ik ben al een tijd actief got-forum-lezer maar ik heb een vraag die ik graag verhelderd zou zien dus ik heb ff geregistreerd.
Kan iemand me met het volgende helpen
ik ga binnenkort een nieuwe pc halen, athlon 64 3500+. Ik wil er in de toekomst mee kunnen overclocken, wanneer nieuwe games dat vereisen. Met dat in het achterhoofd, wil ik een mobo met pci/agp lock.
Ik had de Asus a8v deluxe uitgezocht maar ik las daarna dat die een niet-werkend pci/agp lock heeft tot en met rev 1.zoveel. Kan iemand me dat verduidelijken?
Is de a8v een goede keuze om de 3500+ mee over te clocken en wat zijn de problemen met het pci/agp lock?
Nu ik toch bezig ben wil ik in een adem door meteen het volgende voordragen:
-Bestaat er -puur met het oog op overclocken van de athlon64 3500+ - een beter alternatief dan de asus a8v?
-klopt het dat s939 mobos nu nog veel 'kinderziektes' hebben, omdat het de eerste lichting met die technologie is?
(-klopt het dat s939 mobos vaak conflicteren met high-budget cas2 geheugen?)
het laatste puntje hoort misschien meer thuis in een ddr oc threat maar alas, nu ik toch bezig ben zou het mooi zijn als het ff verduidelijkt kan worden.
Ik heb de search uitvoerig gebruikt maar ik heb nergens zwart op wit antwoorden gevonden, veelal elkaar tegensprekende stellingen. Daarom heb ik mijn vragen zo gesteld dat ze met 'ja'of 'nee' te beantwoorden zijn. let's keep things simple.
alvast bedankt
[
Voor 3% gewijzigd door
supern0va op 26-09-2004 15:59
]