Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Anoniem: 145489
Sorry, ik had beter moeten lezen, in ieder geval bedankt
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 145489 op 29-05-2005 10:19 ]
Is er ook aangekondigd voor hoelang het zou zijn? Het duurt mij wel weer heel lang. Ik ben supertevreden over het programma en heb het gekocht vanwege de supersearch, maar die downtime is wel onhandig.evaarties schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:58:
is aangekondigd dat het zou kunnen gebeuren.
Ja. Niet iedereen leest altijd het forum van NL, dus een mailtje was wel handig geweest.cruzlee schreef op zondag 29 mei 2005 @ 10:47:
[...]
Is er ook aangekondigd voor hoelang het zou zijn? Het duurt mij wel weer heel lang. Ik ben supertevreden over het programma en heb het gekocht vanwege de supersearch, maar die downtime is wel onhandig.
Anoniem: 21694
Voorlopig ligt de site en SS sinds vrijdaagavond eruit. Gebeurd te vaak.Gunner schreef op zondag 29 mei 2005 @ 12:22:
[...]
Ja. Niet iedereen leest altijd het forum van NL, dus een mailtje was wel handig geweest.
Developer
Dus het totaal aantal dagen dat je gebruik kan maken van de SS blijft even veel.
Inderdaad.job schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:26:
Als de supersearch een dag plat ligt, wordt je licentie vaak een dag verlengd.
Dus het totaal aantal dagen dat je gebruik kan maken van de SS blijft even veel.
Gewoon even wachten tot morgenavond dus...
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Tsjah, als Microsoft.com of Google.com gepland down gaat, wordt toch ook niet iedereen op de hoogte gebracht?HENNESSY schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:13:
Waarom sturen ze dan geen mailtje? Het is abnormaal dat ik hiernaartoe moet komen om erachter te komen waarom supersearch niet werkt.

Sterker nog: heb je ooit wel eens mail van T.net ontvangen dat ze onderhoud gaan plegen?
Ik moet er overigens wel bij vermelden dat de meeste sites geen drie dagen 'gepland' down zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door pven op 29-05-2005 16:37 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Kom niet met zo een nep vergelijking. Newsleecher heeft een database met de e-mail adressen van iedereen die betaald heeft.pven schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:14:
[...]
Tsjah, als Microsoft.com of Google.com gepland down gaat, wordt toch ook niet iedereen op de hoogte gebracht?
Sterker nog: heb je ooit wel eens mail van T.net ontvangen dat ze onderhoud gaan plegen?
Ik moet er overigens wel bij vermelden dat de meeste sites geen drie dagen 'gepland' down zijn.
Developer
Dat heeft T.net ook ... maar goed: dit begint offtopic te worden.HENNESSY schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:20:
[...]
Kom niet met zo een nep vergelijking. Newsleecher heeft een database met de e-mail adressen van iedereen die betaald heeft.

Dat doen ze idd prima, mits je de frontpage een beetje in de gaten houdt. Blijkbaar is bij NewsLeecher ook vermeld, echter helaas op het forum, dat er wat downtijd aan ging komen.cruzlee schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:18:
Tweakers heeft tijdens de verhuizing alle nieuwsgierigen prima op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Er was zelfs een grappige graphic geloof ik met zo'n vrachtwagen enzo. Gewoon alles eruit gooien en een 404 geven op de portal is absoluut geen stijl. (In my devine opinion)
Hoe-dan-ook: we weten inmiddels dat het gepland down is ; Gunner heeft dat blijkbaar op het forum gelezen.
[ Voor 56% gewijzigd door pven op 29-05-2005 17:32 ]
Ik heb het forum de afgelopen tijd een stuk minder in de gaten gehouden, maar dit heeft op de news-page gestaan binnen NLpven schreef op zondag 29 mei 2005 @ 17:29:
Hoe-dan-ook: we weten inmiddels dat het gepland down is ; Gunner heeft dat blijkbaar op het forum gelezen.
May 21, 2005, @583 .beats
You might experience some NewsLeecher.com downtime during the next couple of days, as we are currently moving some domains associated with NewsLeecher. Sorry about any inconvenience this may cause to you.
Edit: If SuperSearh goes down during the domain transfers, we will of course compensate for that by giving extra SuperSearch time. Have a great weekend everybody!
tvptje
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
[ Voor 24% gewijzigd door Spider.007 op 30-05-2005 20:06 ]
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Anoniem: 145596
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Anoniem: 106188
Compenseren ze me payserver ook dan??Gunner schreef op zondag 29 mei 2005 @ 20:21:
[...]
Ik heb het forum de afgelopen tijd een stuk minder in de gaten gehouden, maar dit heeft op de news-page gestaan binnen NL
quote:
May 21, 2005, @583 .beats
You might experience some NewsLeecher.com downtime during the next couple of days, as we are currently moving some domains associated with NewsLeecher. Sorry about any inconvenience this may cause to you.
Edit: If SuperSearh goes down during the domain transfers, we will of course compensate for that by giving extra SuperSearch time. Have a great weekend everybody!
[...]

Wat een onzin ; NL werkt gewoon, alleen de SS dus niet maar dat wordt gecompenseerd. Er zijn nog tig andere wegen om je waar te vinden (bv. door het downloaden van headers of door op de juiste sites naar NZB-bestanden te zoeken, maar daar mogen we het hier niet over hebben).Anoniem: 106188 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:10:
[...]
Compenseren ze me payserver ook dan??Vind dat ze er wel lang over doen dan... is toch al 9 dagen dan...
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Anoniem: 32279
Na een paar keer refresh drukken krijg ik wel de homepage weer te zien in newsleecher, maar de search werkt nog niet. Ik schat in dat het vanavond allemaal weer als een zonnetje werkt.Gunner schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:32:
Bij mij werkt de site iig weer. SS kan ik nog niets over zeggen, maar dat zal dan ook wel
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 31-05-2005 09:27 ]
Netjes hoor.quote: http://www.newsleecher.comThe NewsLeecher website and SuperSearch engine has been down for the last many hours due to a server crash. Under normal circumstances, we should be SMS alerted as soon as the website goes down, but for some reason the alert system didn't work this time. We are currently investigating why.
In compensation for the SuperSearch downtime, we will give 14 days extra SuperSearch usage time for registered SuperSearch users.
Sorry for the inconvenience this might have caused. We are doing all we can to prevent it from happening again.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
2.3 Beta 4 - Released 05 Jun 2005
---------------------------------
+: NewsLeecher can now be setup to use an alternative port
when communicating with the SuperSearch server. This should
solve the problems for those who have the standard SuperSearch
port blocked for some reason. The new option is available from
the 'Advanced' options tab:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=4832
+: The minimum auto-logoff timeout value has been decreased.
It's now possible to setup NewsLeecher to disconnect after
a certain amount of 'seconds' aswell as 'minutes':
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=5424
+: Added an article maximum-group-crosspost filter that will
skip articles posted to more than an optional number of
groups at the same time.
*: The minimum search string length sent to the SuperSearch engine
has been removed. Earlier it was set to 3 characters:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=5312
*: The LeechSmart and SmartSelect features have been improved.
The destination folder for LeechSmart downloads are now
more clean and human-readable.
*: Various small improvements. (Detailed download logging turned
'ON' by default, visual improvements, etc)
!: Fixed and improved the Launch Security Password feature:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=5567
!: Fixed bug where NewsLeecher would miss-interpret
download folders containing whitespaces at the end
of the foldernames:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=5372
!: Fixed SuperSearch wait-delay bug:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=5375
Kortom: ik merk niets van de nieuwe features, maar het oude werkt nog steeds naar behoren.
Anoniem: 9449
Ik gebruik Newsleecher 1.0 final. Als ik files gebatched heb om gedownload te worden en ik sluit NL even af om iets anders te gaan doen onthoudt NL de files die nog gedownload moesten worden. Maar als mijn PC vastloopt (wat de laatste tijd een paar keer gebeurd is) dan ben ik alles kwijt. Het zou me dus logisch lijken dat er een knop is om een (zorgvuldig samengestelde!!) batch op te slaan (ik weet immers niet wanneer mijn PC er geen zin meer in heeft). Maar deze lijkt er niet te zijn.
Weet iemand of hier een oplossing voor is?
Als je PC crashed kan je die NZB file weer importeren.
Volgens mij bestaat onderstaande optie ook in versie 1.0:Anoniem: 9449 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 01:49:
Gewoon zomaar even een vraagje:
Ik gebruik Newsleecher 1.0 final. Als ik files gebatched heb om gedownload te worden en ik sluit NL even af om iets anders te gaan doen onthoudt NL de files die nog gedownload moesten worden. Maar als mijn PC vastloopt (wat de laatste tijd een paar keer gebeurd is) dan ben ik alles kwijt. Het zou me dus logisch lijken dat er een knop is om een (zorgvuldig samengestelde!!) batch op te slaan (ik weet immers niet wanneer mijn PC er geen zin meer in heeft). Maar deze lijkt er niet te zijn.
Weet iemand of hier een oplossing voor is?
pven schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:40:
@ snoeki : Options / Advanced / Automatic Data Backups
Hier klikken
[ Voor 59% gewijzigd door LuNaTiC op 07-06-2005 14:42 ]
Nou inderdaad erg triest. Er zijn zat (gratis) alternatieven te vinden.

Trouwens, als je denkt dat wij asociaal zijn, wacht dan maar tot hier een mod passeert, die zal je wel effe de betekenis van asociaal tonen.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
2.3 Beta 5 - Released 07 Jun 2005
#: This beta version of available to all NewsLeecher users.
Registered aswell as unregistered. Normally betas are
only available to registered users, but as this release
includes a new unregistered-user-specific feature, it is
open for all.
+: Download queue articles that should be opened after the
download is complete, will now be downloaded immediately
even though the download queue is paused:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=5604
+: Added possibility for unregistered users to make some uses
of the SuperSearch service. The feature is added to give
unregistered users a way to fully tryout the service.
*: Improved speed limiter feature. The speed is now much more
evenly spread among the bot connections when the speed is
limited.
*: Trailing whitespaces are trimmed from the port/username/
password and serveraddress edit fields on the server setup
dialog.
*: Minor improvements / changes. (Download speed is limited in
unregistered NewsLeecher versions, etc)
Het voegt echt niks meer toe. Ik heb de afgelopen 3 updates in iedergeval niks interssants aangetroffen. Marketingtechnisch is dit een goede update, maar waarom vallen de makers hier de normale reeds betaalde gebruikers mee lastig?
Onnodige beta en ik ga nu ook de melding van nieuwe beta's uitschakelen. Ik update over een tijdje wel weer eens.
Maar het gebruik van de super search voor ongeregistreerden lijkt nu een beetje op wat Grab-It ook heeft, zal daar wel iets mee te maken hebben
Ook een manier om mensen te laten registrerenDownload speed is limited in
unregistered NewsLeecher versions, etc
[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 07-06-2005 20:43 ]
Dat is eigenlijk wat ik ook al zei:Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:21:
Het begint me een beetje mijn nek uit te hangen al die nieuwe beta's. Moet er nu echt om de zoveel dagen een nieuwe beta komen?
Het voegt echt niks meer toe. Ik heb de afgelopen 3 updates in iedergeval niks interssants aangetroffen. Marketingtechnisch is dit een goede update, maar waarom vallen de makers hier de normale reeds betaalde gebruikers mee lastig?
Onnodige beta en ik ga nu ook de melding van nieuwe beta's uitschakelen. Ik update over een tijdje wel weer eens.
Het maakt me niet uit dat ik niets nieuws meer ontdek; ik wil gewoon iedere nieuwe versie hebben.pven schreef op zondag 05 juni 2005 @ 20:47:
Gedownload, geïnstalleerd en gaan!
Kortom: ik merk niets van de nieuwe features, maar het oude werkt nog steeds naar behoren.
Ja, het rotte daarvan is (naar mijn ervaring) dat er zo nu en dan een update moet mag worden gedaan omdat anders de supersearch niet meer werkt. Dus behalve erg onnodig vind ik het, met de weinige toevoegingen die er tussen de beta's inzit, nogal een opdringerige manier van een produkt verkopen.Onnodige beta en ik ga nu ook de melding van nieuwe beta's uitschakelen. Ik update over een tijdje wel weer eens.
