[FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 69 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.504 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-05 16:04
deep link naar alle UK charts (van de UK AIP)

http://www.ais.org.uk/aes/pubs/aip/html/aipad2.htm

wel natuurlijk jezelf registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121157

Hoi, net mijn eerste vlucht gedaan en ging best goed in de 737. Kwam alleen met 280 knopen aanvliegen op Brussel.

Iemand nog tips over hoe je aan moet vliegen? Ik zit nu te spelen met ILS ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90313

Anoniem: 121157 schreef op 17 augustus 2004 @ 01:10:
Hoi, net mijn eerste vlucht gedaan en ging best goed in de 737. Kwam alleen met 280 knopen aanvliegen op Brussel.

Iemand nog tips over hoe je aan moet vliegen? Ik zit nu te spelen met ILS ofzoiets.
280 Knopen is wel erg hard, wat eerder afremmen maakt het landen ook al een stuk makkelijker :) ILS geeft je een localizer en een g/s waarlangs je mooi naar beneden kan dalen. Als je dat goed kom je exact goed op de baan terecht. Oefening baard kunst, er is hierover al veel te vinden zo her en der. In de startpost staat een tutorial en ook een search op google levert heel wat bruikbare resultaten op.

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 90313 op 17-08-2004 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121200

Anoniem: 121157 schreef op 17 augustus 2004 @ 01:10:

Hoi Bekol ook ik ben nieuw met FS. Knap dat jouw eerste vlucht gelijk gelukt is ik snap er niks van. Hoe kan ik nou ergens heenvliegen. Moet je dan in atlas ofzo kijken en dan gokken welke kant dat is. En hoe weet je op welke baan je moet vertrekken. Ik zag dat sommige vliegvelden meerdere banen hebben waarom is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121157

Nou......knap, knap.....nee hoor.

Ik gokte maar dat ik naar het zuiden ging en vloog via de Nederlandse kust en gokte op het juiste moment om linksaf te slaan en kwam toevallig Brussel tegen (volgens mij hoor :/ )
Maar ik heb veel gelezen vandaag, er is ontzettend VEEL te vinden hoor op het net.
Je hoort in het echt dus via bepaalde wegen te vliegen ofzoiets. Ik zeg maar wat hoor.

Veel succes, tis niet zo moeilijk denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Anoniem: 121157 schreef op 17 augustus 2004 @ 01:44:
Nou......knap, knap.....nee hoor.

Ik gokte maar dat ik naar het zuiden ging en vloog via de Nederlandse kust en gokte op het juiste moment om linksaf te slaan en kwam toevallig Brussel tegen (volgens mij hoor :/ )
Maar ik heb veel gelezen vandaag, er is ontzettend VEEL te vinden hoor op het net.
Je hoort in het echt dus via bepaalde wegen te vliegen ofzoiets. Ik zeg maar wat hoor.

Ik zou zeggen probeer eens de lessons die bij FS zitten, die leggen je precies uit wat ILS is enzo, maar in de startpost staan ook wel wat leuke links :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 21:46
Megamind schreef op 17 augustus 2004 @ 06:55:
[...]

Ik zou zeggen probeer eens de lessons die bij FS zitten, die leggen je precies uit wat ILS is enzo, maar in de startpost staan ook wel wat leuke links :)
Ja, er stond een hele goeie ILS guide tussen. (was die van Mcflip?) Maar net als de meeste links in de startpost is deze ook dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:12
Anoniem: 121157 schreef op 17 augustus 2004 @ 01:44:
Het is ook niet moeilijk maar het is denk ik gewoon makkelijker als je de basisfuncties van fs een beetje kent, hoe manouvreer je in de lucht en op de grond, effecten van snelheid, hoogte, hoe navigeer je. Waar zit de map? Waar haal ik de ICAO code van een vliegveld, hoe praat je met ATC, etc.etc.. Het is allemaal niet zo moeilijk en een paar lessen die bij fs zitten helpen je snel op weg, sneller dan ik kan. Je kan veel leren in een avondje en zoals ik al eerder zei, dat kan ook in een Cessna, ik denk zelfs makkelijker.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 21:53

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste