Als de oplossing niet ergens tussen deze instellingen staat dan weet ik het ook niet.Chakotay schreef op 29 september 2004 @ 11:40:
[...]
Waarschijnlijk is die poort compleet random, maar sommige ISPs schijnen de poorten die bittorrent standaard gebruikt (6881-6999) te cappen. (ook poorten van andere p2p programma's trouwens). Een andere, compleet random, poort pakken kan dus helpen om deze cap te omzeilen
Zelf gebruik ik overigens BitComet sinds een paar dagen, bevalt tot nu toe erg goed. Op een beetje fatsoenlijke torrents haal ik thuis zo tussen de 200 en 400 kB/s.
Wat ik wel een nadeel vind is het heel erg hoge aantal I/O requests dat ontstaat als ik op mn laptopje op school bezig ben. Hier schiet de uploadsnelheid meestal naar 1 á 2 MB/s, wat ongeveer 20 I/O reqs per seconde oplevert... Dit kan mn laptopschijfje (5400rpm Hitachi 60GB) niet aan, waardoor BitComet bijna niet meer reageert, en de snelheid rond de 1 MB/s blijft steken, terwijl de verbinding hier makkelijk meer kan hebben. Iemand hier toevallig een oplossing voor?
[ Voor 3% gewijzigd door Yanik op 29-09-2004 15:27 ]