[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.962 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:03:
hoe importeer je favorieten uit ie?
File > Import...
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:03:
en waar staan je bookmarks opgeslagen in firefox
In je profiel... C:\Documents and Settings\$username\Application Data\Mozilla\Firefox\ en dan ergens in die directories uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Br@m schreef op 15 juni 2004 @ 18:44:
[...]

Ik heb dit al heel lang hoor, dus niet sinds 0.9... Maar ik wil dat wel eens opgelost hebben eigenlijk.. ;)
Heb het tot nu toe alleen met TBP en het schijnt aan deze bug te liggen.

Deze extensie is trouwens niet door de auteur zelf compatible gemaakt maar door iemand anders die de extensie wel graag in 0.9 wilde blijven gebruiken en volgensmij weet deze persoon van dit probleem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Weet iemand soms de parameter op ff te starten zonder dat je hem ziet ?
Ben het overlaatst tegengekomen, maar nu natuurlijk weer kwijt 8)7

Dus ..firefox.exe -x?x?x?x?

Het zou handig zijn als ik hem terugvindt, kan je ff met windows evetueel laten starten, of altijd 'openlaten' als ik veel wissel van programma, of verder laten downoaden zonder dat je iets ziet (zonder dat je 3de partij-verberg-software ziet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien al geweest
maar wat doet ctrl+k (websearch) in firefox 0.9 ?
ik zie em niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:20:
mischien al geweest
maar wat doet ctrl+k (websearch) in firefox 0.9 ?
ik zie em niet
Dan verspringt je cursor naar het zoekveld in je menubalk, waar normaliter en standaard mee bij Google gezocht wordt.
tofu schreef op 15 juni 2004 @ 19:17:
Weet iemand soms de parameter op ff te starten zonder dat je hem ziet ?
Ben het overlaatst tegengekomen, maar nu natuurlijk weer kwijt 8)7
Geen idee, nooit van gehoord ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:24

Magic666

No one's neighbour!

Gert-Paul schreef op 15 juni 2004 @ 19:13:
[...]

Heb het tot nu toe alleen met TBP en het schijnt aan deze bug te liggen.

Deze extensie is trouwens niet door de auteur zelf compatible gemaakt maar door iemand anders die de extensie wel graag in 0.9 wilde blijven gebruiken en volgensmij weet deze persoon van dit probleem af.
een hoop extensies hebben het......... hopelijk gauw gefixt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Magic666 schreef op 15 juni 2004 @ 19:31:
[...]

een hoop extensies hebben het......... hopelijk gauw gefixt! :)
Ja, maar ik heb op dit moment helemaal geen extenties geinstalleerd, helemaal schoon en nieuw profiel. :? Dus ik denk niet dat het aan een extentie ligt, wat ik bedoel.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er precies veranderd aan de bookmarks en search in versie 0.9 in vergelijking met 0.8? Ik zie wel staan dat die functies verbeterd zijn op de FF-site maar wat er nou precies aan verbeterd is kan ik echt nergens vinden, heb me suf gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harm schreef op 15 juni 2004 @ 19:09:
[...]

File > Import...
als ik dan naar C:\Documents and Settings\$user\Favorieten\ ga, dan kan ik die favorieten niet openen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Br@m schreef op 15 juni 2004 @ 19:32:
[...]

Ja, maar ik heb op dit moment helemaal geen extenties geinstalleerd, helemaal schoon en nieuw profiel. :? Dus ik denk niet dat het aan een extentie ligt, wat ik bedoel.
Ik heb dat probleem dus alleen bij extensies, en alleen als je de opties van zo'n extensie wil zien/openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:59:
[...]

als ik dan naar C:\Documents and Settings\$user\Favorieten\ ga, dan kan ik die favorieten niet openen :?
Jij moet ook niets doen, je moet Firefox het werk laten doen. Je gaat naar File > Import... en je doorloopt die wizard, je kiest de dingen die je wil importeren en klaar ben je zo ongeveer. Daar hoef jij verder niet voor naar mappen te navigeren. Je hoeft dus niets te doen vanuit IE, alleen vanuit Fx.
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:39:
Wat is er precies veranderd aan de bookmarks en search in versie 0.9 in vergelijking met 0.8? Ik zie wel staan dat die functies verbeterd zijn op de FF-site maar wat er nou precies aan verbeterd is kan ik echt nergens vinden, heb me suf gezocht.
Search > heeft een vermelding gekregen in het Tools-menu om de hotkey Ctrl+K bekender te maken;
Bookmarks > er is wat veranderd als je op Ctrl+D drukt om een bookmark te maken van je huidige pagina. Wat precies weet ik ook zo 1-2-3 niet omdat dit bij mij als nightlygebruiker, al tijden zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ik zie net ook dat ik de website www.buzzardnews.com niet meer op kom! Met 0.8 was dat geen enkel probleem en met IE ook niet.

0.9 nog redelijk buggy dan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Magic666 schreef op 15 juni 2004 @ 20:07:
Ik zie net ook dat ik de website www.buzzardnews.com niet meer op kom! Met 0.8 was dat geen enkel probleem en met IE ook niet.

Kom er met zowel IE (6.0.2800.1106) als met FF 0.9 op.
IE geeft zelfs een error on page icoontje links onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Magic666 schreef op 15 juni 2004 @ 20:07:

Site opent moeiteloos hier. Wel wat traagjes, maar wat wil je met zo'n enorme hoeveelheid tabellen en forms die misbruikt worden :X . IE is hier trouwens net zo traag als Fx met deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Harm schreef op 15 juni 2004 @ 20:03:
Search > heeft een vermelding gekregen in het Tools-menu om de hotkey Ctrl+K bekender te maken;
Bookmarks > er is wat veranderd als je op Ctrl+D drukt om een bookmark te maken van je huidige pagina. Wat precies weet ik ook zo 1-2-3 niet omdat dit bij mij als nightlygebruiker, al tijden zo is.
Wat mij opviel toen in een nightly van de afgelopen maanden dat als je in de sitebar je favorieten of je geschiedenis opende, de focus gelijk op het search veld stond. In 0.8 was dit volgensmij nog niet zo.

