Hmm dat wist ik dus niet. denk dat ik maar een andere server moet gaan gebruiken.
Het punt is dat de server die op het moment gebruikt word overdag het waarschijnlijk wel goed trekt (in de tijd dat ik zelf speel) maar waarschijnlijk 's avonds in de problemen komt omdat er dan veel mensen Counterstrike op spelen, en dat vreet CPu tijd. bij de vorige map die we speelden (die was een stuk kleiner) was dit probleem er niet.
Waarschijnlijk ga ik een andere server nemen (die op mijn eigen kamer staat) als dit probleem zich voor blijft doen.
Voor de contest heb ik het volgende in gedachten:
we maken twee teams, en elke speler word bij een team ingedeeld. Als er spelers die niet mee doen, maar later willen beginnen worden deze bij het zwakste team erbij gestopt. Daarnaast krijgt elk team krijgt zijn eigen forumpje, waar ze de plannen kunnen bespreken.
Maar voor we kunnen beginnen moet ik nog enkele zaken uitzoeken.
- De lag moet opgelost worden (laat me zo precies mogelijk weten wat er mis gaat)
- Ik moet uitzoeken hoe ik de tijd rond het aar 2000 still kan zetten. De bedoeling is namelijk dat het allemaal niet te snel gaat.
- Het liefst zou ik hebben dat de server gepauseerd word als er nieman aanwezig is. Dit omdat een verstopping van het netwerk een bedrijf failliet kan laten gaan.
- ik heb zelf last van random disconnects als ik even niet actief ben. Moet ik ook nog even naar kijken. (nog meer mensen last van disconnects???)
daar ben ik vandaag naar op zoek geweest. Wat ik wel al verbeterd heb:
- ik weet nu precies hoe ik een server met gewenste instellingen kan opstarten.
- breakdowns staan uit. (als het goed is)
Als er verder nog dingen zijn die verbeterd moeten worden, laat maar weten
[
Voor 5% gewijzigd door
Sgrovert op 20-09-2005 00:52
]