How to become a Dj... deel X Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.177 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01 08:44

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Anoniem: 111718 schreef op 11 september 2004 @ 21:08:
ff een vraagje,

stel ik wil met atomixmp3 een mengpaneel op mijn pc aansluiten(het programma ondersteund dit) moet ik het dan op deze manier aansluiten?
die kabels zijn tulp naar jack 3,5mm

ik weet niet precies wat de line-in en out was dus als het fout is let er niet op!!!
Als ik het goed zie dan zijn dat Creative kaartjes toch?
Dan zou je de bovenste kunnen instellen dat ie 4 boxen aan stuurt en kun je (als atomixmp3 dat ondersteund) deck 1 naar de front speakers sturen en deck 2 naar de back speakers. Daarna zou je je output van je mixer op de andere geluidskaart kunnen aansluiten. En je uiteindelijke speakers dus ook.

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ik heb hier nog een pentium3 500mhz staan die eigenlijk niets staat te doen. Ook heb ik nog wat goede geluidskaartjes liggen.
Nu draai ik nog wel eens op een radiostation (www.puredj.com). Dit wordt dan live uitgezonden. Ik ben daarom op zoek naar software voor die pentium3 pc zodat ik daarmee wat effecten kan toevoegen tijdens het mixen. Wat mij ook handig lijkt is dat het volume netjes onder een bepaalde grens wordt gehouden en dat het volume over het algemeen een beetje gelijk is (ook als ik mijn gain niet helemaal top heb staan tijdens een nummer zeg maar) Een soort van de normalize functie dus.
Bestaat er dergelijke software en gebruikt iemand dat hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 17:18

Quinie

.nl

savale schreef op 12 september 2004 @ 12:19:
Een soort van de normalize functie dus.
Ligt aan de wijze waarom je het naar het internet gooit. Winamp / Shoutcast kun je een compresor plugin gebruiken.

Zal Superabje hier even op attenderen die doet dit veel bij ons

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
savale schreef op 12 september 2004 @ 12:19:
Ik heb hier nog een pentium3 500mhz staan die eigenlijk niets staat te doen. Ook heb ik nog wat goede geluidskaartjes liggen.
Nu draai ik nog wel eens op een radiostation (www.puredj.com). Dit wordt dan live uitgezonden. Ik ben daarom op zoek naar software voor die pentium3 pc zodat ik daarmee wat effecten kan toevoegen tijdens het mixen. Wat mij ook handig lijkt is dat het volume netjes onder een bepaalde grens wordt gehouden en dat het volume over het algemeen een beetje gelijk is (ook als ik mijn gain niet helemaal top heb staan tijdens een nummer zeg maar) Een soort van de normalize functie dus.
Ableton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Nu online
Quinie schreef op 12 september 2004 @ 12:30:
[...]

Ligt aan de wijze waarom je het naar het internet gooit. Winamp / Shoutcast kun je een compresor plugin gebruiken.

Zal Superabje hier even op attenderen die doet dit veel bij ons
dit gaat inderdaad via shoutcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Laatst online: 06:56
En we hebben nog een mix, dit keer van JasperT:

Scent - Up and down (original mix)

Dr Kucho - Lies to yourself

Kings of tomorrow - in my dreams (chus & ceballos club mix)

Olaf Basoski - Sound of Dope

Cirez D - Diamond Gir

Satoshi Tomie - Love in traffic

Kathy Dope - Getting Crazy

Olaf Basoski - Waterman

Hatiras - Money Shot (Antoine Clareman rmx)

Deze is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8083

Ja, maar dan heb je last van latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8083

timcooijmans schreef op 10 september 2004 @ 15:43:
[...]

2 x CDJ500mk2
----------
Ligt er aan wat je er per 2 voor wil hebben
De set doe ik weg voor 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ableton op een p3 500 mhz en dan ook nog realtime effecten ? gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:08
@ Vash
Je krijgt de hartelijke groeten van Özgür :) Hij vindt het cool dat je een fan bent ;)
Hij zegt dat ie een boeking heeft op 16 oktober in Den Haag maar dat er nog meer details bekend gemaakt zullen worden.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
-ScuL- schreef op 12 september 2004 @ 17:15:
@ Vash
Je krijgt de hartelijke groeten van Özgür :) Hij vindt het cool dat je een fan bent ;)
Hij zegt dat ie een boeking heeft op 16 oktober in Den Haag maar dat er nog meer details bekend gemaakt zullen worden.
Pffffff Den Haag, of all the places moet ie echt de verste kiezen |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
  • Laatst online: 02-05 17:18

Quinie

.nl

savale schreef op 12 september 2004 @ 12:45:
[...]
dit gaat inderdaad via shoutcast.
Voor zover ik weet kun je op de winamp site een plugin downen die je geluid gelijk trekt. Zou even moeten zoeken naar link maar goed dat kun je denk ik zelf ook :).

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 15:14
modbreak

Mensen, gelieve geen 'advertenties' hier te plaatsen om zo een topicvervuiling te voorkomen (krijg er klachten over). Wat wel mag is je bericht in vraag & aanbod plaatsen op de frontpage en hier dan een linkje ofzo neerzetten, of zet het in je signature. Maar in ieder geval dat er niet een prijzen of product discussie hier gaat lopen met betrekking tot die advertentie, probeer dat via email te doen of via een instant messenger eventueel. Gewoon een vermelding moet voldoende zijn, zolang dat niet uit de hand loopt (dat het lijkt op spam ofzo) moet het geen probleem opleveren lijkt me.
Niet dat het nu al zo erg is hoor :) , maar zie het als een preventief getrokken lijn.
Tnx.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Vash schreef op 12 september 2004 @ 18:25:
[...]
Pffffff Den Haag, of all the places moet ie echt de verste kiezen |:( :P
[ot]
mwoa. Nimwege - De Hoag moet toch te doen zijn ;)
Grunn was erger geweest 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

JasperT:
Goeie mix! platen passen goed samen.

Vash: heb je mix ook beluisterd, maar eerlijkheidshalve moet ik zegen dat de stijl mij niet aanspreekt.

Iets anders nu:

"op termijn" zou ik een cdspelertje willen aanschaffen om zelfgecreeerde loopjes door mn setjes te gooien (om het weer leuk te maken). Nu wil ik hier niet al teveel geld aan spenderen (zeg 300 EUR) omdat ik de complete switch naar CD niet ga / wil maken. De hoeveelheid CD's die ik heb om te mixen zijn op een hand te tellen en mn andere cd's daar heb ik mn hifi cd speler voor.

eisen:
moet perfect kunnen lopen (belangrijke eis)
moet cdr aankunnen, loops worden op cdr gefikt
niet teveel features, ik hou niet van moeilijke dingen
FX mag maar dan moet de sneheid wel aanpasbaar zijn
verder alles wat je van een DJ speler mag verwachten

De gemini CDJ20 ziet er geschikt uit, krijgt goeie kritieken en valt binnen de prijs. Nu heb ik de indruk dat het product "end of life" is. Zoiets wil ik natuurlijk liever niet kopen..

Een cdj 02 ziet er ook leuk uit maar hoe doet dit ding het?
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13221

Deze reloop ziet er op het eerste zicht ook geschikt uit, maar krijgt een wel erg negative kritiek: http://www.new-line.nl/webshop/reviews/read.asp?i=11700 Bovendien krijg ik de indruk dat deze ook end of life is. (op = op actie) Klopt het dat ie gekraste CD's moeilijker leest?

Verder zie ik dat er een paar merken dezelfde oemspeler aanbieden voor dezelfde prijs

OA dit ding; http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13204 Van deze vind ik de layout wel kut.

Concreet:
Die CDJ 02 ervaringen?
Reloop RC-600 MKII ervaringen? is werkelijk end of life?

bedankt maar weer..

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Mjah ok :P Maar toch weet je ;)
Vash: heb je mix ook beluisterd, maar eerlijkheidshalve moet ik zegen dat de stijl mij niet aanspreekt.
Och ieder z'n eigen stijl he, kvind het al leuk dat je ernaar geluisterd hebt :)

[ Voor 77% gewijzigd door Flake op 12-09-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-07 10:05

Empathy

Extreme Audio

Yalopa schreef op 12 september 2004 @ 20:20:

De gemini CDJ20 ziet er geschikt uit, krijgt goeie kritieken en valt binnen de prijs. Nu heb ik de indruk dat het product "end of life" is. Zoiets wil ik natuurlijk liever niet kopen..
Waarom niet? Onderdelen blijven nog wel even beschikbaar (loopwerk is volgens mij van Sony, dus dat zit ook wel goed). Ik heb ook genoeg spullen gehad die end of life waren, nooit problemen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
CDJ20 is einde verhaal en is voor zover ik heb begrepen niet meer in productie. Heeft ook geen loop by the way.

CDJ02 heb ik geen ervaring mee en de RCD500 en 600 van Reloop zijn zo ongeveer gelijk (iets beter) aan de CDJ20.

Ik zou als ik jou was gaan kijken naar een Axis 9CR van Numark of een Reloop RCD900 (of iets in die geest). De laatste is dus een OEM bakje maar wel 1 met nogal wat verschillen tussen de bepaalde merken dus wel even opletten bij de specs en ff kijken wat je wel en niet wilt hebben op de speler.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Empathy schreef op 12 september 2004 @ 20:30:
[...]

Waarom niet? Onderdelen blijven nog wel even beschikbaar (loopwerk is volgens mij van Sony, dus dat zit ook wel goed). Ik heb ook genoeg spullen gehad die end of life waren, nooit problemen gehad :)
Pffff dat gelul over onderdelen hoef ik voorlopig niet meer aan te horen. Vergeet niet dat mijn UMX-9 ook een halfjaar bij de service heeft gelegen "wachtend op onderdelen uit Amerika". Zelfs als ze met de boot kwamen waren die er al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Geen end of life? zie vash (en andere ervaringen buiten de audio wereld)
Reind, elk budget is rekbaar, maar zoveel rek zit er nu ook niet in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65545

Je kan ook een pioneer cdj-100 in duitsland kopen voor 350 euro.

Echt een mooi cd spelertje, en het behoudt z'n waarde volgens mij ook wel omdat er "pioneer" opstaat.

>> http://www.netzmarkt.de/thomann/artikel-132821.html

De vraag is alleen of je het in duitsland wil kopen, ik heb het wel gedaan met mn technics en heb er geen problemen mee gehad, na een week was alles geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Yalopa schreef op 12 september 2004 @ 22:09:
Geen end of life? zie vash (en andere ervaringen buiten de audio wereld)
Reind, elk budget is rekbaar, maar zoveel rek zit er nu ook niet in :p
Dan de PSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Vash schreef op 11 september 2004 @ 00:04:
Ik heb een nieuwe set af. Kan gedownload worden via www.vash.nu . Helaas via zo'n schijt gratis host die maar 3 downloads per dag accepteert :(

Tracklist:
1 Probspot - Foreplay
2 Audioholics - External Key
3 Tilt - The World Doesn't Know
4 Mind Markers - Alive Again
5 Özgür Can - Irony
6 Filterheadz - Yimanya
7 Andy Moor presents Whiteroom - Whiteroom
8 Endre - Kallocain (Robert Nickson remix)
9 Jan Vayne - Properity In A New World (Signum remix)
10 Matt Darey - Nocturnal Delight (Sandler remix)
11 Matt Hardwick vs Smith & Pledger - Connected (dub)
Leuk setje Vash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Laatst online: 06:56
Anoniem: 65545 schreef op 12 september 2004 @ 22:35:
Je kan ook een pioneer cdj-100 in duitsland kopen voor 350 euro.

Echt een mooi cd spelertje, en het behoudt z'n waarde volgens mij ook wel omdat er "pioneer" opstaat.

>> http://www.netzmarkt.de/thomann/artikel-132821.html

De vraag is alleen of je het in duitsland wil kopen, ik heb het wel gedaan met mn technics en heb er geen problemen mee gehad, na een week was alles geleverd.
Je moet alleen erg snel zijn om loopjes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65545

jadjong schreef op 12 september 2004 @ 22:48:
[...]

Je moet alleen erg snel zijn om loopjes te maken.
klopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94711

en ook daar wen je wel weer aan. zolang je t maar vaak genoeg doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Gaat deze nog een halfjaar de discman in? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Vash schreef op 13 september 2004 @ 08:34:
[...]
Gaat deze nog een halfjaar de discman in? :D
Als jij er weer zolang over doet om een nieuwe set te maken wel ja :+ Nee ik houd van iets hardere muziek en me discman gaat vervangen worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Anoniem: 97917 schreef op 13 september 2004 @ 08:38:
[...]

Als jij er weer zolang over doet om een nieuwe set te maken wel ja :+ Nee ik houd van iets hardere muziek en me discman gaat vervangen worden :o
W8 ff een krappe week O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Ik vroeg me af hè, tis wel een beetje offtopic maar het leek me toch leuk om de "vaste" HTBADJ mensen eens wat beter te leren kennen :)

vooral ben ik benieuwd naar op welke school jullie zitten, wat jullie studeren en/of wat voor werk jullie doen :)

om te beginnen: ik doe op dit moment Management, Economie & Recht op Hogeschool inholland in Diemen :) Hiervoor heb ik Technische Informatica gedaan (MBO) op ROC de Amerlanden in A'foort

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117735

BezurK schreef op 13 september 2004 @ 10:50:
Hiervoor heb ik Technische Informatica gedaan (MBO) op ROC de Amerlanden in A'foort
wauw meesterlijke opleiding en school _/-\o_

kdoe hem zelf ook !

........ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Anoniem: 117735 schreef op 13 september 2004 @ 11:17:
[...]

wauw meesterlijke opleiding en school _/-\o_

kdoe hem zelf ook !

........ :/
lullig voor je, ben blij dat ik het afgerond heb ;)
wat een kloteschool zeg... en vooral een extreeeeem laag niveau opleiding. 4 jaar lang uit je neus vreten en niks uitvoeren en alsnog je diploma halen met achtes en negens. Het zou verboden moeten worden >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-07 10:41
Ik ben 19, doe Electrotechniek op de TU/e... (niet aan beginnen...)
En om bij te verdienen heb ik een eigen bedrijfje (computers repareren e.d.) en ik ben af en toe bezorger voor een shoarma tent :P

Dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Laatst online: 08-07 10:05

Empathy

Extreme Audio

22 jaar, studeer BI in Zwolle en werk in een supermarkt :)
that's it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
23, afstuderende fase HBO Digitale Communicatie (HvU Utrecht)
Part-time werk als ICT-technicus bij een verzekeringsbedrijf en ik probeer m'n producties op vinyl te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18 jaar, 3de jaar mbo ict B) werkd als keukenhulp :Y)
en wou me demo online zetten, maar toen ik die van vash hoorde (goede set btw O-) ) ga ik nog ff wat harder oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94711

22 jaartjes jong,
Electro tecniek VBO C gedaan en daarna Technische informatica niveau 3 & 4.
Werk nu als technisch medewerker bij een telecom winkel.
Verder ben ik nog flink aan het oefenen als DJ en aan t kijken of ik weer ergens aan de gang kan komen als DJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-07 03:00
Net 17 jaar, woonachtige te veldhoven en geobsedeerd door Hardstyle. Volg een MBO opleiding ICT beheerder, heb VWO opleiding gedaan. Het geld dat ik nogig had voor apparatuur is de aanleiding geweest om niet een HBO, maar een MBO BBL (werk/school) opleiding te gaan doen, en t bevalt me prima :> Ben nu werkzaam als systeembeheerder bij een witgoedzaak. Alleen thuiservaring, en vroeger met drive-in (maar dat was Top40 crap)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94379

Ik zal er wel nieij bij horen..... :| Maar ikke is 13 en doe VWO in Oosterhout, daaro bij Breda... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66372

Ik ben fulltime Software Ontwikkelaar, 24 jaar oud, deed parttime Management Economie en Recht aan de Hogeschool van Amsterdam en ga dat na een kleine periode van rust (huis gekocht, vriendin uit, wat je rust noemt :p) weer doen.

Verder heb ik eigenlijk alleen mijn MAVO afgerond aan het Augustinus College in Beverwijk van weleer (nu Kennemer College) en ben daarna Elektrotechniek gaan doen aan het Nova College in Beverwijk. Na 4 jaar gek*t ben ik een particuliere opleiding Microsoft Certified Solution Developer gaan doen aan het EnterIT in Heerhugowaard.

Ik ben vooral een huiskamer-DJ omdat ik het nog niet al te goed kan. Draai wel eens op themafeestjes, maar boven de 50 man ben ik nog niet geweest helaas. Mijn potentie is wel wat groter te worden, maar dan moet ik eerst nog wat beter oefenen.

Ik kan bijvoorbeeld niet altijd binnen de gestelde tijd beatmixen. Of gewoon helemaal niet als er een wat complexere basslijn in zit. Verder moet ik nog heel erg werken aan overgangen... Iemand tips hierover, hoe zij een ander nummer inmixen?

Wat ik draai? Hardstyle/-core is mijn passie, vooral de wat melodieuzere kant. Ook de industriele kant vind ik lekker om te luisteren/horen. Op themafeestjes draai ik van alles van 70-er jaren tot nu, en na een bepaald uur mag ik dan eindelijk hardstyle draaien, omdat er een kleine harde kern is daar haha _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 66372 op 13-09-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54653

20 jaar, studeer (ook) aan de Hogeschool van Utrecht, Academie voor Digitale Communicatie, 4e jaars... Verder werk ik in een slijterij en bij een licht- en geluidsbedrijf. Af en toe snoep ik nog wat bij met discoshows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:57

Chiron

Moderator Discord
25 jaar, studeer aan de Hogeschool van Amsterdam, opleiding Informatica.

Ik werk verder als freelance webdesigner/ict kluns, als vrijwilliger in het lokale jongerencentrum hier en bij poppodium P60 waar ik nog weleens een plaatje draai.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

19 jaar ict rotterdam, ben nog geen dj ga binnenkort beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
25 jaar, heb BI gedaan op Hogeschool Holland (ja, voordat het inHolland werd :)) in Diemen. Implementeer nu bijna 5 jaar high-end contactcenters.

Heb in de tussentijd wat webdesign projecten gedaan en ben ook inmiddels al een paar jaar DJ (<-- stoer om te zeggen :D ;))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-07 11:33
ik ben 27 en werk full-time als software engineer en heb HTS Hogere Informatica in Eindhoven gestudeerd...
Op dit moment ben ik bij een kleine bedrijf in Den Bosch voornamelijk met bezig Flash en soms met Java.
Daarnaast heb ik samen met m'n vader een computerwinkel (misschien wel ooit full-time :) )
Tijdens mijn schaarse vrije tijd probeer ik (thuis) wat te dj'en... ongeveer 8 jaar geleden was ik al bezig met dj'en met een of andere JB Systems dubbele cd-speler en een prut Numark mixertje, maar op een gegeven moment is dat verwaterd, sinds vorig jaar ben ik weer bezig.
He BtM909... ik zie jou regelmatig in topics die over Flash gaan. Wat doe jij vnl. met Flash?

[ Voor 17% gewijzigd door Canard op 13-09-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20384

21 Jaar werk inmiddels al 4 jaar. Ben Netwerk / Systeembeheerder als beroep met als voorkeuren Windows 2000/2003, Citrix en Cisco.

Ben Bedroom DJ en dat puur voor de hobby. Het is de ultimate release na een drukke dag.

Verder volg ik dit topic al vanaf het eerste deel ben alleen geen active poster..

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 20384 op 13-09-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
lache om dat allemaal te lezen zo :D

Wat grappig dat ik trouwens twee keer ADC zie langskomen (vd HvU), dit zou ik in principe ook gaan doen eerst, maar door mijn stage (20 weken lang 40 uur per week C# en XML/XSLT programmeren) kwam ik erachter dat het uitvoerende op ict/media gebied toch niet echt 'mijn ding' is... Ik kon het best goed hoor, daar niet van, doe het ook nog steeds graag als hobby, maar als werk? :? Poe, mij niet gezien ;)
vandaar dat ik nu MER doe, bevalt me prima trouwens :)

'later' misschien een eigen bedrijfje in softwareland beginnen, of webdesignland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Nou veel uitvoerend is er aan onze opleiding ook niet echt hoor. het is meer all-round.
Ik ben ook geen diehard programmeur en zou dat ook niet willen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
-ScuL- schreef op 13 september 2004 @ 19:48:
Nou veel uitvoerend is er aan onze opleiding ook niet echt hoor. het is meer all-round.
Ik ben ook geen diehard programmeur en zou dat ook niet willen zijn :)
Dat weet ik, maar toch trok MER mij meer. Ik had (heb) het gewoon even helemaal gehad met de computers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, ik heb ook niet op programmeren, en vooral de laatste 2 jaar hoef je je daar ook niet druk om te maken.
Maar ik heb het er wel gehad, en het is dat ik in mijn laatste jaar zit anders zou ik gestopt zijn (is nu zonde). Ik ga er later iig niks mee doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23679

Shit man ik zoek nog steeds een 2e hands setje om beetje te beginne met draaien maar iets compleet voor onder de 250,- zie je gewoon niet. Natuurlijk ik kan watduurder kopen maar stel ik vind het toch nix of raak er op uitgekeken wat altijd kan gebeure dan is dat behoorlijk zonder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Anoniem: 23679 schreef op 13 september 2004 @ 20:43:
Shit man ik zoek nog steeds een 2e hands setje om beetje te beginne met draaien maar iets compleet voor onder de 250,- zie je gewoon niet. Natuurlijk ik kan watduurder kopen maar stel ik vind het toch nix of raak er op uitgekeken wat altijd kan gebeure dan is dat behoorlijk zonder..
Nee, dan is het behoorlijk zonde :P. Je kunt een degelijk beginnerssetje gewoon doorverkopen aan de volgende beginner... crap raak je aan de straatstenen niet meer kwijt.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48706

Jammer dat ik hier weinig lees over de behringer vmx 300. Die ben ik namelijk zelf van plan te kopen en eens een beetje mee te experimenteren. Ik sluit hem dan gewoon via 2 kanalen aan op mijn pc en ga dan mixen met virtual dj (met alleen een toetsenbord gaat dat mij niet lukken ;), en een hercules dj console zie ik toch maar vanaf).

Op new-line bij gebruikerservaringen lees ik er heel positieve berichten over. In tegenstelling tot enkele andere behringer mixers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Op Plasa heeft Native Instruments/Stanton de nieuwe Final Scratch laten zien met nieuwe bijbehorende 'scratchamp' (maar dan in lomp, firewire uitvoering):

http://www.nativeinstruments.de/index.php?finalscratch2_us

Ik ben erg benieuwd naar dit speeltje, vooral mbt wat het gaat betekenen voor de 'normale' Traktor gebruikers... de grote stap hierbij is namelijk integratie tussen Traktor Studio en Final Scratch, dus dat betekent meer (instabiele?) code bij Traktor Studio erbij...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Nu online
Chiron schreef op 13 september 2004 @ 18:42:
25 jaar, studeer aan de Hogeschool van Amsterdam, opleiding Informatica.

Ik werk verder als freelance webdesigner/ict kluns, als vrijwilliger in het lokale jongerencentrum hier en bij poppodium P60 waar ik nog weleens een plaatje draai.
what the *** heb je mij weleens gezien dan?

Ik doe Elektrotechniek aan de Hogeschool van Amsterdam

werk btw als vulploeglijer bij de c1000 hier in Wilnis.

mijn stijl: progressive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Acolyte57 schreef op 13 september 2004 @ 23:05:
Op Plasa heeft Native Instruments/Stanton de nieuwe Final Scratch laten zien met nieuwe bijbehorende 'scratchamp' (maar dan in lomp, firewire uitvoering):

http://www.nativeinstruments.de/index.php?finalscratch2_us

Ik ben erg benieuwd naar dit speeltje, vooral mbt wat het gaat betekenen voor de 'normale' Traktor gebruikers... de grote stap hierbij is namelijk integratie tussen Traktor Studio en Final Scratch, dus dat betekent meer (instabiele?) code bij Traktor Studio erbij...
Dank U :P

Staat ook weer intressant op mijn site :P

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher
  • Laatst online: 07:51

Reacher

oldschool

Ik lees hier vrij veel, reageer vrij weinig maar ja here goes

20 jaren oud. Doe geen school meer, al moet ik binnenkort wel weer een weekje de schoolbanken in :P Werkzaam als systeembeheer. Draai gewoon voor het plezier en de ontspanning. al staat dat op een erg laag pitje wegens plannen voor website.

style : Alles wat ik leuk vind.

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft er iemand nog tips over het overlaten lopen van platen ?

kheb het nodige gelezen over beatmixen, en dat lukt meestal wel , alleen als ik de andere plaat erin laat lopen klinkt het niet zo lekker, iemand tips O-) ? of moet ik gewoon doorblijven oefenen ?

want kheb een demo tje opgenomen , alleen ut klinkt voor geen meter :'(

www.scherpenzelers.nl/mp3/demo.mp3

sommige overgangen lopen niet eens gelijk (maar daar moet je ff niet opletten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20384

heb je misschien een tracklist en de style is ook wel handig om te weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow ja mischien ook wel handig 8)7

als ik zo thuis van me stage ben, zal ik hem erop zetten
bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Anoniem: 117735 schreef op 14 september 2004 @ 14:33:
kheb het nodige gelezen over beatmixen, en dat lukt meestal wel , alleen als ik de andere plaat erin laat lopen klinkt het niet zo lekker, iemand tips O-) ? of moet ik gewoon doorblijven oefenen ?
Wat je na beatmatchen imho moet leren is het matchen van 'stukken' (ik zie er naar gerefereerd worden als stages of segments, maar goed). Dus (op heel basaal niveau) dat plaat A een outro heeft van 16 maten, en plaat B een intro van 16 maten en vervolgens de hook... dat je dan de intro van B met de outro van A matched en zo de overgang vloeiend maakt. Niet dat je halverwege een stuk een overgang probeert te maken, dat klinkt meestal niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

heeft er iemand nog tips over het overlaten lopen van platen ? of moet ik gewoon doorblijven oefenen ?
Ik vrees dat dat het enige is wat je kan doen ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acolyte57 schreef op 14 september 2004 @ 16:43:
[...]
Wat je na beatmatchen imho moet leren is het matchen van 'stukken' (ik zie er naar gerefereerd worden als stages of segments, maar goed). Dus (op heel basaal niveau) dat plaat A een outro heeft van 16 maten, en plaat B een intro van 16 maten en vervolgens de hook... dat je dan de intro van B met de outro van A matched en zo de overgang vloeiend maakt. Niet dat je halverwege een stuk een overgang probeert te maken, dat klinkt meestal niet zo.
het machten van stukken
ik wou het net zeggen :|

bedankt voor de tip! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
savale schreef op 13 september 2004 @ 23:29:
[...]

what the *** heb je mij weleens gezien dan?

Ik doe Elektrotechniek aan de Hogeschool van Amsterdam

werk btw als vulploeglijer bij de c1000 hier in Wilnis.

mijn stijl: progressive
ja ik heb je nog gesproken toen je bij ons met de dj contest meedeed, stond bij die voorronde achter de bar ;)

volgens mij heb ik bij de editie van vorig jaar nog foto's van je gemaakt

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Laatst online: 13-07 19:56
21 jaar, in oktober begin ik aan mijn laatste jaar Informatica aan de KU Leuven.
In mijn vrije tijd combineer ik programmeren en dj'en in het dj programma djDecks waar ik nu toch al meer als 4 jaar aan bezig ben.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 13-07 12:07
24 jaar.. anderhalf jaar bezig met draaien, richt me voornamelijk op acidachtige, minimal, progressive dingen waarbij de bpm eigenlijk niet hoger gaat dan 130.
Ben nu net tweeenhalve week werkzaam bij Atos Origin als Junior Developer in .NET en dat bevalt me heel erg goed tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-07 16:50

sommige overgangen lopen niet eens gelijk (maar daar moet je ff niet opletten :+ )
misschien helpt een tip van een beginnende dj ;)

zet je pitch eens wat hoger klinkt lekker snel houdt de pit erin!

en als je mixt laat de plaat niet langzaam op komen.. als je op plaat A de 1e,4e of 8e maat hoort gooi je plaat B erin en zet je fader dan niet helemaal voluit.. tot dat plaat A een break heeft of wanneer jij het lekker vindt klinken 8)
Laat plaat A nog meelopen totdat plaat B break krijgt :)

btw platen keuze is wel lekker ;)

*dit zijn mijn ervaringen.. als ik er helemaal naast zit vertel het me B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Anoniem: 117735 schreef op 14 september 2004 @ 16:51:
[...]

het machten van stukken
ik wou het net zeggen :|

bedankt voor de tip! ;)
Jup, een maat bestaat uit 4 tellen, dat wist je al, maar als ik zo luister naar je set hou je er niet vaak rekening mee dat complete nummers vaak uit viervouden van maten bestaan :)
zeg maar zo: [(1-2-3-4)(1-2-3-4)(1-2-3-4)(1-2-3-4)]
dat zijn de bouwstenen zeg maar van 999/1000 housenummers (wat voor stijl ook)

mix je dus de tweede plaat in met de 2e maat op de eerste maat van je eerste plaat (snap je'm nog? ;)) dan klinkt het meestal vet beroerd :)
Terwijl je beats dan dus eigenlijk kloppen... (of beuken in jouw geval ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
BezurK schreef op 14 september 2004 @ 21:47:
[...]

Jup, een maat bestaat uit 4 tellen, dat wist je al, maar als ik zo luister naar je set hou je er niet vaak rekening mee dat complete nummers vaak uit viervouden van maten bestaan :)
zeg maar zo: [(1-2-3-4)(1-2-3-4)(1-2-3-4)(1-2-3-4)]
dat zijn de bouwstenen zeg maar van 999/1000 housenummers (wat voor stijl ook)

mix je dus de tweede plaat in met de 2e maat op de eerste maat van je eerste plaat (snap je'm nog? ;)) dan klinkt het meestal vet beroerd :)
Terwijl je beats dan dus eigenlijk kloppen... (of beuken in jouw geval ;))
Klopt helemaal!

Ik ben 1 keer helemaal in de war gebracht door een nummer van een hobbyist die mij z'n productie had gestuurd. Bleek dat nummer een driekwartsmaat trancenummer te zijn (:?), bracht mijn ritmegevoel helemaal in de war en het duurde ff voordat ik het door had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
lol
probeerde je zo veel mogelijk platen in een zo kort mogelijke tijd te mixen oid :P
ik mis hele intro's en de daarbijbehorende rustige overgangen... Wat je doet is halverwege ingooien :P
Ik draai pas een maand maar ik heb wel een goed gevoel over waar ik moet cue-en en ingooien (achja is wel een beetje smokkelen want ik draaide al bijna 2 jaar MP3) hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Vash schreef op 14 september 2004 @ 22:05:
[...]
Klopt helemaal!

Ik ben 1 keer helemaal in de war gebracht door een nummer van een hobbyist die mij z'n productie had gestuurd. Bleek dat nummer een driekwartsmaat trancenummer te zijn (:?), bracht mijn ritmegevoel helemaal in de war en het duurde ff voordat ik het door had :D
:D Je hebt niet toevallig een snippet ergens liggen? Heb nog nooit een driekwartsmaat trancenummer gehoord :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik probeerde meestal ook halverwege de plaat al intemixen, gewoon de lekkere stukken achtermekaar.
morgen avond ga ik alle tips even goed bestuderen en flink oefenen!

_/-\o_ maar iig bedankt voor tips ! _/-\o_
hiermee kan ik weer ff uit de voeten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117735 schreef op 14 september 2004 @ 23:03:
ik probeerde meestal ook halverwege de plaat al intemixen, gewoon de lekkere stukken achtermekaar.
morgen avond ga ik alle tips even goed bestuderen en flink oefenen!

_/-\o_ maar iig bedankt voor tips ! _/-\o_
hiermee kan ik weer ff uit de voeten !
Nadelen hievan zijn:
- je maakt het jezelf erg moeilijk door steeds (te) snel in te mixen
- voor later: je geeft je publiek niet heel even de rust om op adem te komen na een climax
- en je bouwt geen spanning op, als jij alleen maar gafe stukken na elkaar hebt gaat dat op den duur vervelen

• ScuL
Let ook op je opbouw.. laatste plaat (JTS) bijv. zou ik eerder aan het begin doen dan aan het eind. Haalt het hele tempo eruit

Anoniem: 48231

Ik zelf draai hardcore, ik mix meestal na de laatste break in, dan komt het MEESTAL (je hebt altijd afwijkende platen :)) precies uit met de in te mixxen plaat waar de kick er goed in beukt :).

• Acolyte57

Acolyte57

BtM909 schreef op 14 september 2004 @ 22:17:
:D Je hebt niet toevallig een snippet ergens liggen? Heb nog nooit een driekwartsmaat trancenummer gehoord :D
Een snippet of een titel, ik ben iig erg benieuwd... ik was vroeger al heel verbaasd als ik driekwartsmaat muziek in de top 40 tegenkwam (zo uit m'n hoofd is het enige wat ik kan noemen Seal - Kiss from a rose en de intro van Jordan Knight - Give it to you), laat staan dat je een driekwartsmaat trance nummer tegenkomt...

• BezurK
Ja of Vash bedoelt dat het evengoed wel vierkwartsmaat is (1-2-3-4) maar dat de "blokjes" waar ik het over hebt drievouden zijn :)
[(1-2-3-4)(1-2-3-4)(1-2-3-4)] lol :D
Dat lijkt me maar niks :)

wie weet hier eigenlijk de juiste term voor? voor die "blokjes"?

Ik heb hier nu ff zitten luisteren en op zich vind ik het best oke klinken! Het openingsnummer vind ik naar mijn zin net even te lang door gaan, je laat iets van... 7 minuten van het nummer horen? Er zijn 2 breaks in een vrij korte tijd op het eind, iets wat naar mijn stijl net ff te veel is (ik hou van doorbeuqen ;) ), maar aan de andere kant zit je aan de opbouwende kant van de mix dus kan het weer wel. Wel een enorm goed nummer waarmee je begint, ik ben benieuwd naar de playlist!

Verder luistert de mix lekker weg op het moment dat je aan het typen bent op GoT, dus dat heb je goed gedaan! Keep up the good work en ik wil best wel wat meer van je horen ;-). Als ik dit zo hoor, kan ik nog ff een tijdje in een hoekje van mijn kamer gaan oefenen O-)

Anoniem: 48231

Ik heb hem ook even zitten luisteren, ik hoor dat ie nie helemaal gelijk loopt maja tis echt een tiende van een seconde ofzo....
Probeer hier eens op te letten, ik hoor dit omdat ik hetzelfde probleempje gehad heb :)... maja als je er op gaat letten dan is het in no-time weer weg en loopt ie perfect strak.

Verder ist nie zo mijn stijl :)

jammer dak ik zo weer moet stage lopen :'(
maar vanaaf ga ik zeker ff alle hints toepassen ect. _/-\o_

maar hier nog ff de playlist voor de liefhebber. :)
style = hardstyle

1. Dark Oscillator - Hardstyle Hell (infernal mix)
2. Timescape - The Ultimate Seduction
3. Builder - Bad Manners (hardstyle masterz mix)
4. The Hose - My Little Stalker (Technoboy Rude Mix)
5. Hardstyle Masterz - Beat Diz
6. Traum - Moto Gp (Vrooom! mix)
7. Builder - Skyscraper ( Dj Ricky T mix)
8. Brennan - Rush To The Floor
9. Hunter - The Beauty and the Beat (Technoboy Remix)
10.Timescape - Gozer (Technoboy Rude mix)
11.Tuneboy - Sexbusters (Technoboy Remix)
12.TNT - Freakuency
13.DHHD- Funky Shit (deepack rmx)
14.J.T.S - Nog Een Keer
15.Psychic - Judgement

Tijdsduur = 66:14

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
BezurK schreef op 15 september 2004 @ 07:04:
Ja of Vash bedoelt dat het evengoed wel vierkwartsmaat is (1-2-3-4) maar dat de "blokjes" waar ik het over hebt drievouden zijn :)
[(1-2-3-4)(1-2-3-4)(1-2-3-4)] lol :D
Dat lijkt me maar niks :)

wie weet hier eigenlijk de juiste term voor? voor die "blokjes"?
De engelse term die voor die "blokjes" veel gebruikt wordt is "bar"

"4 Beats make up a bar, several bars make a loop, repeat the loop a few times and you have the theme (the characteristic melody of the track) and repeat the theme a few times and you have a Stage. Loops are 4 or 8 bars, most of the time, themes are 16 to 32 bars (2 to 8 loops) and 2 to 8 times the theme makes the intro, body, break/build up/climax or exit. "

[ Voor 33% gewijzigd door ChojinZ op 15-09-2004 10:31 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Flake
BtM909 schreef op 14 september 2004 @ 22:17:
[...]

Het was een GoTter geloof ik... ik zal eens even zoeken :)

Nieuwe track gemaakt, commentaar gevraagd!

Link is inmiddels weer down maargoed :P

[ Voor 16% gewijzigd door Flake op 15-09-2004 10:34 ]

ChojinZ schreef op 15 september 2004 @ 10:28:
[...]

"4 Beats make up a bar, several bars make a loop, repeat the loop a few times and you have the theme (the characteristic melody of the track) and repeat the theme a few times and you have a Stage. Loops are 4 or 8 bars, most of the time, themes are 16 to 32 bars (2 to 8 loops) and 2 to 8 times the theme makes the intro, body, break/build up/climax or exit. "
Kijk, dat vind ik nou een mooi stukje, bruikbare theorie achter mixen :)

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 15:57
Voor meer theorie, check deze:

http://music.hyperreal.org/dj/AVH/

Voor beginners zeer handig. Toen ik net begon heb ik hier veel van opgestoken!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• BezurK
ChojinZ schreef op 15 september 2004 @ 10:28:
[...]

Nice :)
Die site kende ik idd al, wist alleen zou gauw de naam/url niet meer :) "Advanced Vinyl Handling" was het dus idd :)

soms bestaat een 'wisseling' ook uit 2 bars, maar dan meestal met nog een wissel na opnieuw 2 bars dus dat maakt dan weer samen vier :) (dit hoor je wel eens in breaks)

• ScuL
Hm ik heb dat getel eerlijk gezegd helemaal niet nodig.
Hoogstwaarschijnlijk omdat ik al bijna 10 jaar produceer lol :P ... Heb van iedere plaat die ik hoor al meteen een beeld van de lengte van bars en waar de break zit, meer heb je niet nodig. :)

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
-ScuL- schreef op 15 september 2004 @ 18:52:
Hoogstwaarschijnlijk omdat ik al bijna 10 jaar produceer lol :P ... Heb van iedere plaat die ik hoor al meteen een beeld van de lengte van bars en waar de break zit, meer heb je niet nodig. :)
de laatste tijd begin ik dat toch steeds lastiger te vinden, omdat er ook producers zijn die lak hebben aan dat schema en ineens 2 maten eerder of later beginnen met hun beats na de break...

• ScuL
Welke stijl gaat het dan om? Ik kom het niet erg vaak tegen moet ik zeggen

• BezurK
-ScuL- schreef op 15 september 2004 @ 18:52:
klopt hoor, dat heb ik ook :)
ik tel uiteraard nooit, het is puur een kwestie van gevoel. Maar om het iemand aan te leren is het puur een kwestie van die persoon laten tellen ;)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Hebben jullie nog tips voor aanvullingen in de startpost? Nog 9 posts (na deze) en het is weer tijd voor een nieuw deel :7 _/-\o_

Ik heb een link gehad met allemaal webshops, die moet ik nog allemaal verwerken, maar wellicht dat jullie nog andere interessante links zijn tegengekomen :?

• ScuL
Dit is een topic met vinylshops op mijn forum
http://www.globalhardstyle.com/forum/viewtopic.php?t=1539

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik zet sowieso een link naar je forum :) en kijk of ik geen dubbele links in de webshops heb. Thanks :)

ChojinZ schreef op 15 september 2004 @ 11:02:
Voor meer theorie, check deze:

http://music.hyperreal.org/dj/AVH/

Voor beginners zeer handig. Toen ik net begon heb ik hier veel van opgestoken!
volgens mij stond deze nog er nog niet in, handig voor beginners :P

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Anoniem: 117735 schreef op 15 september 2004 @ 22:58:
[...]

volgens mij stond deze nog er nog niet in, handig voor beginners :P
Beter lezen :/

:> :P

Hij staat als laatste link vermeld ;)

En nu ff volspammen, zodat we op de 1000 posts zitten ;)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
4

[ Voor 100% gewijzigd door BtM909 op 15-09-2004 23:05 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
3

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
2

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
1

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
En op slot aub :)

We gaan hier verder: How to Become a DJ... deel XI

\\o \o/ o//

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.