Betaalde newsservers met binaries [deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.118 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30271

Anoniem: 122762 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:57:
Hahha bij mij was het binnen 1 dag binnen. Heb je wel een betalingskenmerk opgegeven?
Ik heb het betalingskenmerk bij de omschrijving gezet.. Misschien is het hier verkeerd gelopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

Is het iemand opgevallen dat het searchen in NL met eweka zo ongeveer 30 minuten tot meer duurt, voordat hij de headers opsomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Anoniem: 137364 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 02:17:
retentie is dat zo belangrijk??? we kijken toch elke dag de groepen na??
(8>
Soms kom je iets pas tegen na een dag of 20 en dan is het weleens balen. Maar dat komt niet zo vaak voor, meestal red je het wel met een retentie van 10 tot max. 15 dagen.Ik heb giganews echter genomen omdat ik nu heel anders met nieuwsgroepen kan omgaan. Als ik denk: he, dat is een goede band, dan zoek ik erop en voila, ik kan alles vinden :) Dan ben je blij met die langere retentie. Ook kan ik nu aan vrienden vragen van: wat zoek je nog.
Maar als je dit niet nodig hebt, dan bespaar je je weer wat euro's door een provider met een lagere retentie te nemen.
Anoniem: 106801 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:51:
25 dollar per maand.. Of gewoon Casema als ISP nemen.. Mensen met Casema breedband internet hebben namelijk gratis toegang tot de newsserver van Giganews! )
Dat mag @home ook wel doen, 250 KB is ook prima (al zal het wel even wennen zijn nu ik met 560KB/sec kan downloaden, maar ach... het scheelt wel een euro of 18 in de maand en dat is niet mis!).
@home, lees je dit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:29
Zijn er meer mensen die problemen hebben met Usenetserver?
Ik heb hier een account voor ongeveer 6 maanden denk ik maar de laatste maand is het hopeloos.
Vaak heb ik een max van 4 lijnen (moeten er 6 zijn), vaak problemen om verbinding te krijgen en als ik dan verbinding heb valt hij ook nog erg vaak uit.

Klinkt dit bekend of heb alleen ik dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:49

Jive

MooMooMastah

UseNetServer had in December aardig wat problemen, en daardoor had ik mijn abbo niet opgezegd omdat het gefixxed werd, maar toen ze in Januari dezelfde problemen kregen en ik 3 dagen niet heb kunnen downloaden bij ze heb ik opgezegd en ben naar NewsHosting gegaan.

Download is daar iets trager dan bij UsenetServer, maar nog niet gehad dat ik er niet in kon.

Jammer dat GigaNews het niet voor 15$ doet.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:29
Jive schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:03:
UseNetServer had in December aardig wat problemen, en daardoor had ik mijn abbo niet opgezegd omdat het gefixxed werd, maar toen ze in Januari dezelfde problemen kregen en ik 3 dagen niet heb kunnen downloaden bij ze heb ik opgezegd en ben naar NewsHosting gegaan.

Download is daar iets trager dan bij UsenetServer, maar nog niet gehad dat ik er niet in kon.

Jammer dat GigaNews het niet voor 15$ doet.
Wat bedoel je met iets trager?
Mijn adsl max is nu 4 mbit, als ik die snelheid maar haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:06

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat haal je dan wel. Maar mijn 8/1 verbinding trek ik niet vol bij NH. Ik haal zo ongeveer 400KB/s.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:49

Jive

MooMooMastah

Blisterin_Bull schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:43:
Dat haal je dan wel. Maar mijn 8/1 verbinding trek ik niet vol bij NH. Ik haal zo ongeveer 400KB/s.
Bij mij varieert het ook ...
Ik trek van newszilla met 3x 50kb/s en newshosting met 4x 150kb/s ongeveer (teminste gisteren toen kpn-adsl het niet deed :P )

Ik zie bij doorvoer staan dat het 600 kb/s max als het druk is, en 700+ als het rustig is. met uitschieters naar 800.
Dit in tegenstelling tot UseNetServer waar ik eigenlijk altijd maximale routering haal tenzij het op xs4all netwerk brak is, strak over de 800 kb/s. (maar dan wel met 3x 4 threads) ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:08
Goed, vandaag de keuze gemaakt....

