[Gebruikerservaringen] Newsleecher*

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.837 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92858

Topicstarter
Hierbij wou ik een topic over het Newsreader Programma: Newsleecher

Wat is Newsleecher ?

NewsLeecher is een nieuwe Usenet downloading ( leeching ) tool. Het is uitermate geschikt om in de zowel bekend Alt. binaries groepen, films, MP3, software en veel meer te downloaden.

Wat is het grote onderscheid tussen al die andere readers ?

Naast het feit ( en dat geeft Newsleecher ook toe ) dat ze goed gekeken hebben naar andere newsreaders programma's en daar de beste elementen gepakt van hebben, waardoor het, het de ideale tool is voor downloaden, is het ook berucht om het tegelijk downloaden van verschillende servers / payservers en toch in een combinatie van een gelijkmatige verdeling zodat je bandbreedte niet helemaal leeg gezogen wordt :)

Wat zijn de voordelen ?

teveel om op te noemen, maar enkele voorbeelden zijn, search in je usenet groups, snelle downloading, support van Nzb en Yenc files, snelle header catching etc.

Zijn er ook nadelen ?

helaas zijn die er ook, grootste nadeel is dat het programma in zware beta fase is, waardoor er nog wel eens hinderlijke bugfixes in zitten, deze worden wel snel gefixt, maar je bent dan wel elke twee maanden weer een programma update aan het doen. klein voordeel hiervan wel is dat het programma alleen maar beter
wordt ;)

De prijs, er moet 35 us dollar voor gelapt worden, en dit is best wel veel voor een programma wat in Beta is, daarnaast betaal je alleen voor twee jaar, na die twee jaar moet je weer betalen ( voor de updates ) maar je krijgt dit wel met korting

Waarom dit topic ?

Ikzelf zit nog in de trail versie van Newsleecher en ben van plan om dit handige tooltje aan te schaffen B) , maar wat me opvalt is dat er weining gebruikerservaringen te vinden valt over dit tooltje, daarom wou ik medegebruikers vragen wat hun ervaringen, meningen is etc over dit programma. we kunnen er alleen maar beter en wijzer van worden 8)

Wat komt er niet in dit topic ?

Eeen discussie over newsreaders, er mag best wel verteld worden als je newsleecher niet gebruikt, welke reader je dan wel gebruikt en wat de voordelen daar van zijn, als het maar wel in de topic sfeer blijft en niet teveel offtopic

alvast bedankt

Straydog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Gebruikerservaring dan :P :

Ik gebruik het programma nu ook voor krap een maand en ik vind het een van de betere programma's voor het gebruik van nieuwsgroepen. Het is overzichtelijk en snel :). Voor de rest gebruik ik weinig features van het programma, dus zal daar niet om in gaan. Puur headers downloaden, bestanden selecteren en downloaden die hap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

goed programma, niks dan lof eigenlijk. Zijn maar een aantal dingen die ik erbij zou willen hebben, maar eigenlijk heeft het al zoveel functies terwijl het toch goed in elkaar zit zodat je altijd nog steeds de bomen in het bos weet te vinden.

Hinderlijke bugfixes? Integendeel :P Door elke keer een update te downloaden begint de 30 days trial weer vrolijk opnieuw 8)7

Mij best hoor, als dat van hen mag :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
LuNaTiC schreef op 07 juli 2004 @ 23:50:
Hinderlijke bugfixes? Integendeel :P Door elke keer een update te downloaden begint de 30 days trial weer vrolijk opnieuw 8)7

Mij best hoor, als dat van hen mag :+
Ik dacht dat ik de enige was die dat 'probleem' had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 19:04

Sa1

k gebruik newsleecher al vanaf beta 8, heb nu beta 25 onlangs geinstalleerd (heb nog wel een tussenstap van beta 12 en beta 15 gehad, maar verder niet).

Bugs kom ik niet meer zo heel vaak tegen, enige nadeel van beta 25 ten opzichte van beta 15 vind ik, dat je niet meer met CTRL - F, de bestanden als first kan downloaden, nu moet dat met CTRL - ALT - D, is weer een knop meer.. plus dat nu het connect knopje niet meer helemaal rechts staat, nu druk ik iedere keer verkeerd.

Heb ook grabbit gebruikt, maar vond het niet handig. Plus dat deze geen Xpat / Nzb ondersteund en Newsleecher wel.

Kortom, newsleecher is een top programma, en Xpat is echt the bomb, gaat stukken sneller dan headers updaten, Nzb files zijn helemaal tegek, hoef je nie eens meer te zoeken :)

Conclusie: Newsleecher is the bomb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
We Are Borg schreef op 07 juli 2004 @ 23:52:
[...]

Ik dacht dat ik de enige was die dat 'probleem' had :D
Ja straks halen ze dat 'probleem' eruit... dat is leuk :+

Maar ik vind het zelf een erg fijn progje, alleen ik ben niet van plan het te kopen. Windows moet ik toch om de maand formatteren (dont ask) dus down ik gewoon een nieuwe kopie :P

Maar voor andere mensen is dit zeker een aanrader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Een echte UseNet user UseNet zijn programmas }) :P :+
Niks geen Trial gewoon gaaan !!!

* nero355 vindt GrabIT nog steeds wel OK en tot voor kort UseNetJunkie, alleen is die nu helaas betaald wat betreft .nzb files maken + searchen :(

/EDIT : Leuk probleem :+ :o

[ Voor 9% gewijzigd door nero355 op 08-07-2004 00:05 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maupie
  • Laatst online: 24-12-2024
Waar ik wel af en toe problemen mee heb is dat als ik een nzb aanmaak via usenetjunkie newsleecher de verkeerde files leeched. Bv part4 ipv paart3 van een rarset.

Wat ik dan doe is dat ik een search doe in die newsgroup. Dit is alweer zo'n handige feature van newwsleecher.

Headers ophalen van een hele groep????? Wat is dat???

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

maupie schreef op 08 juli 2004 @ 07:28:
Waar ik wel af en toe problemen mee heb is dat als ik een nzb aanmaak via usenetjunkie newsleecher de verkeerde files leeched. Bv part4 ipv paart3 van een rarset.

Wat ik dan doe is dat ik een search doe in die newsgroup. Dit is alweer zo'n handige feature van newwsleecher.

Headers ophalen van een hele groep????? Wat is dat???
mja.. sinds ik xpat ken, heb ik dat uit m'n hoofd verbannen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 11:42
maupie schreef op 08 juli 2004 @ 07:28:
Dat ligt aan je Usenet provider. Bijvoorbeeld UseNetServer heeft daar een periode veel last mee gehad.

Overigens is dat van die licentieperiode echt geen 'bug', de maker weet dat, en door gewoon netjes om de 30 dagen een nieuwe beta te installen, kun je prima bijblijven :)

Maar het handige van een licentiecode is dat je ook in meerdere groepen tegelijk kunt zoeken..en dat werkt FIJN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Xandrios schreef op 08 juli 2004 @ 19:46:
[...]

Dat ligt aan je Usenet provider. Bijvoorbeeld UseNetServer heeft daar een periode veel last mee gehad.

Overigens is dat van die licentieperiode echt geen 'bug', de maker weet dat, en door gewoon netjes om de 30 dagen een nieuwe beta te installen, kun je prima bijblijven :)

Maar het handige van een licentiecode is dat je ook in meerdere groepen tegelijk kunt zoeken..en dat werkt FIJN :D
wat heb je hier precies aan? je kunt namelijk naar mijn weten alleen op het zelfde in meerdere groepen zoeken, je kan geen 2e search opzetten.

Plus dat hij de resultaten niet samenvoegt, bijvoorbeeld als ik op "karel" zoek in a.b.svcd en in a.b.boneless, en in svcd staat ie incompleet, haalt hij bijv niet de search resulaten der bij van boneless.. als je ze allemaal aanklikt om te downlaoden gaat ie der gewoon copieen van maken..

imo niet echt handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gebruik het programma ook sinds gisteren (op aanraden van bepaalde mensen hier :P) en het bevalt goed. Hiervoor gebruikte ik Grabit, maar die deed nog wel eens moeilijk en ondersteunt geen .nzb.

Klein vraagje over .nzb: dit is nog helemaal nieuw voor me, ik gebruik het dus pas sinds gisteren. Superhandig dat je niet meer alle files handmatig in de queue moet zetten. Maar 1 probleem: als nog niet alle files gepost zijn, merk ik dat newsleecher die files weghaalt uit de queue. Het zou handiger zijn als ie de melding gaf dat de betreffende file er niet was, en dan wel in de queue laten staan zodat ik 'm handmatig (of nog mooier automatisch) kan retry-en.

Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Mooi programma. Gebruik hem sinds build 15 ofzo, en hij wordt alleen maar beter (duh...)! Ik wil alleen nog de mogelijkheid hebben om meerdere groepen in te kunnen laden, maar ik las op het forum dat ze daar mee bezig waren.

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
e,

ik heb een vraagje
met newsleecher.

Ik heb met een nzb file iets gedownload (ben ik nu dus mee bezig). Het probleem is dat Newsleecher maar 1 verbinding met de server maakt, waardoor ik niet zo snel download.
Bij Grab-It kon je een extra connection aanvinken, waardoor er een tweede subject gedownload wordt.
Hoe moet je dat bij newsleecher doen?

Leven en laten leven!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Stranglem schreef op 09 september 2004 @ 19:14:
e,

ik heb een vraagje
met newsleecher.

Ik heb met een nzb file iets gedownload (ben ik nu dus mee bezig). Het probleem is dat Newsleecher maar 1 verbinding met de server maakt, waardoor ik niet zo snel download.
Bij Grab-It kon je een extra connection aanvinken, waardoor er een tweede subject gedownload wordt.
Hoe moet je dat bij newsleecher doen?
Check even de eigenschappen van een / de server :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ToniBraxton
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:22
Ik gebruik beta 12,
doet het prima dus nooit aan gedacht om het up-te-daten.
Ik las niet zulke goeie dingen over de updates: zouden meer problemen veroorzaken met elke release dan dat ze fixen.

Het enige "probleem" is dat soms een download niet helemaal wordt afgemaakt, de thread staat dan gewoon stil: even reconnecten en hij gaat weer door. 8)7 (kan ook aan chello liggen)

Ik gebruikte eerst Grabit: echt een ideaal programma als je met Usenet begint, het mist wel wat functionaliteit.

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
F_J_K schreef op 09 september 2004 @ 20:23:
[...]

Check even de eigenschappen van een / de server :+
thnxs, ik heb het gevonden.
ik heb de connections op 4 gezet.
Volgens velen mag je maximaal 3 nemen bij Nova Planet.
Volgens mij gebeurt er niks als je em op 4 zet toch?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Stranglem schreef op 09 september 2004 @ 23:49:
Volgens mij gebeurt er niks als je em op 4 zet toch?
Geen idee wat Nova doet. Sommige servers accepteren gewoon geen Ne connectie, anderen kicken je er AFAIK helemaal af. Check even de topics in Internet & Telefonie.
ToniBraxton schreef op 09 september 2004 @ 20:36:
Het enige "probleem" is dat soms een download niet helemaal wordt afgemaakt, de thread staat dan gewoon stil: even reconnecten en hij gaat weer door. 8)7 (kan ook aan chello liggen)
Ik gebruik op verschillende machines meestal de nieuwste beta (soms sla ik er een over. Uit luiheid cq. geen reden tot installeren). Nooit problemen gehad :o

Verder mooi programma \o/

Het enige hele kleine minpuntje dat ik heb is dat de serversettings niet kunnen worden gewijzigd als er een verbinding open staat. Zo kan ik niet makkelijk aanpassen of er op een bepaalde server moet worden gezocht. Maar goed, dat kan ik goed begrijpen en ik zal het programma er niet om laten staan :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14932

//offtopic vraagje//
Ik heb sinds kort een Demon 8/1 (met newsserver heb ik begrepen) maar ik vind kennelijk alleen maar movie fanclubs e.d. :D
Suggesties? Of is dat indirect tegen policy, want dan heb ik 't noooit gevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75438

Ik zal de loftrompet verder oppakken.

Ik gebruik newsleecher ook al sinds januari. Ik had GrabIt, maar mijn provider heeft een "Fup" en stuurd daadwerkelijk rekeningen van € 56,00 - € 77,00 per maand bovenop je abonnementskosten van € 49,00 - €59,00. (M.a.w. nooit naar Publishent gaan). Het nadeel van GrabIt was dat je eerst alle headers moest downloaden (700mb downloaden voor 1 update die daarna 5mb groot is). Toen leerde ik via via NZB files kennen. Er ging een wereld voor me open!

Newsleecher geinstalleerd, NZB leecher voor het maken van NZB files (in combinatie met Usenetjunkie (ja, ik ben nu een betalende Usenetjunkie klant)) en FTD voor het zoeken van posts.

Inmiddels veel film gedownload en ben nog steeds tevreden.

Oh ja, er schiet me iets te binnen, er zijn uiteraard wat bugs en er is er één die me echt stoord.

Soms denk newsleecher dat een post meer berichten heeft dan er daadwerkelijk zijn en dan maakt hij de post niet af. Dan heb je eigenlijk wel alles binnen, maar hij denkt dat en nog een part moet zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 75438 op 10-09-2004 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107082

Mischien dat hier een antwoord kan krijgen op een vraag die laatsts bedacht bedoel Downloaden het mag allemaal niet het is allemaal verboden maar via de de newsservers is het allemaal mogelijk waarom hebben ze daar nog geen acties tegen genomen je hoort altijd zoveel van kazaa etc... terwijl je op deze manier vrolijk door kunt gaan nou vindt ik het natuurlijk niet erg heb in een jaar tijd iets meer als 600 DVD gedownload :+

Ben zelf ook een Trotse newsleecher gebruiker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 21:45

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik gebruik newsleecher, beta 25, nu ook alweer een tijdje en heb niet meer dan lof :)
Als er soms geen nzb is gebruik ik gewoon de xpatch, werkt perfect.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56043

tip: gebruik powerftd! ondersteund ook nzb en is erg makkelijk in gebruik.
Van meerdere servers tegelijk downloaden etc...etc..
Daarnaast heeft powerftd ook een ingebouwde zoekfunctie!! dus geen headers downloaden. Maar direct op ftd# zoeken...

Toppertje!

Even ontopic: Newsleecher had in eerste instantie wat meer moeite mee wat betreft gebruiksvriendelijkheid. Ben van Grabit overgestapt naar Powerftd, gebruik daarnaast, als betalende klant, usenetjunkie als aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Anoniem: 56043 schreef op 10 september 2004 @ 09:15:
tip: gebruik powerftd! ondersteund ook nzb en is erg makkelijk in gebruik.
Van meerdere servers tegelijk downloaden etc...etc..
Daarnaast heeft powerftd ook een ingebouwde zoekfunctie!! dus geen headers downloaden. Maar direct op ftd# zoeken...

Toppertje!

Even ontopic: Newsleecher had in eerste instantie wat meer moeite mee wat betreft gebruiksvriendelijkheid. Ben van Grabit overgestapt naar Powerftd, gebruik daarnaast, als betalende klant, usenetjunkie als aanvulling.
Leuk en aardig, maar PowerFTD is tegenwoordig account based.. Schiet je dus ook niet echt meer wat mee op aangezien ze allang een account stop hebben :(

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb Newsleecher Beta 31 RC 2 draaien. Ik ben geregistreerd gebruiker en erg tevreden met het programma.

Voorheen gebruikte ik GrabIt, die iets makkelijker is om te leren, maar ik zou niet meer terug willen :)

Nzb ondersteuning is ook mooi meegenomen. En het programma is lekker stabiel.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Momenteel gebruik ik GrabIt, vandaar mijn vraag: wat is het voordeel van Newsleecher tov GrabIt?

Een voordeeltje voor Grabit weet ik zelf: 35 dollar. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 13-09-2004 21:07 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 21:37

Magic666

No one's neighbour!

Ook hier een zeer tevreden RC2 gebruiker :)

Als Spiril (maker van het programma) alles, wat op de to-do list staat, er nog in gaat doen heb je het beste allesin1 programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 21:37

Magic666

No one's neighbour!

pven schreef op 13 september 2004 @ 21:02:
Momenteel gebruik ik GrabIt, vandaar mijn vraag: wat is het voordeel van Newsleecher tov GrabIt?
ik zou haast zeggen probeer NL een dag of 30..... daarna wil je echt niet meer terug naar GrabiT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 17:37

Godjira

To infinity and beyond!

Ik denk dat ik dit programma toch eens ga proberen. Hij ziet er best betrouwbaar uit. Ik gebruikte altijd NewsBin Pro, maar die bevalt me alsmaar minder.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 20:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

pven schreef op 13 september 2004 @ 21:02:
Voordeel van GrabIt tov NewsLeecher is dat het freeware is. Maar goed, boeien, ik werk dus dat is geen probleem.

Een voordeel van NewsLeecher vind ik de indeling van het programma. Alles is netjes met tabs ingedeeld en het programma werkt zoals het hoort :)

Ik weet niet hoe GrabIt met meerdere usenet accounts omgaat, maar NewsLeecher heeft daar geen problemen mee. Posts worden in dezelfde groep geplaatst, ongeacht de provider.

Don't get me wrong. GrabIt is een prima stukje software, alleen mijn persoonlijke voorkeur gaat naar NewsLeecher uit :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Pas ik de topictitel van deze oude koe toch maar even aan :)

Newsleecher > [Gebruikerservaringen] Newsleecher *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Laatst online: 17:16

epo

Ik gebruik newsleecher als sinds begin dit jaar, de laatste release is zoals het hoort de fijnste !
Echter is grabit net uit met een nieuwe versie, en deze heeft een eigen zoekengine die razendsnel is ! enorm fijn. Echter kan grabit neit zoals newsleecher goed om met meerdere servers. Bij newsleecher kan je een incomplete file half downen en deze compleet laten downen door een andere server, ideaal gewoon :)

• pven
  • Niet online
Anoniem: 92858 schreef op 07 juli 2004 @ 19:34:
De prijs, er moet 35 us dollar voor gelapt worden, en dit is best wel veel voor een programma wat in Beta is, daarnaast betaal je alleen voor twee jaar, na die twee jaar moet je weer betalen ( voor de updates ) maar je krijgt dit wel met korting
Ik heb zojuist NewsLeecher besteld en er werd gemeld dat het voor Europese klanten minstens 41 dollar is.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Ik vind het programma erg fijn werken. Helaas zijn de nieuwsgroepen van mijn provider niet zo goed om het downloaden van headers etc goed te testen. Een vriend van mij met goede nieuwsgroepen gaat hem ook proberen :).

Profile

• pven
  • Niet online
RC3 is uit: meuktracker: Newsleecher 1.0 beta 32 (RC3)

(Ik heb mijn key nog steeds niet binnen en support reageert ook niet op mijn mail. :()

• r0el
  • Niet online
Sinds vandaag (en sinds dit topic gelezen te hebben) heb ik m eens geprobeerd, ziet er opzich wel prima uit en werk wel simpel na 5 seconden kijken hoe t in elkaar steekt. Tot nu toe alleen lof op 1 ding na: hoe laat je een .nzb in? :?

• pven
  • Niet online
Ga naar 'Download Queue' en in de toolbar onder de tabs heb je de optie 'Import NZB File'. :Y)

Anoniem: 76010

of gewoon de .nzb files koppelen aan newsleecher.., dan kan je de gevonden nzb files gewoon openen.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
pven schreef op 15 september 2004 @ 16:09:
[...]

Ik heb zojuist NewsLeecher besteld en er werd gemeld dat het voor Europese klanten minstens 41 dollar is.
Ook als je met de Credit Card betaald? :? Dat zou zo'n 28 euro worden, dat scheelt nogal.

🌞🍃

• pven
  • Niet online
Yep:
European Union VAT: US$6.12
Manual Processing Surcharge: US$0.00

Total of Order: US$41.07

Above pricing includes any shipping.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Ik heb het programma geprobeerd, maar ik vind NewsBin Pro toch beter werken. De reden zal ongetwijfeld zijn dat ik NewsBin Pro gewend ben, maar ondanks dat vind ik Newsleecher niet echt fijn werken nog. Maar goed, ik blijf hem nog even testen, wie weet dat ik hem op den duur wel beter ga vinden.

Profile

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:55
Ik heb nix te klagen over Newsleecher (b25).

Crashed nooit, loopt altijd lekker door, snelheden zijn ok.
Ik doe er dan ook weinig mee, daar ik altijd via Nzb files download.

Headers updaten doe ik al lang niet meer, dus daar heb ik weinig tot niks mee te maken.

Tis gewoon een simpel proggie dat zen werk uitstekend doet. Ik vind hem makkelijker, zeker voor beginnelingen, dan Newsbin.

Prima proggie iig.

Het start altijd prima op als ik een nzb file hebt gemaakt met Nzb_leecher, of via online zoekmachines.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoyden op 16-09-2004 13:58 ]

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zelf gebruik ik Xnews en die vreet nogal veel geheugen, hoeveel geheugen vraagt newsleecher? ( inclu. een grote groep geladen)

• pven
  • Niet online
Met 700 items in de queue heeft NewsLeecher net geen 19Mb geheugen in gebruik. (Ik draai dit overigens op een servertje met een P3 en dat gaat prima.)

Side-note: ik heb dus geen headers geladen; ik doe alles via NZB of search.

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 16-09-2004 14:14 ]

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
pven schreef op 16 september 2004 @ 13:59:
Met 700 items in de queue heeft NewsLeecher net geen 19Mb geheugen in gebruik. (Ik draai dit overigens op een servertje met een P3 en dat gaat prima.)
Dan gebruikt Xnews heel wat meer :( .. en met 512MB; Xnews en Winamp rondje scheuren in NFS:U word het al crappy..

Xnews gebruikt snel 80.000kb a 90.000kb
Side-note: ik heb dus geen headers geladen; ik doe alles via NZB of search.
Dat dacht ik al, want ik begon de groep al te laden en hij was al meer als 19MB, maar goed ik ga het testen.

[ Voor 21% gewijzigd door matinez op 16-09-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb nog steeds geen key. :(

Iemand enig idee of ik telefonisch of via de fax met hen in contact kan komen? (Uiteraard heb ik op de site gezocht, maar ik kan niets vinden.)

Update:
Afgelopen nacht heeft de support-afdeling mijn key verzonden ... eindelijk ... Nu ben ik weer een blij mens! :)

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 18-09-2004 16:15 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb een account op usenetserver.com. Maar vroeg me af of je met newsleecher ook meerdere files te gelijk kan downloaden net zoals met news bin pro. Hij download alleen maaar 1 file en dan verschillende pieces. Het valt me op dat dat een stuk minder snel gaat dan verschillende files

Anoniem: 87050

WeAreLegion schreef op 18 september 2004 @ 17:16:
Ik heb een account op usenetserver.com. Maar vroeg me af of je met newsleecher ook meerdere files te gelijk kan downloaden net zoals met news bin pro. Hij download alleen maaar 1 file en dan verschillende pieces. Het valt me op dat dat een stuk minder snel gaat dan verschillende files
Ja natuurlijk kan dat ;)

Maar het is juist precies andersom. Het grote nadeel van Newsbin Pro is juist dat het _geen_ afzonderlijke segmenten kan downloaden, zoals de meeste andere newsreaders dat wel kunnen. Daarom is Newsbin Pro, zeker bij grote files, nou net langzamer dan anderen die dat wél kunnen.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:55
Ook enig idee hoe? Ik zou het snelheidsverschil weleens met eigen ogen willen zien eigenlijk :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

XanderH schreef op 18 september 2004 @ 17:09:
[...]

Ik heb serieus nog *nooit*, maar dan ook *nooit* meegemaakt dat ik een bepaald bestand via newzbin.com niet kon vinden??
Ik wel. Als je op album zoekt valt het me vaak op dat niet alle files erbij zitten, vgl. met dezelfde search op UsenetJunkie nzb4you.com of XPAT. Meestal zitten de .m3u of .sfv files er niet bij, en soms ook de hoesjes niet. Ik denk dat newzbin non-binary files die kleiner zijn dan een bepaalde grootte, niet opneemt.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:55
Anoniem: 87050 schreef op 18 september 2004 @ 18:40:
[...]
Ik wel. Als je op album zoekt valt het me vaak op dat niet alle files erbij zitten, vgl. met dezelfde search op UsenetJunkie nzb4you.com of XPAT. Meestal zitten de .m3u of .sfv files er niet bij, en soms ook de hoesjes niet. Ik denk dat newzbin non-binary files die kleiner zijn dan een bepaalde grootte, niet opneemt.
Zoek je dan via de Posts-section of via de files-section?
sfv files kan ik iig wel altijd vinden zonder problemen...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-06 12:56
Anoniem: 87050 schreef op 18 september 2004 @ 18:40:
[...]

M3u mist idd regelmatig.. maar goed, dat is 1 sec werk als je wat PARS hebt dus ik maak me er niet zo druk over eigenlijk

te vinden zijn ze wel, alleen lang niet altijd in de juiste post opgenomen

XanderH schreef op 18 september 2004 @ 18:40:
[...]

Ook enig idee hoe? Ik zou het snelheidsverschil weleens met eigen ogen willen zien eigenlijk :)
Eeeuh... of je het exact in kunt stellen weet ik eigenlijk niet, maar zet maar genoeg threads aan, dan downloadt-ie uiteindelijk vanzelf meerdere files tegelijk ;)

Maar wat ik bedoelde is: Newsbin Pro download een file met maar 1 thread tegelijkertijd, terwijl veel anderen die file opspltsen en met meerdere threads tegelijk gaan downloaden, wat de snelheid meestal ten goede komt. Als je meerdere files downloadt gebruikt-ie natuurlijk ook meerdere threads (1 per file), maar volgens mij gaat dat toch langzamer dat met een segment-gebaseerde reader. Maar misschien ligt dat gevoel bij mij ook aan de maximaal 8 threads die Newzbin Pro maar aan kan ;)

XanderH schreef op 18 september 2004 @ 18:45:
[...]

Zoek je dan via de Posts-section of via de files-section?
sfv files kan ik iig wel altijd vinden zonder problemen...
Files section. Het zou kunnen zijn dat ze via post-section wel te vinden zijn, omdat die handmatig vermeld worden, maar dat weet ik niet zeker. En inderdaad, met pars valt het wel te repareren, een echt probleem is het dan ook niet, alleen zou het misschien zo kunnen zijn dat soms nét dat ene belangrijke .txt bestandje mist, omdat-ie te klein is ;)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 87050 schreef op 18 september 2004 @ 18:33:
[...]

Ja natuurlijk kan dat ;)

Maar het is juist precies andersom. Het grote nadeel van Newsbin Pro is juist dat het _geen_ afzonderlijke segmenten kan downloaden, zoals de meeste andere newsreaders dat wel kunnen. Daarom is Newsbin Pro, zeker bij grote files, nou net langzamer dan anderen die dat wél kunnen.
hmmm bij newsbin pro download ik 8 files te gelijk. Dus 8 afzonderlijke files met 850kb/s. Bij newsleecheer krijg ik op de 1 of andere manier niet voor elkaar om meer dan 4 connecties te maken en daar komt nog bij dat hij niet boven de 200kb/s uitkomt.

Dus weet niet waarom dat bij jou sneller gaat maar bij mij dus totaal niet. Dat vind ik het grootste nadeel aan newsleecher. Het werkt namelijk wel erg lekker en het is minder geheugen intensief.

[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 18-09-2004 19:17 ]

WeAreLegion schreef op 18 september 2004 @ 19:12:
[...]

hmmm bij newsbin pro download ik 8 files te gelijk. Dus 8 afzonderlijke files met 850kb/s. Bij newsleecheer krijg ik op de 1 of andere manier niet voor elkaar om meer dan 4 connecties te maken en daar komt nog bij dat hij niet boven de 200kb/s uitkomt.
Grappig, is bij mij net andersom ;)

Met NewsPro (segmentgebaseerd) haal ik altijd 800+ kB/s, maar met Newsbin Pro kom ik daar nooit aan. Maar met Newsleecher gaat het toch niet helemaal goed, ben ik bangm want zélfs die moet toch wel meer connecties kunnen maken, of sneller downloaden ;)

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

welk progje kan ik nog makkelijk gebruiken met mn nzb files ?? ik gebruik nu NZB-o-MATIC, maar kheb er problemen mee ...

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:56
Newsleecher....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

danku, tis een zalig leech progke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:29

Korakal

Up up up!

^^ even een paar replies gemerged met dit topic :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb een probleem met de zoekfunctie in NewsLeecher. Normaal gesproken heb je zo'n textbox waar je de te zoeken tekst in kan vullen, maar sinds ik op 'Clear Results' heb geklikt, kan ik deze textbox niet meer benaderen. Onderstaand plaatje verduidelijkt hopelijk het een-en-ander:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/41690/full.jpg

(Ik draai NewsLeecher overigens op een servertje waarbij de resolutie begrends is op 800x600.)

Iemand enig idee hoe ik die textbox weer zichtbaar kan maken? De scheidinslijn verslepen lukt niet.

Update:
De textbox is plots weer verschenen, zonder dat ik iets heb gewijzigd. :?

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 19-09-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116031

Kan je bij newleecher ook ergens je snelheid aanpassen? ik ben aan het downloaden met de snelheid van 4kb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bedoel je de max snelheid of wil je de snelheid inperken? Voor zover ik weet, is limiteren niet mogelijk binnen Newsleecher; uiteraard kan dit wel met iets als Netlimiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op 20 september 2004 @ 21:00:
Bedoel je de max snelheid of wil je de snelheid inperken? Voor zover ik weet, is limiteren niet mogelijk binnen Newsleecher; uiteraard kan dit wel met iets als Netlimiter.
Ik bedoel omhoog gooien! Ik heb Astraweb unlimited van $10, volgens hun moet je daar 600KB down mee halen. Al hoef ik geen 600KB te halen, maar de 4KB is we het andere uiterste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heb je die snelheid bij het zoeken of bij het downloaden? Wat voor verbinding heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb die snelheid bij het binnen halen van de berichten van een groep. En ik hen een Casema Maxi, waar ik 400KB down en 60KB down mee haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Binnenhalen van headers kan traag zijn; vermoedelijk is het wel snel als je gaat downloaden.

Waarom haal je de berichten binnen? Dat is met Newsleecher helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ehhh, is dat zo? Hoe kan je dan de berichten bekijken? (sorry, ben net nieuw met newsleecher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Misschien moet je je ff in de materie verdiepen; zie bv. http://www.newsleecher.com/tutorials/index.php :Y)

Je kan aangeven bij welke groepen je je wilt subscriben; vervolgens kan je middels het tabblad Search in een van de subscribed groepen gaan zoeken ZONDER dat je al die headers binnen hoeft te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank je! Dat zal me wel aardig op weg helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geen dank; was een kwestie van twee muisklikken. :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waar ik met dit programma tegen aan loop is het volgende:
Hij redownloadt steeds weer de files. Bestand is 45 mb, pakt eerst 4%, begint ie opnieuw, etc.. Zo haalt ie niets binnen. Ik heb al gekeken op het forum van Newsleecher maar daar zeggen ze dat je je vuurmuur moet uitgooien. Gedaan en werkt nog steeds niet.
Voor de rest: mooi programma maar als je er niets mee kunt downloaden, is het weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 14:12

we_are_borg

You will Comply

pven schreef op 20 september 2004 @ 21:31:
Misschien moet je je ff in de materie verdiepen; zie bv. http://www.newsleecher.com/tutorials/index.php :Y)

Je kan aangeven bij welke groepen je je wilt subscriben; vervolgens kan je middels het tabblad Search in een van de subscribed groepen gaan zoeken ZONDER dat je al die headers binnen hoeft te halen.
En hierbij de server zodanig belast dat andere een slechtere prestatie krijgen. Xpatten dien je in het uiterste geval te doen en ook als je wat mist en niet voor elke willekeurige post.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
we_are_borg schreef op 21 september 2004 @ 20:09:
[...]

En hierbij de server zodanig belast dat andere een slechtere prestatie krijgen. Xpatten dien je in het uiterste geval te doen en ook als je wat mist en niet voor elke willekeurige post.
Alsof ik 24 uur per dag alleen maar aan het zoeken ben ... :/

En dan nog: die optie bestaat natuurlijk niet-voor-niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:16
ik zie heel veel incomplete files, hoe komt dit? heeft iemand hier een oplossing voor?

ok bedankt dan weet ik dat

het heeft dan waarschijnlijk ook geen zin deze te downloaden en later de ontbrekende stukken te zoeken?

newsserver is van chello zegt dat iets?:P

[ Voor 57% gewijzigd door LinuZZ op 21-09-2004 21:23 ]

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-06 18:38

danplo

The Force is strong with me

r_jansen86 schreef op 21 september 2004 @ 21:12:
ik zie heel veel incomplete files, hoe komt dit? heeft iemand hier een oplossing voor?
Komt misschien omdat je newsserver van je provider brak is of het zijn oude bestanden.
Heb je hier vaak last van moet je een payserver nemen, dit verhelpt het probleem.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10712

r_jansen86 schreef op 21 september 2004 @ 21:12:

ok bedankt dan weet ik dat
Andere (betaalde) newsserver zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Erg herkenbaar..

Ik had eerst Chello en had veel problemen met incomplete files etc.
Ben nu overgestapt naar Demon, die is daar toch een ruim stuk beter in. Ik heb nu geen problemen van dien aard meer.

Ligt erg aan je ISP dus..

En het heeft geen enkele zin om die stukjes te downloaden en te hopen op de rest want de retentie (de tijd die een post beschikbaar blijft) is bij Chello enorm slecht dus ben je aangewezen op reposts. Dan moet je maar net de mazzel hebben dat dat gedaan wordt.

Andere ISP (beetje grove stap) of een payserver (wat makkelijkere stap omdat er ook relatief goedkope payservers zijn) nemen en die problemen zijn verleden tijd :)

[ Voor 48% gewijzigd door Henri op 22-09-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De finale versie van 1.0 is (EINDELIJK!) uit:
----------------------------------------------------------------
# = comment
+ = new feature
* = improved feature
! = fixed bug
- = removed feature

1.0 Final - Released 24 Sep 2004
--------------------------------
#: NewsLeecher v1.0 Final available!
We decided to release NewsLeecher v1.0 Final at this time,
because an estimated 98+% of the NewsLeecher userbase use
the application frequently, without encountering any
"serious" bugs.
!: Fixed bug where the 'Run command-line when queue is empty'
feature didn't always work.
#: Oh, by the way... Just because NewsLeecher v1.0 Final has been
released, it doesn't mean that the development will stop or be
paused for a time. NewsLeecher v2.0 is already in the works,
and a roadmap for v2.5, v3.0 and v4.0 can be found here:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=89
Enjoy!
toon volledige bericht
http://www.newsleecher.com/?id=download&dlin=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Is er niemand die iets kwijt wilt over de finale versie? :?

Hier de roadmap voor NewsLeecher:
NewsLeecher Road Map
Note: The features mentioned below are only the milestone
features for the next big releases. The releases will
include *lots* of other nice features aswell.

Version 2.0: + Integrated Super Search feature. Will allow users
to subscribe to a search engine that will enable
keyword searching through all the binary groups
on the usenet in a matter of seconds. Will be
many thousand of times faster than XPAT
searching.
Version 2.5: + Update several newsgroups at the same time.
+ Possibility to browse a newsgroup while other
groups get updated in the background.
+ Scheduled group updating.
Version 3.0: + Full Virtual Newsgroup Support.
Version 4.0: + Threaded article view. (both for text articles
and for binaries)
+ Full text reader capabilities.

toon volledige bericht
Dat alternatief voor XPAT-searching lijkt me zeer interesant. Ik vraag me af wat ze met 'Full Virtual Newsgroup Support' bedoelen; iemand een idee?

Als ze deze versie net zo snel ontwikkelen als versie 1.0, dan kunnen we nog wel wat jaartjes wachten op al deze features. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Laatst online: 00:13
pven schreef op 26 september 2004 @ 23:43:
Is er niemand die iets kwijt wilt over de finale versie? :?

Hier de roadmap voor NewsLeecher:

[...]

Dat alternatief voor XPAT-searching lijkt me zeer interesant. Ik vraag me af wat ze met 'Full Virtual Newsgroup Support' bedoelen; iemand een idee?

Als ze deze versie net zo snel ontwikkelen als versie 1.0, dan kunnen we nog wel wat jaartjes wachten op al deze features. :X
Virtual Newsgroup is één grote newsgroup die eigenlijk uit meerdere groups bestaat. Of dit echt handig is, vraag ik me nog af want op die manier wordt het al snel een erg grote groep (met een beetje goede newsserver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Final: \o/

Virtual newsgroup, het enige dat ik zo kan voorstellen is dat je je favoriete nieuwsgroepen kan samenvoegen tot 1 virtuele. Ik gok alleen dat ik liever niet een dumpgroep of twee wil samenvoegen :X

Text reader heb ik eerlijk gezegd geen behoefte aan, dat doet Agent vooralsnog toch wel beter :o

edit:

Grmbl, ik == spuit11

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 26-09-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:21

Ankh

|true

geweldig proggie, heb al weer een lang tijdje een licentie :) newsbin pro liep altijd vast, hier geen problemen mee, alleen 1tje, maar dat komt van me payserver kant af...

de combinatie: eweka / newsleecher is geen beste.. maar goed :) ik leer er wel mee leven

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Laatst online: 17:16

epo

er is een nieuwe versie uit, versie 2.0 beta 1 met de supersearch optie yeah, dat was de enige functie die ik eigenlijk nog miste :) Leuke is dat de registered users een gratis upgrade krijgen
naar deze optie als deze final is, toppie !!!!

===
About the super search feature:

While the Super Search feature is in beta, it will be free to use. When it gets out of the beta stage it will become a subcription service.

The subscription fee will probably be something like $34.95 a year (~$2.95/month) and include unlimited searches AND free minor and major releases of the NewsLeecher client.

It will, of course, still be possible to purchase NewsLeecher without the Super Search feature for $34.95 with 2 years of free upgrades. It will also be possible for currently registered users to upgrade to a Super Search subscription for free.

Have fun with the new feature! Very Happy
===

http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=2673

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 13:14
Ok, net even de nieuwe versie gedownload (v2.0 beta 1), maar het lijkt nu al alsof de server overbelast is.

Edit : Ok, de super search is weer online, en MAN! wat is dat ding snel. Gaat nog veel makkelijker nu, nu hoef je nooit meer te XPATTEN en de headers te downloaden!

[ Voor 44% gewijzigd door sorted.bits op 27-09-2004 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Die supersearch is ff wennnen. Het eerste wat ik zocht, werd meteen gevonden; daarna heb ik niets meer kunnen vinden. :/

Anoniem: 15142

hey, even een vraagje... Ik heb Newsleecher 1.0 Final, maar als ik iets wil zoeken via het tabblad search, krijg ik maar geen results.... ik zit via de newsgroups van Planet overigens.... iemand al meer dit probleem?

• Spacecowboy
  • Laatst online: 12-06 13:39

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Goed, dit is dus de eerste newsreader die ik tegenkom welke een gebruikersvriendelijke (en mooie) interface heeft... Gewoon duidelijk, plain, simpel en makkelijk. Klikken en downen zonder gezeur.

Erg goeie cliënt, en ik zit er over te denken om 'm aan te schaffen (puur omdat ik het gewoon goeie software vind :)

HENG HENG

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 14:32
hoe zorg ik dat ie met meerdere connections headers ophaalt dan? want ik heb er nu maar 1..
Met GrabIt kan je gewoon aanvinken hoeveel.. Maar hoe werkt dat bij NewsLeecher? >:)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:55
Kun je uberhaupt headers ophalen met meerdere connecties ?

Haalt elke connectie dan een gedeelte op ?
Kan het me niet voorstellen. (ik bedoel dan headers uit 1 groep)

[ Voor 13% gewijzigd door Hoyden op 30-09-2004 19:34 ]

• pven
  • Niet online
Kijken jullie wel eens op de site of het forum van NewsLeecher? :? Daar staat het antwoord op zo'n beetje alle recente vragen die ik hier zie.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik gebruik het al een tijdje, en heb sinds dat ze op final 1.0 zitten zelfs een licentie aanschaft ipv door te gaan op trials. daarnaast vind ik die 30 dollar ook wel waard :)

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-06 14:12

we_are_borg

You will Comply

Teckna schreef op 30 september 2004 @ 23:04:
ik gebruik het al een tijdje, en heb sinds dat ze op final 1.0 zitten zelfs een licentie aanschaft ipv door te gaan op trials. daarnaast vind ik die 30 dollar ook wel waard :)
Ik heb newsleecher een maand of 4 gebruikt en heb verleden week een licentie genomen. Ik moet zeggen die nag screen weg halen is de moeite waard. Even opletten je betaald ongeveer 37 euro dit komt doordat het bedrijf in Europa is gevestigt dus je betaald BTW. Meear het is wel die 37 euro waard.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ze gaan weer lekker:
2.0 Beta 2 - Released 30 Sep 2004
---------------------------------
#: Normally the betas are only available for registered
users, but as we would like to stress test the Super Search
engine, we have decided to make this release available for
all users
. Access to the Super Search engine will only be
temporary though.
#: Maximum number of results from the Super Search engine is
bumped to 15.000. (might be lowered if load gets too big).
#: Search Index Retention is currently being bumped to 30 days.
Currently there are 24 days of retention in the index, but in
a weeks time, it will be 30 days.
+: Added Super Search max results filter. It's now possible to
setup the maximum number of results the Super Search engine
should return.
+: Added Pause/Unpause button to the tray popup menu.
*: A couple of new super search info dialogs implemented.
*: A couple of small Super Search enhancements.
!: Many small bug fixes. Mostly related to super search.
toon volledige bericht
Leuk dat ze die SS-engine willen testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

pven schreef op 27 september 2004 @ 22:59:
Die supersearch is ff wennnen. Het eerste wat ik zocht, werd meteen gevonden; daarna heb ik niets meer kunnen vinden. :/
weet je zeker dat je geen '-' tekens hebt gebruikt? want als je die voor een keyword zet, dan worden ze automatisch ge-exclude. dat kan nog weleens het een en ander uitmaken...

Dat SS werkt echt supersnel trouwens... enige jammerlijke is dat ie echt in ALLE groepen zoekt, ook waar je niet bij kunt :P werkt best frustrerend, misschien dat ze een filter in kunnen bouwen zodat je alleen zoekt in suscribed groups (of gewoon alle mogelijke groepen waar je provider toegang tot hebt)

[ Voor 28% gewijzigd door LuNaTiC op 02-10-2004 13:58 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
LuNaTiC schreef op 02 oktober 2004 @ 13:50:
[...]

weet je zeker dat je geen '-' tekens hebt gebruikt? want als je die voor een keyword zet, dan worden ze automatisch ge-exclude. dat kan nog weleens het een en ander uitmaken...
Dat was idd een van mijn problemen. :X De laatste dagen heb ik geen enkele probleem met de SS! :)
Dat SS werkt echt supersnel trouwens... enige jammerlijke is dat ie echt in ALLE groepen zoekt, ook waar je niet bij kunt :P werkt best frustrerend, misschien dat ze een filter in kunnen bouwen zodat je alleen zoekt in suscribed groups (of gewoon alle mogelijke groepen waar je provider toegang tot hebt)
Neem een 'echte' usenet-provider, dan heb je dit probleem niet. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54786

Ik gebruik alleen de SS functie nog maar van NL en het werkt echt fantastisch , Xpat of NZB is niet meer nodig .
Ik heb Eweka en Virtualbox als Payservers dus toegang tot alle groepen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand trouwens enig idee hoe ik mijn queue wat vaker op kan slaan? Mijn server hikt af-en-toe (crash->reboot) en soms verlies ik daarbij de status van mijn queue, waardoor ik een queue van een paar dagen terug krijg bij de eerstvolgende start.

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 02-10-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb het vermoeden dat de SuperSearch niet up-to-date is; het forum van NL bevestigt dit min-of-meer.

Hmz:
Oct 04, 2004
The Super Search engine has been messing up the article headers received within the last 12 hours due to an optimization bug. The result is that all articles posted within the last 12 hours will show up as incomplete in the Super Search. The bug has been fixed btw!
(Dit staat gewoon in het tabblad 'News' van NL ... :X)

[ Voor 66% gewijzigd door pven op 04-10-2004 21:39 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als de Supersearch of Newsleecher site down is is het niet nodig dat hier te melden; je bericht wordt verwijderd en bij herhaling volgen sancties.