Betaalde newsservers met binaries [deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag mijn usenetserver opgezegd omdat ik heel erg ontevreden ben! ik heb al maanden last van dissconnects en lage(re) snelheid. en nu is het helemaal onmogelijk om verbinding te maken. :( :( :(

wil nu dus een andere account (mijn account bij usenet duurt nog +/- 1,5 maand schat ik) en dan wil ik een andere. ik wil onbeperkt downloaden en uploaden. aantal draadjes vind ik niet zo belangrijk als het maar snel genoeg is, wat ik wel graag wil is dat ik het normaal via internet bankieren kan betalen aangezien ik geen creditcard heb

iemand tips voor me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:37
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:04:
ik heb vandaag mijn usenetserver opgezegd
[..]
aangezien ik geen creditcard heb
AFAIK heb je voor een UNS-account wel een creditcard nodig. Hoe heb je dat betaald als je geen creditcard hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:07:
[...]

AFAIK heb je voor een UNS-account wel een creditcard nodig. Hoe heb je dat betaald als je geen creditcard hebt?
via een vriend van mij, ging ook wel goed en zal ook wel weer zo kunnen. maar liever regel ik het zonder creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:17:
[...]

via een vriend van mij, ging ook wel goed en zal ook wel weer zo kunnen. maar liever regel ik het zonder creditcard
VirtualBox, maar dat is wel een stuk duurder dan UseNetServer (€ 49,- voor 3 maanden). En dat terwijl ze gewoon een reseller van UseNetServer zijn. :+
Als je echt kwaliteit wil, moet je óf voor NewsHosting óf voor GigaNews gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:23:
[...]

VirtualBox, maar dat is wel een stuk duurder dan UseNetServer (€ 49,- voor 3 maanden). En dat terwijl ze gewoon een reseller van UseNetServer zijn. :+
giganews is erg duur en die andere kan niet met de bank maar lijkt me verder wel ok.

zijn er echt niet meer die je gewoon per bank kan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:53

Wildfire

Joy to the world!

G*dverd*mme... die problemen bij UNS duren nu wel heel erg lang.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
sylvesterrr schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:23:
Ik heb even een reverse traceroute gedaan vanuit NewsHosting, maar die loopt bij mij, net als UNS, over above.net, hoogstwaarschijnlijk de reden van mijn snelheidsverlies overdag. Voor mij is dat dus geen serieus alternatief helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleM schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:53:
[...]
Ik heb even een reverse traceroute gedaan vanuit NewsHosting, maar die loopt bij mij, net als UNS, over above.net, hoogstwaarschijnlijk de reden van mijn snelheidsverlies overdag. Voor mij is dat dus geen serieus alternatief helaas.
ik denk dat dat dan voor mij ook op gaat :'(

GVD waarom is er geen fatsoenlijke nederlandse payserver :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:48:
G*dverd*mme... die problemen bij UNS duren nu wel heel erg lang.
dude zeg het op, want het is al maanden trouble met die gasten, en nu is het HEEEEEEL erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
TripleM schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:53:
[...]
Moet je even de support mailen voor een (gratis) testaccount. Je trekt je 8mbit-lijntje met gemak vol. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:58:
[...]

dude zeg het op, want het is al maanden trouble met die gasten, en nu is het HEEEEEEL erg.
Mag jij me vertellen waar ik voor $39.95 per drie maanden (of goedkoper) toegang heb tot een goede payserver. UNS Zit net aan de limiet van m'n budget...

Als ik het geld had, was het simpel... dan koos ik Giganews met hun Europese serverfarm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op maandag 29 november 2004 @ 01:20:
[...]

Mag jij me vertellen waar ik voor $39.95 per drie maanden (of goedkoper) toegang heb tot een goede payserver. UNS Zit net aan de limiet van m'n budget...

Als ik het geld had, was het simpel... dan koos ik Giganews met hun Europese serverfarm...
giganews schijnt idd erg goed te zijn, helaas is dat echt te duur voor me. 24,95$ per maand :'(

maar ja UNS is echt te bagger voor woorden, al maanden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 01:31:
[...]

giganews schijnt idd erg goed te zijn, helaas is dat echt te duur voor me. 24,95$ per maand :'(

maar ja UNS is echt te bagger voor woorden, al maanden!
Qua connectiviteit, retentie en compleetheid heb ik tot nu toe eigenlijk geen problemen gehad met UNS. Wèl qua snelheid... waar ze beloven iets aan te doen door nieuwe links naar Europa te installeren, maar dat gebeurt ook maar niet. En qua headerspeed zouden er ook al verbeteringen moeten zijn, maar daar heb ik niets van gemerkt.

Misschien dat ik dan toch maar (tijdelijk) overstap naar Giganews, voor een maandje of twee. Kijk ik daarna wel weer of ze bij UNS de zaken weer op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Wildfire schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:12:
[...]

Qua connectiviteit, retentie en compleetheid heb ik tot nu toe eigenlijk geen problemen gehad met UNS. Wèl qua snelheid... waar ze beloven iets aan te doen door nieuwe links naar Europa te installeren, maar dat gebeurt ook maar niet. En qua headerspeed zouden er ook al verbeteringen moeten zijn, maar daar heb ik niets van gemerkt.

Misschien dat ik dan toch maar (tijdelijk) overstap naar Giganews, voor een maandje of twee. Kijk ik daarna wel weer of ze bij UNS de zaken weer op orde hebben.
Ik zit tot januari nog bij UNS, heb 3-mnd gebeuren...

Op dit moment is UNS echt helemaal beroerd. Vorige week kwam ik eindelijk weer boven de 500k/sec uit, na weken rond de 300 gehangen te hebben. Laatste paar dagen haal ik amper de 100, als ik uberhaupt al kan connecten.

Gelukkig heb ik een hele bups andere servers als backup ;)
- Supernews (Demon), 2 draadjes, snelheid matig, retentie varierend per groep
- Newszilla (XS4All), 3 draadjes van zo'n 20k/sec. Retentie is goed, in de groepen die ze dan hebben tenminste.
- Kabelfoon (caiway): 0wnage, 4 dagen retentie, ook in de dumpgroepen, en ook a.b.ftn en a.b.dvd enz zitten erop. Snelheid: met 3 draadjes al strak 800, terwijl ik er 12 kan gebruiken ;)

Na januarie, als UNS dan niet verbeterd is, ga ik newshosting eens proberen, die zitten op hetzelfde bedrag als UNS. Giganews is ook geweldig, zowel snelheid als retentie, alleen meteen ook een klap duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

DJSmiley schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:45:
[...]

Ik zit tot januari nog bij UNS, heb 3-mnd gebeuren...
Ik heb ze bij m'n cancellation mailtje ook maar meteen gezegd dat een refund gezien alle problemen van de laatste maanden wel op z'n plek is. En anders kaart ik het bij Mastercard aan.
Op dit moment is UNS echt helemaal beroerd. Vorige week kwam ik eindelijk weer boven de 500k/sec uit, na weken rond de 300 gehangen te hebben. Laatste paar dagen haal ik amper de 100, als ik uberhaupt al kan connecten.
UNS Is bij mij al een maand of twee beroerd. Lage downloadspeeds, header speeds zijn superlaag... en momenteel liggen ze al anderhalve dag op hun achterwerk.
Gelukkig heb ik een hele bups andere servers als backup ;)
- Supernews (Demon), 2 draadjes, snelheid matig, retentie varierend per groep
Heb ik ook, maar is niet echt bruikbaar. Erg brak, erg langzaam... blergh!
Na januarie, als UNS dan niet verbeterd is, ga ik newshosting eens proberen, die zitten op hetzelfde bedrag als UNS. Giganews is ook geweldig, zowel snelheid als retentie, alleen meteen ook een klap duurder.
Is geen optie. Newshosting loopt via Above.net naar Nederland met als gevolg lage download snelheden...

Ik heb nu zelf Giganews gepakt, voor een maand of twee. Prachtig, header speeds van 800 kilobyte/sec! Da's wel wat beter dan die uiterst magere 50 kilobyte/sec die ik bij UNS had... (en die 50 was dan nog aan de hoge kant)

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 29-11-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:59:
[...]

Heb nu even niet zo veel tijd, hoor het vaker langs komen..

http://www.newsgroupservers.net/

Dit is er 1 van

Maar jullie ervaring zijn dus heel anders? hmm, vaag dan....
Is heel gemakkelijk gezegd op deze site.Je gaat toch niet hier vanuit kijken en dan een payserver nemen.Je kijk toch op de site van de desbetreffende payserver en lees de algemene voorwaarden door etc.

De meeste mensen gaan er vanuit wat andere sites neerzetten maar gaan er niet van uit wat ze op de payserver site neerzetten.

Ik ga eens contact opnemen met deze club.Want er klop geen bal van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 01:31:
$24,95 is zo'n €18,50. Valt toch wel mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:26

TFHfony

Professional Weirdo

Ik heb eerder deze maand mijn abbo bij UNS ook maar opgezegd. Het oplossen van de problemen duurde mij toch iets te lang. Op zich wel jammer, want als alles daar werkt, werkt het ook goed.
Ik heb daarna een account genomen bij Eweka -> De grootse fout van de afgelopen tijd. Na dat ik er 1 dag bij zat waren er problemen en heb ik ruim 3 dagen niet kunnen connecten. Dan moet je, terwijl het probleem bij hun ligt, bellen a 0,80 cent p/m en je zit zo een paar minuten aan de lijn.
Krijg ik daar een of ander brutaal heerschap aan de lijn: "Tja, euh.. We zijn Giganews niet. Als je kwaliteit wilt ga je daar maar naar toe" "Nee, geld terug geven over dagen dat de boel niet werkt doen we niet. Ook je abbo voor 3 dagen verlengen beginnen we niet aan. Ook al is het onze schuld: jij bent de gene die pech heeft"
B*LL*N TENT.. Dat is alles wat ik er van kan zeggen. You get what you pay for I guess.
Anyway, ik zit nu bij Giganews a US$ 25,- per maand. Echt PERFECT. Retentie van dik 50 dagen, headers zo'n 600kbyte/sec (1 thread) en downloaden met 2 threads trekt mijn verbinding al vol (840 kbyte/sec). Had ik eerder moeten doen.
Maargoed, ik kan maar 1 tip geven: Blijf ver weg van Eweka! :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Uhuruburu schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:42:
[...]

$24,95 is zo'n €18,50. Valt toch wel mee? :)
UNS kost $39.95 per 3 maanden dus dan is Giganews wel duur. Maar goed ik kan nu alweer een paar uur niet connecten op UNS dus ook maar ff een Giganews accountje testen.

edit: zo dat werkt mooi. Net in newsleecher de Giganews server dr bijgezet en hoppa meteen mijn volledige verbinding vol.

[ Voor 19% gewijzigd door Zipsop op 29-11-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Ik zit ook bij uns en ik moet zeggen dat er wel veel storing is de laatste tijd zeg! Ik heb zo een drie maanden abo, maar wat het vreemde is dat ik helemaal nog niks betaalt heb en dat aangezien ik al 2 maanden volop download!

Toch vraag ik mij nu af om een andere abo te zoeken. Er is nu te vaak storing en op bepaalde tijden een lagere snelheid :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand enig idee of het uploaden bij NewsHosting min-of-meer anoniem is (net zoals bij UseNetServer)?

(Ik heb het gehad met UNS en ben aan het kijken of ik over kan stappen naar NH.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

* Jive is juist weer blij met UNS, want het gaat hier weer met 600 kb/s + door de lijn heen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Jive schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:22:
* Jive is juist weer blij met UNS, want het gaat hier weer met 600 kb/s + door de lijn heen.
Totdat ze over een paar dagen weer tegen een ander probleem aanlopen.

Lange tijd heb ik het zelf nog ontkend, maar vandaag heb ik toch het licht gezien. Bij UNS strompel je van de ene naar de andere storing, terwijl UNS allemaal loze beloftes doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:31:
[...]

Totdat ze over een paar dagen weer tegen een ander probleem aanlopen.

Lange tijd heb ik het zelf nog ontkend, maar vandaag heb ik toch het licht gezien. Bij UNS strompel je van de ene naar de andere storing, terwijl UNS allemaal loze beloftes doet...
helemaal mee eens ik heb het ook erg lang aangekeken, ben het nu ECHT zat

nu nog op zoek naar een goedkoop alternatief en HEEL graag 1 die EN betaalbaar is EN met normale bank betaald kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Laatst online: 16-08 21:22
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 03:47:
[...]

Ok, Giganews is inderdaad sneller en heeft een betere retentie nog dan newshosting. Alleen 1 probleem, ze leveren geen unlimited abo's. Tenminste, niet echt, het is inmiddels wel algemeen bekend dat ze bij 120 GB per maand een drastische speedcap hanteren tot het einde van de betreffende maand. Feit dat dit niet vermeld wordt bij het afsluiten van een abonnement is natuurlijk ernstig.. Voor echt zware downloaders is giganews hierdoor niet interessant.
Verschillende mensen downloaden rond de 600-700 gig per maand via Giganews (wat ze er mee doen weet ik niet, maar goed), en deze kunnen gewoon met volle pijp blijven loaden.

Ik heb trouwens vandaag mijn abbonement op Usenetserver opgezegd, en ben nu abbonee bij Giganews. Tot nu toe bevalt het goed :)

[ Voor 9% gewijzigd door Sjoan op 30-11-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:57
Jeuj, als iedereen zo doorgaat, heeft UNS dadelijk meteen geen capaciteitsproblemen meer :+

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:46:
[...]

helemaal mee eens ik heb het ook erg lang aangekeken, ben het nu ECHT zat

nu nog op zoek naar een goedkoop alternatief en HEEL graag 1 die EN betaalbaar is EN met normale bank betaald kan worden
Dan kom je denk ik bij eweka uit. Ik ben van UNS naar eweka overgestapt. tot nu toe bevalt het best. Niet altijd even constant, maar toch meestal tussen de 400kb/s en 800 kb/s (max voor mijn lijntje). Is prima vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Eweka had in de twee weken dat ik em gebruikte evenveel problemen als UNS dat in een paar maanden had. Geen Eweka meer voor mij dus.
UNS heeft de laatste tijd heel wat problemen, dus geen UNS meer voor mij.
VirtualBox is te duur omdat het maar een reseller van UNS (nolimit) en NewsHosting (4ever) is.
GigaNews & NewsHosting zijn de enige nieuwsservers waar ik geen negatieve verhalen over heb gehoord en ik ook geen slechte ervaringen mee heb.
Een unlimited abo bij VirtualBox kost je € 49 per 3 maanden, bij GigaNews kost je dat € 57 per 3 maanden. 3x raden voor welke nieuwsserver ik dan kies. ;)

GigaNews is per maand omgerekend € 7 duurder dan NewsHosting. Ik twijfel of ik weer naar NewsHosting wil gaan, want headers ophalen gaat bij GigaNews bliksemsnel (ik heb ook een abo op NewzBin, maar soms wil je toch headers ophalen). De retentie van GigaNews is ook heerlijk.
Daarnaast heeft GigaNews een serverfarm in Amsterdam staan, wat ook erg fijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 15:26

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 03:47:
[...]
Ok, Giganews is inderdaad sneller en heeft een betere retentie nog dan newshosting. Alleen 1 probleem, ze leveren geen unlimited abo's. Tenminste, niet echt, het is inmiddels wel algemeen bekend dat ze bij 120 GB per maand een drastische speedcap hanteren tot het einde van de betreffende maand. Feit dat dit niet vermeld wordt bij het afsluiten van een abonnement is natuurlijk ernstig.. Voor echt zware downloaders is giganews hierdoor niet interessant.
Nou, ik kan je zeggen dat dat niet klopt:

Transfer (since 11/07/04) 232.91GB/0.00GB
Type D/L Billed Free
Articles 232.91GB 232.91GB 0.00GB
Headers 7.50GB 0.00GB 7.50GB
Total 240.41GB 232.91GB 7.50GB
Next Rotation Date 12/07/04
Projected Usage 314.90GB

En ik heb nog niets gemerkt van een evt. speedcap....

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag overgestapt op Giganews want ik werd gek van de problemen bij UNS... ik had nog wel 1.5 maand te gaan maar ik heb een boze mail gestuurd met daarin een aanvraag tot refund...
Giganews is misschien een stuk duurder maar ik betaal graag voor iets goeds..
Nu maar hopen dat het me ook bevalt..
Trouwens nu die dollar zo laag staat zijn dit soort dingen toch wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

@Wildfire : Tja, ik heb toch tot eind van december UNS, omdat ze de 27 afgeschreven hadden, dus dat zie ik dan wel weer ... heb er iig HEEEEL wat dvd's doorheen gejast, en dat is tot nu toe eigenlijk bijna altijd prima gegaan.

@Legolas : Suc6 met zoeken, je vind ze namelijk niet want ze zijn er niet, tis allemaal met CC of met resellers-onzin.

Ik kijk het nu nog effe aan, want als ik de speedtest doe bij giganews gaatie voor mij niet sneller dan usenetserver nu heeft, en das een beperking in het xs4all netwerk vrees ik, want op de ftp van xs doetie ook dezelfde snelheid.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
* Chello <> UNS ging bij mij altijd perfect, af en toe inderdaad wel een storing, maar over het algemeen perfect. De verbinding ging via het eigen netwerk van UPC.
* Xs4all <> UNS lijkt ook prima te gaan, behalve die storing in het weekend. Ik ga via het DE.eurorings.net (KPN) netwerk naar UNS (fiber.net)
* Xandrios (met TweakDSL) schijnt met dezelfde server behoorlijk vaak troubles te hebben, hij gaat via flagtel.com netwerk.
Misschien wordt de brakheid met UNS vaak veroorzaakt door brakke routes?

[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 30-11-2004 11:48 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Laatst online: 12:27

Kroontje

...

Ik heb gisteravond UNS ook opgezegd en een abbo genomen bij Giganews voor $24,95 per maand. Ook meteen een e-mail terug van UNS dat de problemen zo goed als verholpen waren en dat mijn account opgeheven zou worden.

En na die mail ontvangen te hebben, ging het connecten ook weer prima met UNS. :/

Met Giganews kan ik maar 4 connecties openen en kom met die 4 lijntjes niet aan mijn max. (8/1 abbo Demon) terwijl me dat wel lukt met UNS. In de FAQ van Giganews wordt vermeld dat je max 10 connecties open kan hebben staan ?! Op het moment connect ik naar news.gig.... Is het verstandiger om naar de europese te connecten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste dagen een probleem met downloaden..
Ik krijg maar gedeeltes van een file van 50 mb binnen bijv de ene 1.4 mb de andere wel helemaal..
Terwijl toch alle files compleet op de server staan.. Zowel met UNS als met Giga..
wat kan hiervan het probleem zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
Kroontje1981 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:48:
...
Met Giganews kan ik maar 4 connecties openen en kom met die 4 lijntjes niet aan mijn max. (8/1 abbo Demon) terwijl me dat wel lukt met UNS. In de FAQ van Giganews wordt vermeld dat je max 10 connecties open kan hebben staan ?! Op het moment connect ik naar news.gig.... Is het verstandiger om naar de europese te connecten ?
Kwestie van lezen: 10 connecties is bij de limited accounts, 4 draadjes bij de unlimited abbonementen.

en de europese... tja, als je liever download vanuit USA ipv Amsterdam (AMS-IX) dan moet je t zo houden, ik zou zeker news-europe.giganews.com doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb gisteravond UNS ook opgezegd en een abbo genomen bij Giganews voor $24,95 per maand. Ook meteen een e-mail terug van UNS dat de problemen zo goed als verholpen waren en dat mijn account opgeheven zou worden.

En na die mail ontvangen te hebben, ging het connecten ook weer prima met UNS. :/

Het zou helpen als je de site van Giganews eens goed had gelezen... de unlimited accounts zijn gelimited tot vier connecties. Verder kun je met een 8 mbit lijn uitstekend je verbinding dichttrekken, als je tenminste zo wijs bent news-europe.giganews.com te gebruiken -- die serverfarm hier in Nederland hebben ze niet voor niets! :)

Ik haal zelf iig lekker 850 kilobyte/sec op m'n 8 mbit lijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ik heb ook een Demon 8/1-lijntje, en ik kan met twee thread m'n lijn volproppen (met één thread kan ik al zo'n 600 kB/s downloaden).
Probeer news-europe.giganews.com, misschien is dat bij jou wel wat sneller. Met news.giganews.com kan ik met twee threads m'n lijntje ook volgooien hoor, daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Laatst online: 12:27

Kroontje

...

Wildfire schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:02:
[...]
Het zou helpen als je de site van Giganews eens goed had gelezen...
Waarschijnlijk overheen gelezen, neem me niet kwalijk.

Ik heb zowel de europese als USA versie geprobeerd. Op allebei de servers rond de 600 kb/s. Zal vanavond nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:08
Mensen die graag willen overstappen van UNS, er is zojuist een Nederlandse dienst online gegaan: TweakNews.

Kosten zijn &#127;€7.95 per maand, minimaal 10 dagen retentie. En gewoon op een normale manier betalen zonder Creditcard.

Voordeel is ook dat Tiscali klanten gewoon deze kunnen gebruiken, iets wat met Eweka niet meer kan bijvoorbeeld ;)

Het leukste is nog: 3 weken gratis uitproberen :)

10 Dagen retentie
géén downloadlimiet
80.000 groepen
3 weken gratis op proef
4 threads van 1,5 Mbit /sec
Alle grootte binary groepen
16 TB online
Gratis voor Tweak Abbonnees

Bestel en probeer TweakNews 3 weken gratis uit

[ Voor 33% gewijzigd door Xandrios op 30-11-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heeft TweakNews een relatie met T.net?

Op die site staat overigens nog niet veel info; bv. welke groepen en of uploaden anoniem kan.
pven schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:28:
Iemand enig idee of het uploaden bij NewsHosting min-of-meer anoniem is (net zoals bij UseNetServer)?
Iemand? :?

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 30-11-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
pven schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:39:
Heeft TweakNews een relatie met T.net?

Op die site staat overigens nog niet veel info; bv. welke groepen en of uploaden anoniem kan.

[...]

Iemand? :?
TweakNews is een product van Cambrium. Alleen de naam heeft iets te maken met T.net ;)

Informatie is idd een beetje karig op dit moment....Ik heb iemand van daar even gevraagd om meer info :)

[edit]
Het forumulier dat er nu staat is puur en alleen voor het testaccount. Na drie weken krijg je een papieren formulier toegestuurd, die je moet ondertekenen om de dienst te behouden voor 7.95 per maand.

Anoniem posten zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn verwacht ik.

[ Voor 27% gewijzigd door Xandrios op 30-11-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
Xandrios schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:38:
Mensen die graag willen overstappen van UNS, er is zojuist een Nederlandse dienst online gegaan: TweakNews.

Kosten zijn €7.95 per maand, minimaal 10 dagen retentie. En gewoon op een normale manier betalen zonder Creditcard.

Voordeel is ook dat Tiscali klanten gewoon deze kunnen gebruiken, iets wat met Eweka niet meer kan bijvoorbeeld ;)

[...]
Nice...

Alleen een overzicht van de gevoerde groepen zou idd niet verkeerd zijn. En 4x1.5Mbit = 6Mbit max, dus een 8mbit trek je er NIET mee dicht? (al is 6Mbit stabiel beter dan een beroerde 8Mbit lijn)

enne, Tiscali en Eweka kan trouwens, was geloof ik een oplossing voor. Alleen laat de stabiliteit van Eweka het nog wel eens afweten als ik het topic zo mag geloven.

Verder.. hoe zit jullie facturering in elkaar? Net als eweka per ontvangen betaling weer een maandje erop, niet betalen = afgelopen met account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Tweaknews is van TweakDSL dat weer van Cambrium is en die werken weldegelijk samen met tweakers.net hoor :). Tweakers doet veel aan promotie en reclame (via normale (text)banners) en volgens mij krijgt tweakers weer een klein beetje geld van cambrium voor elke aansluiting.

Het zijn wel volledig losstaande bedrijven, maar ze werken met die tweak-producten wel samen :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Xandrios schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:44:
anoniem posten zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn verwacht ik.
Unaniem posten? 8)7

[ Voor 2% gewijzigd door Xandrios op 30-11-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
over tweaknews.

- eerst een proefabbo van 3 weken, bij het aanvragen van een proefabo krijg je ook een contractje, stuur je deze op wordt hij omgezet naar een 'vaste' abo zoniet gaat niets automagisch verder.
- maandelijks mogelijk om op te zeggen
- niet anoniem te posten
- geen filters op groepen
- geen datalimieten.

Tweakdsl gebruikers kunnen gebruik maken van de volledige bandbreedte van hun verbinding op de newsserver

Een overzicht van de meestgebruikte groepen:
http://www.tweaknews.nl/01.html

[ Voor 24% gewijzigd door Teckna op 30-11-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Hoe kom je daar nou bij? Dat zei ik helemaal niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
Ik lees hier dat bij de meeste inmiddels de UNS weer op volle snelheid pomt.... maar ik kom niet hoger dan 350k/s ...... beetje jammer als je 1280k/s kan hebben.....
Wordt tijd voor een overstapje zo gok ik.
Jammer dat die Tweaknews maar 6mbit geeft anders was dat leuk alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:55:
Ik heb de laatste dagen een probleem met downloaden..
Ik krijg maar gedeeltes van een file van 50 mb binnen bijv de ene 1.4 mb de andere wel helemaal..
Terwijl toch alle files compleet op de server staan.. Zowel met UNS als met Giga..
wat kan hiervan het probleem zijn??
Iemand??? Nu heb ik wel veel complete files van 50 mb maar soms zitten er dan weer een paar bij van 2 of 3 mb, paar files later gaat ie wel weer goed..
Hoe kan dit toch??
De files staan er wel compleet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:33:
[...]

Iemand??? Nu heb ik wel veel complete files van 50 mb maar soms zitten er dan weer een paar bij van 2 of 3 mb, paar files later gaat ie wel weer goed..
Hoe kan dit toch??
De files staan er wel compleet op..
Wanneer zijn de bestanden gepost en wat voor retentie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Nou ben benieuwd, heb Tweaknews aangevraagd om toch die 3 wkn even te proberen....
Aan het eind van de vragen kreeg ik de melding dat ik een brief met inloggegevens zou krijgen (zsm).
Krijg ik die per electronische post of via de authentieke paard-en-wagen-methode?

UNS ligt er alweer helemaal uit.... gvd.... denk nou dan maar ff Multikabel's eigen newsgebeuren gebruiken en ja hoor.... tussen de 0, en 20KB max!

[ Voor 25% gewijzigd door ScooBY_DoO op 30-11-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
ScooBY_DoO schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:07:
Nou ben benieuwd, heb Tweaknews aangevraagd om toch die 3 wkn even te proberen....
Aan het eind van de vragen kreeg ik de melding dat ik een brief met inloggegevens zou krijgen (zsm).
Krijg ik die per electronische post of via de authentieke paard-en-wagen-methode?
De paard en wagen methode ;)
komt door de wachtwoorden e.d. die gestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScooBY_DoO schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:05:
[...]

Wanneer zijn de bestanden gepost en wat voor retentie heb je?
ja gisteren. en ik heb giganews dus met de retentie zit het wel snor
als ik daarna de bestanden nog een keer download dat doet hij het meestal wel weer goed
soms ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Dan zal het wel aan je newsreader liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

sylvesterrr schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:44:
Dan zal het wel aan je newsreader liggen.
Denk ik ook, ik heb ook Giganews en heb geen enkel probleem.

-- Edit: woei, ben nu met zo'n 800 kilobyte/sec aan het downloaden bij Giganews! Dat heb ik bij Usenetserver *nooit* gekund op dit tijdstip... :P

[ Voor 26% gewijzigd door Wildfire op 30-11-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad maar hoe kan dat nou.. ik heb een aangeschafte versie van newsleecher... #$@#%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Hmm, ik heb totaal geen snelheidsproblemen bij USN, maar problemen met inloggen des te meer.
Overigens mag ik niet klagen, net weer m'n creditcard afschrift gehad met daarop de € 11,50 voor USN. Heerlijk die lage dollar!

[ Voor 42% gewijzigd door MaZo op 30-11-2004 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Moet zeggen dat die nieuwe newsleecher beta 8 met supersearch voortreffelijk werkt!

Ben bij niks subscrided en heb geen ene header gedownload, maar toch download ik alles wat ik wil :P

Ontopic

Usenet loopt bij mij nu wel weer goed. Even aankijken tot 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik heb afgelopen dagen de nieuwsgroepen ook herontdekt en overweeg nu om ook een betaalde newsserver te gaan gebruiken (De newsserver van hccnet is niet zo snel, Maar de de dingen die ik zoek staan er wel op).

Omdat ik niet zoveel download in de maand, leek me astraweb wel een oplossing, daar kan je gewoon 25GB downloaden voor een prikkie (en ik denk dat ik daar zeker 2 maand mee vooruit kan)

Zijn er meer newsservers die iets dergelijks aanbieden? Of is astraweb gewoon een goeie?

Ander vraagje: Ik gebruik nu grabit en dat vind ik al moeilijk genoeg. Is dit een goede nieuwslezer, of raad je een ander aan?

djeez, ik voel me echt zooon n00b :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 10:43
ik kan me bij tweaknews niet inschrijven, hij geeft de melding dak ik mijn rekeningnummer in moet vullen maar ik heb geen vakje om deze in te vullen (en dat wil ik natuurlijk niet)

hondennamen.info Openscheermes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Raymond schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:19:
Omdat ik niet zoveel download in de maand, leek me astraweb wel een oplossing, daar kan je gewoon 25GB downloaden voor een prikkie (en ik denk dat ik daar zeker 2 maand mee vooruit kan)
25GB is NIKS (als je dvd'tjes downloadt :+)
Zijn er meer newsservers die iets dergelijks aanbieden? Of is astraweb gewoon een goeie?
• VirtualBox
• GigaNews
• NewsHosting
Ander vraagje: Ik gebruik nu grabit en dat vind ik al moeilijk genoeg. Is dit een goede nieuwslezer, of raad je een ander aan?
GrabIt vind ik een newsreader voor newbies. Ik zou NewsLeecher of XNews (geavanceerd) gebruiken. Ikzelf gebruik NewsLeecher.
djeez, ik voel me echt zooon n00b :o
http://www.binaries4all.nl/
http://www.tuts4u.com/
http://www.voordummies.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Bedankt voor de tips! Ik ga het eens proberen bij astraweb, $10 kan ik nog wel lijden :)
DVD's downloaden doe ik niet, dus dat scheelt al weer.

Is er ook een topic als deze over newsreaders, of mag ik daar hier ook over babbelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
appetoe schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:31:
ik kan me bij tweaknews niet inschrijven, hij geeft de melding dak ik mijn rekeningnummer in moet vullen maar ik heb geen vakje om deze in te vullen (en dat wil ik natuurlijk niet)
Inmiddels is hij alweer teruggeplaatst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Raymond schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:01:
Bedankt voor de tips! Ik ga het eens proberen bij astraweb, $10 kan ik nog wel lijden :)
DVD's downloaden doe ik niet, dus dat scheelt al weer.

Is er ook een topic als deze over newsreaders, of mag ik daar hier ook over babbelen?
Ik zou daar een los topic in SA of IT over openen, newsleecher is momenteel de populairste. Die gebruik ik ook, heeft een ingebouwde search engine die nu nog gratis is en die echt helemaal te gek is.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
JvS schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:24:
[...]

Ik zou daar een los topic in SA of IT over openen, newsleecher is momenteel de populairste. Die gebruik ik ook, heeft een ingebouwde search engine die nu nog gratis is en die echt helemaal te gek is.
[rml][ Gebruikerservaringen] Newsleecher *[/rml]
[rml][ Discussie] Usenet clients & hun features[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Xandrios schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 13:38:

[...]
Dude, sinds Tiscali gebruikers hebben in totaal 1 week niet van Eweka gebruik kunnen maken, daarna via een omweg wel. En sinds Tiscali "ineens" met iedereen wil peeren (ze bieden zelf eens iets aan) kan iedereen met Tiscali gewoon gebruik maken v/d dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
pven schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:28:

(Ik heb het gehad met UNS en ben aan het kijken of ik over kan stappen naar NH.)
Ik weet van Usenetserver dat je anoniem kan posten, maar is dat ook zo bij newshosting en giganews?

Was nog steeds niemand die daar een antwoord op heeft gegeven, right?

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
BusMastah schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:47:
[...]

Ik weet van Usenetserver dat je anoniem kan posten, maar is dat ook zo bij newshosting en giganews?

Was nog steeds niemand die daar een antwoord op heeft gegeven, right?
Ja, bij newshosting & giganews post je ook anoniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

Ik ben van plan om morgen (na lang en uitvoerig nadenken) een accountje te nemen bij Newshosting.com. Als laatste wil ik m'n mede-leechers ook nog ff vragen of dit een juiste keuze is of dat bijv. giganews toch beter is. Waarom vraag ik dit: je ziet over de diverse providers vaak HEEEL erg positieve reacties, maar soms ook negatieve en dit over en weer.
DUS mijn vraag: newshosting of giganews!
(o, ja. accountje dat ik wil nemen is: unlimited voor $ 83.70 voor 6 maand.

[ Voor 10% gewijzigd door beerns op 02-12-2004 19:53 ]

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
sylvesterrr schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:57:
[...]

Thx! Staat dat ook nog ergens op een pagina'tje bij ze?

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
beerns schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:49:
Ik ben van plan om morgen (na lang en uitvoerig nadenken) een accountje te nemen bij Newshosting.com. Als laatste wil ik m'n mede-leechers ook nog ff vragen of dit een juiste keuze is of dat bijv. giganews toch beter is. Waarom vraag ik dit: je ziet over de diverse providers vaak HEEEL erg positieve reacties, maar soms ook negatieve en dit over en weer.
DUS mijn vraag: newshosting of giganews!
(o, ja. accountje dat ik wil nemen is: unlimited voor $ 83.70 voor 6 maand.
Heb net een 10gig accountje genomen bij newshosting, bevalt erg goed.
Dag of dertig retentie in de grote groepen.

Wat je je moet afvragen is denk ik het volgende:
Is 50 i.p.v. 30 dagen retentie je een dollar of 66 extra per half jaar waard?

Zelf twijfel ik ook nog tussen deze twee, denk dat het giganews wordt vanwege de europese server.

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
sylvesterrr schreef op donderdag 02 december 2004 @ 17:57:
[...]

Weet je dat zeker van NH? Ik heb het ze gevraagd en het enige wat ik terugkrijg is dat ze je upload niet aanpassen ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Punica- schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:52:
[...]

Dude, sinds Tiscali gebruikers hebben in totaal 1 week niet van Eweka gebruik kunnen maken, daarna via een omweg wel. En sinds Tiscali "ineens" met iedereen wil peeren (ze bieden zelf eens iets aan) kan iedereen met Tiscali gewoon gebruik maken v/d dienst.
Om je eigen woorden maar even te gebruiken: Dude, dat is onzin.
Ik snap best dat je je bedrijfje wil verdedigen, maar 1 week? lol :P Sorry hoor, maar imo heeft Eweka gewoon gefaalt. Hoge schulden, ADSL verkocht, en leven van een handjevol budget newsaccounts / colo machines? Nah, dat zie ik ze ook niet al te lang volhouden.

Anyway: Fijn dat het via een "truuc" wel kan (Ik wil niet weten wat voor ranzigheid daarvoor uitgehaald moet worden overigens), maar daarmee kan het officieel nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
Wie heeft voor mij een giganews Customer Referral Login ('gn#####')?

Wie het eerst reageerd heeft een meevallertje ;)

PS: Wat is die meevaller eigenlijk? Maand gratis?

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berndgeurts
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-09 07:41
tot nu toe heb ik met xs4all nog geen lastige dingen gehad, behalve dat ik niet in alle groepen kan. Als ik naar een payserver zou moeten welke zou ik dan het beste kunnen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

BusMastah schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:28:
Wie heeft voor mij een giganews Customer Referral Login ('gn#####')?

Wie het eerst reageerd heeft een meevallertje ;)

PS: Wat is die meevaller eigenlijk? Maand gratis?
http://www.giganews.com/customer/gn166258

Niet dat ik er veel mee opschiet, je krijgt 1gb/maand extra. Dat heeft niet veel nut bij een unlimited account... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
Wildfire schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:48:
[...]

http://www.giganews.com/customer/gn166258

Niet dat ik er veel mee opschiet, je krijgt 1gb/maand extra. Dat heeft niet veel nut bij een unlimited account... :)
Haha, nee dat schiet niet op nee.
Misschien dan voor iemand met een 10GB accountje?
Of toch maar jouw nummer nemen Wildfire?

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

BusMastah schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:50:
[...]

Haha, nee dat schiet niet op nee.
Misschien dan voor iemand met een 10GB accountje?
Of toch maar jouw nummer nemen Wildfire?
Ga je gang, kan ik eens zien wat ze doen als een unlimited account eigenaar als referrer optreedt... misschien een dollar of twee per maand goedkoper? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
Wildfire schreef op donderdag 02 december 2004 @ 23:51:
[...]

Ga je gang, kan ik eens zien wat ze doen als een unlimited account eigenaar als referrer optreedt... misschien een dollar of twee per maand goedkoper? :P
Done, de rest schoot niet genoeg op naar mijn zin :P

Gebeurt er al wat bij jou? :D

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand zijn inloggegevens al gehad voor de nieuwe tweaknews.nl server?
Ik heb dinsdag aangemeld en nog steeds niet gehoord van ze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook dinsdag aangemeld voor tweaknews, en net de brief ontvangen met daarin de inlogcodes. Ga het nu even uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:49

job

Even een vraagje.
Ik heb al wat zitten speuren in dit topic, maar ik ben mijn vraag geloof ik nog niet tegengekomen.
Ik heb binnenkort toegang tot het internet via een 100mbit lijntje..
Is er een newsserver die mij vlot laat downloaden..
Beetje zonde om de boel namelijk met 6mbit binnen te halen als mijn verbinding veel sneller kan.

Dus wie weet servers die zo'n 10+mbit aankunnen??

[ Voor 4% gewijzigd door job op 03-12-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:42:
Even een vraagje.
Ik heb al wat zitten speuren in dit topic, maar ik ben mijn vraag geloof ik nog niet tegengekomen.
Beetje zonde om de boel namelijk met 6mbit binnen te halen als mijn verbinding veel sneller kan.

Volgens mij kan Giganews dit aan. Ik heb wel eens gelezen dat iemand 30mbit voltrok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:04:
Ik heb me ook dinsdag aangemeld voor tweaknews, en net de brief ontvangen met daarin de inlogcodes. Ga het nu even uittesten.
Vertel hier dan even de ervaringen..Heb namelijk ook wel intresse. helemaal omdat ik geen creditcard hoef te gebruiken die ik anders moet aanvragen en dus ook weer geld kost.
en eenbeetje tweakers sponseren is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tito schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:15:
[...]

Vertel hier dan even de ervaringen..Heb namelijk ook wel intresse. helemaal omdat ik geen creditcard hoef te gebruiken die ik anders moet aanvragen en dus ook weer geld kost.
en eenbeetje tweakers sponseren is altijd goed.
Heb tweaknews nu 3 uurtjes draaien en tot op heden tevreden. Haal met 1 thread m'n maximale snelheid.(nu is dat ook niet zo moeilijk als je maar een 1120kbit verbinding hebt). De retentie is wel een stuk lager dan ik gewend ben van newshosting (om het maar niet te vergelijken met giganews), maar dat is natuurlijk bekend. En nu afwachten hoe het zit met de compleetheid van de bestanden. Daar kan ik na 3 uurtjes nog niet zoveel over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Ik heb de brief van TweakNews ook ontvangen. Ik heb em net even getest: 4 threads à 150 kB/s. Ik zal het vanavond eens verder (laten) testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
damm eweka, ze hebben op 30-11 me geld ontvangen (heb gebelt)maar ze hebben nog steeds geen usenet accaunt aangemaakt :(lekkere slechte autmatisering, kan zeker 1 usenet accaunt per uur aanmaken ofzo

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Yippeee... lol.. Tweaknews inlog binnen... meteen getest uiteraard, snap niet waar die 4x1,5Mbit vandaan komt want ik rag m'n hele lijn vol :) 10Mbit... njammie....
Nu hopen dat de retentie nog een klap omhoog gaat, dan weet ik wel waar ik voortaan m'n Euri's ga doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

Nou, heb sinds een kwartier een accountje genomen (via creditcard) bij Newshosting.
FF getest en tot nu ziet het er goed uit. Ging vrij smooth het aanmelden. Mailtje gekregen en direct m'n ww gwijzigd. Kreeg een melding dat het 10 min zou duren voordat ik daarmee dan kon downloaden, maar wijzigingen werden vrij direct doorgevoerd en ik kon direct aan de slag. Dus ben ik nu bezig om eens wat testen uit te voeren in de dvd en image groepen.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
ScooBY_DoO schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:16:
Yippeee... lol.. Tweaknews inlog binnen... meteen getest uiteraard, snap niet waar die 4x1,5Mbit vandaan komt want ik rag m'n hele lijn vol :) 10Mbit... njammie....
Doe je goed. Ik kan m'n 8mbit-lijntje niet eens volgooien. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:42:
Even een vraagje.

Als ik van giganews download met een 100mbit lijn haal ik tussen de 30 en 40mbit van de europese server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 20:25

dominic

will code for food

Damn ik moet denk ik ook maar een payserveraccountje nemen.. Ik zit normaal op newszilla van xs4all maar sinds gister is de snelheid < 1kb..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

dominic schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:49:
Damn ik moet denk ik ook maar een payserveraccountje nemen.. Ik zit normaal op newszilla van xs4all maar sinds gister is de snelheid < 1kb..
me 2. Daarom dat ik ook een accountje heb genomen en omdat newzilla zwaar gecapped is tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
sylvesterrr schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:36:
[...]

Doe je goed. Ik kan m'n 8mbit-lijntje niet eens volgooien. :/
Hmzzz sja.... dunno hier 4x300k/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Okay dan.... zo heb elke voordeel dus idd z'n nadeel....
Werkelijk ALLES wat ik inmiddels al uren met Tweaknews heb ged/l is incompleet...
Geweldig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

En bij mij (newshosting) is alles wat ik tot nog heb gedowned prima compleet en lekker snel. Ziet er goed uit! So far so good!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Punica- schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:52:
[...]

een tip voor de tiscalisten: probeer omega.tiscali.nl eens (inloggen met je tiscali username en wachtwoord).
ik trek mijn light abbo (1,1 mbit) er volledig mee vol, een vriend met 2,5 mbit ook.
Een retentie van 9,5 dagen is niet geweldig, maar zeer acceptabel voor een gratis server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
bigfoot1942 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 23:39:
[...]

een tip voor de tiscalisten: probeer omega.tiscali.nl eens (inloggen met je tiscali username en wachtwoord).
ik trek mijn light abbo (1,1 mbit) er volledig mee vol, een vriend met 2,5 mbit ook.
Een retentie van 9,5 dagen is niet geweldig, maar zeer acceptabel voor een gratis server.
Die werkt inderdaad goed. Echter: ik vind wel dat het erg vaak offline is. Maar goed: ik heb zelfs iets met Tiscali binnen kunnen trekken, toen UNS down was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

BusMastah schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:00:
[...]

Done, de rest schoot niet genoeg op naar mijn zin :P

Gebeurt er al wat bij jou? :D
Niets, helemaal niets. Er staat nog niet eens dat ik überhaupt iemand gereferred heb... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Wildfire schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 00:26:
[...]

Niets, helemaal niets. Er staat nog niet eens dat ik überhaupt iemand gereferred heb... :(
maw: een weggegooide referral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
ScooBY_DoO schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:03:
Okay dan.... zo heb elke voordeel dus idd z'n nadeel....
Werkelijk ALLES wat ik inmiddels al uren met Tweaknews heb ged/l is incompleet...
Geweldig :(
Hmzz.. da's dus duidelijk.... de fout ligt bij Tweaknews.. ik heb net 3x2 dezelfde bestanden ged/l
3x Tweaknews = incomplete
3x UNS = complete

Zal d'r us een mailtje aan wagen naar de mannen
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over Usenet Service Providers. Niets meer, en niets minder. Zeker het bespreken van FTD-achtige onderwerpen is niet de bedoeling. (Op straffe van een Officiele Waarschuwing).
Géén index-sites of services dus !