XanderH schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:26:
[...]
Jep ik beweer ook niet dat ik het niet raar vind ofzo hoor, alleen als het aan een bepaalde groep ISPers ligt is het totaal niet logisch dat iemand die geen problemen met Giganews heeft dus wel problemen heeft met Sjoan's account...
Sjoan heeft overigens XS4all, jij?
Ik denk dat voorval wat hij geprobeerd heeft.Xs4all heeft geen 8mbit(via kpn)Dus dat weet een payserver ook , ze zien dat hoe de tracerote verloopt en ook met de info.Dus als er iemand op het account van Xs4all zit die eigenlijk 8mbit heeft wordt het zo wie zo terug gebracht naar de snelheid wat Xs4all aan kan.De gegevens zitten gekoppeld aan de snelheden.Als ik met de inloggevens van Xs4all doe haal ik echt niet mijn snelheid.Geef ik mijn inloggegevens aan Xs4aller die haalt maximaal de snelheid die de verbinding toe laat.
Maar Sjoan kon maar 350KB dat is te weinig hij moet tegen de 500 aan zitten.
Ik vind al met al vreemde dingen.Ik kan er ook niks bij indenken.
Je wil dus zeggen dat giganews kijkt naar je ISP, en op basis daarvan je snelheid van je account gaat cappen? Of lees ik nu heel krom?
Nee dat zeg ik niet.Maar vreemde is dat het maar bepaalde ISPers zijn.Xs4all vind ik vreemd omdat er vele zijn die wel kunnen leechen op giganews.
Nogmaals Demon , @home , tweakdsl , Cistron , Wanadoo , Planet hebben geen problemen.
Dus waar het precies aan ligt weet ik niet.
Maar men zal zeker denken als je teveel er afhaalt dat ze eerst de snelle gebruikers er af knikkeren.Dus ik reken me daar wel onder.En ik hoor niks ervan zelfs niet dat ik de snelheid moet mindere.Dat was wel bij Newshosting het geval.
[
Voor 28% gewijzigd door
Verwijderd op 24-12-2004 16:03
]