Het grote Bittorrent-clients topic [2]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

bigfoot1942 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:32:
[...]

ja... stel m gewoon in op 80% van je max. anders slibt je verbinding dicht en krijg je dit soort gedoe.
En als ABC t anders weergeeft: misschien pakt ABC een gemiddelde waarde die hij weergeeft, waardoor het niet lijkt te schommelen?
Kan je dan ook echt 80% opgeven of moet ik eerst uitpluizen wat m'n snelheid is op dat moment is
(wil nog weleens varieren met @home breedband van 10 tot 40 kB/s) en dan het absolute aantal opgeven?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
FrostXL schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:57:
[...]

Kan je dan ook echt 80% opgeven of moet ik eerst uitpluizen wat m'n snelheid is op dat moment is
(wil nog weleens varieren met @home breedband van 10 tot 40 kB/s) en dan het absolute aantal opgeven?
het idee is dat je ruimte overhoudt in je upload, waardoor je je downloadsnelheid nog volop kan benutten.
als jij op een gegeven moment daadwerkelijk maar 10KB/s kan uppen is het inderdaad slim m in te stellen op 8KB/s up. Eigenlijk zou je het dus per moment moeten bepalen, het heeft weinig zin om m op 36KB/s te limiteren terwijl je maar 10KB/s uploaden kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
FrostXL schreef op donderdag 09 december 2004 @ 21:57:
Nee, automatisch kan het helaas niet. Daar heb je QoS voor nodig in je modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu al een tijdje bittorrent maar het downloaden gaat niet zo snel.
Ik heb een upload van 110 kb/s maar vaak upload ie maar met 30 kb/s oid, dit zorgt ervoor dat ik meestal maar met 30/40 kb/s kan downloaden. Ik heb zo'n groen lampje (poorten zijn dus forwarded) en heb ook al meerdere clients geprobeert (bittornado, abc, azureus). Het rare is vaak dat ik maar connect aan zo'n ongeveer 5 tot 10% van de aanwezige clients en seeds van een torrent.
Zo zet ik wel eens een torrent aan en dan is ie na een paar uur maar connected aan 2 peers en 29 seeds terwijl de stats aangeven dat er 534 seeds zijn en 121 peers.
Ik heb ook al geprobeerd om mijn upload te cappen op 80 kb/s met netlimiter en andere progs maar dat heeft weinig invloed, logisch ook lijkt mij, omdat ik geen eens voluit upload.

Oja, en het ligt niet aan mijn provider ofzo, als ik via ftp probeer up te loaden, dan gaat ie wel @ 110 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Je moet ook niet met maximale snelheid uploaden... Dat blokkeerd je downloadsnelheid [insert geblaat over packages enzo]. :)

edit: zie [rml]bigfoot1942 in "Het grote Bittorrent-clients topic [ 2]"[/rml]

[ Voor 25% gewijzigd door Nik op 10-12-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al zei heb ik geprobeerd me upload speed te cappen tot 80 kb/s (me upload speed is 110 kb/s), maar dit helpt geen ene drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:24:
Zoals ik al zei heb ik geprobeerd me upload speed te cappen tot 80 kb/s (me upload speed is 110 kb/s), maar dit helpt geen ene drol.
Probeer hem eens nog wat lager te cappen, een hoge upload zorgt er voor dat de download ook minder snel gaat.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:24:
is 110 theoretische upload? Dus wat je provider zegt? Anders moet je er 15% aftrekken (x 0.85). Zo niet dan lijkt me 30 kb/s wel genoeg. Porten misschien? Geen populair torrentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
niet cappen met netlimiter, alle bittorrent-client hebben zelf een ingebouwde instelbare uploadbeperking.
en zorg er eens voor dat je in de configuratie het maximum aantal connecties per torrent flink omhoog gooit... probeer 0 (0=unlimited) eens. idem met "totaal aantal connecties per torrent".
en die seeds krijg je van de tracker (een bepaald aantal met een bepaalde interval), wellicht dat desbetreffende tracker niet prettig staat afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Sinds enige tijd heb ik hier een servertje draaien, OS Windows Server 2003 Enterprise Edition :) Wat mij handig lijkt is Azureus zo te kunnen configureren dat dezxe als service draait, nadat ik de juiste torrents heb geladen. Leek me simpel. Ik laad alle torrents in een rdp sessie. Vervolgens sluit ik het programma volledig af en probeer de service welke ik met srvany heb gemaakt op te starten. Het resultaat is een constant bevriezende server, danwel applicatie. De service heeft al onder SYSTEM, NETWORK SERVICE en een Administrator account gedraaid, allen zonder succes. Daarbij heb ik het vermoeden dat er ergens iets stukloopt in de configfiles, aangezien deze per user worden opgeslagen, maar helaas, de user welke op rdp inlogt gebruiken hielp ook niet.

Weet iemand misschien een client die goed als service draait? Ik houd me eveneens aanbevolen voor andere tips die het makkelijker maken om Azureus op de achtergrond te draaien. Graag zou ik de idle-rdp sesie die ik nu gebruik in de toekomst af kunnen loggen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
een leuke client voor op een server: http://www.torrentflux.com/
der is gelukkig ook een windows version
code:
1
2
3
4
       WINDOWS VERSION: (system requirements)
    * Windows OS
    * Apache with PHP module
    * MySQL Database

inclusief webinterface ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.torrentflux.com/images/sc15_01.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
bigfoot1942 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:59:
een leuke client voor op een server: http://www.torrentflux.com/
der is gelukkig ook een windows version
code:
1
2
3
4
       WINDOWS VERSION: (system requirements)
    * Windows OS
    * Apache with PHP module
    * MySQL Database

inclusief webinterface ;)
[afbeelding]
W00t * sanfranjake heeft zitten slapen de afgelopen tijd 8)7 Ga het meteen even testen, thanks! :*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
sanfranjake schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:50:
Sinds enige tijd heb ik hier een servertje draaien, OS Windows Server 2003 Enterprise Edition :) Wat mij handig lijkt is Azureus zo te kunnen configureren dat dezxe als service draait, nadat ik de juiste torrents heb geladen. Leek me simpel. Ik laad alle torrents in een rdp sessie. Vervolgens sluit ik het programma volledig af en probeer de service welke ik met srvany heb gemaakt op te starten. Het resultaat is een constant bevriezende server, danwel applicatie.
Waarom wil je per se een service gebruiken?
Je kunt de login sessie toch gewoon open laten staan en alleen de RDP verbinding verbreken?
Dan lopen normale applicaties gewoon door. Het enige nadeel is herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat als ik een bittorrent client aan heb staan (maakt niet uit welke, heb met alle het zelfde gedonder; abc azureus bitcomet bittornado) dat ik dan niet meer aan surfen hoef te denken? Dit geld ook voor de rest op ons netwerk. We hebben hier een Sitecom WL-120. Wireless dus.
Zodra bittorrent aanstaat, lijkt het net vol de router volloopt oid. Dat hij maar een bepaald aantal connecties aankan, maar hoe laag ik die connecties ook zet, dat ding weigert op een gegeven moment om connectie te maken met het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:16:
Weet iemand hoe het komt dat als ik een bittorrent client aan heb staan (maakt niet uit welke, heb met alle het zelfde gedonder; abc azureus bitcomet bittornado) dat ik dan niet meer aan surfen hoef te denken? Dit geld ook voor de rest op ons netwerk. We hebben hier een Sitecom WL-120. Wireless dus.
Zodra bittorrent aanstaat, lijkt het net vol de router volloopt oid. Dat hij maar een bepaald aantal connecties aankan, maar hoe laag ik die connecties ook zet, dat ding weigert op een gegeven moment om connectie te maken met het internet.
Omdat ie je internet verbinding leegzuigt :Y)

Dus ff limieten stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 20:37:
[...]

Omdat ie je internet verbinding leegzuigt :Y)

Dus ff limieten stellen ;)
limieten als in wat? max. connecties? max snelheden qua up/download?
Heb ik allemaal al gedaan, en het maakt geen ene flikker uit. Na een bepaalde tijd is het enige mogelijke dataverkeer alleen nog mogelijk via bittorrent.
Lijkt net of die router van me het niet aankan. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
dus bij 5KB/s upload, 20KB/s download, 5 verbindingen/seconde max, 50 verbindingen totaal max heb je er nog steeds last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik BitComet, werkt perfect (en fijner dan BitTorrent als je het mij vraagt)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/administrator/GoT/azureus1.jpg

Ging lekker gisterenavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 10:49:
Ik gebruik BitComet, werkt perfect (en fijner dan BitTorrent als je het mij vraagt)!
Heb de afgelopen dagen een testje gedaan tussen Bitcomet en Azureus.

Ik draaide de 2 programma's naast elkaar:
Bitcomet gebruikt 8 mb ram en maximaal 2% proctijd.
Azureus gebruikt 65 mb (!!) ram en pieken naar 99% proc (javaw.exe) waardoor mijn laptop dus 2 dagen half over zijn nek loopt te gaan..niet echt handig en totaal onnodig resourceverbruik in mijn ogen.

Dus zodra Azureus klaar is met het uppen van de laatste torrent, verwijs ik het programma naar de prullenbak >:)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
ik ben de laatste tijd behoorlijk aan het downen van een van de bekendere torrentsites...maar het valt me op dat "reloaded" files helemaal niet werken
dit zijn vaak grotere bestanden zoals nieuwe films en games
ik gebruik azureus en bitcomet maar op beide clients werken ze niet
zijn er meer mensen met dit probleem?
kweetnie of het al gevraagt is hoor maar kvoel er weinig voor 50 pagina's door te gaan zoeke hehe :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:46:
[...]

Heb de afgelopen dagen een testje gedaan tussen Bitcomet en Azureus.

Ik draaide de 2 programma's naast elkaar:
Bitcomet gebruikt 8 mb ram en maximaal 2% proctijd.
Azureus gebruikt 65 mb (!!) ram en pieken naar 99% proc (javaw.exe) waardoor mijn laptop dus 2 dagen half over zijn nek loopt te gaan..niet echt handig en totaal onnodig resourceverbruik in mijn ogen.

Dus zodra Azureus klaar is met het uppen van de laatste torrent, verwijs ik het programma naar de prullenbak >:)
omdat ik elke dag wel 1 bluescreen voor me kiezen krijg als azureus hele dag aktief is geweest ben ik ff bij andere clients gaan kijken. ABC is echt heel erg oud (7e maand voor het laatst geupdated :? en ik vond hem nogal kaal) is bitcomet uitgebreider? (jaja kan het zelf uitproberen natuurlijk maar zo blijf ik aan de gang. wat is naast azureus de meest complete client?)

wat ik wel netjes van ABC vond was dat ie stopte als ik 1:1 had. azureus kan dit helemaal niet...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:11:
omdat ik elke dag wel 1 bluescreen voor me kiezen krijg
Dan is er iets mis met je operating system of drives, niet met de client.
En volgens mij kan Azureus ook stoppen als een bepaalde seeding ratio bereikt is.

[ Voor 15% gewijzigd door Olaf van der Spek op 12-12-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:11:
[...]
omdat ik elke dag wel 1 bluescreen voor me kiezen krijg als azureus hele dag aktief is geweest ben ik ff bij andere clients gaan kijken. ABC is echt heel erg oud (7e maand voor het laatst geupdated :? en ik vond hem nogal kaal) is bitcomet uitgebreider? (jaja kan het zelf uitproberen natuurlijk maar zo blijf ik aan de gang. wat is naast azureus de meest complete client?)
wat ik wel netjes van ABC vond was dat ie stopte als ik 1:1 had. azureus kan dit helemaal niet...
Met azureus kan dat wel hoor, heb ik ook gebruikt.
Maar je raad het al..vanmiddag hapte javaw.exe weer 99% cpu, en heb met veel plezier azureus in de prullenbak gegooid..tsjonge jonge :/
Bitcomet kan dat 1:1 zover ik weet ook, heb de instelling wel gezien. Het is altijd even wennen als je van client overstapt. Maar Bitcomet bevalt me tot nu toe prima.
Even netjes de website lezen, patchje voor SP2 evt installeren, settings nakijken en gaan :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Ik laad 'n torrent in mijn ABC 2.6.9 client en vervolgens zegt 'ie: rejected by tracker, Port 6881 is blacklisted, use another port

Dus ik kijk in mijn Preferences; en onder de tab 'network' zie ik dat 'n range word gebruikt van 6881 tot 6999. Dus als 6881 het niet zou doen, moet hij toch één van die andere poorten in die range proberen?

Ik zie in ieder geval geen melding die hele rang blacklisted is...

...dus hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Toch echt andere poorten gebruiken, zoek maar eens bij wat bekende sites en daar kan je zien dat als je niet een dergelijke error wil hebben dat je een port moet kiezen buiten die range. Maar wat ik meestal doe is een andere torrent kiezen van hetzelfde bestand (kheb nog nooit gehad dat ik die dan niet kon vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik gebruik hier al een tijdje Azureus, op mijn oude pc werkte alles perfect. Niks geen fouten of crashes.
Nu mijn oude computer gejat is heb ik azureus op mijn moeders pc geinstalleerd maar nu vliegt azureus er om de zoveel tijd uit. Hele programma is inneens afgesloten en krijg dan bij het starten een melding dat azureus fout was afgesloten en of ik het logboek wil bekijken e.d.

In het logboek staat dit:
[14:09:39] DEBUG::Sun Dec 12 14:09:39 CET 2004
[14:09:39] java.nio.channels.CancelledKeyException
at sun.nio.ch.SelectionKeyImpl.ensureValid(Unknown Source)
at sun.nio.ch.SelectionKeyImpl.interestOps(Unknown Source)
at java.nio.channels.spi.AbstractSelectableChannel.register(Unknown Source)
at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.VirtualChannelSelector.select(VirtualChannelSelector.java:197)
at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.WriteController.writeSelectorLoop(WriteController.java:74)
at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.WriteController.access$0(WriteController.java:72)
at com.aelitis.azureus.core.networkmanager.WriteController$1.runSupport(WriteController.java:52)
at org.gudy.azureus2.core3.util.AEThread.run(AEThread.java:45)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OlafvdSpek schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:14:
[...]

Dan is er iets mis met je operating system of drives, niet met de client.
En volgens mij kan Azureus ook stoppen als een bepaalde seeding ratio bereikt is.
die Bluescreens zie ik alleen maar als azureus aktief is geweest hele dag. als ik 2 dagen geen azureus gebruik = geen bluescreens. in andere topics kwam ik ook iemadn tegen die ook BS kreeg en hij gebruikte ook op dat moment azureus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:05:
Hey,

Ik gebruik hier al een tijdje Azureus, op mijn oude pc werkte alles perfect. Niks geen fouten of crashes.
Nu mijn oude computer gejat is heb ik azureus op mijn moeders pc geinstalleerd maar nu vliegt azureus er om de zoveel tijd uit. Hele programma is inneens afgesloten en krijg dan bij het starten een melding dat azureus fout was afgesloten en of ik het logboek wil bekijken e.d.

In het logboek staat dit:

[...]
Unistall java 1.4.x, reboot, installeer java 1.5 (ook wel 5.0 genoemd op de sun java website)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:03

Smurf

Detri

Silent Thunder schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:43:
Ik laad 'n torrent in mijn ABC 2.6.9 client en vervolgens zegt 'ie: rejected by tracker, Port 6881 is blacklisted, use another port

Dus ik kijk in mijn Preferences; en onder de tab 'network' zie ik dat 'n range word gebruikt van 6881 tot 6999. Dus als 6881 het niet zou doen, moet hij toch één van die andere poorten in die range proberen?

De hele range is blacklisted voor die tracker, dus gewoon een willekeurige andere poort gebruiken.
Maar dit had je ook in de FAQ op de betreffende site kunnen vinden.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 02:45:
die Bluescreens zie ik alleen maar als azureus aktief is geweest hele dag. als ik 2 dagen geen azureus gebruik = geen bluescreens. in andere topics kwam ik ook iemadn tegen die ook BS kreeg en hij gebruikte ook op dat moment azureus.
Dat betekent dat Azureus (waarschijnlijk) de bug 'triggered', maar niet dat die bug ook in Azureus zit.
Als een normale app de kernel of een driver laat crashen is dat per definitie een bug in kernel of driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

sanfranjake schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:50:

<knip/>

Weet iemand misschien een client die goed als service draait? Ik houd me eveneens aanbevolen voor andere tips die het makkelijker maken om Azureus op de achtergrond te draaien. Graag zou ik de idle-rdp sesie die ik nu gebruik in de toekomst af kunnen loggen :)
Volgens mij kan je Azureus wel degelijk als service (zonder ui) draaien, maar dan heb je de CVS versie nodig: http://azureus.sourceforge.net/index_CVS.php
Je kan Azureus dan benaderen vie de webinterface. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien dat je de web interface eerst moet configgen voordat je zonder gui draait.

Kijk ook eens op de forums van Azureus zou ik zeggen :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Laatst online: 02-09 23:06
Ook ik ga azureus maar gedag zeggen. Zodra ik het opstart gebruikt het al tegen de 30% cpu en heeft het een geheugen gebruik van 60 mb. Daarna zeer vaak crashes, of een javaw.exe die opeens 99% cpu gebruik krijgt. Daarnaast laat azureus mijn modem wel eens crashen en kan hij niet eens fatsoenlijk uitrekenen hoeveel procent van je torrent completed is. En nou blijkt ook maar weer eens dat hij weer mijn stats niet goed heeft geupdate vannacht waardoor ik weer 'voor niks' heb zitten uploaden.
Het is gewoon jammer dat dat programma in java geschreven is volgens mij. Ik heb ontzettende slechte ervaringen met java en XP.
Aan mijn pc ligt het niet, 1024 mb ram, athlon XP 2700+.

Maar goed, ik ga bitcomet maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 14:01
Vreemd, bij mij komt Azureus nooit boven de 8% uit,
op de RAM let ik nooit, want daar heb ik geen problemen mee ^_^
Heb trouwens een AMD 64 3000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Eerste indrukken van bitcomet zijn positief. Helder, snel, overzichtelijk, erg snel verbonden, makkelijk om te herseeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Aurelium schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:36:
Ook ik ga azureus maar gedag zeggen. Zodra ik het opstart gebruikt het al tegen de 30% cpu en heeft het een geheugen gebruik van 60 mb. Daarna zeer vaak crashes, of een javaw.exe die opeens 99% cpu gebruik krijgt. Daarnaast laat azureus mijn modem wel eens crashen en kan hij niet eens fatsoenlijk uitrekenen hoeveel procent van je torrent completed is. En nou blijkt ook maar weer eens dat hij weer mijn stats niet goed heeft geupdate vannacht waardoor ik weer 'voor niks' heb zitten uploaden.
Het is gewoon jammer dat dat programma in java geschreven is volgens mij. Ik heb ontzettende slechte ervaringen met java en XP.

Nooit last van zie zelf hier... en dat op volle snelheid _/-\o_

Systeem specs: Windows XP SP2 - Intel Pentium 4, 2799MHz - 1024MB

Dat het je modem laat crashen ligt gewoon aan jou instellingen van het maximum aantal connecties. Als je dat niet goed beperkt, tja dan kan je modem over de kop vliegen.

Crashes van de client echt nooit last van, misschien omdat ik max altijd maar een stuk of 3/4 torrents te gelijk grab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Chutney schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:23:
[...]

Nooit last van zie zelf hier... en dat op volle snelheid _/-\o_

Systeem specs: Windows XP SP2 - Intel Pentium 4, 2799MHz - 1024MB

Dat het je modem laat crashen ligt gewoon aan jou instellingen van het maximum aantal connecties. Als je dat niet goed beperkt, tja dan kan je modem over de kop vliegen.

Crashes van de client echt nooit last van, misschien omdat ik max altijd maar een stuk of 3/4 torrents te gelijk grab.
Hey, ik vind het fijn voor je dat het voor jou wel werkt hoor, maar voor mij werkt het gewoon niet

Snelheid heb ik niet over te klagen, ik download ook gewoon fullspeed. No problemo

Connecties heb ik zelfs tot 25 beperkt maar mn modem bleef crashen soms. (lijkt wel opgelost sinds ik nieuwe drivers voor mn modem erop heb gezet)

Ik heb zelfs met 2 of 3 torrents het probleem dat de client crashed bij wat geminimaliseer en gemaximaliseer.

Dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
nogal raare vraag maar krijg er geen duidelijk antwoord op na te hebben gegoogled.

ik wil een PC 24/7 laten draaien met bittorrent.
dus naast me main PC, omdat ik geen zin heb een compleet nieuwe pc te kopen hiervoor wil ik oude onderdelen gebruiken.
Dus heeft iemand een idee wat de minimum specs zijn voor azereus enz? CPu en geheugen.

voor zo ongeveer 3 downloads en 3 uploads tegelijk zonder problemen.
dus wat is de crappiest PC die hat aankan?

specs voor games enz ben ik wel goed in maar bij iets als bittorrent of emule enz ben ik buiten mijn gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbot schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:14:
nogal raare vraag maar krijg er geen duidelijk antwoord op na te hebben gegoogled.

dus naast me main PC, omdat ik geen zin heb een compleet nieuwe pc te kopen hiervoor wil ik oude onderdelen gebruiken.
Dus heeft iemand een idee wat de minimum specs zijn voor azereus enz? CPu en geheugen.

specs voor games enz ben ik wel goed in maar bij iets als bittorrent of emule enz ben ik buiten mijn gebied.
Ik weet ook niet de precieze specs voor azureus, maar laten we uit gaan van een schattubg: 64 mb ram, als ik mijn pc hier 3/4/5 downloads tegelijk laat doen is het geheugengebruik +/- 32mb. Dus 32mb is een beetje(heel erg) krap.

Pentium 133 mhz 1 lijkt me wel voldoende? Zwaar wordt mijn cpu nooit gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
welke client gebruik je?

heb hier net een werkende pentium mmx staan alleen geen idee wat voor CPu erin zit :/
ben te lui hem aan te sluiten. zal wel 200mhz ofzo zijn.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Niet online

mind_

evil smile

Bigbot schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:14:

ik zal een andere client nemen dan azureus als je krap zit met je geheugen.. tis me favoriete client, maar als je wat minder ram hebt zal ik toch voor een andere client gaan.
BT++ of ABC bijvoorbeeld.

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Bigbot schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:28:
welke client gebruik je?

heb hier net een werkende pentium mmx staan alleen geen idee wat voor CPu erin zit :/
ben te lui hem aan te sluiten. zal wel 200mhz ofzo zijn.,
Ik gebruik XBT Client (zelf geschreven ;->).
Dit is waarschijnlijk de client met het laagste CPU en RAM gebruik, de kleinste installer en de slechtste documentatie. Er is een normale Windows interface, een web frontend (PHP), een command-line interface en hij draait bijna onder Linux en Windows als daemon/service.
De stijl van de interface is plain old Windows, dus als je van kunst houdt kun je beter een andere zoeken.

[ Voor 15% gewijzigd door Olaf van der Spek op 15-12-2004 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 13:58

Ottooo

Vuurvlieg

Aurelium schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:36:

Bij mij precies hetzelfde, met ongeveer eenzelfde pc.

En het vreemde is, voor afgl. maandag had ik dat nooit. (En het is nou niet zo dat ik in de afgelopen weken iets drastisch heb gedaan met mijn pc waardoor dat zou komen :? )
Ben nu net maar overgestapt op Bitcomet, en voorlopig draait het goed (even afkloppen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

OlafvdSpek schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:47:
Dit is waarschijnlijk de client met het laagste CPU en RAM gebruik, de kleinste installer en de slechtste documentatie. Er is een normale Windows interface, een web frontend (PHP), een command-line interface en hij draait bijna onder Linux en Windows als daemon/service.
De stijl van de interface is plain old Windows, dus als je van kunst houdt kun je beter een andere zoeken.
Ik hou van die stijl :)

* nero355 downloadt BT Clientje voor de volgende keer als hij een BT Client nodig heeft die er wat minder "Happy" uitziet dan Azureus, hoewel dat reuze meevalt...

The less the more I like it ;)

/EDIT : WOW !!! Erg strak !!! Heb effe stiekem gekeken en hij is erg compact !!!

Overigens is voor de wat minder intelligente user een standaard File/Options enz... menu niet echt overbodig geweest :D

En wat standaard veilige instellingen wat betreft connectie zou ook relax zijn, zodat we niet straks allemaal "Help mijn modem reset zich/loopt vol door XBT" topics krijgen ....

[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 15-12-2004 13:02 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Ottooo schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:07:
[...]

Bij mij precies hetzelfde, met ongeveer eenzelfde pc.

En het vreemde is, voor afgl. maandag had ik dat nooit. (En het is nou niet zo dat ik in de afgelopen weken iets drastisch heb gedaan met mijn pc waardoor dat zou komen :? )
Ben nu net maar overgestapt op Bitcomet, en voorlopig draait het goed (even afkloppen :) )
Ik heb het idee dat het sinds de upgrade naar 2.2.0.0 is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk mijn azureus gebruikt nu weer 120 MB RAM,
daar komt bij dat hij mijn draadloos er om de zoveel tijd uitflikkert. Tijd om weer een ander te zoeken. Iemand een oplossing/aanrader?

• bigfoot1942
  • Niet online
OlafvdSpek schreef op woensdag 15 december 2004 @ 10:47:
[...]

een paar vraagjes:
- ondersteunt deze client het "Compact Tracker Protocol"?
- waar kan ik de linux versie vinden?

verder ziet ie er wel erg lief uit ja :P

• Olaf van der Spek
  • Niet online
nero355 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:08:
En wat standaard veilige instellingen wat betreft connectie zou ook relax zijn, zodat we niet straks allemaal "Help mijn modem reset zich/loopt vol door XBT" topics krijgen ....
Brakke routers zijn deprecated. ;->
En met een globale peer limiet van 55 peers zou de client wel erg gehandicapped worden denk ik.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:54:
Leuk mijn azureus gebruikt nu weer 120 MB RAM,
daar komt bij dat hij mijn draadloos er om de zoveel tijd uitflikkert. Tijd om weer een ander te zoeken. Iemand een oplossing/aanrader?
http://sourceforge.net/projects/xbtt/

• Olaf van der Spek
  • Niet online
bigfoot1942 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 02:11:
een paar vraagjes:
- ondersteunt deze client het "Compact Tracker Protocol"?
- waar kan ik de linux versie vinden?

verder ziet ie er wel erg lief uit ja :P
Natuurlijk. En zelfs het UDP tracker protocol, dat nog 50 % kleiner is, maar officieel (nog) niet ondersteund wordt.

De Linux versie zou je met CVS moeten downloaden:
cvs -z3 -d:pserver:anonymous@cvs.sourceforge.net:/cvsroot/xbtt co xbt
cd xbt/BT\ Test/
chmod 755 make.sh
./make.sh

Dan krijg je xbt_client_back_end die je kan runnen.
Met het web frontend uit xbt/XBT Client/htdocs/ kun je die versie dan besturen (hoop ik).
Maar dit is zeer experimenteel.

• NightForce
  • Laatst online: 08-09 23:24
Ik heb iets vaags bij alle software die ik download voor de xbox staat er bij de tracker BLOK OK, wat wilt dit zeggen? Niks gaat ook downloaden erg vervelend.

Verwijderd

NightForce schreef op donderdag 16 december 2004 @ 10:46:
Ik heb iets vaags bij alle software die ik download voor de xbox staat er bij de tracker BLOK OK, wat wilt dit zeggen? Niks gaat ook downloaden erg vervelend.
BLOK OK staat er alleen bij mij als ik de torrent stop zet. als ik verder ga met downloaden dan staat er weer OK.

• NightForce
Na restart ging toch alles downloaden, wel vaag maar het werkt weer dus ik stop met klagen.

Verwijderd

NightForce schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:31:
Na restart ging toch alles downloaden, wel vaag maar het werkt weer dus ik stop met klagen.
Ik snap niet echt wat je probleem was. Hij werkte toch gewoon??? Wat was er nou vaag aan???

• NightForce
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:48:
[...]

Ik snap niet echt wat je probleem was. Hij werkte toch gewoon??? Wat was er nou vaag aan???
nee er stond BLOK OK, en dat bleeft zo zonder iets te downloaden.
Na restart ging die wel ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ik heb een probleem.
heb een nieuwe router, en daardoor werkt azureus niet meer.

alle torrents welke ik probeer geven een rode smiley. weet niet goed wat ik moet doen. heb de juiste porten geforward (6881-6889) maar het werkt niet.
als ik de configuratiewizard doorlopp geeft hij aan dat poort 6881 ok is.
maar de torrents geven allemaal een rode smiley...

wat moet ik doen ? search leverde niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Met welk nieuwe programma kon je ook alweer je torrents sharen?? Zodat het makkelijker werd een torrent te vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 14:02
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:40:
mensen ik heb een probleem.
heb een nieuwe router, en daardoor werkt azureus niet meer.

alle torrents welke ik probeer geven een rode smiley. weet niet goed wat ik moet doen. heb de juiste porten geforward (6881-6889) maar het werkt niet.
als ik de configuratiewizard doorlopp geeft hij aan dat poort 6881 ok is.
maar de torrents geven allemaal een rode smiley...

wat moet ik doen ? search leverde niks op.
Weet je zeker dat azureus 6881-6889 gebruikt? Voor veel trackers moet je op een andere range staan, dus misschien dat je de verkeerde poorten hebt geforward :?

Wat voor router is het trouwens? Mocht dit het trouwens niet oplossen moet je er maar een topic voor openen, dit is geen info die je in een "groot" topic wil laten verdwijnen. :)

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een nieuwtje voordat mensen gaan vragen waar Soepernoof is gebleven
As you have probably noticed, we have often had downtimes. This was because it was so hard to keep this site up!
But now we are sorry to inform you all, that ******** is closing down for good in the way that we all know it.
We do not know if ******** is going to return, but it is certainly not going to be hosting any more torrent links.
We are very sorry for this, but there was no other way, we have tried everything.

Thank you all that helped us, by donating mirrors or something else, by uploading and seeding files, by helping people out on IRC and on forum, by spreading the word about ********.
It is a sad day for all of us!

Please visit ******** every once in a while to get the latest news on what is happening and if there is anything new to report on.

As we wish to maintain the nice community that we created, we are keeping the forums and irc servers open.

Thank you all and Goodbye!
sloncek & the rest of the ******** Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
Echt alle goede bittorrent sites zijn offline :| tb, fl, et, phoenix en suprnova.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Er is inderdaad flink internationaal huis gehouden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is hier gebeurd? ik zal de site niet noemen maar er staat een compleet verhaal, dat het misschien nooit meer terug komt.. hoe komt dit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Legal action. Politie inval, etc.

[ Voor 164% gewijzigd door Olaf van der Spek op 19-12-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Zijn ze nu de torent sites aan het aanpakken?
Zeer begrijplijk...want het was natuurlijk wel erg strange dat je gewoon komplete sites had met alles wat je maar wensen kon en te downen met 1 enkele muisklik...
Heb me altijd zeer verbaast dat het zomaar kon :)
Maar klote is het wel :(
Vooral Suprnoof was erg najs :/....
Maar op zoek gaan naar wat anders denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Cowboy_Bebop schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:37:
Wie zegt dat? Geef maar een URL naar jouw info dan...
Ik kan en wil geen URL naar mijn MSN history file posten.
Maar de administrator van een andere redelijk grote site die nu down is had het over een politie inval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Er is nu inderdaad geen goede meer over, de grootste zijn allemaal uit de lucht... , maarja, er zal wel een andere weer groot worden want iedereen zoekt natuurlijk een nieuwe site om verder te gaan...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb zojuist op mijn werk nog even wat torrents van mijn favo-site geplukt, mail ik weer naar huis - bingo! Het was even om te checken dattie werkt :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:06:
Ik heb zojuist op mijn werk nog even wat torrents van mijn favo-site geplukt, mail ik weer naar huis - bingo! Het was even om te checken dattie werkt :)
Heb je geen web frontend voor de client zodat je ze gelijk kunt starten? ;->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

nei, da nie... is dat er dan? Ik ben Azureus gebruikert, maar dan wel thuis, en niet op het werk :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
Met SwingUI ku je vanaf internet zooi in Azureus gooien.
Zolang het nog duurt >:)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:44:
nei, da nie... is dat er dan? Ik ben Azureus gebruikert, maar dan wel thuis, en niet op het werk :)
Voor XBT Client is er een, voor Azureus waarschijnlijk ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 14-09 19:57
Suprnova.org is gestopt

Uitgegeven: 20 december 2004 09:10

AMSTERDAM - De populairste site voor gebruikers van het uitwisselsysteem BitTorrent, Suprnova.org is gestopt, zo meldt de Register . Volgens de makers van de site was de sluiting "onvermijdelijk". "We weten ook niet of de site ooit weer terugkomt, we hebben alles geprobeerd. Het spijt ons."

Vorige week werd bekend dat de MPAA (Motion Picture Association of America) bezig was met het aanklagen van diverse serverbeheerders in de Verenigde Staten en Europa. Deze serverbeheerders zouden zich bezighouden met hosten van films en andere bestanden die via de netwerken van BitTorrent en eDonkey verspreid worden. Het is nog niet bekend of de sluiting van Suprnova hier iets te maken mee heeft.

Op de site van Suprnova werden zogenaamde torrent-bestanden aangeboden. In het bestand staat alle informatie die de internetter nodig heeft om bijvoorbeeld een film te downloaden. Na het ophalen van het bestand, begint de download. Het principe werkt iets anders dan p2p-programma's zoals Kazaa en Napster. Zodra een gebruiker een stuk heeft gedownload, wordt dit bestand meteen beschikbaar gesteld aan andere torrent-gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net bitcomet geinstalleerd en ff gebruikt, werkt prima. Weergave had misschien iets beter gemogen vergeleken met azureus, staat bijv dat ik met 10 seeds en 12 peers ben verbonden (kan helemaal niet volgens de site) en dat ik maar van 9 peers sta te downloaden en te uploaden naar 1 peer. Dat lijkt me persoonlijk ook heel sterk maar goed.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Ik gebruik sinds gisteravond BitLord, werkt best goed en detecteert zelf ook al dingen m.b.t. NAT e.d.. Ondersteund ook UPnP waardoor er op je router automatisch een aantal poorten "opengezet" worden. Ik haal nu gemiddeld gezien veel hogere snelheden dan met ABC :)

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:43:

Waarschijnlijk gebruikt de site waar je die torrent vandaan hebt juist andere poorten dan 6881 tot 6999. Ze zijn dus allemaal blacklisted ;) Je moet dan andere poorten opengooien voor ABC en dit ook in ABC zelf anders instellen. Dan werkt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:29:
[...]

Waarschijnlijk gebruikt de site waar je die torrent vandaan hebt juist andere poorten dan 6881 tot 6999. Ze zijn dus allemaal blacklisted ;) Je moet dan andere poorten opengooien voor ABC en dit ook in ABC zelf anders instellen. Dan werkt het wel
Dat had ik ook gedaan bij azereus, maar nadat ik die poort heb veranderd en hem wil testen staat er: kan niet testen. Hij doet dat nu ook bij alle andere poorten. Ook krijg ik nu i.p.v een groene smilie een gele.
Weet iemand mischien hoe je dat kan verhelpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:31:
[...]

Dat had ik ook gedaan bij azereus, maar nadat ik die poort heb veranderd en hem wil testen staat er: kan niet testen. Hij doet dat nu ook bij alle andere poorten. Ook krijg ik nu i.p.v een groene smilie een gele.
Weet iemand mischien hoe je dat kan verhelpen :?
misschien moet je maar niet testen, en het programma gewoon ff herstarten.. heb ik ook wel eens meegemaakt. Daarna deed ie het wel :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij download nu wel met 210 kb/s, dus het zal wel goed zijn :)
Wat wel vaag is, dat ik niks meer kan kopieren (zoals bij de /ctcp dingen bij mIRC bijv.) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 23:07

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Nieuwe torrentclient 3.9 beta:

meuktracker: BitTorrent 3.9.0 beta

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ik geloof dat er eindelijk een aantal features inzitten die een jaar geleden al aangevraagd waren en die andere clients wel al sinds die tijd hebben.

• Shan
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-01-2019
Modbreak:Mijn suggestie is dat je je mail even gaat controleren

[ Voor 84% gewijzigd door Spider.007 op 23-12-2004 11:30 ]

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb een probleem met bitcomet.
Ik heb hem geinstalleerd en verder eigenlijk alles wel op default laten staan.'
Echter mijn modem (of router) crasht steeds.
Na een paar uur heb ik geen i-net meer en moet ik de hele handel resetten
Nu heb ok ooit eens ergens wat gelezen dat er dan een bepaalde setting niet goed staat waardoor dit gebeurd...echter heb ik geen idee welke dit kan zijn.
Iemand enig idee???

By the way..dit heb ik al met 1 enkele torent taak.

[ Voor 8% gewijzigd door melly op 23-12-2004 08:54 ]

Verwijderd

melly schreef op donderdag 23 december 2004 @ 06:19:
Ik heb een probleem met bitcomet.
Ik heb hem geinstalleerd en verder eigenlijk alles wel op default laten staan.'
Echter mijn modem (of router) crasht steeds.
Na een paar uur heb ik geen i-net meer en moet ik de hele handel resetten
Nu heb ok ooit eens ergens wat gelezen dat er dan een bepaalde setting niet goed staat waardoor dit gebeurd...echter heb ik geen idee welke dit kan zijn.
Iemand enig idee???

By the way..dit heb ik al met 1 enkele torent taak.
ga naar speedtest.nl en kijk daar ff hoe hoog je maximale upload is (wel alle torrents uitzetten) en dan van je max upload 80 % in je client instellen....

verder doen niet alle routers het goed op P2P netwerken oa sweex.

• gerwingood
  • Niet online
hallo
heb een probleem me snelheden van azureus liggen goed tot me max snelheid maaar nu om het half uur knalt hij eruit, Heb in topic gelezen dat aan java ligt maar heb reinstal gedaan en versie 5 staat er op en heb die van azurues site geprobeerd.
ik draai nu
azureus 2.202
win xp sp2 pro
java
j2se java runtime enviremont 5.0

heb het bij me oude pc ook met zelfde software installatie

gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nou, wordt tijd dat ik ga overstappen, want bitornado maakt het erg vervelend om met mijn PC te werken. Het trekt namelijk 50 MB aan geheugen :(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat dit betekent: ?
Afbeeldingslocatie: http://img1.imagevenue.com/loc44/eb935_error.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:49

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het zou handig zijn als je aangeeft om welke client het gaat. ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat is een server-side MySQL error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu G3torrent te testen. Waar ik met bitcomet slechts 30kb/s ongeveer haal, zit ik nu al op 100kb/s. Met dezelfde torrents. Alleen dat filechecken gaat zo rete langzaam. -edit- Ah, zie al waarom. Dit torrent is slechts 55gb groot :+
Al met al vind ik het tot nu toe een best nette client, voor een client die al niet sinds de zomer is geupdate :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azureus gedownload en geinstalleerd (incl.Java)
dat ging 2 dagen prima, toen kwam de klad erin, telkens viel het programma weg (not tidely)
opnieuw geïnstalleerd, maar hetzelfde probleem
Bitcomet toen maar geïnstalleerd, helaas zelfde probleem
upload beperkt tot 35 kb ( verbinding is 2,2 mbits) maar dat hielp bij beide clients niet
iemand hiermee ervaring of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

bitcomet doet het beter dan bittornadot wat betreft computer resources bij mij. Na een dag draaien loopt mijn PC nog soepel, dat was bij bittornado anders.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Het is waarschijnlijk al eerder gevraagd... maar ik zoek een client voor m'n Xbox.. nergens maar dan ook nergens kan ik iets vinden :(

iemand die een client weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker om een linux distro neer te halen voor je xbox? :+
Nee, sorry, weet er geen :P

Weet iemand eignelijk wat "Outgoing packet type-of-service (TOS)" betekent? Het staat onder connection en dan Advanced Network Settings. Ik hoop door die beter af te stellen een betere verbinding oid te krijgen.
Op google krijgi k ook niet echt veel hulp. Zie bijna alleen maar changelogs etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
variant op QOS voor upload volgens mij. Wil je dat gaan gebruiken, zou ik eerst maar een sgaan kijken of je router dat ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik download nu al een tijdje d.m.v torrents en ik heb al diverse programma's geprobeerd echter het gaat niet echt snel(vaak maar 10kb/s). Nu ging ik eens googlen en kwam ik erachter dat dit waarschijnlijk aan bepaalde instellingen van mijn router ligt. Ik heb al een beetje zitten rommelen met mijn router maar ik ben bang dat ik er gewoon niet genoeg verstand van heb. Ik weet dat ik volgens mij iets van poorten open moet zetten en ik weet wel ongeveer waar ik dit kan instellen, maar wat ik nou precies moet doen is mij niet duidelijk. Dus als jullie me zouden kunnen helpen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:20

Niek

f.k.a. The_Surfer

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:06:
Ik download nu al een tijdje d.m.v torrents en ik heb al diverse programma's geprobeerd echter het gaat niet echt snel(vaak maar 10kb/s). Nu ging ik eens googlen en kwam ik erachter dat dit waarschijnlijk aan bepaalde instellingen van mijn router ligt. Ik heb al een beetje zitten rommelen met mijn router maar ik ben bang dat ik er gewoon niet genoeg verstand van heb. Ik weet dat ik volgens mij iets van poorten open moet zetten en ik weet wel ongeveer waar ik dit kan instellen, maar wat ik nou precies moet doen is mij niet duidelijk. Dus als jullie me zouden kunnen helpen graag.
http://portforward.com/routers.htm

Daar ff de handleiding bekijken van je router :) Kies een willekeurige hoge poort (bijv 11000) en stel je client hier ook op in.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link. Ik ben meteen gaan kijken maar ik ben bang dat mijn router er niet tussen staat. Ik heb een Edimax BR-6104 en de enige Edimax die daar staat heeft een compleet andere interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Binenkort maar een grote eXeemtopic opstarten ;)

eXeem is het proggie wat suprnova.org, in samenwerking met een softwarebedrijf die anoniem wenst te blijven, aan het ontwikkelen is.

[img]http://www.museekster.com./images/exeem2.gif[/img]

Bron: museekster.com. => http://www.museekster.com./exeem.htm.

Check ook de mp3. Daarin wordt verteld dat deze proggie binnen nu en 1,5-2 weken te downloaden is :)

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er inmiddels al achter waarom mijn router niet op die site staat. Ik was daar even een kijkje gaan nemen in het forum en kwam daar sticky tegen. Wat blijkt dus in de router die ik heb zit een zeer slechte chipset die erg heet wordt(wordt de mijne inderdaad) instabiel is en niet goed geschikt voor P2P en dergelijke(port forwarding blijkt ook niet fatsoenlijk te werken). Ik ga dus maar een andere router kopen. Nu zeiden ze op die site dat USR (U.S. Robotics) goede en stabiele routers maakt. Klopt dat en welke router raden jullie mij aan?(vooral met oog op filesharing en games en het liefts niet al te duur).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 23:22 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Bittorrent clients; we willen dus geen namen of URL's zien naar trackerwebsites!