[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.540 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Deddiekoel schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:44:
Ik merk nu wel dat er een heleboel sites zijn (met name kleinere) die niet goed uit de verf komen in FF. Ik snap dat dergelijke sites niet goed zijn opgezet maar voor jan met de pet zal dit een reden zijn om FF links te laten liggen. Jammer, want zo komt IE nooit in gevaar...
Ik heb toch voor school al heel wat problemen gekend in IE die NIET in FF voorkwamen. Oa met tabellen, en vooral met stylesheets. Dan had ik het werkend, ff controleren voor school(ie) en het werkte niet :(

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
kevinp schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:20:
[...]

Ik heb toch voor school al heel wat problemen gekend in IE die NIET in FF voorkwamen. Oa met tabellen, en vooral met stylesheets. Dan had ik het werkend, ff controleren voor school(ie) en het werkte niet :(
ik had mijn site eerst ook voor FF gemaakt.. ding werkte ook in opera, en mozilla, en toen keek ik in IE, en dat ding zag er niet uit :S.. mja boeiend dacht ik toen :P

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

BasieP schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:31:
[...]

ik had mijn site eerst ook voor FF gemaakt.. ding werkte ook in opera, en mozilla, en toen keek ik in IE, en dat ding zag er niet uit :S.. mja boeiend dacht ik toen :P
Klinkt bekend. IE is een hel in de omgang met CSS.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:49
wat voor css-dingen kan IE dan bijvoorbeeld niet? ben toch wel nieuwsgierig naar wat ik in m'n sites moet gaan gebruiken :P

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 16:52
Ik maak ook bijna altijd een aparte stylesheet voor IE. mbv php selecteer ik dan de juiste. Al de positionerings dingen doet ie heel anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ucchan schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:17:
wat voor css-dingen kan IE dan bijvoorbeeld niet? ben toch wel nieuwsgierig naar wat ik in m'n sites moet gaan gebruiken :P
Voilà.

Het zijn echter veel vaker gewoon gedeeltes van de spec die niet op de juiste manier zijn uitgevoerd. Kleine irritante dingetjes die niet goed werken of niet werken zoals je verwacht. Ik ken daarvan geen lijst, maar ik zou er wel geïnteresseerd naar zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Mijn Extension lijst begint groot te worden :P

BugMeNot
Allow Right-Click
Adblock
Download Statusbar
Web Developer
IEView
Sage
User Agent Switcher
Image Zoom
Gcache
Disable Targets For Downloads
Tabbrowser Preferences
undoclosetab

Wel genoeg denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 18-06 19:30

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Kan je ook ergens een optie aanzetten dat ervoor zorgt dat als je pagina terug bladerd, dat je dan weer op dezelfde scroll hoogte uitkomt?

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Dutchmega schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:22:
Mijn Extension lijst begint groot te worden :P

BugMeNot
Allow Right-Click
Adblock
Download Statusbar
Web Developer
IEView
Sage
User Agent Switcher
Image Zoom
Gcache
Disable Targets For Downloads
Tabbrowser Preferences
undoclosetab

Wel genoeg denk ik :P
Ik heb zojuist Download Statusbar eens geprobeerd, en deze extension heeft best potentie, maar momenteel zie ik het nut er niet van in. Het zou pas echt handig zijn als je geen download vensters meer hebt en dat alles enkel in je statusbar verschijnt. Nu heb je én vensters én je statusbar wordt hoger, ik vind dit een beetje overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Laatst online: 21:49
BasieP schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:31:
[...]

zou je eens een url kunnen geven :) ?

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39
Anoniem: 7379 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:51:
[...]
Ik heb zojuist Download Statusbar eens geprobeerd, en deze extension heeft best potentie, maar momenteel zie ik het nut er niet van in. Het zou pas echt handig zijn als je geen download vensters meer hebt en dat alles enkel in je statusbar verschijnt. Nu heb je én vensters én je statusbar wordt hoger, ik vind dit een beetje overbodig.
Vensters? welke vensters?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Download vensters, zoals je ze ook hebt zonder Download Statusbar geinstalleerd te hebben. Zie jij die niet? Ik heb zowel download vensters als de statusbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Anoniem: 7379 schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:30:
[...]
Download vensters, zoals je ze ook hebt zonder Download Statusbar geinstalleerd te hebben. Zie jij die niet? Ik heb zowel download vensters als de statusbar.
tools > options > downloads > vinkje weg bij show download window when.....etc.

wel ff kijken voordat je iets roept he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

I_Stealth_I schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:37:
Kan je ook ergens een optie aanzetten dat ervoor zorgt dat als je pagina terug bladerd, dat je dan weer op dezelfde scroll hoogte uitkomt?
Dat doet 'ie hier gewoon zonder instelling hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maverick schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:33:
[...]

tools > options > downloads > vinkje weg bij show download window when.....etc.

wel ff kijken voordat je iets roept he ;)
Tweede keer vandaag... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9927

CyBeR schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:36:
[...]

Dat doet 'ie hier gewoon zonder instelling hoor..
Dat deed ie bij mij bij v.0.93 soms wel en soms niet.... Misschien vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er is ook een extensie die het download venster in een tabje opent, ook wel fijn :)

Ben alleen de naam kwijt, geloof iets van Download Manager oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Het enige jammere van de Download Manager zoals ie standaard bij Fx zit, vind ik dat overdreven (en slome) fade-effect. Laat dat weg en ik erger me nergens meer aan ;)
(Behalve dan dat ie misschien niet altijd weer verdwijnt bij kleine downloads)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

I_Stealth_I schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:37:
Dat weet ik niet, maar is wel een bekende probleem van FF.

P.S.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat Increase van text size permanet wordt en zo dus ook blijft?

2de vraag: Is het mogelijk om google toolbar verplaatsen naar navigation bar?

[ Voor 24% gewijzigd door Zhadum op 14-11-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:06
Ik ben ook overgestapt op Firefox.
Nice :)
Alleen ook bij mij keert hij niet terug naar dezelfde hoogte als ik de terugknop gebruik.
En mijn ctrl-f werkt niet meer.. gebruik ik best vaak om te zoeken op een pagina..
Heeft firefox ook zoiets, de help zegt nml wel dat het er is maar niks over een shortcut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dromer schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:45:
Alleen ook bij mij keert hij niet terug naar dezelfde hoogte als ik de terugknop gebruik.
En mijn ctrl-f werkt niet meer.. gebruik ik best vaak om te zoeken op een pagina..
Heeft firefox ook zoiets, de help zegt nml wel dat het er is maar niks over een shortcut.
ctrl-F werkt afaik wel?
Anders kan je ook "\" gebruiken om de searchbar op te roepen.

Overigens heeft FF "Search as you type" (instellen bij options).
In het begin even wennen, maar als je het doorhebt, wil je niet anders :)
* anandus maakt in IE steeds de fout om te typen om te zoeken en zit me dan 10 seconden af te vragen waarom er niets gevonden wordt :D

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 15:39

DyStiC

'Atta way, baby!

Klopt dit is een bekende bug, erg irri inderdaad.
Vaag dit zou gewoon ctrl-f moeten zijn, hier werkt het iig. Bij Tools > Options > Advanced > Accessibility > kun je ook nog 'begin finding when typing' aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-04 19:39

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Zhadum schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:29:
P.S.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat Increase van text size permanet wordt en zo dus ook blijft?
Weet ik zo geen oplossing voor. Misschien een extensie, maar heb er nog nooit iets over gehoord
2de vraag: Is het mogelijk om google toolbar verplaatsen naar navigation bar?
Kun je niet via View > Toolbars > Customize de knopppen apart slepen? Hele werkbalken in 1x verplaatsen is tot nu toe nog niet mogelijk
Op sommige pagina's gebeurt dat eerste (bv T.net) op andere (simpelere) pagina's gebeurd het bij mij niet.

Verder krijg je met Ctrl + F een balk aan de onderkant van je scherm. Heb je die toevallig over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dromer
  • Laatst online: 19:06
Damz.
Ik ben dus gewoon blind... ik heb die onderste balk inderdaad niet gezien.
Ben ik zo into explorer dat ik een pop-up verwacht...
Ik ga me nu even verder schamen.
Thx.

Dat met terug gaan naar dezelfde hoogte is wel irritant.
Kan je zien hoe snel je aan sommige dingen went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

gebruik nu ook de Sage extension, erg handig! :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62810

Ik ben op zoek naar een extension waarbij ik alle links op 1 webpagina in een aparte tab kan laden met 1 druk op de knop (of 2). Weet iemand of die bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 62810 schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:57:
Ik ben op zoek naar een extension waarbij ik alle links op 1 webpagina in een aparte tab kan laden met 1 druk op de knop (of 2). Weet iemand of die bestaat?
Linky :Y)

Maar die staat geloof ik wel maximaal 250 links toe.
* anandus maakte een keer een foutje door dit te willen proberen bij Active Topics, met ?limit=999 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower
  • Laatst online: 20-06 11:41

PenguinPower

May the SOURCE be with you

is er iemand die een extensie heeft voor de Exif info (bv een tabblad bij properties van een plaatje?) heb lang zitten zoeken, maar niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62810

anandus schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:04:
[...]

Linky :Y)

Maar die staat geloof ik wel maximaal 250 links toe.
* anandus maakte een keer een foutje door dit te willen proberen bij Active Topics, met ?limit=999 :P
TNX zal deze ff proberen.

Heb ik nog iets vaags...Sinds een week heb ik steeds last van deze popup:
http://www.vuisten.nl/zooi/melding.jpg

In IE weet ik hou ik deze uitkan zetten, maar met firefox heb ik geen enkel idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 62810 schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:57:
En dan nog als toevoeging dat ie dan alle geladen links in de tabs bij elkaar kan doen en dan of tussen img of tussen url tags zetten en dat dan naar een .txt file kan wegschrijven of naar het clipboard gooien :Y)

* nero355 wil deze vraag al een tijdje stellen maar vergeet het steeds |:(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379 schreef op dinsdag 09 november 2004 @ 19:51:
Nog een vraagje. Hoe kan ik ervoor zorgen dat links die ik open met mijn middelste muisknop openen in een nieuw venster? Nu opent alles in een nieuw tabblad en dat vind ik niet fijn.
Weet echt niemand hoe ik dit kan oplossen? Ik ben een wat oudere Mozilla gewend en daar opent alles in nog steeds in een nieuw venster en dat vind ik eigenlijk veel fijner. Ik kan niet wennen aan het 'tab browsing'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9927

Zhadum schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:29:
[...]

P.S.
Volgens mij kan je dit wel instellen bij Tools > Options > General > Fonts & Colors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 7379 schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:19:
[...]
Weet echt niemand hoe ik dit kan oplossen? Ik ben een wat oudere Mozilla gewend en daar opent alles in nog steeds in een nieuw venster en dat vind ik eigenlijk veel fijner. Ik kan niet wennen aan het 'tab browsing'.
Da's omdat je er niet aan gewend bent. Ik had dat in het begin ook-- nu kan ik niet meer zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:21:
[...]

Da's omdat je er niet aan gewend bent. Ik had dat in het begin ook-- nu kan ik niet meer zonder.
Ja, dat begrijp ik, maar zoals ik al zei, het lukt mij niet om er aan te wennen, ik vind de oude manier van internetten toch fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

installeer je TBP en zet je alle links op: New Window :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GandalfTheGrey schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:37:
installeer je TBP en zet je alle links op: New Window :)
Volgens de makers van de TBP extensie zou alle functionaliteit van die extensie nu in Firefox moeten zitten. Neem hier maar eens een kijkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Anoniem: 7379 schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:46:
[...]
Volgens de makers van de TBP extensie zou alle functionaliteit van die extensie nu in Firefox moeten zitten. Neem hier maar eens een kijkje.
Dat is de originele schrijver, toen met FF 0.9 de nieuwe extensiemanager kwam heeft iemand anders de extensie overgenomen. Deze heeft oen ook opties toegevoegd hoe de de zoekbalk, urlbar en startpagina geopend moeten worden. Verder kun je met de laaste versies ook de tabbladbalk onderaan neerzetten en instellen dat een tabblad geselecteerd wordt als je er moet de muis over heen gaat.

Verder is het overzichtelijker hoe TBP de tabbopties aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gert-Paul schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:54:
[...]

Dat is de originele schrijver, toen met FF 0.9 de nieuwe extensiemanager kwam heeft iemand anders de extensie overgenomen. Deze heeft oen ook opties toegevoegd hoe de de zoekbalk, urlbar en startpagina geopend moeten worden. Verder kun je met de laaste versies ook de tabbladbalk onderaan neerzetten en instellen dat een tabblad geselecteerd wordt als je er moet de muis over heen gaat.

Verder is het overzichtelijker hoe TBP de tabbopties aanbiedt.
Die heb ik getest, en ik heb bij 'Options -> Tabbed Browsing' 'load links in' & 'load external links in' allebei op 'New Window' gezet, maar dit heeft geen effect. Nog steeds wordt alles in tabs geopend.

Ook heb ik een nieuwe Firefox bug ontdekt. Ga eens naar de Tweakers.net frontpage en open dan in het Fokzine menu (kun je aanzetten in je frontpage preferences) de volgende link: '[upd] Verdonk: godslastering geen probleem'. Resulteert bij mij in een crash.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 7379 op 14-11-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Anoniem: 7379 schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:13:
[...]
Die heb ik getest, en ik heb bij 'Options -> Tabbed Browsing' 'load links in' & 'load external links in' allebei op 'New Window' gezet, maar dit heeft geen effect. Nog steeds wordt alles in tabs geopend.
Dit moet effect hebben op het openen van interne/externe links. Voor het openen van een nieuw venster bij middelklikken weet ik ook niets.
Ook heb ik een nieuwe Firefox bug ontdekt. Ga eens naar de Tweakers.net frontpage en open dan in het Fokzine menu (kun je aanzetten in je frontpage preferences) de volgende link: '[upd] Verdonk: godslastering geen probleem'. Resulteert bij mij in een crash.
WFM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gert-Paul schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:26:
[...]

Dit moet effect hebben op het openen van interne/externe links. Voor het openen van een nieuw venster bij middelklikken weet ik ook niets.
Jammer, dat is nu juist hetgeen waar ik naar op zoek ben.
WFM
Wordt de link bij jou in een nieuw venster geopend of in een tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Als ik 'a new tab in the most recent window' aanvink bij tabopties, dan opent FF toch alle links in een nieuw window.
Ook 'select tabs opened from links' is aangevinkt.
Hoe kan dat?
Ik kan TBE weer gaan installeren, maar dat is ook niet alles...

Ik wil gewoon alle externe links geopend hebben in een nieuw tabje, en unfocused.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:14
Aikon schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:10:
Als ik 'a new tab in the most recent window' aanvink bij tabopties, dan opent FF toch alle links in een nieuw window.
Ook 'select tabs opened from links' is aangevinkt.
Hoe kan dat?
Ik kan TBE weer gaan installeren, maar dat is ook niet alles...

Ik wil gewoon alle externe links geopend hebben in een nieuw tabje, en unfocused.
Moet je even in je about:config kijken en dan browser.tabs.showSingleWindowModePrefs op true zetten. Je krijgt dan wat extra opties onder Advanced - Tabbed Browsing.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Dat scheelt idd al wat :)

Maar bijv. deze link opent in dezelfde (huidige) tab, en bijv. deze in een nieuwe tab.
Ik wil gewoon alle externe links in een nieuwe tab, ik snap ook niet waarom FF onderscheid maakt tussen deze 2 links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Anoniem: 7379 schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:32:
Wordt de link bij jou in een nieuw venster geopend of in een tab?
Nieuw tabblad
Aikon schreef op zondag 14 november 2004 @ 18:34:
Dat scheelt idd al wat :)

Maar bijv. deze link opent in dezelfde (huidige) tab, en bijv. deze in een nieuwe tab.
Ik wil gewoon alle externe links in een nieuwe tab, ik snap ook niet waarom FF onderscheid maakt tussen deze 2 links.
Firefox opent alleen 'echte' externe links in een nieuw tabblad. Het gaat hier dus om linkt met target _blank en op window.open javascript links.
Firefox, gaat niet de locatie controleren of het interne of externe links zijn.

Als je verder die opties zichtbaar hebt gemaakt en ingesteld hebt dat ipv een nieuw venster een tabblad geopend moet worden kun je door browser.tabs.loadDivertedInBackground in about:config op true te zetten zorgen dat links waar je op normaal klikt op de achtergrond geladen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat verklaart misschien waarom jij die bug niet tegen komt, bij mij wordt de desbetreffende link in een nieuw window geopent. Ik kom de bug trouwens niet tegen als ik met m'n rechter knop 'Open Link in new window' doe.

Ook weet ik al iets meer over de middelste muisknop en het openen van een nieuw window. Het lijkt een probleem van Firefox te zijn, omdat het veranderen van de 'middlemouse.openNewWindow' in 'about:config' geen enkel effect heeft. In Mozilla heeft het veranderen van deze waarde wel effect, als ik het daar op 'false' zet dan kan ik geen nieuwe vensters meer openen met mijn middelste muisknop.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 7379 op 14-11-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Laatst online: 03-06 21:11

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

nero355 schreef op zaterdag 06 november 2004 @ 23:27:
[...]
Voor GetRight was er ook een oplossing als je toch al een Licentie zelfs hebt... ik weet alleen niet meer welke pagina het was maar ik kwam er via de "Download with" extensie/plugin pagina dacht ik.
Intussen heb ik een mooie plug-in gevonden, die elke download manager perfect met Firefox laat samen werken. DownloadWith werk niet met de laatste Firefox, maar de plugin Flashgot is echt perfect. Prima combinatie met Getright.
Voor diegene die dus een download manager gebruiken, is dit beslist een aanrader.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ik heb nu iets vreemds, zelfs de "volgende" links bij google worden in een nieuwe tab ipv dezelfde geopened. Iemand enig idee hoe ik dat oplos :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Maverick schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:04:
ik heb nu iets vreemds, zelfs de "volgende" links bij google worden in een nieuwe tab ipv dezelfde geopened. Iemand enig idee hoe ik dat oplos :?
maak je gebruikt van TBP of TBE plugin?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

Bah weet dan niemand hoe ik externe URL's in een nieuw Window laat openen? En dan bedoel ik; Ik surf op de index van GoT en klik op bijv Overige Hardware = Zelfde window. Maar in Overige Hardware staat een topic met daarin een link naar bijv Conrad. Die moet in een nieuw venster openen.

Dit was dus altijd het geval met FireFox 0.9 tot een dag en het niet meer werktte :? Ook niet na het proberen van verschillende instellingen en het installeren van de nieuwste FireFox en updates. Ook niet na het resetten van alle opties 8)7

Iemand oplossing?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
GandalfTheGrey schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:10:
[...]

maak je gebruikt van TBP of TBE plugin?
nee, wel "single window"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
TweakingPro schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:16:
Bah weet dan niemand hoe ik externe URL's in een nieuw Window laat openen? En dan bedoel ik; Ik surf op de index van GoT en klik op bijv Overige Hardware = Zelfde window. Maar in Overige Hardware staat een topic met daarin een link naar bijv Conrad. Die moet in een nieuw venster openen.

Dit was dus altijd het geval met FireFox 0.9 tot een dag en het niet meer werktte :? Ook niet na het proberen van verschillende instellingen en het installeren van de nieuwste FireFox en updates. Ook niet na het resetten van alle opties 8)7

Iemand oplossing?
Speciale extensies geinstalleerd? Gebruik je de ingebouwde (maar standaard verborgen) tabbrowser instellingen van Firefox? Daarmee is het opzich mogelijk.
Ga naar about:config en zet browser.tabs.showSingleWindowModePrefs op true om ze te zien. Daar kun je 'Force links that open new windows..' uitvinken om de standaard actie (nieuw venster) weer te gebruiken
Je bedoeld standaard FF functionaliteit? Verder nog speciale extensies geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Gert-Paul, je heb me ooit een link gegeven naar een extension die ervoor zorgde dat je tabs anders reageren. Namelijk als volgt als je 3 tags open hebt en je gaat van de eerste naar de derde en je sluit deze dat je niet maar de tweede gaat maar naar de eerste.

Ik dacht dat het iets met een F als naam had maar ik weet het niet meer zeker.....dus mocht je het weten....post het :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

[...]
Iemand oplossing?
Kijk eens bij je voorkeuren: "Open externe links in nieuw venster?" ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer, na een lange zoektocht op internet heb ik nog steeds niet kunnen vinden hoe ik precies nieuwe vensters kan openen met mijn middelste muisknop ;(

Tabbed browsing is voor veel mensen vast heel handig, maar het lukt mij niet om er aan te wennen. Dan maar terug naar Mozilla 1.7.3., daar werkt het openen van nieuwe vensters met de middelste muisknop wel gewoon prima.

Wat mis ik eigenlijk precies als ik naar Mozilla terug ga? Ik ben me ervan bewust dat Mozilla een suite is en Firefox slechts een browser, maar afgezien van het Firefox extensie & theme aanbod, vind ik de browser vrij gelijkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Graham schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:44:
Gert-Paul, je heb me ooit een link gegeven naar een extension die ervoor zorgde dat je tabs anders reageren. Namelijk als volgt als je 3 tags open hebt en je gaat van de eerste naar de derde en je sluit deze dat je niet maar de tweede gaat maar naar de eerste.

Ik dacht dat het iets met een F als naam had maar ik weet het niet meer zeker.....dus mocht je het weten....post het :D
FLST: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 20-06 11:26

Magic666

No one's neighbour!

hmmm zie ik wat over het hoofd? Ik heb net de laatste TBP geinstalleerd maar nu willen de plaatjes die in deze reply staan ([rml]Gulpen Revenge in "[ PC]Half-Life 2 deel 6"[/rml]) niet openen in een nieuwe tab.

Terwijl ik alle opties op "load in new tab" heb staan.

Mis ik ergens een instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Iemand oplossing?
Ik heb hier ook last van, wat extreem irritant is. Ik heb FF 1.0 final en draai de IEView extensie 0.84. Als ik een _blank link klik werkt deze dus niet . Ik heb ook de singlewindow options nagelopen en ik heb alle zaken uit staan. Maar het wil allemaal niet baten...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

Kan iemand me vertellen hoe je bij de postbank online kan inloggen met firefox? is hier een of andere java instelling / plugin voor, want hij zegt dat zoiets niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Anoniem: 7094 schreef op maandag 15 november 2004 @ 10:06:
Kan iemand me vertellen hoe je bij de postbank online kan inloggen met firefox? is hier een of andere java instelling / plugin voor, want hij zegt dat zoiets niet werkt
http://java.sun.com :)
(En dan de J2RE, als ik het goed heb :) )

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 15-11-2004 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Anoniem: 6913 schreef op woensdag 10 november 2004 @ 18:46:
Ik gebruik nu al een tijdje Firefox, en een ding irriteert me mateloos.
Maar al te vaak krijg ik de melding 'This document contains no data' te zien bij het openen van pagina's
Echt random pagina's er valt geen peil op te trekken.
Rete irritant.
Yup heb ik ook. Ik heb 'de oplossing'
in address bar, type:

about:config

find the setting called "browser.xul.error_pages.enabled" and set it to true.
geprobeerd maar waar het bij iedereen schijnt te werken krijg ik nu gewoon de foutmelding in een tab te zien....
Net Reset Error

Offline Error
The document contains no data.

The address (URL) is not a valid format and cannot be read. A typical address will start with "http://", followed by an address, (e.g. www.netscape.com), followed by a path to the content (or just "/"). A common cause for the problem is using backslashes(\) instead of forward slashes (/).

The file specified by the address (URL) cannot be found. Check that the file exists and that you have sufficient permissions to view it.

The address (URL) does not correspond to a known site and could not be loaded. This could be due to a misspelling in the address or because the site does not exist. If the address is known to be valid, or if the problem occurs for many sites, it may be an issue with your proxy service (if you use one) or the directory name service lookup. In such cases you should consult your system documentation, administrator or Internet Service Provider (ISP) as appropriate for further assistance.

The address (URL) starts with a protocol that is not recognized by the browser. A protocol is the part at the front of the address, such as http: or ftp: which tells the browser how to connect to the site. In this instance, the protocol is unknown so loading cannot continue. Check that the address is correct before retrying.

The browser was unable to connect to the specified site, even though it exists. This may be because the site does not accept connections from your computer, the service may be down, or the site does not support the service or port that you tried to connect to.

The browser timed out while trying to connect to the specified site. The site may be experiencing high loads that are slowing it down, or network problems are preventing data from being received from it in a timely manner. If the site is likely to be busy, consider waiting a few moments before retrying the request.

The browser has stopped a connection because the site is redirecting requests to itself in a manner which prevents it from ever completing.

The site responded to the network request in an unexpected manner. This may be due to address (URL) using the wrong protocol for the specified port, or a non-standard configuration on the site which is running different services than expected.

The link to the site was dropped unexpectedly while negotiating a connection or transferring data. This may be due to a network fault somewhere between the site and your computer. If the problem persists, consult your system documentation, administrator or Internet Service Provider (ISP) as appropriate for further assistance.

The browser is currently offline and cannot connect to the requested site. Place your browser in online mode before trying again.

Try again
wie o wie heeft een tip waar ik naar zou kunnen kijken....

(Ik gebruik geen echte proxy, maar wel zo'n panda antivirus webproxy... maar dat kan het toch niet zijn? en als dat wel het geval is, wat dan? )

/edit grappig trouwens dat ik met knippen en plakken opeens veel meer info zie staan dan in het tabblad zelf :?

/edit2: voor de duidelijkheid... herladen lost het probleem gewoon op, maar vele tientallen tot honderden van die foutmeldingen per uur op de meest uiteenlopende sites zijn heel iritant :X

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-11-2004 10:26 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Gert-Paul schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:49:
[...]

Je bedoeld standaard FF functionaliteit? Verder nog speciale extensies geinstalleerd?
Nee, single windows is de enige tab realted extensie die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Enige probleem wat ik nu ervaar met FireFox: Al die extensies worden willekeurig in verschillende menu's / toolbars / contextmenu's gestopt.

Met name het menu deel, waarom wordt er niet standaard een extra menu "Extensions" gemaakt*, waaronder die extensies komen? Of bestaat daar toevallig een extension voor?

*: ala plugin's / filter menu in Photoshop en sound-editing programma's

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Maverick schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:00:
[...]

Nee, single windows is de enige tab realted extensie die ik heb.
En die gebruik je in Firefox 1.0?

Ik gebruik zelf TBP en die is voor het grootste deel gebaseerd op de standaard Firefox settings. Ik weet niet of SingleWindow mode zijn eigen settings gebruikt, of die van Firefox.
Probeer de SingleWindow extensie dus eens uit te schakelen en probeer de ingebouwde (standaard verborgen) functionaliteit. Is het dan verholpen?
BtM909 schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:55:
Enige probleem wat ik nu ervaar met FireFox: Al die extensies worden willekeurig in verschillende menu's / toolbars / contextmenu's gestopt.

Met name het menu deel, waarom wordt er niet standaard een extra menu "Extensions" gemaakt*, waaronder die extensies komen? Of bestaat daar toevallig een extension voor?

*: ala plugin's / filter menu in Photoshop en sound-editing programma's
De extensies hebben vrijheid om alles wat Standaard in Firefox zit aan te kunnen passen dmv overlay, dat is juist het mooie van extensies! De keuze waar ze geplaats worden hangt dus van de auteur af.
Sommige extensies geven de optie om te kiezen welke menuitems getoond moeten worden, maar veel ook niet. Je zult dan zelf in de extensie moeten duiken en opties verwijderen/verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

@Gert-Paul,

Heb jij met TBP niet de problemen die ik wel heb? (een link naar een compleet andere website wordt gewoon in de huidige tab geopend...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Gert-Paul schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:11:
[...]

En die gebruik je in Firefox 1.0?

Ik gebruik zelf TBP en die is voor het grootste deel gebaseerd op de standaard Firefox settings. Ik weet niet of SingleWindow mode zijn eigen settings gebruikt, of die van Firefox.
Probeer de SingleWindow extensie dus eens uit te schakelen en probeer de ingebouwde (standaard verborgen) functionaliteit. Is het dan verholpen?
Single window uit helpt niets, ik zou niet weten welke setting hiervoor verantwoordelijk kan zijn, ik zit nu te zoeken, maar er iets niets dat zegt dat iedere link in een nieuwe tab geopend moet worden, overigens zijn er ook links die gewoon in hetzelfde venster openen. Op GoT bijvoorbeeld gaat alles zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Magic666 schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:56:
@Gert-Paul,

Heb jij met TBP niet de problemen die ik wel heb? (een link naar een compleet andere website wordt gewoon in de huidige tab geopend...)
Echte _blank links worden in een nieuw tabblad geopend. Links naar een compleet andere site (zonder _blank of windows.open) worden gewoon in hetzelfde venster geopend.
Eigenlijk precies zoals ik het verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ah ok.... is dat ergens te veranderen (in de about: config)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gert-Paul schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:11:
De extensies hebben vrijheid om alles wat Standaard in Firefox zit aan te kunnen passen dmv overlay, dat is juist het mooie van extensies! De keuze waar ze geplaats worden hangt dus van de auteur af.
Sommige extensies geven de optie om te kiezen welke menuitems getoond moeten worden, maar veel ook niet. Je zult dan zelf in de extensie moeten duiken en opties verwijderen/verplaatsen.
Dat snap ik, maar het ging me meer om de extensies die via je menu-balk te benaderen zijn. Je kan gigantisch veel extensies installeren en daardoor redelijk lost zijn waar je extensies zijn gebleven.

Ik ga wel ff rondneuzen bij mozilla :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

nero355 schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:18:
[...]

En dan nog als toevoeging dat ie dan alle geladen links in de tabs bij elkaar kan doen en dan of tussen img of tussen url tags zetten en dat dan naar een .txt file kan wegschrijven of naar het clipboard gooien :Y)

* nero355 wil deze vraag al een tijdje stellen maar vergeet het steeds |:(
Dat eerste deel (links laden in tabs) moet te doen zijn, maar waar doel je in hemelsnaam met het dikgedrukte deel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

Gert-Paul schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:49:
Speciale extensies geinstalleerd? Gebruik je de ingebouwde (maar standaard verborgen) tabbrowser instellingen van Firefox? Daarmee is het opzich mogelijk.
Ga naar about:config en zet browser.tabs.showSingleWindowModePrefs op true om ze te zien. Daar kun je 'Force links that open new windows..' uitvinken om de standaard actie (nieuw venster) weer te gebruiken
Ik heb die optie op "True" gezet, en in de FireFox opties dat "Force Links" uitgevinkt en het werkt weer perfect :D. Echt bedankt man gozer _/-\o_

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

BtM909 schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:03:
Dat eerste deel (links laden in tabs) moet te doen zijn, maar waar doel je in hemelsnaam met het dikgedrukte deel :?
:X Echt een foute omschrijving als ik het zo weer lees, sorry.

Wat ik dus bedoel : Alle links in de geopende tabs zeg maar onder elkaar zetten en dan dus of img of url tags omheen zetten op elke regel :)

Voorbeeld :

http://www.site.com/plaatje.png
http://www.site2.com/plaatje.jpg
enz....

als

[img ] http://www.site.com/plaatje.png [ /img]
[url ] http://www.site2.com/plaatje.jpg [ /url]

Maar dan zonder spaties en er even vanuit gaan dat de url tags worden gebruikt omdat de link zonder tags niet werkt ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

als ik firefox als standaard browser instel en dan de sneltoetsen gebruik die op me toetsenbord zitten gebeurd er helemaal nix. stel ik IE weer als standaardbrowser in dan werkt het gwoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24491

Anoniem: 99760 schreef op maandag 15 november 2004 @ 15:43:
als ik firefox als standaard browser instel en dan de sneltoetsen gebruik die op me toetsenbord zitten gebeurd er helemaal nix. stel ik IE weer als standaardbrowser in dan werkt het gwoon...
ok.. wat zijn sneltoetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Hij bedoeld waarschijnlijk die quick access knoppen. Extra knoppen om bijvoorbeeld mail en internet te starten.

Wat je even moet doen, TweaK, is in de software van je keyboard instellen dat hij een programma moet openen met die toets en dan verwijzen naar
"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox".

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Room42 schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:20:
Hij bedoeld waarschijnlijk die quick access knoppen. Extra knoppen om bijvoorbeeld mail en internet te starten.
Aah ja :) grappig die zitten er bij mij ook op, heb ze echter nog niet gebruikt, ze werken bij wel trouwens, start gewoon mijn default browser (FF) en mijn mail client (TB) op. Dit is op een logitech toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Bij mij werkt het ook met die knoppen. nooit wat aan veranderd. Is nog wel een Microsoft toetsen bord! (multimedia keyboard 1.0a) FF en TB openen gewoon.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Room42 schreef op maandag 15 november 2004 @ 16:20:

Wat je even moet doen, TweaK, is in de software van je keyboard instellen dat hij een programma moet openen met die toets en dan verwijzen naar
"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox".
dan is jouw software uitgebreider dan de mijne, ik heb een compaq toetsenbord, kan alleen maar opgeven welke url verbonden is aan welk knopje...

overigens voordat 1.0 uitkwam kreeg ik nog errors, waren op te lossen met iets uit het startpost. nu krijg ik dus geen error en ook geen geopende paginas... kijk later wel of ik die regtweaks weer kan gebruiken om me probleem te fiksen...

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 99760 op 15-11-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb geen 'sneltoetsen' op m'n keyboard :) Ik verafschuw die dingen, maar in het algemeen werkt het zoals ik beschreef ;)

* Room42 heeft liever lekker plain and simple. Daarom houd ik ook zo van Firefox!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 21:48

woutur

Klauwtjes uit!

Wat mij ongelooflijk irriteert is dat onder linux sommige pagina's 5 punts lettertypen hebben. Niet te lezen. Ik krijg dat ook maar niet veranderd in prefs. Ik kan wel in prefs lettertypen voor Western aanpassen en een minimale grootte geven maar dat lijkt maar niet te werken. Zo is clanbase.com bijv. erg klein.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woutur schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:49:
Wat mij ongelooflijk irriteert is dat onder linux sommige pagina's 5 punts lettertypen hebben. Niet te lezen. Ik krijg dat ook maar niet veranderd in prefs. Ik kan wel in prefs lettertypen voor Western aanpassen en een minimale grootte geven maar dat lijkt maar niet te werken. Zo is clanbase.com bijv. erg klein.
Vermoed dat het ligt aan het aantal dpi op je monitor, speel eens met die opties, heb je ook de MS fonts gedownload? Deze fonts zijn veel meer geschikt voor het browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Room42 schreef op maandag 15 november 2004 @ 17:31:
Ik heb geen 'sneltoetsen' op m'n keyboard :) Ik verafschuw die dingen, maar in het algemeen werkt het zoals ik beschreef ;)

* Anoniem: 99760 heeft liever lekker plain and simple. Daarom houd ik ook zo van Firefox!! :D
verafschuw? je drukt op 1 knop en je zit op got, andere knopje en je zit op soepernoof, wat is daar nu vreselijk aan :| ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Mooi idee, idd, maar ik doe dat veel sneller met mijn bookmark toolbar in firefox. Om die knoppen te gebruiken moet je naar je toetsenbord kijken, terwijl ik blind typ. Ook vind ik die knoppen altijd op verkeerde plaatsen zitten. Nee, doe mij maar gewoon standaard qwerty. Maar dit is slechts mijn mening, hoor.

offtopic:
Maar gaat lekker off-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93647

* Anoniem: 93647 kijkt naar toetsenbord
* Anoniem: 93647 ziet ook foto, www, zoek, winkelkarretje, en mail knopjes.
Netjes ingesteld op firefox.exe ;)
* Anoniem: 93647 gebruikt die knoppen alleen nooit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

aaah well......makes you feel good

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 16:12

FlashBang

Hoi.

Anoniem: 93647 schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:19:
* Anoniem: 93647 kijkt naar toetsenbord
* Anoniem: 93647 ziet ook foto, www, zoek, winkelkarretje, en mail knopjes.
Netjes ingesteld op firefox.exe ;)
* Anoniem: 93647 gebruikt die knoppen alleen nooit :S
lol ik zie net dat ik ze ook heb :D ik gebruik ze nooit, dus ff voor de grap op Web/Home knopje gedrukt en firefox opent zomaar! (tis ook nog es een Microsoft (!!) Internet Keyboard en ik heb niks ingesteld :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Vraagje, is het mogelijk om FF te laten openen als je vanuit msn messenger naar hotmail gaat?
Standaard wordt daar IE voor gebruikt maar dat wil ik zo weinig mogelijk meer zien. >:)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Anoniem: 37691 schreef op vrijdag 05 november 2004 @ 12:59:
Ik gebruik al "lang" firefox, ben er nogsteeds erg tevreden over. Nou zeker met Portable Firefox op mijn USB stick.

Postbank internet bankieren ondersteunt de postbank zelf niet dus verwacht er niet veel van. Ik kan thuis de girotel met mozilla de site wel benaderen maar ik kan geen overschrijvingen maken. Ik weet niet of er dan een verschil is tussen "girotel" en "internet bankieren", maar hij doet het hier iig niet. Voor de postbank start ik wel internet explorer.
Ik kan met FF wel gewoon internet bankieren via de postbank:
https://www.p3.postbank.nl/aanvragen/AanvragenCombiServlet
(geen girotel dus!)

gratis naar mijn weten :) (iig voor mij als student)
Puresmoker schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:26:
Vraagje, is het mogelijk om FF te laten openen als je vanuit msn messenger naar hotmail gaat?
Standaard wordt daar IE voor gebruikt maar dat wil ik zo weinig mogelijk meer zien. >:)
Het schijnt bij sommige XP versies wel te werken maar ik vrees het ergste voor je.
zie: [rml][ XP] Standaard browser MSNM 6[/rml]

Ik gebruik aMSN; http://sourceforge.net/projects/amsn/
Maar die werkt nog niet helemaal perfect maar heeft wel wat extra features, tis wachten op versie 1.0 denk.

[ Voor 30% gewijzigd door SSH op 15-11-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
Weet iemand hoe ik gekleurde scrollbalken kan maken met Firefox? Met IE kan dat gewoon met CSS maar dat ondersteund Firefox niet :( Valt me wel een beetje tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
E-jey schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:35:
Weet iemand hoe ik gekleurde scrollbalken kan maken met Firefox? Met IE kan dat gewoon met CSS maar dat ondersteund Firefox niet :( Valt me wel een beetje tegen..
Niet. De browserbalken vallen niet onder het gebied van de webpagina, maar onder het gebied van Firefox. Vanuit een webpagina is niets te stylen van de browser zelf en dus gaat het niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Sterker nog: de scrollbar kleuren is IE5.5+ only, hoewel je hem in Opera wel aan kan zetten. Er zou volgens mij wel een extentie gemaakt kunnen worden die de feature implementeerd.

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 15-11-2004 22:53 . Reden: + linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en ik maar denken dat ik met FF veiliger surf dan met IE :(

kaspersky verteld me doodleuk dat er een trojandownloader in FF genesteld zit, njf.exe wat ie ook gelukkig netjes verwijderd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
wat voor trojan dan? Een google tocht naar njf.exe levert niet 1 hit op. En op welke site zat je toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Room42 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:39:
wat voor trojan dan? Een google tocht naar njf.exe levert niet 1 hit op. En op welke site zat je toen?
Afbeeldingslocatie: http://server3.uploadit.org/files/uploadthat-virus.JPG

knip en plak werk omdat anders de hele regel de layout zou verneuken

en de afgelopen dagen ben ik op hele foute sites geweest maar ik heb nix geaccepteerd en dacht veilig te zijn met FF(=fabeltje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn_S
  • Niet online
Anoniem: 99760 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:51:
[...]

[afbeelding]

knip en plak werk omdat anders de hele regel de layout zou verneuken

en de afgelopen dagen ben ik op hele foute sites geweest maar ik heb nix geaccepteerd en dacht veilig te zijn met FF(=fabeltje)
Het zit alleen maar in je cache hoor en wordt niet zomaar uitgevoerd.

Als ik bijvoorbeeld naar deze pagina (let op, dialer) ga, dan gaat AntiVir ook zitten miepen dat er een virus op mijn PC staat maar ik heb nog niets gedownload.

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan is er meer aan de hand of zo... me pc stond in slaapstand en ineens gaat me cdromspeler opspinnen en blijft rondtoeren. ik internet losgekoppelt en denk: kijk later op de avond nog wel naar want ik was dvdtje aan het kijken met vrienden. en ff later weer hetzelfde gedoe. kaspersky vertelde me hierover en verder vond hij nix. misschien was het kaspersky die me cdromspeler ook ff wilde scannen, weet ik ut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

E-jey schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:35:
Gelukkig kan dat niet in non-IE browsers. Lelijke irritante dingen altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Hmmm, ik snap er nu weinig meer van. Waarom openen de URL's in GoT niet in een nieuw venster? Op andere sites gebeurt dit volgens mij wel.

Ik heb nu de theorie dat GoT wellicht als standaard target "_blank" opgeeft en dat FF dar moeite mee heeft. Eens onderzoeken...

Edit: Dat is dus niet het geval. Het enige wat ik nu nog kan bedenken is dat er een quotes om de _blank heen staan, iets dat volgens mij wel moet in de XML specficatie. Ik meen nl. ook te zien dat de site verder XHTML is (of probeert te zijn iig) uitgande van de <br /> tags...

Edit2: Op T.net worden links weer wel braaf in een apart venster geopend... Maar daar staat de target waarde wel tussen quotes (single quotes).

[ Voor 55% gewijzigd door Deddiekoel op 16-11-2004 10:01 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

@ Deddiekoel: dit is gewoon een pref instelling. Per default is het met de upgrade (van afgelopen vrijdag) zo geworden dat links vanuit GoT niet automatisch in een nieuw venster/tab openen. Dit moet je dus aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Gieg! Sjezuz! Idd, Woudloper. Damn, ik dacht al dat het aan "Disable Targets for Downloads" zou liggen ofzo. Waarom veranderen ze zoiets nou zomaar. :X

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.