload "99999" ofzo, en dan kon je idd met mannetjes gooien? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
BaRF schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:14:
[...]

vanmorgen iets gelezen op de steamfora, weet niet meer precies nu, maar er was een commando in de trant van physcannon_maxload "99999" ofzo, en dan kon je idd met mannetjes gooien? :P
WOOTT!!!..yess..ga het gelijk proberen..thx:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]The_DoubleU schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:21:
[...]

Ik weet niet hoe jij op steampowered zoekt.
Maar als ik naar www.steampowered.com ga, dan op de link "Technical Support" klik, krijg ik een FAQ.
Nummer 3 is "When I try to register my NEW CDKey (90 days or less from time of purchase) Steam says it's already in use! What do I do?"

Ik ben daar toevallig wel geweest, en heb het ook gezien. Maar invalid is voor mij IETS anders dan "in use"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Quartje schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:11:
[...]

Moet je ff in console: ai_disable 0 doen. Dan gaat de hele zaak weer verder :)
Thnxs,

het werkte in eerste instantie wel, maar daarna niet meer:

Als ik in die bunker zit, dan type ik a_disable 0
Dan komen die stemmen opeens wel en wordt de deur na het gescannen geopend.
Dan zegt die vrouw iets van: "I'll take you to Dokter Eli" . En dan blijft ze doodstil staan en gebeurt er niks meer.
Welke code is nu nodig om alles weer normaal te laten verlopen? (niet dat alles even werkt en dan alles weer stilstaat)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Even klein vraagje tussendoor: hoe zou Half-Life 2 draaien met een AMD 2600+ (barton), Radeon 9600 XT en 512 mb geheugen op een resolutie van 1024*768?

:)

[ Voor 3% gewijzigd door TMC op 20-11-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
TMC schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:52:
Even klein vraagje tussendoor: hoe zou Half-Life 2 draaien met een AMD 2600+ en Radeon 9600 XT en 512 mb geheugen op een resolutie van 1024*768?

:)
Redelijk goed, zeker @ medium.

Alleen 512mb is dus niet echt veel...
Dat begin ik met mijn nog aardig wat snellere systeem ook te merken. Op sommige momenten hangt het hele spel door de hdd usage... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

RS_003 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:53:
[...]

Redelijk goed, zeker @ medium.

Alleen 512mb is dus niet echt veel...
Dat begin ik met mijn nog aardig wat snellere systeem ook te merken. Op sommige momenten hangt het hele spel door de hdd usage... :(
Woei, bedankt voor het snelle antwoord :).

Achja, geheugen komt wel een keer, met medium ben 'k tevree. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 12:05
TMC schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:55:
[...]
Woei, bedankt voor het snelle antwoord :).

Achja, geheugen komt wel een keer, met medium ben 'k tevree. :Y)
Je geheugen is prima,

Ik draai mijn xp2500+ op 3200+ (FSB 333 --> 400) (ook barton)
En mijn 9800se@pro
en ik heb ook "maar" 512 mb geheugen

Alles draait prima in 1600x1200 alles op high, reflect all maar geen aa of fsaa.
gemiddeld iets van 50/60 frames denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Floep op 20-11-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

prima hoor, aangezien ik het op veel mindere systemen goed zie draaien. Maat van me heeft amd 2000 met 9500pro en 512 mb ... en loopt als n tiet op 1024x768, AA in windows aan in spel uit.

Dus dont worry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Sorry, dit is vast al gevraagd enzo, maar kan het niet vinden ...
Wat is het commando in het console om de fps te zien ? :)

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
BasieP schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:11:
[...]

nope, been there, done that.. werkt niet
'emulation detected' zegt ie
offtopic:
Welk programma gebruik je dan? Alleen Daemon Tools? Ik had een soortgelijk probleem, dat lag aan het feit dat ik CloneCD installed had. Na un-install daarvan werkte het prima bij mij

@ Bartjuh:
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 00:47:
[...]

cl_showfps 1
net_graph 1 t/m 3

in console

[ Voor 21% gewijzigd door Scipionyx op 20-11-2004 12:13 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 11-09 15:13
Stranglem schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 09:06:
[...]

Ik zit nu namelijk al een kwartier te wachten.
En bij de tweede keer gebeurde hetzelfde.
offtopic:
Volgens mij heb jij maby een niet 100% legale versie :p aangezien daarin de AI nog wel eens wil uitvallen maarja dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
martijnf schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:29:
[...]

offtopic:
Volgens mij heb jij maby een niet 100% legale versie :p aangezien daarin de AI nog wel eens wil uitvallen maarja dat terzijde.
offtopic:
dat terzijde :P !

Maar weet je het antwoord?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 13-09 20:28
voor het eerst dat ik het eigenlijk speel .
Valt me op dat je ook door deuren enzo dood geschoten kan worden :S
Moet nog enorm wennen aangezien dit een multi is die totaal niet op iets lijkt .
Alleen hoop ik wel dat ze wat aan die crosshair gaan doen , want dat sux big-time

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

need help ! bugbait

spoiler:
Op een gegeven moment heb ik zo'n bugbait gekregen. Maar die beest zegt iets tegen me, maar ik versta hem niet. Hij zegt iets van : Fill your bugbait in front of hem ?... versta iemand wel wat die vortigent zegt ? Ik gooi heletijd dingen in het zand maar er gebeurt nix :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat Valve nu al iets aan dat geluid doen? Ik ben ff gekapt met spelen, het irriteert me mateloos. Geluid gaat ook een soort zoemen op een gegeven moment, gaat dan weer weg. Zal best dat niet iedereen het heeft, maar het is echt storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

Hmm, ik mag geen niet-nuttige dingen zeggen, maar ik wil iedereen toch even waarschuwen om niet AL te veel/te lang te spelen...

Op Utrecht Centraal zat ik al de kraan van het sprinkler-systeem te zoeken na de buizen aan het plafond te hebben gevolgd daarnet 8)7

Prachtig, de interactie met de omgeving in dit spel. Alleen jammer dat het soms een beetje overdone is :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:55:
need help ! bugbait

spoiler:
Op een gegeven moment heb ik zo'n bugbait gekregen. Maar die beest zegt iets tegen me, maar ik versta hem niet. Hij zegt iets van : Fill your bugbait in front of hem ?... versta iemand wel wat die vortigent zegt ? Ik gooi heletijd dingen in het zand maar er gebeurt nix :(
spoiler:
Hij zegt dat je rechts moet klikken om ze (de antlions) je te laten volgen, en dat je links moet klikken om een dingetje te gooien waardoor ze mensen op de plek waar je het gooit gaan attacken :)

Oja, nog even een persoonlijke noot over HL2: het memorygebruik is echt rampzalig. M'n pc zit echt constant te swappen. Gelukkig heeft dat niet echt negatief gevolg voor de game, maar dan moet ik dus wel echt alle programma's die ik voor de rest heb draaien uitschakelen :X

[ Voor 18% gewijzigd door Sorcerer8472 op 20-11-2004 13:04 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Iedereen nog bedankt voor de antwoorden btw ;).

Is er alleen niet een mogelijkheid om HL2 + extra licentie oid te kopen? Want mijn broer en ik willen hem allebei wel, alleen we hebben er niet echt trek in om 2x HL2 te kopen. :/ Als 't moet dan moet 't, maar liever niet.

Dus is er zoiets als een extra licentie voor €20 ofzo? :)

[ Voor 5% gewijzigd door TMC op 20-11-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Scipionyx schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:12:
offtopic:
Welk programma gebruik je dan? Alleen Daemon Tools? Ik had een soortgelijk probleem, dat lag aan het feit dat ik CloneCD installed had. Na un-install daarvan werkte het prima bij mij
offtopic:
Heb jij hem nou wel aan het spelen via een image??
Ik heb ook problemen dat hij meestal de DVD niet pakt.
En als ik een image maak een dan mount met Daemon of alcohol dan zegt hij dat hij emulation software heeft gevonden, en dan stopt hij.

Als het je is gelukt, zou je dan een keer willen posten hoe je alles hebt gedaan??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:56:
Gaat Valve nu al iets aan dat geluid doen? Ik ben ff gekapt met spelen, het irriteert me mateloos. Geluid gaat ook een soort zoemen op een gegeven moment, gaat dan weer weg. Zal best dat niet iedereen het heeft, maar het is echt storend.
Idd ik zit er ook hard op te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Even steam restarten guys, schijnbaar is er net een update uitgekomen.

http://www.steampowered.com/?area=news

Er staat ook iets vermeld over de problemen met het geluid:

We're also investigating a solution for the sound skipping problems a small number of users are running into. We'll have a solution for this as soon as possible.

[ Voor 51% gewijzigd door Remi op 20-11-2004 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Wij helpen hier niet met warez :{

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 20-11-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai_disable 0

zz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:40:
hoi ik heb "kuch" hl2 op mn harde schijf staan "kuch" soms freezen de enemys en doen ze niets en soms zie ik die kerel met dat koffertje ergens staan uit het niets. ik ben nu bijna bij het einde volgens mij bij die waterlevel maar alle ai staat stil!!!
ik had hier ook eerder last van. heb toen maar een paar x mn computer gereboot waarna hij het deed maar nu blijven de mannetjes/choppers etc echt allemaal stil staan! hetis zo erg makkelijk om verder te komen alleen zit ik nu voor een hek waar een chick achter staat diemoet hem voor me open doen maar omdat ze stil staat kan z e dat niet doen!!! heeft iemand hier een oplossing voor?
Als je had gezocht in het topic zag je dat je ai_disable 0 moest invullen in de console ....

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gelukt ze hebben dat ding omhoog gedaan. maar volgens de walktrough moet ik nu die map binnen checken en naar het plan luisteren maar diemannetjes blijven gewoon staan en ze doen niets? ik doe die command een paar keer helpt niet. :(

[ Voor 193% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankvR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-01 21:05
Ik heb hl2 op mijn computer (de minder legale versie), maar moet het nu gewoon kopen.

Mijn systeem nu:

Athlon 2100+
512 DDR
Geforce 4 460 MX

Heb twee vragen:
Ik kan toch om hl2 beter te kunnen spelen het beste een nieuwe videokaart kopen?

Je kon bij ATI een kaart kopen en dan hl2 gratis erbij krijgen, is dat nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Is wel te doen, een vriend van me heeft nog een tandje lager en alles werkt goed op high maar hij heeft wel 2 keer 512 mb geheugen.. dus ff ergens een geheugen stripje op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankvR
ehm...dat hij het doet, weet ik...wil graag weten wat er beter kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu vast:

spoiler:
Bij die hele grote brug en loop daaronder waar de brug op veel plekken kapot is, ik heb net zon grote helikopter achtig ding uit de lucht geschoten enzo, maar ik heb geen idee waar ik nu heen moet? overal waar ik heen ga ben ik volgens mij al geweest, ik moet volgens mij gewoon aan de overkant komen, dus bovenop de brug. Ik heb ook al zo'n knop omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

spoiler:
Als je al onder de brug bent geweest en je kan niet meer verder moet je weer helemaal terug en dan kan je met je auto over de brug scheuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik kom hier niet verder. Chapter 13.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
spoiler:
ik zit vast :(
ik zit in de prison..heb net met alyx eli gesproken terwijl die nog in dat ding zat...daarna ging ik die deur door en uiteindelijk kom ik dan hier terecht:

http://www.hardstyle-radi...eens/d2_prison_060000.jpg
Maar dat hek gaat dus met geen mogelijkheid open :?
Heb ai_disable 1 al geprobeerd enzo...maar nix werkt..wat moet ik doen??

[ Voor 9% gewijzigd door Rickstah op 20-11-2004 15:18 . Reden: spoiler van gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

spoiler:
Recht door lopen totdat je bij een overgang komt waar die stalen dingen stoppen en open gaan.. je moet niet in de eerste gaan zitten want dan word gebakken.. je moet dus in de 2e gaan zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat in dat water level nadat die chick dat hek omhoog gedaan heeft ze meteen die gun op je boot moeten doen of als je in dat kamertje komt met die kaarten het spel meteen verder moet gaan? want bij mij blivnen ze alle 3 daar maar een beetje dom voor zich uit te staren.... wat moet ik doen?? heb ai disbale dingetje al gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

spoiler:
Je moet eerst in dat kamertje gaan.. en op een gegeven moment zegt die gast.. dat die xen een gun op je hovercraft aan het zetten is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pu_Dy schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:32:
spoiler:
Je moet eerst in dat kamertje gaan.. en op een gegeven moment zegt die gast.. dat die xen een gun op je hovercraft aan het zetten is..
hoelamng moet ik daar dan chillen ongeveer zit er namelijk al best wel lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

sommige dingen moet je gewoon zelf uit vinden... je bent al redelijk ver dus je moet hier ook wel uit kunnen komen (Piece of caké)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik zit dus niet vast? ik ben namelijk bang dat dit een of andere bug is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom hier niet verder:
spoiler:
http://picserver.org/view_image.php/3B0S297Q5PR9
Dat is nog voor je bij Nova Prospekt binnen komt. Er vliegen 2 gunships rond. Neerhalen duurt te lang omdat de helft van de raketten tegen de omringende gebouwen aanknalt. Verder zie ik geen uitgang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

spoiler:
Je moet ze wel neerhalen.. zo moeilijk is dat toch niet.. ze komen zo vaak gewoon op plekken waar je ze wel kan raken..als je ze neerknalt dan vliegt een schip tegen een muur en ontstaat er een gat waar je doorheen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
FrankvR schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:19:
ehm...dat hij het doet, weet ik...wil graag weten wat er beter kan...
Het kan altijd beter, maar wat versta je onder beter (FPS, AA, FAA etc..)
Mischien dat dit artikel helpt, het is dan wel met dezelfde kaart gerenderd.
This article is for you folks. If you're wondering what graphical features you're missing out on, or would like to see how much better your X800 XT looks than someone's 8500, read on.
http://gear.ign.com/articles/567/567437p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pu dy kan je me helpen?
volgens de gamefaqs walktrough moet ik meteen die gun krijgen voor mn craft ik krijg niets ik w8 al echt best wel lang binnen in dat kamertje heb alles in het watrer gegooid wat je erin kan gooien en die 2 mensen en die alien blijven maar staan op zelde plek moet die alien die gun niet gaan monteren ofzo? en moet dat wijf niet dat hek naar beneden doen? ze doet namelijk niets.... behalve stom naar me kijken en af entoe knipperen met hun ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:00:
pu dy kan je me helpen?
volgens de gamefaqs walktrough moet ik meteen die gun krijgen voor mn craft ik krijg niets ik w8 al echt best wel lang binnen in dat kamertje heb alles in het watrer gegooid wat je erin kan gooien en die 2 mensen en die alien blijven maar staan op zelde plek moet die alien die gun niet gaan monteren ofzo? en moet dat wijf niet dat hek naar beneden doen? ze doet namelijk niets.... behalve stom naar me kijken en af entoe knipperen met hun ogen
spoiler:
wat denk je van om in die kamer daarachter te gaan om daar die kaart te bekijken waar die het een en ander uitgelegd wordt, waarna je terug gaat en er een gun op je boot zit ?

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeforceDDQ schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:01:
[...]

spoiler:
wat denk je van om in die kamer daarachter te gaan om daar die kaart te bekijken waar die het een en ander uitgelegd wordt, waarna je terug gaat en er een gun op je boot zit ?
als ik in die kamer ben gebeurt er helemaal niets ookal kijk naar die kaart :( :( ik staar zeker 5 minuten naar die kaart met dat vergroot glas:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Ik zie hier _teveel_ semi-warez vraagjes. Mensen die vanaf nu nog posten en vragen naar problemen met de AI kunnen sancties verwachten. Dit is al meerdere malen behandelt en beantwoord + dat het alleen voorkomt bij de illegale versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
iemand een oplossing voor mijn 'probleem'?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Conan schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:19:
iemand een oplossing voor mijn 'probleem'?? :X
spoiler:
Dat zou je meissie voor je moeten doen. Zij moet de deur openen via die controle center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankvR
Dat artikel is erg interresant, alleen ik wil graag weten of het mijn videokaart is die nu de bottleneck is. En of je hl2 krijgt bij een videokaart van ATI of was dat alleen voor de release van hl2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Crash schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:15:
Modbreak:Ik zie hier _teveel_ semi-warez vraagjes. Mensen die vanaf nu nog posten en vragen naar problemen met de AI kunnen sancties verwachten. Dit is al meerdere malen behandelt en beantwoord + dat het alleen voorkomt bij de illegale versie!
Ik wilde er net een post aan wijden, het begint een beetje ergerlijk te worden als je op elke pagina van die gasten tegen komt met probs door hun illegale uitgaves.

HL2 is een van de weinige games die het dubbel en dwars waard is om aan te schaffen. Doe dus niet moeilijk met illegale releases vol met bugs en koop dat spel gewoon.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *