Jep, erg saai werk. Binnenkort komt er een mogelijkheid om dat sneller te doen.
Maar als ik een netwerk bouw wat efficient moet werken dan heb ik altijd zo'n aanpak:
* Start in 2040, maglev level 4

*
- Maak een paar transport (passagiers, groeit lekker

) verbindingen
- Laat dit jaren en jaren lang draaien totdat je 1000 mil ofzo hebt (ik zet OpenTTD meestal op 'doorspoelen' , minimaliseer het en zet in taak beheer de prioriteit op Laag. Zo kan ik gewoon nog rustig internetten en dat het niet 15 seconde duurt voordat je je firefox hebt opgestart).
- Vlakeer de map volledig
* Cheat: Verwijder alles op de map

.
Nu zal je nog genoeg geld over hebben om een op een clean map met wat geld een netwerk te beginnen. Zo begin ik altijd, wel een cheat erbij maar dat boeit mijn geen flikker. Het gaat toch om het netwerk enzo ? En niet om hoeveel je daarvoor hebt weggehaald ? Maar dat is mijn mening.
Ik heb misschien ook een wat ander doel dan de normale TTD'er. Bij mij moet alles perfect door stromen. Bij wijze van spreke mag een trein tijdens zijn reis niet onder de 400km/h per komen behalve bij stations. Dat betekent altijd , lange bochten (heb treinen van 18 lang), als je een tunnel onder iets maakt worden het er meestal al 3 - 4 en niet 1 (zodat een trein niet hoeft te wachten voordat een andere trein uit de tunnel is).
En owja, voor de mensen die eerder in dit topic al hebben gelezen (
hier) over een savegame van mijn vriend. Nou hij is weer een beetje bezig geweest en 'wat' veranderingen aangebracht. Meer chaos, meer treinen, meer winst
Savegame
Zitten wel wat geinige verbeterde kruispunten en stations. De moeite waard om te kijken
Zijn email staat als een sign in die savegame, als je hem add. Houd wel rekening mee dat als ik vraag hoeveel intern geheugen hij in zijn PC heeft zitten al
staat. Met andere woorden: Niet erge computer freak, wel Transport tycoon freak
[
Voor 11% gewijzigd door
Hans1990 op 26-09-2005 23:00
]