Betaalde newsservers met binaries [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.469 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:15
Na deel 1 is het nu alweer tijd voor het volgende hoofdstuk over pay-servers _o_

Natuurlijk levert elke internet provider een eigen news-service, alleen zijn deze vaak niet geschikt voor het downloaden van binaries. Binaries zijn in feite (grote) bestanden, die beschikbaar zijn voor iedereen die aan de news-service verbonden is. Tenminste, als de server dit ondersteund.

Dit topic gaat echter over newsservers, die als los abonnement kunnen worden afgesloten. Deze hebben als voordeel, dat er meestal meer ruimte beschikbaar is voor binaries; bestanden zullen er dus langer op blijven staan.

Om de verschillen tussen deze providers duidelijk te maken, heb ik het volgende schema gemaakt. Als meer mensen hun ervaringen toevoegen, krijgen we hier dus een zeer compleet beeld van welke provider het beste is. En deze ervaringen kunnen makkelijk worden meegenomen naar een ander topic :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xandrios.net/topic/view.php?id=23&sort=field_1
Zie voor uitgebreide details deze link.
Om ook een toevoeging te doen, klik dan hier.

Have fun :)

[edit]
Zie hier voor een lijstje met de meest bekende newsservers, en de link naar hun site.

[ Voor 7% gewijzigd door Xandrios op 25-04-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Maak van die prijs even "prijs per maand (unlimited) US$" ofzo.
Ook een URL zou handig zijn (niet als link maar gewoon als tekst).
Edit:
Het is handig als alle eenheden (zoals $, Dagen en KB/sec) in de header staan dan ziet het er veel overzichtelijker uit.

[ Voor 88% gewijzigd door Juup op 25-04-2004 12:32 ]

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 14:41
ben benieuwd wat www.virtualbox.nl a.s donderdag wordt
Zei krijgen ook een unlimited abbonement en zonder 2mbit speedcap per thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Over die snelheid van Buzzardnews. Ik ben de laatste week niet onder de 650 KByte per seconde geweest daar met downen hoor. headers met +/- 300 Kbyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:32

me1299

$ondertitel

De retentie van usenet is echt niet zoveel slechter als die kolom hier bovenaan doet beweren :/

En je kan zo goed als unlimited aan snelheid halen bij usenet. 10mbit is geen probleem bijvoorbeeld.

[ Voor 36% gewijzigd door me1299 op 25-04-2004 13:15 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:50

Len

Leeg

Ik "zit" ook op usenetserver.com.

Het bevalt me zeker :) Geen data limiet enz.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Juup schreef op 25 april 2004 @ 12:24:
Maak van die prijs even "prijs per maand (unlimited) US$" ofzo.
Is wat lastig, aangezien niet alle abbo's unlimited zijn. En ook de prijzen zijn niet altijd in USD...
Ook een URL zou handig zijn (niet als link maar gewoon als tekst).
Past niet in het schema; maar ik kan zodirect wel even het lijstje overnemen uit het oude topic.
Edit:
Het is handig als alle eenheden (zoals $, Dagen en KB/sec) in de header staan dan ziet het er veel overzichtelijker uit.
done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:44
Usenetserver 0wnz big time.

2 mnd geleden Astraweb opgezegd, en geen spijt van gehad. Ik had eerst unlimited bij Astraweb. Kwa retentie enz wel prima, maar snelheid was matig (200k/sec max).

Nu usenetserver,ook unlimited. Downloadsnelheden tot 800k/sec (m'n max). Retentie is in sommige groepen iets kleiner dan Astraweb, maar iig ruim voldoende voor mij.
Ik down op dit moment met 500k, en op een pc op mn werk met 480k.. Totaal 12 draadjes, vanaf 2 IPs, zonder problemen _/-\o_

Supernews (Demon) heb ik ook nog, via mn ISP, maar als je de snelheden van usenetserver gewend bent, wil je dat nieteens meer ;) Alleen handig voor fills... Al heb ik m al een tijd niet meer gebruikt / nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
naast de newsserver van demon heb ik een aantal dagen geleden 65Gb ingekocht bij Astraweb.

Ondanks dat er een 'ongelimiteerde' snelheid belooft wordt, kom ik niet hoger dan 4Mbit met mijn 8mbit abo van demon. Er zit naar mijn idee wel degelijk een limiet op astraweb.

Al met al ben ik best tevreden. Ik zit er nu aan te denken een abo te nemen bij usenetserver (14.95 US Dollars). Aangezien je hier wel hogere snelheden kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
taz3d_nl schreef op 25 april 2004 @ 12:48:
ben benieuwd wat www.virtualbox.nl a.s donderdag wordt
Zei krijgen ook een unlimited abbonement en zonder 2mbit speedcap per thread
ik heb ff gekeken op de site, je koopt altijd een aantal GB's in. beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 16:05
Dat lijstje met snelheid zegt eigenlijk helemaal niets natuurlijk. Tenzij het een limitatie is aan hun kant met maxsnelheid per thread bijv.

Je ziet het wel meer, dat file A van host B met provider Y met 600KByte/s gaat en via het netwerk van provider X met 200KByte/s. En met file C van host D kan het weer andersom zijn. ( ben je altijd lager met jou isp moet je eens overstappen lijkt me ;) )

Behaalde en haalbare snelheid hangt af van inkoop van transit bandbreedte aan beide kanten en de koppelingen tussen die verschillende transitleveranciers. En de drukte daarop etc etc etc. Kan dus zo veranderlijk zijn als het weer hier in de polder.

(ISP's wisselen wel eens van transit leverancier, routings kunnen veranderen, drukte op knooppunten, storing/uitval van routes, etc etc etc)

maar goed, een indicatie geeft het wel.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bjck schreef op 25 april 2004 @ 16:36:
Dat lijstje met snelheid zegt eigenlijk helemaal niets natuurlijk. Tenzij het een limitatie is aan hun kant met maxsnelheid per thread bijv.

Je ziet het wel meer, dat file A van host B met provider Y met 600KByte/s gaat en via het netwerk van provider X met 200KByte/s. En met file C van host D kan het weer andersom zijn. ( ben je altijd lager met jou isp moet je eens overstappen lijkt me ;) )

Behaalde en haalbare snelheid hangt af van inkoop van transit bandbreedte aan beide kanten en de koppelingen tussen die verschillende transitleveranciers. En de drukte daarop etc etc etc. Kan dus zo veranderlijk zijn als het weer hier in de polder.

(ISP's wisselen wel eens van transit leverancier, routings kunnen veranderen, drukte op knooppunten, storing/uitval van routes, etc etc etc)

maar goed, een indicatie geeft het wel.
Inderdaad.
Als 15 personen bij een bepaalde server niet boven de 15kB/sec komt, kun je toch wel concluderen dat de snelheid zuigt.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 13:44
DataBeest schreef op 25 april 2004 @ 17:03:
[...]

Inderdaad.
Als 15 personen bij een bepaalde server niet boven de 15kB/sec komt, kun je toch wel concluderen dat de snelheid zuigt.
Misschien een idee om de tabel te splitsen: Snelheid volgens specs en effectieve snelheid, waarbij de laatste een gemiddelde wordt van de door gebruikers behaalde snelheden

enne, dataFeest in startpost? :) typo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 18:14
Ik had een account bij Buzzardnews betaald via PayPal.
Het was Buzzard Gold 50 GB Download Per Month...
Alleen nu ben ik over die 50 GB heen en de maand is nog niet om B)

Dus ik wou via paypal nu gaan voor Buzzard Unlimited voor 14,94 USD.
Ik ga naar paypal en dan naar "Send Money" en vul het email adres in "paypal@buzzardnews.com" en het bedrag van 14.95 USD.
met als subject mijn Username bij Buzzardnews.

(er staat 12.94 EUR op mijn paypal account)

Zo had ik dat dus ook gedaan voor mijn huidig account bij Buzzardnews.
Daarna klik ik op "Continu" en krijg ineens het volgende te zien.....
To send money instantly, please add a credit card or debit card to your account.
Maar dat moet helemaal niet, ik heb en wil geen CC.
Ik wil het geld zo versturen, zo had ik dat ook bij het andere account gedaan van Buzzard via Paypal.

Wie weet hoe ik dit op kan lossen ?
Zo lijkt het erop dat Buzzardnews niet meer via paypal te bestellen is :/

/edit: volgens mij zie ik net dat:

The current PayPal exchange rates are:
€12.94 EUR = $14.93 USD :X |:( :(

[ Voor 8% gewijzigd door JvdW op 25-04-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48994

dat is wel knaken ja :)

Heb nog 4 gb bij buzzard ongeveer, van de 50

snelheid is nogsteeds erg lekker tussen de 200 en 250 (wat mijn max is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Westereinder schreef op 25 april 2004 @ 18:32:

The current PayPal exchange rates are:
€12.94 EUR = $14.93 USD :X |:( :(
:X :X

Das lullig ja...en daarmee blijkt ook dat het soms wel handig kan zijn een paar cent extra over te maken voor de koersschommelingen :)

[ Voor 59% gewijzigd door Xandrios op 25-04-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb ook Demon en zoals bekend gebruiken die dus Supernews. Zijn er ook mensen die daar een betaald abbo hebben afgesloten en zo ja, wat zijn jullie ervaringen?

Demon capt de snelheid, dus eigenlijk ben ik vooral daar benieuwd naar. De retentie is wat mij betreft zwaar okay en volgens mij staat er ook ontzettend veel op. Al begrijp ik niet helemaal wat ze nou bedoelen met die 'industry-leading completion'.

-edit- Ik lees al veel te lang mee, twijfel al veel te lang. Net betaald voor een maandje Usenetserver. :)

[ Voor 14% gewijzigd door TripleM op 26-04-2004 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

http://www.giganews.com/
http://www.supernews.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Vampier op 26-04-2004 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 23:23

Smarron

The bend

Ik heb supernews ook gehad, alleen vond ik de snelheid erg laag (250kb/sec) vergeleken met UNS en Buzzardnews (500-700kb/sec). Daarom weer overgestapt. Retentie was wel ok, maar niet beter dan UNS.

Ik geniet hier nog steeds van een 3-maandelijks abo van UNS voor $ 39,95. :z Ik hoef voorlopig geen andere server meer!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 18:00
Zijn er meer mensen die via de testserver van usenetserver downloaden? ik namelijk gemerkt dat he steeds vaker voorkomt dat je een keer of 20 moet connecten voordat je echt connect, zijn dit capaciteitsproblemen (te veel suers voor die testserver) of is dit gewoon omdat het een testserver is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Wat snelheid betreft ben ik HEEL blij met Usenetserver. M'n netwerk probleem is sinds vandaag opgelost dus ik ga voluit. Powergrab zegt: Current: 884.5, Peak: 959.7.

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:11

DoctorV64

Cosmopoliet

LiquidSmoke schreef op 26 april 2004 @ 13:08:
Zijn er meer mensen die via de testserver van usenetserver downloaden? ik namelijk gemerkt dat he steeds vaker voorkomt dat je een keer of 20 moet connecten voordat je echt connect, zijn dit capaciteitsproblemen (te veel suers voor die testserver) of is dit gewoon omdat het een testserver is?
Het is wel zo dat tegelijk inlog op de news.usenetserver.com en test.usenetserver.com met newsleecher en dat test vaak een foutmelding geeft. In mijn beleving is het niet een keer of 20. 1 op 5 keer schat ik zo in. Het blijft natuurlijk een testserver ( en waarschijnlijk gebruikt iedereen hem omdat de retentie zo goed is :9 )

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Chieftec
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-06 00:22
Ik heb vanavond nog usenetserver gemailed en binnen 8 minuten kreeg ik antwoord:
We do not cap speeds, so you should get close to what you can pull down.
We only support upto 2mbits/sec. You can have up to 6 connections

Thanks
David
Technical Support
UseNetServer
www.UseNetServer.com

-----Original Message-----
From:
Sent: Monday, April 26, 2004 1:55 PM
To: support@usenetserver.com
Subject: Speed and how many threads?

Dear All,

I am from The Netherlands and I am interested in your 3 Month High Speed
account.
But before I sign in, I have 2 questions regarding connection speed.

1) How many threads can I use for my downloads?

2) I have an 8192/1024 (8 Mbit down / 1 Mbit up) connection,
can I download on my full speed (800 - 900 Kilobytes per second)?

Your reply will be highly appreciated.
Thanks in advance.

Kind Regards,
MC
Een ietwat vage antwoord, vind ik.
David zegt, dat hun geen speedcap hebben.
Maar hij zegt ook erbij, we only support upto 2mbits/sec.
Als ze alleen tot 2 mbit/sec gaan, dan kan ik toch never en nooit 800 tot 900 kb/sec halen? Ik zie hier wel mensen die hele hoge snelheden halen op hun server. Kunnen jullie dit mij confirmeren?

Met mijn credit card in aanslag, wacht ik op jullie antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 14:12

we_are_borg

You will Comply

Master Chieftec schreef op 26 april 2004 @ 23:46:
Ik heb vanavond nog usenetserver gemailed en binnen 8 minuten kreeg ik antwoord:

[...]

Als ze alleen tot 2 mbit/sec gaan, dan kan ik toch never en nooit 800 tot 900 kb/sec halen? Ik zie hier wel mensen die hele hoge snelheden halen op hun server. Kunnen jullie dit mij confirmeren?

2Mbit onderstuenen ze, alles wat je er boven gaat is mee genomen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Laatst online: 17-06 20:12

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Iemand hier problemen met de test.usenetserver.com ?
snelheid is niet wat je kan zeggen optimaal. (met @home)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-06 00:33

Jive

MooMooMastah

Tis ook een "test" server he ...
Maar gelukkig niet zo "test" asl newszilla.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Ik heb ook een keer gechat met een medewerker. En hij wist mij te vertellen dat ze geen speed limit omdat dat teveel belasting op de server gaf.

Ook zei hij dat ze meer dan 1Gbit aan bandbreedte hebben liggen, dus je kan iig lekker slurpen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Jive schreef op 27 april 2004 @ 13:10:
Tis ook een "test" server he ...
Maar gelukkig niet zo "test" asl newszilla.
ok that's true... maar @home kan ook ligge fucke daarom mijn vraag hoe andere het momenteel ervaren.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002

TFHfony

Professional Weirdo

Master Chieftec schreef op 26 april 2004 @ 23:46:

Ze bedoelen 2mbit PER THREAD. En daar je er 6 mag openen, kan je dus (theoretisch) 12mbit per seconde downloaden.
Mijn 8mbit/1mbit abbo trek ik met 840 kbyte/sec netjes vol, dus.. gewoon doen!

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002

TFHfony

Professional Weirdo

stalker_90909 schreef op 27 april 2004 @ 11:53:
Iemand hier problemen met de test.usenetserver.com ?
snelheid is niet wat je kan zeggen optimaal. (met @home)
Yep, maar dat is ook niet zo vreemd.. Het is namelijk een TEST-server, de normale servers werken prima op dit moment.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98820

www.virtualbox.nl heeft nu ook unlimited abbo's. € 49.95 voor 3 maanden. 6 tot 8 dagen retentie en geloof geen speedcap.
Lijkt mij een uitkomst voor veel mensen die geen creditcard hebben en geen zin hebben in die vreemde gast van pfcorner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
Anoniem: 98820 schreef op 28 april 2004 @ 10:53:
www.virtualbox.nl heeft nu ook unlimited abbo's. € 49.95 voor 3 maanden. 6 tot 8 dagen retentie en geloof geen speedcap.
Lijkt mij een uitkomst voor veel mensen die geen creditcard hebben en geen zin hebben in die vreemde gast van pfcorner.
Lijkt me toch dat BuzzardNews sowieso goedkoper is. :)
Nee, daar heb je niet een CC voor nodig, je kan betalen via paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98820 schreef op 28 april 2004 @ 10:53:
wel duur €17.50 voor 40GB per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101987

Anoniem: 48994 schreef op 28 april 2004 @ 18:02:
[...]

wel duur €17.50 voor 40GB per maand
Uhm, Is unlimited dataverkeer per maan dhoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
Anoniem: 101987 schreef op 28 april 2004 @ 18:41:
[...]

