super man.
Lijkt bijna op de mijne
een paar comments
- de banden zijn voor offroad gebruik en de ducati natuurlijk niet ( zoek maar naar michelin pilot power banden)
- je voorvorken zijn te lomp (lees: te groot-te dik)
- het gat tussen je stuur en bodywork aan de voorkant is te spits, die ronding aan de zijkant van je koplampen dus loopt iets verder naa het stuur en dan is de hoek van het gat niet zo scherp (als je me nog snapt

)
- Het lakwerk glimt wel heel erg en de kleur rood is niet echt ducati rood, maar dat zijn details.
- de buddyseat is zwart en niet lichtgrijs
- ik zou persoonlijk een gewoon ruitje plaatsen en niet zo'n hoge, omdat ik dat persoonlijk mooier vind, maar dat is jouw keus natuurlijk.

- Je velgen zijn er ook nog niet echt, ze behoren niette glimmen iig.
- er moeten nog ventilatie gaten in je remschijven
- en als je een 916 of een 996 maakt dan krijg je nog luchtgaten in je bodywork aan de zijkant, als je een 996R of een 998 maakt dan is het wel goed.
verder niets anders dan lof. ik weet dat het nog een wip is.
zo mooi kan ik de dingen niet maken, is dus ook niet als kritiek bedoelt, alleen maar om aan te geven dat je er bijna bent
als je detail foto's nodig bent moet je dat maar ff aangeven dan mail ik je die wel.
owja bijna vergeten.
- je hebt het bodywork tussen je koplampen naar binnen laten lopen, alsof je ineens een spitse lijn krijgt van voren, dit is goed te zien in je wire.
dit is niet zo, loopt dus vlak met je koplampen.
Neejoh schreef op 12 juli 2004 @ 11:41:
Hij gaat lekker Oogst
[...]
Sorry voor de late reactie
Mischien is het mooier als je het profiel van de band wat aanpast.
[
afbeelding] Even geen tijd om een betere te zoeken maar je snapt het idee. Meer rubber op de weg, en profiel wat meer gericht op water wegvoeren naar de zijkant van de band.
Met deze heb ik vorig jaar op het circuit gereden

Zijn er mensen hier die deze hebben getekend in 3d???
zoja, dan zou ik die plaatjes wel graag willen hebben als achtergrond
[
Voor 26% gewijzigd door
Imhotep op 12-07-2004 17:12
]