[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.697 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

bartware schreef op 31 juli 2004 @ 20:17:
Sites kan met XUL de hele UI simuleren, tot en met valse security certificates.
Dat vind ik toch wel een nadeel aan de interface (tis tenslotte script)....
hopelijk komt daar wel een manier voor om dat te controleren/uit te sluiten..
Zorg dat je "hide statusbar" bij de javascript advances prefs uit hebt staan.
Een ander theme wil ook wel helpen. Er is al gerapporteerd dat met het SkyPilot theme het slotje van een SSH verbinding een andere naam heeft, en dus op de gespoofde site niet zichtbaar is.
Ik kan zeggen dat dat ook zo is met Noia2. (FF0.9 winXP)
Ook met smoke 1.5.
alleen daar zijn wel de skins van na te apen op de test site, enige wat niet goed te faken valt is het SSL (geen H) "slotje" en de toolbar grootte die bij mij op klein staat.
De spoofsite heeft wel hetzelfde theme, maar huge toolbars (yech).

Maar je kan wel raden wat er met een standaard theme + standaard settings gebeurt bij ome Joe User die niks aangepast heeft...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

BackSlash32 schreef op 31 juli 2004 @ 21:53:
Maar je kan wel raden wat er met een standaard theme + standaard settings gebeurt bij ome Joe User die niks aangepast heeft...
Dat is nu juist niet het FX-probleem!

Bij Ome Joe User die niks aangepast heeft is het in vrijwel elke browser een koud kunstje om een window zonder statusbalk, knoppen, adresbalk etc. op te roepen (in IE zelfs een volledig modeless window) en daar een nep-interface in te laten zien die zelfs behoorlijk wat functionaliteit biedt.

Het probleem met FX is nu juist dat het theme van de gebruiker in veel gevallen behoorlijk goed gebruikt kan worden door deze exploits zodat redelijk ervaren gebruikers die hun theme hebben aangepast, niet in de gaten hebben dat er str*nt aan de knikker is (*)

Hier is Opera trouwens in het voordeel: door hun MDI heeft deze sploit volgens mij geen kans van slagen. Toch een voordeeltje aan die interface ;)

(*) De spreekwoordelijke knikker dan he, geen echte knikker natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Zpottr op 31-07-2004 22:04 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:02
Afbeeldingslocatie: http://bugzilla.mozilla.org/attachment.cgi?id=154832&action=view

Winstripe update. \o/ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd

[ Voor 98% gewijzigd door Roamor op 02-08-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
hmm, irritant, sinds een update naar 0.9.1-6 werkt het openen van urls met een remote command niet meer :(

firefox -remote "openurl(http://www.mozilla.org)"

geeft nu m'n homedir in een nieuw tab :(

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
http://secunia.com/advisories/12188/ en http://www.nd.edu/~jsmith30/xul/test/spoof.html

die hele interface wordt gespoofed.. best eng. Hoop dat ze er snel wat op verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

frim schreef op 01 augustus 2004 @ 16:11:
http://secunia.com/advisories/12188/ en http://www.nd.edu/~jsmith30/xul/test/spoof.html

die hele interface wordt gespoofed.. best eng. Hoop dat ze er snel wat op verzinnen.
Zoals eerder gezegd, dit is niet iets dat alleen speelt bij FX. De massa's die met een niet aangepaste IE browsen kennen precies hetzelfde risico.

In ieder geval, als je er iets aan wilt doen: about:config in adresbalk en dan
code:
1
2
3
4
5
dom.disable_window_open_feature.location = true
dom.disable_window_open_feature.status = true
dom.disable_window_open_feature.titlebar = true
dom.disable_window_open_feature.toolbar = true
dom.disable_window_status_change = true

en optioneel:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
dom.disable_window_move_resize = true
dom.disable_window_open_feature.close = true
dom.disable_window_open_feature.directories = true
dom.disable_window_open_feature.menubar = true
dom.disable_window_open_feature.minimizable = true
dom.disable_window_open_feature.personalbar = true
dom.disable_window_open_feature.resizable = true
dom.disable_window_open_feature.scrollbars = true

Zo krijg je ook nooit meer van die irritante venstertjes die je niet kunt resizen bijvoorbeeld.

[ Voor 28% gewijzigd door Zpottr op 01-08-2004 16:24 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het trouwens aan mijn comp, of neemt Firefox gemiddeld net zoveel memory in beslag als IE? Heb ik altijd al wat raar gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 19:05:
Ligt het trouwens aan mijn comp, of neemt Firefox gemiddeld net zoveel memory in beslag als IE? Heb ik altijd al wat raar gevonden...
Ik zou het niet weten, maar waarom zou dat echt vreemd zijn? FX is hier en daar wellicht in het voordeel wegens betere code, IE is hier en daar wellicht in het voordeel omdat ze wat OS componenten gebruiken, maar uiteindelijk moeten ze toch dezelfde pagina's grafisch representeren, dezelfde boom aan paginaelementen onderhouden etc.

Ik zou het vreemd vinden als ze niet dezelfde orde van grootte aan geheugen zouden innemen, als ze allebei dezelfde (redelijk zware) pagina geladen hadden.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er gaat opnieuw een versie van Firefox komen uit de 0.9-branch. Versie 0.9.3 deze keer en - net als met 0.9.2 - zullen er een aantal securityfixes in zitten. Dat zal het enige verschil zijn met 0.9.2. Geen nieuwe features dus. Meer informatie in dit topic op MZF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Nhheheeeeeeeee :/

Ik heb net naar 0.9.2 zitten UpDaten (Nog wat Bookmarks kwijt doordat ik vergeten was ze te exporten :| ) : Kan ik niet gewoon patchen of gewoon alles over de huidige map heen uitpakken ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
nero355 schreef op 02 augustus 2004 @ 14:23:
Nhheheeeeeeeee :/

Ik heb net naar 0.9.2 zitten UpDaten (Nog wat Bookmarks kwijt doordat ik vergeten was ze te exporten :| ) : Kan ik niet gewoon patchen of gewoon alles over de huidige map heen uitpakken ??
Je kon van 0.9 naar 0.9.2 ook gewoon gaan door de xpi te installeren met de veiligheidsupdate. Waarschijnlijk komt dat er ook wel weer voor deze update die te vinden zal zijn op update.mozilla.org :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 08:21
Ik heb nu echt een heel gek probleem met mijn firefox ik gebruik het nu een maandje of 3 ongeveer. Maar ik heb een heel gek probleem, ik kan geen menu's meer openen bv het options menu maar ook het about menu e.d. Ook als ik surf gaat firefox zuren dat de site een script gebruikt dat het firefox langzamer zal maken en dan niet op 1 site nee op meerderen ook op GOT... Ik heb geen idee wat ik er mee moet ik heb me firefox al verwijdert. En opnieuw geinstaleerd maar het wil nog niet helpen. Iemand enig idee wat dit is. Owjah, wat ook gek is is dat mijn rechtermuisklik menu opeens heel erg lang is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Heb je bij het oninstalleren ook je profiel verwijderd? Dit kan misschien een oplossing zijn voor je probleem. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
En hoe doe ik dat want daar vraagt hij niet om. En kan hem ook niet verwijderen want menu's werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Het kan aan mij liggen, maar ik merk nu ineens dat ik op de T.Net frontpage niet kan reageren met Firefox :?
Ik heb tabbrowser extensions geinstalleerd, maar zowel de gewone als de tabbrowser preferences staan javascript toe, en het menu werkt ook gewoon.
Met Mozzie gaat het wel, en in kan als ik de source van de pagina bekijk de popup wel laden door het adres in de adresbalk te gooien.
Iemand een idee?

In deeze zin staan drie fauten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Xiqum schreef op 02 augustus 2004 @ 19:47:
En hoe doe ik dat want daar vraagt hij niet om. En kan hem ook niet verwijderen want menu's werken niet.
1) Maak een snelkoppeling in de Firefox programma-directory (slepen met rechtermuisknop)
2) Verander het target in
code:
1
"C:\Pad\Naar\firefox.exe" -profilemanager

3) Run FX via deze shortcut.
4) Maak nu een nieuw profiel aan en kijken wattie doet!

[ Voor 20% gewijzigd door Zpottr op 02-08-2004 20:22 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Vraagje :

Op update.mozilla.org is er geen Web-Developer Toolbar/Extension te zien :?
moet die nog voor 0.9.2 uitkomen ofzo ?? Of wachten ze weer ook nog eens op 0.9.3 ??

Eigenlijk heb ik alleen zoiets als de oude EditCSS nodig maar goed :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

nero355 schreef op 02 augustus 2004 @ 20:31:
Vraagje :

Op update.mozilla.org is er geen Web-Developer Toolbar/Extension te zien :?
moet die nog voor 0.9.2 uitkomen ofzo ?? Of wachten ze weer ook nog eens op 0.9.3 ??

Eigenlijk heb ik alleen zoiets als de oude EditCSS nodig maar goed :)
Je bedoelt deze :?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Zpottr schreef op 02 augustus 2004 @ 20:20:
[...]

1) Maak een snelkoppeling in de Firefox programma-directory (slepen met rechtermuisknop)
2) Verander het target in
code:
1
"C:\Pad\Naar\firefox.exe" -profilemanager

3) Run FX via deze shortcut.
4) Maak nu een nieuw profiel aan en kijken wattie doet!
Dat werkt toch niet met 0.9.1/0.9.2?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

:X * nero355 schaamt zich kapot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Breepee schreef op 02 augustus 2004 @ 20:45:
Dat werkt toch niet met 0.9.1/0.9.2?
Vreemd, want hier komt wel gewoon de profile manager te voorschijn (0.9.2) met deze opdrachtregel:
code:
1
"D:\Program Files\Mozilla Firefox 0.9.2\firefox.exe" -profilemanager

Maar dat kan ook komen omdat ik al meerdere profielen gemaakt heb misschien...

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Zpottr schreef op 02 augustus 2004 @ 21:01:
[...]

Vreemd, want hier komt wel gewoon de profile manager te voorschijn (0.9.2) met deze opdrachtregel:
code:
1

Net ook gezien dat je inplaats van

code:
1
-p

dit kan gebruiken :

code:
1
-ProfilesWizard

Vraagje : Als ik een Extension wil installeren dan kan je hem toch gewoon naar dat Extensions window vanuit bijvoorbeeld Total Commander slepen en wordt ie geinstalled of ben ik gek ??

Hij wil niet installen :/ en ik heb geen zin om dus met profiles te gaan kloten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Zpottr schreef op 02 augustus 2004 @ 21:01:
[...]

code:
1

Nope werkt ook met alleen de default profile. (FX 0.9.2 hier)
nero355 schreef op 02 augustus 2004 @ 21:27:
Vraagje : Als ik een Extension wil installeren dan kan je hem toch gewoon naar dat Extensions window vanuit bijvoorbeeld Total Commander slepen en wordt ie geinstalled of ben ik gek ??

Hij wil niet installen :/ en ik heb geen zin om dus met profiles te gaan kloten....
Hier werkt het iig niet zoals jij het uitlegd met TC. (ook een trotse eigenaar).

Wat wel werkt is het openen van FX en dan een plugin dragen en droppen in FX vanuit TC.

[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 02-08-2004 21:43 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Graham schreef op 02 augustus 2004 @ 21:43:
Hier werkt het iig niet zoals jij het uitlegd met TC. (ook een trotse eigenaar).

Wat wel werkt is het openen van FX en dan een plugin dragen en droppen in FX vanuit TC.
Hij wil niet :/ Directe install van de plugins/extensions site wil ook niet trouwens...

Waarom is er eigenlijk nergens een HowTo ofzo te vinden ?? Irritant !!

[ Voor 10% gewijzigd door nero355 op 03-08-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
nero355 schreef op 02 augustus 2004 @ 23:59:
[...]

Hij wil niet :/ Directe install van de plugins/extensions site wil ook niet trouwens...

Nou een HowTo lijkt me overbodig, omdat het normaal gezien gewoon werkt.

Het lijkt me echter dat er iets mis is met jou installatie van FX. Misschien effe een backup maken en uninstall/install doen :?

Maar er zijn vast wel mensen hier, GJ ;) , die er wat meer over kunnen vertellen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

nero355 schreef op 02 augustus 2004 @ 23:59:

Even voor de zekerheid: wat is de waarde van xpinstall.enabled in about:config bij jou??

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Zpottr schreef op 03 augustus 2004 @ 09:57:
[...]

Even voor de zekerheid: wat is de waarde van xpinstall.enabled in about:config bij jou??
Woops..... :X :o Voel ik me effe dom :

Ik heb dus bij die gekke JavaScript regeltjes bij de Opties /EDIT :dat moet dus Options->Advanced>Software updates zijn gezet dat een site geen software mag installeren <= Ik gok dus dat die 2 met elkaar gelinkt zijn ??

Als het goed is zal het wel werken als ik dat toelaat... effe proberen :)
/EDIT : Het werkt nu dus.

/EDIT : Het stond dus uit omdat ik bang was voor vage gare ActiveX misbruik alleen dan op zijn Mozilla zeg maar ;)

[ Voor 22% gewijzigd door nero355 op 03-08-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
hmm, wat nog wel een handige feature voor adblock zou zijn is als ie ook naar de link kijkt die aan een plaatje hangt. nu komt het wel voor dat je niet echt een fatsoenlijk filter voor het plaatje zelf kan verzinnen, maar wel voor de url waar die heengaat als je erop klikt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

nero355 schreef op 03 augustus 2004 @ 15:11:
Woops..... :X :o Voel ik me effe dom :
Haha, geen zorgen, Dat is al meer mensen overkomen.
/EDIT : Het stond dus uit omdat ik bang was voor vage gare ActiveX misbruik alleen dan op zijn Mozilla zeg maar ;)
Tja. Op zich niet onverstandig hoor, om het uit te zetten! Zeker niet op de PC van je pa of zo, van wie je niet wil dat ie boosaardige xpi'tjes gaat accorderen. Het grappige is trouwens dat de slechte xpi's die tot nu toe aangetroffen zijn, in de meeste gevallen IE vern@)ken via Mozilla :*)
Als je het maar weer even aan zet als je extensies wil installen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
heee, vet, met ctrl+[ en ] kun je back & forward doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

ucchan schreef op 03 augustus 2004 @ 16:17:
heee, vet, met ctrl+[ en ] kun je back & forward doen :D
Heeft daar 2 über 13373 knoppies voor op zijn Typhoon Muisje van 8,95 € bij de LIDL B-) :+
Zpottr schreef op 03 augustus 2004 @ 15:32:
*Haalt zweet van voorhoofd*
Tja. Op zich niet onverstandig hoor, om het uit te zetten! Zeker niet op de PC van je pa of zo, van wie je niet wil dat ie boosaardige xpi'tjes gaat accorderen. Het grappige is trouwens dat de slechte xpi's die tot nu toe aangetroffen zijn, in de meeste gevallen IE vern@)ken via Mozilla :*)
Nee is gewoon mijn eigen PC en ben ook enige die er achter zit :)

LOL @ kwaadaardige XPI's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
Bedankt het probleem zat iid in mijn firefox profiel ik heb een nieuwe aangemaakt en de profile .ini zo gedit dat hij de oude niet meer ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Laatst online: 11-09 22:02
Zpottr schreef op 03 augustus 2004 @ 15:32:
[...]

[...]

Zou je toch gewoon aan kunnen laten staan? Al die kwaadaardige XPI's staan niet op de whitelist als het goed is. :) En zo kunnen je ouders toch nog gebruik maken van update.mozilla.org. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

meuktracker: Mozilla Firefox 0.9.3 :)

En dan mij vraag : Kan ik niet gewoon die ZIP versie over mijn installer versie 0.9.2 heen gooien en zo alles bewaren aan extensions en dergelijke ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
nero355 schreef op 04 augustus 2004 @ 23:19:
meuktracker: Mozilla Firefox 0.9.3 :)

En dan mij vraag : Kan ik niet gewoon die ZIP versie over mijn installer versie 0.9.2 heen gooien en zo alles bewaren aan extensions en dergelijke ??
Ja, dat kan. Maar sowieso, met het installeren van een nieuwe versie van Firefox ben je niet ineens al je settings enzo kwijt hoor ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Harm schreef op 04 augustus 2004 @ 23:32:
Ja, dat kan. Maar sowieso, met het installeren van een nieuwe versie van Firefox ben je niet ineens al je settings enzo kwijt hoor ;) .
Weet ik, maar toch vroeg het me af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022

Frank Reiber

aka Kiuchi

Firefox 0.9.3 mag dan wel een paar security problemen hebben opgelost maar hij geeft de tweakers.net frontpage niet meer helemaal goed weer:

http://home.quicknet.nl/q...iber/foutjefirefox093.jpg

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Frank Reiber schreef op 04 augustus 2004 @ 23:54:
Firefox 0.9.3 mag dan wel een paar security problemen hebben opgelost maar hij geeft de tweakers.net frontpage niet meer helemaal goed weer:

F5 doet wonderen ;) Ligt aan de frontpage en alle versies doen dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Frank Reiber schreef op 04 augustus 2004 @ 23:54:

Dat ligt niet aan Firefox ;) , maar aan de software van de FP. Als het weer eens voorkomt, zou je dan een topic willen openen in Frontpage Algemeen en daarbij een screenie stoppen én een linkje naar een plek waar we de broncode van de betreffende pagina kunnen bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022

Frank Reiber

aka Kiuchi

Harm schreef op 05 augustus 2004 @ 00:53:
[...]

Dat ligt niet aan Firefox ;) , maar aan de software van de FP. Als het weer eens voorkomt, zou je dan een topic willen openen in Frontpage Algemeen en daarbij een screenie stoppen én een linkje naar een plek waar we de broncode van de betreffende pagina kunnen bekijken?
= goed :)

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info:

de FF 0.9.+ releases hebben soms wat problemen met activeX (Ff 0.8 niet) >> zie hier voor extra info: http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=95187

vanaf de full release FF 1.0 moet ook activeX perfect werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Laatst online: 12-09 15:57
ik heb last van iets heel irritants.. na een tijdje surfen werkt de back knop gewoon niet meer terwijl ik die best vaak gebruik :s op mn muis zitten die functies ook en het is gewoon hooguit irritant dat ik ze na een tijdje niet meer kan gebruiken en ik dus de browser opnieuw moet starten moet het weer werken..
is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanmorgen FF-fan geworden en heb al diverse handige tab-extensions geïnstalleerd. Zonder die tabbed-browsing e.d. kon ik Opera niet loslaten. Maar nu loop ik toch tegen een aantal dingetjes aan. Opera had een eenvoudig interne maildinges waar ik me RSS-feeds liet binnenkomen. Na een tijdje surfen door mozilla.org kwam ik maar een extension tegen die dit ook zou kunnen: Sage, maar als ik op installation klik krijg ik een vastlopende tab. Althans; er gebeurd niets en de titel van de tab geeft "(loading)" aan. Deze 'kwaal' ben ik ook bij enkele andere extensions tegen gekomen.

O ja: in opera kon ik met ctrl+tab tussen de openstaande tabs switchen. Dat mis ik een beetje. Of ik heb het nog niet kunen vinden. Help please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PommeFritz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07-2024

PommeFritz

...geen friet

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 12:58:O ja: in opera kon ik met ctrl+tab tussen de openstaande tabs switchen. Dat mis ik een beetje. Of ik heb het nog niet kunen vinden. Help please.
:? ctrl+tab werkt hier gewoon hoor! Je moet de focus niet in de url of search bar hebben staan, dan doet ie het niet, maar normaal gesproken switch je keurig van tab naar tab met ctrl+tab.

FireFox - neem het web in eigen hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 12:58:
O ja: in opera kon ik met ctrl+tab tussen de openstaande tabs switchen. Dat mis ik een beetje. Of ik heb het nog niet kunen vinden. Help please.
[ctrl]-[tab], [ctrl]-[shift]-[tab], [ctrl]-[pgup] en [ctrl]-[pgdown] moeten allemaal gewoon werken voor het wisselen tussen tabs! Ooit wilde dat wel eens niet werken als de adresbalk focus had maar dat is volgens mij opgelost.
Edit: probeer ook de last-tab extensie eens.

[ Voor 11% gewijzigd door Zpottr op 05-08-2004 13:11 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoops, ctrl+tab werkt dus wel. sorry voor het misverstand.
BTW ik heb eindelijk Sage kunnen installeren, maar die geeft alleen de code weer en dat leest niet zo prettig ;). Iemand ervaring met Sage?

edit: Heb het gevonden, maar ik ben nog niet helemaal tevreden. Ik moet dus de bookmark-bar vervangen door de nieuwe sage-bar. Kan dat niet makkelijker?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Harm schreef op 04 augustus 2004 @ 23:32:
[...]

Dus gewoon de 0.9.3 versie kan je gewoon erover heen gooien door de installer te draaien? Kan je niet op een andere manier draaien? :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
hmm, als ik bepaalde sites open (zoals http://dieren.2dehands.nl en dan klikken op een categorie) klapt 0.9.1-7 er nogal eens uit :/

hopelijk komt er snel een nieuwe build voor debian :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
ucchan schreef op 05 augustus 2004 @ 19:29:
hmm, als ik bepaalde sites open (zoals http://dieren.2dehands.nl en dan klikken op een categorie) klapt 0.9.1-7 er nogal eens uit :/

hopelijk komt er snel een nieuwe build voor debian :/
Hier met FX 0.9.2 werkt ie wel maar duurt wel lang, en heb meerder categories geprobeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Graham op 05-08-2004 19:44 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Graham schreef op 05 augustus 2004 @ 19:37:
[...]
Hier met FX 0.9.2 werkt ie wel maar duurt wel lang, en heb meerder categories geprobeerd.
Hmm.... jouw post quoten duurde langer dan het inladen van die site hoor bij mij met 0.9.2 (Ik ben te lui voor 0.9.3 op het moment :+ ) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
joon schreef op 05 augustus 2004 @ 12:44:
ik heb last van iets heel irritants.. na een tijdje surfen werkt de back knop gewoon niet meer terwijl ik die best vaak gebruik :s op mn muis zitten die functies ook en het is gewoon hooguit irritant dat ik ze na een tijdje niet meer kan gebruiken en ik dus de browser opnieuw moet starten moet het weer werken..
is dit op te lossen?
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Yoozer schreef op 17 juli 2004 @ 15:42:
Bij 0.8 kon ik r-click -> save-as > doen, en dan kreeg ik gelijk dat 'ie de download manager opstartte en 't ding opsloeg in de directory of choice (Desktop). Nu (0.9) vraagt 'ie soms nog "Save as? Mooi. Waar?" op de manier die ik in IE zo heb leren haten. Toch staat 't in de instellingen goed.
Rarara, wat doe ik fout? Even een hele grote schop :). Ik heb 't nu zo dat ik gewoon dat als ik op een link met bijv. een mp3'tje klik hij het gelijk opslaat, maar toch is dat rechtsklik > save link as zonder lastige vragen handig (zeker omdat je dan ook een beter idee hebt van hoeveel er nog in de queue staat e.d.

[ Voor 6% gewijzigd door Yoozer op 06-08-2004 06:49 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
tools > options > downloads.

Staat daar niet iets bij wat je nodig acht?:)

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firefox kent nog een aantal vieze bugjes. Is het iemand opgevallen dat als je soms op een opgeslagen link klikt in de adresbalk en vervolgens op een andere url beland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 07:17:
Firefox kent nog een aantal vieze bugjes. Is het iemand opgevallen dat als je soms op een opgeslagen link klikt in de adresbalk en vervolgens op een andere url beland?
Ja, dat gebeurt regelmatig bij mij. Die bug zit er al erg lang in geloof ik. Meestal pakt hij dan de laatst bezochte URL. Het gebeurt het meest als ik iets weghaal van een url, dat hij dan weer de complete URL pakt.

Bijvoorbeeld:
http://gathering.tweakers.net/forum/quote_message/21369482/
haal ik wat weg:
http://gathering.tweakers.net/forum/
en dan gaat hij alsnog naar die eerste url :)

Njah, fixen ze nog wel eens :P

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 07:17:
Ehm, nee B) . Ik heb deze bug eigenlijk nog nooit meegemaakt. Doe eens stappen geven hoe ik het exact na zou kunnen bootsen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
darn, dat ie bij 2dehands.nl crasht is bij 0.9.3 nog steeds zo :/

wat is er bij .3 eigenlijk veranderd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
ucchan schreef op 06 augustus 2004 @ 11:44:
darn, dat ie bij 2dehands.nl crasht is bij 0.9.3 nog steeds zo :/
Al eens een nieuw profiel geprobeerd? Bij mij crasht die site namelijk niet als ik op de categorieën aan de linkerkant klik.
ucchan schreef op 06 augustus 2004 @ 11:44:
wat is er bij .3 eigenlijk veranderd :?
Security-updates. Niets meer en niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
dat van die backknop heb ik ook al meerdere keren voorgehad, ik heb gewoon nog geen manier gevonden om het te reproduceren... het zou bevoorbeeld ook aan de sites zelf kunnen liggen, ik los het altijd op door het pijltje naast de back te nemen en dan een site van twee bezoeken terug te nemen ofzo, dat werkt wel hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Van Neowin.net:
Firefox has more security holes than Internet Explorer?
As crazy as the title of this news post may sound, it's true to some extent. Mozilla Firefox has managed to rack up 10 security holes in 4 months compared to 7 security holes in Internet Explorer within 4 months. The statistics show that having a product that isn't used by 1000s makes it "more secure" as less hackers/spammers need to attack it.

As the release of XPSP2 has just finished up we should see less IE holes over the coming months but if this trend contines then where will Firefox be in 6 months time?
Zo had ik het nog nooit bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
WimB schreef op 08 augustus 2004 @ 09:50:
Van Neowin.net:

[...]

Zo had ik het nog nooit bekeken.
Houd er rekening mee dat Firefox nog maar een 'technology preview' is. Daarnaast worden de bugs in Firefox wel (snel) opgelost, in tegenstelling tot die in Internet Explorer.

Een beetje een kromme vergelijking dus, van neowin. IE vergelijken met de 1.0-release zou beter geweest zijn imho.

[ Voor 5% gewijzigd door Boomerang op 08-08-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
is er ook een plugin of iets dergelijks dat ik alleen de plaatjes kan bekijken van een site of thread? in sommige topics van bijv. bekijk soms alleen de plaatjes maar moet dan steeds door heel de thread scrollen voor dat ik ze allemaal zie.

bestaat er zoiets voor FF of een ander proggie?

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Boomerang schreef op 08 augustus 2004 @ 11:14:
[...]

Een beetje een kromme vergelijking dus, van neowin. IE vergelijken met de 1.0-release zou beter geweest zijn imho.
Dat zou ook niet eerlijk geweest zijn, omdat FF nu wel heel veel kan "afkijken" van andere browsers om Mozilla zelf nog eens niet te noemen. :)

Maar dat neemt niet weg dat ik een ongelovelijke Firefox lover en IE hater ben! ;)
* Room42 kan zich tegewoordig zelfs echt gewoon ergeren aan de manier van werken met Internet Explorer. Hoe kunnen ze zo stom geweest zijn met IE?!

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 09-08-2004 03:17 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

mrboomblaster schreef op 09 augustus 2004 @ 02:17:
is er ook een plugin of iets dergelijks dat ik alleen de plaatjes kan bekijken van een site of thread? in sommige topics van bijv. bekijk soms alleen de plaatjes maar moet dan steeds door heel de thread scrollen voor dat ik ze allemaal zie.

bestaat er zoiets voor FF of een ander proggie?
De extensie Linky.
Rechtermuisklik -> Linky -> Show all image links in one tab
of
Rechtermuisklik -> Linky -> Show all images in one tab

Werkt perfect! Kan ook bv. alle links op een pagina in afzonderlijke tabs openen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Niet online
Portable Firefox 0.9.3 is trouwens ook onlangs verschenen. Je kunt nu ook extensies gebruiken.

Dat betekent dus dat je altijd je bookmarks up-to-date kunt houden i.c.m de Bookmarks Synchronizer extensie :9

Portable Firefox 0.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

PommeFritz schreef op 05 augustus 2004 @ 13:06:
[...]

:? ctrl+tab werkt hier gewoon hoor! Je moet de focus niet in de url of search bar hebben staan, dan doet ie het niet, maar normaal gesproken switch je keurig van tab naar tab met ctrl+tab.
Goed, dat werkt dan... maar opera had ook een handige functie om met de rechtermuisknop en je scrollwiel tussen tabs te wisselen... kan FF dit ook ?? zou helemaal lekker wezen :D

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Boomerang schreef op 08 augustus 2004 @ 11:14:
Het is sowieso een kromme vergelijking en een typisch voorbeeld van dat je statistieken alles, maar dan ook alles, kunt laten zeggen. Geen aandacht aan besteden en het al helemaal niet geloven dus. Als je het totale aantal securitylekken bekijkt dat IE en Firefox (gehad) hebben, dan kom je voor IE toch echt op een hoger aantal en ook kom je dan lekken tegen die behoorlijk grotere gevolgen kunnen hebben dan de lekken in Fx. Als je daar dan ook nog eens de snelheid van oplossen in meeneemt, blijkt helemaal dat Fx veiliger is.
Room42 schreef op 09 augustus 2004 @ 03:14:
[...]

Dat zou ook niet eerlijk geweest zijn, omdat FF nu wel heel veel kan "afkijken" van andere browsers om Mozilla zelf nog eens niet te noemen. :)
Er zitten maar weinig, zeg maar geen, lekken in Firefox-only-code. De meeste lekken zitten in de core, en de core wordt in alle Gecko-producten gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
Boomerang schreef op 09 augustus 2004 @ 10:43:
Portable Firefox 0.9.3 is trouwens ook onlangs verschenen. Je kunt nu ook extensies gebruiken.

Dat betekent dus dat je altijd je bookmarks up-to-date kunt houden i.c.m de Bookmarks Synchronizer extensie :9

Portable Firefox 0.9.3
wat nog beter zou zijn is dat er in die porable firefox zowel linux als windows binaries zitten, dan kan ik die gewoon overal meesleuren, en thuis ook gewoon gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor, waar worden de favorieten ofwel bookmarks op de pc opgeslagen? Dit ivm een herinstal die binnenkort hier gaat plaats vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 01:50
(jarig!)
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 21:12:
Even een vraagje tussendoor, waar worden de favorieten ofwel bookmarks op de pc opgeslagen? Dit ivm een herinstal die binnenkort hier gaat plaats vinden.
Met Manage Bookmarks in het Bookmarks-dropdown kun je bookmarks exporteren/saven waar je maar wil

Amd 4400+, Asus An8sli-deluxe, g-skill DDR 600, 4x Maxtor 300G in raid 0+1, Plextor 716SA, Sapphire 850XT, Samsung 172X, Logitech Z5300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien er een hoop extensions waren die ik niet weg kreeg heb ik me oude profile gedelete en geuninstalled/installed en al me extension weer gedownload maar nu heb ik een probleem met roboform... ik heb de setup opnieuw gedraaied en hij zag me firefox browser en installeerde de plugins ofzo maar nu doet ie het nog steeds niet ik heb wel "roboform2"fill forms" "save forms" in me rechter klik menu maar als ik daar op klik gebeurt er nix :( heb het zooitje all meerdere malen opnieuwe geinstalleerd maar hielp niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 09 augustus 2004 @ 10:48:
[...]

Goed, dat werkt dan... maar opera had ook een handige functie om met de rechtermuisknop en je scrollwiel tussen tabs te wisselen... kan FF dit ook ?? zou helemaal lekker wezen :D
er is wel een extension die dat heeft maar werkte alleen iritant bij mij marja :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

KeeZ schreef op 09 augustus 2004 @ 10:48:
[...]

All In One Gestures (toch al een must vanwege mouse gestures, scrollen in de tab bar en grijp'n'scroll a la Acrobat) biedt deze functionaliteit. Maar ik houd er niet zo van.

[ Voor 8% gewijzigd door Zpottr op 09-08-2004 23:14 . Reden: Linkje toegevoegd ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Weet er iemand waar de Nederlandstalige versie van Firefox 0.9.3 blijft? De nieuwste (stable) is nog steeds Firefox 0.8 NL.

Ik vind het jammer dat 1 persoon de vertaling doet van Mozilla Application Suite, Firefox, Sunbird en Nvu. Terwijl Thunderbird door meerdere personen vertaald wordt. Hoe komt dit eigenlijk?

Ik vind dat er op gebied van vertalingen nog werk is bij The Mozilla Foundation. Kunnen zij geen multilanguage-versie van Firefox uitbrengen. Een beetje zoals bvb. KDE. En iedereen zou dan kunnen meewerken aan die vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomerang
  • Niet online
WimB schreef op 10 augustus 2004 @ 08:32:
Weet er iemand waar de Nederlandstalige versie van Firefox 0.9.3 blijft? De nieuwste (stable) is nog steeds Firefox 0.8 NL.
Die komt er helaas niet meer. De vertaler is zich nu volledig aan het richten op Firefox 1.0. De NL-versie hiervan moet niet lang na de officiele release uitkomen.
Ik vind het jammer dat 1 persoon de vertaling doet van Mozilla Application Suite, Firefox, Sunbird en Nvu. Terwijl Thunderbird door meerdere personen vertaald wordt. Hoe komt dit eigenlijk?
Het staat iedereen vrij om zich bij Mozilla-NL aan te sluiten. Ik weet zeker dat het gewaardeerd wordt. De vertalingen worden op het moment niet vanuit de Mozilla Organisation zelf georganiseerd. Natuurlijk zou het beter zijn als dat wel zo zou zijn. We zien bij de 1.0-release gelukkig, dat er al beter samengewerkt wordt.
Ik vind dat er op gebied van vertalingen nog werk is bij The Mozilla Foundation. Kunnen zij geen multilanguage-versie van Firefox uitbrengen. Een beetje zoals bvb. KDE. En iedereen zou dan kunnen meewerken aan die vertaling.
Er zijn wel speciale programma's in de maak, om het vertalen makkelijker te maken. Hulp bij vertalingen wordt altijd gewaardeerd. Alleen is de drempel misschien wat te hoog om je bij een vertaalproject aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Jeroentjen schreef op 09 augustus 2004 @ 21:22:
[...]

Met Manage Bookmarks in het Bookmarks-dropdown kun je bookmarks exporteren/saven waar je maar wil
Wat eigenlijk geheel overbodig is aangezien alle bookmarks in het bestand bookmarks.html in je profile rootdir (=dit met allerlei tekens) worden opgeslagen.
Als je die kopieert heb je al een backup :)

Om toch je hele profile te bewaren kun je beter gebruik maken van mozbackup.
Of het ook gaat werken is vers 2 aangezien het aardig vaak mis kan gaan op profielen (met name bij de upgrades).

Ik heb zelf bij de herinstall alleen gezorgt voor backup van bookmarks.html en voor een lijstje met geinstalleerde extensions en paar instellingen (in zowel extensions als firefox zelf). Voor dat laatste hebben ze heel mooie tools: pen en papier :)
Bookmarks.html kun je uiteraard zo weer terugplaatsen in nieuwe profiel maar het kan ook via de bookmarkmanager als import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

lol

iedereen haat IE en loves FF omdat er teveel onverwijderbare spyware bestaat voor IE... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:47

Crusader

Arc Nature

Silverline schreef op 10 augustus 2004 @ 23:22:
lol

iedereen haat IE en loves FF omdat er teveel onverwijderbare spyware bestaat voor IE... 8)
Beetje onzinpost.
Er zijn veel meer redenen waarom FF zo geliefd is.

[ Voor 3% gewijzigd door Crusader op 11-08-2004 08:48 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Silverline schreef op 10 augustus 2004 @ 23:22:
lol

Mwah, ik houd van FF vanwege de verbeterde CSS ondersteuning, het ideale XPI systeem, Type Ahead searching, tabbed browsing, het feit dat het ook onder Linux draait en lichtgewicht is. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pastapappie.NET schreef op 11 augustus 2004 @ 09:40:
Mwah, ik houd van FF vanwege de verbeterde CSS ondersteuning, het ideale XPI systeem, Type Ahead searching, tabbed browsing, het feit dat het ook onder Linux draait en lichtgewicht is. :)
En de M staat voor Mozilla ipv Microsoft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 12:15:
[...]

En de M staat voor Mozilla ipv Microsoft :+
:/ Al stond de M voor Microsoft, wat dan nog? Het is heus niet zo dat Microsoft Internet Explorer een ontzettend slecht product is. Het is alleen lange tijd niet ge-update. Zoals ook op de IEBlog te lezen valt, zijn ze er wel mee bezig om IE te updaten. Het feit dat een product wel of niet van Microsoft afkomt heeft niks met de kwaliteit van het product te maken.

Als IE7 uiteindelijk beter zal draaien als FireFox dan is mijn keus in feite snel gemaakt, dan kies ik voor IE. Het maakt me niet uit of het nu wel of niet van Microsoft afkomt, het maakt me uit wat je er mee kunt. En momenteel is er met FireFox meer mogelijk dan met IE. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 18:04
ik heb een vraagje, ik heb gemerkt dat FireFox mijn usericon niet weer geeft. Als ik op view image klik geeft hij aan dat hij de gif niet kan vinden, maar hij staat wel degelijk online.
Waaraan kan dit liggen? In IE zie ik hem wel.
Zien jullie hem eigenlijk in Firefox ?

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Je bedoelt Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/embruinh/bouncy.gif? Die zie ik gewoon staan in FireFox, probeer eens een harde refresh, of maak anders je cache even leeg. Dat wil wel helpen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Mensen laat de goedkope MS-flames achterwege aub, nergens voor nodig, totaal niet productief, verpest het topic, etc. :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 18:04
pastapappie.NET schreef op 11 augustus 2004 @ 12:32:
of maak anders je cache even leeg. Dat wil wel helpen. :)
Thanks hij is weer zichtbaar, hoe komt het eigenlijk dat hij niet zichtbaar was en na het legen van de cache weer wel.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
ik mis de optie om ff snel een link/pagina te mailen.
wat ook irritant is, is dat je de menu balk e.d. niet zelf kan indelen (quick links, address bar en menu in 1 balk bijvoorbeeld)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Webjunkie schreef op 11 augustus 2004 @ 13:02:
Rechtermuisknop op een URL en dan Send Link...
wat ook irritant is, is dat je de menu balk e.d. niet zelf kan indelen (quick links, address bar en menu in 1 balk bijvoorbeeld)
Dat is volgens mij een feature die in Firefox-versie na 1.0 aangepast gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Hmm, hier kan het wel gewoon hoor. Alleen de quicklinks moeten op een andere balk, omdat dit een werkbalk is. Hier even een screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://pastapappie.spymac.net/images/duswel.jpg
Gewoon een kwestie van wat slepen dus. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door pasta op 11-08-2004 13:08 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

View -> Toolbars -> Customize, sleep envelopje naar je toolbar. Dit geeft je een dropdownmenu:

Read Mail (## new)
New Message
Send Link
-----------------
Read News

En als je View -> Toolbars -> Customize doet kun je ook alle toolbars en buttons slepen naar waar je ze wil hebben.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 21:48:
aangezien er een hoop extensions waren die ik niet weg kreeg heb ik me oude profile gedelete en geuninstalled/installed en al me extension weer gedownload maar nu heb ik een probleem met roboform... ik heb de setup opnieuw gedraaied en hij zag me firefox browser en installeerde de plugins ofzo maar nu doet ie het nog steeds niet ik heb wel "roboform2"fill forms" "save forms" in me rechter klik menu maar als ik daar op klik gebeurt er nix :( heb het zooitje all meerdere malen opnieuwe geinstalleerd maar hielp niet ;(
;( kan echt niet zonder roboform meer |:(

• tatata
  • Laatst online: 10-09 16:06
http://docs.g-spotting.ne...tensions/mcsearchpreview/

Deze is ook vet handig!
Was laatst op de FP een zoekmachine die dit standaard ging doen om met google te concurren.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:07

Nietzman

Woei!

tatata schreef op 12 augustus 2004 @ 10:41:

Deze is ook vet handig!
Was laatst op de FP een zoekmachine die dit standaard ging doen om met google te concurren.
Tja, ziet er leuk uit, maar het schiet voor geen meter op.... :{.

• Pretorian_
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

weet iemand hoe je de zoekmachine kunt veranderen in FX?
het is nu google.com en ik wil graag bijvoorbeeld google.nl kunnen kiezen of iets anders

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• Mayco
about:config
dan browser.search.defaulturl aanpassen :)
peace of cake :)

• Harm
  • Niet online
tatata schreef op 12 augustus 2004 @ 10:41:

Deze is ook vet handig!
Just wondering: wat vind je er dan nuttig aan dat je afbeeldingen van de site erbij krijgt? Het gaat toch om het zoekresultaat? Of zie ik iets over het hoofd? :)
Piece of cake please ;) .

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Wat ik nog zoek is een intergrated chat console, en niet van chatzilla, want die vind ik niet geweldig en een fatsoenlijk rss readers zoals in opera :) dan is 't perfect

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Zpottr schreef op 09 augustus 2004 @ 08:23:
[...]

De extensie Linky.
Rechtermuisklik -> Linky -> Show all image links in one tab
of
Rechtermuisklik -> Linky -> Show all images in one tab

Werkt perfect! Kan ook bv. alle links op een pagina in afzonderlijke tabs openen.
w00t tnx man werkt echt super ^^

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.