[PC]Half-Life 2 Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.708 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
CyberTijn schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:55:
hmm ik zit weer vast :(

spoiler:
in het level als je buiten komt dat je tegen die Striders moet, ben ik na 1 of 2 van die krengen te hebben uitgeschakeld, echt door m'n raketten heen. Probleem is dat er nog 2 van die irritante dingen over zijn :( hoe krijg ik die kapot ? of waar kan ik dan extra raketten halen ?
Verklaar je nader, er zijn er meerdere net die beesten....

Edit: sorry voor dubbelpost....

[ Voor 4% gewijzigd door Capa op 19-11-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
True, ik zei het dan niet op een aardige toon, maar ik probeerde de mensen hier aan te sporen om het zelf nog eens te proberen. :) Want dat is juist leuk als je dan ineens ziet waar je dan heen moet.

* -Skyhawk- zal nog eens op cursus: Hoe breng ik iets aardig over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:01
Capa schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:56:
[...]

Verklaar je nader, er zijn er meerdere net die beesten....

Edit: sorry voor dubbelpost....
ik heb er even een screenie van gemaakt
spoiler:
aan de linkerkant op de screenshot kom je binnen uit dat gebouw, het is op stuk nadat je die generators heb gemold

*klik*

sorry plaatje deed het niet, nu wel

[ Voor 6% gewijzigd door CyberTijn op 19-11-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
CyberTijn schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:01:
[...]

spoiler:
aan de linkerkant op de screenshot kom je binnen uit dat gebouw, het is op stuk nadat je die generators heb gemold

*klik*
Je plaatje doet et niet.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
CyberTijn schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:01:
[...]

spoiler:

*klik*

sorry plaatje deed het niet, nu wel
spoiler:
In het midden van het veld zit een bunkertje, daarin liggen een paar launchers. En helemaal achterin aan de weg staat zo'n krat met rpg's. Onder een gevel staat die, de weg is daar open gebroken en komt omhoog. (Bij die achterste strider)

[ Voor 4% gewijzigd door Capa op 19-11-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberTijn schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:55:
hmm ik zit weer vast :(

spoiler:
in het level als je buiten komt dat je tegen die Striders moet, ben ik na 1 of 2 van die krengen te hebben uitgeschakeld, echt door m'n raketten heen. Probleem is dat er nog 2 van die irritante dingen over zijn :( hoe krijg ik die kapot ? of waar kan ik dan extra raketten halen ?
spoiler:
Je moet naar het midden zien te rennen (dat werd je ook expliciet verteld voordat je met die striders ging vechten :P). Daar zitten meer rockets, en als je door loopt naar het einde van de straat daar zitten er nog meer

Ow capa was me al voor :P

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/45412/thumb.jpg

Ik had in Nova Prospekt dr. Breen's verhaal aangehoord over het verbeteren van de mensheid (transhuman enzo). Moest wel grinnikken toen ik dit tegenkwam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Capa schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:55:
[...]

Hoe bedoel je AI is best wel goed? ;)

spoiler:
Ik had ook 1 zo'n schrik moment in Ravenholm, net bij et begin waar zo'n half lichaam hangt. (Heb ik ook in filmpie gezien) Dus ik ga er zo mee kutten, grav gun etc. Maar wat ik niet in filmpie gezien had was dat er een zombie in een donker hoekje lag... dus opeens staat ie zo achter me (8> ik maaien joh....... })
De A.I. is best goed idd.

spoiler:
Om dan nog een voorbeeld van ''Schrik-Momenten'' te geven: Zo heb je dus ook de ''Zwarte Giftige Headcrabs'' die zijn echt zo #$@!! :P
Je hoort ze wel, maar je ziet ze niet, denk je dat ze ergens in een 'struik' zitten, verspil je daar al je ammo aan, bespringen ze je ineens van achteren >:) ...TOP GAME!
Rafe schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:23:
[afbeelding]

Ik had in Nova Prospekt dr. Breen's verhaal aangehoord over het verbeteren van de mensheid (transhuman enzo). Moest wel grinnikken toen ik dit tegenkwam. :P
Lol, waar is dat ergens?

[ Voor 22% gewijzigd door Yonix op 19-11-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ik mis wel veel dingen die wel in de E3 zaten maar niet in de uiteindelijk versie wat ik toch wel jammer vindt :'( .

O please do be careful :)

Denk dat we dat mede te danken hebben aan de leak van vorig jaar :(

[ Voor 34% gewijzigd door bAdmuTs op 19-11-2004 17:37 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 21:11

Pater

Terry Tate

SlowikPL schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:20:
Heeft Iemand deze shit :P draaien op een GeForce4 Ti 4200 ????

Ik heb nu een AMD Bartoen 2800@ 2600Mhz 11x238Mhz, 1GB RAM , Creative Ti4200 64MB 250/500 @ 300/640

Ik hoop dat deze voldoende is :?

Ik ben gewend aan spelen HL2 ( pre- release :+ ) op Radeon 9800Pro :)
Ja, toevallig heb ik ook een GeForce4 Ti 4200. Draait als een tiet, op 800x600 met alles op medium. Nergens last van en het spel is supermooi.
Overige specs zijn een Athlon XP 2100+ en 512 MB RAM.

Ach, dat maakt het alleen maar leuk om het spel te herspelen op een systeempje wat straks een kickass videokaart + processor heeft.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh damn ga me x800 rma sturen omdat ik steeds fps drops heb in alle games, kan ik waarscheinlijk 6+ weken geen hl2 en css spelen. Behalve op me 9600xt dan maar dan kan er geen aa/aaf aan dus dat doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar je naartoe moet in die boot level? ik heb net met die kraan die shit naar beneden gegooid door dat tonnetje weg te slaan. als ik verder ga kom ik bij toxic troep en een gesloten gate.
kan iemand me helpen?
heeft iemand ergens trouwens een walktrough gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:52:
Ahh damn ga me x800 rma sturen omdat ik steeds fps drops heb in alle games, kan ik waarscheinlijk 6+ weken geen hl2 en css spelen. Behalve op me 9600xt dan maar dan kan er geen aa/aaf aan dus dat doe ik niet.
Das vrij logisch ja 8)7

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Zit vast :( (vlak na mijn vastlopertje hierboven :O )
spoiler:
Ik zit vast nadat alle generators down zijn en alle striders gekillt.. Iedere combine en Strider ligt dood op de grond (lekker hoor.. 5 FPS de hele tijd...) en ik heb nu een hele plein vol met lijken zitten maar ik heb geen idee waar ik naar toe moet..Heb alle kanten al geprobeerd...Waar moet ik nu naar toe?

EDIT: spoiler tags vergeten :X

[ Voor 16% gewijzigd door Dutchmega op 19-11-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje met mn geluid : Het spel loopt echt supervloeiend, maar hij hapert nogal op geluidjes. Iemand een idee hoe dit komt?

AMD XP Athlon 2500+
512 MB RAM
Geforce FX 5900XT
Windows XP

Soundblaster Live! Player 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:00:
Probleempje met mn geluid : Het spel loopt echt supervloeiend, maar hij hapert nogal op geluidjes. Iemand een idee hoe dit komt?

AMD XP Athlon 2500+
512 MB RAM
Geforce FX 5900XT
Windows XP

Soundblaster Live! Player 5.1
Yep, das een welbekende bug in het spel. Je hoort dan af en toe van die kraak geluiden uit je boxen komen. Ik denk dat ut snel met een patch zal worden verholpen..

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
De gravity gun kun je ook gebruiken om een schild voor je te werpen, je neemt een verwarming of zo op en je wandelt al gebukt naar bv die irritante turrets :), zeker me die geüpgrade gravity gun kun je die grote computers van de muur trekken :D

oh ja nog 1 ding, ik cheat normaal niet graag maar ik wil die kerel in het begin toch terugnemen: In Chapter Insertion Point moet ik op een bepaald moment een blikje in de vuilbak werpen, werp ik dat per ongeluk tegen die combine zelf en begint die op me te slagen. :'( Dat kan ik natuurlijk niet zomaar laten gebeuren }) Had gedacht bijvoorbeeld om de hele vuilbak tegen zen smoelwerk te gooien maar ja nog geen gravity gun :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Zeg, tussen ( ), er zou toch ook iets zijn met een soort van 'lasapparaat', helemaal nog niet tegen gekomen....

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help ik zit vast!

spoiler:
Ik zit in die kamer met al die rioolbuizen en vol met die explosieve vaten.
Dit kamer laat ik op een gegeven moment vollopen met water en ik moet een gang bovenin de muur bereiken echter als ik met de ladder de rioolbus die daarheen leidt alleen daar zit een groene balk waar ik op moet springen. Ik kom alleen met geen mogelijkheid op die balk. HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Energy99 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:02:
[...]

Yep, das een welbekende bug in het spel. Je hoort dan af en toe van die kraak geluiden uit je boxen komen. Ik denk dat ut snel met een patch zal worden verholpen..
Valt me wel erg op dat zo goed als iedereen DIE er last van heeft, een creative/sb kaart heeft. Lijkt mij een driver issue met HL²:)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:06:
Help ik zit vast!

spoiler:
Dit kamer laat ik op een gegeven moment vollopen met water en ik moet een gang bovenin de muur bereiken echter als ik met de ladder de rioolbus die daarheen leidt alleen daar zit een groene balk waar ik op moet springen. Ik kom alleen met geen mogelijkheid op die balk. HELP!
spoiler:
weet niet wat je bedoelt met groene balk, maar je moet onderaan in de kamer (niet de kamer met al die explosieve vaten en manhacks maar die andere) die houten palen wegslagen, er komt dan vanalles bovendrijven waar je dan kan opstaan en van daarop kan je dan op het verhoogje springen waar je anders niet geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Help ik zit vast!

spoiler:
spoiler:
Je moet terug waar de trap vandaan komt, naar benee dus, daar heb je een gat waar je nu doorheen kan zwemmen (daar kon je eerst niet in omdat je niet zo hoog kan springen :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Help ik zit vast!

spoiler:
spoiler:
Je moet het wat lager gaan zoeken ;) Ik weet dat die ventilatieschacht moeilijk is te weerstaan, maar die moet je toch echt niet hebben :P

[ Voor 4% gewijzigd door Energy99 op 19-11-2004 18:12 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Lol, meteen 3 replies op 1 probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

StarLite schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:09:
[...]

Valt me wel erg op dat zo goed als iedereen DIE er last van heeft, een creative/sb kaart heeft. Lijkt mij een driver issue met HL²:)
Ik heb er maar iets van 3X in het hele spel 10 seconden last van gehad, dus t valt reuze mee ;)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een klein dom vraagje maar ik vind toch niet direct de oplossing :s

om de console te openen doe je normaal de ~key, deze werkt in hl2 of cs source echter niet. Iemand een id hoe je wel de console kunt openen? (ook de optie bij controls van developer console (~) staat aan. Toetsenbordindeling is belgisch punt. De toetsen die ik heb geprobeert is de eerste linksvanboven (zoals in originele hl) en de toets naast de rechtershift (met SHIFT, CTRL of met ALT GR niks werkt er :o)
iemand een id, het dient om hetgene dat ik hier een paar replies hierboven heb getypt te realiseren })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Die soundbug heeft idd te maken met die live kaarten, want ik speel het nu op een onboard systeem en heb nergens last van, maar als ik op die live speel (wat vloeiend loopt is het een hapering van gedoe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Nope, ook op vele andere typen kaarten komt het voor.
Zie: http://www.halflife2.net/...php?t=51480&page=36&pp=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythix
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 18:31

Mythix

www.ctrl-f5.net

vitamientje ik zit met hetzelfde probleem als jou, mij is er verteld da je de console kunt openen door iets achter het doel in de snelkoppeling van het spel te typen maar dan krijg je hem weer ni toe :-)
Iemand een idee hoe de consolewerkt ?

Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:53
OOOOOOOOOHHHH wat is Ravenholm toch een gezellige boel! Leuke wijk om eens lekker een avondje te gaan stappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door [ -console ] toe te voegen in de snelkoppeling of bij steam zelf.
werkt perfect.

Trouwens dat stotteren van dat geluid heb ik hier op 3 verschillende pc's
kan dat spel niet fatsoenlijk spelen, is hier nog een link over dit probleem

http://www.steampowered.c...7&perpage=15&pagenumber=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:31:

om de console te openen doe je normaal de ~key, deze werkt in hl2 of cs source echter niet. Iemand een id hoe je wel de console kunt openen? (ook de optie bij controls van developer console (~) staat aan. Toetsenbordindeling is belgisch punt. De toetsen die ik heb geprobeert is de eerste linksvanboven (zoals in originele hl) en de toets naast de rechtershift (met SHIFT, CTRL of met ALT GR niks werkt er :o)
iemand een id, het dient om hetgene dat ik hier een paar replies hierboven heb getypt te realiseren })
Bij mouse of key settings heb je een knopje Advanced, daar kan je console aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
pnieuwla schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:55:
OOOOOOOOOHHHH wat is Ravenholm toch een gezellige boel! Leuke wijk om eens lekker een avondje te gaan stappen!
Vondt ik een tof gedeelte ''Ravenholm'' ben er nu voorbij (een uurtje geleden ofzo :p).

spoiler:
Vooral die boobytraps zijn vet, waaronder de gas-tanks, het slangetje open draaien, een kogeltje afvuren en je hebt HELLFIRE!!!! >:)

offtopic:
Is die buurt niets voor de tokkies :9

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 19-11-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 19:31

L0g0ff

omg

edit:
nevermind

[ Voor 93% gewijzigd door L0g0ff op 19-11-2004 19:08 ]

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 11:11

BM

Moderator Spielerij
Ik zit nu ook vast, en kon via de topicsearch niks vinden.
spoiler:
http://members.chello.nl/~p.melis1/GoT/half-life-010.jpg
Ja, klein plaatje, maar hier zit ik dus vast. 3e deel van route canal geloof ik.
2 kamers met wat trapjes en water erin, maar ik kom er niet echt uit. Zie wel ergens een dikke rioolpijp, maar daar kom ik niet in. In andere kamer zie ik wel andere ruimtes, maar daar zitten hekken voor.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedAddict schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:11:
spoiler:
Ja, klein plaatje, maar hier zit ik dus vast. 3e deel van route canal geloof ik.
2 kamers met wat trapjes en water erin, maar ik kom er niet echt uit. Zie wel ergens een dikke rioolpijp, maar daar kom ik niet in. In andere kamer zie ik wel andere ruimtes, maar daar zitten hekken voor.
Het antwoord hierop staat ergens hierboven. is op dezelfde locatie met die veel explosieve vatjes (die je hier duidelijk hebt laten exploderen ;)) en manhacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
[rml]Dutchmega in "[ PC]Half-Life 2 Deel 9"[/rml]
Ben nogal ongeduldig.. Wil verder spelen :> Iemand? :'(
spoiler:
Dat is zo klein, daar kan ik niets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Mensen ik zit vast :(

http://home.planet.nl/~bijl0621/canals1.jpg

http://home.planet.nl/~bijl0621/canals2.jpg

spoiler:
Ik ben nu in de ruimte, die mensen lieten me wel binnen, maar verder doen ze niets :? En ik kan geen uitgang of wat dan ook vinden :( Wie helpt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Danielson schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:16:
Mensen ik zit vast :(

http://home.planet.nl/~bijl0621/canals1.jpg

http://home.planet.nl/~bijl0621/canals2.jpg

spoiler:
Ik ben nu in de ruimte, die mensen lieten me wel binnen, maar verder doen ze niets :? En ik kan geen uitgang of wat dan ook vinden :( Wie helpt me?
Klinkt als een alli illegali ai_disable probleempje.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
spoiler:
Dit is geen hint, maar gewoon de uitled, wil je een hint, dan moet je dit dus niet lezen :)
spoiler:
In die 2e kamer zit een 'valve' ergens aan die bruine buis ( nog boven het water ) die moet je omdraaien zodat het water stijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Dutchmega schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:15:
Ben nogal ongeduldig.. Wil verder spelen :> Iemand? :'(

[...]

Dat is zo klein, daar kan ik niets mee...
Ziet eruit, als dat ''Water Gedeelte'' waar je de kraan open moet draaien om het water niveau te laten stijgen.

Is volgens mij in dit Topic al vermeld, even zoeken dus.... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 19-11-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
CRiMiNaL schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:18:
[...]

Nope ze laten me wel binnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Danielson schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:25:
[...]

Nope ze laten me wel binnen :?
Nope je hebt em gekocht, of nope het is geen ai_disable.

spoiler:
Dat ventje wat de poort open doet hoort naar je toe te lopen .. en je naar een andere kamer te slepen, dan monteert das beest het een en ander. Dus AI is wel zeker disabled na de autosave die gebeurd als je binnenkomt.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:57
Is half life 2 ook op cdrom te krijgen of alleen op dvd ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
CRiMiNaL schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:27:
[...]

Nope je hebt em gekocht, of nope het is geen ai_disable.

spoiler:
Dat ventje wat de poort open doet hoort naar je toe te lopen .. en je naar een andere kamer te slepen, dan monteert das beest het een en ander. Dus AI is wel zeker disabled na de autosave die gebeurd als je binnenkomt.
Het is ai_disable volgens mij niet :? Die stond op het begin wel uit, maar als die uitstaat laten me ze daar helemaal niet binnen, En die gast die reageerd wel op me :? Als ik aan de andere kant van hem ga staan dan kijkt hij ook de andere kant op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Gipsy King schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:30:
Is half life 2 ook op cdrom te krijgen of alleen op dvd ?

:)
In Europa alleen DVD, in US nog wel op CD
Danielson schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:33:
[...]

Het is ai_disable volgens mij niet :? Die stond op het begin wel uit, maar als die uitstaat laten me ze daar helemaal niet binnen, En die gast die reageerd wel op me :? Als ik aan de andere kant van hem ga staan dan kijkt hij ook de andere kant op :(
Erm dat word niet beinvloed daardoor. Kijk het topic maar is door. Zijn meer mensen waar AI nog wel op ze regaeert. Maar ze simpel niet meer brengt waar ze heen moeten. Simpele oplossing is ai_disable 0 in console rammen. Of natuurlijk legale versie kopen (als je die al niet had) en een bugreport bij valve doen.

[ Voor 68% gewijzigd door CRiMiNaL op 19-11-2004 19:36 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:57
mmm beetje gaar dus , ik ga toch echt me pc niet verbouwen voor half life ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
CRiMiNaL schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:18:
[...]

Je had ook dat bootje mee moeten nemen wijsneus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Capa schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:34:
[...]

Je had ook dat bootje mee moeten nemen wijsneus....
Waarom quote je mij ?? Het bootje staat er, check z'n screenies.

[ Voor 4% gewijzigd door CRiMiNaL op 19-11-2004 19:43 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 15:52
Wat een spel zeg, zonet eff gespeeld op me PC.
Specificaties : AMD 1333, 512 MB DDR, Geforce 3 - 64 MB. Maar loopt vrij soepel in 800*600, en ik geniet er gewoon vol van. Wat een actie avontuur en weet ik veel :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Welkom bij Klussen met Half Life 2. Vandaag gaan we een kamer verven met behulp van de gravity gun en 2 potten verf.

De kamer voor de make-over:
Afbeeldingslocatie: http://semetrix.zerobarrier.nl/got_fok_uploads/half%20life%202/hl2_before.jpg

En het resultaat mag er wezen:
Afbeeldingslocatie: http://semetrix.zerobarrier.nl/got_fok_uploads/half%20life%202/hl2_after1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://semetrix.zerobarrier.nl/got_fok_uploads/half%20life%202/hl2_after2.jpg
8)

Helaas waren de bloedspetters te hardnekkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 11:11

BM

Moderator Spielerij
nioz schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:19:
[...]

Dit is geen hint, maar gewoon de uitled, wil je een hint, dan moet je dit dus niet lezen :)
spoiler:
In die 2e kamer zit een 'valve' ergens aan die bruine buis ( nog boven het water ) die moet je omdraaien zodat het water stijgt
_/-\o_

Helemaal niet gezien, maar m'n vermoeden dat het iets kleins was bleek dus juist te zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Semetrix schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:58:
Welkom bij Klussen met Half Life 2. Vandaag gaan we een kamer verven met behulp van de gravity gun en 2 potten verf.

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
8)

LMAO! :D :+ Hoe lang heeft dat geintje wel niet geduurd? |:(

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online

Iemand :'(

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
8)

Klussen met Half-Life 2: "Work in progress verven"

Afbeeldingslocatie: http://img69.exs.cx/img69/1309/d2_coast_090001.th.jpg
(Ja, ik weet het.. Ik moet meer verf kopen..)

EDIT:
Koken met Half-Life 2: Gebraden Zombie

Afbeeldingslocatie: http://img69.exs.cx/img69/9315/d1_town_10001.th.jpg
Goed doorbakken anders beweegt het soms

[ Voor 15% gewijzigd door Dutchmega op 19-11-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ontzettend vet die nieuwe CS :p
ik ga morgen half life 2 halen, dan kan ik meteen CS spelen neem ik aan ?
ik hou niet zo van half-life, alleen van cs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:52:
weet iemand waar je naartoe moet in die boot level? ik heb net met die kraan die shit naar beneden gegooid door dat tonnetje weg te slaan. als ik verder ga kom ik bij toxic troep en een gesloten gate.
kan iemand me helpen?
heeft iemand ergens trouwens een walktrough gezien?
bumperdebump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
8)

Lol, ga je het ook nog inrichten? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu bij "we dont go to ravenholm "
maar nu is het probleem dat ik niet door de deur pas, om dat de AI in de weg staat, het is voorbij die train, dan kom je op een gegeven moment in zon loods, waar een vuur gevacht aan de gang is.
Nadat roept de AI je, (neger), en zegt follow me, en lijd me naar een deur, en klopt aan en zegt dat hij "gordon freeman" bij zicht heeft, op dat moment doet een vrouw open, en er staat zo'n alien, en dan zegt hij folow me, maar ik pas niet door de deur omdat die neger in de weg staat.

weet iemand wat ik bedoel?
ik zou het graag horen..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:47
Weet iemand ook hoe je dit spel zonder dvd kan spelen?

Hoorde dat je via steam browse games moet doen en dan "register a product i already own".

Echter als ik dat doe krijg ik de melding: You already have active subscriptions to the game(s) associated with this CD Key.

Deze versie is overigens gewoon legaal gekocht in de winkel

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:08:
Ik zit nu bij "we dont go to ravenholm "
maar nu is het probleem dat ik niet door de deur pas, om dat de AI in de weg staat, het is voorbij die train, dan kom je op een gegeven moment in zon loods, waar een vuur gevacht aan de gang is.
Nadat roept de AI je, (neger), en zegt follow me, en lijd me naar een deur, en klopt aan en zegt dat hij "gordon freeman" bij zicht heeft, op dat moment doet een vrouw open, en er staat zo'n alien, en dan zegt hij folow me, maar ik pas niet door de deur omdat die neger in de weg staat.

weet iemand wat ik bedoel?
ik zou het graag horen..
Heb je misschien even een screen?
Dutchmega schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:06:

Iemand :'(

[...]

Klussen met Half-Life 2: "Work in progress verven"

[afbeelding]
(Ja, ik weet het.. Ik moet meer verf kopen..)

EDIT:
Koken met Half-Life 2: Gebraden Zombie

[afbeelding]
Goed doorbakken anders beweegt het soms
Lol, klussen (en koken) met Half-Life², ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen :p

[ Voor 38% gewijzigd door Yonix op 19-11-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke komt er aan ff wespace zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand AUB mn vraag beantwoorden ?
als ik morgen HL2 koop kan ik dan meteen de nieuwe CS spelen of niet ? :)

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 13-09 23:47
ja, die staat ook op die dvd

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img57.exs.cx/img57/6164/door3.th.jpg

door deze deur kan ik dus niet door heen...
want hij staat in de weg..

en kan ik dus niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 13-09 20:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

sorry hoor maar alle mensen die vast zitten, LEES het TOPIC!!!!. volgens mij is er in dit deel al 6 keer gevraagd naar een vast looppunt en in het vorige topic staat de oplossing ook al tig keer!

(gaat omdat stuk waar je allemaal explosieve tonnetjes staan en, dat al die manhunts op je af komen.
spoiler:
daar waar je het water moet laten stijgen in een kamer ervoor!

ik geef toe ik heb er zelf ook problemen mee gehad maar naar 30 min had ik het toch gevonden!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:20:
[afbeelding]

Heel vaag, doet de NPC niets? Ook al druk je op ''E'' (praten)?
Misschien een Granaat gooien, wie weet ''Bounced'' de NPC wel weg :p
Of, als je gaat één Saved game terug, als die niet al te ver verwijderd is van waar je nu bent.

[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 19-11-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip: lees een walkthrough ;)
alleen voor dat stukje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:20:
[afbeelding]

sv_cheats 1 -> noclip ;) (the easy way :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Holy shit, wat een vette levels op het eind :D.

spoiler:
Vooral omdat je nu ook mannetjes op kan pakken met de gravity gun :). Heel erg cool einde ook. Lekker onverwacht.
Ik snap alleen niet dat de mensen denken dat Alyx dood gaat? Ze kan eventueel dood gaan door de ontploffing, maar dat zie je niet :P. Misschien redt ze het nog. *phew what a rush*
Zondag ga ik hl2 nog een keer spelen, maar dan op hard :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
metamarty schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:54:
[...]
Je mist niks aan de doos. Er zit 1 lullig papiertje in met wat keys. Verder totaal niks, geen storyline, geen tips, niks. Ik weet dus zelf ook niet precies wat ik aan het spelen ben omdat ik niks van het verhaal weet. Ik heb zelf geprobeerd om Silver via steam te kopen. Dit was 1 grote ellende omdat mijn postbank card steeds geweigerd werd. Hij is nu geblokkeerd, dus ik heb hem toch maar bij dynabite gehaald. Ik mis nu alleen wel DoD, die ik wel graag had willen hebben. Ik zou gewoon via steam proberen te kopen, ik ben benieuwd of dat lukt.
Aangezien jij de enige was die antwoord wilde geven, heb ik de gok uiteindelijk maar genomen en via steam de silver edite besteld. Biddend heb ik de transactie gedaan, 1 minuut werk. En tot mijn verbazing zei hij "transactie geslaagd" en kon ik HL2 preloaden/opstarten. Dat deed ik dus en hij gaf aan dat HL2 over 52 minuten op mijn HD staat. Best wel snel dus, nu nog maar 32 minuten te gaan.
Dus het kan blijkbaar wel zonder gezeur en problemen, ik heb overigens een VISA creditcard.

Nadeeltje: kosten $59 plus $17 geschatte belasting, hopelijk kom ik op €60 uit, aangezien de dollar flink lager staat dan de euro.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:31:

maak een autoexec.cfg file aan in dezelfde directory als de config.cfg, en zet de keybinding van de console daarin...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is me dus niet gelukt om de vuilbak tegen de combine zijn smoelwerk te gooien :( , de vuilbak is static en kan ni gemovet worden jammer!

http://users.pandora.be/YN/d1_trainstation_020000.jpg
http://users.pandora.be/YN/d1_trainstation_020001.jpg
http://users.pandora.be/YN/d1_trainstation_020005.jpg

voor het werpen, exact na het werpen tegen de combine, en dan juist voor die mij slaagt

ik heb em nadien maar wat getracteert op enkele betonblokken die ik in de vorige kamer heb gevonden (maar deze deden blijkbaar geen pijn) en nog wat revolver kogels in zijn hoofd (die gelukkig wel pijn deden ;))

ps shaidar, wat is de command daarvan :o, heb al even in console gekregen van 'open console' maar dat staat daar natuurlijk niet in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Geen vragen over warez hier!

[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 19-11-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gipsy King schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:33:
mmm beetje gaar dus , ik ga toch echt me pc niet verbouwen voor half life ;)
dat heb ik al gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu in het "Nova Prospekt" level.

GENIAAL !!! :)

Heb zelden zoveel manieren geprobeert om door een gang heen te komen. :)

Met die Gravity-gun kun je echt de mafste dingen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net uitgespeeld, vond het een goed spel, niet te kort, niet te lang.

Zo en kom nu maar op met die Alyx nude patch :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmm..dit zag ik in de omschrijving van Dixons over Half Life 2:

De spanning, uitdaging en impact van het 1ste deel
Ongekende grafische en virtuele ervaring
>>>>>>Je hebt invloed op je omgeving, objecten en gemoedstoestand <<<<<
Dé actiegame van 2004
Opvolger van de huidige Game of the Year!

Invloed op gemoedstoestand ????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:30:
tip: lees een walkthrough ;)
alleen voor dat stukje :)
link? ben op zoek naar een walktrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
pnieuwla schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:18:
[...]

Nog eenmaal: het ligt NIET aan de specs van je PC, mensen met 2 Gig geheugen en een monsterlijke videokaart hebben hetzelfde probleem. Het is een BUG en het is w88 op een patch. Leest hier iemand nog iets? Sorry raak een beetje gefrusteerd, kijk ff op www.steampowered.com/forums en dan 'audio stuttering'. Lees ff dat topic door (zijn maar 700 posts ofzo ;)
Ik heb ook helemaal geen problemen met mijn geluid ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

heb een live 5.1 kaart en toch echt geen last van het geluid.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Laatst online: 18-05 17:57
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~loosen/got/d1_town_050000.jpg

Hmm en nu? Dat kereltje staat in de weg, ik kan die deur niet door :(
Ik kan em niet neerschieten, opnieuw loaden helpt niet.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:44:
[...]

Nadeeltje: kosten $59 plus $17 geschatte belasting, hopelijk kom ik op €60 uit, aangezien de dollar flink lager staat dan de euro.
76.00 USD = 58.3790 EUR

@ bobo1on1

probeer anders effe noclip en ga er doorheen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bobo1on1 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:35:
[afbeelding]

hehe een bladzijde terug kwam ik met de zelfde vraag....
gewoon no clipping cheat gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:58:
ps shaidar, wat is de command daarvan :o, heb al even in console gekregen van 'open console' maar dat staat daar natuurlijk niet in :+
bind "u" "toggleconsole" in autoexec.cfg

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor single player ook een internet verbinding hebben? Ik krijg het zo van mijn ouders, zodat ik het in de auto kan gaan spelen. Heb daar dus geen internet verbinding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Qosmic schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:09:
Weet iemand ook hoe je dit spel zonder dvd kan spelen?

Hoorde dat je via steam browse games moet doen en dan "register a product i already own".

Echter als ik dat doe krijg ik de melding: You already have active subscriptions to the game(s) associated with this CD Key.
Eh, heb je HL2 geinstalleerd vanaf DVD ? En heb je toen je key ingevoerd ?

In dat geval is HL2 geregistreerd en zal je bij herhaaldelijk "register a product i already own" die melding krijgen.

Het is vooralsnog niet mogelijk om zonder DVD in je speler de retail versie te kunnen spelen.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:05:
Modbreak:Geen vragen over warez hier!
Omdat er ook genoeg mensen zijn die het spel niet gekocht hebben, maar wel van die wetenschap gebruik kunnen maken. Voor vragen en klachten over het beleid kun je altijd mailen

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
bobo1on1 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:35:
[afbeelding]

Heb je ook al op ''E'' (De USE button) gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:52
Een ijzeren bed, een machtig wapen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naps schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:30:
[...]

sv_cheats 1 -> noclip ;) (the easy way :D)
ik heb de commando ingevoerd, maar ik kan niet door de muren lopen :|

use button werkt niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Laatst online: 18-05 17:57
Eerst sv_cheats 1 intikken en dan op enter drukken en dan noclip 1 intikken en op enter drukken.
NOCLIP ON oid komt er dan te staan.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast op het volgende stuk, hopelijk kan iemand mij helpen

spoiler:
moet nu samen met barney het bolwerk van de Combine binnen vallen, groot plein waar allemaal licht stralen uit de lucht komen. En een aantal dichte doorgangen.hoe kom ik dat "museum/bank" binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Pff, begin nou toch wel schijtziek van Ravenholm te worden. :o Steeds weer van die imbeciele wezens die alsmaar als kip zonder kop op je afschieten. :P

Ik wil weer prachtige stranden zien in het spel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
waar kan ik mijn config file vinden??
wil wat binds toevoegen,maar kan nergens die stomme file vinden :)
..
weet iemand ook hoe je "impulse 101" kan binden?
met "bind" kan je binden,alleen ik weet niet hoe je een spatie in je console moet aangeven.
"bind i impulse 1" werkt dus niet..."bind i impulse"1" "net zo min...
iemand nog meer ideen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al ergens een no-cd patch voor de game bekend? Ik wordt namelijk een beetje ziek van dat in- en uitladen van m'n DVD :o

Een virtual drive werkt ook niet (softdisc, etc.) want de game is beschermt met "securom" :(

Help...

De game roelt btw :p _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ff vraagje uit level waar ik zit:

spoiler:
Ik zit nu bij Ravenholm, maar klopt het dat het daar al 1/3 van het spel is? Lijkt me beetje kort dan aangezien ik dit spel super vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:14:
Is er al ergens een no-cd patch voor de game bekend? Ik wordt namelijk een beetje ziek van dat in- en uitladen van m'n DVD :o

Een virtual drive werkt ook niet (softdisc, etc.) want de game is beschermt met "securom" :(

Help...

De game roelt btw :p _/-\o_
Ik denk niet dat dat mogelijk is. Want hij moet via steam connecten en vraagt zowieso om je cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:09:
Ik zit vast op het volgende stuk, hopelijk kan iemand mij helpen

spoiler:
moet nu samen met barney het bolwerk van de Combine binnen vallen, groot plein waar allemaal licht stralen uit de lucht komen. En een aantal dichte doorgangen.hoe kom ik dat "museum/bank" binnen.
spoiler:
je moet dus zichzaggen naar de overkant (zegmaar rechts als je recht voor het gebouw staat) en dan kan je door het huisje heen achter die hekken komen, daarna moet je weer helemaal naar links om hetzelfde te doen, en daarna weer helemaal naar rechts tegen de muur van het gebouw aan

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er zelf achter gekomen tnx

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 22:35 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *