Beste lezers.
Met de zoekfunctie heb ik al geprobeerd om wat meer informatie te krijgen over betaalde newsservers die ook de binary nieuwsgroepen voeren.
Tot nu toe kom ik alleen newszilla van xs4all tegen maar die schijnt wat betreft binaries niet helemaal compleet te zijn.
Giganews en Easynews worden ook genoemd maar die zitten niet in NL.
Zelf dacht ik aan: http://www.simonews.com/
Maar volgens de FAQ haal je per thread maar 64kb/s
Dus wie heeft er ervaringen met bijvoorbeeld easynews of giganews of andere buiten- en/of binnenlandse newsservers en de binaries.
Vertel even:
1) De newsserver waar je lid van bent (url) ?
2) Hoe compleet zijn de binary nieuwsgroepen ofwel mis je nieuwsgroepen die veel binary files bevatten zoals bijv. bij xs4all ?
3) Kosten ?
4) Download snelheid / wat voor internet verbinding heb je ?
5) Hoelang blijven binaries bewaard ?
6) Hoe compleet zijn de binaries ?
7) Opmerkingen die je nog hebt.
Alvast bedankt.
Lijstje van Newsgroup aanbieders die in dit topic genoemd worden tot nu toe:
Site met informatie over usenet providers: Anchordudes
Met de zoekfunctie heb ik al geprobeerd om wat meer informatie te krijgen over betaalde newsservers die ook de binary nieuwsgroepen voeren.
Tot nu toe kom ik alleen newszilla van xs4all tegen maar die schijnt wat betreft binaries niet helemaal compleet te zijn.
Giganews en Easynews worden ook genoemd maar die zitten niet in NL.
Zelf dacht ik aan: http://www.simonews.com/
Maar volgens de FAQ haal je per thread maar 64kb/s
Dus wie heeft er ervaringen met bijvoorbeeld easynews of giganews of andere buiten- en/of binnenlandse newsservers en de binaries.
Vertel even:
1) De newsserver waar je lid van bent (url) ?
2) Hoe compleet zijn de binary nieuwsgroepen ofwel mis je nieuwsgroepen die veel binary files bevatten zoals bijv. bij xs4all ?
3) Kosten ?
4) Download snelheid / wat voor internet verbinding heb je ?
5) Hoelang blijven binaries bewaard ?
6) Hoe compleet zijn de binaries ?
7) Opmerkingen die je nog hebt.
Alvast bedankt.
Lijstje van Newsgroup aanbieders die in dit topic genoemd worden tot nu toe:
Site met informatie over usenet providers: Anchordudes
[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 1943 op 24-04-2004 08:50 . Reden: Lijst aanvullen ]