[PC]Half-Life 2 Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.707 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:30:
[...]

ooit van "Q" gehoord?
je pakt een wapen bv 3.2 --> dan kies je 1 ... Als je dan weer op Q ramt krijg je de 3.2 weer :P

ik heb hier geen serieus antwoord op haha :P
Das makkelijk ja, tenminste als je de manipulator als 1 na laatste hebt gebruikt :S. Tussendoor wissel ik nogal , omdat ik granaten nodig heb of geen tijd heb om te reloaden. Heb misschien te veel cs gespeeld, snel wisselen naar mes, pistool, geweer, granaat is daar erg wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:40:
[...]

wtf 2gb? ... vrij waardeloos dus de eerste release met zoveeeeel bugs :r :r :r

Niet dat ik hl2 wil afkraken, ik speel hem zelf nog geen bug tegen gekomen.. Snap niet dat het spel niet werkt :P

ik ga hem morgen uitspelen ( ben nu in de gevangenis ) ... Morgen 10 uurtjes de tijd :D :D :D
:D Je hebt door dat dit een hooks is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Het verbaast me eigenlijk nog hoe goed de engine nog draait eigenlijk, ik kan op1024x768 spelen met alles op zijn hoogst en 6X FSAA en 16X AF @ AMD64 3000+ / rad 9800NP en het loopt nog bijna net zo goed als op dezelfde settings maar zonder AA en AF
Bij de meeste andere games lukt dat gewoon niet :)

* StarLite vraagt zich ook af of er al mensen bezig zijn met 3rd party singleplayer stories

Ik vind het wel jammer dat zelfs op Hard het spel best makkelijk is, het verschil met mdeium is best klein :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Chrizz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-11-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:43:
[...]

Das makkelijk ja, tenminste als je de manipulator als 1 na laatste hebt gebruikt :S. Tussendoor wissel ik nogal , omdat ik granaten nodig heb of geen tijd heb om te reloaden. Heb misschien te veel cs gespeeld, snel wisselen naar mes, pistool, geweer, granaat is daar erg wenselijk.
Drom is er ook speciaal voor die gun de G-knop druk op G en hij wisselt tussen je huidige wapen en de Gravity gun, altijd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:27:
hebben jullie dat nou ook dat je niet zo snel kan wisselen tussen je Manipulator en een willekeurig ander wapen? Je moet twee keer klikken op 1 (slot1 - eerst crowbar) om die Manipulator in je handen te krijgen, als de iemand een granaat gooit en ik probeer te switchen naar de Manipulator om die granaat op te pakken en terug te gooien is dat ding al 10* afgegaan :S.

Hoe doen jullie dat?

Heb al een tijd gezocht om de manipilator te binden aan een knop maar kan het niet vinden. bind "x" weapon_???
Als je nog ff bij de controls kijkt, daar staat quick select manipulator oid.
En met Q wissel je tussen wapens die je het laatst hebt gebruikt.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chizzle schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:52:
[...]

Drom is er ook speciaal voor die gun de G-knop druk op G en hij wisselt tussen je huidige wapen en de Gravity gun, altijd! :)
Lol zit ik helemaal moeilijk te doen :D helemaal overheen gekeken . Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
Dit topic gaat best wel hard eigenlijk. Ik heb gisteravond besteed aan het defragmenteren van m'n hele computer, en nu zijn de laadtijden van halflife een stuk sneller. Ben nog niet zover als het merendeel van jullie, maar ik heb ook niet echt veel tijd helaas. Als ik nou op school had gezeten, ipv op stage, dan had ik het wel geweten :P

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:54:
[...]

Lol zit ik helemaal moeilijk te doen :D helemaal overheen gekeken . Thnx ;)
gravity gun gebruik ik helemaal niet vaak.

Ouderwets maaien roelt :P :P :P

van de "G " -knop wist ik ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I.R. Butcher schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:58:
Dit topic gaat best wel hard eigenlijk. Ik heb gisteravond besteed aan het defragmenteren van m'n hele computer, en nu zijn de laadtijden van halflife een stuk sneller. Ben nog niet zover als het merendeel van jullie, maar ik heb ook niet echt veel tijd helaas. Als ik nou op school had gezeten, ipv op stage, dan had ik het wel geweten :P
Pff kereltje!! ik zit nu ook op stage, zuigt idd weinig tijd...

maar welke dag is het morgen ? JUIST HALF-LIFE² DAG

ps: scheeld defragmenteren echt aanzienlijk? vind dat hij nogal traag en vaak laad
-precach ofzow heb ik niet ... Hoorde dat dit als je lang speeld alleen maar nadelig is .. Voor mij dus :p

ff defragmenteren dan maar :D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Wanneer komt de eerste officiele uitbreiding, wil MEER :D.

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 19-11-2004 12:04 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:04:
Wanneer komt de eerste officiele uitbreiding, wil MEER :D.
blueshift 2 source :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

bAdmuTs schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:40:
[...]

Je heb em zeker niet legaal he ;), heb je em wel legaal heb jij een zeeeer brakke versie.
ik hou het erop dat mijn installatie brak is. als ik namelijk alle savegames weggooi en alleen de laatste erin zet werkt het weer wel (tip voor mensen die onverhoopt dit probleem ook tegenkomen)

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

py.mosjuh schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:06:
[...]

ik hou het erop dat mijn installatie brak is. als ik namelijk alle savegames weggooi en alleen de laatste erin zet werkt het weer wel (tip voor mensen die onverhoopt dit probleem ook tegenkomen)
Kan ik je alleen 1 tip geven, veel saven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

bAdmuTs schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:07:
[...]

Kan ik je alleen 1 tip geven, veel saven :).
ctrl+s is standaard in word
f6 is standaard in hl2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit vast :(

spoiler:
ik zit vast in ravenholm, ik moet naar de kerk van die priester, maar die kerk kan ik niet vinden. Hij zegt wel later dat ik verkeerd zit. Nu las ik al een bericht van iemand eerder in dit topic waarin staat dat je op een ander gebouw moet springen. Hier wordt ik niet veel wijzer van, zou iemand het wat precieser kunnen beschrijven? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 08-09 11:05
I.R. Butcher schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:58:
Hier heb ik ook al iets like 20x gedefragged en! win xp opnieuw geinstalleerd. Maar wat ik ook doe, het spel blijft soms echt zwaar schokken, terwijl mijn fps nooit! onder de 45 komt :? (met schokken bedoel ik dus dat de hdd opeens 100% usage heeft :?)

Dit is dus _niet_ leuk. Zeker niet als je ziet wat voor een systeem ik heb...

[ Voor 5% gewijzigd door Roberto op 19-11-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
Xymox schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 08:03:
[...]

Je DVD-Key (retail) wordt inderdaad aan je steam account gekoppeld. Zodra je de Key ingevoerd hebt zal HL2 en CS:Source unlocked worden en komen in het lijstje van speelbare games in je profiel.

Retail (DVD) die nu te koop is geeft recht op :

- HL2
- CS:Source
- Source SDK (hammer, objectviewer, XGI) -> deze worden gedownload via steam op verzoek.

Het verschil tussen de key die je via Steam krijgt (Bronze, Silver of Gold) en de retail key is dat je de DVD in de speler moet hebben zitten om te kunnen spelen. Kopers via Steam uiteraard niet.

Als je HL2 reeds gepreload hebt, hoef je geen installatie vanaf DVD te doen. Hij dient slechts ter authenticatie in je DVD speler te zitten.
Oke, thanks! Het is dus niet mogelijk je HL2 door te verkopen tenzij je je Steam account erbij meeverkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:14:
ik zit vast :(

spoiler:
ik zit vast in ravenholm, ik moet naar de kerk van die priester, maar die kerk kan ik niet vinden. Hij zegt wel later dat ik verkeerd zit. Nu las ik al een bericht van iemand eerder in dit topic waarin staat dat je op een ander gebouw moet springen. Hier wordt ik niet veel wijzer van, zou iemand het wat precieser kunnen beschrijven? Alvast bedankt!
spoiler:
ik weet niet precies waar je nu zit maar het is de bedoeling dat je via de daken naar die kerk moet komen. op een gegeven moment krijg je dan een shotgun waarna je in een waterresevoir moet springen. preciezer kan niet als je niet met meer detail verteld waar je zit atm
RS_003 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:15:
[...]
Hier heb ik ook al iets like 20x gedefragged en! win xp opnieuw geinstalleerd. Maar wat ik ook doe, het spel blijft soms echt zwaar schokken, terwijl mijn fps nooit! onder de 45 komt :? (met schokken bedoel ik dus dat de hdd opeens 100% usage heeft :?)

wat voor systeem heb je dan? wellicht te weinig ram geheugen aangezien je PC schijnbaar aan het swappen is?

[ Voor 27% gewijzigd door py.mosjuh op 19-11-2004 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 09:00
RS_003 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:15:
[...]

He rs :)

Dat zijn volgens mij de autosave momenten, hier heb ik ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:53
py.mosjuh schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:31:
[...]

spoiler:
ik weet niet precies waar je nu zit maar het is de bedoeling dat je via de daken naar die kerk moet komen. op een gegeven moment krijg je dan een shotgun waarna je in een waterresevoir moet springen. preciezer kan niet als je niet met meer detail verteld waar je zit atm

[...]

wat voor systeem heb je dan? wellicht te weinig ram geheugen aangezien je PC schijnbaar aan het swappen is?
Zie het enorme topic op steampowered http://www.steampowered.c...7&perpage=15&pagenumber=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op 1024x786 alles hoog en heb mijn AA en FFA hoog staan maar mijn frames zijn rond de 90 a 100 fps :|

Nu kan het zijn dat me telling niet klopt maar mijn half life 2 is legaal gekocht.

Wel vet heb geen enkele schokken zelfs niet op 1280x1024 en alles zo hoog mogelijk staan :D

Zelfs mijn AA en FFA hoog 6x en 16x

Zal als ik thuis ben screenie maken

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

spoiler:

[...]
spoiler:
ik ben al voorbij het waterresevoir ik kom dan bij een stuk waar bij gruwelijk veel van die zombie's zitten. Daar kom ik die priester weer tegen, en zegt hij tegen me dat ik verkeerd zit en dat ik naar de kerk moet gaan. Nu kan ik geen andere daken vinden om bij die kerk te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:45:
[...]

spoiler:
ik ben al voorbij het waterresevoir ik kom dan bij een stuk waar bij gruwelijk veel van die zombie's zitten. Daar kom ik die priester weer tegen, en zegt hij tegen me dat ik verkeerd zit en dat ik naar de kerk moet gaan. Nu kan ik geen andere daken vinden om bij die kerk te komen
Maak is een screenshot, is wat makkelijker dan et uitleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

[...]

spoiler:
spoiler:
Je moet rechtdoor lopen naar een _groot_ gebouw daar moet je op het dak klimmen via de trap. Vervolgens kom je daar weer de priester tegen die een kabelbaan start om jou op te halen.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:06
[...]

spoiler:
spoiler:
ik denk dat je bij een wat groter stuk zit, waar de weg iets schuin omlaag loopt. Daar kom je idd veel zombies tegen, en daar kon ik ook even geen weg naar de daken vinden. Als je dan helemaal naar beneden loopt, (rechtsachter gezien vanaf waar je binnenkomt) staan er een stel dozen op elkaar in een hoekje. Vanaf daar kun je een dak op, en dan zie je vanzelf wel hoe je verder moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
YoshiBignose schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:01:
ik kom ergens niet verder:

spoiler:
Tis al best in het einde volgens mij je loopt dan naar buiten met barney en nog wat ventjes en dan schiet er de hele tijd zo'n laser uit de lucht op je en barney zegt take him out from the inside ofzo maar ik weet me god niet waar ik heen moet, iemand tips? :)
[spoile]Naar dat gebouw, dan helemaal naar rechts. Daar zit een kabel met zo'n dikke stekker. Je weet vast wel watje moet doen met die stekker ;) [/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
kenny89 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:51:
weet iemand hoe ik hier verder kom ?
spoiler:
ik ben nu in ravenholm en heb net dat stuk gehad waar ik een man op het dak zie en in een steegje ga ( eerst moet je het vuur doven etc.) en dan kom ik bij een stroombeveiligd hek ... hoe moet ik daar door?
weet iemand hoe ik verder kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

kenny89 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:07:
[...]

