Dat is zoooooo waarNexxennium schreef op 28 augustus 2004 @ 01:15:
Recht hebben en recht krijgen zijn echter twee verschillende dingen.

[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 28-08-2004 16:29 ]
Dat is zoooooo waarNexxennium schreef op 28 augustus 2004 @ 01:15:
Recht hebben en recht krijgen zijn echter twee verschillende dingen.
[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 28-08-2004 16:29 ]
Waarom is hier dan teruggegaan naar 1 jaar?Anoniem: 34225 schreef op 28 augustus 2004 @ 01:01:
Ehm....
27-08-2004.... een jaar terug... = 27-08-2003....
Producten aangeschaft voor 01-10-2003 hebben 2 jaar send-in....
* Anoniem: 34225 ziet het probleem niet
Oftewel: lees je garantievoorwaarden nog eens na, maar deze keer echt
Anoniem: 102028
Edit: Hmmz... die resolutie is toch wennenAnoniem: 102028 schreef op 30 augustus 2004 @ 14:51:
YES YES YES
Ik heb 'm. Op de minuut nauwkeurig afgeleverd door de koerier
Alles werkt en loopt als een tiet! Geen dooie pixels of andere fouten! Ronduit top!
Het model is erg smal en oogt erg professioneel. Zeer solide behuizing. Geen piepje of kraakje te bekennen.
Vanavond even Far Cry proberen
Een opmerking moet ik wel maken: ik dacht een Banias (ofzo) besteld te hebben. Nu zie ik op de grote sticker dat er een Intel Centrino 725 in zit met 2mb L2 Cache. Een Dothan dusLeuke verrassing
Juist, prima laptopAnoniem: 116949 schreef op 30 augustus 2004 @ 23:42:
Ik haal de 5 uur
Als ik een filmpje kijk haal ik de 3 uur met nog 22 procent over
[ Voor 8% gewijzigd door LosserNL op 31-08-2004 11:38 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Schmoove op 31-08-2004 13:43 ]
Anoniem: 85511
Anoniem: 103587
Nee, je hoeft niet bij Acer te registreren oid maar je moet het zo gehete 360 Degree Web PlatinumSecureinstalleren en dan moet je de twee bijgeleverde SmartCards er even in stoppen om ze met een password te beveiligen. De eerste is the primairy en de tweede is een emergency SmartCard. Na dit te doen moet je bij het opstarten de primairy SmartCard in de SmartCard interface stoppen om te kunnen booten.Anoniem: 102028 schreef op 31 augustus 2004 @ 21:55:
Vraagje:
Hoe zit dat met die Smart Cards? Hoe werkt dat precies, want ik vind het nogal vaag en zoEn moet je die geregistreren bij Acer of hoe zit dat? Ik ben er nog niet aan begonnen, maar wil ze eens proberen
Ik heb maar 1 beschermsticker aangetroffen, idd op het Acer logo op de lid/klep en ik heb 3 normale logo's onder de pijltjestoetsen, namelijk die van Intel Centrilo, daar onder Designed for XP gedoe en links naast de Intel Centrino ook nog die van ATi.En nog iets: hoeveel beschermstickertjes heeft dit speeltje? Ik heb er drie gevonden: embleem op de klep, Centrino logo, windows logo. Maar nu lijkt het of het tm8000 logo er ook een heeftKlopt dit? Ik wil ze graag laten zitten (er zitten geen luchtbelletjes in, dus je ziet er niks van), dus wil er niet aan gaan prutsen.
Anoniem: 116949
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Jah zo ver was ik ook welAnoniem: 116949 schreef op 31 augustus 2004 @ 23:06:
Ik gebruik mijn bluetooth en daarmee werkt hij perfect, maar heb je ir aangezet in je telefoon ?
Je moet hem er wel precies voor leggen he, beidde ir sensors.
Geen probleem en bij mij zatten er na goed inspecteren ook vliesjes over de logo's, alleen weet ik niet of het ook op de centrino zit....?Anoniem: 102028 schreef op 31 augustus 2004 @ 23:07:
Bedankt, morgen even proberenDe stickers zitten bij mij op dezelfde plek, maar er zitten wel vliesjes op
Mijn GSM werd direct herkend: Samsung A300. Je moet 'm wel goed voor dat oog houden.Misschien ben je wat haastig geweest
Jup dat klopt...teminsten op mijn 8003 wel. Om percies te zijn (uit het boekje) een DVI-Digital (DVI-D), geen DVI-Integrated jammer genoeg (DVI-I).Tomsworld schreef op 31 augustus 2004 @ 23:11:
Zie ik dat goed dat de 800x reeks en DVI & D-sub heeft ?
Klopt. Mijn 8003 heeft het ook. Voor zo ver ik weet zit het ook op de 6000Tomsworld schreef op 31 augustus 2004 @ 23:11:
Zie ik dat goed dat de 800x reeks en DVI & D-sub heeft ?
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 102028 op 01-09-2004 20:16 ]
Een gewone XP bootable CD werkt ook maar dan moet je na installatie even de drivers van de Acer site halen.Sniperz schreef op 01 september 2004 @ 20:25:
Is er iemand die me kan helpen ik ben namelijk mijn tas veloren hier in zat de bootdisk van de recovery kan iemand mij hier van een iso geven zo dat ik me pc opnieuw kan installeren ?
[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 01-09-2004 22:06 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Battery Monitor.NET v0.2
What does it do:
The application displays a monitor on your desktop which represents the battery in your laptop.
This way it is easy to monitor the status of the battery.
The nicest feature is that it is able to calculate the remaining time left for you to work on the remaining battery power. Some laptops support this via the BIOS and some don't, Battery Monitor.NET works regardless of the availability of this feature.
This means that Battery Monitor.NET can display the remaining time on ANY laptop.
This piece of software is still under development, it is not finished and might contain bugs.
Some features are still disabled, but will be implemented in further releases.
NOTE:
If the remaining time seems inaccurate then this is because it is calibrating. The first 5 minutes it could be that the monitor displays a very short battery life, this will change soon enough. After 5 minutes it should be fairly accurate.
This is only on the first time you run the program. Ever next time you run the program the application reads back the previous calibration and will display accurate results.
If you have any questions about it or have suggestions, please let me know. I can be reached at:
marcelhoffs@gmail.com
Have fun with it! I hope it is usefull for some people.
Download Battery Monitor.NET (with installer)
Revision History
version 0.1
- Initial release
version 0.2
- Recompiled against .NET Framework 1.1 SP1
- Added manifest to fix themeing issues
- Added NSIS installer
Screenshot:
[ Voor 9% gewijzigd door Schmoove op 03-09-2004 16:25 ]
Anoniem: 39924
Misschien bij IMD (www.imd.nl)? Hun doen ook reparaties voor Acer, met een beetje geluk verkopen ze onderdelen aan particulieren.Anoniem: 39924 schreef op 03 september 2004 @ 01:26:
Heeft iemand al wel is nieuwe toetsen aangevraagd/besteld voor zijn TM800 want van heel wat toetsen zijn de letters en tekens bij mij aan het verdwijnen/vervagen en ik zou graag nieuwe willen. Waar kan ik dat doen en hoeveel zou me dat kosten?
AlstuSniperz schreef op 01 september 2004 @ 20:25:
Is er iemand die me kan helpen ik ben namelijk mijn tas veloren hier in zat de bootdisk van de recovery kan iemand mij hier van een iso geven zo dat ik me pc opnieuw kan installeren ?
whatever it takes
En wat doet dit in het TM-80x topic? Als het over een 292 gaathtg schreef op 03 september 2004 @ 14:27:
Hallo ik wil graag het volgende vragen en heb eigen topic hiervoor geopent
Wireless SSID niet gevonden probleem op laptop
Dat kan best, heb het uiteindelijk niet zelf gecheckt, maar is een getal wat ik las ergens in een newsgroup die ik toen heftig aan het doorzoeken was...
Anoniem: 34225
Ik snap het ergens wel, 80x= Centrino+Intel 2100 Wlan, 29x= Centrino+Intel 2100 Wlan (de oudere modellen)RS_003 schreef op 03 september 2004 @ 21:38:
[...]
En wat doet dit in het TM-80x topic? Als het over een 292 gaat
Dat is geheim
Het kan en is ook zoErwinh schreef op 04 september 2004 @ 13:58:
[...]
Dat kan best, heb het uiteindelijk niet zelf gecheckt, maar is een getal wat ik las ergens in een newsgroup die ik toen heftig aan het doorzoeken was...
nee, dat doen ze niet, behalve bij speciale gevallen..kacee schreef op 03 september 2004 @ 03:02:
[...]
Misschien bij IMD (www.imd.nl)? Hun doen ook reparaties voor Acer, met een beetje geluk verkopen ze onderdelen aan particulieren.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ik heb gewoon een nieuw toetsenbord besteld bij de winkel waar ik ook de laptop gekocht heb (Exell.be). Er zat een AZERTY toetsenbord op en ik heb daar later een QWERTY voor besteld.Anoniem: 39924 schreef op 03 september 2004 @ 01:26:
Heeft iemand al wel is nieuwe toetsen aangevraagd/besteld voor zijn TM800 want van heel wat toetsen zijn de letters en tekens bij mij aan het verdwijnen/vervagen en ik zou graag nieuwe willen. Waar kan ik dat doen en hoeveel zou me dat kosten?
hij wil niet openen op mijn travelmate 8003...Schmoove schreef op 02 september 2004 @ 21:25:
De problemen met de batterij even terzijde.
Ik heb onlangs een stukje software geschreven om het niveau van de batterij te monitoren. Support voor skins en geeft aan hoelang je nog op de batterij kan werken.
Dit zou moeten werken op elke laptop zelfs als het BIOS deze functie niet ondersteunt. Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft.
Heb even geen zin om het te vertalen, dus hier een beschrijving zoals ik die op een ander board heb gepost:
[...]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |
Jup dat was het bij mij ook....FongWan schreef op 06 september 2004 @ 16:40:
Heb je wel .net 1.1 en de SP1 ervan geinstalleerdAnders doet hij inderdaad niet ...
Heb je die boot-CD inmiddels gedownload? De archive blijft er niet eeuwig staan..
Wat een onzin kan jij uitkramen zeg....cor123 schreef op 02 september 2004 @ 21:08:
Nieuwe accu ruim 180 euro, moet je niet over zeuren als je laptop slechts 6 maanden oud is. Je hebt zelf voor een Acer gekozen, dus eigen schuld dikke bult.
Destijds kostte mij deze laptop mij 2100 euro dan moet je niet te hoge eisen stellen, lang leve Acer!
Jij "werkt" bij Acer zeker.....Anoniem: 116949 schreef op 06 september 2004 @ 18:25:
[...]
Wat een onzin kan jij uitkramen zeg....
Ben zeer tevreden over mijn laptop
Alles doet het super !
Anoniem: 34225
Dat kan op iedere willekeurige pc met een internetaansluitingAnoniem: 102028 schreef op 06 september 2004 @ 19:59:
Voor mij hetzelfde
Ik zit wel met een vraag. Ik wil nu mijn pixelgarantie is afgelopen, niet nodig gehad maar dat ter zijde, mijn 8003 aanmelden voor het AcerAdvantage programma. Op zich geen probleem. Maar ik de handleiding staat dat je dat met het te registreren notebook moet doen, en (nu komt het) met dat systeem een formulier uitprinten. Ook geen probleem, ware het niet dat mijn 8003tje geen paralelle poort heeftOok geen probleem, want printen gaat uitstekend met USB. Probleem is alleen dat ik geen USB-Paralelle kabel heb
Heeft iemand ervaringen met het AcerAdavantage programma? En zo ja: kan ik mijn nieuwe notebook niet gewoon via mijn oude notebook registeren?
En dit slaat waar op
[ Voor 4% gewijzigd door fulgore op 07-09-2004 15:07 ]
Lees de andere berichten maar eens hier, dan zul je zien dat velen echt wel terecht een "acer trauma" hebben opgelopen. Mijn acer is ook al 3x geRMA'd. Volgende laptop zal ws toch geen acer meer zijn. Niet zozeer de twijfelachtige kwaliteit, maar eerder de service.Anoniem: 116949 schreef op 07 september 2004 @ 12:11:
.... heb je een acer trauma ofzo
...
Maar een acer is perfect, werkt super.. en dat scherm is een mening, de lichtere kleuren komen soms te licht over maar ja daar kan ik mee leven..
[ Voor 12% gewijzigd door Fuzzillogic op 07-09-2004 22:47 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 102028 op 12-09-2004 18:09 . Reden: Extra info ]
alles wat jij doet op je TM8003 doe ik ook zonder problemen op mijn TM800!Anoniem: 102028 schreef op 12 september 2004 @ 17:38:
De 8000 heeft een koeling van koper en andere scharnieren gekregenDe HDD piept niet (was kennelijk de oorzaak van het gepiep) en geen scheurtjes in de omlijsting van het scherm.
Ik speel nu al twee weken games op mijn 8003, en dat zonder 1 probleem. Dat doe ik nog steeds met de originele drivers, en het gaat als een trein. Geen enkele foutmelding of vastloper hadVerder is het VGA-probleem met de brakke VGA-out ook opgelost. Het poortje geeft kraakhelder beeld. DVD-tjes kijken op je CRT is dus geen enkele probleem. Ook het geluid is goed vind ik. Ik kan ongestoord games spelen zonder last te hebben van schelle speakertjes, zoals je die in andere laptops vindt. Sinds gisteren heb ik een extra speakersetje (grijze JBL Creature II
) gekocht, en het klinkt echt werelds
Van tobber naar topper dus
Altijd gewoon de standaard drivers gebruikt, nooit problemen gehad (nou.. nooit problemen...malinwa schreef op 13 september 2004 @ 14:58:
kan er mij iemand helpen aub
Dit krijg is dus als ik de laptop in stand-by wil zetten en ik vind er geen oplossing voor kheb de drivers al eens verwijdert en terug laten dedecteren maar niks helpt
graag van andere mensen geweten welke driver ze hebben want ik weet het niet meer wat ik nog kan doen
---------------------------
Systeem niet op stand-by
Het stuurprogramma voor het Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord-apparaat is er de oorzaak van dat de computer niet in de modus Stand-by kan worden gezet. Sluit alle toepassingen en probeer het opnieuw. Als het probleem blijft bestaan, hebt u mogelijk een bijgewerkte versie van het stuurprogramma nodig.
[ Voor 37% gewijzigd door malinwa op 13-09-2004 15:33 ]
Bij mij kwam UPS hem halen (betaald door Acer... kostte niks). Ik heb hem trouwens gewoon in een doos met van dat piepschuim gedaan.... gaat prima.Bert20 schreef op 14 september 2004 @ 11:43:
Ik wil deze week mijn travelmateje RMA sturen vanwege:
- Schommelend scherm
- Kraken van behuizing
- DVD-rom drive die blijft hangen bij spelen van dvds
- Letter slijtage
- Lichte afdrukken van toetenbord in scherm
Buiten dit bevalt ie eigenlijk nog steeds prima, maarre
mijn vraag,
Hoe sturen jullie je laptop op? Want op de balie droppen bij postkantoor:S
voel ik weinig voor. Wat zijn goeie niet te duren alternatieven?
En hoe pakken jullie hem in? Gewoon de orginele doos?
[ Voor 3% gewijzigd door Schmoove op 14-09-2004 12:29 ]
Wat willen ze daaraan doen?Bert20 schreef op 14 september 2004 @ 11:43:
Ik wil deze week mijn travelmateje RMA sturen vanwege:
- Kraken van behuizing
Nou ja dat hoeft niet persse gemaakt te worden, daar erger ik me nie echt aan.Smirnoff schreef op 14 september 2004 @ 12:31:
[...]
Wat willen ze daaraan doen?
Mij TM kraakt ook wel enigsinds, maar dat is denk niet te
verhelpen?
"Schmoove schreef op 14 september 2004 @ 12:29:
[...]
Bij mij kwam UPS hem halen (betaald door Acer... kostte niks). Ik heb hem trouwens gewoon in een doos met van dat piepschuim gedaan.... gaat prima.
Volgens mij krijg je het er ook niet uit, het is gewoon de constructie.Bert20 schreef op 14 september 2004 @ 12:40:
[...]
Nou ja dat hoeft niet persse gemaakt te worden, daar erger ik me nie echt aan.
Zolang ze me scherm maar vastzetten en sowieso mijn dvdrom drive maar vervangen/maken
Op pagina 1 bijSmirnoff schreef op 14 september 2004 @ 13:00:
[...]
Volgens mij krijg je het er ook niet uit, het is gewoon de constructie.
Mocht het bij jou echter wel verholpen zijn, hoor ik dat graag.
Dat was bij de 1e RMA.Bert20 schreef op 14 september 2004 @ 12:41:
[...]
"
En was dat bij je eerste RMA of al na een paar keer opgestuurd te hebben?
Die van mij heb ik opgestuurd omdat de scharnieren gaar waren en de behuizing half los zat en kraakte. Alles, inclusief het kraken, is verholpen.... er is dus wel degelijk wat aan te doen.Volgens mij krijg je het er ook niet uit, het is gewoon de constructie.
Mocht het bij jou echter wel verholpen zijn, hoor ik dat graag.
Never fix something that isn’t brokenmalinwa schreef op 15 september 2004 @ 13:38:
ik heb een acer travelmate 803 lmib en ben van plan om al mijn drivers up te daten
is dit aan te raden en welke niet zoals chipset ed houd dit risico's in ?
Voor België/Luxemburg:malinwa schreef op 16 september 2004 @ 08:52:
kheb volgende vraag
ik heb dus een acer travelmate 803 lmib maar hij is nog geen jaar oud en ik heb overal in de hoeken van de behuizing van het scherm scheuren en ook zijn sommige letters van het klavier gedeeltelijk weg ( 4 gevallen)
zou dit garantie zijn zoja hoe gaat dit in zijn werk want kheb nog een probleempje
ik heb deze laptop gewonnen wat op zich heel plezant was maar de winkel vanwaar hij komt is in hasselt en ikzelf kom uit oost-vlaanderen ( hamme) wat toch een groet afstand is.
Ik heb contact gehad met de winkel en ik mocht hem binnensteken en normaal is dit garantie maar dat bepaalt de fabricant maar is er geen andere oplossing dat ik mij niet zover hoef te verplaatsen.
graag jullie meningen aub
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Tja die scheuren is een productie fout. Dus dat is garantie.malinwa schreef op 16 september 2004 @ 08:52:
kheb volgende vraag
ik heb dus een acer travelmate 803 lmib maar hij is nog geen jaar oud en ik heb overal in de hoeken van de behuizing van het scherm scheuren en ook zijn sommige letters van het klavier gedeeltelijk weg ( 4 gevallen)
zou dit garantie zijn zoja hoe gaat dit in zijn werk want kheb nog een probleempje
ik heb deze laptop gewonnen wat op zich heel plezant was maar de winkel vanwaar hij komt is in hasselt en ikzelf kom uit oost-vlaanderen ( hamme) wat toch een groet afstand is.
Ik heb contact gehad met de winkel en ik mocht hem binnensteken en normaal is dit garantie maar dat bepaalt de fabricant maar is er geen andere oplossing dat ik mij niet zover hoef te verplaatsen.
graag jullie meningen aub
Ik denk dat er niets van over blijft als je het wastAnoniem: 116949 schreef op 16 september 2004 @ 13:52:
BTW dat zwarte "folie" wat er tussen je scherm en toetsenbord zit, waarvoor dient dat ?
Kan je dat ook wassen of strijken ofzo ?
Speciale monitordoekjes, o.a. te koop bij Hema e.d.Anoniem: 102028 schreef op 16 september 2004 @ 21:02:
[...]
Ik denk dat er niets van over blijft als je het wastVolgens mij is het gewoon papier, want het scheurt ontzettend makkelijk. Dat is bij mij namelijk al gebeurd. Even iets te enthousiast geweest met het openklappen van het scherm
Maar goed, liever een scheurtje in het viltje dan problemen met me laptop
Ik heb trouwens een vraagje over de reiniging van het scherm. Hoe doe je dat, want ik heb weer met me vette pootjes aan het scherm gezeten (stofjes weggeveegd).
AdviesAnoniem: 85511 schreef op 16 september 2004 @ 21:04:
[...]
Speciale monitordoekjes, o.a. te koop bij Hema e.d.
Ikzelf gebruik Screen-Clene Antstatic screen and filter wipes
Klopt daarom heb ik een spray op gel basis, dat is dus dikker en druipt niet. Werkt overigens geweldig. Het scherm wordt er mooi schoon van en het zorgt ervoor dat er minder snel stof aantrekt. Het heet Allsop Clearview Gel.RS_003 schreef op 16 september 2004 @ 22:05:
[...]
Advies
Spuit niks op je scherm. Dan druipt het tussen je scherm en je omhuizing. Met als resultaat dat je TFT gek gaat doen.
Ik heb het zien gebeuren
Die doekjes zijn wel vochtig maar het spul verdampt enorm snel en het is te weinig om je notebook te beschermen.RS_003 schreef op 16 september 2004 @ 22:05:
[...]
Advies
Spuit niks op je scherm. Dan druipt het tussen je scherm en je omhuizing. Met als resultaat dat je TFT gek gaat doen.
Ik heb het zien gebeuren
Het is dus heel simpel.malinwa schreef op 21 september 2004 @ 21:34:
ik zit met het volgende
Ik heb een D-link 624 en zoals al eerder vermeld op dit forum heb ik maar 11 mb 11mbit, geen 11mb aan snelheid nu heb ik de instellingen eens vergeleken met iemand die een 624 + heeft en de instellingen kloppen volgens die persoon maar bij hem stond iets van zijn router op channel 6 en hij meende dat je dit ook op je netwerkkaart zo moet installeren. Onzin
klopt dit zoja waar moet ik dit aanpassen en zoniet kan er mij iemand tips geven dat ik eindelijk aan 54 mb geraak want dat is nu niet het geval en ik zou dit graag weten. Kan niet
Zijn er ook upgrades voorzien voor u netwerkkaart Drivers ja
de netwerkkaart is de volgende Intel(R) PRO/Wireless LAN 2100 3B Mini PCI Adapter Dat is de standaard kaart ja.
[ Voor 3% gewijzigd door Roberto op 21-09-2004 22:09 ]
Sorrymalinwa schreef op 21 september 2004 @ 22:13:
leg me dan eens uit waarom als ik op internet ga en op de twee pckes naast elkaar klik kom ik aan die 11 en het kaartje is 54
welke driver is dit en mocht ik een nieuwe installeren moet ik dan gans de configuratie van de router en dergelijke ook doen
Nee.malinwa schreef op 21 september 2004 @ 22:15:
correctie kaartje is 11 maar kan dit niet dmv een upgrade naar 54 gaan zonder er een ander kaartje voor te moeten kopen
Nope, je zult toch echt een nieuw kaartje moeten kopen als je sneller wilt. Verder moet je access point ook 54mbit zijn.malinwa schreef op 21 september 2004 @ 22:15:
correctie kaartje is 11 maar kan dit niet dmv een upgrade naar 54 gaan zonder er een ander kaartje voor te moeten kopen
Het probleem is dat je USB poort niet voldoende energie kan leveren aan je externe harddisk.Anoniem: 103587 schreef op 23 september 2004 @ 14:54:
Ik heb een probleemje met mijn usb poorten op mijn TM803LCib. Ik gebruik een cutie 2,5" externe HD via usb op backups te maken. Dat schijfje heeft zeker een usb 2.0 interface en elke keer ik het inplug in mijn laptop krijg ik de melding: " snel device op trage poort ....." Komt er blijkbaar op neer dat mijn usbports werken als 1.1 interface en niet als 2.0. Ik heb al geprobeerd via windows updates te doen van driver enzo, maar het blijft hetzelfde probleem.
Sinds ik winXP SP2 erop heb staan krijg ik als ik dat extern schijfje aansluit bijna altijd error: "stroompiek op usbhub, .......", die error kreeg ik bij SP1 dus nooit!! (ik gebruik geen externe voeding omdat voeding op schijfje via ps2 poort gaat, hetgeen ik dus ni heb.....).
Weet iemand hoe je die usbinterface van 1.1 naar 2.0 kan krijgen? Instelling windows, drivers, ......
[ Voor 3% gewijzigd door hr15 op 28-09-2004 11:54 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq