[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.539 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6913

Opstarten duurt bij mij ongeveer 0.5 sec? Misschien is je computer 10 jaar oud ofzo
Net echt :P
Nee, PC is snel zat, geen probleem daarmee.

PeerGuardian gebruik ik ook niet, dus wat het probleem kan zijn....
In ieder geval heb ik er binnen IE geen last van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

IK vind het goede browser maar soms laad hij alles nog wat sloom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

@ Luckyacnaib: ligt het niet aan het aantal extensions die je hebt. Er zijn extensions die ervoor zorgen dat het laden van Firefox een stuk langer duurt verwacht. Bij mij start Firefox ook niet heel erg snel op (zo'n 3/4 seconden). Je moet overigens altijd langer wachten dan met Internet Explorer. Firefox is immers niet geïntegreerd in Windows zoals Internet Explorer wel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:32
Anoniem: 6913 schreef op 10 november 2004 @ 19:57:
[...]

Net echt :P
Nee, PC is snel zat, geen probleem daarmee.

PeerGuardian gebruik ik ook niet, dus wat het probleem kan zijn....
In ieder geval heb ik er binnen IE geen last van....
Idd, vind dat ook wel een beetje een nadeel. Hoop dat ze daar nog wat aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
ucchan schreef op 10 november 2004 @ 17:29:
hmm, ik heb net sage geinstalleerd... op zich handig om topics bij te houden, maar... is er ook iets aan te doen dat alle feeds GoT heten :?
Ja, als je nl. bij opties van Sage gaat kijken, staat er "Automatically update feed titles' aangevinkt. Als je het vinkje weghaalt, dan kan je gewoon je eigen naamgeving handhaven.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95449

Vaag. Net 1.0 over 1.0PR geinstalleerd, en nu blijft het Critical Update icoontje er staan, maar als ik erop klik vindt ie geen critical updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

ik heb een vraagje, hoe kan je *.wmv-files e.d. in firefox afspelen? hij zegt dat je nieuwe updates moet downloaden, maar die vind ie dan vervolgens niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:55
Silentuz schreef op 10 november 2004 @ 21:24:
hij zegt dat je nieuwe updates moet downloaden, maar die vind ie dan vervolgens niet
update.mozilla.org werkt niet bepaald mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

sylvesterrr schreef op 10 november 2004 @ 21:38:
[...]

nee, dit probleem heb ik al een tijdje :)

nu doet update.mozilla.org het idd niet, maar anders zijn er gewoon geen updates voor, is er een andere manier om wmp-files af te spelen in ff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

sylvesterrr schreef op 10 november 2004 @ 21:38:
Klopt, maar je kan ook nog even naar de mirror website kijken die in de startpost bekijken voor wanneer je extensions wilt downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Silentuz schreef op 10 november 2004 @ 21:41:
[...]

nee, dit probleem heb ik al een tijdje :)

nu doet update.mozilla.org het idd niet, maar anders zijn er gewoon geen updates voor, is er een andere manier om wmp-files af te spelen in ff?
http://plugindoc.mozdev.org/windows.html#WMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:57

Arethusa

Niet die server

Ik heb een probleempje waaraan ik me erger.Ik heb aardig veel termen in het Google barretje staan in Firefox 1.0. In Internet Explorer kun je je content van bv je zoekopdrachten wissen met de pijl naar beneden en dan de del-toets gebruiken.
Maar hoe werkt dat in Firefox?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Sieweshaoao schreef op 10 november 2004 @ 22:22:
Ik heb een probleempje waaraan ik me erger.Ik heb aardig veel termen in het Google barretje staan in Firefox 1.0. In Internet Explorer kun je je content van bv je zoekopdrachten wissen met de pijl naar beneden en dan de del-toets gebruiken.
Maar hoe werkt dat in Firefox?
Ik weet niet welke extension je gebruikt, ik gebruik de extension op googlebar.mozdev.org.
Je moet gewoon op het g'tje aan de linkerkant van de googlebar klikken, en dan krijg je een menu'tje: "Clear search history"

Of bedoel je soms de standaard zoekbalk? Zoja, gewoon rechtsklikken in dat vakje en je krijgt een menu'tje zien. Klik daar op "Clear search history".

[ Voor 10% gewijzigd door Mawlana op 10-11-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

sylvesterrr schreef op 10 november 2004 @ 22:25:
[...]

Ik weet niet welke extension je gebruikt, ik gebruik de extension op googlebar.mozdev.org.
Je moet gewoon op het g'tje aan de linkerkant van de googlebar klikken, en dan krijg je een menu'tje: "Clear search history"

Of bedoel je soms de standaard zoekbalk? Zoja, gewoon rechtsklikken in dat vakje en je krijgt een menu'tje zien. Klik daar op "Clear search history".
Ah prima, bedankt. Dat ik dat over het hoofd heb gezien. Laat ik maar als smoes gebruiken dat ik Firefox nog niet lang gebruik.

[ Voor 26% gewijzigd door Arethusa op 10-11-2004 22:37 . Reden: Vraagje extra ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Laatst online: 16:35
Anoniem: 95449 schreef op 10 november 2004 @ 21:19:
Vaag. Net 1.0 over 1.0PR geinstalleerd, en nu blijft het Critical Update icoontje er staan, maar als ik erop klik vindt ie geen critical updates.
[rml]phYzar in "[ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel V"[/rml]

Poging waard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

Nou, ik vind het zeker mooi, ik denk dat dit voor mij een langzame overstap is naar linux of mac OS X want ik vond die eerdere browser nooit echt lekker werken, maar deze vind ik echt wel top. Enigste minpuntje vind ik dat de POSTBANK em niet ondersteunt en ik dus dan niet mijn bankzaken online kan beheren, en dat is waarom ik nog niet overstap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Sieweshaoao schreef op 10 november 2004 @ 22:28:
[...]

Ah prima, bedankt. Dat ik dat over het hoofd heb gezien. Laat ik maar als smoes gebruiken dat ik Firefox nog niet lang gebruik.
Nog 1 vraagje: Hoe kan ik de content van de Google pagina of andere zoekpagina wissen? Ik vind het nogal iritant als er zoveel in staat.

Ik weet niet of het belang is maar ik gebruik alleen de standaard Firefxo1.0 versie. Geen extensies dus.

[ Voor 13% gewijzigd door Arethusa op 10-11-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 13:24
Anoniem: 7094 schreef op 10 november 2004 @ 22:32:
Nou, ik vind het zeker mooi, ik denk dat dit voor mij een langzame overstap is naar linux of mac OS X want ik vond die eerdere browser nooit echt lekker werken, maar deze vind ik echt wel top. Enigste minpuntje vind ik dat de POSTBANK em niet ondersteunt en ik dus dan niet mijn bankzaken online kan beheren, en dat is waarom ik nog niet overstap
Heb je Javascript wel enabled staan? Want bij mij werkt mijnpostbank.nl prima. In het verleden zijn er wat problemen mee geweest, maar nu zou er geen problemen mogen zijn.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ik heb helemaal geen zin om windows media player 9 te installeren :S
ik werk hier al enige tijd met windows media player 2.0 en dat werkt prima, gewoon codecs downloaden en ding werkt veel beter dan al die nieuwe fancy dingen met grafische meuk en irritante balken die niet weg willen.
maarrrrr.. in FF heb ik dus geen plugin..iemand een idee hoe ik dat kan fixen?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:28

gwystyl

Beugeltje dan maar?

KaZaA Lite mega codec pack installeren; dan heb je bijna alle mogelijke codecs, RealAlternative, QuicktimeAlternative en Media Player Classic met Firefoxplugins. Ik heb tenminste wel eens filmpjes afgespeeld in Firefox, maar ik weet niet meer precies of dat nou QT of Windows(media) filmpjes waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 11:03

RRRobert

Fokker in ruste

gwystyl schreef op 10 november 2004 @ 23:24:
KaZaA Lite mega codec pack installeren; dan heb je bijna alle mogelijke codecs, RealAlternative, QuicktimeAlternative en Media Player Classic met Firefoxplugins. Ik heb tenminste wel eens filmpjes afgespeeld in Firefox, maar ik weet niet meer precies of dat nou QT of Windows(media) filmpjes waren....
Ah, ik wilde dit net al vragen. Iemand een idee hoe je real alternative en / of quicktime alternative als codecs met FireFox kan laten samenwerken? FireFox verwijst naar de sites van Real en Apple voor de gewenste plugins. Ik heb de codecs (in combinatie met Media Player Classic) al ge-installeerd, o.a. voor gebruik onder IE maar deze worden niet door FireFox herkend of gezien..

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:00
RRRobert schreef op 10 november 2004 @ 23:49:
[...]

Ah, ik wilde dit net al vragen. Iemand een idee hoe je real alternative en / of quicktime alternative als codecs met FireFox kan laten samenwerken? FireFox verwijst naar de sites van Real en Apple voor de gewenste plugins. Ik heb de codecs (in combinatie met Media Player Classic) al ge-installeerd, o.a. voor gebruik onder IE maar deze worden niet door FireFox herkend of gezien..
deze codecs installeren NA de installatie van firefox does the trick :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:28

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Inderdaad. Als je Real en Quicktime Alternative installeert na Firefox, krijg je bij de installatie en optie 'plugin for Opera/Mozilla/Firefox'. Vink die aan, zoek je plugin dir op en mep een paar keer op Next/OK. Should do the trick.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Silentuz schreef op 10 november 2004 @ 21:24:
ik heb een vraagje, hoe kan je *.wmv-files e.d. in firefox afspelen? hij zegt dat je nieuwe updates moet downloaden, maar die vind ie dan vervolgens niet
Ik heb gewoon ingesteld dat hij wmv bestanden automatisch download en opent met bsplayer, maar dat kan ook Windows Media Player zijn. Die doet het bij mij ook embedded (dus op een site).
Overigens heb ik wel de Real en Quicktime alternative geinstalleerd staan, samen met de Media Player Classic. Kan best zijn dat die embedded wordt gebruikt. (Geen idee 8)7)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Room42
  • Niet online
Anoniem: 7094 schreef op 10 november 2004 @ 22:32:
Hoi Jaromir,
De postbank ondersteunt de browser officieel nog niet inderdaad, maar ik zal ze weer es een mailtje sturen hoe dat nu zit.

De Postbank Girotel online en mijnpostbank.nl doen het overigens uitstekend met ons mooie browsertje :) Het heeft niet veel met javascript te maken, zoals k7of9 je adviseerde, maar met Java (en Javascript != Java :)). Om de java-engine te installeren ga je naar http://java.sun.com/getjava en klik je rechtsboven op Get it Now. Volg daar de instructies.

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 11-11-2004 02:07 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-04 14:53
Dubbel post |:(

[ Voor 92% gewijzigd door SoundWave729 op 11-11-2004 02:28 ]

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Heeft iemand een idee of er eventueel een extension is voor het werkend krijgen van de tooltips bij de ANWB file informatie.

Bij IE kan je namelijk zien waar de file staat en hoe lang hij is, maar omdat Firefox de linebreaks niet meeneemt in de tooltip, zie je niet alle informatie...

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-04 19:39

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Sieweshaoao schreef op 10 november 2004 @ 22:38:
[...]

Nog 1 vraagje: Hoe kan ik de content van de Google pagina of andere zoekpagina wissen? Ik vind het nogal iritant als er zoveel in staat.

Ik weet niet of het belang is maar ik gebruik alleen de standaard Firefxo1.0 versie. Geen extensies dus.
Probeer eens Shift + Del als je op het item staat dat je wel wilt hebben. Via Tools > Options > Privacy kun je al je formulierdata verwijderen.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Woudloper schreef op 11 november 2004 @ 07:24:
Heeft iemand een idee of er eventueel een extension is voor het werkend krijgen van de tooltips bij de ANWB file informatie.

Bij IE kan je namelijk zien waar de file staat en hoe lang hij is, maar omdat Firefox de linebreaks niet meeneemt in de tooltip, zie je niet alle informatie...
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/DZU2YP7J3D13/picserver.jpeg

Als je All In One Gestures installeert, kijg je ook deze functionaliteit erbij. 'k Vond deze functie altijd een beetje overbodig aanhangsel, maar hey... hierbij werkt het :) .

Zoef

• DJTimo
  • Laatst online: 15:05
Hoe komt het dat als ik een nieuwe extension of theme installeer en firefox opnieuw open, deze altijd "http://firefox/firefox.exe" in de adressbar weergeeft. Uiteraard kan deze website daarna niet gevonden worden... :+

edit: thuis heb ik trouwens hier geen last van, dus het zal iets zijn van de pc/installatie op m'n werk

[ Voor 23% gewijzigd door DJTimo op 11-11-2004 09:24 ]

Anoniem: 35158

Toch ff nog een vraag/opmerking.
Ik heb namelijk het probleem in Firefox 1.0 dat hij altijd terug gaat naar het begin van een pagina. Als ik dus bv hier op GoT in de lijst "Software Alegemeen" kijk en klik daar onderaan op een topic en ga terug, dan gaat hij weer helmaal naar het begin van de pagina. :?
Ook bij het verversen van een pagina begint hij weer bovenaan terijl IE verder gaat waar je gebleven bent.
Hebben meerdere mensen dit probleem of kan ik hier een extension voor downloaden?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 35158 op 11-11-2004 09:38 ]

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 35158 schreef op 11 november 2004 @ 09:34:
Toch ff nog een vraag/opmerking.
Ik heb namelijk het probleem in Firefox 1.0 dat hij altijd terug gaat naar het begin van een pagina. Als ik dus bv hier op GoT in de lijst "Software Alegemeen" kijk en klik daar onderaan op een topic en ga terug, dan gaat hij weer helmaal naar het begin van de pagina. :?
Ook bij het verversen van een pagina begint hij weer bovenaan terijl IE verder gaat waar je gebleven bent.
Hebben meerdere mensen dit probleem of kan ik hier een extension voor downloaden?
Dit is het meest gerapporteerde probleem volgens mij (in dit topic ook alweer een aantal keren genoemd). Nee, er is geen directe remedie; links in tabs openen lost het op en is bovendien erg handig bij lange lijsten links zoals bv. GOT topiclijsten.

Zoef

Anoniem: 7379

Ik heb zojuist een aantal themes van update.mozilla.org geinstalleerd om ze eens stuk voor stuk te bekijken, en dit ging allemaal prima, maar nu loop ik net met één theme (ik ben de naam even kwijt) tegen een probleem op. Theme geselecteerd in Firefox, daarna opnieuw opgestart, en nu krijg ik opeens deze melding:

"Error launching browser window:no XBL binding for browser"

Na deze melding crasht Firefox, dus ik kan niets aan de instellingen veranderen in Firefox zelf. Hoe kan ik dit oplossen? Of moet ik opnieuw gaan installeren?

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Zpottr schreef op 11 november 2004 @ 09:02:
Als je All In One Gestures installeert, kijg je ook deze functionaliteit erbij. 'k Vond deze functie altijd een beetje overbodig aanhangsel, maar hey... hierbij werkt het :) .
Hmm, dat is dus zeker een oplossing. Ik vraag mij échter af of het wel zinvol om deze extension te installeren is aangezien er op de site bij de release note van versio 0.9.2. het volgende staat vermeld:
Link tooltip" is introduced. It is similar to "nice titles" except that it uses standard tooltips (maybe I should call it "ugly titles"). Tooltips are elaborated on the fly i.e., at every mouse move, the extension checks whether the mouse pointer is over a link. This can create performance problems on slower computers. When a link has the target="_blank" attribute, the tooltip text is colored in red.
Niet dat ik een langzame computer heb, maar toch het blijkt dus dat dit veel resources vraagt...

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 7379 schreef op 11 november 2004 @ 09:53:
Na deze melding crasht Firefox, dus ik kan niets aan de instellingen veranderen in Firefox zelf. Hoe kan ik dit oplossing? Of moet ik opnieuw gaan installeren?
Geen idee of het in dit geval werk hoor, maar heb je de safe mode gebruikt ? (link in start menu/programs of
code:
1
pad\naar\firefox.exe -safe-mode

Zoef

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Woudloper schreef op 11 november 2004 @ 09:54:
[...]

Hmm, dat is dus zeker een oplossing. Ik vraag mij échter af of het wel zinvol om deze extension te installeren is aangezien er op de site bij de release note van versio 0.9.2. het volgende staat vermeld:
[...]

Niet dat ik een langzame computer heb, maar toch het blijkt dus dat dit veel resources vraagt...
Ik heb 'm om een andere reden (nl. dat ik het een irritant ding vind :p ) dan ook zo ingesteld dat ie alleen opkomt als de [shift]-toets is ingedrukt. En als het dan een heel klein beetje netjes geprogrammeerd is zou die dan ook niet moeten checken, natuurlijk :)

Zoef

Zpottr schreef op 11 november 2004 @ 09:55:
[...]

Geen idee of het in dit geval werk hoor, maar heb je de safe mode gebruikt ? (link in start menu/programs of
code:
1
pad\naar\firefox.exe -safe-mode
Bedankt voor de oplossing, dit werkt.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bashrat schreef op 10 november 2004 @ 19:40:
Ik denk dat ik een bugje in FF heb gevonden, ofwel light het aan mijn instellingen.

Telkens wanneer ik op het forum van MSFN.org naar mijn Private Messages ga en een antwoord begin te typen op een PM, begint ie vanaf de tweede letter verder te typen in de zoekbalk. Die heeft ie trouwens volledig vanzelf geopend :s

Iemand enig idee? (ligt waarschijnlijk aan IPB?)
Dat heb ik ook af en toe op GoT, maar ik kan er geen pijl op trekken, het gebeurt zeer sporadisch :(

Het probleem is dat ik enorm veel extensies geïnstalleerd heb en dus niet weet of het misschien daaraan ligt...

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• twopack
  • Laatst online: 01-03 20:06
Naar aanleiding van de online bookmarks, is alweer achterhaald helaas.

Bookmarks synchronizer extension, synchroniseert je bookmarks met een XML file op een FTP of HTTP(S) locatie. Kan ook mergen. Volgens mij is ie alleen nog niet officieel en misschien zitten er dus nog foutjes in.

versie voor 1.0 staat hier, 1_0_1
http://cgi29.plala.or.jp/.../firefox1_0/bookmarksftp/

[ Voor 6% gewijzigd door twopack op 11-11-2004 10:39 ]

specs

Anoniem: 128123

ik heb hier de 1.0 final er op staan en nou staat het critical update pijltje er nog als ik er op klik staat er in het lijstje een data downloading fix en 1.0 rc2 terwijl er toch echt 1.0 final opstaat.
nou heb ik die data downloading fix gedaan en firefox opnieuw gestart en dan staat die er gewoon weer ook staat er bij app.version 0.10 en geen 1.0 weet iemand hoe ik dit kan oplossen??.

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
anandus schreef op 11 november 2004 @ 10:04:
[...]
Dat heb ik ook af en toe op GoT, maar ik kan er geen pijl op trekken, het gebeurt zeer sporadisch :(

Het probleem is dat ik enorm veel extensies geïnstalleerd heb en dus niet weet of het misschien daaraan ligt...
Ik heb het ook weleens op Google. Best irri maar het lijkt alsof ie de focus in eerste instantie op 't invoerveld heeft, dan ga je driftig typen en ineens is de focus er weer vanaf waardoor ie dus in de zoekbalk verdergaat.
Maar ik heb verder geen extensies dus ik denk niet dat je het daar moet zoeken.

Saved by the buoyancy of citrus

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Anoniem: 128123 schreef op 11 november 2004 @ 13:00:
ik heb hier de 1.0 final er op staan en nou staat het critical update pijltje er nog als ik er op klik staat er in het lijstje een data downloading fix en 1.0 rc2 terwijl er toch echt 1.0 final opstaat.
nou heb ik die data downloading fix gedaan en firefox opnieuw gestart en dan staat die er gewoon weer ook staat er bij app.version 0.10 en geen 1.0 weet iemand hoe ik dit kan oplossen??.
Dat is het probleem dus. Firefox controleert op versienummer en ontdekt dat je nog 1.0PR (0.10) gebruikt.
Ga naar about:config om dit op te lossen, zoek naar app.version en verander die naar 1.0 (of gebruik reset). Dan moet het hopelijk wel goed gaan.

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 21:30
Ik ben eigenlijk op zoek naar een extension, maar heb die nog niet kunnen vinden. Iemand een idee of zoiets bestaat?

Ik wil eigenlijk bepaalde websites (dus eigenlijk windows of tabs) vast kunnen zetten zodat ze niet overschreven kunnen worden bij het openen van een link. Je hebt vaak dat wanneer je een link in een mailtje aanklikt dat er net een site overschreven wordt die je nog wilde gebruiken/bekijken. Zo heb ik altijd mijn webmail open staan van het werk, die zou ik dan willen 'locken' zodat er geen andere site in dat verster geladen kan worden.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

• DJTimo
getty, is Tabbrowser Extension wat voor jouw? Kun je op allerlei mogelijke manieren instellen waarin (oude tab, nieuwe tabs, nieuw venster etc) links wilt openen.

http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=111

• getty
  • Laatst online: 13-05 21:30
DJTimo schreef op 11 november 2004 @ 14:29:
getty, is Tabbrowser Extension wat voor jouw? Kun je op allerlei mogelijke manieren instellen waarin (oude tab, nieuwe tabs, nieuw venster etc) links wilt openen.

http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=111
Bedankt, ik ga 'm proberen.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

• deviltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
getty schreef op 11 november 2004 @ 14:19:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een extension, maar heb die nog niet kunnen vinden. Iemand een idee of zoiets bestaat?

Ik wil eigenlijk bepaalde websites (dus eigenlijk windows of tabs) vast kunnen zetten zodat ze niet overschreven kunnen worden bij het openen van een link. Je hebt vaak dat wanneer je een link in een mailtje aanklikt dat er net een site overschreven wordt die je nog wilde gebruiken/bekijken. Zo heb ik altijd mijn webmail open staan van het werk, die zou ik dan willen 'locken' zodat er geen andere site in dat verster geladen kan worden.
In firefox 1.0 zit bij de opties hier iets voor ( volgens mij )

tools -> options -> advanced -> tabbed browsing

"Open links from other applications in:"
en dan optie: "a new tab in the most recent window"

Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Anoniem: 128123

Gert-Paul schreef op 11 november 2004 @ 13:43:
[...]

Dat is het probleem dus. Firefox controleert op versienummer en ontdekt dat je nog 1.0PR (0.10) gebruikt.
Ga naar about:config om dit op te lossen, zoek naar app.version en verander die naar 1.0 (of gebruik reset). Dan moet het hopelijk wel goed gaan.
Dit is inderdaad de oplossing stom dat ik daar zelf niet op kwam bedankt Gert-Paul _/-\o_ .

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 has just upgraded :

Hij voelt op de een of andere manier wat soepeler aan .... kan dat ?? Nou nog even wat plug-ins herinstallen enzo :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik vind het een steeds fijnere browser, ondek steeds meer enzo! :D

Maar goed nog wel wat problemen:
1
Ik gebruik tabbrowser extensions om alles single window/multitab te gebruiken. Alleen vroeg ik me af of je ergens een bestand kan editen waarmee bepaalde sites wel nieuwe windows mogen openen. Ik gebruik namelijk een site met een messenger en als ik een bericht opend dat wordt deze in een tab geopend en een code resized mijn hele browser window :(
Als ik ergens kan aangeven dat alleen deze site wel een window mag openen voor die links dan heb ik geen problemen meer met het resizen enzo.

2
Tabbrower extentions krijg ik niet gefixed dat als ik "open in new tab" aanklik om deze in background te laden. Hij pakt altijd de focus en dat is erg irritant! :( Is daar iets aan te doen?
PS: Als ik gewoon klik op externe link dan doet ie wel gewoon background!!

[ Voor 7% gewijzigd door iAR op 11-11-2004 15:14 ]

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06 19:12

woutur

Klauwtjes uit!

De bovenstaande link voor tabs lost ALLES op, Ozner. OOIT. Ik gebruikte hiervoor Tabbrowser Preferences en dacht dat dat uitgebreid was maar wat de extension hierboven allemaal kan is verbluffend.

/edit:
Ik had het over deze: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=111

[ Voor 19% gewijzigd door woutur op 11-11-2004 15:26 ]

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Anoniem: 78415

woutur schreef op 11 november 2004 @ 15:21:
De bovenstaande link voor tabs lost ALLES op, Ozner. OOIT. Ik gebruikte hiervoor Tabbrowser Preferences en dacht dat dat uitgebreid was maar wat de extension hierboven allemaal kan is verbluffend.

/edit:
Dit kan ik beamen!
Ik heb het liefst ALLE links geopend in een nieuwe tab, en in combinatie met een Close-button in iedere Tab kan ik supersnel en efficient surfen.

Zonder TBE is FF het nog net niet.....

• iAR
  • Niet online

iAR

woutur schreef op 11 november 2004 @ 15:21:

/edit:
Je bedoelt dat ik geduld moet hebben? Anders kan ik het niet intepreteren icm met mijn post
aangezien ik TBE al heb! :)

[ Voor 3% gewijzigd door iAR op 11-11-2004 15:56 ]

Anoniem: 2554

Mijn windows is laatst de prut ingedraaid en nu wilde firefox niet meer opstarten, heb ik het bij de install over de oude installatie heengegooid maar de bookmarks zijn weg. Waar horen deze normaal gesproken bewaard te worden?

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:23

Arfman

Drome!

Anoniem: 2554 schreef op 11 november 2004 @ 16:09:
Mijn windows is laatst de prut ingedraaid en nu wilde firefox niet meer opstarten, heb ik het bij de install over de oude installatie heengegooid maar de bookmarks zijn weg. Waar horen deze normaal gesproken bewaard te worden?
C:\Documents and Settings\username\Application Data\Mozilla, geloof ik. Op je C:\ schijf dus |:(
Kostte mij laatst ook al mijn extensions/instellingen/bookmarks. Zucht.

[ Voor 9% gewijzigd door Arfman op 11-11-2004 16:20 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• DJTimo
bookmarks.html staat in C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\<profielnaam> ;)

Anoniem: 78415

oZner schreef op 11 november 2004 @ 15:51:
[...]
Je bedoelt dat ik geduld moet hebben? Anders kan ik het niet intepreteren icm met mijn post
aangezien ik TBE al heb! :)
Puntje 1: Die lijst die je beschrijft zit er niet als optie in, inderdaad. Er zitten echter zoveel configuratie opties in deze extention ik *denk* (hoop?) dat je het wel zo voor elkaar kunt krijgen dat je kunt forceren dat er toch een window geopend wordt als jij dat wilt (met contex menu of middelste muis toets ofzo.) Helaas geen tijd om het zelf uit te zoeken. Als ik met mijn huidige instellingen "Open in new window" klik krijg ik inderdaad een tab. Mocht dit nou niet werken, ik heb zelf de IE_view extentie zodat bij pagina's die alleen in IE werken "Open link in IE" kunt klikken. Dit is misschien een optie voor de links die jij niet in een tab wil.

Je puntje 2 kan ik niet reproduceren, als ik alle settings op "load in the backgroud" zet worden de tabs in de achtergrond geladen ongeacht hoe ik ze opgoep (links klik, rechts klik->load in new tab) Er zijn helaas wel tig config menus en advanced knopjes waar je iets met "load in background" kunt instellen, je moet misschien effe zoeken!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:03

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Heb zo juist op de update pijl van FF 1.0PR gedrukt en daar heb ik nu spijt van.
FF 1.0 werd direct geïnstalleerd en kwam extensions tegen die niet geschikt waren voor deze versie.
Er zijn echter nog geen nieuwe versies en daar zit nu het probleem.
Exentenion "Permit Cookies" is nog niet beschikbaar zodat de Mozilla site zelf niet is in te stellen op 50 extensions pp. En hij is al zo traag.
Kan dus nu geen coekies vrij geven denk ik.
EditCSS 0.2.2 extension zou wel goed moeten zijn maar is dat niet.

De update pijl voor FF1.0 had er imo niet mogen staan zonder dat alle extensions geschikt waren of een waarschuwing dat alle oude extensions er eerst eraf moeten voor de nieuwe installatie van FF1.0.
Ga nu proberen FF 1.0 eraf ze halen en terug te gaan naar FF 1.0PR zit door dat cookies extension nu in de problemen.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-06 16:44

Sosabowski

nerd

Lijkt me een beetje een omgekeerde volgorde. Een product pas uitbrengen al alle uitbereidingen geschikt zijn. Lijkt me niet dat Mozilla gaat wachten op de tig extension schrijvers.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
KroontjesPen schreef op 11 november 2004 @ 16:46:
Heb zo juist op de update pijl van FF 1.0PR gedrukt en daar heb ik nu spijt van.
FF 1.0 werd direct geïnstalleerd en kwam extensions tegen die niet geschikt waren voor deze versie.
Er zijn echter nog geen nieuwe versies en daar zit nu het probleem.
Exentenion "Permit Cookies" is nog niet beschikbaar zodat de Mozilla site zelf niet is in te stellen op 50 extensions pp. En hij is al zo traag.
Kan dus nu geen coekies vrij geven denk ik.
EditCSS 0.2.2 extension zou wel goed moeten zijn maar is dat niet.

De update pijl voor FF1.0 had er imo niet mogen staan zonder dat alle extensions geschikt waren of een waarschuwing dat alle oude extensions er eerst eraf moeten voor de nieuwe installatie van FF1.0.
Ga nu proberen FF 1.0 eraf ze halen en terug te gaan naar FF 1.0PR zit door dat cookies extension nu in de problemen.
Veel extensies waren al wel beschikbaar en ik denk dat het onnodig zou zijn om op alle extensies te wachten.
Van Edit CSS 0.2.3 kun je hier een versie vinden die in 1.0 werkt.
Van PermitCookies kan ik hier alleen een versie voor 0.10 vinden. Zal zometeen ook eventjes de versie aanpassen voor 1.0.. dan kun je hem toch gebruiken!

UPDATE: Kijk maar eens op http://home.hccnet.nl/e.v...t_Cookies_0.2.1_pass1.xpi. Daar staat een werkende versie voor je klaar!

[ Voor 9% gewijzigd door Unverter op 11-11-2004 21:40 ]

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

@ Gert-Paul: Over het customizen van een .xpi installatie heb ik eerder een link gegeven waar een goede uitleg staat aangaande het aanpassen van een extension zodat deze weer werkend is voor Firefox 1.0. Wellicht kan je deze uitleg ofwel overnemen en vernederlandsen ofwel linken in de TS...

• KroontjesPen
  • Laatst online: 08:03

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Jullie hebben best wel gelijk dat je niet kan wachten dat alle extensions geschikt zijn voor 'n nieuwe versie. Maar dat het gebruik van de updatepijl je zo in de problemen kan brengen vind ik niet netjes.
Even een melding dat oude extensions uitgeschakeld moeten worden zou wel op z'n plaats zijn.

Ben nu toch maar even terug gegaan naar FF 1.0PR omdat het mij allemaal een ietsiepietsie te snel gaat. :)
Toch erg bedankt voor alle tips die kan ik best gebruiken.

Helaas werkt de link http://home.hccnet.nl/e.v...Permit_Cookies_0.2.1.xpi. op dit moment niet.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

KroontjesPen schreef op 11 november 2004 @ 17:55:
Jullie hebben best wel gelijk dat je niet kan wachten dat alle extensions geschikt zijn voor 'n nieuwe versie. Maar dat het gebruik van de updatepijl je zo in de problemen kan brengen vind ik niet netjes.
Even een melding dat oude extensions uitgeschakeld moeten worden zou wel op z'n plaats zijn.

Ben nu toch maar even terug gegaan naar FF 1.0PR omdat het mij allemaal een ietsiepietsie te snel gaat. :)
Toch erg bedankt voor alle tips die kan ik best gebruiken.

Helaas werkt de link http://home.hccnet.nl/e.v...Permit_Cookies_0.2.1.xpi. op dit moment niet.
Komt door de punt aan het einde van de link, haal die even weg.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:34

Reinier

\o/

Leuk dat Het Net de aankondiging van FF1.0 pontificaal op hun website heeft staan:
Het is zover. Firefox, hét alternatief voor Internet Explorer, is klaar! De eerste officiële versie, Firefox 1.0, is gratis te downloaden. De strijd met Microsoft om de internetsurfer is officieel begonnen.
De non-profit organisatie Mozilla heeft enige jaren gewerkt aan deze gratis webbrowser. Vorige maand werd de testversie van het programma ruim acht miljoen keer gedownload. Critici van Microsoft roepen dat het bedrijf is gestopt met het verbeteren van Internet Explorer sinds het de markt had veroverd. De code van Firefox is gewoon vrij verkrijgbaar, waardoor programmeurs er zelf mee aan de slag kunnen om het te verbeteren.
Waarom overstappen op Firefox? De voornaamste reden is veiligheid! Het programma blokkeert pop ups, gaat online fraude tegen en stopt spyware. Lees meer over de voordelen van het overstappen:
Dump internet Explorer, gebruik FireFox.

Anoniem: 24491

Reinier schreef op 11 november 2004 @ 21:44:
Leuk dat Het Net de aankondiging van FF1.0 pontificaal op hun website heeft staan:
idd, ze hebben er zelfs een mini cursus bij gedaan, leuk voor de FF noobs :) Gaat nu echt mainstream.

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Is er een geschikte google toolbar voor Firefox 1.0, de oude versie werkt niet met de nieuwe FF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sender
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Vanaf 1.0 staan er bij mij in de RSS van nu.nl allemaal gekke tekentjes (blokjes) voor verschillende artikelen, bij andere weer niet. :? Is er iets over bekend / wat zou ik er aan kunnen doen?

Dell XPS 13 9350 Skylake, i7@2.5Ghz, 16GB, 1T NVMe, 3200x1800, linux4.13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Zhadum schreef op 11 november 2004 @ 22:46:
Is er een geschikte google toolbar voor Firefox 1.0, de oude versie werkt niet met de nieuwe FF!
http://www.extensionsmirr...hp?showtopic=47&hl=google
Sendr schreef op 12 november 2004 @ 03:57:
Vanaf 1.0 staan er bij mij in de RSS van nu.nl allemaal gekke tekentjes (blokjes) voor verschillende artikelen, bij andere weer niet. :? Is er iets over bekend / wat zou ik er aan kunnen doen?
Blokjes met een vraagteken erin. Dat zou aan de tekenset kunnen liggen, kijken eens in beeld > character-encoding en zet die op westers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06 10:55

André

Analytics dude

Eigenlijk zouden ze overal de UTF-8 character set moeten gebruiken, daar staan alle tekens in en zit je ook niet meer te rotzooien met andere charater sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb sinds kort firefox in gebruik en ik moet zeggen dat het echt helemaal goed is.
Voorheen heb ik nog wel eens Avant browser gebruikt maar dat haalt het niet bij firefox.

Ik heb ook de nodige plugins geinstalleerd en die werken over het algemeen prima.
vooral de Tweak Network Settings extension lijkt zijn werk erg goed te doen.

Nu komt mijn probleemp(je). Op mijn pc op mijn werk heb ik ook fireox geinstalld maar ik kom niet in de opties van de Tweak Network Settings extension.
Nu kan ik um dus ook niet op boost zetten.

Oplossing anyone?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
oZner schreef op 11 november 2004 @ 15:13:
Ik vind het een steeds fijnere browser, ondek steeds meer enzo! :D

Maar goed nog wel wat problemen:

2
Tabbrower extentions krijg ik niet gefixed dat als ik "open in new tab" aanklik om deze in background te laden. Hij pakt altijd de focus en dat is erg irritant! :( Is daar iets aan te doen?
PS: Als ik gewoon klik op externe link dan doet ie wel gewoon background!!
Ik heb in TBE het volgende ingesteld:
General: Use multiple windows only on my request
Use tabs -> Links: druk op advanced button en selecteer Load new tab opened from links in background

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

jnijboer schreef op 12 november 2004 @ 11:35:
Ik heb in TBE het volgende ingesteld:
General: Use multiple windows only on my request
Use tabs -> Links: druk op advanced button en selecteer Load new tab opened from links in background
Ah oke tnx, die use tabs-links was ik vergeten zag ik! :) Eens kijken of het werkt.

Weet jij trouwens wat die eerste optie precies doet? Of is dat dat je zelf aan kunt geven "open in new window"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Laatst online: 03-06 17:23
Is het mogelijk om de kleur te veranderen als je tekst selecteert? Ik selecteerde hier net op GoT wat tekst en dan werdt het knalgroen, toen ging ik naar volgende pagina en was het weer normaal grijs. dus ik ging terug naar de vorige pagina maar het was weer normaal ( grijs dus ) .
Is er een optie om die kleur te veranderen? dat knalgroene zag er best cool uit namelijk.

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik had dat ook een keer. Verder weinig aandacht aan besteed, maar het leek idd op een heel mini illig niet boeiend bugje :) Ik kan niet zo vinden hoe je er .... LOL gevonden!! Zie hier:

http://www.quirksmode.org/css/selection.html

Ik heb ook een vraagje! :) Hoe kan ik zoeken in textboxen (zo een waar ik nu in zit te typen)? vBulletin gebruikt namelijk zulke boxen (<textarea> in HTML) om de templates te editen. Eerder (0.8 of 0.9) kon ik er -eventjes- in zoeken. Dat was een nieuwe feature toen, maar die is weer verdwenen. Ik weet niet precies waneer dat alles is gebeurd.

Help :)

[ Voor 53% gewijzigd door Room42 op 12-11-2004 12:59 . Reden: ff nederlands van gemaakt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Beelzebub schreef op 12 november 2004 @ 12:42:
Is het mogelijk om de kleur te veranderen als je tekst selecteert? Ik selecteerde hier net op GoT wat tekst en dan werdt het knalgroen, toen ging ik naar volgende pagina en was het weer normaal grijs. dus ik ging terug naar de vorige pagina maar het was weer normaal ( grijs dus ) .
Is er een optie om die kleur te veranderen? dat knalgroene zag er best cool uit namelijk.
Nope, hardcoded in de source.
Room42 schreef op 12 november 2004 @ 12:53:
Ik had dat ook een keer. Verder weinig aandacht aan besteed, maar het leek idd op een heel mini illig niet boeiend bugje :) Ik kan niet zo vinden hoe je er .... LOL gevonden!! Zie hier:

http://www.quirksmode.org/css/selection.html

Ik heb ook een vraagje! :) Hoe kan ik zoeken in textboxen (zo een waar ik nu in zit te typen)? vBulletin gebruikt namelijk zulke boxen (<textarea> in HTML) om de templates te editen. Eerder (0.8 of 0.9) kon ik er -eventjes- in zoeken. Dat was een nieuwe feature toen, maar die is weer verdwenen. Ik weet niet precies waneer dat alles is gebeurd.

Help :)
Nope, kan niet. Dat leverde rare problemen op. Er is wel een bugnummertje hiervoor, maar die heb ik nu niet bij de hand. Dus zoek zelf maar even in Bugzilla. Het valt mee, ik had hem nog in mijn mail staan :) . Het is deze: #252371.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Thanks voor het bug-nummer. Daar is ondermeer te lezen dat inderdaad het zoeken in een text-box nog niet mogelijk is, maar het highlighten wel. Dat helpt al enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

dit is waarschijnlijk al een keer gevraagd, maar toch ff want ik kan geen oplossing vinden

Sommige sites forceren om het venster te resizen dmv js oid, hoe kan ik dit voorkomen? is daar een extensie/config optie (about:config?) oid voor?

voorbeeld: https://ewallet.abnamro.nl/AABwebwallet/thinclient.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Das heel makkelijk,
Tools -> Options -> Web features -> Advanced.
Daar kun je verschillende javascript zaken uitzetten.

Ok misschien moeilijk te vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door darkrain op 12-11-2004 19:54 . Reden: typo's ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

dat was wel heel makkelijk idd... :+ zat te moeilijk te zoeken denk :9 thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

@ Gert-Paul:

[schaam mode]

Alweer bedankt :)

[/ schaam mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wellicht geinig om dat te vermelden wat voor truukje ik in mijn startpagina instelligen heb gedaan:
code:
1
javascript:resizeTo(1024,768);window.top.location='http://www.google.com';

Dat is dus mijn start page.

[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 12-11-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 20-06 16:52
waarom die resize erin? Lijkt me klote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Laatst online: 16:56
ik vroeg me af... heeft firefox ook mng-support? daar heb ik wel belangstelling voor namelijk, animaties maken enzo :P

overigens zit 1.0 final ook nu bij Afbeeldingslocatie: http://www.fmf.nl/~ami/deblogo.png sid :)

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

Hallo

Sinds een aantal daagjes heb ik een probleempje met de o zo goed werkende FireFox :7 Het probleem is namelijk dat er geen URL's meer in een nieuw window worden geopend. Denk aan links, plaatjes etc. Alles wordt nog maar in één venster geopend. Ik heb verder geen popup killers oid draaien (Op die van FireFox zelf na) maar daar kan het zoiezo niet aan liggen aangezien het van de één op de andere dag is.

B.v.d !!!

Versie: 0.9.0.0

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
TweakingPro schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:49:
Hallo

Sinds een aantal daagjes heb ik een probleempje met de o zo goed werkende FireFox :7 Het probleem is namelijk dat er geen URL's meer in een nieuw window worden geopend. Denk aan links, plaatjes etc. Alles wordt nog maar in één venster geopend. Ik heb verder geen popup killers oid draaien (Op die van FireFox zelf na) maar daar kan het zoiezo niet aan liggen aangezien het van de één op de andere dag is.

B.v.d !!!

Versie: 0.9.0.0
Gebeurde dit van het een op andere moment? Heb je je instellingen al nagekeken? Tools -> Options -> Advanced (enzo)

Overigens raad ik je aan om 1.0 te gebruiken :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
gomaster schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:12:
waarom die resize erin? Lijkt me klote...
Die resize is juist omdat ik altijd op 1024x768 wil browsen. Me schermresolutie is 1280x1024, dus full-screen browsen is een ramp. En sommige sites zijn zo liev om em toch maar volledig te maken voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

anandus schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:52:
[...]

Gebeurde dit van het een op andere moment? Heb je je instellingen al nagekeken? Tools -> Options -> Advanced (enzo)

Overigens raad ik je aan om 1.0 te gebruiken :P
Dat heb ik allemaal al veranderd/gerest. Ik zal eens 1.0 installeren mijn beste ;)

Dank :)

Edito;

1.0 erop gegooid en nog 't zelfde probleem :(

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 12-11-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Of ik mis iets, of de FireFox help file klopt niet.....

Ik wil dus instellen dat externe links in een tab geopend worden, hoe doe ik dit? In de help file lees ik over Force Links That Normaly Open in a New Window to....

Maar die hele optie staat helemaal niet bij Tabbed Browsing!! Ik gebruik trouwens de MAC OS versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 20-06 15:39

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Anoniem: 50624 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:07:

Ik wil dus instellen dat externe links in een tab geopend worden, hoe doe ik dit? In de help file lees ik over Force Links That Normaly Open in a New Window to....

Maar die hele optie staat helemaal niet bij Tabbed Browsing!! Ik gebruik trouwens de MAC OS versie.
Via about:config krijg je door 'browser.tabs.showSingleWindowModePrefs' op true te zetten extra instellingen voor tabbed browsen. Waar je vervolgens in kan stellen wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Laatst online: 17-12-2024
TweakingPro schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 21:58:
[...]

Dat heb ik allemaal al veranderd/gerest. Ik zal eens 1.0 installeren mijn beste ;)

Dank :)

Edito;

1.0 erop gegooid en nog 't zelfde probleem :(
Ik heb hetzelfde probleem, nadat ik mijn FireFox had geupdate had ik hiervan last. Erg vervelend, omdat ik nu de hele tijd vergeet dat ik geen nieuwe window heb. AAARHGGG!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Idd zeer irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Anoniem: 50624 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:07:

gebruik TBP:

(http://www.pryan.org/mozilla/site/TheOneKEA/tabprefs/)

Daar staat die optie iig wel bij

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9927

Oude versie van Firefox gedeïnstalleerd of de nieuwe versie eroverheen gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Laatst online: 17-12-2024
Anoniem: 9927 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 03:28:
[...]

Oude versie van Firefox gedeïnstalleerd of de nieuwe versie eroverheen gegooid?
Nieuwe versie eroverheen, in mijn geval dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog een vraagje over deze extension. Ik heb deze onlangs verwijderd en nu blijf ik altijd één tabvenster open houden :(

Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen? Een klik op de 'X' werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:12

vooghel

Cunning linguist

Tools --> Options --> Tabbed Browsing --> Hide the bar when only one tab is open aanvinken?

[ Voor 7% gewijzigd door vooghel op 13-11-2004 13:23 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vooghel schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:22:
Tools --> Options --> Tabbed Browsing --> Hide the bar when only one tab is open aanvinken?
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik heb 1.0 over de oude versie heen gegooid en daarna de oude verwijderd ivm favorieten etc.

Maar 't werkt nog steeds niet. Heb alle mogelijke dingen al uit geprobeerd in opties..

Jammer :(

(Gaat over links openen in een nieuw venster, dit gebeurd niet en links openen gewoon in 't zelfde venster)

[ Voor 60% gewijzigd door TommyGun op 13-11-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ligt het aan mij of start 1.0 wat slomer op dan 0.9.3 ?? Niet erg ofzo maar viel me op :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik merk nu wel dat er een heleboel sites zijn (met name kleinere) die niet goed uit de verf komen in FF. Ik snap dat dergelijke sites niet goed zijn opgezet maar voor jan met de pet zal dit een reden zijn om FF links te laten liggen. Jammer, want zo komt IE nooit in gevaar...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:44:
Ik merk nu wel dat er een heleboel sites zijn (met name kleinere) die niet goed uit de verf komen in FF. Ik snap dat dergelijke sites niet goed zijn opgezet maar voor jan met de pet zal dit een reden zijn om FF links te laten liggen. Jammer, want zo komt IE nooit in gevaar...
Mwah, hoe groter het marktaandeel van Mozilla/Firefox/Netscape, hoe meer mensen rekening gaan houden met de verschillende web standaarden. Momenteel is het zelfs al stom om er geen rekening mee te houden, omdat toch al zo'n 6% van de internetters Mozilla, Firefox of Netscape draait.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.