[rml]py.mosjuh in "[ PC]Half-Life 2 Deel 9"[/rml]

als ik dan antwoord geef stel ik het wel op prijs dat je het ook niet over het hoofd ziet.. het is niet zo alsof hier een slowchat over HL2 aan de gang is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

DocB schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:52:
[...]

spoiler:
ik denk dat je bij een wat groter stuk zit, waar de weg iets schuin omlaag loopt. Daar kom je idd veel zombies tegen, en daar kon ik ook even geen weg naar de daken vinden. Als je dan helemaal naar beneden loopt, (rechtsachter gezien vanaf waar je binnenkomt) staan er een stel dozen op elkaar in een hoekje. Vanaf daar kun je een dak op, en dan zie je vanzelf wel hoe je verder moet...
spoiler:
inderdaad is het vanaf waar je vandaan komt helemaal rechtsachterin waar je een stapel dozen vind. dan beetje over de daken lopen en dan ben je waar je moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:11:
[...]

spoiler:
inderdaad is het vanaf waar je vandaan komt helemaal rechtsachterin waar je een stapel dozen vind. dan beetje over de daken lopen en dan ben je waar je moet zijn :)
Jooooooo wat zijn jullie aan het stuntelen man..... :>
Ben nu bij de gevangenis nog niet langer dan 1 minuut vast gezeten (8>
ravenholm wat zombiachtig maar met dat strand is nog 100x kut als je niet weet waar je heen moet en maar over het strand gaat rennen :Y)

spoiler:
noobs :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:07:
[...]

ja al ik me niet vergist

spoiler:
je moet eerst terug, dan zie je een brandstapel , die moet je eerst doven.
dan zie je van zelf een ingang. en dan spreek het voorzich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
WHOEI

Zojuist een pakketje binnen gekregen MET : Hl2 !!! Nu installeren en hopen dat alles in 1 x goed gaat !!!!!!

(CE Editite kon ik toch niet op wachten :) )

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of ik het hier mag zeggen daarom maar in een spoilie

spoiler:
hl² owned F*CKING HARD !! loooooooooooooooool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik zit vast, kan iemand helpen? :)

spoiler:
In Route Kanal, kom je op een gegeven moment en een soort kelder met heel veel buizen en staan veel flammable vaten. Dan komen er van die vliegende bankzagen. Nadat die kapot zijn kom ik er niet uit! Ik heb al uren vier op een rij gespeeld met de tonnen, maar ik wil toch verder!

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 19:07

Apoca

Array Technology Industry

Heeft iemand enig idee hoe je het eind level tot een goed einde kunt brengen? Iets terug staat al een hint, maar daar kom ik niks verder mee weet iemand het me wat beter uit te leggen?

Thanx _/-\o_

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zeg zo moeilijk is het toch allemaal niet? Zoek zelfs eens wat langer. :Z
Want in de tijd dat je de vraag hier neer zit, had je vaak al de oplossing zelf kunnen vinden. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 15:17
Ja inderdaad dit spel is zeker niet moeilijk ofzo. Ik zat zelf nergens vast en die puzzels heb je zo door want bij haast allemaal heb je de gravity gun nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
Hopelijk geen al te domme vraag.
Ik zie dat je de dvd kan kopen voor 45 euro bij bv MM. Lijkt me we wat , maar ik wil ook wel HL1 hebben (dus silver editie).
Is die ook te koop in NL (begreep dat er maar 1 soort dvd verkocht zou worden in NL) of moet die echt via steam gekocht en unlocked worden.

Alvast bedankt

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wimpie schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:34:
Ik zit vast, kan iemand helpen? :)

spoiler:
In Route Kanal, kom je op een gegeven moment en een soort kelder met heel veel buizen en staan veel flammable vaten. Dan komen er van die vliegende bankzagen. Nadat die kapot zijn kom ik er niet uit! Ik heb al uren vier op een rij gespeeld met de tonnen, maar ik wil toch verder!
Hint ;)
spoiler:
Ik zeg ladder en buis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 19:07

Apoca

Array Technology Industry

-Skyhawk- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 13:36:
Zeg zo moeilijk is het toch allemaal niet? Zoek zelfs eens wat langer. :Z
Want in de tijd dat je de vraag hier neer zit, had je vaak al de oplossing zelf kunnen vinden. :O
Gelukkig kunnen we elkaar helpen he :/

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Enig idee wat ik hier in godsnaam moet doen? Ik loop al 2 uur met die gasleidingen te kutten, maar ik ehb het idee dat ik daar niet moet zoeken....

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/39F961OON748

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Apoca schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:09:
[...]

Gelukkig kunnen we elkaar helpen he :/
Laat em lekker, hij is wat we noemen een "attention whore" gewoon links laten liggen, houd ie vanzelf op.
PcManiaxx schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:14:
Enig idee wat ik hier in godsnaam moet doen? Ik loop al 2 uur met die gasleidingen te kutten, maar ik ehb het idee dat ik daar niet moet zoeken....

[afbeelding]
spoiler:
Stukje terug kun je het huis in waar je die man zag staan, daar naar binnen. Kom je vanzelf op een plek waar je stroom uit kunt zetten.