Uhm, Is unlimited dataverkeer per maan dhoor :P
Dat zeg ik, dan is het nog sowieso bijna 3 euro per maand te duur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Chieftec
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-06 00:22
OK, ik heb dan eindelijk die 3 Month High Speed account genomen van usenetserver. Het ging sneller dan ik had durven dromen, geweldige service van usenetserver.

Ik zit al bijna gehele dag te leechen van de server en ik kan nu zelf bevestigen dat snelheden tot 900 KB/sec (piek) mogelijk is, netjes constant op 800 KB/sec _/-\o_

Ik zal meer ervaringen posten naarmate ik langer op hun server bezig bent.
De eerste indruk is iig overweldigend.

Na 1 dag draaien ...

Voordelen:
De prijs, de snelheid, de prima service, unlimited downloads

Nadelen:
*slik*
betaling alleen mogelijk per credit card (o.a. MasterCard, Visa)

Mijn dank aan jullie voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98820

Westereinder schreef op 28 april 2004 @ 17:20:
[...]

Lijkt me toch dat BuzzardNews sowieso goedkoper is. :)
Nee, daar heb je niet een CC voor nodig, je kan betalen via paypal.
Ja, maar paypal is ook weer een extra stap die je moet maken. Geld overmaken van bank naar account, w8en, binnen, overmaken naar buzzard, etc. En heeft buzzard geen speedcap? (zit zelf bij usenetserver).

Anyway 50 euro voor 3 maandjes unlimited vindt ik heel netjes voor een nederlandse usenetserver (ook al zijn ze gewoon reseller). Tis in elk geval een stuk interessanter dan pfcorner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:32
Hoop binnenkort ook op de usenetserver te zitten als de aanvraag van mijn postbank studenten creditcard eindelijk eens rond is. Had de aanvraag al zaterdag op de bus gedaan en verder nog niks overgehoord. Hoop dat het een beetje opschiet want wil toch wel eens goed genieten van wat er mogelijk is met newsgroups ;)
Virtualbox vind ik nogal duur dus is het niet niet echt de moeite waard en heb tenslotte niet voor nix een CC aangevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 01:45
astraweb heeft haar unlimited plans weer online, weet iemand iets over de retentie??
snelheid is van minder belang, aangezien ik max 220 kilobyte haal!!
heb nu Fortec, maar vind hun retentie en comlpetion wat aan de zwakke kant!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

thefxr schreef op 01 mei 2004 @ 11:31:
astraweb heeft haar unlimited plans weer online, weet iemand iets over de retentie??
Zit zelf bij Astraweb, en absoluut geen klachten over de retentie. Er is niets wat ik niet binnen kan halen zelfs na zeker een week staat het er nog complete op

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:41
thefxr schreef op 01 mei 2004 @ 11:31:
Ik heb zelf ook astraweb. Snelheid is goed, gewoon constant de volle 440kb/s @ 4mbit adsl.

Completion is zeer goed, eigenlijk nog _nooit_ par-files nodig gehad, alleen ik download niet zoveel via Astra, dus een totaal beeld kan ik niet geven.
Retentie is gewoon 10 dagen, niet meer, niet minder :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Doet UNS nou al de hele dag vaag of hoe zit dat? Ik kan amper meer connecten. Xpatten veroorzaakt continu time-outs en Junkie kan amper wat binnenhalen. Behoorlijk irritant. :(
edit:
Nevermind, ik had de laatste beta van UNJ geinstalleerd die zoals het forum daar aangaf niet werkte.

[ Voor 25% gewijzigd door Smarron op 01-05-2004 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:17
Zijn er hier al wat meer mensen die ervaringen hebben met 100proofnews ? (http://www.100proofnews.com/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
I thought I bought a Gigabyte but the Gigabyte I bought was but a bit of the Gigabyte that I thought I bought.
_/-\o_

BuzzardNews.Com defines a Gigabyte as 1,073,741,824 bytes while some news providers define it as 1,000,000,000 bytes. That's 73,741,824 or 6.8% more Bytes per Gigabyte from BuzzardNews than the others.

Nee. dit is geen reclame.
Het gaat dan ook om het bovenste stukje tekst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
SandeR schreef op 02 mei 2004 @ 16:01:
Zijn er hier al wat meer mensen die ervaringen hebben met 100proofnews ? (http://www.100proofnews.com/)
die is wel ERG goedkoop zeg :o

8 dolla r nogwat voor totaal unlimited :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ik merk met Usenetserver wel dat ik hier en daar dingen niet kan downloaden. Dat zal dan die 'completion' zijn waar ik nog geen ervaring mee had. Met Demon althans.

