Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 14:25:
ik heb op een amerikaanse site dit spul gezien:
mixer: $199,-
tafel: $ 99,- p.s
in nederland betaal je meer dan 500 euro ervoor , daar slecht 330€ (beide excl verzendkosten)
de tafel is wel een snaarandrijving maar dat boeit niet zoveek, ik hoor dat deze voor een snaartafel best redelijk is.
de mixer weet ik niet zoveel van? jullie wel?!?
*edit*
http://www.djsupplyonline.com/
Grappig dat je er over begint. Ik heb precies hetzelfde mengpaneel maar dan met beatcounters links en rechts van crossfader. (PS-850i). Ik heb hem 2e hands gekocht voor 150 euri, hij was toen half jaar oud. Ik draai nog met plezier mee, ondertussen al 1,5 jaar. Tja wat moet ik van zeggen. Ten eerste moet je van toonregeling houden, ze lopen van -32 tot +16 dB. (-32 is dus helemaal geen geluid). De knopjes van toonregeling zitten te dicht op mekaar, soms lastig met mixen. Na 1,5 jaar doen mijn output ledjes beetje vreemd, een kanaal lijkt harder te zijn, terwijl het niet zo is.

Laats begon hij iets te kraken, maar beetje contactreiniger en een busjes perslucht doen wonderen.

Crossfader is lekker soepel en lijnfaders gaan er mee door, hoewel ze iets losjes aanvoelen. Ik zelf ga binnenkort voor vestax, omdat ie send en return heeft en dat vind mijn kaoss pad erg fijn!!!
Een tip: mocht je hem kopen, leg er altijd een theedoet op na het gebruik, dat houd de stof enigzins weg. Verder is het een leuke beginnersmengpaneeltje met alle gangbare functies. Verwacht geen Vestax of Dateq kwaliteit, maar wat wil je ook voor dat geld. Bij
www.newline.nl betaal je trouwens 235 euri voor.
Nu over de draaitafel: ik zou je geen snaaraangedreven tafel adviseren. Voor 229 euri heb je een flinke instap directdrive bij new-line, compleet met element. Voor 5 euro extra wordt de spelling weggehaald en heb je een tafel waar je veel plezier aan zult hebben. Heb je iets meer geld over, haal dan 2 superOEMbakken op, ben je in een keer klaar. Snaaraangedreven tafels worden bij bosjes aangeboden op marktplaats, soms voor 50 euro per tafel, dat zegt genoeg lijk me.
Maar het blijft natuurlijk je eigen keus.