[FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.645 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

vraagje. ik heb al een tijdje de PMDG 800/900 geinstalleerd en ik dacht ik ga maar weer eens met de 737-700 vliegen, maar ik krijg constand ENG FAIL te zien op mijn ECAM (onder N1 dacht ik) hoe kan dit ? alle engine fail. staan in het PMDG menu uit en in fs2004 zelf ook :/

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was volgens mij een bug, heb je interem update van PMDG downgeload en geinstaleerd? Die zou het volgens mij namelijk moeten verhelpen

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 15:59:
Dat was volgens mij een bug, heb je interem update van PMDG downgeload en geinstaleerd?
ik had er vroeger nooit last van en heb nix geinstalleerd ofzo. maar ik installeer de boel wel even op nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:05
ik denk dat je idd ff die pmdg patch moet installen, ik had een keer de fout dat als je de A/T knop indrukte dat ie weer terugschoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ik wil even de boel opnieuw installeren. Weet iemand hoe je de PMDG kan verwijderen? voor de 600/700 is een removal tools te vinden op de site maar voor de 800/900 kan ik niks vinden. er is nergens in windows een uninstall te vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
kan volgens mij handmatig

en als je dan gewoon opnieuw installeert van vernieuwd hij ook de snelkoppelingen. gewoon de map weg flikkeren dus

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er met de site van The_FrankO gebreurd?
Ik wilde de afcad file downloaden die hij daar had staan (pc ge herinstalleerd) v3.9 heb ik nog, maar die afcad was vernieuwd en leek me handig om gelijk de laatste versie te installeren.

Heeft iemand een mirror van de site of in iedergeval van de afcad file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02 07:26
Heeft er iemand een flightplan voor Schiphol (EHAM) naar Varna (LBWN)? En eventueel vice versa? bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 16:17:Wat is er met de site van The_FrankO gebreurd?
Project AI heeft een beetje lastig gedaan omdat Frank kisten van Project AI in zijn pakket heeft zitten en Project AI dit niet wil. Dus hebben ze wat lopen dreigen. En omdat het natuurlijk wel leuk moet blijven, het is immers gewoon een hobby, heeft Frank zijn bestanden off-line gehaald. Helaas maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 21:40:
[...]

Project AI heeft een beetje lastig gedaan omdat Frank kisten van Project AI in zijn pakket heeft zitten en Project AI dit niet wil. Dus hebben ze wat lopen dreigen. En omdat het natuurlijk wel leuk moet blijven, het is immers gewoon een hobby, heeft Frank zijn bestanden off-line gehaald. Helaas maar waar.
Wel erg raar , want het was freeware.
en als je duidelijk aan geeft van wie die plane's afkomstig zijn.
Dan is er geen kwaad in het verschiet.
Alleen jammer dat sommige bedrijven heel erg slecht de wet geving hier in Nederland kunnen.
En vaak al bij het minste met een rechter drijgen.
En dat daardoor veel mensen bang worden.
mijn 2de winnende rechtzaak komt er binnen kort ook al weer aan

Maar weer even ontopic:

Heeft iemand al die MAAM DC 3 al binnen, ik wil weten hoe hij is?

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 04-07-2004 21:54 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 21:40:
[...]

Dat is wel heel erg jammer dan. :(
Goed bewaren dus die 3.9.

Maar die AFCAD die ook op de site stond, die was toch niet van PAI?
Of wel? Want die zou ik graag nog even aan mijn FS2004 willen toevoegen.

Wat zijn overigens goeie alternatieven voor het pakket van Frank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
PAI heeft een eigen EULA en daardoor is het niet toegestaan om de modellen van pai op een andere site dan hun eigen te hosten. Ik heb daarom de files offline moeten halen. Ze hebben daar volledig recht om ik vond alleen de manier waarom een beetje overdreven. :)

iig ik heb even die rar online voor je gezet aub niet aan andere mensen gaan geven en what so ever :) http://aitp.simdeparture.nl/Files/Afcads-FS2004.rar gehost door de vrienden van simdeparture natuurlijk :)

AITP is zeker weten niet dood v4.0 was al een lange tijd in ontwikkeling en het ziet er naar uit om een mooie release te worden. idd er komt een release alleen niet zoals nu met een website maar daarover later meer. Immers staat in de EULA dat het niet op een andere site mag gehost worden maar er zijn genoeg andere mogelijkheden om bestanden met elkaar te delen >:)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:00

DataCopy

Dum vita est spes est

Nog even een vraagje over die AFCAD files. Project AI heeft een 'default' AFCAD file en een voor extensies. Nu wil ik de NL2000 scenery installeren (deze bevat z'n eigen AFCAD?)

Nu lijkt me de logische volgorde:
PAI Default AFCAD
NL2000

Klopt, lijkt me? Of heeft de NL2000 crew ook eigen AFCAD files gemaakt?

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

volgens mij wel. die zitten dan gewoon bij de scenery in. hoef je dus niks voor te doen. kijk wel even uit dat je de bestaande afcad's die je al hebt voor de nederlandse velden wel even verwijderd anders krijg je dubbele Afcad's per airport in NL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hééééé, hallo allemaal! Ik ben er weer! Het is een hele tijd geleden sinds ik in dit topic (een vorig deel ervan dan...) heb gepost. Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat ik gisteren voor het eerst sinds ik FS2004 heb gekocht weer heb gevlogen met m'n oude geliefde PSS Airbus 320! Het was een hele tijd geleden (een jaar of zo) maar ik wist alles nog! :)

Ik had de Airbus nog niet gevlogen in FS2004 omdat die toendertijd nog niet compatible was met FS2004. En FS2004 heb ik eerlijk gezegd ook al een half jaar niet meer gespeeld... (en in het half jaar daarvoor heb ik alleen nog maar wat in de FSD Porter gevlogen...)

Ik heb in de tussentijd een nieuwe computer gekocht en ik moet zeggen... wat ziet die Airbus er mooi uit met 4xFSAA en 8x AF! :) Prachtig! Schitterend!

Ik weet niet wat het is maar ik blijf die Airbus toch het leukste vinden om mee te vliegen... en dan ook alles helemaal lekker computer gestuurd (ik raak m'n joystick nauwelijks aan), maar wél met ATC, want dat maakt het allemaal net echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
ik ben nog ff aan het w88 op mijn nieuwe pc, met de specs in mijn sig, hijs al besteld aleen moet weer eens w88 op mijn kast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier weer eens wat foto's

De Lynx AH7.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/1J38J7T9FQ7C

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/17L42MEKMY4V

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5134OZ7Q768C

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/56XH53N0I64D

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/GY22M4DL1589

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/T9Z4HP16ZAOM

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:59

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

CreativeMind schreef op 05 juli 2004 @ 23:50:
ik ben nog ff aan het w88 op mijn nieuwe pc, met de specs in mijn sig, hijs al besteld aleen moet weer eens w88 op mijn kast
Beetje kleine harde schijf :P

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

@ Blackhole

Krijg je bij het vliegen met die Lynx geen neiging om de raketten / torpedo's af te vuren? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Nitroglycerine schreef op 06 juli 2004 @ 11:04:
[...]

Als dat alleen zijn ruimte voor windows XP en flichtsim wordt, dan heeft hij genoeg :)

Maar anders komt hij niet erg ver met die HD.
Toch tegenwoordig min 80 gig.
Nitroglycerine schreef op 06 juli 2004 @ 11:11:
@ Blackhole

Krijg je bij het vliegen met die Lynx geen neiging om de raketten / torpedo's af te vuren? :D
Soms :P zeker als ik weer GA krijg van het ATC :D

[ Voor 31% gewijzigd door ravw op 06-07-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Nitroglycerine schreef op 06 juli 2004 @ 11:04:
[...]

ja ik heb hier namelijk nog 2 harde schijven 1 van 40gig en een van 80 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
PMDG UPDATES AVAILABLE

PMDG EXPRESS B1900D SERVICE UPDATE 1.1

Paint kit 800/900

2 down, more to come :)

bron: PMDG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:17
Ik heb een klein probleem en ik hoop dat een van jullie me kan helpen.
Als ik een vlucht maak, waarvan maakt niets uit, dan knalt fs2004 er na een half uur uit.
Dit is constant en op de klok nauwkurig. Ik knal eruit, waarna er een error report wordt opgestuurd. Zelfs na drie volledig nieuwe installs blijft dit probleem zich voordoen.

Ik heb alleen NL2000 geinstalleerd als extra scenery, Project AI en een MD-11 toestel met panel.

systeemspecs:

AMD XP 2600
512 Mb DDR 333 Mhz Ram
FX 5700 LE VTD256(256Mb DDR geheugen)
maxtor 40 GB (met nog 25 GB vrij)

Niets overclocked.

Andere flightsims, zoals CFS3 en Lockon spelen perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Dit is wat je noem een babi b737 :D

Afbeeldingslocatie: http://www.crazyaviation.com/images/737.jpg

A315

Afbeeldingslocatie: http://www.crazyaviation.com/images/A315.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 07-07-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Weet er iemand een goede locatie om checklists van specifieke vliegtuigen te vinden?

Ikzelf ben op zoek naar een checklist voor de Fairchild Dornier 328(-110). Ik heb al wat rondgezocht op de fora, maar nog niets kunnen vinden. Kent er wellicht iemand een VA die de Dornier gebruiken, en ook de checklist gebruiken?

Update: Inmiddels al gevonden! 8)

[ Voor 6% gewijzigd door DataCopy op 07-07-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag ergens in dit topic dat iemand de PSS Airbus 320 panel in een iFDG A320 gebruikte. Nu zag ik op AVSim ook diverse liveries voor die iFDG A320.

Vraagje: is die iFDG A320 mooier dan de PSS Airbus...? Waarom zou je de iFDG A320 met het PSS panel gebruiken als dat niet het geval was...? Is het simpel te doen (PSS panel gebruiken met de iFDG A320) en heeft het nog gevolgen voor de handling etc.? Of is het enkel en alleen een andere buitenkant die je krijgt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
DataCopy schreef op 07 juli 2004 @ 11:10:
Weet er iemand een goede locatie om checklists van specifieke vliegtuigen te vinden?

Ikzelf ben op zoek naar een checklist voor de Fairchild Dornier 328(-110). Ik heb al wat rondgezocht op de fora, maar nog niets kunnen vinden. Kent er wellicht iemand een VA die de Dornier gebruiken, en ook de checklist gebruiken?

Update: Inmiddels al gevonden! 8)
Misschien handig als je het post? Je weet nooit of er iemand nog is belang bij kan hebben :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

SanderTje! schreef op 07 juli 2004 @ 14:04:

Misschien handig als je het post? Je weet nooit of er iemand nog is belang bij kan hebben :)
Je hebt gelijk. Ik heb hem hier gevonden.

Er staan er wel wat meer, ik weet alleen niet of ze zo echt mogelijk zijn.... zover ik weet kan ik er de data uithalen die ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Dennis_k schreef op 07 juli 2004 @ 09:24:
Ik heb een klein probleem en ik hoop dat een van jullie me kan helpen.
Als ik een vlucht maak, waarvan maakt niets uit, dan knalt fs2004 er na een half uur uit.
Dit is constant en op de klok nauwkurig. Ik knal eruit, waarna er een error report wordt opgestuurd. Zelfs na drie volledig nieuwe installs blijft dit probleem zich voordoen.

Ik heb alleen NL2000 geinstalleerd als extra scenery, Project AI en een MD-11 toestel met panel.

systeemspecs:

AMD XP 2600
512 Mb DDR 333 Mhz Ram
FX 5700 LE VTD256(256Mb DDR geheugen)
maxtor 40 GB (met nog 25 GB vrij)

Niets overclocked.

Andere flightsims, zoals CFS3 en Lockon spelen perfect.
kan je een screenie maken van de foutmelding (voor het verzenden van het rapport) ff hierneerzetten. ik heb een soort gelijk probleem, maar dan alleen als het dawn of dusk wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeehaa, heb jij soms nieuwe effecten erin gezet?
Op Avsim zag ik niet zo lang geleden van die effecten die Dawn/Dusk "verbeterden", en het is natuurlijk zo dat het daardoor kan komen....
Zo had ik zelf eens problemen met Railroad textures, die veeeeeel frameratevriendelijker waren...alleen liep FS er wel op in elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 12:54:
Ik zag ergens in dit topic dat iemand de PSS Airbus 320 panel in een iFDG A320 gebruikte. Nu zag ik op AVSim ook diverse liveries voor die iFDG A320.

Vraagje: is die iFDG A320 mooier dan de PSS Airbus...? Waarom zou je de iFDG A320 met het PSS panel gebruiken als dat niet het geval was...? Is het simpel te doen (PSS panel gebruiken met de iFDG A320) en heeft het nog gevolgen voor de handling etc.? Of is het enkel en alleen een andere buitenkant die je krijgt...?
Het IFDG model is veel mooier dan die van PSS en de flightdynamics zijn ook nog eens heel wat realistischer. Genoeg reden om over te stappen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 12:54:

inderdaad, het iFDG model is een stuk mooier. Let bijvoorbeeld maar eens op de neus van de PSS kist en de iFDG kist en vergelijk deze met een foto van een A320, je zult het verschil meteen zien. Jammer is alleen dat het iFDG model op dit moment nog geen virtuele cockpit heeft (het komt nog wel een keer in een update), het PSS model heeft dit wel.

De handling van de kist waarvoor de FDE verantwoordelijk is, is prima van de iFDG A320. Ze gebruiken de FDE van Pedro Oliveira, hij staat bekend om z'n uitstekende FDE's. Het gebruiken van het PSS panel met het iFDG panel gaat bijzonder eenvoudig, gebruik gewoon een alias, zie onderstaand voorbeeld:

code:
1
2
[fltsim]
alias=PssAB-pro\panel
inhoud panel.cfg

De sounds kan je op een zelfde soort manier aliassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi. Maar is een alias genoeg...? Op het forum van iFDG (wat ik ondertussen heb gevonden) staan topics met allerlei dingen die je in allerlei cfg's moet veranderen... Dat heb ik dus gedaan. De ifDG Airbus (British Airways) geinstalleerd (ff gekeken in FS2004 en ja, dat ziet er heel mooi en stukken gedetailleerder uit!!!!!!!!!!!!!!) en vervolgens alles veranderd op de ingewikkelde manier.evolg was dat ik die iFDG dus helemaal niet meer zag in FS2004... Ik zal het dus eens proberen met die simpele aliassen, want het lijkt me zeer de moeite waard! De vleugels alleen al, de details van alles wat er aan hangt... :)

Maar eh... met die simpele alias-methode, verandert er dan niet van alles en nog wat in verhouding met de gewone PSS Airbus...? Gewicht en zo...? Moet ik andere waardes invoeren in de FCU of kan ik verder gewoon doen alsof ik in de PSS vlieg en ziet 'ie er alleen mooier uit van buiten...? (Ja, ik weet het: ik kan het gewoon proberen en dan zie ik het wel, maar ik weet het graag van tevoren, vooral omdat ik pas morgen weer kan vliegen en dan zit ik zo lang in onzekerheid.. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 18:50:
Jeehaa, heb jij soms nieuwe effecten erin gezet?
Op Avsim zag ik niet zo lang geleden van die effecten die Dawn/Dusk "verbeterden", en het is natuurlijk zo dat het daardoor kan komen....
Zo had ik zelf eens problemen met Railroad textures, die veeeeeel frameratevriendelijker waren...alleen liep FS er wel op in elkaar...
nop is bij mij uit de standaard installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:09:
Maar eh... met die simpele alias-methode, verandert er dan niet van alles en nog wat in verhouding met de gewone PSS Airbus...? Gewicht en zo...? Moet ik andere waardes invoeren in de FCU of kan ik verder gewoon doen alsof ik in de PSS vlieg en ziet 'ie er alleen mooier uit van buiten...? (Ja, ik weet het: ik kan het gewoon proberen en dan zie ik het wel, maar ik weet het graag van tevoren, vooral omdat ik pas morgen weer kan vliegen en dan zit ik zo lang in onzekerheid.. ;))
Ik heb geen problemen ondervonden met het gebruik van een alias. Gewichten e.d. moeten ongeveer overeenkomen tussen beide modellen. Doe inderdaad maar net of je de PSS kist vliegt, let alleen wel even op je ZFW. Het kan natuurlijk zijn dat de iFDG wat lichter of zwaarder beladen is dan de PSS.

De die-hard zal ongetwijfeld wel wat puntjes kunnen vinden waardoor volgens hem de alias niet goed zou zijn, maar voor een 'normale' gebruiker (zoals ik :)) is het een perfecte combo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
achappey schreef op 29 juni 2004 @ 17:45:
[...]

Ja klopt, maar ik ben zelf zo iemand die ook steeds te lui is om te klikken. Maar het is wel ok zo, tgaat toch om de impression, zolang het er in game maar ok uit ziet :)
...of je resized met Photoshop dan gaat de kwaliteit niet naar beneden.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
10 plaatjes per post was het toch?

Hier mijn vlucht naar MI21 naar IMKG.. Zeg maar 2 kleine veldjes ten westen van Chicago.. Toen ik op IMKG aankwam bedacht ik me dat ik best wel dicht bij het oude Meigs O+ in de buurt was.. Dus daar vlieg ik op dit moment nog even heen vanaf IMKG.. Daarvan volgen later nog plaatjes..

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr244.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr246.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr247.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr250.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr251.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr253.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr255.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr257.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr258.jpg

Het vertrek naar Good 'Ol Meigs..
Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr259.jpg

Plaatjes zijn van magere kwaliteit, zal de volgende keer is kijken of die wat hoger kan met Irfanview.. Originele screenshots zijn verkrijgbaar natuurlijk. Houdt u daarmee rekening met 2,5 MB downloadplezier per stuk.

Ik vlieg nú pas met Anti Aliasing op 8X.. Maar 8 keer vind ik een beetje overkill. Het vliegtuigmodel gaat er erg mooi van uit zien, maar de letters worden wel minder. Nog even mee experimenteren dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Deltaserv.nl, m'n server lijkt momenteel op z'n gat te zijn.. De rest van de screenshots post ik later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
jeehaa schreef op 07 juli 2004 @ 18:41:
[...]

kan je een screenie maken van de foutmelding (voor het verzenden van het rapport) ff hierneerzetten. ik heb een soort gelijk probleem, maar dan alleen als het dawn of dusk wordt
Het is niet echt een foutmelding, het beeld wordt zwart, waarna ik een melding krijg te zien dat FS9 een fout heeft veroorzaarkt en opnieuw moet worden opgestart.

Dit is de foutmelding uit het logboek toepassingen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1000) in bron (Microsoft Flight 
simulator 9.0) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de 
benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een 
externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie 
/AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en 
ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: 
fs9.exe; 9.0.0.30612; facilities.dll; 9.0.0.30612; 0000f558.

Maar wat het betekent |:(

edit:

Weer vast gelopen:

http://members.chello.nl/d.koehoorn/error1.jpg
http://members.chello.nl/d.koehoorn/error2.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Dennis_k op 08-07-2004 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Vertrek vanochtend vanaf schiphol naar IJsland.
Helaas liep de hele meuk weer vast.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.koehoorn/MD11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
En de laatste shots! Toen vanacht DeltaServ weer deed (hij was verplaatst in een ander serverrack las ik later.. toen lag GoT op z'n gat! 8)7

Dus alsnog bij deze, IMKG - KCGX (Meigs) . Meigs is al een tijd gebarriceerd zoals bekend, dus in het echt zal je niet moeten proberen om je vliegtuig daar nog op te landen. Echter, dit was een 'good-old-memories' geval, ik was er zo dicht in de buurt dat ik het niet kon laten.

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr260.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr261.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr262.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vlucht/fsscr263.jpg

De grote BMP's zijn ook nog te verkrijgen.

Ik denk dat dit overigens de laatste versie van Flight Simulator is, waarbij Meigs er nog in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
jeehaa schreef op 07 juli 2004 @ 18:41:
[...]

Ik heb vanochtend gemerkt dat het alleen rondom Nederland het probleem zich voordoet. Heb een vlucht van Seattle naar La gemaakt en nergens last van gehad.

Heb steeds meer vermoeden dat het aan de NL2000 installatie ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
flikker die eens weg dan en probeer opnieuw. anders ff mailen met nl2000-crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Ik zal eerst eens met de instellingen van NL2000 spelen en dan mailen / op het forum posten. Eventuele oplossing op het probleem zal ik wel hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_FrankO schreef op 04 juli 2004 @ 22:40:
PAI heeft een eigen EULA en daardoor is het niet toegestaan om de modellen van pai op een andere site dan hun eigen te hosten. Ik heb daarom de files offline moeten halen. Ze hebben daar volledig recht om ik vond alleen de manier waarom een beetje overdreven. :)

iig ik heb even die rar online voor je gezet aub niet aan andere mensen gaan geven en what so ever :) http://aitp.simdeparture.nl/Files/Afcads-FS2004.rar gehost door de vrienden van simdeparture natuurlijk :)

AITP is zeker weten niet dood v4.0 was al een lange tijd in ontwikkeling en het ziet er naar uit om een mooie release te worden. idd er komt een release alleen niet zoals nu met een website maar daarover later meer. Immers staat in de EULA dat het niet op een andere site mag gehost worden maar er zijn genoeg andere mogelijkheden om bestanden met elkaar te delen >:)
Ik heb nog 2 vraagjes over je pakket.
Die AFCAD staat erop en werkt bijna helemaal goed, ik kan alleen wanneer bijv. RWY 36C in gebruik is niet aangeven dat ik wil opstijgen van 36L (polderbaan) ook, doet de ATC geen loadbalancing tussen 36C en 36L zodat er binnen no time een enorme rij voor 36C staat. Landen gaat wel netjes dan op 36R.
Is dit omdat 36L nooit origineel in FS2004 heeft gezeten of komt het door iets anders?

En welke file moest je ook alweer wegsmijten om van de default vliegtuigen af te zijn. Nu staat er soms een cessna te wachten om op te stijgen van een baan waardoor alles nog meer word opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
om van het default traffic af te zijn moet je Traffic030528.bgl van naam veranderen (e.g. Traffic030528.lgb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Dat was em. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje gekke vraag misschien, maar ik ben bezig met het perfectioneren van m'n PSS Airbus checklist en ik vroeg me eigenlijk af wanneer ik nou het Niet Roken sign moet aanzetten... (bij vertrek en bij aankomst). Ik kan het nergens vinden. Ik dacht eerst tegelijk met de Seat Belts (die schijnt aan te moeten voor de Push back en weer uit op FL180 om vervolgens op FL180 weer aan te gaan totdat iedereen het vliegtuig uit mag), maar ik las ergens dat ze het None smoing ding pas aanzetten (op de terugweg) als ze iets van 6000 feet laag waren... Ergens vlak voordat je de LOC en zo intercept.

Weet iemand dit...? Of zijn er geen strakke regels voor...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 17:50

Kolky

subtitle not available

Fasten seatbelts gaat toch uit op FL100? En volgens mij zijn de no-smoking signs voor het moment van boarden van passagiers al aan en gaan ze pas uit op het moment van uitschakelen van de battery.

[ Voor 4% gewijzigd door Kolky op 09-07-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No smoking staat toch altijd aan?
Alle vluchten zijn toch tegenwoordig non smoking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
ja bij volgens mij alle vluchten is het non-smoking dit volgens mij i.v.m de beveiliging en de angst op brandgevaar tijdens de vlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

ik heb de afgelopen week met Air berlin gevlogen, en daar mocht op de laatste paar rijen wel gerookt worden. Niet Roken stond aan tijdens t/o en landing, maar ging eerder uit, en later aan tijdens de vlucht dan de fasten seatbelts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met betrekking tot de "No-smoking signs":

* Staan normaal gesproken AAN (behalve tijdens het fuelen)
* Tegenwoordig worden ze "gecycled" (UIT/AAN) op het moment dat ze vroeger uitgingen om aan te geven dat de cabin crew mag opstaan en bij de landing id.

Dat cyclen verschilt per maatschappij en type toestel, zo wordt bijv. op de airbus de "exit-sign" gecycled.

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
CreativeMind schreef op 09 juli 2004 @ 20:48:
ja bij volgens mij alle vluchten is het non-smoking dit volgens mij i.v.m de beveiliging en de angst op brandgevaar tijdens de vlucht.
sure en daarom mocht je vroeger roken in een vliegtuig.

No smoking vluchten zijn er gewoon primair omdat men geen rokers meer in de cabine wilt hebben omdat het stinkt en anderen (niet rokers) ermee lastig worden gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ariane Studios heeft weer een nieuw speeltje uit. Zie ook http://www.arianedesign.com/news/news.asp

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, maar ff wat reviews afwachten voordat we daar 50 pond tegenaan gooien :X

Misschien leuk om te melden, voor de V Bird liefhebbers heb ik twee repaints geupload naar Avsim (niet V Bird liefhebbers mogen ze ook downloaden trouwens :Y)). Het gaat om de PH-BMC die geleased was van Dutchbird (eind vorig jaar tot eind mei dit jaar) en de EI-DBE die V Bird op dit moment wet leased van EUjet.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/hybrids/0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/hybrids/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/hybrids/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/hybrids/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/hybrids/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/hybrids/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/hybrids/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/hybrids/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/hybrids/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mjagersma/pics/hybrids/9.jpg

:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 16:19
Beeldverslag van mijn VATSIM long-haul vlucht VHHH (Hong Kong Intl.) - EHAM (Schiphol)

(FPL-CPA271-IS
-A343/H-SHIJRWXYZ/S
-VHHH1605
-N0480F340 BEKOL A461 SHL W22 YIN G586 QP B330 UNWW B927 KD B200 ZJ R22
KTL DCT SU DCT KR DCT KOLPI R30 SPB B141 RANVA UP863 ODRUT UM608 SORLA UM611 ALS UN872 EEL
-EHAM1214 EBBR
ORGN/VHHHFPLM REG/BHXL SEL/GJCK DOF/040401)

Lined up runway 25L
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~sleepie/FS2004/vhhheham/vhhh-eham00.jpg

Just after take-off
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~sleepie/FS2004/vhhheham/vhhh-eham01.jpg

Positive rate, gear up
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~sleepie/FS2004/vhhheham/vhhh-eham02.jpg

Climbing out
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~sleepie/FS2004/vhhheham/vhhh-eham04.jpg

Inbound BEKOL intersection, passing the airport again
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~sleepie/FS2004/vhhheham/vhhh-eham05.jpg

Over Hong Kong, you see the old Kai Tak airport.
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~sleepie/FS2004/vhhheham/vhhh-eham06.jpg

More than twelve hours later, CPA271 is establised runway 27.
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~sleepie/FS2004/vhhheham/vhhh-eham09.jpg

Turning onto the Bravo Taxiway.
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~sleepie/FS2004/vhhheham/vhhh-eham10.jpg

Shutting down at Gate G8.
Afbeeldingslocatie: http://home.concepts.nl/~sleepie/FS2004/vhhheham/vhhh-eham11.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Sleepie op 11-07-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
hee was dit online? want ik zie zo'n lelijk CSL ding in de gate staan op schiphol :) vlieg je op Vatsim of IVAO?

edit:

lomp duh want sbhost staat linksonderin. maar waar vlieg je op?

[ Voor 28% gewijzigd door jeehaa op 11-07-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
jeehaa schreef op 11 juli 2004 @ 23:07:
hee was dit online? want ik zie zo'n lelijk CSL ding in de gate staan op schiphol :) vlieg je op Vatsim of IVAO?

edit:

lomp duh want sbhost staat linksonderin. maar waar vlieg je op?
Dit was inderdaad online op VATSIM, dat staat gewoon in de eerste regel van mijn post hoor :) Ik heb alweer een tijd lang niet gepost hier en dacht, laat ik weer eens wat piccies uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Hoe krijg je eigenlijk van die mooie wingviews met bepaalde toestellen?
Ik heb nu een PPS A340, maar kan niet echt vinden hoe je zo'n mooie view krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
dat zal active camera zijn. dat heb ik nu ook maar ik snap er geen snars van. ik heb alleen de views die je normaal ook hebt (s) voor de rest werkt het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
jeehaa schreef op 12 juli 2004 @ 11:50:
dat zal active camera zijn. dat heb ik nu ook maar ik snap er geen snars van. ik heb alleen de views die je normaal ook hebt (s) voor de rest werkt het niet :?
Probeer eens in 3d cockpit view tegaan staan , en dan met je CTRL en SHFT toeten in comby ENTER en BCKSPC wat te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met McFlipp naar Kuala Lumpur:

http://members1.chello.nl/~l.brouwer3/fs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Nog een vraag:
Hoe krijg ik de Garmin GPS in een PGDM panel / toestel te zien?
Ik volg nu de richtingen die me aangegeven wordt door de ATC, maar heb het idee dat ik wat heen en weer zwabber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Dennis_k schreef op 14 juli 2004 @ 15:57:
Nog een vraag:
Hoe krijg ik de Garmin GPS in een PGDM panel / toestel te zien?
Ik volg nu de richtingen die me aangegeven wordt door de ATC, maar heb het idee dat ik wat heen en weer zwabber.
Waarom zou je dat willen, je hebt immers een uitgebreide FMC aan boord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Maar die snap ik niet echt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Dennis_k schreef op 14 juli 2004 @ 16:18:
Maar die snap ik niet echt :/
Zoek eens op avsim.com naar de Tutorial van Timothy Metzinger.
Daarin staat heel goed omschreven hoe alles werkt.
Het kost je even tijd om het door te nemen, maar dan heb je wel een goed inzicht in de werking van de Boeing 737NG systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik zoek nog steeds naar die runway textures die hier eens hebben gestaan. ik kan het niet vinden in de oude topics :( iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga volgende week heen en weer naar Parijs.
Waarschijnlijk vlieg ik met KLM.
Hoe groot is de kans dat de "Wat voor departure vliegen we vandaag?" vraag werkt om in de cockpit te mogen? Als ik em uberhaupt mag stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
nou bij mij werkte die dus :) dat was bij transavia. wat je iig moet voorkomen is dat je een stroom mensen ophoud... zorg dat je of echt als eerste bent en niemand achter je, en anders als laatste naar binnen, iedereen voorlaten. even lachen naar de stewardess :) en dan vragen of je iets aan de vliegers mag vragen ofzo :) probeer je zenuwen de baas te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
jeehaa schreef op 14 juli 2004 @ 18:06:
ik zoek nog steeds naar die runway textures die hier eens hebben gestaan. ik kan het niet vinden in de oude topics :( iemand?
In de openingspost staat nog steeds een link naar de resized runway textures hoor :?
Of bedoel je weer andere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 18:23:
Ik ga volgende week heen en weer naar Parijs.
Waarschijnlijk vlieg ik met KLM.
Hoe groot is de kans dat de "Wat voor departure vliegen we vandaag?" vraag werkt om in de cockpit te mogen? Als ik em uberhaupt mag stellen...
Ik hoop voor je dat het lukt.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de PIC antwoord : "Winds are 230 at 13 knots, dan weet jij genoeg toch ?" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op 14 juli 2004 @ 18:46:
[...]

Ik hoop voor je dat het lukt.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat de PIC antwoord : "Winds are 230 at 13 knots, dan weet jij genoeg toch ?" :+
ff denken.... van de Kaagbaan af. ;)
En dan verder naar 't zuiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Sleepie schreef op 14 juli 2004 @ 18:44:
[...]

In de openingspost staat nog steeds een link naar de resized runway textures hoor :?
Of bedoel je weer andere ?
nee is weer andere, niet resizes maar nieuwe, veel mooiere, met soort breuklijnen in het beton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
jeehaa schreef op 14 juli 2004 @ 20:11:
nee is weer andere, niet resizes maar nieuwe, veel mooiere, met soort breuklijnen in het beton.
Die heb ik gemist dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op 14 juli 2004 @ 20:11:
[...]nee is weer andere, niet resizes maar nieuwe, veel mooiere, met soort breuklijnen in het beton.
Bedoel je deze misschien?

Airport Environment Upgrade v6.0 by Chris Arrington

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreet dat niet enorm veel van je FPS af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Ik heb mijn HD wat ogperuimd en kwam nog de volgende screenshots tegen.

PMDG 737 landing

Afbeeldingslocatie: http://www.kleintje.demon.nl/f/b-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kleintje.demon.nl/f/b-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kleintje.demon.nl/f/b-3.jpg

Onder het motto 'need for speed' boven gelderland ergens met deze F16 >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.kleintje.demon.nl/f/f16-1.jpg

Als laatste:

Afbeeldingslocatie: http://www.kleintje.demon.nl/f/a-1.jpg

Alcatraz, voor de mensen die The Rock hebben gezien; iemand tips waar je een leuke freeware F18A kan vinden, om een leuke flyby te doen? ;)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
NIEUWS FLITS

Turbine van Boeing vermorzelt man

Een 26-jarige onderhoudstechnicus van de luchthaven van Moskou-Cheremetievo is gisteren om het leven gekomen toen hij werd opgezogen door een turbine van een Boeing-737. Het lichaam van Iogor Elfimov werd door de turbine compleet vermorzeld. De man was te dicht langs de turbine heengelopen.

De piloot van het vliegtuig was op dat moment zijn motoren aan het testen. ''Op het moment van het ongeval regende het zeer hard. De man droeg een pak met een kap. Mogelijk werd zijn zicht daardoor belemmerd", aldus de woordvoerder van de luchthaven. Er is een onderzoek ingesteld.

BROND: http://www.hln.be/hln/cch/det/art_16368.html

..................................................................................................

Auw dat is niet echt een lekkere dood denk ik :(

RIP en sterkte voor de na bestaande

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 14-07-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
finally!!!!! you king!!! ik heb m weer :D en nu opslaan :D

edit: en is dit dat ook dat je van die mooie approach lampjes ziet of is dat weer wat anders. ik kan me iets herinneren daarvan

[ Voor 18% gewijzigd door jeehaa op 14-07-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Blackhole schreef op 14 juli 2004 @ 22:38:
NIEUWS FLITS

Turbine van Boeing vermorzelt man

Een 26-jarige onderhoudstechnicus van de luchthaven van Moskou-Cheremetievo is gisteren om het leven gekomen toen hij werd opgezogen door een turbine van een Boeing-737. Het lichaam van Iogor Elfimov werd door de turbine compleet vermorzeld. De man was te dicht langs de turbine heengelopen.

De piloot van het vliegtuig was op dat moment zijn motoren aan het testen. ''Op het moment van het ongeval regende het zeer hard. De man droeg een pak met een kap. Mogelijk werd zijn zicht daardoor belemmerd", aldus de woordvoerder van de luchthaven. Er is een onderzoek ingesteld.

BROND: http://www.hln.be/hln/cch/det/art_16368.html

..................................................................................................

Auw dat is niet echt een lekkere dood denk ik :(

RIP en sterkte voor de na bestaande
Ik denk dat bij dat soort ongevallen het snel gebeurd is. Oftewel, je merkt er vrij weinig van. Je hebt niet echt veel tijd om te denken, tegen de kracht van zo'n engine ben je niet echt opgewassen lijkt me.

Overigens zijn dit soort berichten misschien beter af in: Het Luchtvaart Topic/

[ Voor 6% gewijzigd door Bolk op 14-07-2004 22:56 ]

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:19
Sleepie schreef op 11 juli 2004 @ 20:32:
Beeldverslag van mijn VATSIM long-haul vlucht VHHH (Hong Kong Intl.) - EHAM (Schiphol)
Jij dacht, DC is op vakantie nu kan ik zonder dat hij het ziet longhaul vliegen :D. Awel, hier zit ik dan in Florence. Leuk verhaaltje, waar komen die paar scenery items @ EHAM vandaan? (Ik lees het wel over 1,5 week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

@ Kleintje81

Mierneukmodus on:

Goh, een Israëlische F16 boven Gelderland? Zouden ze dat zo snel goed vinden? :D

modus off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
jeehaa schreef op 12 juli 2004 @ 11:50:
Je gaat in de 3d cockpit staan, druk je middelste muisknop / wiel in.
Terwijl je deze ingedrukt houdt kun je met je numerieke pad bewegen en draaien.
I.p.v. de 3d cockpit krijg je dus telkens je active camera op de plaats waar je deze "achter liet":)

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis_k op 15-07-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
DutchCommando schreef op 15 juli 2004 @ 14:25:
[...]

Jij dacht, DC is op vakantie nu kan ik zonder dat hij het ziet longhaul vliegen :D. Awel, hier zit ik dan in Florence. Leuk verhaaltje, waar komen die paar scenery items @ EHAM vandaan? (Ik lees het wel over 1,5 week).
Yo DC-dude :)
Jaaaaa ... nu had ik eindelijk eens tijd joh, werd ik tenminste niet heel de avond lastig gevallen op MSN :+
Grootste deel van de vlucht heeft zich 's nachts afgespeeld hoor, terwijl ik lekker lag te slapen.
En die scenery items komen gewoon uit FS9 )met een gefikste Victor Nauta afcad). Ik heb (voor zover ik me kan herinneren iig) niks bijzonders geinstalleerd. Kan goed zijn dat autogen bij mij aanstaat en deze dingetjes op mn scherm tovert ... we'll find out !
Have fun in Firenze en omgeving !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Kleintje81 schreef op 14 juli 2004 @ 22:20:

Alcatraz, voor de mensen die The Rock hebben gezien; iemand tips waar je een leuke freeware F18A kan vinden, om een leuke flyby te doen? ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/f180.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/f183.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/f185.jpg

op AVSIM te vinden natuurlijk, zoek ff op Team FS KBT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Ik heb een vraag m.b.t dat vliegdekschip. Zit er een katapult op anders lijkt het me moeilijk opstijgen en zoja hoe werkt ie? En waar is dat schip te vinden of wat is de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
CreativeMind schreef op 15 juli 2004 @ 20:38:
Ik heb een vraag m.b.t dat vliegdekschip. Zit er een katapult op anders lijkt het me moeilijk opstijgen en zoja hoe werkt ie? En waar is dat schip te vinden of wat is de code.
Er is wel wat geknutsel voor nodig maar werkt dan wel prima.

rcbco-11.zip van Rob Barendregt and Doug Dawson:
(1): A catapult gauge, enabling a catapult-launch takeoff.
(2): An arrester gauge, enabling a cable trap landing.
(3): A "meatball" HUD gauge, enabling accurate ILS approaches.
(4): A SonicBoom effect and controller gauge.
All gauges/effects with appropriate sounds.

Nimitz Class Aircraft Carrier door Javier Fernández: fsdscvn.zip

Beiden op AVSIM te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh0m
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-04 19:27
uhm... hoe moet je die aircraft carrier precies installeren... ksnap er niet zoveel van :o

en bij die gauges moet je het panel.cfg veranderen, maar er staat niets in mijn panel.cfg behalve:
[fltsim]
alias=FA-18E_SuperHornet\panel

alvast bedankt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Dennis_k schreef op 15 juli 2004 @ 16:39:
[...]

Je gaat in de 3d cockpit staan, druk je middelste muisknop / wiel in.
Terwijl je deze ingedrukt houdt kun je met je numerieke pad bewegen en draaien.
I.p.v. de 3d cockpit krijg je dus telkens je active camera op de plaats waar je deze "achter liet":)
die middelsteknop/scrol wiel werkt niet. als ik m indruk en met numeriek pad rond kijk is dat gewoon t zelfde als zonder die middelste knop. ik kan nu wel in de VC met ctrl shift - enter backspace de camera heen en weer bewegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
sh0m schreef op 15 juli 2004 @ 22:14:
uhm... hoe moet je die aircraft carrier precies installeren... ksnap er niet zoveel van :o

en bij die gauges moet je het panel.cfg veranderen, maar er staat niets in mijn panel.cfg behalve:
[fltsim]
alias=FA-18E_SuperHornet\panel

alvast bedankt 8)7
Die F18 gebruikt via een alias het panel van de FA-18E_SuperHornet, die kan je ook ff installen:
fa18esh3_138105.zip

Daarna kan je de panel.cfg van de FA-18E_SuperHornet aanpassen.

Die aircraft carrier is gewoon een scenery die je in FS2004 moet activeren. Ik heb alleen de verkeerde genoemd. Sorry about that :)
Je moet cvn_7275.zip Thailand Aircraft Carriers van Martin Strong hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RDLUCA terug op GoT?? :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
jeehaa schreef op 15 juli 2004 @ 22:21:
[...]

die middelsteknop/scrol wiel werkt niet. als ik m indruk en met numeriek pad rond kijk is dat gewoon t zelfde als zonder die middelste knop. ik kan nu wel in de VC met ctrl shift - enter backspace de camera heen en weer bewegen
Er zit gewoon een handleiding bij Active Camera hoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ja idd!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 12:38

noltha

Hantam!

Hey mensen,

Ik gster ff vliegen vanaf bordeaux naar EHAM.
Vlakbij rotterdam naar 2000 ft gedaald. (via atc fs2004)

Probleem:
ik stel de heading van 1L in (005)
Verder laat ik de approach zijn werk doen maar komt mijn omdg737 altijd naast de baan terecht en nooit netjes erop? ? ?

Hebben jullie enig idee, Moet ik verder nog iets instellen ofzo ?

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Even een vraagje, die ongetwijfeld al eens is gesteld in 1 van de 69 topic.

Mijn Oom is gek van FS. Hij heeft alle versies, en ik heb van de week FS 2004 aan hem gegeven. Het ziet er gewoon niet mooi uit op zijn PC

AMD 2400+
512Mb
Geforce MX440

Nou gok ik zo dat de Geforce hier de boosdoener is. Klopt het dat deze kaart gewoon niet de mooi dingen kan laten zien, of moet ik ergens anders kijken?

Vraag 2, zoja, welke kaart voor onder de €150,- geeft dan het beste resultaat?

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 16-07-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 07-08 22:36
Klopt. Ik heb zelf Geforce 2 Ti 64MB. Heb hetzelfde effect. Het probleem is is dat er geen ondersteuning is voor Pixel Shader en dat maakt het minder mooi :(

Ik heb ergens een Ati Radeon 9600XT gezien voor 152 euro, ik weet niet of dat kan. Een Ati Radeon 9600pro of Geforce FX5700 kan ook goed zijn

[ Voor 32% gewijzigd door masser120 op 16-07-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Op mijn FX 5700 Le VTD 256 draaid het pefect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
noltha schreef op 16 juli 2004 @ 13:10:
Hey mensen,

Ik gster ff vliegen vanaf bordeaux naar EHAM.
Vlakbij rotterdam naar 2000 ft gedaald. (via atc fs2004)

Probleem:
ik stel de heading van 1L in (005)
Verder laat ik de approach zijn werk doen maar komt mijn omdg737 altijd naast de baan terecht en nooit netjes erop? ? ?

Hebben jullie enig idee, Moet ik verder nog iets instellen ofzo ?
1L bestaat al een jaar of wat niet meer natuurlijk, maar goed.
Klinkt me als een AFCAD probleempje.
Heb je NL2000 of andere scenery geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 12:38

noltha

Hantam!

Even een vraagje, die ongetwijfeld al eens is gesteld in 1 van de 69 topic.

Mijn Oom is gek van FS. Hij heeft alle versies, en ik heb van de week FS 2004 aan hem gegeven. Het ziet er gewoon niet mooi uit op zijn PC

AMD 2400+
512Mb
Geforce MX440

Nou gok ik zo dat de Geforce hier de boosdoener is. Klopt het dat deze kaart gewoon niet de mooi dingen kan laten zien, of moet ik ergens anders kijken?

Vraag 2, zoja, welke kaart voor onder de €150,- geeft dan het beste resultaat?
Tja ik heb op het moment ook nog een geforce 2 mx440
en inderdaad het ziet er niet zo mooi uit omdat de geforce 2 mx het gewoon niet aan kan.

Tja voor 150 euro zou ik eens gaan kijken voor een geforce fx5900XT
check de pricewatch maar ff ik geloof dat die van club3d erg goedkoop is.

Ikzelf wacht op de "gewone"geforce 6800.

Verder hebben jou oom en ik een vergelijkbaar systeem waar fs2004 gewoon met bijna hoogste details goed zou moeten werken.

[ Voor 38% gewijzigd door noltha op 16-07-2004 14:01 ]

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.