"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
-niks-
Mijn complete install is rond de 30MB, dus dat gaat niet zo heel makkelijk lukken, maar dit zijn bijna allemaal graphics van www.ttdpatch.net.Damsplaat schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:14:
zou je mij anders je volledige installatie kunnen mailen? (exclusief de originele graphic files) op tdamsma(apenstaartje)hotmail...
In de wiki kun je daar ook een heleboel terugvinden over de patch en de graphics.
[ Voor 85% gewijzigd door Muse op 20-06-2006 18:15 ]
30 mb is idd wat veel, zal es kijken of ik mjn ftp weer eens open kan gooien
[ Voor 42% gewijzigd door Damsplaat op 21-06-2006 13:24 ]
Ook niet met de nieuwste nightly?Damsplaat schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:43:
Ziet er goed uit zeg, vooral die nieuwe gebouwen en de trams. Ik spel zelf openttd, maar die heeft toch iets minder extra graphics. Op de een of andere manier is het mij nooit gelukt om een versie van ttdpatch aan de praat te krijgen. Vooral die trams lijken me wel wat
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
True, het is vrij verwarrend en ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar mensen let aub even op voordat je mensen tips geeft over welk product ze het hebben!
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
-niks-
TTD is wel 1 van de best spellen op CIV na dan
[rml][ PC] Het Transport Tycoon Topic - Deel 3[/rml]Calamor schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:45:
Is het niet eens tijd voor deel 3? we zitten over de 1000 post.
TTD is wel 1 van de best spellen op CIV na dan
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Dit topic is gesloten.