Nexxennium schreef op 13 oktober 2004 @ 21:14:
Zijn er hier mensen met een TM803 die ook problemen hebben (gehad) met de GPU van het apparaat? Symptomen: freezes/crashes, m.n. tijdens spellen, corrupt scherm, niet meer kunnen booten in Windows. Dergelijke ervaringen van kennisen met een TM803 zijn ook welkom.
* Speedpete Meld zich! 
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 09:04:
...
Ik draai enkel de drivers van Acer, en dus geen gemodde spullen..... Draai ook altijd speedswitchXP en draai deze op dynamic zodat mijn processor grootste deel van de tijd op 600Mhz draait (mijn fan staat dus 95% van de tijd af).
...
Tja, ik riep het ook. Ik verwees eerst ook naar Nexxennium dat hij de gewone drivers moest gebruiken. Dat je de ventilatie goed moest houden. Voorzichtig met je laptop om moest gaan en niet teveel er op moest gamen.. net als mij eigenlijk.
Totdat ook mijn gpu het begaf. Na reparatie heb ik _niets_ maar dan ook _niets_ meer grafisch gedaan, ten eerste omdat ik het laptop niet weer kwijt wil zijn voor een maand (na 3 weken reparatie kon ie weer terug omdat ze het touchpad vergeten waren aan te sluiten), ten tweede omdat m'n desktop met Xp 2800 en Radeon 7500 daarin sneller is.
Daarnaast heb ik een revisie mobo van de 800 en niet van de 803, zoals het hoort.
Nope, voor mij geen Acer meer, al is dat niet vanwege m'n ervaringen met m'n travelmate. Ik vind het absoluut belachelijk dat een bedrijf de garantie terugschroeft naar een jaar. Ik wil _minimaal_ 2 jaar standaard garantie op m'n dure aankoop. Daarnaast vind ik het carry-in systeem maar niks. Tuurlijk, daar heb ik vorig jaar bij aankoop zelf voor gekozen, maar nu ben ik heel wat strenger wat betreft garantie.
Nope, m'n volgende laptop wordt een Dell. Via m'n werk verhuren we een stel D600's die begin volgend jaar terug komen, ik probeer er daarvan 1 over te nemen. 3 jaar next business day garantie, 14" sxga en verder qua specs identiek aan m'n Travelmate.