Ik heb vorige week een accountje bij Giganews genomen. Dit was echter van korte duur. Ik haalde de 1e 2 dagen gewoon mijn maximale snelheid van rond de 450KB/s. Daarna haalde ik maximaal 350KB/s. Ik kreeg sterk het vermoeden dat mijn accountje gecapped was, aangezien de snelheid constant 350KB/s was, niet meer en niet minder.
Ik heb dit ook laten testen bij een ander persoon die ook een accountje bij Giganews heeft. Hij kon met zijn account wel full speed downloaden (8mbit), maar als hij met mijn gegevens inlogde, haalde hij opeens maar 350KB/s... Ik heb hierover een mailtje gestuurd met de vraag waar dit aan ligt, en vervolgens krijg ik dit mailtje terug:
Ik heb dit ook laten testen bij een ander persoon die ook een accountje bij Giganews heeft. Hij kon met zijn account wel full speed downloaden (8mbit), maar als hij met mijn gegevens inlogde, haalde hij opeens maar 350KB/s... Ik heb hierover een mailtje gestuurd met de vraag waar dit aan ligt, en vervolgens krijg ik dit mailtje terug:
Ik krijg dan wel mijn geld terug, maar ik heb helemaal niet gevraagd of ze mijn account wilden cancellen.. Op een ander forum hebben sommigen exleden van Giganews precies hetzelfde gehad...We have researched this issue and can not find anything wrong with your unlimited account. It does not appear that we can resolve this issue to your satisfaction. I have instructed the billing department to cancel your account and issue you a refund to your credit card.
We regret that we could not reach a better conclusion to this situation.
Thank you.
Sincerely
Jonathan
Giganews Support Manager