Ik heb nu een maand usenetserver, misschien dat ik die 100proofnews maar es moet proberen een maandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:41
SandeR schreef op 02 mei 2004 @ 16:01:
"Our $8.95/Month account is truly unlimited. You can download 30 Gigabytes a day if you want to, we don't care."

Zou je niet meer mogen downloaden? :> :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Wie neemt er een account op dat 100 proof gebeuren. Ben benieuwd of het echt zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102577

DeathKnight schreef op 03 mei 2004 @ 10:43:
Wie neemt er een account op dat 100 proof gebeuren. Ben benieuwd of het echt zo goed is.
Waarschuwing! Heb er vorig jaar een abo'tje gehad...speed was erg traag en kompleetheid was erg slecht..Sommige populiare groepen waren nagenoeg leeg.

Heb het abo binnen 4 uur gecancelled, maar die mensen zijn onbereikbaar. Heb mijn centen nooit teruggehad.. Ik zou niet gaan voor een dubbeltje op de eerste rang.

Heb al 3 jaar usenetserver en ben daarover in het algemeen dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 01:45
mm, zie bij hun niks staan, over retentie en completion
waarschijnlijk is dat brak, met dat weinige geld, wat je ervoor betaalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Anoniem: 102577 schreef op 03 mei 2004 @ 11:18:
[...]

Waarschuwing! Heb er vorig jaar een abo'tje gehad...speed was erg traag en kompleetheid was erg slecht..Sommige populiare groepen waren nagenoeg leeg.

Heb het abo binnen 4 uur gecancelled, maar die mensen zijn onbereikbaar. Heb mijn centen nooit teruggehad.. Ik zou niet gaan voor een dubbeltje op de eerste rang.

Dan weet ik voldoende! Blijf ik lekker bij usenet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
Er staat een vaudt in de tabel van de startpost, als ik het juist heb. B)
Het betreft Astraweb:

Unlimited $10 per Month = 600 Kbit/s 4 draadjes ipv 600 kbyte/s :+

[ Voor 7% gewijzigd door JvdW op 03-05-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeForce23
  • Laatst online: 25-03-2023
nog iemand problemen met buzzardnews vandaag ? Ik raak maar niet ingelogd op de server vandaag ...

Bestaat er eigenlijk geen user forum voor buzzardnews ?

geeforce design:: -- Desktop : C2D E6600 / ASUS P5B dlx Wifi / 4GB PC6400 / Dell 2407 - Laptop: Sony Vaio FE11 -- MacBook 2,4 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
GeeForce23 schreef op 03 mei 2004 @ 20:05:
nog iemand problemen met buzzardnews vandaag ? Ik raak maar niet ingelogd op de server vandaag ...

Ik download nu met 360 kbyte/s ism @home vanaf Buzzardnews GOLD . :)
Over het inloggen deed ie wel iets langer maar het lukte toch.

/edit: ik zie nu wel dat op de status pagina van Buzzardnews mijn datateller + verbindingssnelheidsmeter 8)7 stilstaat O-) en dit terwijl ik toch download...

[ Voor 20% gewijzigd door JvdW op 03-05-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Ik heb eigenlijk al gekozen voor een abonnement bij Astraweb, alleen ik zit nog met de volgende vraag: is het toegestaan dat je tegelijkertijd van verschillende IP's download? Voor zover ik kan inschatten moet dat geen probleem zijn, maar ik wil het toch zeker weten voordat ik een abonnement afsluit.
Ik heb een mail naar ze gestuurd met dezelfde vraag, maar nog geen antwoord mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Volgens de regeltjes van Astraweb (zoals ik gelezen heb via officiele weg) mag je met een unlimited acc maar vanaf 1 IP met 4 connecties tegelijkertijd spelen ..
Met de block-accounts (van bijv 65gb) mag je overal zovaak je wilt .. totdat je block op is ..

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14126

Ik kan sinds gisteren niet meer bij usenetserver. Hun website, http://www.usenetserver.com doet het bij mij ook niet meer.

Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 14126 schreef op 05 mei 2004 @ 07:41:
Ik kan sinds gisteren niet meer bij usenetserver. Hun website, http://www.usenetserver.com doet het bij mij ook niet meer.

Kan gewoon op hun site komen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Heeft iemand ervaring met Newshosting ? Deze schijnt een super goeie retentie te hebben van 15 dagen op elke groep (unlimited account)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killah
  • Laatst online: 17-06 19:28

Zeker via euronet ?
Heb hier en een kennis van mij ook zo'n account en we hebben allebei hetzelfde probleem.

Helpdesk gebeld en te horen gekregen sorry daar leveren wij geen support voor.
Terwijl het probleem gewoon bij HUN router ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killah
GeeForce23 schreef op 03 mei 2004 @ 20:05:

Welke provider heb jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucket
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:55
Misschien wel handig lijstje:
http://www.usenet-provider.com/ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Bekend probleem bij UNS!

Het ligt aan euronet en wanadoo. Dus diegenen die 1 van deze providers hebben, kunnen niet connecten. UNS is ermee bezig, zo wisten ze per email een collega te vertellen. Hetzelfde geldt voor Buzzardnews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killah
Het probleem ligt dus bij Euronet / Wanadoo. Is het een foutje of is het vanwege het verkeer dat deze sites genereren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
heel veel US sites liggen eruit icm wannadoo; ze hebben een serieus probleem daar. Heeft verder weinig met UNS oid te maken; puur dat wannadoo z'n routing niet op orde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:11
[...]

