Ow ennuh om even algemeen in dit topic een post te doen.
Ben nu sinds 4 maanden een tevreden gebruiker van de nolimit server van virtualbox. Ze hebben even wat problemen gehad begin december, waar ze zelf weinig aan konnen doen, maar dat hebben ze mijns insziens zeer netjes opgelost.
Retentie en snelheid is goed tot zeer goed en ik vind de prijs best meevallen. 50 euro per kwartaal vind ik best redelijk voor de retentie/snelheid/service die ze leveren. Ben even kwijt welke provider zij gebruiken voor hun nolimit accounts, volgens mij usenetserver, maar dat weet ik niet zeker.
Heb ook 2 maanden eweka geprobeert, die was wel lekker snel, maar vond ik iets te instabiel. Vaak gehad dat ik niet, of maar ten dele verbinding kon maken met de server. Artikels die toch niet compleet blijken te zijn etc. Leuk prijsje dat wel, maar verder heb ik er toch maar vanaf gezien. Vond virtualbox toch een stuk stabieler werken.
Verder moet ik ook even een beklag kwijt over grabit en newsleecher... lijken leuke progjes om te downloaden en als ze werken zijn het dat ook, maar ik heb er in de laatste versies alleen nog maar gezeik mee. Ben nu lekker terug naar newsbin pro. Grabit loopt te bokken bij nieuwsgroepen van headers in de miljoenen en newsleecher heeft een verneukte cache. Kreng download continu alle headers ook al heb ik ze de dag vantevoren al een keer compleet gedownload. Magoed... dit is eigenlijk off-topic, dus ik kap er wel mee

.