Moet wel zeggen dat dat echt de enige klacht is die ik heb en dus wel een tevreden gebruiker ben.
2.3 Beta 6 - Released 08 Jun 2005
!: Fixed a serious bug, introduced in beta 5, that caused
NewsLeecher to freeze with an 'Out of Memory' error under
some circumstances. (Thanks for pointing out the error code
The-One):
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=5629
!: Fixed bug, introduced in beta 5, that caused the download
queue to hang if the queue was paused and then unpaused
right after:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=5630
[ Voor 81% gewijzigd door Fire69 op 08-06-2005 08:13 ]
Ik niet, er komt over een dag of 2/3 ook een nieuwe beta aan lees ik op newsleecher.com , die ga ik maar weer eens installeren. Die lijkt me spannender.Anoniem: 49380 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:42:
En iemand de 2.3 final al in gebruik? meuktracker: NewsLeecher 2.3 final
Uiteraard! En die werkt, net als de laatste betas, wederom goed.Anoniem: 49380 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 12:42:
En iemand de 2.3 final al in gebruik? meuktracker: NewsLeecher 2.3 final
Net zo gemakkelijk en geen gedoe met nieuwe updates...
En die 30 dollar die betaal je toch gewoon...
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Anoniem: 49380
Opmerking snap ik niet helemaal en maar is bekend: ik heb het mooie prog ook keurig aangeschaftomitz schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:54:
Als je registreert. kun je met de final werken.
Net zo gemakkelijk en geen gedoe met nieuwe updates...
En die 30 dollar die betaal je toch gewoon...
Ik stopte er eerst altijd maar een paar gig in omdat ik niet doorhad dat je voor .nzb bestanden automatisch mapjes kon laten aanmaken met de filename van het nzb bestand. Nu ik dat echter al een tijdje gebruik leek het me handig om alles wat ik wil downloaden in de que te gooien en dan te sorteren op oudheid en de oudste dus eerst te downloaden.
Werkt perfect tot nu toe, heb 150 gig in de wachtrij staan. Benieuwd naar andere ervaringen, zit er bijv. een maximum aan of hebben jullie andere handige tips?
Over die queue: Daar kan heel wat in ja
In beide gevallen zijn de files met de zoekopdrachten compleet. Ik gebruikt usenetserver als nieuwsserver. Hebben meer mensen hier ook last van ?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Het probleem zat hem grotendeels in het feit dat ik ook de newsserver van mijn eigen provider gebruikte. Die download veel incompletes. Nu heb ik de server weggehaald en UNS heeft amper meer last van incomplete files.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Jun 15, 2005
Within the next few days, we will make some, hopefully, final domain transfers. This means that NewsLeecher.com and SuperSearch might be down for a shorter time during the period.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Dat ligt zeker aan Chello, ik heb dit nog niet eerder gehoord.RedDragon schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:29:
ik probeer nu ook newsleecher 2.3 final maar ik heb er wat problemen mee of het ligt aan me internet chello basic want ik download dan bv 100 kbs en dan na een tijdje paar seconden weer 0 dan loopt hij weer op dan gaat hij weer naar 0 ik krijg dus geen "stabiele" download verbinding zou dat aan chello liggen of aan newsleecher ik heb niks aan de instellingen van newsleecher gedaan
Het probleem in de post hierboven heb ik de afgelopen tijd wel vaker gelezen op dit forum volgens mij: [rml]Betaalde newsservers met binaries [ deel 4][/rml] (maar bij nader inzien kan dit ook zo geweest zijn met eweka) , ik heb het zelf niet met giganews en/of astraweb.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-07-2005 22:25 ]
Omdat ik gebruik maak van EWEKA heb ik Grabit opzij moeten schuiven (ivm problemen, is bekend bij hun) en gebruik ik nu Newsleecher 2.3 .
Nou valt me het volgende op, namelijk dat mn gemiddelde snelheid nooit boven de 800Kb/s komt.
Ook niet ik ook ff giganews erbij genomen heb.
Via Grabit had ik vaak een gemiddeld van minimaal 1100Kb/S (met een 8Mbit verbinding)
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen
Wil natuurlijk weten of het maximaal haalbaar is voor ik overga tot aankoop.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Bij eweka heb je toch 4 lijntjes van 200Kb/s?seninha schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 08:26:
Hier een vraag van een new User wat Newsleecher betreft.
Omdat ik gebruik maak van EWEKA heb ik Grabit opzij moeten schuiven (ivm problemen, is bekend bij hun) en gebruik ik nu Newsleecher 2.3 .
Nou valt me het volgende op, namelijk dat mn gemiddelde snelheid nooit boven de 800Kb/s komt.
Ook niet ik ook ff giganews erbij genomen heb.
Via Grabit had ik vaak een gemiddeld van minimaal 1100Kb/S (met een 8Mbit verbinding)
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen
Wil natuurlijk weten of het maximaal haalbaar is voor ik overga tot aankoop.
Misschien kun je combineren met een aantal van je eigen provider?
Ik heb nergens last van met mn 3Mbit, dus weet het niet zeker

gaat iig lekker stabiel en stukker minder resource nodig dan bijvoorbeel newsbin Pro. prettig is ook dat je bij elke download kan aangeven waar je um wilt hebben. Minder, of nog niet gevonden, is dat eenmaal binnengehaalde bestanden niet in je lijst blijven staan en afgevinkt worden,maar gewoon uit de lijst verdwijnen.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Tja, het is nu eenmaal een gebruikerslicentie die je koopt. 2 jaar gebruik zonder supersearch of 1 jaar met supersearch. Maar de prijs is erg laag voor wat je krijgt vind ik (zeker als je het afzet tegen de kostenbesparing die je maakt door het te gebruiken).Gompy58 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 08:47:
Ben eigelij prima te spreken over newsleecher. gebruik hier de 2.3 final en heb dus ook gewoon betaald. Wat ik minder vind is dat de licentie die je krijgt na een jaar verloopt.
Dat vind ik juist erg handig. En naar mijn weten kan je het inderdaan niet aanpassen.Minder, of nog niet gevonden, is dat eenmaal binnengehaalde bestanden niet in je lijst blijven staan en afgevinkt worden,maar gewoon uit de lijst verdwijnen.
Nu lees ik allemaal easi tips.. bijvoorbeeld alles in een aparte map downloaden etc.
staan deze tips ook ergens gedocumenteerd. of kan iemand ze snel ff posten.
* ik ga snel dit topic doornemen, staat gebookmarked, wistniet van het bestaan.. anders was ik er wel mee opgegroeid
cheers!
Bij Options: [Download] > [NZB Files] Download .nzb to subfolder.nicknec schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:29:
Nu lees ik allemaal easi tips.. bijvoorbeeld alles in een aparte map downloaden etc.
Verder zijn er eigenlijk weinig tips. Dat downloaden naar aparte folders is superhandig. Ik heb zelf ook nog een tijdje de optie gebruikt om par bestanden in pauze stand te openen (als je een .nzb file importeert), maar dat was erg onhandig. Je kreeg dan namelijk geen enkel par bestand meer binnen en moest die handmatig selecteren. Je kan helaas nog niet aangeven dat newsleecher 1 of 2 par bestanden wel binnenhaalt en de rest niet (zodat je eerst kan testen of je ze nodig hebt).nicknec schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:29:
wat zijn eigenlijk de beste tips mbt newsleecher. heb gister gekocht, en het enige wat ik nu gebruik is newzbin.com en dan downloaden met newsleechter in 1 map.
staan deze tips ook ergens gedocumenteerd. of kan iemand ze snel ff posten.
* ik ga snel dit topic doornemen, staat gebookmarked, wistniet van het bestaan.. anders was ik er wel mee opgegroeid
De rest staat bij mij gewoon op standaard en het werkt perfect.
Dat kan dus welAnoniem: 32279 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 12:42:
[...]
Je kan helaas nog niet aangeven dat newsleecher 1 of 2 par bestanden wel binnenhaalt en de rest niet (zodat je eerst kan testen of je ze nodig hebt).
Ik begrijp het niet helemaal. Kan komen omdat ik nu griep heb en niet helemaal helder achter de pc zit, maar als ik het goed heb is een empty par2 bestand toch een hele kleine par2 file die het bestand wel kan controleren, maar niet kan repareren?tweak_dude schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:01:
Dat kan dus welBij Par Options ([downloads]>[PAr2 Files]) kun je de optie 'unpause empty par2 files' aanvinken. Dan neemt ie de par2 files zonder blocks wel mee (werkt dus alleen niet als je alleen par2 files met blocks hebt).
Klinkt erg handig. Als ik me wat beter voel ga ik het eens proberen (heb de pc nu uit elkaar liggen waarop ik download en met je brakke hoofd van de griep zet je dat niet even snel in elkaar).
Before me there were many, after me there will be none
LaMa, er staat dat het iedere drie uur wordt ververst.

[ Voor 16% gewijzigd door Spider.007 op 21-07-2005 20:11 ]
Dat werkt dus?Got_user schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:57:
Ik gebruik newsleecher vanaf het moment dat de 2.1 final uit kwam. Geweldig programma en xpat is echt super. Eerst een tijdje als trial gebruikt, totdat een vriend van me hem kocht. We hebben toen geprobeert of de licencie te delen was en nu heb ik dus newsleecher voor de helft van de prijs
.
Je weet natuurlijk dat het niet mag:Got_user schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:57:
Ik gebruik newsleecher vanaf het moment dat de 2.1 final uit kwam. Geweldig programma en xpat is echt super. Eerst een tijdje als trial gebruikt, totdat een vriend van me hem kocht. We hebben toen geprobeert of de licencie te delen was en nu heb ik dus newsleecher voor de helft van de prijs
.
Can NL be installed on different computers using the same RegKey ? The reason am i asking is because i would like to install it on my computer at home .. my laptop as well as my office computer. Can I do that ?
Yep, no prob! As long as it is you who uses the program, you can install the key on as many computers as you like.
Zijn jullie wel eens in aanraking gekomen met de support "afdeling" en hoe beviel dat?
Je kunt newsleecher zonder en met super search ondersteuning / licentie kopen. Wat is aan te raden? Zijn er (bv gratis) alternatieven voor super search? Of raad je een totaal ander programma aan?
Natuurlijk zou ik een trial kunnen installeren ware het niet dat NL direct na installatie al vind dat mijn trial is afgelopen
[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 19-07-2005 19:52 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik heb voor de optie met SS gekozen, alhoewel ik het niet vaak gebruik, maar als je het nodig hebt is oh zo gemakkelijk!
De SS werkt inderdaad fantastisch.
Iemang enig idee hoe ik de naam van al die groepen weer zichtbaar kan maken?
Ik heb dit overigens bij UseNetServer en Astraweb, het lijkt dus niet aan de provider te liggen.
[ Voor 19% gewijzigd door pven op 21-07-2005 00:38 ]
Ik gok dat je een bug hebt gevonden of iets anders raar hebt gedaan.pven schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:36:
Als ik in het tabblad 'Usenet manager' aangeef dat ik 'All Groups'wil zien, dan wordt er niets getoond. Als ik dit knopje weer uitvink, worden de 'Subscriptions' getoond. Ook na het fetchen van de groepen blijft deze lijst leeg.
Iemang enig idee hoe ik de naam van al die groepen weer zichtbaar kan maken?
Ik heb dit overigens bij UseNetServer en Astraweb, het lijkt dus niet aan de provider te liggen.
Probeer eens een herinstall of post je probleem anders in het forum op de NL site, je wordt vaak zeer snel geholpen daar.
[ Voor 11% gewijzigd door Postman op 21-07-2005 00:49 ]
Bor de Wollef schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:48:
Zijn jullie wel eens in aanraking gekomen met de support "afdeling" en hoe beviel dat?
Support werkt op zich wel goed imho. Maar ze zijn idd vrij strikt met het gebruik van het sluitknopje op het forum, dus misschien dat je daar een slechte indruk van krijgt. Echter ik heb het gevoel dat ze 24/7 bezig zijn daar (NL is waarschijnlijk de grootste gebruiker van NL)
Je kunt newsleecher zonder en met super search ondersteuning / licentie kopen. Wat is aan te raden? Zijn er (bv gratis) alternatieven voor super search? Of raad je een totaal ander programma aan?
SS werkt super. Ik gebruik het bijna altijd, geen gekloot met groepen ophalen en vage of halve NZB's. Gratis alternatief is het gebruik van NZB's en de vele genereer sites hiervoor. Ik ben hier echter geen fan van, aangezien sommige posters soms honderden MB's aan rommel in een NZB stoppen.
Natuurlijk zou ik een trial kunnen installeren ware het niet dat NL direct na installatie al vind dat mijn trial is afgelopen
1 keer een illegale versie gehad? Dan werkt je trial idd nooit meer...
Nee, 1 keer een trial van een oudere versie gehad. Nu mag ik de nieuwe blijkbaar ook niet meer triallen1 keer een illegale versie gehad? Dan werkt je trial idd nooit meer...
Afgaande op de history, zit hier nog niet in wat in versie 2.5 geïntroduceerd zou worden: het automatisch refreshen van headers.
De eerste ervaringen:
• ik moest wederom een nieuwe key aanvragen
• het hoofscherm ziet er, voor mijn gevoel, wat overzichtelijker uit
• dat 'virtual group'-gebeuren vind ik nu al handig; nu kan je dus alles wat je normaal voor één groep kon doen, voor alle groepen doen, scheelt heel wat muisklikjes
• in de opties lijkt niets veranderd te zijn
• stond het tabblad 'Posting Queue' er ook al in de vorige versie? Ik heb geen idee hoe ik iets in die queue kan krijgen
• hij maakt automatisch een submap aan als ik via SS iets download (dat was bij 2.3 final nog niet en ik heb niets gewijzigd)
Er zal vast nog meer volgen.
[ Voor 69% gewijzigd door pven op 07-08-2005 00:54 ]
Dat kon altijd alpven schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 22:26:
• hij maakt automatisch een submap aan als ik via SS iets download (dat was bij 2.3 final nog niet en ik heb niets gewijzigd)
Er zal vast nog meer volgen.
Ga hem nu ook snel uitproberen
Ik weet dat het al kon, maar ik heb het niet ingesteld (ik was niet helemaal duidelijk). Blijkbaar heeft de nieuwe versie ergens een default instelling die het mapje aanmaakt.maxjuh schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 11:41:
[...]
Dat kon altijd al...
Ga hem nu ook snel uitproberen
als je langere tijd niks download gaat hij automatisch disconnecten. Zet je weer iets in de que, dan gaat hij weer een connectie met je nieuwsgroepprovider leggen. Lijkt me voor de nieuwsgroepproviders (zoals giganews, astraweb e.d.) een gewenste optie.
[ Voor 249% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 07-08-2005 22:45 ]
zelf gebruik ik alleen NZB en SS, header dus nooit. Dus heeft dit voor mij zeker geen nut?
3.0 Beta 2 - Released 09 Aug 2005
+: Added an option to only have 1 group/virtual-group enabled
at a time. This option will auto-untick any groups from the
groupview, before activating any new groups.
The option can be accessed from the groupview 'More' submenu.
+: (Re)added group navigation shortcuts. Alt+ArrowUp = Previous
Virtual Group, Alt+ArrowLeft = Previous Single Group,
Alt+ArrowDown = Next Virtual Group, Alt+ArrowRight = Next
Single Group.
*: The subscribed groupview update speed has been improved a lot.
*: Small improvements. (Active groupname is no longer shortened
in the activegroup statusbar if less than 4 groups are active,
when activating the 'Active Group' tab, the group listview now
gets focused instead of the filter editbox, etc).
etc)
!: "Export to NZB" didn't work for the active group view. Fixed!
!: A couple of minor bugfixes.
Iemand enig idee hoe ik een tabblad kan verbergen?
(Overigens gebruik ik 3.0 beta 2.)

Dit topic is gesloten.
Als de Supersearch of Newsleecher site down is is het niet nodig dat hier te melden; je bericht wordt verwijderd en bij herhaling volgen sancties.