Tweaknews kent voor mij geen geweldige start.
OP 10 dec. heb ik een aanvraag gedaan op tweaknews.nl Van deze aanvraag kreeg ik diezelde dag per mail ene bevestiging waarin stond dat een brief zou volgen.
Deze kreeg ik echter maar niet. Op 23 dec. heb ik daarom een mail gestuurd en gevraagd waar deze brief bleef. Zeer snel daarna kreeg ik antwoord en werd mij verteld dat de brief er al had moeten zijn. Omdat deze er echter nog niet was stuurden ze mij nogmaals een brief die ik enkele dagen later ontving.
Deze heb ik direct daarna ondertekend en teruggestuurd. Dat was op 27 dec. Daarna heb ik weer niks van tweaknews vernomen tot ik vandeweek (5 jan) een mail kreeg waarin stond:
----------------
Beste xxxxx,
Uw TweakNews abonnement met username xxxxxxxx is omgezet naar een betaald
abonnement. U wordt hier nu maandelijks voor gefactureerd.
Mocht u nog vragen hebben omtrent uw abonnement, dan kunt u contact opnemen
met onze helpdesk op telefoonnummer 0900-8932543 of via mail op
info@tweaknews.nl.
Wij wensen u veel plezier met TweakNews.
Met vriendelijke groet,
TweakNews
-------------
Lekker dan want ik heb nog niet eens een password waarmee ik me kan aanmelden, hoe kan ik dan van de gratis 3 weken gebruik maken.
Ik heb deze week al een aantal malen gemaild, maar krijg geen reactie. Normaal krijg ik een ontvangstbevestiging van mails richting info@tweaknews.nl maar ook die krijg ik niet. Telefonisch werd mij meegedeeld dat ik beter kon mailen dan bellen
Ik neem aan dat ik een brief had moieten ontvangen met username pwd enz. Die heb ik nooit gezien.
Is er iemand die deze problemen ook heeft ondervonden?