Het grote Bittorrent-clients topic [2]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.832 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
MaTr1x schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 14:52:
[...]
Ik heb wel een DMZ ingesteld die naar 127.0.0.1 verwijst (volgens grc.com is alles dan stealth).
Mis ik nog iets :?
probeer het eens zonder dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:33

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2004 @ 14:27:
Weet iemand want de Super-Seeding optie in Azureus doet?
quote van azureurs website:
Super Seeding is a special optimised seeding mode.
Only use this mode when you are the first and only seeder.
Each peer will be assigned a piece, and Azureus will then compute the time it takes for that particular piece to be seen again the swarm, thus identifying peers with high upload speed, to which Azureus will preferentially give data.
The additional information is available in the details view, right-click "Choose the columns to display".
;)

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:57
Hmm Mol99 toevallig heb ik dit gister ook geprobeerd, en hier werkte het verder wel goed. Idd die poort doormappen en dan zou je gewoon naar je ip moeten connecten :?

Je krijgt wel melding dat je versie 'niet goed' is maar voor de rest werkt het prima. Een vriend van me is er op het moment mee bezig het aan te passen want het toevoegen van torrents schijnt nog niet goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Kee, dudes ben ik weer.
Upload max [25 K], client Azureus.

code:
1
2
Uploaders: 1 (58)
Ontvangers 10 (783)

5 KB/s :( :( :(

Edit:
Inmiddels:
code:
1
2
Uploaders: 4 (58)
Ontvangers 43 (783)

Nog altijd lage dload :|

[ Voor 28% gewijzigd door SH4D3H op 12-11-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hangt toch wel van meer factoren af. kijk eens wat de totale downsnelheid is van dat pakketje? in azureus kan je dat simpel terug vinden.

je hebt ook leechers die hard downloaden maar zelf amper uploaden (niet 5 maar 13 of zo en dan 200 downloaden) die jatten dan je bandbreedte. en dan nog heb je leechers die downen en weggaan als ze 100% hebben bereikt. neem nou uploaders uit je 1e voorbeeld. 58 mensen hebben hem voltooid. slechts 1 is echt aan het uploaden.... en later zijn dat er 4 gworden... waar zijn dan de andere 53 uploaders?

overigens he, check je upload eens op speedtest? de afgelopen 2 weken heb ik last van storing savonds kan ik amper uploaden en is me 18 kb/s terug gebracht naar 10. en ik had gecapst op 14 en slibt het dicht omdat ik maar 10 kan uploaden... (NB: heb al gebeld om te klagen en ik ga een andere kabelmodem krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zo graag mijn Azureus settings op mijn 2e partitie opslaan aangezien ik de 1e partitie vaak restore naar een vorige backup (dit ivm vaak testen van nieuwe software).
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:03:
[...]
dat hangt toch wel van meer factoren af. kijk eens wat de totale downsnelheid is van dat pakketje? in azureus kan je dat simpel terug vinden.
1.5 MB/s ...
Ennuh, mijn upload is zo'n 35 KB/s :)

code:
1
2
Uploaders 12 (59)
Ontvangers 88 (782)

Edit:
@hierboven, mijn azureus staat op andere schrijf, nooit last mee na nieuwe windows =)

[ Voor 22% gewijzigd door SH4D3H op 13-11-2004 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
SH4D3H schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 23:25:
Kee, dudes ben ik weer.
Upload max [25 K], client Azureus.

code:
1
2
Uploaders: 1 (58)
Ontvangers 10 (783)

5 KB/s :( :( :(

Edit:
Inmiddels:
code:
1
2
Uploaders: 4 (58)
Ontvangers 43 (783)

Nog altijd lage dload :|
simpel, dit probleem. Je bent verbonden met te weinig lui.
Gewoon een paar keer op dat knopje "handmatige update" drukken, dan vraagt ie een nieuwe lijst met ip's aan bij de tracker.
Wanneer je met 200 peers verbonden bent en een stuk of 30 seeds gaat het al een flink stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
K, daar zeg je wat.
Bij Configuratie -> Overdracht staat dit:
4 - Standaard maximum uploads per torrent
100 - Maximum aantal connecties per torrent
1000 - Maximun aantal connecties globaal

Dat zal wel niet goed wezen he?

Edit:
Of zou het komen omdat ik 6 files aan het seeden ben? :S

[ Voor 14% gewijzigd door SH4D3H op 13-11-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
4 - Standaard maximum uploads per torrent is goed, alleen wanneer je meer dan 100KB/s voor 1 torrent wilt uploaden zou ik dat hoger zetten.

De andere 2 heb ik gewoon op 99999 staan... het aantal verbindingen wil ik op geen enkel moment beperkt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:34

sjaakaq

It might get loud

Ik heb nogal een vaag probleem met Azureus:

als ik die laat downloaden loopt hij na een tijd (kan na 20min., kan na 2 uur zijn) vast, windows reboot en er staat dat "symt.dsi" oid (een bestand van Norton LiveUpdate) windows heeft gecrashed...maar Norton staat er niet op! Ik had lang geleden (vóór azureus) Norton AV 2003 maar die is er helemaal af, incl. alle mappen en regkeys...

Iemand een oplossing?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
bigfoot1942 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:44:
4 - Standaard maximum uploads per torrent is goed, alleen wanneer je meer dan 100KB/s voor 1 torrent wilt uploaden zou ik dat hoger zetten.

De andere 2 heb ik gewoon op 99999 staan... het aantal verbindingen wil ik op geen enkel moment beperkt hebben.
Het lijkt geholpen te hebben, toen ik het veranderde ging ie al tot 30 KB/s, en ik de rest van de nacht moet ie nog harder zijn gegaan want hij heeft ruim 1.5 GB gedownload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

leokennis schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 01:17:
Ik heb nogal een vaag probleem met Azureus:

als ik die laat downloaden loopt hij na een tijd (kan na 20min., kan na 2 uur zijn) vast, windows reboot en er staat dat "symt.dsi" oid (een bestand van Norton LiveUpdate) windows heeft gecrashed...maar Norton staat er niet op! Ik had lang geleden (vóór azureus) Norton AV 2003 maar die is er helemaal af, incl. alle mappen en regkeys...

Iemand een oplossing?
Als je Norton ecvht weg wil hebben moet je formatten :/ En nee ik neem je niet in de maling, Norton spul is ERG moeilijk weg te krijgen :|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds net problemen met mijn Azureus

als ik mijn azureus aanzet freezen al mijn andere openstaande programams (mirc firefox) en firefox krijgt geen verbinding meer met iner (iig sites laden niet) en dat terwijl mijn azureus niet download en niet upload :|

Oftewel mijn azureus doet nix meer, en terwijl hij aanstaat de rest van me computer ook niet meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

nero355 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 18:14:
[...]

Als je Norton ecvht weg wil hebben moet je formatten :/ En nee ik neem je niet in de maling, Norton spul is ERG moeilijk weg te krijgen :|
Oplossing: BitComet...al gaat die wel een stukkie slomer :'(

Nou ja...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige probleem wat ik bij BT heb is dat als ik plotseling voor 30k upload (en ik kan iets van 50k uploaden) dat ook vaak mijn download wordt verneukt (zoals bij FTP's).

En dat verneukt zonder meer dus ook mijn gaming etc. Snap nog niet helemaal hoe dat kan, al heb ik wel van iemand op IRC gehoord dat het met SYN packets te maken heeft. Wel irritant bij BT, want als ik BT 24/7 aan heb, dan kan ik die week dus ook niet online gamen ofzo.

Valt dit te verhelpen? Of hangt alles echt aan BT (upload)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Oké ik snap er niks van; BitComet gaat r*tetraag (hooguit 30 kB/s, meestal 10...)

Ik heb @Home breedband, dus netjes de max. upload op 75% van 30 gezet (tja in theorie zou ik 64 moeten kunnen halen, praktijk=30...). Dit zijn mijn instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnogen.net/bitcomet.jpg
Verder:
-Firewall=Sygate Free (oid), met poorten 6881-6899 en 6969 open
-Virusscanner=McAfee 7.1
-WinXP Firewall uit
-SP2 geïnstalleerd, maar daarna die ene patch die het mx. aantal TCP connecties van 10-->50 zet

Voor de duidelijkheid:
Als ik Firewall uit of aan heb: geen verschil, voor die TCP connecties patch was het net zo sloom als nu.

Ik heb met een torent waarmee ik in Azureus 110kB/s haalde getest: max. 45kB/s...

Wat doe ik fout? Ik heb wel iets over die listen-port gehoord, maar niks aan veranderd: hier stond ie default op...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
waarschijnlijk doe je niks fout: als Bitcomet net zo snel zou zijn als Azureus zou niemand meer Azureus gebruiken.

Ondanks het verregaande resources-gebruik van Azureus is het toch een heel populaire client. Waarom? vanwege de snelheid.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:05:
Ik zou zo graag mijn Azureus settings op mijn 2e partitie opslaan aangezien ik de 1e partitie vaak restore naar een vorige backup (dit ivm vaak testen van nieuwe software).
Iemand een suggestie?
Standaardprocedure al geprobeerd ?

-Azureus registry keys exporteren
-meuk die zonodig weer in application data\azureus moet staan backuppen voordat je restored en daarna weer terugplaatsen

Werkt bij mij bij alle games, Azureus nog niet geprobeerd. Ik heb een schrufthekel aan installeren van dingen, en als ik het op deze manier kan oplossen doe ik het graag.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 08:40
bigfoot1942 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:38:
[...]

waarschijnlijk doe je niks fout: als Bitcomet net zo snel zou zijn als Azureus zou niemand meer Azureus gebruiken.

Ondanks het verregaande resources-gebruik van Azureus is het toch een heel populaire client. Waarom? vanwege de snelheid.

:P
ach joh, dit is helemaal onzin, de client maakt voor het downloaden niets uit, ik hoor bij iedere client wel iemand roepen "dat deze sneller is dan alle anderen". Maw, het ligt gewoon aan je verbinding, je installingen en de combinatie van die twee. al die clients communiceren in de basis op dezelfde manier met de tracker, en de andere clients, dus het verschil kan nooit meer dan maginaal zijn.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Toch maakt Azureus sneller verbindingen met andere peers. Ik heb zowat alle BT clients uitgeprobeerd laatste anderhalf jaar. Begon met de standaard versie, daarna een mod daarvan. Daarna TheShadow en daarna altijd Azureus gebruikt. Vorige maand een weekje Bitcomet gebruikt. Maar snel weer terug gegaan naar Azureus. Die anderen zijn ook wel redelijk snel, maar haal niet meer als 200KB/s. Met Azureus haal ik bijna altijd 300KB/s+ Soms wel 600KB/s :)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Blisterin_Bull schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:49:
Toch maakt Azureus sneller verbindingen met andere peers. Ik heb zowat alle BT clients uitgeprobeerd laatste anderhalf jaar. Begon met de standaard versie, daarna een mod daarvan. Daarna TheShadow en daarna altijd Azureus gebruikt. Vorige maand een weekje Bitcomet gebruikt. Maar snel weer terug gegaan naar Azureus. Die anderen zijn ook wel redelijk snel, maar haal niet meer als 200KB/s. Met Azureus haal ik bijna altijd 300KB/s+ Soms wel 600KB/s :)
dan zulen de standaard instellingen van azureus beter combineren met jouw verbinding lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
Maverick schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:51:
[...]
dan zulen de standaard instellingen van azureus beter combineren met jouw verbinding lijkt me :)
een setting is een setting, en als het maximale aantal verbindingen binnen Azureus of Bitcomet allebei op 1000 staat (en hetzelfde met alle andere mogelijke instellingen), zou er dus volgens jou geen enkel verschil mogen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
bigfoot1942 schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:22:
[...]

een setting is een setting, en als het maximale aantal verbindingen binnen Azureus of Bitcomet allebei op 1000 staat (en hetzelfde met alle andere mogelijke instellingen), zou er dus volgens jou geen enkel verschil mogen zijn?
idd. maar er zijn meer settings dan alleen het max antal verbindingen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je dacht toch zeker niet dat ik standaard instellingen gebruikte? ;)
Al die keren dat ik verschillende clients gebruikte, stelde ik het zo in naar mijn beste weten en stelde dat zo nodig bij. Ik zie mezelf niet zo snel een programma gebruiken met standaard instellingen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op zondag 14 november 2004 @ 00:32:
[...]

Standaardprocedure al geprobeerd ?

-Azureus registry keys exporteren
-meuk die zonodig weer in application data\azureus moet staan backuppen voordat je restored en daarna weer terugplaatsen

Werkt bij mij bij alle games, Azureus nog niet geprobeerd. Ik heb een schrufthekel aan installeren van dingen, en als ik het op deze manier kan oplossen doe ik het graag.
Daar heb ik dus geen zin in. In veel programma's kun je aangeven dat de settings niet in de standaardmap maar in een door de gebruiker aan te geven lokatie worden bewaard. Moet toch in Azureus ook in te stellen zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Niek

f.k.a. The_Surfer

leokennis schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:15:
Oké ik snap er niks van; BitComet gaat r*tetraag (hooguit 30 kB/s, meestal 10...)
(...)
Dit zijn mijn instellingen:
[afbeelding]
Verder:
-Firewall=Sygate Free (oid), met poorten 6881-6899 en 6969 open
(...)
Lijkt me nogal logisch dat ie retetraag gaat :? Je port staat ingesteld op 17435, terwijl je alleen de 688* range hebt openstaan. Dus: listen port veranderen naar 6881 moet het oplossen. Of pak het nog beter aan en verander je firewall settings zodat alleen nog 17435 wordt toegestaan (hele 688* range) en 6969 eruit, sommige ISP's schijnen namelijk de standaard BT poorten te limiten.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Surfer schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:12:
[...]
Lijkt me nogal logisch dat ie retetraag gaat :? Je port staat ingesteld op 17435, terwijl je alleen de 688* range hebt openstaan. Dus: listen port veranderen naar 6881 moet het oplossen. Of pak het nog beter aan en verander je firewall settings zodat alleen nog 17435 wordt toegestaan (hele 688* range) en 6969 eruit, sommige ISP's schijnen namelijk de standaard BT poorten te limiten.
aanvulling: meest gehoorde advies poort 7000 als listened poort gebruiken :)

en verder... ik moest onlangs format doen en heb ik de torrent ff opgeslagen op een andere schijf en na de format weer terug gezet begint ie weer bij nul. waar staat de info hoe ver hij al was met downloaden opgeslagen? (overigens gebruik ik azureus) ik dacht dus in de bestand torrent waarin de info van tracker staat ook de voortgang van downloaden stond, NIET dus...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:04:
[...]
Daar heb ik dus geen zin in. In veel programma's kun je aangeven dat de settings niet in de standaardmap maar in een door de gebruiker aan te geven lokatie worden bewaard. Moet toch in Azureus ook in te stellen zijn :?
Nope. Zin of geen zin, dit is de enige manier om het voor elkaar te krijgen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Nu online

Niek

f.k.a. The_Surfer

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:55:
[...]

aanvulling: meest gehoorde advies poort 7000 als listened poort gebruiken :)

en verder... ik moest onlangs format doen en heb ik de torrent ff opgeslagen op een andere schijf en na de format weer terug gezet begint ie weer bij nul. waar staat de info hoe ver hij al was met downloaden opgeslagen? (overigens gebruik ik azureus)
Waarom 7000? Er wordt juist vaak de tip gegeven een dynamic port (i.e.: 49152-65535) te nemen.
Over resumen: die info wordt uiteraard niet in je torrent file opgeslagen, maar in je gedownloade bestand (die wordt eerst gefilled met zero's, en vervolgens bijgewerkt met data). Als je die file hebt gekopieerd moet je soms nog even "Force recheck" doen in het RMB menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

The_Surfer schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:02:
[...]

Waarom 7000? Er wordt juist vaak de tip gegeven een dynamic port (i.e.: 49152-65535) te nemen.
Op een bepaalde, heel erg grote en goed bekend staande torrentsite wordt juist gezegd dat je poort 7000 moet gebruiken. Vaste poort schijnt sneller te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:01:
ik heb sinds net problemen met mijn Azureus

als ik mijn azureus aanzet freezen al mijn andere openstaande programams (mirc firefox) en firefox krijgt geen verbinding meer met iner (iig sites laden niet) en dat terwijl mijn azureus niet download en niet upload :|

Oftewel mijn azureus doet nix meer, en terwijl hij aanstaat de rest van me computer ook niet meer |:(
any1 :( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige trackers willen dat je eerst registreerd op hun website, prima, doe ik dat even.
Helaas had ik de Azureus popup die me vraagt m'n accountnaam/password op te geven ff weggedrukt. Weet iemand hoe ik die weer naar voren krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej ik heb een vraagje ik gebruik bittornado nu heb ik een breedband verbinding met een snelheid van meer dan 600 kbps speciaal aangevraagd voor torrents te downloaden maar nu komt hij niet verder dan 10 a 20 kb/s
hoe kan ik dit verhelpen nou alvast bedankt

groeten aan iedereen

Bennio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:54
Je kan eens proberen om Java te herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:04:
heej ik heb een vraagje ik gebruik bittornado nu heb ik een breedband verbinding met een snelheid van meer dan 600 kbps speciaal aangevraagd voor torrents te downloaden maar nu komt hij niet verder dan 10 a 20 kb/s

groeten aan iedereen

Bennio
Bedanken en groeten doen we niet op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gebruik Azureus.
http://azureus.sourceforge.net
groeten aan iedereen

Bennio
Dat doen we niet op GoT. Misschien even de FAQ lezen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Torrent is zuigt!!! Tegenwoordig heb je alleen maar files met Wachtwoorden en dan moet je weer naar eenofandere site om het te halen!!

Nou ik doe het niet meer wat een onzin!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Nu online

Niek

f.k.a. The_Surfer

-snip-
Als je nou eerst eens het topic doorleest, het is al tig keer langsgekomen. Je moet je firewall checken en mogelijk poorten forwarden.
Het wordt echt tijd dat een een p2p protocol komt dat geen firewall rules/portforwarding nodig heeft, ala Skype. Misschien brengt dijjer hier verandering in...
Smattie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 09:20:
Torrent is zuigt!!! Tegenwoordig heb je alleen maar files met Wachtwoorden en dan moet je weer naar eenofandere site om het te halen!!
-snip-
Een woord: BugMeNot :)
(Eventueel in combinatie met Firefox plugin)

Edit: Oops ik dacht dat je registred trackers bedoelde. Wachtwoorden zijn 99% van de tijd vermeld in de filename (altijd een website), als het dat niet het geval is kan je ze altijd hier vinden: -snip site-
Bij nader inzien ga ik geen direct link plaatsen, als je de site wilt hebben moet je maar Googlen naar "youceff passwords".

[ Voor 16% gewijzigd door Niek op 16-11-2004 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
ww is juist meestal de URL van de site. Voorbeeld: een site die dat veel doet en waar de site ook gelijk het ww is, is www.torrent-base.dl.am.
Maar idd, je ziet het helaas steeds vaker...

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee nu heb ik azureus maar als ik een download start schiet er gelijk een rood smilie aan hoe kan ik dit dan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Nu online

Niek

f.k.a. The_Surfer

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:52:
okee nu heb ik azureus maar als ik een download start schiet er gelijk een rood smilie aan hoe kan ik dit dan verhelpen?
Help -> About Health

Waarschijnlijk is de tracker down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja en weet iemand een snele poort voor azureus want ik ga te langzaam
Modbreak: Spider.007Dit is niet het grote korte domme vragen topic; er wordt gewoon van je verwacht dat je even leest en zoekt voor je een vraag stelt; en zeker deze basic vragen die al 100 keer voorbij zijn gekomen worden niet gewaardeerd

[ Voor 64% gewijzigd door Spider.007 op 17-11-2004 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Snelheid is niet poort gebonden. Wel wordt er aangeraden NIET de standaard BT poort (6881) te gebruiken omdat die door sommige ISPs (weet niet of dat ook in NL zo is) gefilterd wordt. Persoonlijk gebruik ik een poort in de 30K range.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Nu online

Niek

f.k.a. The_Surfer

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:57:
oja en weet iemand een snele poort voor azureus want ik ga te langzaam
Poort boeit geen ruk, als tie maar geforward is door je router en niet gefirewalled wordt. En lees alsjeblieft ff het topic door, want deze vragen zijn wel heel erg basic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu heel erg blij met Bitcomet ipv Azureus:

code:
1
2
Schijf Lees Statistieken:    Verzoek: 185658 (freq: 57.2/s), Daadwerkelijke Schijf lezingen: 9704 (freq: 3.1/s), Hit Ratio: 94.7%
Schijf Schrijf Statistieken: Verzoek: 122518 (freq: 25.8/s), Daadwerkelijke Schijf Schrijfen: 9302 (freq: 1.8/s), Hit Ratio: 92.4%

Ik hang nu even met mijn laptop aan een 100mbit connectie op de uni in Nijmegen, zonder het caching mechanisme in Bitcomet had ik deze snelheden nooit kunnen trekken. Kijk maar eens naar het verschil tussen de benodigde i/o operaties en de daadwerkelijke I/O operaties. Tel daarbij het lage cpuverbruik en Bitcomet is imo de beste client zo'n beetje :)

Ik heb atm een cache van 172MB in het ram zitten, 250 is het maximum wat hij nu even mag pakken van mij :) Aangezien ik toch alleen maar zit te downloaden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:56

backupdevice

Boeh!

Ik gebruik ook Bitcomet en bij mij gaat het ook langzamer dan Azarus. Ik heb gewoon dezelfde poorten open staan als in Azarus, maar op een of andere manier vond comet minders seeds en peers. :?

edit, ik heb bij preferences , IP rules , max sessions per IP downloaden en uploading beide van 3 naar 10 veranderd, en nu vind hij meer seeds om i.i.g naar meer mensen te uploaden

[ Voor 33% gewijzigd door backupdevice op 17-11-2004 07:09 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

The_Surfer schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:12:
[...]
Hmm ik heb in Sygate de listen port (17435) op "allow" enzo gezet, en het gaat wel iets sneller idd...maar die tip dat je i.p.v. 6881-6889 een andere range (16881-16889 oid) openzet lijkt me ook handig...alleen waar kun je dat instellen in BitComet :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met Azureus...

Hij werkt namelijk niet helemaal lekker. Er wordt veel meer gedownload dan nodig is, en dat is niet te verklaren door hash fails, dat zijn er wel wat, maar niet zoveel dat die het significante verschil kunnen verklaren. Dit is meestal zo'n 10%-20% van de grootte van het bestand/de bestanden van de torrent. De kroon werd echter gespand door een album van zo'n 72MB, waar Azureus 143 MB voor naar binnen moest halen alvorens het album als compleet te bestempelen.

Nog raarder wordt het als ik vertel dat een torrent die al compleet is, en dus ook gecheckt door Azureus, opeens nog maar voor 98% compleet is als ik de torrent opnieuw download om te re-seeden...

Met de standaard client heb ik al deze problemen niet. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan kijken of een beta je probleem verhelpt, deze is te vinden onder kopje CVS op de azureus downloadsite uiterst rechtsboven.

of gwoon azureus verwijderen en opnieuw installeren he :)

welk javaclient gebruik je overigens?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:12:
Snelheid is niet poort gebonden. Wel wordt er aangeraden NIET de standaard BT poort (6881) te gebruiken omdat die door sommige ISPs (weet niet of dat ook in NL zo is) gefilterd wordt. Persoonlijk gebruik ik een poort in de 30K range.
Naar mijn weten gebeurt dit in ned niet en je markt het vanzelf of 6881 geblokt is. Probeer dan eens bijv 6882 en als je donwloadsnelheid dan significant verschilt kan je er van uitgaan dat de poort geblokt wordt.

Ik heb planet pas ene mailtje gestuurd met de vraag of ze poorten blokken maar dat doen ze helemaal niet. Ik trek dan ook bijna altijd mijn 1.1 mbit lijn dicht (gaat door 2 geforwarde routers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt svdlist2, maar als je van een engelse forum download zie je een melding dat je een illegale poort gebruikt, bij navraag bij de mensen van die forum bleek dat je poort 7000 moest gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:45:
dat klopt svdlist2, maar als je van een engelse forum download zie je een melding dat je een illegale poort gebruikt, bij navraag bij de mensen van die forum bleek dat je poort 7000 moest gebruiken....
Dat komt waarschijnlijk omdat veel torrent-trackers tegenwoordig de standaard poorten ( 6881-6889 ) dichtgooien, zodat het voor instanties zoals de RIAA en MPAA moeilijker te traceren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Nu online

Niek

f.k.a. The_Surfer

svdvlist2 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:38:
[...]

Naar mijn weten gebeurt dit in ned niet en je markt het vanzelf of 6881 geblokt is. Probeer dan eens bijv 6882 en als je donwloadsnelheid dan significant verschilt kan je er van uitgaan dat de poort geblokt wordt.

Ik heb planet pas ene mailtje gestuurd met de vraag of ze poorten blokken maar dat doen ze helemaal niet. Ik trek dan ook bijna altijd mijn 1.1 mbit lijn dicht (gaat door 2 geforwarde routers)
Even voor de duidelijkheid: het probleem zit dus niet alleen bij de NL ISPs, maar vooral bij de buitenlandse. Heel erg fijn dat NL ISPs geen portrange limiteren, maar als de buitenlandse provider dat wel doet (voor outgoing connecties) heb je nog een probleem (haal je dus lage downloadsnelheid omdat de andere ISP limiteerd). Gewoon voor de zekerheid die port(range) veranderen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:15:
je kan kijken of een beta je probleem verhelpt, deze is te vinden onder kopje CVS op de azureus downloadsite uiterst rechtsboven.

of gwoon azureus verwijderen en opnieuw installeren he :)

welk javaclient gebruik je overigens?
Dit is een verse install, dus ik heb gewoon die van de java-site geplukt. Manual, offline installatie. En Azureus verwijderen, dat zal niet helpen: Ik had er op m'n oude installatie ook al last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:06:
Dit is een verse install, dus ik heb gewoon die van de java-site geplukt. Manual, offline installatie. En Azureus verwijderen, dat zal niet helpen: Ik had er op m'n oude installatie ook al last van.
weet je wel zeker dat je andere client het beter doet? zou je niet je mem testen of je hdd en die andere client welke opslagpad gebruikt ie dan (een andere dan azureus?)

en tot slot: blijft over de CVS, ff uitproberen dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:51:
[...]

weet je wel zeker dat je andere client het beter doet? zou je niet je mem testen of je hdd en die andere client welke opslagpad gebruikt ie dan (een andere dan azureus?)

en tot slot: blijft over de CVS, ff uitproberen dus....
Lijkt me sterk dat het op 2 computers daar aan ligt, clients gebruiken zelfde harddisk en meestal ook path. Met ABC nu totaal geen problemen, laat Azureus voor mij maar zitten... Tnx voor je hulp though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

Ik heb nu een download van 2.4 gig op 99,9% af met Azureus. Dat laatste piece krijgt de hele tijd een hash check failure. De oorzaak is denk ik dat gewoon niemand de correcte piece heeft, maar er zijn wel paar duizend peers en paar honders seerders dus et lijkt me dat iemand em wel moet hebben. Is et misschien iets anders?
(ik heb al nieuwste Azureus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jig schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:48:
Ik heb nu een download van 2.4 gig op 99,9% af met Azureus. Dat laatste piece krijgt de hele tijd een hash check failure. De oorzaak is denk ik dat gewoon niemand de correcte piece heeft, maar er zijn wel paar duizend peers en paar honders seerders dus et lijkt me dat iemand em wel moet hebben. Is et misschien iets anders?
(ik heb al nieuwste Azureus)
Heb ik ook al een paar keer gehad. Het enige dat je kunt doen is wachten.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb een vraagje, eigenlijk hoort hij volgensmij bij apple talk, maar hier is er zo'n mooi topic voor, dus stel het hier maar (btje nutteloos op nieuw topic aan te maken).

Ik zit met het volgende probleem. Op school heb ik een leuke verbinding en Macintosh computers, maar geen rechten om dingen te installeren (wel om te downloaden) nu zoek ik een Bittorrent client die ik niet hoef te installeren dus als het ware alleen een .exe of een zip file die ik uit kan pakken. Het liefst zo klein mogelijk, omdat ik het graag op mn usbstick zou willen zetten zodat ik het gewoon kan starten wanneer ik wil.

Natuurlijk zit ik wel met het probleem dat harddisk ruimte heet, maar daar valt altijd wel wat op te verzinnen (externe hdd).

Hoop dat jullie iets weten! :)

Ps. heb ook al search & google gebruikt.

edit:

Damn, mag ook al geen zip files hier uit pakken :( Maar dat kan ik natuurlijk altijd thuis doen

Modbreak:Nee, het omzeilen van beveiligingen is natuurlijk niet de bedoeling. Praat met de beheerders en leg uit waarom je dit nodig hebt voor school. Als je een goed punt heb, krijg je toegang ;)

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 21-11-2004 20:50 ]

Verwijderd

En hoelang denk jij dat het duurt voordat je pendrive overlijdt door het schrijven van bittorent?

Heeft weinig nut imo :)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:26:
En hoelang denk jij dat het duurt voordat je pendrive overlijdt door het schrijven van bittorent?

Heeft weinig nut imo :)
Mnee, ik ga ook niet schrijven op msn, iig niet als je downloaden bedoelt :)
Vroeg me eigenlijk ook een beetje af óf het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een erg grote Azureus fan, maar de laatste tijd loopt javaw.exe erg vaak vast en willen downloads niet verder dan 98.X% :( . Daarom neig ik nu naar ABC... Veel minder resources, en kheb hem nog nooit vast zien lopen.

Kan je in ABC zien of de juiste porten open staan? In Azureus zie je het aan een groen smileytje.

Mijn modem onthoud namelijk de porten die ik geforward heb niet langer dan een dag :P , en alleen port 6881 openzetten is wat minder werk dan 6881~6889 (via telnet/putty).

Of is er nog iemand die me kan overtuigen dat Azureus beter is? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:49:
Ik ben een erg grote Azureus fan, maar de laatste tijd loopt javaw.exe erg vaak vast en willen downloads niet verder dan 98.X% :( . Daarom neig ik nu naar ABC... Veel minder resources, en kheb hem nog nooit vast zien lopen.

Kan je in ABC zien of de juiste porten open staan? In Azureus zie je het aan een groen smileytje.

Mijn modem onthoud namelijk de porten die ik geforward heb niet langer dan een dag :P , en alleen port 6881 openzetten is wat minder werk dan 6881~6889 (via telnet/putty).

Of is er nog iemand die me kan overtuigen dat Azureus beter is? ;)
je bent zelf al overtuigd, dat hoef ik niet meer te doen ;)
wellicht kan je bij java.sun.com een nieuwe java runtime environment downloaden (1.5 ipv 1.4.1 oid) en kijken of het probleem verholpen is.
En verder niet vergeten super-seeding uit te zetten... daardoor gebruikt Azureus ieg stukken meer CPU-power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een probleem met azureus
mijn downloads gaan niet sneller dan 17 kb/s maximaal.
ik heb het op poort 49152 gezet en alles is groen, heb het ook op m'n speedtouch opengegooid die poort, maar het blijft ontzettend sloom, wie heeft voor mij de oplossing? bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:20
Gebruik hier ook Azureus. Prettige client, maar sinds update naar 2.2.0.0 is hij wel een paar keer gecrasht...

[ Voor 87% gewijzigd door Morrar op 19-11-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
The_Surfer schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:37:
[...]

Even voor de duidelijkheid: het probleem zit dus niet alleen bij de NL ISPs, maar vooral bij de buitenlandse. Heel erg fijn dat NL ISPs geen portrange limiteren, maar als de buitenlandse provider dat wel doet (voor outgoing connecties) heb je nog een probleem (haal je dus lage downloadsnelheid omdat de andere ISP limiteerd). Gewoon voor de zekerheid die port(range) veranderen dus :)
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik slechte ervaringen heb met andere poorten (lage download snelheid icm weinig seeds en peers). Had iets in de buurt van 35310 t/m 35319 maar dat was echt brak. Terug naar 6881-6889 en het werkte weer als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:48

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2004 @ 15:59:
Voor de mensen die een Linux servertje ergens in een kelder hebben staan, probeer eens Torrentflux (http://www.torrentflux.com/). Het enige dat je hoeft te hebben op je linux doos is apache, python en bittorrent (of bittornado) werkt erg makkelijk, is snel en je kan zonder problemen meerdere accounts maken.
deze oplossing heb ik ook ideaal. wilde zowiezo al een bittorrent client op het servertje hebben (die staat toch dag en nacht aan en op internet) en toen ik dit tegenkwam, meteen geinstalleerd. al velemale tot groot genoegen gebruikt. zeker icm samba ideaal.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:51:
Gebruik hier ook Azureus. Prettige client, maar sinds update naar 2.2.0.0 is hij wel een paar keer gecrasht...
gebruik jij zonealarm? zo ja, overstappen dus. zo nee, dan heb ik nix gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azureus loopt bij mij aardig...maar de snelheden met downloaden komen niet boven de 30 kb uit..terwijl ik uploaden op 40 kb heb staan.Ik heb de juisten poorten opengezet..en de instellingen staan ook goed..miss ligt het wel aan mij mijn internet verbinding?

Mxstream:

Downloaden/
Uploaden (kbit/s)
2240/416

Is 30 kbps het hoogste wat ik met mijn verbinding kan halen?kwa downloaden?

danke schon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 11:01
Ja, bij Azureus heb je dat bolletje. Bij ABC heeft de gehele download gewoon een kleurtje, groen, rood, geel en blauw.. zelfde als bij Azureus dus eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoEnaTiQ
  • Laatst online: 23-04 21:11

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:49:
Azureus loopt bij mij aardig...maar de snelheden met downloaden komen niet boven de 30 kb uit..terwijl ik uploaden op 40 kb heb staan.Ik heb de juisten poorten opengezet..en de instellingen staan ook goed..miss ligt het wel aan mij mijn internet verbinding?

Mxstream:

Downloaden/
Uploaden (kbit/s)
2240/416

Is 30 kbps het hoogste wat ik met mijn verbinding kan halen?kwa downloaden?

danke schon
Je upload zit al op zijn max ... laat azureus hem op 20/25 cappen in je [option] [transfer] setting, dan zal je download hoogst waarschijnlijk toenemen ... probeer maar eens :)

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik lees in de openingspost:
In dit topic kun je je ervaringen met betrekking tot de verschillende Bittorrent clients bespreken. Post technische problemen liever in een eigen topic om de overzichtelijkheid te bewaren.
Ik lees nu een paar pagina's door van deze thread, maar er komen alleen maar technische problemen voorbij. Schiet natuurlijk niet echt op zo.

Welke client moet ik nou hebben? ;)

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
mboots schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:54:
Ik lees in de openingspost:

[...]

Ik lees nu een paar pagina's door van deze thread, maar er komen alleen maar technische problemen voorbij. Schiet natuurlijk niet echt op zo.

Welke client moet ik nou hebben? ;)
Ik zou gaan voor BitComet.
Eerst heb ik Burst gebruikt, daarna Azureus. Dat was al een hele verbetering.
Azureus gebruikt echter veel meer resources dan BitComet, terwijl de programma's vergelijkbaar in functies zijn.

Op mijn AMD K6-2 550MHz server werkt daarom BitComet het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ik weet niet of het bij jullie ook zo is, maar hier wil geen enkele Torrent site openen, en als je je al kunt registeren is het aantal max. gebruikers bereikt. :(

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 16-09 22:21

DyStiC

'Atta way, baby!

Snowwie schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:26:
Ik weet niet of het bij jullie ook zo is, maar hier wil geen enkele Torrent site openen, en als je je al kunt registeren is het aantal max. gebruikers bereikt. :(
Je hebt een heleboel public sites, daar hoef je je niet te registreren, maar die zijn vaak ook bagger traag. De private sites zijn meestal lekker snel volgens mij zijn er daar ook een heleboel van, de bekendste zit inderdaad al vol (goed in de gaten houden denk ik) maar er zijn er ook nog zat waar je je zonder problemen kunt registreren. Goed zoeken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:22:
Ik ben nu heel erg blij met Bitcomet ipv Azureus:

code:
1
2
Schijf Lees Statistieken:    Verzoek: 185658 (freq: 57.2/s), Daadwerkelijke Schijf lezingen: 9704 (freq: 3.1/s), Hit Ratio: 94.7%
Schijf Schrijf Statistieken: Verzoek: 122518 (freq: 25.8/s), Daadwerkelijke Schijf Schrijfen: 9302 (freq: 1.8/s), Hit Ratio: 92.4%

Ik hang nu even met mijn laptop aan een 100mbit connectie op de uni in Nijmegen, zonder het caching mechanisme in Bitcomet had ik deze snelheden nooit kunnen trekken. Kijk maar eens naar het verschil tussen de benodigde i/o operaties en de daadwerkelijke I/O operaties. Tel daarbij het lage cpuverbruik en Bitcomet is imo de beste client zo'n beetje :)

Ik heb atm een cache van 172MB in het ram zitten, 250 is het maximum wat hij nu even mag pakken van mij :) Aangezien ik toch alleen maar zit te downloaden :)
Azureus heeft ook een caching mechanisme...
Afbeeldingslocatie: http://img64.exs.cx/img64/6789/diskcache.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu azureus en bittornado..alleen het probleem is dat ik met azureus zo rond de 20 kbps download en met bittornado rond de 150 kbps..en dat bij dezelfde file..Aangezien ik liever azureus gebruik vraag ik me af hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 16:24

FlyEragon

Alien Monkeys

De nieuwste azureus gaat na een tijdje steeds meer en meer geheugen gebruiken en gaat het downloaden steeds trager, op een gegeven moment kan je hem niet eens meer fatsoenlijk afsluiten waardoor hij bij de volgende keer opstarten gaat zeuren.
2.2.0.0 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik BitTorrent++V-0.5.4 werkt goed en haal vaak me maximaale download speed van 118kb niet veel maar ja heb je met adsl lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Erkandude schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:10:
De nieuwste azureus gaat na een tijdje steeds meer en meer geheugen gebruiken en gaat het downloaden steeds trager, op een gegeven moment kan je hem niet eens meer fatsoenlijk afsluiten waardoor hij bij de volgende keer opstarten gaat zeuren.
2.2.0.0 versie
Hier geen last van. 1 download aan en draait al 48 uur. javaw.exe gebruikt nu 44 MB. Downloadsnelheid is gemiddeld 70 kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel last van een melding bij het opstarten van Azureus dat ie zegt van: 'vorige keer niet juist afgesloten'. Maar ach... voor de rest doet ie 't goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 10:24
Als je van de ene naar de andere client overstapt, hoe neem je dan je torrents mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Dijkhuis schreef op zondag 21 november 2004 @ 20:27:
Als je van de ene naar de andere client overstapt, hoe neem je dan je torrents mee?
Gewoon de torrent opnieuw opstarten met de nieuwe client en in dezelfde map opslaan. Normaal gesproken gaat ie dan verder waar de oude client gebleven was met downloaden.

[ Voor 3% gewijzigd door Illumination op 21-11-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Valt een vraag als waarom [...] al een dikke dag down is onder iets wat niet in dit topic past/mag?

Modbreak: Spider.007Sterker nog; de naam van die website is al iets dat niet op GoT past/mag

[ Voor 38% gewijzigd door Spider.007 op 21-11-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 16:07

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb nu sinds het begin van mijn torrent-carrière :) gebruik gemaakt van Azureus. Dat ging lekker tot ongeveer een paar dagen geleden, na een update. Het programma (of eigenlijk Java) neemt zó veel CPU-tijd in beslag, dat ik niet meer fatsoenlijk op mijn computer kan werken. Ik was het programma al langer zat omdat het af en toe zo vreselijk lomp en traag doet, zeker nadat ik mijn internetabonnement had geüpgrade (5,1 mbit).

Ik gebruik nu Bitcomet 0.56 en het bevalt me uitstekend. De poort heb ik op 7000 gezet en ik download keurig netjes met zo'n 500 KB/s. Dat was ook zo'n beetje hetzelfde als ik in Azureus haalde. Bitcomet heeft daarentegen een stuk minder resources nodig. Aanradertje dus :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je voor bittornado een poort forwarden in je router? zoja welke? :) want hij gaat niet erg snel ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ja, voor elke client moet je een port (range) forwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Rexomnium schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:15:
Ik heb nu sinds het begin van mijn torrent-carrière :) gebruik gemaakt van Azureus. Dat ging lekker tot ongeveer een paar dagen geleden, na een update. Het programma (of eigenlijk Java) neemt zó veel CPU-tijd in beslag, dat ik niet meer fatsoenlijk op mijn computer kan werken. Ik was het programma al langer zat omdat het af en toe zo vreselijk lomp en traag doet, zeker nadat ik mijn internetabonnement had geüpgrade (5,1 mbit).

Ik gebruik nu Bitcomet 0.56 en het bevalt me uitstekend. De poort heb ik op 7000 gezet en ik download keurig netjes met zo'n 500 KB/s. Dat was ook zo'n beetje hetzelfde als ik in Azureus haalde. Bitcomet heeft daarentegen een stuk minder resources nodig. Aanradertje dus :)
Hoe verander je die poort dan? Ik kan t niet vinden in de settings...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Laatst online: 02-09 23:06
Ik gebruik momenteel azureus maar die laat mijn speedtouch 330 usb modem telkens crashen.... (up en download doen niks meer terwijl de verbinding nog wel aan is en verbinding verbreken laat de pc half vastlopen... alleen usb stekker dr in en dr uit werkt)
Ik heb het totaal aantal connecties al naar 50 teruggebracht maar zonder resultaat. Lijkt me verder dat het daaraan ook niet ligt want in de tijden dat ik emule gebruikte had ik vaak veel meer connecties. Iemand enig idee waar dit wel aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
niet aan azureus...
ik heb hetzelfde modem, nergens last van icm azureus 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al dagen torrents op wachten staan.
Wat betekent dat in godsnaam :?

Afbeeldingslocatie: http://www.mailfreeonline.com/uploader/11DF0DB6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Laatst online: 31-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:11:
Ik heb al dagen torrents op wachten staan.
Wat betekent dat in godsnaam :?

[afbeelding]
Dat je het maximaal aantal downloads of actieve torrents hebt bereikt. Dit aantal kan je veranderen in Options > Queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
bigfoot1942 schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:09:
niet aan azureus...
ik heb hetzelfde modem, nergens last van icm azureus 2.2
Hmm zou ik dan misschien een firmware update kunnen doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
Aurelium schreef op maandag 22 november 2004 @ 21:54:
[...]

Hmm zou ik dan misschien een firmware update kunnen doen ofzo?
je kan t natuurlijk proberen, maar ik heb t niet gedaan.
Eventueel wil ik wel voor je kijken welke firmware ik erin heb zitten hoor.(geef maar een gil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
bigfoot1942 schreef op maandag 22 november 2004 @ 22:06:
[...]

je kan t natuurlijk proberen, maar ik heb t niet gedaan.
Eventueel wil ik wel voor je kijken welke firmware ik erin heb zitten hoor.(geef maar een gil)
Ik heb voorlopig nieuwe drivers geinstalleerd... eff kijken hoe dat gaat. Als ie weer blijft crashen zeg ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atari
  • Laatst online: 19-02 22:35
Ik kom in Azureus nooit boven de 7-8 uploaders, terwijl er wel zoals in onderstaand voorbeeld zo'n 226 aanbieders zijn. Al zijn er 500 uploaders Azureus komt niet boven de 7-8 uploaders.

Poorten 6881-6889 in de router doorgezet.
Idem in Sygate firewall.
Smiley is ook altijd groen.

Kan ik hier iets aan doen? Moet ik nog andere poorten openzetten? Bepaalde instelling die ik over het hoofd zie?

Afbeeldingslocatie: http://aa.1asphost.com/omen27/azar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
een vergelijkbaar probleem was hier:
SH4D3H schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:38:
K, daar zeg je wat.
Bij Configuratie -> Overdracht staat dit:
4 - Standaard maximum uploads per torrent
100 - Maximum aantal connecties per torrent
1000 - Maximun aantal connecties globaal

Dat zal wel niet goed wezen he?

Edit:
Of zou het komen omdat ik 6 files aan het seeden ben? :S
mijn reactie (bleek het probleem op te lossen zo bleek)
bigfoot1942 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 00:44:

De andere 2 heb ik gewoon op 0 staan... (0=unlimited). Het aantal verbindingen wil ik op geen enkel moment beperkt hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door bigfoot1942 op 24-11-2004 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperor_
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 16:25
Dat mede BT gebruikers,

Ik draai persoonlijk bitcomet en haal hier prima snelheden mee (met een xs4all lite abbo toch vaak tussen de 80 en 120 kb/s). Het is een heerlijk licht programma'tje en draaid prima stabiel (draaid nu toch al weer weekje achter elkaar).

Nu is mij wel opgevallen, als ik bij bitcomet naar preferences -> Advanced -> Connection en daar UPnP optie (voor xp alleen) aanzet en mijn port op random, dat ik vaak betere snelheden haal dan dat ik dit uit zet en mijn porten gewoon forward, klinkt wat raar, maar wat zeker je snelheid naar beneden haalt is als bovenstaande optie aanstaat en je een vaste port aangeeft waarmee hij moet werken dat de snelheden flink bij mij zakken. Ik weet niet of het waar is of klopt wat ik vertel, maar ik zou er zeker mee experimenteren!

Voor de rest een heerlijk p2p prog :)

Verwijderd

Iemand enig idee over de volgende situatie?
- poorten staan open
- verbinding oke (emule gaat gewoon door)
- router inmiddels ertussen uit gehaald
- alle gezichtjes groen

Het is wel duidelijk waar het programma gestart is denk ik maar is het ook geeindigt........?

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v216/boris9210/azareus2.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 02:39 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over Bittorrent clients; we willen dus geen namen of URL's zien naar trackerwebsites!