[ Voor 58% gewijzigd door CRiMiNaL op 19-11-2004 14:19 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa

[afbeelding]
Gebruik eens spoiler tags om de link te posten....

spoiler:
Kijk eens waar de kabel heen loopt, daar zit een kamertje met een schakelaar. Weet niet pcies hoe je daar komt, maar je mag zelf ook wat uitzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Capa schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:17:
[...]

Gebruik eens spoiler tags om de link te posten....

spoiler:
Kijk eens waar de kabel heen loopt, daar zit een kamertje met een schakelaar. Weet niet pcies hoe je daar komt, maar je mag zelf ook wat uitzoeken :P
spoiler:
Teruglopen, vuur uitzetten (bij die stapel lijken), naar binnen, daar een beetje rond lopen, dan naast het raampje zit de schakelaar.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hhm... Nou. Ik heb hem schijnbaar ook uit gespeeld. Nu ik erover terug denk hadden ze het best langer mogen maken :)

Maar goed, al om al een geweldig spel...

Nu maar wachten op die MP mods, CS source is wel een goede tijd doder iig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heey mensen ik kom niet verder:
spoiler:
Als ik bij east black mesa kom, dan moet je door zo'n soort scanner en neemt dat vrouwtje je mee ergens heen... tenminste dat zegt ze :S maar ze doet helemaal niets :S
iemand een oplossing :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:25:
Hhm... Nou. Ik heb hem schijnbaar ook uit gespeeld. Nu ik erover terug denk hadden ze het best langer mogen maken :)

Maar goed, al om al een geweldig spel...

Nu maar wachten op die MP mods, CS source is wel een goede tijd doder iig :Y)
waaaaij reef ;)
source is idd wel lieve tijddoder... maar 't lange wachten begint nu pas... CS2 ... *droomt verder*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

[afbeelding]
flame alert, sorry hoor
anders lees je even of mensen wellicht al hebben gereageerd op je vraag?? heb gloeiende gloeiende nu al twee maal uitgelegd wat je moet doen maar nee hoor.. lezen ho maar..
xtr3me schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:27:
Heey mensen ik kom niet verder:
spoiler:
Als ik bij east black mesa kom, dan moet je door zo'n soort scanner en neemt dat vrouwtje je mee ergens heen... tenminste dat zegt ze :S maar ze doet helemaal niets :S
iemand een oplossing :S ?
heb ik onderhand ook al gehad een paar keer. probeer ai_disable 0 in je console of anders een oudere savegame. bij mij wilde het pas weggaan nadat ik al mijn andere saves had gedelete muv 1tje

[ Voor 34% gewijzigd door py.mosjuh op 19-11-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een probleempje

spoiler:
Ik zit nu hier: [URL=http://img16.exs.cx/my.php?loc=img16&image=vast.jpg]
die alien blijft maar zeggen gordon freeman must follow maar voor de rest gebeurt er niets, ook als ik ai_disable 0 gebruik niet of opnieuw laden van de savegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
py.mosjuh schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:37:

[...]

heb ik onderhand ook al gehad een paar keer. probeer ai_disable 0 in je console of anders een oudere savegame. bij mij wilde het pas weggaan nadat ik al mijn andere saves had gedelete muv 1tje
Thanxz :) ik heb alles gedaan wat je zei... maar helaas no luck.. nog steeds hetzelfde probleem :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
[...]

XP 2500+ @ 2.26ghz (kan wel harder maar mijn dual twinmos = brak)
2x 256mb pc3200
Abit nf7-s rev 2.0
radeon 9700 @ bios hack pro
Maxtor 200GB hdd 8mb cache ATA 133.
in 2 partities, 15gb windows (10 vrij) en de rest voor game's maar die is ook nog redelijk leeg aangezien dit een _VERSE_ install is. 2 dagen oud...
SiErRa schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:41:
[...]

He rs :)

Dat zijn volgens mij de autosave momenten, hier heb ik ook last van.
Maw, ik heb het soms echt op momenten dat je midden in een gunfight zit dus ik denk het zelf niet, maar toch bedankt voor je tip :)

[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 19-11-2004 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha zo iets zat ook in farcry, moest je heel dat "level" opnieuw spele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:54:

spoiler:
die alien blijft maar zeggen gordon freeman must follow maar voor de rest gebeurt er niets, ook als ik ai_disable 0 gebruik niet of opnieuw laden van de savegame.
precies idem probleem gehad, probeer de savegame 027 uit dit topic in je saves mapje te zetten ([rml]CyberTijn in "[ PC]Half-Life 2 Deel 9"[/rml]). Evt proberen om des noods je hele saves map leeg te gooien muv deze save. je bent dan heel iets verder en je mist dus wel een klein stukje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:54:

spoiler:
spoiler:
Je hebt de pheromones wel gepakt nadat hij dat giga beestje heeft bewerkt? Anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

weet niet of het dit is hoor, maar mijn PC is heel wat minder snel dan de jouwe maar heeft wel 1 gb ram... (en bij mij geen problemen met autosave..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:56:
[...]

2x 256mb pc3200
Abit nf7-s rev 2.0
in 2 partities, 15gb windows (10 vrij) en de rest voor game's maar die is ook nog redelijk leeg aangezien dit een _VERSE_ install is. 2 dagen oud...

[...]

Maw, ik heb het soms echt op momenten dat je midden in een gunfight zit dus ik denk het zelf niet, maar toch bedankt voor je tip :)
Geheugen upgraden. Voor de rest moet je er maar gewoon bij neer leggen dat je pc niet sterk genoeg is om hl2 op full speed te draaien.
Wussie schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:28:
[...]

waaaaij reef ;)
source is idd wel lieve tijddoder... maar 't lange wachten begint nu pas... CS2 ... *droomt verder*
Tja ik vraag me toch af of ik zou moeten betalen voor DoD : Source... want dat lijkt me ook geweldig met deze engine :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

RS_003 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:56:
[...]

2x 256mb pc3200
Abit nf7-s rev 2.0

[...]

puur geheugen probleem. 512 is te weinig met alle details aan. Je vidkaart kan prima mee. Ik heb ongeveer hezelfde als jou. Ik heb ook last van die schokken en als je goed luistert, hoor je je HD ratelen om een stukje map alsnog in te laden wat niet helemaal in je 512MB paste. Zo zit het :).
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:59:
[...]

Geheugen upgraden. Voor de rest moet je er maar gewoon bij neer leggen dat je pc niet sterk genoeg is om hl2 op full speed te draaien.
Onzin, PC kan nog makkelijk mee, helemaal met HL2 kwa snelheid, alleen dat ram he :P.

[ Voor 18% gewijzigd door Tripp op 19-11-2004 15:07 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 12-09 19:01
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:44:
Ik speel op 1024x786 alles hoog en heb mijn AA en FFA hoog staan maar mijn frames zijn rond de 90 a 100 fps :|

Nu kan het zijn dat me telling niet klopt maar mijn half life 2 is legaal gekocht.

Wel vet heb geen enkele schokken zelfs niet op 1280x1024 en alles zo hoog mogelijk staan :D

Zelfs mijn AA en FFA hoog 6x en 16x

Zal als ik thuis ben screenie maken
Ehh, ja ? en je probleem issss ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

wel leuk om te zien dat minder mensen hier nu posten en meer mensen nu HL2 aan het spelen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:33
Heeft Iemand deze shit :P draaien op een GeForce4 Ti 4200 ????

Ik heb nu een AMD Bartoen 2800@ 2600Mhz 11x238Mhz, 1GB RAM , Creative Ti4200 64MB 250/500 @ 300/640

Ik hoop dat deze voldoende is :?

Ik ben gewend aan spelen HL2 ( pre- release :+ ) op Radeon 9800Pro :)

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist deze drivers geinstalleerd (Catalyst drivers geoptimaliseerd voor HL2): http://www.tcmagazine.inf...ews&file=article&sid=8386
Nu heb ik het probleem dat als ik dan wil gaan spelen, ik load mijn game, dat er dan staat "A.I. disabled". de A.I. is dan ook echt disabled, dus het valt niet te spelen (mannetjes bewegen of lopen niet). Wat kan ik hier aan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:05:
[...]

Onzin, PC kan nog makkelijk mee, helemaal met HL2 kwa snelheid, alleen dat ram he :P.
Jah, door het missen van genoeg ram geheugen kan hij het niet op full quality/speed genieten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:20:
Ik heb zojuist deze drivers geinstalleerd (Catalyst drivers geoptimaliseerd voor HL2): http://www.tcmagazine.inf...ews&file=article&sid=8386
Nu heb ik het probleem dat als ik dan wil gaan spelen, ik load mijn game, dat er dan staat "A.I. disabled". de A.I. is dan ook echt disabled, dus het valt niet te spelen (mannetjes bewegen of lopen niet). Wat kan ik hier aan doen??
in de console ai_disable 0
py.mosjuh schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:57:
[...]

precies idem probleem gehad, probeer de savegame 027 uit dit topic in je saves mapje te zetten ([rml]CyberTijn in "[ PC]Half-Life 2 Deel 9"[/rml]). Evt proberen om des noods je hele saves map leeg te gooien muv deze save. je bent dan heel iets verder en je mist dus wel een klein stukje..
thnx het werkt :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

gelukkig nog maar 20 keer hoeven melden in dit topic :+
woei ;)

[ Voor 26% gewijzigd door py.mosjuh op 19-11-2004 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt! thanks! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Bij mij draait die hier anders prima op 512ddr, wel alles op het laagst maarja dat krijg je met een gf4 mx... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

SCIxX schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:27:
Bij mij draait die hier anders prima op 512ddr, wel alles op het laagst maarja dat krijg je met een gf4 mx... :Y)
* CRiMiNaL pets his GF4MX

Vandaag even een stukje gespeeld op 1280x1024 met alles op high, alleen geen AA of FSAA. En dat trekt het kaartje nog goed hoor :). Alleen op drukke momenten lagt ie de pan uit :P

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehehe... nice..

Mijn broer heeft een X300 PCIe kaartje, 'k ben benieuwd hoe 'ie daarop draait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
ik zit ook weer eens vast :P

spoiler:
En wel hier > *klik*
die andere gup die erbij loopt zegt dat ik moet aanvallen "from the inside", maar hoe kom ik daar binnen ? Ik heb al even heen en weer gelopen daar maar ik heb geen flauw idee waar ik heen moet. Daarnaast probeert een of andere laser uit de lucht me ook nog steeds kapot te schieten :(

alvast bedankt iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

CyberTijn schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:49:
ik zit ook weer eens vast :P

spoiler:
En wel hier > *klik*
die andere gup die erbij loopt zegt dat ik moet aanvallen "from the inside", maar hoe kom ik daar binnen ? Ik heb al even heen en weer gelopen daar maar ik heb geen flauw idee waar ik heen moet. Daarnaast probeert een of andere laser uit de lucht me ook nog steeds kapot te schieten :(

alvast bedankt iig ;)
spoiler:
Zorg iig dat je bij het gebouw komt. Dan naar de rechterkant lopen en daar zie je zo'n blue force field die alles afschermt. Daarachter een stekker. 10x raden wat je met die stekker moet doen

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:59:
[...]

Uhm? ha ha...

Niet sterk genoeg... dat breng je wel een beetje erg ongelukkig. Deze pc trekt overal 45+ fps. En dat dus @ max res...

Maar mijn vermoedens zijn dus bevestigd... 1 GB kopen gaan met die pc van mij :Y)

* Roberto zoekt nu dus 2e hands 1x 512mb of 2x 512mb :)

Ps: CS S trek ik @ alles max wel helemaal goed, dus ik zou niet inzien waarom opeens hl2 wel te zwaar is
executor schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:05:
[...]

puur geheugen probleem. 512 is te weinig met alle details aan. Je vidkaart kan prima mee. Ik heb ongeveer hezelfde als jou. Ik heb ook last van die schokken en als je goed luistert, hoor je je HD ratelen om een stukje map alsnog in te laden wat niet helemaal in je 512MB paste. Zo zit het :).

[...]

Dacht ik dus al ja.
En idd onzin dus :)

[ Voor 41% gewijzigd door Roberto op 19-11-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Hier het leed van een HL(2) fan.

Na al enkele jaren te wachten op het vervolg van HL kwam dan in mei vorig jaar eindelijk het nieuws dat HL2 in aantocht was.
Na het bekend maken van de eerste releasedate kwamen er al genoeg roddels de wereld in, wie herinnerd zich niet de zogenaamde feature dat de wereld in werd geholpen dat het mogelijk was je wapen schoon te maken 8)7.
Zoals iedere fan was ik dan ook zeer bedroefd dat de gestelde release datum dan ook niet gehaald werd.
Maanden gingen voorbij met de ene na de andere roddel, soms waar, soms complete onzin.
Maar nu, 18 maanden later is HL2 speelbaar voor de consument, iedereen is blij, op de mensen met wat nare dvdtjes na.
En ik, ik heb net een nieuwe vriendin, ben aan het verhuizen en aan het afstuderen. Kortom, geen tijd, geen geld en geen energie om dit waanzinnige spel te spelen terwijl ik het origineel al meerdere malen heb uitgespeeld (+ alle mods), meer dan 6 legale HL1 keys heb liggen doordat ik vaak genoeg een HL1 van een wisse dood heb gered door hem uit de afprijsbak te halen en te kopen.

Zucht..... Het leven van een HL fan gaat niet over rozen.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:00:
Hier het leed van een HL(2) fan.

Na al enkele jaren te wachten op het vervolg van HL kwam dan in mei vorig jaar eindelijk het nieuws dat HL2 in aantocht was.
Na het bekend maken van de eerste releasedate kwamen er al genoeg roddels de wereld in, wie herinnerd zich niet de zogenaamde feature dat de wereld in werd geholpen dat het mogelijk was je wapen schoon te maken 8)7.
Zoals iedere fan was ik dan ook zeer bedroefd dat de gestelde release datum dan ook niet gehaald werd.
Maanden gingen voorbij met de ene na de andere roddel, soms waar, soms complete onzin.
Maar nu, 18 maanden later is HL2 speelbaar voor de consument, iedereen is blij, op de mensen met wat nare dvdtjes na.
En ik, ik heb net een nieuwe vriendin, ben aan het verhuizen en aan het afstuderen. Kortom, geen tijd, geen geld en geen energie om dit waanzinnige spel te spelen terwijl ik het origineel al meerdere malen heb uitgespeeld (+ alle mods), meer dan 6 legale HL1 keys heb liggen doordat ik vaak genoeg een HL1 van een wisse dood heb gered door hem uit de afprijsbak te halen en te kopen.

Zucht..... Het leven van een HL fan gaat niet over rozen.
Wacht maar tot je deel 2 ziet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Help! Vast.. 3e keer :X

spoiler:
Dit maals vast in Follow Freeman chapter.. Je komt in een Combine gebouw waar je 3 Generators moet uitschakelen.. Ik heb er al 2 uitgeschakeld maar voor de 3e moet je door een kamer vol met lasers die een stuk of 6 turrets (boven aan de muur) activeren.. Kamer is erg donker en past niet echt op 1 screenshots dus maar geeneen gemaakt :P Maar hoe dan ook, je kan nergens langs zonder de lasers te raken en als die turrets geactiveerd zijn, ben je binnen 25 sec dood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Dutchmega schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:07:

spoiler:
Dit maals vast in Follow Freeman chapter.. Je komt in een Combine gebouw waar je 3 Generators moet uitschakelen.. Ik heb er al 2 uitgeschakeld maar voor de 3e moet je door een kamer vol met lasers die een stuk of 6 turrets (boven aan de muur) activeren.. Kamer is erg donker en past niet echt op 1 screenshots dus maar geeneen gemaakt :P Maar hoe dan ook, je kan nergens langs zonder de lasers te raken en als die turrets geactiveerd zijn, ben je binnen 25 sec dood..
spoiler:
je kan dus wel langs die lasers zonder gezien te worden.

gewoon wat harder proberen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Dutchmega schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:07:

spoiler:
spoiler:
Je moet klimmen ... dat alles wat ik zal verklappen ;)

oh en 25 seconden ?? speel je em op low ?? ik was zowat instant death

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Laatst online: 13-09 11:48

Tys

Ik zit nu ook vast :+

spoiler:
Aan het eind (teminste dat denk ik dat het is :P), moet je die rare kwast tegenhouden, dan komen er ineens van die vliegende beesten, en dan ben ik in no time dood, met alleen die zero gravity gun weet ik niet wat ik moet doen, tijds gebonden, en heb ~15 sec ergens de tijd voor, wat moet ik doen?

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Thiaz schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:13:
Ik zit nu ook vast :+

spoiler:
Aan het eind (teminste dat denk ik dat het is :P), moet je die rare kwast tegenhouden, dan komen er ineens van die vliegende beesten, en dan ben ik in no time dood, met alleen die zero gravity gun weet ik niet wat ik moet doen, tijds gebonden, en heb ~15 sec ergens de tijd voor, wat moet ik doen?
spoiler:
je kan uit zo'n energy staaf kan je van die ballen pakken (met grav gun) en dan op die schepen schieten

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zou iedereen een OW moeten krijgen die hulp vragen als ze niet verder kunnen komen en mensen die helpen ook >:)

Ik bedoel, kom je er niet uit laat het ff een tijdje rusten, slaap een nachtje ofzo en ga dan verder, komt de levensduur ook ten goede :)

spoiler:
Zo had ikke bijvoorbeeld net een idote actie in een soort loods (chapter 11 ofzo, iig met die schommelende lift). Ik moest ergens naar boven maar wist niet hoe :X dus ik op een gegeven moment allemaal oliebarrels verzamelen en met veel geduld zo leggen dat ik ze kon gebruiken om hogerop te komen :D achteraf bleek dus dat er ook nog een trap was die ik over het hoofd had gezien die ik beter had kunnen gebruiken :+ mja dit soort acties krijg je niet als je walkthroughts leest of snel hulp aan anderen vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren lekker zitten spelen, toen het spel opgeslagen.
Ben vandaag weer verder gaan spelen waar ik ben gebleven, het probleem is dat alle vijanden opeens niks meer doen, ik kan gewoon naar ze toe lopen tegen ze aan gaan staan ze doen gewoon helemaal niks meer, is dit een bug of zo?
Weet iemand hoe ik alle vijanden gewoon weer kan laten schieten, want zo is er niks aan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:17:
Ben vandaag weer verder gaan spelen waar ik ben gebleven, het probleem is dat alle vijanden opeens niks meer doen, ik kan gewoon naar ze toe lopen tegen ze aan gaan staan ze doen gewoon helemaal niks meer, is dit een bug of zo?
Weet iemand hoe ik alle vijanden gewoon weer kan laten schieten, want zo is er niks aan natuurlijk.
Is al meerdere keren gepost hier. Mayb moet je eens proberen om het spel te kopen ofzo...

ps. als je hem wel gekocht hebt neem ik die opmerking terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:53
RS_003 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 15:58:
[...]

Uhm? ha ha...

Niet sterk genoeg... dat breng je wel een beetje erg ongelukkig. Deze pc trekt overal 45+ fps. En dat dus @ max res...

Maar mijn vermoedens zijn dus bevestigd... 1 GB kopen gaan met die pc van mij :Y)

* pnieuwla zoekt nu dus 2e hands 1x 512mb of 2x 512mb :)

Ps: CS S trek ik @ alles max wel helemaal goed, dus ik zou niet inzien waarom opeens hl2 wel te zwaar is

[...]

Dacht ik dus al ja.
En idd onzin dus :)
Nog eenmaal: het ligt NIET aan de specs van je PC, mensen met 2 Gig geheugen en een monsterlijke videokaart hebben hetzelfde probleem. Het is een BUG en het is w88 op een patch. Leest hier iemand nog iets? Sorry raak een beetje gefrusteerd, kijk ff op www.steampowered.com/forums en dan 'audio stuttering'. Lees ff dat topic door (zijn maar 700 posts ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
  • Laatst online: 20-08-2024
ai_disable=0 (wel een legale versie ???)

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:17:
Staat al vaak genoeg in dit topic vermeld |:(.

in de console ai_disable 0

Hoe kan het in godsnaam dat er zoveel mensen problemen hebben met die AI, allemaal illegale versie ofzo. Schaam jullie en SNEL naar de winkel om het origneel te halen :).

[ Voor 14% gewijzigd door bAdmuTs op 19-11-2004 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door -Skyhawk- op 19-11-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
CRiMiNaL
Laat em lekker, hij is wat we noemen een "attention whore" gewoon links laten liggen, houd ie vanzelf op.
Is het dan zo vreemd? Dat zelf uitzoeken?
Zodra het WC papier op is, ren je dan ook naar je mama toe? Onder het mom van : Help wat moet ik nu doen. :?

[ Voor 3% gewijzigd door -Skyhawk- op 19-11-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een originele versie hoor, gisteren gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:23:
Ik heb een originele versie hoor, gisteren gehaald.
Zou er dan een fout op de dvd staan die mensen met de steam versie niet hebben ofzo :?, heb het hele spel namelijk nergens last van gehad.

Anders even dat ai_disable 0 in de startpost vermelden.

[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 19-11-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:25:
[...]

Zou er dan een fout op de dvd staan die mensen met de steam versie niet hebben ofzo :?, heb het hele spel namelijk nergens last van gehad.
Denk dat er gewoon is een patch moet uikomen met een paar fixes.
Gisteren had ik ook al een bug, toen ging ik dood, en iedere keer als de save game geladen werd was ik meteen in 0,0001 sec dood, was gewoon niks tegen te doen.
Toen moest ik een heel stuk terug in het spel met een oudere save game en een heel deel opnieuw doen. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

-Skyhawk- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:23:
CRiMiNaL

[...]

Zodra het WC papier op is, ren je dan ook naar je mama toe? Onder het mom van : Help wat moet ik nu doen. :?
nee, ik gebruik dan me vingers...

zelf uitzoeken is niks mis mee, maar de 1 is daar wat beter in dan de ander he

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik koop niet vaak spellen, maar nu ik hem gekocht heb kan ik me wel bescheuren om de mensen die doen alsof ze hl² hebben gekocht omdat anders niemand aandacht aan ze besteed en dan daar de mand vallen .. WHAHHAHA..........

Maarja, hl.2 werkt hier super niks geen errortjes, vastlopers, vast zitten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de cordless rumblepad van logitech wordt ondersteund door half life 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:33:
ik koop niet vaak spellen, maar nu ik hem gekocht heb kan ik me wel bescheuren om de mensen die doen alsof ze hl² hebben gekocht omdat anders niemand aandacht aan ze besteed en dan daar de mand vallen .. WHAHHAHA..........

Maarja, hl.2 werkt hier super niks geen errortjes, vastlopers, vast zitten ^^
Ik neem aan dat je ook deels op mij doelt.
Het maakt mij echt niet uit hoor dat je denkt dat ik een illegale versie heb, maar ik weet wel beter.
En die save game bug die ik opnoemde grote kans dat 99 van de 100 spelers daar niks van merkt omdat omdat die fout mischien maar op 1 plek zit in de hele game.
Verder draait de game helemaal perfect, nu de AI het ook weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
Ondertussen ontdekt dat de silver editie niet voor 3 dec te koop is :(

Dus ik zit er aan te denken dan maar nu die silver versie via steam te kopen, alleeen krijg je er dan natuurlijk helemaal niets bij. Degenen die wel de bronzen dvd hebben gekocht, zitten er nog dingen bij die je echt mist bij een steam editie. Bv een mini stratigie guide of handleiding met wie je vrienden en vijanden zijn? Hoe bepaalde vijandne het best aangepakt kunnen worden??

Zijn er nog andere grote nadelen aan kopen via steam?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t.. vandaag is HL2 binnengekomen! :D

Hijs nu aan het unlocken, is al 5 min aan de gang en al op 50%. Alleen zie ik in de monitor nu geen network activity meer? Betekent dit dat'ie nu is gestopt of hoort dit erbij??

Nah, ik laat em ff een kwartiertje staan, en kijken wat er gebeurt :P

Laat maar, hij gaat al verder :P :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

-Skyhawk- schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:23:
CRiMiNaL

[...]

Nee Skyhawk, zelf uitzoeken is helemaal niet verkeerd. Ik vind alleen niet dat je zo denigerend tegen mensen moet doen die er zelf niet uitkomen. En dan met zo'n toon van "Ik ben uber intelligent en hebt het helemaal zelf gedaan".
Dat is in mijn ogen gewoon negatieve reacties oproepen.

Ik bedoel laten we anders ik beginnen over iedereen die het spel illegaal heeft maar hier wel komt met hun lollige AI probleem. En jah .. door HLFiles confirmed dit komt alleen terug in de gekraate versie. Dit vind ik ook gewoon jammer, maar hierdoor ga ik de mensen die dit doen nog niet lopen afkraken.

[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 19-11-2004 16:50 ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:10
Lol, had toennet weer een ''Schrik-Moment'' :p
Ik ben dus in Raveholm (Ja ik weet het, misschien niet zo ver voor iemand die hem op Dinsdag heeft gekocht, maar voor een spel als HL² moet je de tijd nemen :P ), en op een bepaald moment in een level stond ik op de zolder van een huis, daar was een deur zodat je op het balkon kon komen. Nou ikke dus door die deur gegaan, komt daar ineens ''Fast Zombie'' voorbij, dus ikke snel terug naar de zolder, de deur dicht gedaan en een granaat gepakt.
Ik dacht dat de zombie daar wel zou blijven rondrennen en ik hem zo zou kunnen doden met mijn Granaat, maar wat had de zombie dus gedaan, hij was helemaal omgelopen, het huis binnen gegaan en had mij van achteren verast, Ikke dus helemaal geschrokken :+ (Vondt dit wel het delen waard O-) )

Nu ga ik snel even verder met Half-Life², ik denk dat ik bijna door het level/chapter heen ben.

[ Voor 23% gewijzigd door Yonix op 19-11-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:16

metamarty

Private RocketTwinky reporting

ErikRo schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:43:
Ondertussen ontdekt dat de silver editie niet voor 3 dec te koop is :(

Dus ik zit er aan te denken dan maar nu die silver versie via steam te kopen, alleeen krijg je er dan natuurlijk helemaal niets bij. Degenen die wel de bronzen dvd hebben gekocht, zitten er nog dingen bij die je echt mist bij een steam editie. Bv een mini stratigie guide of handleiding met wie je vrienden en vijanden zijn? Hoe bepaalde vijandne het best aangepakt kunnen worden??

Zijn er nog andere grote nadelen aan kopen via steam?
Je mist niks aan de doos. Er zit 1 lullig papiertje in met wat keys. Verder totaal niks, geen storyline, geen tips, niks. Ik weet dus zelf ook niet precies wat ik aan het spelen ben omdat ik niks van het verhaal weet. Ik heb zelf geprobeerd om Silver via steam te kopen. Dit was 1 grote ellende omdat mijn postbank card steeds geweigerd werd. Hij is nu geblokkeerd, dus ik heb hem toch maar bij dynabite gehaald. Ik mis nu alleen wel DoD, die ik wel graag had willen hebben. Ik zou gewoon via steam proberen te kopen, ik ben benieuwd of dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
hmm ik zit weer vast :(

spoiler:
in het level als je buiten komt dat je tegen die Striders moet, ben ik na 1 of 2 van die krengen te hebben uitgeschakeld, echt door m'n raketten heen. Probleem is dat er nog 2 van die irritante dingen over zijn :( hoe krijg ik die kapot ? of waar kan ik dan extra raketten halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Yonix schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:49:
Lol, had toennet weer een ''Schrik-Moment'' :p
Ik ben dus in Raveholm (Ja ik weet het, misschien niet zo ver voor iemand die hem op Dinsdag heeft gekocht, maar voor een spel als HL² moet je de tijd nemen :P ), en op een bepaald moment in een level stond ik op de zolder van een huis, daar was een deur zodat je op het balkon kon komen. Nou ikke dus door die deur gegaan, komt daar ineens ''Fast Zombie'' voorbij, dus ikke snel terug naar de zolder, de deur dicht gedaan en een granaat gepakt.
Ik dacht dat de zombie daar wel zou blijven rondrennen en ik hem zo zou kunnen doden met mijn Granaat, maar wat had de zombie dus gedaan, hij was helemaal omgelopen, het huis binnen gegaan en had mij van achteren verast, Ikke dus helemaal geschrokken :+ (Vondt dit wel het delen waard O-) )

Nu ga ik snel even verder met Half-Life², ik denk dat ik bijna door het level/chapter heen ben.
Hoe bedoel je AI is best wel goed? ;)

spoiler:
Ik had ook 1 zo'n schrik moment in Ravenholm, net bij et begin waar zo'n half lichaam hangt. (Heb ik ook in filmpie gezien) Dus ik ga er zo mee kutten, grav gun etc. Maar wat ik niet in filmpie gezien had was dat er een zombie in een donker hoekje lag... dus opeens staat ie zo achter me (8> ik maaien joh....... })
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *