Ja, de frontpage ja.. Log maar eens in, en kijk dan eens.. En dat had ik al gezegd.
Vooral riching UltraSub: ik vind dat je erg negatief bent en je blijkbaar makkelijk uit het veld laat slaan. Ik vermoed dat er iets anders niet helemaal in de haak is met je compu, aangezien je problemen hebt die blijkbaar niet door anderen gedeeld worden.
Ga toch weg man. Ik heb één keer twee weken geprobeerd fulltime te surfen met FF, en heb daarna 2 weken IE gebruikt. Nu net weer een week FF gehad.
Dit op 2 pc's. Meer dan 15 uur per dag gesurfed (heb atm niets anders te doen, omdat ik verplicht plat lig).. Ik denk dat je je stelling dat ik me makkelijk uit het veld laat slaan, heel rap in kunt trekken dus.
En je zegt het goed. Mijn problemen worden niet door anderen gedeeld, omdat ze het niet belangrijk vinden. Of omdat ze er geen last van hebben. Of omdat ze graag door willen met de illusie dat ze surfen met de beste browser ter wereld.
Je moet misschien eens niet de negativiteit lezen in mijn bericht, maar wat ik nog meer zeg. Welke negativiteit overigens, ik doe gewoon een constatering, en trek mijn eigen conclusies, en wat was de topictitel ook weer???
Ik vind het ZO ontzettend zwak dat enkelen hier mijn problemen (overigens meer irritaties, als problemen) proberen af te schuiven naar mij, of mijn systemen.
Jongens, jullie kennen mij, én mijn ervaring niet... Jullie weten niet wat ik voor werk doe, en hoe lang ik al bezig ben met systemen. Hou dus gewoon je kop als je niets zinnigs kan zeggen.
Ik zie het als een probleem. En dat is genoeg. Ik liet iedereen hier in zijn waarde, en zei alleen dat ik tijdelijk nog even terug ging naar IE, omdat een aantal dingen mij ontzettend stoorden. Moet ik dan omdat jullie het zo'n geweldig pakket vinden, maar door blijven bijten en me irriteren aan dingen, terwijl er verder geen echte meerwaarde komt door het pakket te gebruiken? Spy en adware? Regel ik zelf wel.
NU dus gewoon nog geen FF. Ik check later wel weer eens.
Kijk, een heel goede, nette reply, waarin je mij lijkt te begrijpen in mijn keuze, en niet meteen de heilige graal gaat verdedigen zoals de rest hier.

Mooi hoor.. Zo'n pakket wat goed te upgraden is naar de volgende versie die een tiende hoger ligt.
Zoals ik al eerder aangaf, een product moet werken zonder dat mensen zich in allerlei bochten moeten wringen of ergens mee moeten leren leven..
Maar goed, ik post hier verder niks meer over. Lijkt wel een Jehova clan hier. Vraag dan niet naar ervaringen in de topictitel.