UNS opgezegd en newshosting genomen. Inmiddels ook een maandje Newshosting gehad....

UNS (as-in-december ofzo): Veel connectieproblemen, snelheid netjes (700k/sec ofzo), en op rustige momenten 800.

Newshosting: (loopt nog tot vandaag): Snelheid matig, 400k/sec, soms 700.. Minder connectieproblemen, alleen blijft ie soms wel eens "hangen" tijdens een downloaden. Retentie zo goed als identiek aan UNS.

Aangezien ik de laatste 2 maand ook een 10gig-accountje bij Giganews had, en die 50dagen retentie toch wel roeleert, newshosting er ook bij uitgeknikkert en giganews unlimited genomen. Kost wel wat, maar de laatste 2 maanden betaal ik dit bedrag inmiddels ook, en giganews is gewoon tha-bomb.. 50 dagen, en masterlijke speed.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:14
Ik zit ook bij UNS maar het probleem van UNS ligt volgens mij o.a. bij de slechte authentication die ze daar hebben. Ik krijg het voor elkaar om daar met 24 !!! lijnen te leechen. Ik doe dit overigens al lang niet meer, mede omdat het daar nu zo brak is en ik niet de boel extra wil stressen. Het lijkt er iig op dat ze een max aantal connecties(4) per tijdsperiode accepteren. Na die tijdsperiode kun je gewoon weer 4 nieuwe connecties aanmelden. Al die connecties blijven dan ook gewoon in leven....nacht na nacht, dag na dag. Zolang ze dat niet oplossen misbruiken veel mensen en ik denk niet dat ze daar hun cappaciteiten op in geregeld hebben. Dit zal vast maar een deel van het probleem zijn, maar als ze het oplossen dan hebben hun servers het wel een stuk minder druk.

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb het al vaker gemeld en ik ga het weer melden: ik heb niet echt problemen met UNS. Er zijn inderdaad af-en-toe wat authenticatie-problemen, maar voor mijn gevoel is dat hooguit een paar keer per dag en duurt het een paar minuten per keer. Momenteel ben ik overigens erg veel via UNS aan het uploaden en dat verloopt prima; ik heb een strakke lijn die alleen wordt onderbroken als mijn CPU andere dingen aan het doen is.

Ik heb overigens een goede reden om niet naar NH te gaan: zij willen niet bevestigen dat ik anoniem kan uploaden, zoals bij UNS of AW (dus na 48 uur geen log meer van je upload).

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:14
Nou de problemen zijn...niet kunnen connecten en met 4 lijntjes een snelheid die soms niet boven de 300 komt. Vandaar ook dat ik eens wat met het aantal connecties ging rommelen waarna ik met 12 lijnen wel netjes boven de 800 kom. Verder heb ik vorige week veel last gehad van incomplete bestanden.

intergalactic.fm

Anoniem: 122133

Wat is er in godsnaam aan de hand bij newshosting?

Ik krijg nix compleet de afgelopen dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bij UNS schommelt mijn download momenteel tussen de 1 en 1,5MBit. :/ Eind van de middag zat ik nog rond de 2,5Mbit.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:39
Heb vandaag mijn actievatiebrief ontvangen voor mijn tweaknews.nl proefabbo van 10 dagen. Ik kan maximaal 5 connecties leggen haal een snelheid van rond de 400kb/s (heb 5 mbit dus zou een stuk hoger moeten kunnen halen). De posts zien er compleet uit, heb alleen nog niet alles binnen dus kan er niet 100% over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:36

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

pven schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:38:
Bij UNS schommelt mijn download momenteel tussen de 1 en 1,5MBit. :/ Eind van de middag zat ik nog rond de 2,5Mbit.
Ik zit juist voor het eerst in maaaanden weer op 800+kb/s ! (Echt 5 maanden lang max 450...)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:47
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over Usenet Service Providers. Niets meer, en niets minder. Zeker het bespreken van FTD-achtige onderwerpen is niet de bedoeling. (Op straffe van een Officiele Waarschuwing).
Géén index-sites of services dus !