Verder kun je als je op een veld in een formulier met rechts klikt en dan "Add Keyword for this search" doet kun je een bookmark aanmaken en die een keyword geven. Op deze manier kun je makkelijk via de adresbalk zoeken.

@magic666: heb ook geen problemen met die site. Heb trouwens net TBP 0.5.4 aan de praat weten te krijgen. Had namelijk errors met verschillende extensies en de password manager. Door een nieuw profiel aan te maken en toen TBP te installeren werkte het!! :) :) Terwijl het eerst met een nieuw profiel wel problemen gaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Gert-Paul schreef op 15 juni 2004 @ 20:26:
[...]

Heb trouwens net TBP 0.5.4 aan de praat weten te krijgen.
Waar kan ik die 0.5.4 vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Magic666 schreef op 15 juni 2004 @ 17:43:
ehhh.......... als ik de options van TBP wil bekijken krijg ik volgende foutmelding:
[afbeelding]

Iemand enig idee? Net op mijn werk deed diezelfde extensie het perfect!
Al geuninstalled en opnieuw geinstalleerd maar helaas.....

Mis ik wat?

edit: damn, ik zie dat ie dat bij een hele hoop extensies aan het doen is! :(
Komt dat omdat ik 0.9 over 0.8 hebt gezet??
Ik had het ook na de update. Ik heb toen Firefox er helemaal afgegooid en ook mijn voorkeuren van FireFox in het Application Data mapje weggehaald (wel gebackuppen). Hierna een schone install van FireFox 0.9 en het werkte weer.

Op de site van de maker van de Tab Browser Extensions stond de bug trouwens vermeld. Het kwam door een vernieuwde versie van XUL. Een manual deinstall van de extensie zou ook moeten werken.

Daarna heb ik mijn bookmarks enzo even teruggekopieerd en was het probleem verholpen. Breeze 0.9 en Tab Browser Extensions draaien weer naar behoren nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idioteque
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

idioteque

Citius, Altius, Fortius

Ik gebruik nu een maandje firefox en vind het echt de beste browser waarmee ik tot nu toe heb gewerkt.
Vind vooral de tabbladen en die mapjes erg handig. Opera heeft dit ook maar vind het bij firefox Makkelijker en schoon.
Het enige waar ik me nu aan verveel is dat als ik iets wil downloaden een filmpje bijvoorbeeld dat hij eerst een nieuwe browser window opent en dan pas gaat downloaden is dit ergens uitzetten? Zodat als ik op een filmpje druk ik gelijk naar het download schermpje ga?
Ik blijf bij firefox! :)

[ Voor 36% gewijzigd door idioteque op 15-06-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
idioteque schreef op 15 juni 2004 @ 20:34:
Ik gebruik nu een maandje firefox en vind het echt de beste browser waarmee ik tot nu toe heb gewerkt.
Vind vooral de tabbladen en die mapjes erg handig. Opera heeft dit ook maar vind het bij firefox Makkelijker en schoon.
Het enige waar ik me nu aan verveel is dat als ik iets wil downloaden een filmpje bijvoorbeeld dat hij eerst een nieuwe browser window opent en dan pas gaat downloaden is dit ergens uitzetten? Zodat als ik op een filmpje druk ik gelijk naar het download schermpje ga?
Rechts klikken op de link en dan 'save link as ..'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Br@m schreef op 15 juni 2004 @ 20:29:
[...]

Waar kan ik die 0.5.4 vinden :?
die komt van http://www.extensionsmirror.nl daar post TheOneKEA zijn versies.

Maar aangezien die websites nog down is, zal ik hem ff uploaden op eigen webspace:

http://home.hccnet.nl/e.v...ser_Preferences_0.5.4.xpi (via catch kon ik hem nog terughalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Gert-Paul schreef op 15 juni 2004 @ 21:42:
[...]

Maar aangezien die websites nog down is, zal ik hem ff uploaden op eigen webspace:

http://home.hccnet.nl/e.v...ser_Preferences_0.5.4.xpi (via catch kon ik hem nog terughalen)
tank joe.. :)
Jammer, de opties werken nog niet hier bij mij.. Ik hou die site wel in de gaten in ieder geval.

[ Voor 11% gewijzigd door Br@m op 15-06-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

vreemd........ ik kan nog steeds niet op buzzard komen! Moet ik dan toch eens naders gaan onderzoeken!

Mis ik wat met het application data mapje? Kan die niet vinden??

edit: application data gevonden... |:(

edit2: nieuw profiel, herinstall, niks helpt! TBP blijft die melding geven, ook de 0.5.4 versie. :(
Buzzard doet het onderhand weer wel :)

[ Voor 37% gewijzigd door Magic666 op 15-06-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Firefox 0.9 is uit (ik weet niet of dat al vermeld is maargoed) en ik vind hem echt 3x zo snel als 0.8!
lag dat aan een brakke install van 0.8 of ervaren anderen dit snelheidsverschil ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
bigfoot1942 schreef op 16 juni 2004 @ 00:09:
Firefox 0.9 is uit (ik weet niet of dat al vermeld is maargoed) en ik vind hem echt 3x zo snel als 0.8!
lag dat aan een brakke install van 0.8 of ervaren anderen dit snelheidsverschil ook?
volgens mij heb je niet echt de moeite genomen om de topic door te lezen. Is namelijk al vermeld dat Firefox 0.9 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Laatst online: 20:19

Sosabowski

nerd

Als je even naar boven scrolt zie je dat dat al lang bekend was.

edit:

[ Voor 60% gewijzigd door Sosabowski op 16-06-2004 00:17 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
idioteque schreef op 15 juni 2004 @ 20:34:
Dat komt omdat dan in die download link target='_blank' staat. Er is een extensie die dat weghaalt en dan zou het goed moeten gaan: Disable Targets For Downloads:
Lots of web-pages set their download links to use target="_blank", which causes a new (blank) window to appear in Firefox and Mozilla, as well as starting the download. This extension checks all links in the loaded page and removes the target attribute for these specific file extensions: .zip .rar .exe .tar .jar .xpi .gzip .gz .ace .bin

You can also customise this extension to add or remove extensions by typing about:config into the address bar, finding the "disabletarget.extensions" preference, and changing the value. There must be a space between each extension that you add, but the extensions can be any length needed. Note: dont insert the dot ( . ) before any additions.
Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd omdat ik vanmiddag nog niet wist of hij 0.9 compatibel was, maar volgens http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=284 is dat het geval.

Install 'Disable Targets For Downloads'

edit:
Lijkt idd goed te werken, hij breekt gewoon keihard target='_blank' uit de html en zet er target='' neer. Download maar eens wat met target='_blank' en bekijk daarna de source van de link.

[ Voor 6% gewijzigd door Kheldar op 16-06-2004 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
hmmzz, lekker, ik las alleen de laatste pagina, en allemaal gepraat over bugs... dacht dat dat over de RC zou gaan :(
en 3 x 50 posts terug is best wel een beetje ver. het is wel een beetje extreem om te verwachten dat ik de hele draad zou doorlezen imho (11x50=550 posts).
Maar sorry voor mijn post :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn_S
  • Niet online
Wauw, wat is 0.9 snel zeg. Ik vond 0.8 al snel maar nu vliegt alles over m'n beeld :)

Ik vind alleen wel het geheugengebruik aan de hoge kant (25 bij startup en na wat surfen iets van 45mb al).

De caret is trouwens nog steeds te dik hier al lijkt het iets beter. De tekst die onder de caret valt wordt in negatief weergegeven. Misschien was dit al bij 0.8 maar dat kan ik mij niet herinneren.
Verder vallen mij de extension- en thememanager erg mee. Werkt best fijn zo eigenlijk.

Ook fijn dat nu Mijn Postbank wel werkt bij mij. Misschien zou het met wat gepruts eerder al moeten werken maar nu werkt het dus zonder aan m'n java te frutten.

Kennelijk zijn er ook wat renderbugjes uitgehaald aangezien Flashkit.com nu wel goed weergegeven wordt (wat eerst dus niet het geval was, de tekst werd buiten het beeld geplaatst).

Tot zo ver mijn eerste impressie van deze heerlijke browser ;)

Nu alleen nog even wachten tot wat Themes geupdate zijn en ik ben helemaal tevreden :)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:25
Kheldar schreef op 16 juni 2004 @ 01:05:
[...]
Dat komt omdat dan in die download link target='_blank' staat. Er is een extensie die dat weghaalt en dan zou het goed moeten gaan: Disable Targets For Downloads:
[...]
Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd omdat ik vanmiddag nog niet wist of hij 0.9 compatibel was, maar volgens http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=284 is dat het geval.

Install 'Disable Targets For Downloads'

edit:
Lijkt idd goed te werken, hij breekt gewoon keihard target='_blank' uit de html en zet er target='' neer. Download maar eens wat met target='_blank' en bekijk daarna de source van de link.
offtopic:
Ahh! tnx man, die had ik nodig!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ik zit nu op mijn werk en wil TBP weer installeren maar ik zie dat ie niet meer beschikbaar is?
Blijkbaar teveel probs toch! ;)

en nu doet de 0.5.4 versie het hier ook niet meer... ff afwachten dan maar op een update.

[ Voor 28% gewijzigd door Magic666 op 16-06-2004 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:53
Gert-Paul schreef op 15 juni 2004 @ 21:42:
[...]

Als ik op dit bestand klik vraagt ie of ik hem wil openen of opslaan.
Hij hoort hem toch direct te installeren dan?
Waarom werkt dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Okide, het probleem met niet werkende extensions is hier opgelost.
Ik weet niet of de 'oplossing' hier al is geplaatst, maar here goes:
- Ga naar C:\documents and settings\$Gebruikersnaam"\application data\mozilla\firefox\profile\$RandomFolderNaam\extensions\
- Verwijder alle mappen en bestanden.
- Installeer alle extensions een voor een opnieuw (telkens browser opnieuw starten dus).

Als het goed is moeten de extensies dan weer werken. *blije Tabbrowser Extensions gebruiker*.

Wat ik mis bij de download manager is de show optie. Deze zat er bij 0.8 welk in, maar dat is nu een open optie geworden :(.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 17:43

MrScratch

I am rubber, you are glue

Iemand iets bekend over problemen met proxies? Ik heb hier op mijn werk (WinNT met Firefox 0.9) een proxy-script en deze doet niets in FF. IE doet het uiteraard wel. Geen enkele url op internet laad, krijg binnen de seconde een name could not be resolved error. Intranet-pagina's laadt hij wel.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Halfkakkende schreef op 16 juni 2004 @ 09:10:
Okide, het probleem met niet werkende extensions is hier opgelost.
Ik weet niet of de 'oplossing' hier al is geplaatst, maar here goes:
- Ga naar C:\documents and settings\$Gebruikersnaam"\application data\mozilla\firefox\profile\$RandomFolderNaam\extensions\
- Verwijder alle mappen en bestanden.
- Installeer alle extensions een voor een opnieuw (telkens browser opnieuw starten dus).

Als het goed is moeten de extensies dan weer werken. *blije Tabbrowser Extensions gebruiker*.

Wat ik mis bij de download manager is de show optie. Deze zat er bij 0.8 welk in, maar dat is nu een open optie geworden :(.
gedaan, maar of de TBP extensie het nu zou doen weet ik niet omdat ie niet meer te downen is van de website. edit: nog steeds niet met de 0.5.4!

Maar met de single window extensie krijg je nagenoeg hetzelfde effect, en die doet het wel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Magic666 op 16-06-2004 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:56
MrScratch schreef op 16 juni 2004 @ 09:24:
Iemand iets bekend over problemen met proxies? Ik heb hier op mijn werk (WinNT met Firefox 0.9) een proxy-script en deze doet niets in FF. IE doet het uiteraard wel. Geen enkele url op internet laad, krijg binnen de seconde een name could not be resolved error. Intranet-pagina's laadt hij wel.
Draai hier op 't werk FF op een W2K-SP3 machine. Proxy netjes ingesteld, maar op elke pagina krijg ik een melding dat ik eerst m'n naam en ww in moet vullen. Ik hoop dat hier een workaround voor is, want dit werkt zo niet. Ook niet als ik aanvink dat mijn username + ww onthouden moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

DJTimo schreef op 16 juni 2004 @ 09:51:
[...]
Draai hier op 't werk FF op een W2K-SP3 machine. Proxy netjes ingesteld, maar op elke pagina krijg ik een melding dat ik eerst m'n naam en ww in moet vullen. Ik hoop dat hier een workaround voor is, want dit werkt zo niet. Ook niet als ik aanvink dat mijn username + ww onthouden moet worden.
Ik heb nog even verder getest en nu manual proxy configuration gebruikt. Dat lijkt wel te werken. Zou het toch een bugje zijn? Anyway, ik kan nu lekker met FF 0.9 surfen, want dat IE was ik na 2 minuten al weer helemaal zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Cerberus schreef op 16 juni 2004 @ 01:26:
De caret is trouwens nog steeds te dik hier al lijkt het iets beter. De tekst die onder de caret valt wordt in negatief weergegeven. Misschien was dit al bij 0.8 maar dat kan ik mij niet herinneren.
Dat is deze bug en die is nog immer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb denk ik ook nog een bug
als je op de meeste sites van onderaan tekst selecteerd tot helemaal bovenaan dan scrollt de pagina mee zodat je alle tekst hebt.
hier bv heb je dat niet als je dan van onderaan de pagina iets wil selecteren tot boven het scherm scrollt de pagina niet omhoog. FF 0.8 had dit niet en een ander theme werkt ook niet.
Iemand hetzelfde "probleem" en die weet hoe hij deze bug goed kan omschrijven en dus kan reporten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

van boven naar beneden werkt wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

MrScratch schreef op 16 juni 2004 @ 10:11:
[...]

Ik heb nog even verder getest en nu manual proxy configuration gebruikt. Dat lijkt wel te werken. Zou het toch een bugje zijn? Anyway, ik kan nu lekker met FF 0.9 surfen, want dat IE was ik na 2 minuten al weer helemaal zat.
Nou, dan werken intRAnet url's weer niet. Ik word er een beetje gek van. Ik ga voorlopig toch maar weer terug naar 0.8

Ik zal eens gaan uitzoeken of deze bug al bekend is en anders maar een bugreport doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog steeds is bug 229294 niet gefixed. Als ze zich nu eerst is focussen op fixen van zulke belangrijke bugs, ipv theme zoveel weer is uit de kast trekken, nieuwe icons, .. etc.

Bugs krijgen steeds minder aandacht. ModalDialog ook zoiets, staat al tijden open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 11:16:
En nog steeds is bug 229294 niet gefixed. Als ze zich nu eerst is focussen op fixen van zulke belangrijke bugs, ipv theme zoveel weer is uit de kast trekken, nieuwe icons, .. etc.
Dat is geen Firefox- maar een Seamonkey-bug. Verder heeft die bug amper comments, geen votes en blocking flags. Dan is het ook niet zo heel vreemd dat hij amper op opvalt lijkt me :P .
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 11:16:
Bugs krijgen steeds minder aandacht. ModalDialog ook zoiets, staat al tijden open.
Soms vraag ik me inderdaad ook af waar men mee bezig is. Sommige zeer irritante bugs blijven erg lang openstaan terwijl andere dingen snel gefixed of toegevoegd worden, erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Het is ook mogelijk dat de persoon die aan de nieuwe theme heeft gewerkt toch geen bugfixer is. Om nu te zeggen dat daarom de prioriteiten verkeerd liggen lijkt me wat overhaast.

[ Voor 3% gewijzigd door Nibbles op 16-06-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
Hebben jullie ook als jullie een link openen vanuit Outlook of Winbar oid, dat hij dan naar een tab gaat die al geopend is en niet een nieuwe opent. Met Mozilla FireFox 0.9 RC had ik daar geen last van en werd het gewoon in een nieuwe tab geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
damn, ik ben al een tijdje opzoek naar iets van een extension/plug-in ofzo waarmee ik ff in mn systray kan proppen, gewoon in mn startup zetten en dan dat hij 24/7 in mn systray zit...

heeft iemand hier iest op verzonnen? of weet iemand een goede manier hiervoor?

alvast bedankt, stevenp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003

MJV

Als ik een webpagina print stuurt ie em naar mn printer als 'letter(/brief)' formaat, kwam ik achter omdat mn laserprinter dan vraagt om letter papier te laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
hm, werken bij jullie de volgende extentions bij 0.9:

• adblock
• nukeanything
• tabbrowser

die vind ik wel erg fijn namelijk :)

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
ucchan schreef op 16 juni 2004 @ 17:51:
hm, werken bij jullie de volgende extentions bij 0.9:

• adblock
tjek -- install
• nukeanything
weet ik niet, volgens http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=284 niet
• tabbrowser
als je TBE bedoelt: tjek -- install

die vind ik wel erg fijn namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Klovan schreef op 16 juni 2004 @ 16:59:
Hebben jullie ook als jullie een link openen vanuit Outlook of Winbar oid, dat hij dan naar een tab gaat die al geopend is en niet een nieuwe opent. Met Mozilla FireFox 0.9 RC had ik daar geen last van en werd het gewoon in een nieuwe tab geopend.
Typ eens about:config in en kijk of advanced.system.supportDDEExec op false staat, dat zorgt ervoor dat nieuwe tabs/windows niet opnieuw gebruikt worden. Dit in combinatie met TBP zorgt ook nog dat het geen nieuw windows is maar een nieuwe tab (Tabbrowser Extensions of Single Windows Mode zullen ook werken)

@ucchan: welke tabbrowser. TBP werkt bij mij, terwijl veel andere daar problemen mee hebben. TBE (die heel uitgebreide) werkte in de eerste builds met de nieuwe extensie manager goed, verwacht dus ook wel met 0.9.

En heb gehoord dat Adblock ook wel werkt (gebruik het niet), zeker als je de nieuwste versie van http://www.extensionsmirror.nl/ haalt. Nukeanything gebruik ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
die uitgebreide, ja :)

en nukeanything is handig naast adblock, als je een keer op een site komt waar je anders nooit komt is het wat veel moeite om een nieuwe entry te maken. met een 'remove this object' in het contextmenu kun je direct objecten uit de pagina verwijderen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Even een iets andere vraag over firefox, kon het even niet zo gauw vinden in het topic.. maar weet iemand waar hij je favorieten opslaat?
Erg irritant dat hij ze niet bij de favo's van IE gooit.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Scorperito schreef op 16 juni 2004 @ 18:36:
Even een iets andere vraag over firefox, kon het even niet zo gauw vinden in het topic.. maar weet iemand waar hij je favorieten opslaat?
Erg irritant dat hij ze niet bij de favo's van IE gooit.
Het is gewoon een losse browser (en geen schil) en de Firefox bookmarks hebben veel meer mogelijkheden dan die van IE..

Maar de locatie van de bookmarks is:
(C:\Documents and Settings\username)\Application DAta\Mozilla\Firefox\default.(3 tekens)\bookmarks.html.

EDIT:
@ucchan: Op http://ted.mielczarek.org/code/mozilla/ kun een nieuwe versie van Nukeanything voor 0.9 halen. Dat staat daar tenminste, heb niet getest of het werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Unverter op 16-06-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

adblock B37 werkt bij mij niet, B35 daarentegen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Stryker_
  • Laatst online: 27-04 11:05
Weet iemand of/hoe je de lengte van tooltips in kunt stellen? Sommige vbb forums hebben nl de feature dat als je op een topictitel gaat staan met de muis, je de inhoud van het bericht ziet in een tooltip. In IE werkt dit wel goed maar in firefox niet echt. Ten eerste is de tooltip te kort, en ten tweede handelt firefox newlines anders af als IE waardoor alles achter elkaar komt te staan. Iemand hier een oplossing voor?

Er viel me nog iets op in 0.9: als je iets zoekt met find (ctrl-f) en hij vind niets krijg je een bericht. Als je nu naar een nieuwe pagina gaat en weer probeert te zoeken werkt het niet meer.

[ Voor 35% gewijzigd door _Stryker_ op 16-06-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb vandaag Firefox gedownload en ik vind het een fijne browser. Voorheen gebruikte ik Opera, maar ik vind Firefox net iets beter.
Alleen moet ik nog even wennen aan het feit dat wanneer je in Firefox op een link klikt, er een geheel nieuw venster geopend wordt. Valt dat ergens in te stellen, dat als je op een link klikt er een nieuwe tab wordt geopend ipv een geheel nieuw venster?

Anders moet ik maar gewoon wennen aan rechtermuisknop --> open link in new tab :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Laatst online: 12-09 12:20

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

mpmad schreef op 16 juni 2004 @ 21:23:
Ik heb vandaag Firefox gedownload en ik vind het een fijne browser. Voorheen gebruikte ik Opera, maar ik vind Firefox net iets beter.
Alleen moet ik nog even wennen aan het feit dat wanneer je in Firefox op een link klikt, er een geheel nieuw venster geopend wordt. Valt dat ergens in te stellen, dat als je op een link klikt er een nieuwe tab wordt geopend ipv een geheel nieuw venster?

Anders moet ik maar gewoon wennen aan rechtermuisknop --> open link in new tab :)
Als jemuis een wiletje heeft kun je daarmee klikken om een link in een nieuw tab te openen, als je de Tab Browser Extensions (TBE) installeert kun je instellen dat pagina's niet buiten het venster geladen worden maar in een nieuw tab (en nog veel meer).

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

Reinier

\o/

De mouse gesture plugin van Optimoz werkt niet met Firefox 0.9, en in het nieuwe extensions window kan ik nergens plugin properties vinden. Weet iemand raad of moet ik op een 0.9-compatible versie wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Eindelijk TBP aan de praat gekregen zonder foutmeldingen (@Gert-Paul: eerst die webdeveloper installeren is inderdaad de oplossing! ;))

Alleen krijg ik het niet voor elkaar om bij een nieuwe tab mijn startpagina te krijgen! In about:config moet browser.tabs.loadOnNewTab op -1 staan ipv 0 omdat voor elkaar te krijgen maar helaas krijg ik steeds een blanco tab te zien!

Iemand een oplossing? tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Laatst online: 05-09 23:20
Sinds ik 0.9 geinstalleerd heb, openen alle links die ik met mijn middelste muisknop aanklik in een nieuw window ipv in een nieuw tabje, ik gebruik geen extensions.. Weet iemand hoe dit komt, en hoe ik dit (zonder extensions) kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik had in 0.8 een extension waarmee de favourites/history balk aan de zijkant te voorschijn kwam als ik met de muis helemaal naar links ging.

Bij de overgang naar 0.9 ben ik die kwijtgeraakt. Weer iemand hoe die extension heet en waar ik èm kan vinden?
Ik wordt er helemaal gek van dat er nu niets gebeurd als ik met de muis helemaal naar links ga ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

jozy2002 schreef op 16 juni 2004 @ 21:58:
Sinds ik 0.9 geinstalleerd heb, openen alle links die ik met mijn middelste muisknop aanklik in een nieuw window ipv in een nieuw tabje, ik gebruik geen extensions.. Weet iemand hoe dit komt, en hoe ik dit (zonder extensions) kan verhelpen?
in about:config deze zin opzoeken: browser.tabs.opentabfor.middleclick en die op false zetten. Misschien dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 29-08 22:37
Gert-Paul schreef op 16 juni 2004 @ 17:56:
[...]

Typ eens about:config in en kijk of advanced.system.supportDDEExec op false staat, dat zorgt ervoor dat nieuwe tabs/windows niet opnieuw gebruikt worden. Dit in combinatie met TBP zorgt ook nog dat het geen nieuw windows is maar een nieuwe tab (Tabbrowser Extensions of Single Windows Mode zullen ook werken)

@ucchan: welke tabbrowser. TBP werkt bij mij, terwijl veel andere daar problemen mee hebben. TBE (die heel uitgebreide) werkte in de eerste builds met de nieuwe extensie manager goed, verwacht dus ook wel met 0.9.

En heb gehoord dat Adblock ook wel werkt (gebruik het niet), zeker als je de nieuwste versie van http://www.extensionsmirror.nl/ haalt. Nukeanything gebruik ik niet..
Ik heb about:config veranderd en TBE geinstalleerd, maar nog steeds opent ie links buiten firefox in het al geopende tab en niet in een nieuwe :? Moet ik nog een speciale instelling maken in TBE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook eens Firebird geprobeerd na jaren IE, maar ik moet zeggen, het browst wel fijn.
Alleen de 1e keer opstarten van firefox duurt 3x zo lang als IE, dat is toch wel een nadeel vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

dat komt omdat IE in windows gebakken zit........ maar het opstarten valt toch wel mee? Binnen een seconde staat google op het scherm.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Laatst online: 05-09 23:20
Magic666 schreef op 16 juni 2004 @ 22:22:
[...]

in about:config deze zin opzoeken: browser.tabs.opentabfor.middleclick en die op false zetten. Misschien dat dat helpt?
Die optie stond op false, heb 'm nu op true gezet, en het werkt nu goed..
Maar het is toch raar, dat dat 'opeens' niet meer goed stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn_S
  • Niet online
Hebben andere mensen ook problemen met URL Windows Shortcuts openen (dus New->Shortcut->url intikken) als Firefox de default browser is?

Ik krijg dan een Windows foutmelding in de trand van: "Windows cannot find '<url>'. Make sure you typed the name correctly and then try again. To Search for a file, click the start button, and then click Search."

Dit gebeurt in zowel in Windows XP als in Windows 2000, alleen bij Windows 2000 krijg ik er nog een melding achteraan: 'Unable to execute command'.
Tijdens deze melding opent hij wel op de achtergrond Firefox gewoon met de link maar dit is uiteraard niet zo prettig.

Eigenaardige is dat op een andere PC waar Firefox 0.7 nog als default browser stond (en nu dus 0.9) hij het wel goed doet.

Hopelijk is dit een bekend en eenvoudig op te lossen probleem. Anders open ik er wel even een nieuw topic over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Magic666 schreef op 15 mei 2004 @ 12:57:
[...]

- sneller dan IE
- nagenoeg geen spyware meer

(de rest is al genoemd ;))
Daarnaast meer mogelijkheden en de spyware die je nog krijgt kun je makkelijker blocken. Door b.v. gebruik te maken van Adblock.

De Groningse beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, zien jullie wat ik zie? :{
Is mijn avatar nu ineens hyper? :?

Is de afspeelsnelheid van alle animated gif's niet verhoogd oid? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:05
Bij anderen heb ik dat probleem geloof ik niet. Was me in elk geval nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 01:00:

Ja het viel me ook al op. Jouw gifje gaat wel heel snel ineens :)

Ik zag het ook al met andere animated gifjes. Ze gaan ineens veel sneller. Is het misschien een preference die ergens gezet moet worden? Firefox 0.8 had dit namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

Reinier

\o/

stokkie schreef op 16 juni 2004 @ 22:05:
Ik had in 0.8 een extension waarmee de favourites/history balk aan de zijkant te voorschijn kwam als ik met de muis helemaal naar links ging.

Bij de overgang naar 0.9 ben ik die kwijtgeraakt. Weer iemand hoe die extension heet en waar ik èm kan vinden?
Ik wordt er helemaal gek van dat er nu niets gebeurd als ik met de muis helemaal naar links ga ;(
Klinkt als de Optimoz extensions Tweaks.

Edit: deze dus, denk ik :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Reinier op 17-06-2004 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Cerberus schreef op 17 juni 2004 @ 00:50:
Hebben andere mensen ook problemen met URL Windows Shortcuts openen (dus New->Shortcut->url intikken) als Firefox de default browser is?

Ik krijg dan een Windows foutmelding in de trand van: "Windows cannot find '<url>'. Make sure you typed the name correctly and then try again. To Search for a file, click the start button, and then click Search."

Dit gebeurt in zowel in Windows XP als in Windows 2000, alleen bij Windows 2000 krijg ik er nog een melding achteraan: 'Unable to execute command'.
Tijdens deze melding opent hij wel op de achtergrond Firefox gewoon met de link maar dit is uiteraard niet zo prettig.

Eigenaardige is dat op een andere PC waar Firefox 0.7 nog als default browser stond (en nu dus 0.9) hij het wel goed doet.

Hopelijk is dit een bekend en eenvoudig op te lossen probleem. Anders open ik er wel even een nieuw topic over :)
Ben je niet gewoon http:// vergeten er voor te zetten?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn_S
  • Niet online
pastapappie.NET schreef op 17 juni 2004 @ 01:21:
[...]

Ben je niet gewoon http:// vergeten er voor te zetten?
Nee, met of zonder http://, geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Omfg..net een 20minuten geleden kreeg ik een application error met 0.9...memory could not be read.
En nee, mn mem is okee, pas nog memtest gedraaid. Ik reboot: start ff : application error
Reboot NOG eens: application error
Deinstalleer en herinstalleer:application error
Nou ja zeg :/ Ik heb 0.8 er maar weer opgezet :/

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
hm, ik heb de tabbrowser extention geinstalleerd en als ik nu vanaf de command line firefox $url doe, komt ie ook automagisch in een nieuwe tab. misschien een stomme vraag, maar gebruikt dat ook meer geheugen dan als je vanuit firefox zelf zo'n ding opent :?

lijkt me zo dat je een programma start, een nieuw proces, dat soort dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

2Dutch schreef op 17 juni 2004 @ 01:47:
Omfg..net een 20minuten geleden kreeg ik een application error met 0.9...memory could not be read.
En nee, mn mem is okee, pas nog memtest gedraaid. Ik reboot: start ff : application error
Da's helaas genoeg niet het enige probleem dat ik heb met 0.9, alhoewel ik die application error niet al te vaak krijg (tot nog toe 1x), krijg ik als ik mn PC net opgestart heb de foutmelding dat het device niet gelezen kan worden (dit terwijl firefox gewoon op de harde schijf staat). Verder heb ik er eerlijk gezegd niet al te veel problemen mee, alleen af en toe een site die niet werkt, maar dan start ik wel IE ff op. :)
Cerberus schreef op 17 juni 2004 @ 01:42:
[...]

Nee, met of zonder http://, geen verschil.
Heb je het bestandstype (klinkt vreemd, maar zo wordt het genoemd in Windows :?) wel goed staan? Staat FireFox ook als default-browser ingesteld?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn_S
  • Niet online
pastapappie.NET schreef op 17 juni 2004 @ 01:53:
[...]

Heb je het bestandstype (klinkt vreemd, maar zo wordt het genoemd in Windows :?) wel goed staan? Staat FireFox ook als default-browser ingesteld?
Gelukt! Ik weet niet precies wat het doet, maar als ik bij het FileType van URL:HyperText Transfer Protocol 'DDE' uitvink dan doet hij het wel goed :)
Bedankt voor de tip om daar even te kijken, kwam er even niet op dat die Windows short-cuts daar ook bij staan.

En Firefox stond als default-browser ja, daardoor ging het juist fout. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik was er heel tevreden over, maar sinds vandaag kreeg ik Firefox niet meer opgestart. Ook niet na opnieuw installeren, dus ik heb versie 0.8 er maar weer opgezet.

Volgens mij is het hetzelfde probleem als wat 2Dutch heeft.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003

MJV

Weet iemand wat de standdaard map voor je bookmarks is? En hoe je die evt. kunt verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Is er iemand die weet hoe je themes moet installeren :/

Ik ben al een half uur aan het zoeken maar ik vindt alleen een lijstje met alleen me default theme... Waar is die mooie optie gebleven :? "select .jar-file,. theme installed"

[edit]
Ik installeer net Thunderbird 0.7 en zi dat daar in hetzelfde menuutje Themes een Install knop zit... WAAR is die in Firefox?????
[edit]

[ Voor 26% gewijzigd door Ryceck op 17-06-2004 09:00 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Laatst online: 10-09 16:06
DutchBlood schreef op 17 juni 2004 @ 08:21:
Weet iemand wat de standdaard map voor je bookmarks is? En hoe je die evt. kunt verplaatsen?
Het is in file in C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Phoenix\Profiles\default\RAARGEBRAL\bookmarks.html
Ryceck schreef op 17 juni 2004 @ 08:50:
Is er iemand die weet hoe je themes moet installeren :/

Ik ben al een half uur aan het zoeken maar ik vindt alleen een lijstje met alleen me default theme... Waar is die mooie optie gebleven :? "select .jar-file,. theme installed"

[edit]
Ik installeer net Thunderbird 0.7 en zi dat daar in hetzelfde menuutje Themes een Install knop zit... WAAR is die in Firefox?????
[edit]
Uhm Tools\Options\Themes ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 22:01

breinonline

Are you afraid to be known?

tatata schreef op 17 juni 2004 @ 09:11:

[...]

Uhm Tools\Options\Themes ???
In firefox 0.9 is het Tools > Themes

Tot op heden geen problemen met mij. Wel een nog sneller renderende browser. Firefox rules! 8)

[ Voor 23% gewijzigd door breinonline op 17-06-2004 09:19 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
FF 0.9 is uit!

Download

dus geen RC1 meer maar gewoon ff 0.9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Wat zijn de verschillen?

edit. is dit niet gewoon dezelfde als waar al een tijdje over gesproken wordt? Gewoon deze zegmaar?

[ Voor 77% gewijzigd door party42 op 17-06-2004 09:26 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Laatst online: 04-09 13:13

daaan

Brandweer Zoutkamp

stevenP schreef op 17 juni 2004 @ 09:23:
FF 0.9 is uit!

Download

dus geen RC1 meer maar gewoon ff 0.9 :)
Ja joh? :+

One's never alone with a rubber duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

is een feature.... ik heb het ook :/
En nu ook weer 0.8 :>

0.9rc draaide beter dan 0.9final trouwens :X

[ Voor 7% gewijzigd door Oxi op 17-06-2004 09:47 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Je hebt natuurlijk netjes geprobeerd om het met een nieuw profiel te proberen? Geen extensies enzo? Want ik vind het nogal onzinnig om om deze reden een verouderde versie van Firefox te installeren.
Oxigun schreef op 17 juni 2004 @ 09:46:
Ook dat is klinklare nonsens. De verschillen tussen de RC en de final zijn zeg maar te verwaarlozen en daar zitten absoluut geen grote verschillen in. Zeggen dat de RC beter draaide is dus hoogstens erg persoonlijk en alle problemen zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon op te lossen door Firefox te starten met een nieuw profiel na installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Oxigun schreef op 17 juni 2004 @ 09:46:
[...]

is een feature.... ik heb het ook :/
En nu ook weer 0.8 :>

he bah wat zonde, het liep net zo lekker..
Maar goed, 0.8 is niks mis mee, ik wacht maar eventjes met 0.9 totdat ze die special error feature eruit gesloopt hebben :P Heb wel feedback gestuurd met het probleem met wat uitleg, anders weten de makers van niks natuurlijk :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 01:00:

Sjezus, wat een hoop posts binnen 9 uur.. maar goed, beetje vaag, mijn vreselijk irritante wiebeldingetje gaat niet sneller of langzamer dan hiervoor.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Harm schreef op 17 juni 2004 @ 10:18:
[...]

Je hebt natuurlijk netjes geprobeerd om het met een nieuw profiel te proberen? Geen extensies enzo? Want ik vind het nogal onzinnig om om deze reden een verouderde versie van Firefox te installeren.
[...]
De extensies van 0.8 nam ie niet over, en heb na de installatie alles zo gelaten (geen extra add ons geinstalleerd)
Zal eens mijn bookmarks saven, en alle FireFox data uit die Application map deleten.
Dan vind ik het echter wel raar dat ie eerst wel goed draait hoor..maar dat kan aan mij liggen.
Ik ga even een beetje prutsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Letatcest schreef op 17 juni 2004 @ 10:19:
[...]

Sjezus, wat een hoop posts binnen 9 uur.. maar goed, beetje vaag, mijn vreselijk irritante wiebeldingetje gaat niet sneller of langzamer dan hiervoor.
IE en Firefox gaan verschillend om met animated GIF's. Fx doet het op de correcte manier door gebruik te maken van het aantal frames en de tijd tussen die frames uit het icoon zelf. IE gaat er zelf mee kloten en wijzigt die tijd tussen frames. Als je je icoon dus voor IE hebt gemaakt en gecontroleerd, bestaat de mogelijkheid dat het in FX niet goed gaat. Opnieuw maken dus dat icoon :) .

Ik weet niet 100 procent zeker of dit klopt, maar je kunt hier in ieder geval wat verder mee komen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 12-09 12:58

Sa1

zit ik net tegen een gast op een forum te vertellen dat ik sinds kort ook firefox gebruik en dat het echt veel rlxter werkt dan iexplorer ... slaat de hele boel vast, als ik em nu wil opstarten zegt ie dat er een fout is gevonden.

heb versie 0.9, na een reboot is het vast wel weer opgelost, maar daar heb ik geen zin in..

b'tje jammer weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 23:58

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Sa1 schreef op 17 juni 2004 @ 10:49:
zit ik net tegen een gast op een forum te vertellen dat ik sinds kort ook firefox gebruik en dat het echt veel rlxter werkt dan iexplorer ... slaat de hele boel vast, als ik em nu wil opstarten zegt ie dat er een fout is gevonden.

heb versie 0.9, na een reboot is het vast wel weer opgelost, maar daar heb ik geen zin in..

b'tje jammer weer..
Ik heb hetzelfde :(
Die feedback agent komt dan ook nog es tevoorschijn.

* Beekforel reboot eens even.

Ok, na een reboot werkt het nog steeds niet.
De melding slaat op msvcrt.dll, maar ik weet nu even niet wat ik daar mee moet...

[ Voor 12% gewijzigd door Beekforel op 17-06-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

overstap van 0.9RC naar 0.9 is dat weer ALLES deleten en clean isntall? :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op 17 juni 2004 @ 11:18:
overstap van 0.9RC naar 0.9 is dat weer ALLES deleten en clean isntall? :/
Als je het netjes wil doen wel ja.
Beekforel schreef op 17 juni 2004 @ 11:01:
[...]

Ik heb hetzelfde :(
Die feedback agent komt dan ook nog es tevoorschijn.

* Beekforel reboot eens even.

Ok, na een reboot werkt het nog steeds niet.
De melding slaat op msvcrt.dll, maar ik weet nu even niet wat ik daar mee moet...
Welke Windows-versie heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

k heb zojuist gereboot, blijft hetzelfde .. de foutmelding blijft

volledig gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, fout blijft...

deinstalleren, reboot der achteraan, chekcen of dll weg is, en installeren, blijft vastlopen..

kan iemand die dll waar het wel werkt posten? kijken of dat werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 23:58

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ok ik heb het opgelost met hulp van Mozilla forums.
Firefox kwam vanochtend ineens met de "Quality Feedback Agent". Daar liep het op stuk. De enige oplossing blijkt een nieuw profile te maken. Dus firefox opstarten via Start > Uitvoeren > firefox.exe -p > Enter. Dan krijg je de profile manager te zien waar je een nieuw profile kan maken. Je bent dan wel je instellingen kwijt en moet je bookmarks opnieuw importeren.

Meer informatie kun je hier vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Beekforel op 17-06-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Beekforel schreef op 17 juni 2004 @ 11:44:
Ok ik heb het opgelost met hulp van Mozilla forums.
Firefox kwam vanochtend ineens met de "Quality Feedback Agent". Daar liep het op stuk. De enige oplossing blijkt een nieuw profile te maken. Dus firefox opstarten via Start > Uitvoeren > firefox.exe -p > Enter. Dan krijg je de profile manager te zien waar je een nieuw profile kan maken. Je bent dan wel je instellingen kwijt en moet je bookmarks opnieuw importeren.

Meer informatie kun je hier vinden.
yup, werkt bij mij ook.. maar voor hoelang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op 16 juni 2004 @ 22:41:
dat komt omdat IE in windows gebakken zit........ maar het opstarten valt toch wel mee? Binnen een seconde staat google op het scherm.......
Hier is dat zeker 10 sec:X
En heb wel redelijke bak, dus moet zat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Laatst online: 12-09 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Cerberus schreef op 17 juni 2004 @ 00:50:

Dit had ik ook onder 0.9, en samen met het feit dat mijn favo theme en extensions nog niet bijgewerkt waren, hebben me doen besluiten om voorlopig weer terug te gaan naar 0.8. Werkt toch wel weer lekker...

[ Voor 5% gewijzigd door jfeelders op 17-06-2004 14:20 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.