Sinds enige tijd heb ik hier een servertje draaien, OS Windows Server 2003 Enterprise Edition

Wat mij handig lijkt is Azureus zo te kunnen configureren dat dezxe als service draait, nadat ik de juiste torrents heb geladen. Leek me simpel. Ik laad alle torrents in een rdp sessie. Vervolgens sluit ik het programma volledig af en probeer de service welke ik met srvany heb gemaakt op te starten. Het resultaat is een constant bevriezende server, danwel applicatie. De service heeft al onder SYSTEM, NETWORK SERVICE en een Administrator account gedraaid, allen zonder succes. Daarbij heb ik het vermoeden dat er ergens iets stukloopt in de configfiles, aangezien deze per user worden opgeslagen, maar helaas, de user welke op rdp inlogt gebruiken hielp ook niet.
Weet iemand misschien een client die goed als service draait? Ik houd me eveneens aanbevolen voor andere tips die het makkelijker maken om Azureus op de achtergrond te draaien. Graag zou ik de idle-rdp sesie die ik nu gebruik in de toekomst af kunnen loggen