Heb verleden maand een abbootje aangevraagd tegelijk met Usenetserver, om even te testen welke van de 2 het beste is/was . de
retentie is slecht, speed kwam niet boven de 256 kbit uit en de meeste bestanden waaren incompleet bij 100proof. Usenetserver was daaraan tegen wel 100% beter, dus ik zou zegen dat je je geld beter niet aan 100proof wil spenderen maar een goede news host moet kiezen.

zit zelf nu met een 8mbit lijntje te downen met ong 5/6 mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killah
Het werkt nu weer UNS enzo. Was dus gelukkig van tijdelijk aard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29783

stalker_90909 schreef op 05 mei 2004 @ 08:52:
Heeft iemand ervaring met Newshosting ? Deze schijnt een super goeie retentie te hebben van 15 dagen op elke groep (unlimited account)
Ik gebruik Newshosting al tijden als backup server naast oa. Usenetserver.
Usenetserver is de laatste tijd erg goed maar Newshosting is een absolute top provider: Handige webservice (downloaden van hun website), NOOIT storingen, perfecte completion, ALTIJD maximale snelheid, goede support, gratis emailadres, anoniem posten, max 8 threads en zeker vijf keer sneller X-patten dan Usenetserver. En oh ja, een retentie van 15 dagen is te pessimistisch, het is zeker 20 dagen, ook in de dumpgroepen.

Maarja, ook bij de iets grotere abonnementen nog steeds veel te duur om op grote schaal DVD's te downloaden.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 29783 op 05-05-2004 17:18 . Reden: retentie vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Anoniem: 29783 schreef op 05 mei 2004 @ 15:31:
[...]

Ik gebruik Newshosting al tijden als backup server naast oa. Usenetserver.
Usenetserver is de laatste tijd erg goed maar Newshosting is een absolute top provider: Handige webservice (downloaden van hun website), NOOIT storingen, perfecte completion, ALTIJD maximale snelheid, goede support, gratis emailadres, anoniem posten, max 8 threads en zeker vijf keer sneller X-patten dan Usenetserver.

Maarja, ook bij de iets grotere abonnementen nog steeds veel te duur om op grote schaal DVD's te downloaden.
En nu hebben ze dus ook unlimited abonementen.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Waar dan ...
Ik zie die unlimited abbo's niet staan hoor bij NewsHosting ...

ah .. kzie het al ..
http://www.newshosting.com/services/personal.php

2mbit met 4 draadjes en 14 dagen retentie ...
beetje wazig dat de retentie voor unlimited anders is dan voor fixxed abbo's.

[ Voor 58% gewijzigd door Jive op 05-05-2004 17:10 ]

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29783

ach, ik zie het nu ook. Inderdaad een kortere retentie en maar 2 mbit.
Als je geen 8mbit verbiding thuis hebt liggen is dit geen slechte deal, lijkt me bijv beter dan Astraweb, ze zullen namelijk ook hier hun zaakjes wel weer goed op orde hebben, dus waarschijnlijk geen storingen en gegarandeerd 2mbit.
Maar voor ons acht-mbit-ers is het niet interessant >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Waar zou je moeten zijn voor 1mbit max down?
Die dus niet te duur is heb namelijk geen zin om te betalen voor iets dat ik niet haal,
betalen per GB is geen probleem.
Wel moeten de bestandjes iets langer behouden blijven.

Of bestaat zo een droom usenet provider niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

news.astraweb.com 10$ 600kbit, 15$ 2mbit 4 threads
www.usenetserver.com 15$ 2mbit 6 threads (niet speedcapped)
www.newshosting.com 15$ 2mbit 4 threads

Resellers:
VirtualBox.nl 50E per 3 maanden stats onbekend
PFCorner.nl 15E voor 2x 512kbit , 14E 1x1024kbit
buzzardnews 15$, 2.2mbit peak / 5mbit off-peak (usenetserver)
Forte Inc. 15$ 6 threads (usenetserver)
Das wat ik zo snel weet voor unlimited abbo's

[ Voor 23% gewijzigd door Jive op 05-05-2004 18:29 ]

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83481

Het nieuwe combi pakket van pfcorner is ook unlimited (zelfs geen fup)

<edit> hehe, de abbo's veranderen daar sneller dan ik kan typen, hij is al weer van de site af.
<edit2> een gedeelte van het combipakket is nu te leveren voor 100,-/jaar
Hiervoor krijg je een unlimited/uncapped server met lage retentie en 80-90% completion. Net wat ik nodig heb samen met mijn toekomstige isp speedxs. Daar krijg je een unlimited maar capped op 512kbit account op een pay-server. Prima voor de fills, en pfcorner voor de bulk :)

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 83481 op 05-05-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ik heb net in ieder geval m'n maandelijkse account bij Usenetserver om laten zetten in een driemaandelijks account.. Ben erg tevreden over de snelheid, ze reageren snel op mail.. De completion is niet altijd 100%, maar goed genoeg.. Voorlopig hou ik het hier even bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nu 8 conncties (kan er 10) met Buzzardnews
gaat de hele tijd max :)

retentie is ook goed, laatst moest ik iets hebben wat er al 10 dagen op stond en stond er helemaal compleet op (a.b.ftn was het geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:17
Hmz, Usenetserver probs hiero..

De site is ook onbereikbaar :'(

[ Voor 38% gewijzigd door Hoyden op 07-05-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hij connect idd niet meer. Balen op zo'n vrij(dag)avondje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
Gewoon pakken dat usenet server account.
Al die grote pay servers zitten achter dikke backbones en de enigste bottle neck is de transit bandbreedte die je provider heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
[...]

Inderdaad, proofnews is een absolute afrader, een kennis van mij heeft er ook een account gehad en excact dezelfde ervaring er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

SandeR schreef op 07 mei 2004 @ 20:29:
Hmz, Usenetserver probs hiero..

De site is ook onbereikbaar :'(
Op de site van Buzzardnews(resellser van UNS)

Network Status Report: May 07, 2004
The fire detection system has been set off in the data-center where our news servers are located. This caused all power to the data-center to be disrupted. Engineers are currently working on bringing all systems back online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Azqi schreef op 07 mei 2004 @ 22:43:
[...]

Op de site van Buzzardnews(resellser van UNS)

Network Status Report: May 07, 2004
The fire detection system has been set off in the data-center where our news servers are located. This caused all power to the data-center to be disrupted. Engineers are currently working on bringing all systems back online.
Hier werkt het inmiddels goed bij UNS. Maar buzzardnews heeft ook z'n eigen servers dus het staat waarschijnlijk verder niet in verband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Buzzard heb een eigen FRONT END ....
Ja tuurlijk, technisch gezien zijn dat "eigen servers" .... maar de data staat wel lekker op dezelfde dozen als UNS ... tis namelijk altijd wel heel erg toevallig dat bij UNS de databeesten eruit liggen het bij hun snel werkt, en bij resellers altijd langer duurt voordat de spoolen weer vol zitten (en alle frontends dus hun headers weer bijgewerkt hebben van de UNS backends)

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

May 07th, 2004
07:09 PM

We appreciate all of our customer’s patience during our service outage today. A fire inspection team was on our floor inspecting the fire system. One of their members pushed the EPO (emergency power off) button which brought down the entire news farm around 2:45pm. Our web and email server are also located within the news farm. We have been working as fast as possible to get everything back online.

There was a total outage of our service for a little over an hour, at which point we were able to get partial service running. We now have all the main components up and running again; however several of our frontends did not come up cleanly and lost some overview disks. These servers are in queue to be rebuilt and are out of service. We should not have lost any articles or at least very few. Users should have no problem downloading anything at this time.

Some users, an hour or so ago may have received a 423 error (post purged/not found) this has also been corrected.

You may see that some groups may have been reset due to the abrupt loss of power. If you find that a group is empty or nearly empty please telnet to news.usenetserver.com and let us know what frontend number you receive in the welcome message. We will rebuild these servers as soon as the frontends that have been completely lost, are rebuilt.

Thank You
UseNetServer Support

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik moet toegeven dat de support en feedback van UNS erg goed is! Ben daarom ook een tevreden gebruiker. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Jive schreef op 08 mei 2004 @ 02:31:
May 07th, 2004
07:09 PM

We appreciate all of our customer’s patience during our service outage today. A fire inspection team was on our floor inspecting the fire system. One of their members pushed the EPO (emergency power off) button which brought down the entire news farm around 2:45pm. Our web and email server are also located within the news farm. We have been working as fast as possible to get everything back online.
Zie je nou wel, als ik zeg dat er fik is , dan is er fik en niet alleen een beetje rook...
})

Nou ja het leek op fik... :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Azqi op 08-05-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ
  • Laatst online: 12-06 10:52

BKJ

Kunnen we niet als GoT een reseller worden bij usenetserver? Is dat niet veel goedkoper? We zijn immers met zoveel. Als iemand dit nog meer een goed idee vindt... mail: bart (at) kappenburg.nl

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

hitchhacker schreef op 08 mei 2004 @ 13:33:
Kunnen we niet als GoT een reseller worden bij usenetserver? Is dat niet veel goedkoper? We zijn immers met zoveel. Als iemand dit nog meer een goed idee vindt... mail: bart (at) kappenburg.nl
Is een idee alleen T.net heeft al newsservers staan misschien dat ze daar toegang kunnen verlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

we_are_borg schreef op 08 mei 2004 @ 14:08:
[...]

Is een idee alleen T.net heeft al newsservers staan misschien dat ze daar toegang kunnen verlenen.
En dan i.c.m. met een My T.net abbo :? :9~ 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

nero355 schreef op 08 mei 2004 @ 16:21:
[...]

En dan, weet je wel hoeveel dataverkeer iemand verbruikt per maand. Dat moet ook betaald worden, zelfs een Unlimited abbo van 15 euro is bijna niet te doen hier in Nederland dataverkeer hier is duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Laatst online: 15-06 06:57

Sen

<-->

we_are_borg schreef op 08 mei 2004 @ 16:49:
[...]

En dan, weet je wel hoeveel dataverkeer iemand verbruikt per maand. Dat moet ook betaald worden, zelfs een Unlimited abbo van 15 euro is bijna niet te doen hier in Nederland dataverkeer hier is duur.
En dan zitten we hier nog met een hoge btw. Die ook betaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 18:01

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

1) De newsserver waar je lid van bent (url)
- news.multikabel.nl, meteen kabelinternet (alleen Noord-Holland)
2) Hoe compleet zijn de binary nieuwsgroepen ofwel mis je nieuwsgroepen die veel binary files bevatten zoals bijv. bij xs4all ?
- bijna alle groepen ja :)
3) Kosten ?
- Afbeeldingslocatie: http://www.multikabel.nl/images/internet_graph/graph.gif
4) Download snelheid / wat voor internet verbinding heb je ?
- Toen ik op 4mbit zat, haalde ik ook echt 4mbit, hoger heeft Multikabel (nog? :+ ) niet
5) Hoelang blijven binaries bewaard ?
- In de drukke groepen zo'n 6 à 7 dagen
6) Hoe compleet zijn de binaries ?
- Volgens mij ruim 98% ofzo, zelden pars moeten gebruiken
7) Opmerkingen die je nog hebt.
's nachts haal je overal de volledige snelheid, maar overdag haal je maar ~150kb/sec op
alt.binaries.misc
alt.binaries.x
alt.binaries.boneless
alt.binaries.cores
alt.binaries.ftn
alt.binaries.nl
Beter bekend als "Spoel5", Multikabel is daar nog steeds mee bezig om het te "repareren"

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Astraweb unlimited zit toch op 600kiloBIT/s max? In de kolom bovenaan staat nl kilobyte :)

Ik ga denk ik een blokje van 25GB kopen bij pfcorner voor de incompletes van newszilla die er af en toe tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BKJ
  • Laatst online: 12-06 10:52

BKJ

nero355 schreef op 08 mei 2004 @ 16:21:
[...]

Kunnen we niet met 100 man tegelijk daar aankloppen (bij verschillende) en dan een goeie deal daar afdwingen? Zeg maar een IA maar dan voor usenetservers. :P

Kamer huren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Laatst online: 15-06 06:57

Sen

<-->

Een brandweer man die op het foute knopje drukte proest

[ Voor 90% gewijzigd door Sen op 09-05-2004 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
hitchhacker schreef op 08 mei 2004 @ 13:33:
Afhankelijk van de geboden pakketten ben ik geïnteresseerd :) IK heb af en toe wat last van incompletes op newszilla, dus ik neem denk ik een payservertje voor de laatste blocks.
Paypal heb ik geen geld opstaan, dus we doen het the old fashion way.

Prima.

> Ik zal 4 euro naar jullie overmaken, als je me even een banknummer kan
> geven (in Zaandam neem ik aan?)

Er staat duidelijk aangegeven hoe aan te melden.
>
> Rekeningnummer waar het vanaf komt is: xxxx01701 op de naam van S. van
> de Geijn te Arnhem.

We zien je aanmelding (volgens de spelregels) wel komen.

Deze email bevat namelijk 99% overbodig geouweneel!
Da's opzich geheel correct, Sander.
Mits je de volgende keer euro gewoon als euro of Euro schrijft.
Bijdehand doen om een euroteken in een emailtje te krijgen wil nog wel eens 'storende' effecten opleveren.

Hans
Prijzen bij pfcorner.nl zijn niet slecht maar als je dan van dit soort mails terugkrijgt dan begin toch wel een beetje te twijfelen aan de service e.d. Als ze tegen een bestellende klant al niet aardig zijn, hoe zijn ze dan wel niet wanneer je al klant bent.... Die aanmeldingsmail moet dezelfde info instaan als wat ik hem heb gegeven alleen dan zonder "bullshit". Dat haal je toch gewoon even uit deze mail :?

[ Voor 70% gewijzigd door neographikal op 09-05-2004 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Gromba schreef op 08 mei 2004 @ 17:29:
1) De newsserver waar je lid van bent (url)
- news.multikabel.nl, meteen kabelinternet (alleen Noord-Holland)
Dat valt dan niet onder betaalde nieuwsservers, maar onder kabel-providers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96291

Ik heb de laatse tijd veel problemen met newszilla (traag, hebben veel dingen niet). Daarom was ik een beetje opzoek naar een andere news-server. Maar voordat ik daadwerkelijk naar een ander toe ga, zou ik graag willen weten. Zijn er mee gebruikers die de laatste tijd problemen hebben met newszilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Anoniem: 96291 schreef op 10 mei 2004 @ 08:56:
Ik heb de laatse tijd veel problemen met newszilla (traag, hebben veel dingen niet). Daarom was ik een beetje opzoek naar een andere news-server. Maar voordat ik daadwerkelijk naar een ander toe ga, zou ik graag willen weten. Zijn er mee gebruikers die de laatste tijd problemen hebben met newszilla?
Op de drukke uren wil de snelheid nogal eens fluctueren maar verder is alles bijna compleet. Ik ga wel een block van een paar GB kopen voor de fills (PAR2' s e.d.) Maar ik blijf denk ik wel bij newszilla. Goedkoper kan bijna niet :)

edit: Zojuist een accountje aangemaakt bij Virtualserver met 5GB erop. Pfcorner kan me de boom in met z'n grote bek eerlijk gezegd :)

[ Voor 11% gewijzigd door neographikal op 10-05-2004 10:23 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.