Nee hoor, hij mag 1GB/mnd extra downloaden
Wel jammer als er niks mee gaat gebeuren.
Weten we dat ook weer, voortaan alleen mensen met blockaccounts refererren.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja, en dat op een unlimited account... veel nut dan ja...BusMastah schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:48:
[...]
[ Voor 33% gewijzigd door Xander op 04-12-2004 13:05 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Hier ook..... tot het weekend weer daar is en heel Nederland achter z'n pc zit dan kom ik niet verder dan zo'n 450k/sMaZo schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:39:
Hmm, USN gaat weer als een speer, 800 KB/s non-stop!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Even tabblad log bekijken waarom hij daarop blijft staan meestal is het dat er een fout is opgetreden.MaZo schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:19:
Hmm, heb af en toe een vreemd probleem met Newsleecher.
Als er nog genoeg in m'n queue staat krijg ik bij mijn USN-connecties vaak de volgende status te zien:
Idle (Transfers Scanned)
Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar dat die threads ook gaan downloaden i.p.v. idlen.
Iemand een idee?
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Eh, je hebt ook nog andere servers?
[ Voor 58% gewijzigd door MaZo op 04-12-2004 21:07 ]
Verwijderd
Niet doen is mijn advies. Alle binaries die via teranews worden gepost komen incompleet over. Neem gewoon een 4ever Light pakketje. Dan betaal je éénmalig € 5,- en kun je onbeperkt (anoniem; compleet; snel) posten. Met onbeperkt bedoel ik dan dat je kan posten tot je 5GB hebt gedownload (gewoon niet downloaden daarmee dus).pven schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:57:
Heeft iemand ervaring met het free account van http://www.teranews.com ? Kost eenmalig 4 dollar; dan mag je 50Mb per dag downloaden en onbeperkt uploaden. Ik wil het account gebruiken voor het uploaden, omdat je blijkbaar anoniem kan uploaden (net als bij UNS).
Iemand hier ervaring mee?
Thx 4 the tip!sylvesterrr schreef op zondag 05 december 2004 @ 10:36:
[...]
Niet doen is mijn advies. Alle binaries die via teranews worden gepost komen incompleet over. Neem gewoon een 4ever Light pakketje. Dan betaal je éénmalig € 5,- en kun je onbeperkt (anoniem; compleet; snel) posten. Met onbeperkt bedoel ik dan dat je kan posten tot je 5GB hebt gedownload (gewoon niet downloaden daarmee dus).
Ja, erg he, een server die dichtbij staat zodat je geen last hebt van brakke peerings met de VS enzo?pven schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:08:
[...]
Thx 4 the tip!
Ik zie dat dit helaas in Nederland is, waardoor ik iets minder interesse heb.
[ Voor 8% gewijzigd door Xandrios op 05-12-2004 16:17 ]
Je snapt toch hopelijk wel waarom ik liever een provider buiten Nederland gebruik? Laten we nou niet roomser gaan zijn als de paus.XanderH schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:11:
[...]
Ja, erg he, een server die dichtbij staat zodat je geen last hebt van brakke peerings met de VS enzo?
Zie mijn commentaar hierboven. Ik lees her-en-der wat doemverhalen dat NL providers te snel gegevens afgeven zoals wie-wat heeft geupload. Waterdicht krijg je het nooit, maar daar naar streven kan altijd.XanderH schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:17:
[...]
Maar dan nog, wat kan het kwaad dat het bedrijf nederlands is?
Als dat echt een probleem is zou je ook nog naar astraweb kunnen kijken, gebruik ik zelf al heel lang om te uppen, verspreiding van die posts is afaik wel goed
[ Voor 55% gewijzigd door pven op 05-12-2004 16:21 ]
Hm, dan heb ik niets gezegdXandrios schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:17:
Uhm, virtualbox host in de USA. Cogentco. Eigenaar loopt hier ook rond btw
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
UNS doet het hier juist weer perfect...MeNTaL_TO schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:55:
Ik krijg weer continu timeouts bij UNS, nova doet het gelukkig nog wel goed.
Maar begin het probleem bij UNS nu toch wel als storend ervaren.
Uhm, nee, maar als je je upload volledig dichttrekt gaat je download gewoon traag... Voor downloaden heb je namelijk ook redelijk wat upload nodig, iig iedere keer weer een seintje dat je een nieuw article wilt hebbenpven schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:20:
Momenteel upload en download ik via UNS. Mijn download is rete-traag, wanneer ik ook aan het uploaden ben (2Mbit-lijn; upload is 40kb/s, download is dan 30kb/s; als upload uit staat, is de download ruim 200kb/s). Gaat het sneller wanneer ik de upload via een andere provider doe?
Ik kan, welliswaar theoretisch, een max upload van 52kb/s behalen. Volgens jouw verhaal zou ik aan 12kb/s min-of-meer genoeg moeten hebben, maar dat is dus niet zo. Ik ga de upload terugschroeven naar 35kb/s, eens kijken wat het downloaden dan doet.XanderH schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:22:
[...]
Uhm, nee, maar als je je upload volledig dichttrekt gaat je download gewoon traag... Voor downloaden heb je namelijk ook redelijk wat upload nodig, iig iedere keer weer een seintje dat je een nieuw article wilt hebben
Die ruim 200kb/s is gewoon goed voor je 2Mbit-lijn, en als je gaat uploaden en je houdt iets van 10-15kb/s over dan loopt je download ook gewoon goed...
Gokje? 2240/416 KPN abo?pven schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:31:
[...]
Ik kan, welliswaar theoretisch, een max upload van 52kb/s behalen. Volgens jouw verhaal zou ik aan 12kb/s min-of-meer genoeg moeten hebben, maar dat is dus niet zo. Ik ga de upload terugschroeven naar 35kb/s, eens kijken wat het downloaden dan doet.
[ Voor 23% gewijzigd door Dragons op 05-12-2004 23:43 ]
-
[ Voor 25% gewijzigd door xtr3me op 06-12-2004 13:23 ]
quote: http://www.tweaknews.nlGratis voor Tweak Abbonnees
10 dagen op de binariesxtr3me schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:22:
Ik heb me nu ook aangemeld voor Tweaknews... nu maar hopen dat ie sneller dan eweka is + langere retentie...!
(kan iemand van een aantal groepen de retentie ongeveer opnoemen?)
Heb de laatste paar dagen als ik meer dan 2 draadjes pak (heb grabit standaard op 3 staan) dan word ik automatisch ge-disconnect voor een paar minuten).XanderH schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:14:
[...]
UNS doet het hier juist weer perfect...Trek al weer enige tijd mijn 4mbit lijn gewoon vol.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hier met Newsleecher en UNS geen last van? Tenzij ik disconnect en snel wil reconnecten, hij lijkt wat trager door te hebben dat je weg bent dan eerst.MeNTaL_TO schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:39:
[...]
Heb de laatste paar dagen als ik meer dan 2 draadjes pak (heb grabit standaard op 3 staan) dan word ik automatisch ge-disconnect voor een paar minuten).
Is dit nieuw?
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik in mijn eerste maand eweka echt weinig problemen ondervonden heb. Gister avond heel de tijd met ongeveer 800 kb/s kunnen downloaden. Maar goed, ik zal het even afkloppen.xtr3me schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:22:
Ik heb me nu ook aangemeld voor Tweaknews... nu maar hopen dat ie sneller dan eweka is + langere retentie...!
(kan iemand van een aantal groepen de retentie ongeveer opnoemen?)
Tweaknews zit standaard bij TweakDSLJive schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:30:
Is er niet een overkoepelend abbo te realiseren ?
TweakDSL abbo + TweakSite abbo + TweakNEWS abbo voor een schappelijke prijs ..
Of is de server van tweaknews dezelfde newsserver die bij het tweakdsl abbo zit ?
[ Voor 10% gewijzigd door job op 07-12-2004 15:31 ]
7/12/2004 12:15: Spoed onderhoud newsplatform
Door aanhoudende corruptie problemen in usenet articles, wordt er op dit moment spoedonderhoud gepleegd aan het newsplatform. De verwachting is dat deze rond 13:30 weer bereikbaar is.
Aah top
[ Voor 30% gewijzigd door job op 07-12-2004 15:43 ]
En? Ik heb de brief ook net ontvangen, maar kan er niet mee inloggen...Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:04:
Ik heb me ook dinsdag aangemeld voor tweaknews, en net de brief ontvangen met daarin de inlogcodes. Ga het nu even uittesten.
[ Voor 15% gewijzigd door Aikon op 07-12-2004 17:48 ]
Bij mij werkt het helaas nog steeds niet.Aikon schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 17:45:
En? Ik heb de brief ook net ontvangen, maar kan er niet mee inloggen...
[ Voor 18% gewijzigd door job op 07-12-2004 20:04 ]
Sorry voor de late reactie, maar ik heb even gekeken: in easynews is die file compleet (37.4MB). Net zoals de andere 11 tracks van dat album.XanderH schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:55:
Hmm, zijn er toevallig mensen waarbij files in a.b.lossless.metal wél compleet zijn?
[ Voor 8% gewijzigd door joopv op 08-12-2004 07:47 ]
Wanneer krijg je dit precies?TimmyUt schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:33:
Ik heb nu een test account van Tweaknews, krijg alleen nu een rare melding bij Newsleecher (bij zowel beta 9 als de final 1)
Unable to perform server search at server: Tweaknews - Server response: 500 What?.
Iemand hetzelfde probleem, of enig idee waar dit aan kan liggen????
[ Voor 103% gewijzigd door TimmyUt op 08-12-2004 13:39 ]
Ja, maar dat had gisteren al gedaan moeten zijn...TimmyUt schreef op woensdag 08 december 2004 @ 12:00:
krijg ik als ik in een nieuwsgroep naar iets ga zoeken (vink een nieuwsgroep aan, voer een search string in en click op search......)
7/12/2004 12:15: Spoed onderhoud newsplatform
Door aanhoudende corruptie problemen in usenet articles, wordt er op dit moment spoedonderhoud gepleegd aan het newsplatform. De verwachting is dat deze rond 13:30 weer bereikbaar is.
Had ik al moeten zien.... stond ook al eerder in het topic......
Hmja, denk dat dat tijdelijke probs van UNS waren...joopv schreef op woensdag 08 december 2004 @ 07:42:
[...]
Sorry voor de late reactie, maar ik heb even gekeken: in easynews is die file compleet (37.4MB). Net zoals de andere 11 tracks van dat album.
Uhm, heeft TweakNews wel xpat ondersteuning danTimmyUt schreef op woensdag 08 december 2004 @ 11:33:
Ik heb nu een test account van Tweaknews, krijg alleen nu een rare melding bij Newsleecher (bij zowel beta 9 als de final 1)
Unable to perform server search at server: Tweaknews - Server response: 500 What?.
Iemand hetzelfde probleem, of enig idee waar dit aan kan liggen????
Verwijderd
Gebruik dan de supersearch functie van NL. Werkt heel erg goed !TimmyUt schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:18:
Wat ik doe is:
1) Groep namen downloaden (Fetch Group List)
2) Groep selecteren die ik wil (bijv alt.binaries.x)
3) In de search tab die groep aanvinken en dan een search draaien.....
Dit deed het voorheen wel.
Ik kan overigens wel gewoon downloaden vanaf de server, gebruik nu xs4all om de bestanden te vinden en dan vervolgens te downloaden, probleem is echter dat ik dan niet in de groepen kan zoeken/downloaden die xs4all niet heeft.
[ Voor 84% gewijzigd door job op 08-12-2004 20:55 ]
[semi offtopic]
Heb m'n bericht aan gepast..Xandrios schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:52:
Niet echt eigenlijk. De ping schommelt wel een beetje, maar dat komt voornamelijk omdat mijn eigen verbinding ook flink belast is. Tussen de 20 en 90 ms.
Qua snelheid is hij prima hier, ik download met 1 thread nu op 350KB/sec. (Geen snelheidsbeperking). Het zou kunnen dat jij via een vreemde route download, kun je eens een traceroute doen naar de newsserver?
[ Voor 5% gewijzigd door job op 08-12-2004 21:06 ]
Ik denk dat die oudere bestanden gewoon de oudste op de server zijn, dit houdt in dat naarmate ze ouder worden ze steeds incompleter zijn.job schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:49:
Tweaknews is inderdaad zoals anderen melden weer up and running..
Even een vraagje algemeen..
Ik probeer nu het een en ander te downloaden..
Ik krijg de melding dat rar files compleet zijn..
Als ik ze download doen ze het niet...
quickpar meld dat er blocks missen
En zelfs pars komen niet correct binnen (missende blocks)
Maar dit heb ik alleen met bestanden die al vrij lang op de server staan (dag of 8 ).
Nieuwere bestanden doen het echter wel
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 00:10 ]
Verwijderd
ook erg raar dan dat het niet via mail gaat.Xandrios schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:26:
calactus, volgensmij ligt dat allemaal voor de hand? Als je een brief krijgt, is dat uiteraard per post. Hoe lang duurt het: Enkele dagen, de TPG is niet zo snel, weekend komt eraan etc.
Als je de login-gegevens hebt ontvangen, kan TweakDSL er vanuit gaan dat de adresgegevens kloppen. Dus mocht jij je echt niet kunnen gedragen op usenet, kun je hoogstwaarschijnlijk een leuke brief verwachten.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:57:
[...]
ook erg raar dan dat het niet via mail gaat.
we leven toch in de moderne tijd
dit is voor het eerst dat ik zo iets meemaak
en dat voor een internetprovider , dacht dat e mail juist de moderne manier van werken was
tweak heeft dat zeker nog niet door.
zal wel als provider dan ook niet veel wezen![]()
Probeer eens poort 8000 of 9000. Zo kan je nl. zelf kiezen hoe de route vanaf hun naar NL loopt. (zie NH support serverinfo pagina).Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:17:
Ik zit nu al een tijdje bij newshosting, maar ik heb deze avond toch weer last van lage snelhedenDownload 40-50kB/s per draadje en upload is net 20KB/s met het welbekende en in Nederland relatief dure adsl basic accountje
, maar goed daar gaat dit topic niet over
![]()
Een reverse traceroute laat volgens mij zien dat het in Amsterdam niet helemaal lekker gaat. Gaat het op dit punt soms mis?
6 acr2-ae0.Amsterdamamx.savvis.net (208.174.48.90) 87.728 ms 87.572 ms 90.825 ms
7 kpn.Amsterdamamx.savvis.net (208.174.49.134) 310.530 ms 272.584 ms 280.568 ms
Hm... bij Usenetserver heb ik ook nooit een mailtje gehad geloof ik, en bij mijn astraweb pay-by-download account zou ik het niet zeker weten?pven schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:24:
Ik heb op 5 december een account besteld bij Astraweb en heb tot-op-heden taal-noch-teken van ze vernomen (uitgezonderd een mail met ordernummer en een auto-reply op mijn mail). Uiteraard heb ik contact opgenomen via hun website, maar ook daar is nog geen antwoord.
Hmm heb me daar ook aangemeld, maar ik heb geen bericht per email gehad..Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:07:
heb ook tweak newsserver aangevraagt
heb een e mail gehad dat ik bericht krijg via een brief.
is dat over de post of via e mail.
en hoelang duurd het voor dat je je login binnen heb.
calactus
Je krijgt ook verder geen mailpven schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:24:
Ik heb op 5 december een account besteld bij Astraweb en heb tot-op-heden taal-noch-teken van ze vernomen (uitgezonderd een mail met ordernummer en een auto-reply op mijn mail). Uiteraard heb ik contact opgenomen via hun website, maar ook daar is nog geen antwoord.
Dit in combinatie met het openbaar maken van het IP van de gebruiker maakt TweakNews helemaal onbruikbaar voor te posten. Dat is jammer, dit stimuleerd het aantal leechers-only.sylvesterrr schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:07:
[...]
Als je de login-gegevens hebt ontvangen, kan TweakDSL er vanuit gaan dat de adresgegevens kloppen. Dus mocht jij je echt niet kunnen gedragen op usenet, kun je hoogstwaarschijnlijk een leuke brief verwachten.
Ik denk dat dit een van de hoofdredenen is geweest waarom TweakDSL voor deze weg heeft gekozen.
🌞🍃
Ik kan me echt niet herinneren dat ik een login en pw op heb gegeven ...sbmuc schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 09:11:
[...]
Je krijgt ook verder geen mail
Je hebt een login / passwd opgegeven toch ? nou dan werkt het
Is dat zo'n probleem? Gelukkig is usenet geen peer-2-peer systeem waarbij je moet uploaden voor je binaries.DataBeest schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:00:
[...]
Dit in combinatie met het openbaar maken van het IP van de gebruiker maakt TweakNews helemaal onbruikbaar voor te posten. Dat is jammer, dit stimuleerd het aantal leechers-only.
Volgens mij heb je die toch echt moeten ingeven hoorpven schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:25:
[...]
Ik kan me echt niet herinneren dat ik een login en pw op heb gegeven ...
Verwijderd
Traceroute is nu ok, maar de speeds zijn vanavond nog bedroevender dan gisteren. Ik heb alle genoemde poorten geprobeerd, maar het helpt niet. Ik heb dit vooral in de avond. Vanmiddag ging het nog goed. Wat is er in godsnaam aan de hand?Blisterin_Bull schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:58:Probeer eens poort 8000 of 9000. Zo kan je nl. zelf kiezen hoe de route vanaf hun naar NL loopt. (zie NH support serverinfo pagina).
Godzijdank niet nee. Ik zie die duizenden dubbelposts al voor me.Xandrios schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:39:
[...]
Is dat zo'n probleem? Gelukkig is usenet geen peer-2-peer systeem waarbij je moet uploaden voor je binaries.
Twee zielen, één gedachte.Mensen die willen uploaden (en das maar een klein percentage) die doen dat via een simpel accountje op een van de bekende payservers. Uploaden wordt namelijk in de meeste modellen niet als dataverkeer gezien
Dat is altijd met nieuwsserver in USA. Enige nieuwsserver die er geen last van heeft is GigaNews omdat zij een NL mirror (AMS-IX) hebben. Newshosting wilt dit ook gaan doen, maar verwachten dit pas rond februari te realiseren.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:14:
[...]
Traceroute is nu ok, maar de speeds zijn vanavond nog bedroevender dan gisteren. Ik heb alle genoemde poorten geprobeerd, maar het helpt niet. Ik heb dit vooral in de avond. Vanmiddag ging het nog goed. Wat is er in godsnaam aan de hand?
Ik heb daar drie uur geleden mijn wachtwoord opgevraagd, maar heb tot op heden nog geen mail van ze ontvangen. Op mijn support-vraag wordt ook al niet gereageerd.XanderH schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:27:
[...]
Volgens mij heb je die toch echt moeten ingeven hoor
Probeer http://www.news.astraweb.com/forgotpass.html anders eens.
Ik heb 2 sec geleden daar mijn wachtwoord opgevraagd en 1 sec geleden had ik het... je mail doet het toch wel?pven schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 10:39:
[...]
Ik heb daar drie uur geleden mijn wachtwoord opgevraagd, maar heb tot op heden nog geen mail van ze ontvangen. Op mijn support-vraag wordt ook al niet gereageerd.
Yep, de mail doet het; andere mails komen wel aan. Ik ga maar weer die support-pagina invullen ...XanderH schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 10:53:
[...]
Ik heb 2 sec geleden daar mijn wachtwoord opgevraagd en 1 sec geleden had ik het... je mail doet het toch wel?
Krijg je na het invullen van die support pagina wel een mailtje terug?pven schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 11:54:
[...]
Ik ga maar weer die support-pagina invullen ...
[ Voor 14% gewijzigd door E-jey op 11-12-2004 14:41 ]
Ik heb sinds mijn laatste abbo(blok 100GB) verlenging bij Buzzardnews de volgende hoeveelheid data binnengetrokken.:E-jey schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:35:
Met eweka heb ik helemaal gehad! Eigenlijk heb ik er altijd problemen mee. Haal nooit topsnelheid enzo. Tijdje terug hebben ze allemaal servers erbij geplaats. Het zal dus wel weer beter worden dacht ik.. niet dus. Kom niet eens boven de 100k/sec.
Ik kan niet met creditcart betalen dus dan blijven pfcorner, virtualbox en tweaknews over. Over tweaknews hoor ik heel veel slechte verhalen. Dat de abbonees van tweakdsl een payserver nemen zegt genoeg lijkt me
hmm hopelijk wel, heb sinds vandaag ook ff een proef abbo. alleen mis zoeken dus.. nu moet ik alle headers binnen trekken als er geen nzb is gepost.Shartar schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:28:
TweakNews ook ontvangen, werkt prima. Volgens mij (afgaande op het TweakDSL topic) is Xpat bij TweakNews tijdelijk uitgezet om de serverload te beperken, er waren problemen met corrupte artikelen e.d. Ik ga ervanuit dat Xpat straks gewoon weer gebruikt kan worden, maar zeker weten doe ik dit nog niet.
Er zijn genoeg indexers om zelf adhv gevonden resultaten (filenamen enz) zelf alsnog een NZB te genereren.Tito schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:04:
[...]
hmm hopelijk wel, heb sinds vandaag ook ff een proef abbo. alleen mis zoeken dus.. nu moet ik alle headers binnen trekken als er geen nzb is gepost.
Nee. Als ik ze mail, dan krijg ik wel een mailtje terug met de opmerking dat ik de support-pagina moet gebruiken.XanderH schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:53:
[...]
Krijg je na het invullen van die support pagina wel een mailtje terug?
Maar na het invullen van de support pagina krijg je dus nieteens even een mailtje dat je probleem in behandeling is genomen? Dat zou je namelijk iig moeten krijgen!pven schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:34:
[...]
Nee. Als ik ze mail, dan krijg ik wel een mailtje terug met de opmerking dat ik de support-pagina moet gebruiken.
Weet je zeker dat je het goede adres hebt ingevuld?pven schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:34:
[...]
Nee. Als ik ze mail, dan krijg ik wel een mailtje terug met de opmerking dat ik de support-pagina moet gebruiken.
Klopt! Ik snap er niets van.XanderH schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:37:
[...]
Maar na het invullen van de support pagina krijg je dus nieteens even een mailtje dat je probleem in behandeling is genomen? Dat zou je namelijk iig moeten krijgen!
Yep! Uiteraard geef ik aan dat ik nog geen account heb, want ik heb immers nog niets van ze ontvangen.BusMastah schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:56:
[...]
Weet je zeker dat je het goede adres hebt ingevuld?
[ Voor 11% gewijzigd door pven op 12-12-2004 22:25 ]
Misschien is je mailaccount vol op de server (van je provider??)pven schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:13:
Vage boel! Ik zal het eens met een ander email-adres proberen.
Update: als ik het met een andere email-adres probeer, komt er wel een mailtje. Het lijkt wel alsof mijn email-adres op een spam-list staat?
Nope, want allle andere mail komt wel aan. Het is echt iets tussen Astraweb en mijn domein (of tussen Astraweb en TiscaliBusMastah schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:51:
[...]
Misschien is je mailaccount vol op de server (van je provider??)
En komt er dus geen nieuwe mail bij.
Je zal niet de eerste zijn die dit overkomt.
Ik heb ook een accountje bij astraweb. Met mijn hccnet adsl lijntje van 2240kbit (280kbyte) haal ik ruim over de 200KB/s. Als je zo'n 25gb account hebt genomen, mag je meerdere keren tegelijk connecten. Ik connect 4x met grabit. Het mag onbeperkt, maar met 4x haal ik genoeg snelheid.Coenen schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:59:
Het gaat niet zo hard als met Giganews, met 120KB heb je het wel gehad.
Als Wanadoo niet denderend loopt dan zal je uiteraard niet je hele verbinding opeens dichttrekken omdat je op een snelle nieuwsserver zitCoenen schreef op maandag 13 december 2004 @ 09:20:
Ik heb 4 connecties, in de FAQ zag ik gister dat dit het max was, of dat het genoeg zou moeten zijn. M'n Wannadoo 3Mbit verbinding trek ik hier niet mee dicht.
Als het jou wel lukt dan zal het wannadoo wel weer zijn, dat liep gister toch al niet zo denderend.
Hmm zit nu op stage, dus kan niet zo kijken, maar volgens mij heb ik a.b.ftn.nzb wel bij tweak news maar ftd.nzb niet.Aikon schreef op maandag 13 december 2004 @ 11:05:
[...]
Als Wanadoo niet denderend loopt dan zal je uiteraard niet je hele verbinding opeens dichttrekken omdat je op een snelle nieuwsserver zit
Over Tweaknews ben ik nu wel tevreden, loopt altijd maximaal en is behoorlijk compleet. Ik snap alleen niet waarom a.b.ftn.nzb niet erop staat?
[ Voor 18% gewijzigd door Xandrios op 13-12-2004 15:59 ]
Weet jij ook of xpat terug komt dan?Xandrios schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:55:
Mocht een groep er echt niet opstaan, kun je altijd even mailen om hem te laten toevoegen natuurlijk. Maar het lijkt me sterk dat een populaire groep er niet tussen zou zitten eigenlijk. Ikzelf heb dat probleem nog nooit gehad iig
[edit]
Even gecontroleerd, a.b.ftd.nzb en a.b.ftn.nzb zijn beide gewoon beschikbaar hoor
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq