maar goed, heeft iemand al een oplossing voor bovenstaande vraagje?Verwijderd schreef op 05 juni 2004 @ 19:36:
Ik heb nog een technisch vraagje trouwens.......
op dit plaatje http://www.radox.nl/casemod/DCP01616.JPG zie je dat ik 2 ventilatoren bovenop elkaar heb gezet...
gezamenlijk halen ze nu 8800 met fuzzylogic 4(rpm geloof ik) of kan dat niet?
(er staat namelijk niet bij wat het is alleen FAN 8800 (gemiddeld)
kan iemand mij vertellen of dit technisch verantwoord is? of dat straks de boel in de fik vliegt omdat de fan de snelheid technisch helemaal niet aan kan en daardoor te warm wordt ofzo...
iig heb ik nu een regelbare gekocht: deze http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=43664
Geweldige site trouwens echt een aanrader voor tweakers: http://www.perfectsystems.nl
Verwijderd
nope, dat is het dus NIET...Tentacle1 schreef op 06 juni 2004 @ 18:23:
[...]
Wat denk je van de 1e de beste bouwmarkt/tuinzaak/bloemenshop
Zo te zien is het gewoon een dus plastic bloemenpotje.
waar je het wel kunt halen is: http://www.inkoopactie.net/ia/vspfqg0x/1
Hier op GoT lopen de topic's tot 1000 normaalVerwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 19:16:
jongens tijd om een nieuw topic te openen de 500ste post....
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
[afbeelding]Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 12:22:
[...]
Het raam rubber is eigenlijk gaan raamrubber snap je het nog![]()
Het is een telefoonsnoer gewoon een kabel, wanneer je dat gaat opensnijden met een mesje is dat hardstikke lelijk, ik heb dus een voor een de kleine snoertjes eruit getrokken, daardoor ontstaat er een superscherpe snee en perfect recht. Verder zijn die snoeren hardstikke lang en gewoon op iedere maat te verkrijgen
[...]
Het is geen aldi pc maar het heeft wel de zelfde kast, Het is een appie hein pckijk als ik shop moet het wel kwaliteit hebben he....
Kijk ik werk zelf in een electronica shop en met mijn personeelskoring kan ik gewoon niet voor de zelfde prijsleveren als die supermarkten ook niet als ik zelf ga samenstellen... heel simpel licht gewoon aan de inkoop.....
spec's:
amd 64 3000+
msi k8t neo mobo
VIA chipset
160 seagate barracuda
atiradeon 9800 pro @ xt speeds
pioneer 8x +/- brander
gewoon een vet systeempje voor een nog leukere prijs....
hier een pic van dat gat.... ook met rubber maar dat zie je bijna niet door de zwarte cooler... p.s. ik heb nu een zalman cooler op mijn proc zitten.. mooi maar ik wil graag eentje met ledjes erin.. weet iemand een merk met dezelfde prestaties en geluidsniveau en met ledjes.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
jah ik weet niet ik vind het wel lachu het is inderdaad cheap, maar ik ben dan ook maar een arme student, verder is het niet helemaal mijn eigen idee... ik heb al een keer in een topic dezelfde kast gezien als mij met ongeveer hetzelfde idee....
was meteen geinspiteerd een heb nog wat kleine aanpassingen gemaakt...
http://www.g-2.be/images/
Uhhm maybe vraagje.
Je bent een arme student. Maar waarom heb je dan wel een fucking dual tft opstelling, een (nieuw uitziende) laptop en nog een pc met tft?????????????? Dat vind ik niet arm hoor.
En de kast heeft gewoon het labeltje Medion. Dat van de aldi ook. Kortom zelfde fabriek zelfde spullen (je weet wat ik bedoel specs zijn wel anders natuurlijk)
Maarja dat terzijde. Die foto's van update op de link zien er wel heel gaaf uit. Zekers gaaf geworden.
[edit]sorry verkeerde quote, de vraag was dus wat kost een dremel.[/edit]Exigence schreef op 06 juni 2004 @ 13:42:
[...]
Ik meende dat de standaardset (zonder accesoires) zo rond de 50-70 euro kost. Maar dat is voor mij al weer een lange tijd geleden. Dus ik kan er wat naast zitten.
Ik kocht gister een dremelkloon, een ferm 130watt voor 12,95 bij kruidvat.
Ik had al een mannesman, maar voor dit geld kun je hem gewoon niet laten leggen.
[ Voor 12% gewijzigd door Mr.Nonflex op 06-06-2004 20:25 ]
What is impossibility but a challenge
Verwijderd
Mjah je snapt hem verkeerd nu issie arm
.
Nee ik snap niet wrom hij dat plaatje niet heeft gebruikt om hier te posten. Die ziet er echt nais uit man !
Nee ik snap niet wrom hij dat plaatje niet heeft gebruikt om hier te posten. Die ziet er echt nais uit man !
Gamma >>> Ferm (nep dremel) 17 euroDeorgere schreef op 06 juni 2004 @ 15:05:
[...]
Aha ja, dat is wel leuk voor een beginner als ikZal morgen eens langs de Kijkshop fietsen en een beetje infomeren. Je hebt er wel wat leuks mee gemaakt
de site (onder combitool) bovenste koffer
werkt perfect...
[ Voor 6% gewijzigd door original4u op 06-06-2004 20:35 ]
Ik heb de Wave Master case van Cooler Master. Alleen vond ik de intake nogal klein. Dus de gaten heb ik opgeboord van 4 naar 6.7 mm. Zie het resultaat:

PS: Gemaakt met Samsung E700....
Alle gaten waren zoals de gaten rond de ledjes.
Volgens de berekening is de oppervlakte nu 3515.1 mm2 i.p.v. 1382.3 mm2
Dat betekent dat er nu 6.4 x zoveel lucht naar binnen kan

PS: Gemaakt met Samsung E700....
Alle gaten waren zoals de gaten rond de ledjes.
Volgens de berekening is de oppervlakte nu 3515.1 mm2 i.p.v. 1382.3 mm2
Dat betekent dat er nu 6.4 x zoveel lucht naar binnen kan
Verwijderd
Misschien niet helemaal duidelijk.... Maar die kast en opstelling is van iemand anders.. Het zijn ook twee hele aparte computers.... Zoals ik zei ik ben hierdoor geinspireerd.... Juist omdat het zo goede mod is...Nebuch schreef op 06 juni 2004 @ 20:14:
[...]
[afbeelding]
Uhhm maybe vraagje.
Je bent een arme student. Maar waarom heb je dan wel een fucking dual tft opstelling, een (nieuw uitziende) laptop en nog een pc met tft?????????????? Dat vind ik niet arm hoor.
En de kast heeft gewoon het labeltje Medion. Dat van de aldi ook. Kortom zelfde fabriek zelfde spullen (je weet wat ik bedoel specs zijn wel anders natuurlijk)
Maarja dat terzijde. Die foto's van update op de link zien er wel heel gaaf uit. Zekers gaaf geworden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 09:00 ]
Verwijderd
nee dan snappen we het weer!Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 09:00:
[...]
Misschien niet helemaal duidelijk.... Maar die kast en opstelling is van iemand anders.. Het zijn ook twee hele aparte computers.... Zoals ik zei ik ben hierdoor geinspireerd.... Juist omdat het zo goede mod is...
maareuh vette inspiratiebron dat zekers, ik wil het in groen
Ik zal waarschijnlijk wel de 1001ste zijn die het vraagt: stel ik neem rode neon mesh. dan maakt het niet uit welke kleur neon ik er bovenhang? het zal gewoon rood oplichten?
)
edit: thx to brinkdinges voor de uitgang van reageert
(damn, ik blijf maar fouten tiepen, al die examenstress
Normaal reageert die mesh alleen met uv-licht, dus die paars-achtige ccfl's.-Austin Powers- schreef op 07 juni 2004 @ 22:07:
Ik zal waarschijnlijk wel de 1001ste zijn die het vraagt: stel ik neem rode neon mesh. dan maakt het niet uit welke kleur neon ik er bovenhang? het zal gewoon rood oplichten?
edit: thx to brinkdinges voor de uitgang van reageert
(damn, ik blijf maar fouten tiepen, al die examenstress

[ Voor 31% gewijzigd door MYST op 08-06-2004 12:36 ]
Je moet gaan zoeken naar UV-rode mesh. Dit licht alleen op bij UV licht. En dat is inderdaad van dat paars achtige licht.-Austin Powers- schreef op 07 juni 2004 @ 22:07:
Ik reageer, jij reageert, hij reageert, hij heeft gereageerd. De combinatie met de t dusMYST schreef op 07 juni 2004 @ 22:34:
[...]
Normaal reageer(d)(t) die mesh alleen met uv-licht, dus die paars-achtige ccfl's.
edit: niet zeker van eindletter bij reageer.., kies zelf maar
Casemod: Cubeleon
misschien totaal niet orgineel (meer), maar op het moment wel een verademing voor mij dan.
men neme een techniek knutselwerkje uit de brugklas, een draaiende pc en een regelbare fan en je hebt een geweldige tafelventilator
men neme een techniek knutselwerkje uit de brugklas, een draaiende pc en een regelbare fan en je hebt een geweldige tafelventilator

We've got that ring of confidence
Ik vat 'em, ik dacht dat als je er gewoon ccfletjes boven hing, dat het dan ook op zou lichten. maar dat is dus niet zobrinkdinges schreef op 08 juni 2004 @ 11:09:
[...]
Je moet gaan zoeken naar UV-rode mesh. Dit licht alleen op bij UV licht. En dat is inderdaad van dat paars achtige licht.
Verwijderd
Ik hou het liever bij m'n 20 cm doorsnee ventilator van de gammaYukkie schreef op 08 juni 2004 @ 16:17:
misschien totaal niet orgineel (meer), maar op het moment wel een verademing voor mij dan.
[afbeelding]

Ik had dat ding een paar jaar geleden al weggegooid
edit:
* Mister I bedenkt zich net dat hij nog een gewone ventilator heeft en gaat die maar eens zoeken
[ Voor 22% gewijzigd door Mister I op 08-06-2004 16:42 ]
Yup, ik heb hier een oude AT voeding staan met een paar 80mm casefans eraan voor me wat af te koelen met dit heet weer (moet voor m'n examens studerenYukkie schreef op 08 juni 2004 @ 16:17:
[afbeelding]
daar geef ik idd ook de voorkeur aan alleen heb geen tijd om zo'n apparaat te halen. en tis idd een usb oplader (erg handig op vakantieVerwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 16:32:
[...]
Ik hou het liever bij m'n 20 cm doorsnee ventilator van de gammamaareh is dat nou een USB batterijoplaadding dat ik zie?
![]()

Tja, wat wil je... ik heb tot twee jaar geleden die zelfde methode genoten
Zo, mijn eerste (tijdelijke) casemod. Vindt hem er wel strak uitzien. Is gemaakt van een klein vierkant coca-cola reclame bord
[ Voor 15% gewijzigd door chrisborst op 08-06-2004 22:00 . Reden: plaatje doet het weer ]
Je moet geen "-tekens gebruikenchrisborst schreef op 08 juni 2004 @ 20:28:
Zo, mijn eerste (tijdelijke) casemod. Vindt hem er wel strak uitzien. Is gemaakt van een klein vierkant coca-cola reclame bord
[afbeelding]
wat doe ik mis bij mijn plaatje??
code:
1
| [img] link van plaatje [/img] |
[ Voor 4% gewijzigd door Meneer aard op 08-06-2004 20:32 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
wel vet, ook lache om er een headsetje in te proppen. waar heb je die horn vandaan als ik vragen magBramm schreef op 08 juni 2004 @ 19:57:
klein modje van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar wat is het nou?
een oude telefoonhoorn met 2 ingebouwde speakertjes en een jackplug aan het einde
zoiets krijg je als je je verveeld...
leuk voor in de trein
i like
Dit wil ik ook! Hoe heb je het zijpaneel uitgezaagd? Ik heb ook zoown kast!
Heb je een mal gemaakt voor de kast of heb je ut gewoon uitgetekend! En welke dikte plexiglas heb je gebruikt?
Dank u
edit:
kijk niet naar de tijd waarop ik post, ik MOET mun case gewoon modden alsk dit zo zie. Ik was dus net wakker en ik d8 laat ik is ff kijken hoe ik dat aan ga pakken. Kom ik toevallig dit tegen.
kijk niet naar de tijd waarop ik post, ik MOET mun case gewoon modden alsk dit zo zie. Ik was dus net wakker en ik d8 laat ik is ff kijken hoe ik dat aan ga pakken. Kom ik toevallig dit tegen.
Kun je misschien nog meer foto's posten van het hele geheel?
En dan heb ik nog een vraag: Hoe kun je de koeler van de processor afhalen (de koeler op het plaatje met de trechter erop) Ik wil deze graag vervangen. Is het dann nog mogelijk om de trechter er weer op te monteren?
[ Voor 113% gewijzigd door JaMaaT op 09-06-2004 11:51 ]
Ik wil misschien ook zoiets gaan maken (maar dan zo'n slang van de achterkant van de kast naar de CPU). Scheelt zoiets veel in temperatuur?Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 12:22:
[...]
hier een pic van dat gat.... ook met rubber maar dat zie je bijna niet door de zwarte cooler... p.s. ik heb nu een zalman cooler op mijn proc zitten.. mooi maar ik wil graag eentje met ledjes erin.. weet iemand een merk met dezelfde prestaties en geluidsniveau en met ledjes.....
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Idd een zeer geinig idee. Is je linkerzeikant van je kast nu van karton? of heb je dat verstevigd. Lijkt me namelijk niet dat zon plaat van ijzer is ofzochrisborst schreef op 08 juni 2004 @ 20:28:
[afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 12:59 ]
Ik heb ook een bouwplaat van dit materiaal. Het is hoogwaardig plastic van 3 mm dik. Dus het is als een zijkant van plexiglas van 3 mm.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 12:58:
[...]
Idd een zeer geinig idee. Is je linkerzeikant van je kast nu van karton? of heb je dat verstevigd. Lijkt me namelijk niet dat zon plaat van ijzer is ofzo. Voor rest erg leuk gedaan ,als je de voorkant en andere zeikant nog mod (misschien spuiten of ander idee ofzo) heb je zeker wel wat aparts!
Het is een wazige foto, maar zie ik het nou goed
Je onderste fan achterin staat on intake en de bovenste als outtake, dat gaat echt niet werken zo, ze zuigen nu puur hun eigen lucht aan en blazen dat weer uit, draai de onderste in dit geval om zodat ie op outtake staat.
naja, denk ik ook is goeie koeling te kopen
maar dan draaien we hem gewoon om, zo gepiept, danke

ik heb dezelfde fan-verdeling en het werkt prima bij mij hoor...Race Eend schreef op 09 juni 2004 @ 20:36:
[...]
Het is een wazige foto, maar zie ik het nou goed(kan zijn van niet)..
Je onderste fan achterin staat on intake en de bovenste als outtake, dat gaat echt niet werken zo, ze zuigen nu puur hun eigen lucht aan en blazen dat weer uit, draai de onderste in dit geval om zodat ie op outtake staat.
alleen heb ik dan nog wel een plexi-fanduct gemaakt die de onderste intake verbindt met de CPU-fan..
zo krijgt de CPU lekker koele lucht van buiten en wordt de warme lucht meteen weer naar buiten geblazen door de bovenste outtake (en door de 120mm fan van de PSU)
dus het kan wel zo..
en aan de buitenkant van de case zit ook een plexi-constructie, zodat de de airflow van de 2 casefans aan de achterkant elkaar niet verstoren..
[ Voor 9% gewijzigd door NewbieNeo op 09-06-2004 21:17 ]
ja zó wel... maar niet zoals hij het had, meteen erin en eruit.NewbieNeo schreef op 09 juni 2004 @ 21:09:
[...]
ik heb dezelfde fan-verdeling en het werkt prima bij mij hoor...
alleen heb ik dan nog wel een plexi-fanduct gemaakt die de onderste intake verbindt met de CPU-fan..![]()
zo krijgt de CPU lekker koele lucht van buiten en wordt de warme lucht meteen weer naar buiten geblazen door de bovenste outtake (en door de 120mm fan van de PSU)
dus het kan wel zo..
12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen
kan ik hem niet gewoon beter aan de voorkant hangen? dattie nog steeds erges verse lucht vandaan krijgt?
Ik ben ook bezig met mun eerste mod, ik maak er ook 2 extra fan's in. Maar wat is ut beste, intake of outtake? Kan iemand ff zeggen wat het beste is?Race Eend schreef op 09 juni 2004 @ 20:36:
[...]
Het is een wazige foto, maar zie ik het nou goed(kan zijn van niet)..
edit:
het houten zijpaneel is een voorbeeld, dus niet definitief
Verwijderd
je hebt beide nodig
een intake om koude lucht in je systeem te plaatsen
en een outake om de warme lucht eruit te blazen
http://gathering.tweakers...t_messages/513670#Airflow
kijk hier maar eens voor wat meer info
een intake om koude lucht in je systeem te plaatsen
en een outake om de warme lucht eruit te blazen
http://gathering.tweakers...t_messages/513670#Airflow
kijk hier maar eens voor wat meer info
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:13 ]
zo te zien komen de 2 fans aan de onderkant van je zijkant te zitten.JaMaaT schreef op 09 juni 2004 @ 21:56:
[...]
Ik ben ook bezig met mun eerste mod, ik maak er ook 2 extra fan's in. Maar wat is ut beste, intake of outtake? Kan iemand ff zeggen wat het beste is?
edit:
[afbeelding]
hierdoor kan je er beter beiden intake van maken.
warme lucht stijgt op, dus kan je het beste koele lucht beneden naar binnen zuigen en opgewarmde lucht aan de bovenkant naar buiten blazen.
daarom zijn PSU fans altijd outtake fans, aangezien PSU's altijd hoog zitten...
Gister ook even mijn huge ass 21" monitor zwart gespoten
Past nu veel beter bij mijn zwarte tobo en muis.
Case gaat over een tijdje een window krijgen met de voorbereidingen voor WC. Zoals een reservoir maken en een radiator uit een kachelunit van een auto. Hobby is zowiezo aan amerikanen sleutelen dus aan onderdelen geen gebrek.
Ook 2 80mm blauwe ledfans komen erin, gemonteerd op de 2 blowholes in de achterzijde. Ook een 120mm ledfan in het dak voor de afvoer van de warme lucht. Het moeten wel heel stille fans zijn,anders blijft het bij WC alleen
Past nu veel beter bij mijn zwarte tobo en muis.
Case gaat over een tijdje een window krijgen met de voorbereidingen voor WC. Zoals een reservoir maken en een radiator uit een kachelunit van een auto. Hobby is zowiezo aan amerikanen sleutelen dus aan onderdelen geen gebrek.
Ook 2 80mm blauwe ledfans komen erin, gemonteerd op de 2 blowholes in de achterzijde. Ook een 120mm ledfan in het dak voor de afvoer van de warme lucht. Het moeten wel heel stille fans zijn,anders blijft het bij WC alleen
Ik was bij een maat van me en daar vonden we 2 (!) van die oude ophangtelefoons met draaischijf en zo'n hoornDopdeDouwer schreef op 09 juni 2004 @ 00:43:
[...]
wel vet, ook lache om er een headsetje in te proppen. waar heb je die horn vandaan als ik vragen mag
i like
Headset heb ik aan gedacht, maar dat werd te moeilijk. Dit hebben we gemaakt op 1 avond.
Verwijderd
ik Kreeg vanmiddag m'n antec superlanboy binnen 
dus ik moest en zou gelijk alles erin hebben.
alleen was de koelpasta op dus moest ik even wat thermal greace erop smeren....
dat is pas echt gaar spul.
temps zijn nu idle 45C....
morge zal ik hoopelijk een camera kunnen lenen en dan maak ik wel wat foto's
de neon switch hebbik heel steatlhy weg gemod in t laadje ana de voorkant
dus ik moest en zou gelijk alles erin hebben.
alleen was de koelpasta op dus moest ik even wat thermal greace erop smeren....
dat is pas echt gaar spul.
temps zijn nu idle 45C....
morge zal ik hoopelijk een camera kunnen lenen en dan maak ik wel wat foto's
de neon switch hebbik heel steatlhy weg gemod in t laadje ana de voorkant
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 07:59 ]
Als je dan toch naar de winkel gaat om koelpasta te kopen....neem dan gelijk even "Nederlandse grammatica en spelling voor Dummies" mee.Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:04:
kreeg vanmiddag m'n antec superlanboy binne:)
dusz gelijk alles erin bouwe!
alleen was me koelpasta op dusz kmoest ff met wat oude shit klote...
temps nu idle 45C....![]()
maarja ik zal morgen ofzo wat fotos poste met neon erin en kabels weg gewerkt:)
ook hebbik de neon switch vet stealthy weg gemod in t laadje dat vooring de lanboy zit:)

Verwijderd
offtopic:
k was zo gelukkig dat alles erin zat
moest snel wat posten
sorry voor gebrekkige taalgebruik...
k was zo gelukkig dat alles erin zat
sorry voor gebrekkige taalgebruik...
Kleine/standaard mod gedaan aan mijn Shuttle SN41G2
Standaard 80mm fan vervangen door een Enermax 120mm (80mm -> 120mm converter ertussen), tevens fan van voeding vervangen door een stiller exemplaar
Het rooster wat in de kast zat bij de 80mm fan is er uit geknipt

En de northbridge heatsink vervangen door een fanloze Zalman heatsink

Kast temp gedaald met ongeveer 14 graden
Standaard 80mm fan vervangen door een Enermax 120mm (80mm -> 120mm converter ertussen), tevens fan van voeding vervangen door een stiller exemplaar
Het rooster wat in de kast zat bij de 80mm fan is er uit geknipt

En de northbridge heatsink vervangen door een fanloze Zalman heatsink

Kast temp gedaald met ongeveer 14 graden
[ Voor 15% gewijzigd door Breaker op 11-06-2004 13:54 . Reden: Iets vergeten ]
Verwijderd
Leuk dat je geinspireerd bentJaMaaT schreef op 09 juni 2004 @ 04:20:
[afbeelding]
Dit wil ik ook! Hoe heb je het zijpaneel uitgezaagd? Ik heb ook zoown kast!
Heb je een mal gemaakt voor de kast of heb je ut gewoon uitgetekend! En welke dikte plexiglas heb je gebruikt?
Dank u![]()
edit:
Kun je misschien nog meer foto's posten van het hele geheel?
En dan heb ik nog een vraag: Hoe kun je de koeler van de processor afhalen (de koeler op het plaatje met de trechter erop) Ik wil deze graag vervangen. Is het dann nog mogelijk om de trechter er weer op te monteren?
Stap 1:
Ik heb inderdaad een mal gemaakt. Dat is heel simpel je gaat kijken welke vorm je wilt hebben.... Dus je plakt twee a4 tjes op je kast je vouwt ze op de juiste grote dat het dezelfde grote heeft als je kast. Dan ga je een tekenen op het papier waar het gat moet komen. Let hier heel goed op.. De kast moet nog dicht kunnen dus let op aan de randen dat niks in de weg zit. (bij mij gaat het nog maar net
Dan ga je een mal van karton maken door simpel de vorm van het raam uit te knippen van het papier en op het karton te plakken en te gaan snijden. Nogmaals let erop dat het allemaal past.
Stap 2:
Moet zeggen het is heel moeilijk ijzer.... Ik heb zelf een figuurzaag gebruikt met een ijzerzaagje erin. 1 Kun je beter sturen bij de bochten
2 En de snee is heel netjes
Wel veel geduld nodig.
Stap 3:
Dan moet je de rand netjes maken. voorzichtig doen met een dremel. Randen netjes afwerken geen bramen....
Stap 4:
Raam op maat snijden.. Ik heb gewoon plexiglas gebruikt, gekocht bij de gamma 10 euro wel een heel groot stuk. Maar het is heel dun.. 2/3 mm anders past het niet.
Stap 5
werk de randen netjes weg met rubber daarvor gebruik je een telefoonsnoer.

veel suc6 met bouwen post het reslutaat maar....
LoL op die onderste foto indd.
en die met dat totaal shot lijkt wel op een olifant
(olifant op wieletjes wel te verstaan
[ Voor 9% gewijzigd door Danjel op 11-06-2004 17:06 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Ik ga binnenkort als mijn spulletjes van een IA binnen aan m'n 2e mod beginnen. Tot die tijd, moeten mijn storage disks het zo maar doen:
Shotje van de zijkant, ik heb ze recht voor mn intakes gezet (Ze liggen dus op wat cd's...):

Shotje bovenkant:

Kleine, hele kleine, doch zinvolle mod
Shotje van de zijkant, ik heb ze recht voor mn intakes gezet (Ze liggen dus op wat cd's...):

Shotje bovenkant:

Kleine, hele kleine, doch zinvolle mod
[ Voor 36% gewijzigd door oli4100 op 11-06-2004 21:15 ]
RACE OLIFANT!
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
THNX,Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 16:44:
[...]
Leuk dat je geinspireerd bent![]()
Stap 1:
Ik heb inderdaad een mal gemaakt. Dat is heel simpel je gaat kijken welke vorm je wilt hebben.... Dus je plakt twee a4 tjes op je kast je vouwt ze op de juiste grote dat het dezelfde grote heeft als je kast. Dan ga je een tekenen op het papier waar het gat moet komen. Let hier heel goed op.. De kast moet nog dicht kunnen dus let op aan de randen dat niks in de weg zit. (bij mij gaat het nog maar net)
Dan ga je een mal van karton maken door simpel de vorm van het raam uit te knippen van het papier en op het karton te plakken en te gaan snijden. Nogmaals let erop dat het allemaal past.
Stap 2:
Moet zeggen het is heel moeilijk ijzer.... Ik heb zelf een figuurzaag gebruikt met een ijzerzaagje erin. 1 Kun je beter sturen bij de bochten
2 En de snee is heel netjes
Wel veel geduld nodig.
Stap 3:
Dan moet je de rand netjes maken. voorzichtig doen met een dremel. Randen netjes afwerken geen bramen....![]()
Stap 4:
Raam op maat snijden.. Ik heb gewoon plexiglas gebruikt, gekocht bij de gamma 10 euro wel een heel groot stuk. Maar het is heel dun.. 2/3 mm anders past het niet.
Stap 5
werk de randen netjes weg met rubber daarvor gebruik je een telefoonsnoer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
veel suc6 met bouwen post het reslutaat maar....
Ik heb al spullen besteld.
4078 Sunbeam Cold Cathode Kit DUO 30 cm, Blauw 1 € 8,40 € 8,40
4154 Sunbeam UV CCFL Fan Grill 80 mm, Blauw 2 € 7,56 € 15,12
4158 Sunbeam Shinny Fan Grill Biohazard 80 mm, - 2 € 2,52 € 5,04
1139 Vantec Rounded Cable IDE 45cm Blauw 2 € 7,56 € 15,12
1594 OEM Rounded Cable Floppy Blauw 1 € 3,36 € 3,36
Ik heb dit besteld bij Salland Automatiseringen Kga binnekort aan ut zagen! Resultaten zal ik posten!
Verwijderd
hier mijn eerste casemod
ingredienten:
uv round cable
1x normale fan
1x 3 led fan
fan gaurd goud
plexie glas
kast ovaal uitgedremeld best wel netjes
rubbere strip van comptech aangebracht
schakelaar voor 3 led fan
Komt nog:
rode neon staaf
Super Flower Fan Master
ga nog me voeding modde
extra fan blue achter
groene led voetjes onder de pc
misschien waterkoeling
betere afwerking bij voorste fan
foto's van hoe hij nu is LINK:
of www.picturetrail.com/jorisman en dan naar casemod
ingredienten:
uv round cable
1x normale fan
1x 3 led fan
fan gaurd goud
plexie glas
kast ovaal uitgedremeld best wel netjes
rubbere strip van comptech aangebracht
schakelaar voor 3 led fan
Komt nog:
rode neon staaf
Super Flower Fan Master
ga nog me voeding modde
extra fan blue achter
groene led voetjes onder de pc
misschien waterkoeling
betere afwerking bij voorste fan
foto's van hoe hij nu is LINK:

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 00:04 ]
Verwijderd
Ik ben van plan het volgende te gaan bestellen:
1x Antec Big Tower PlusView1000AMG Performance Plus ATX
2x Antec Casefan 80mm, Dual Ball Bearing Pro
1x Tagan TG480-U01
1x Cooler Master Aerogate II
1x Cooler Master Floppy Kabel UTC-F18 Rond
5x Cooler Master IDE Kabel UTC-A24 Rond
1x Artic silver 5
Misschien nog suggesties wat ik beter niet zou moeten kopen?
1x Antec Big Tower PlusView1000AMG Performance Plus ATX
2x Antec Casefan 80mm, Dual Ball Bearing Pro
1x Tagan TG480-U01
1x Cooler Master Aerogate II
1x Cooler Master Floppy Kabel UTC-F18 Rond
5x Cooler Master IDE Kabel UTC-A24 Rond
1x Artic silver 5
Misschien nog suggesties wat ik beter niet zou moeten kopen?
Mijn mening: ik vind dat je de kabeltjes nog wat beter kan wegwerken
Verwijderd
die kast hebbik ook net gekocht
tis n goeie keus
maar ik vind ook dat je de kabels beter weg kan werken.
Als je bijvoorbeeld je hdd omdraaid dan zie je de ide kabels al heel wat minder
en al die voeding kabeltjes kan je aan de andere kant plakken, tussen (van voren af gezien) de rechter zijkant en de mobo back plate.
tis n goeie keus
maar ik vind ook dat je de kabels beter weg kan werken.
Als je bijvoorbeeld je hdd omdraaid dan zie je de ide kabels al heel wat minder
en al die voeding kabeltjes kan je aan de andere kant plakken, tussen (van voren af gezien) de rechter zijkant en de mobo back plate.
Even een window'tje gedecupeerd. 

Van glas, niet van plexi. Leuke weerspiegeling. Glasplaat kwam trouwens van een defecte scanner.
Die onderste HD's zitten er nog even voor jan lul, totdat EPoX een oplossing gevonden heeft waarom mijn Raptor's vastlopen op m'n 8RDA3+.
Van glas, niet van plexi. Leuke weerspiegeling. Glasplaat kwam trouwens van een defecte scanner.
Die onderste HD's zitten er nog even voor jan lul, totdat EPoX een oplossing gevonden heeft waarom mijn Raptor's vastlopen op m'n 8RDA3+.
[ Voor 12% gewijzigd door PD2JK op 13-06-2004 14:11 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
ik ben nog druk bezig met m'n kleine mod
maar hier alvast wat voorproefjes....
2 x blue CCFL
2 x casefan...(1 outtake ledfan en een "normale casefan in et raam"
)
doucheslangmod..niet eg origineel meer maarja....

soon more...
op- / aanmerkingen altijd welkom
2 x blue CCFL
2 x casefan...(1 outtake ledfan en een "normale casefan in et raam"
doucheslangmod..niet eg origineel meer maarja....
soon more...
[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 13-06-2004 14:54 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hey mag ik geen PCI slotje lenen? Ik kom er altijd tekort en jij hebt er bakken overPrutz0r schreef op 13 juni 2004 @ 14:10:
[afbeelding]
Terug ontopic: ik vind het een hele mooie window, ziet er zeker anders uit dan met plexiglas. Ik vind wel dat de blauwe LED fans niet zo bij het rood passen

Moet ik je pics mirroren?
Dat komt waarschijnlijk door de flitser, die maken de plexi fans zo licht van kleur. Als het donker is, is er een duidelijk contrast tussen blauw en rood.amour021 schreef op 13 juni 2004 @ 14:54:
[...]
Hey mag ik geen PCI slotje lenen? Ik kom er altijd tekort en jij hebt er bakken over
Terug ontopic: ik vind het een hele mooie window, ziet er zeker anders uit dan met plexiglas. Ik vind wel dat de blauwe LED fans niet zo bij het rood passen
[ Voor 62% gewijzigd door PD2JK op 13-06-2004 14:57 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Kom op met die foto's in het donker dan!Prutz0r schreef op 13 juni 2004 @ 14:55:
Dat komt waarschijnlijk door de flitser, die maken de plexi fans zo licht van kleur. Als het donker is, is er een duidelijk contrast tussen blauw en rood.
Ik zal ze vanavond posten, kan het niet donker genoeg krijgen hier.
Moet ik dan ook de hele verzameling antieke reclameplaten van de muur afhalen?Mythrill schreef op 13 juni 2004 @ 15:22:
[...]
Haal is ff heel snel die groene tuinmaaiersticker van je kast
[ Voor 38% gewijzigd door PD2JK op 13-06-2004 15:25 ]
Haal is ff heel snel die groene tuinmaaiersticker van je kast
[quote]Prutz0r schreef op 13 juni 2004 @ 14:55:
[...]
[...]
je doet maar wat je niet laten kunt:P:P
[...]
[...]
je doet maar wat je niet laten kunt:P:P
Verwijderd
Heb je een pic van het eind van een kabel?LuPo schreef op 13 juni 2004 @ 14:52:
ik ben nog druk bezig met m'n kleine modmaar hier alvast wat voorproefjes....
2 x blue CCFL
2 x casefan...(1 outtake ledfan en een "normale casefan in et raam")
doucheslangmod..niet eg origineel meer maarja....![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
soon more...![]()
code:
1
2
3
4
5
| ____ ====| | ////| | ====|____| slang molex |
Zoiets dus, heb je dat met krimpkous gedaan? Of met de bekende viltstiltdoppen
om eerlijk te zijn heb ik het nu nog gewoon met wat plakband gedaan...Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 15:37:
[...]
Heb je een pic van het eind van een kabel?
code:
1 2 3 4 5 ____ ====| | ////| | ====|____| slang molex
Zoiets dus, heb je dat met krimpkous gedaan? Of met de bekende viltstiltdoppen?
Verwijderd
ik zag bij de hema goede doppen maar die pennen waren 4 euro per stukLuPo schreef op 13 juni 2004 @ 16:10:
[...]
om eerlijk te zijn heb ik het nu nog gewoon met wat plakband gedaan......maar dat van viltstiftdoppen heb ik weleens gezien/gehoord o.a. van 2fast2furious maar waar kun je die viltstiften kopen??......(welke zijn goed te gebruiken)

En ik zie dat je je ATX stekker niet hebt gedaan, waarom niet?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 16:39 ]
hahahaha....Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 16:29:
[...]
ik zag bij de hema goede doppen maar die pennen waren 4 euro per stuk
En ik zie dat je je ATX stekker niet hebt gedaan, waarom niet?
ojah..even nog over die viltstiftdoppen...N20 weet je toevallig welke soort enzow dat waren die doppen??...want 4 euro heb ik er nog wel voor over
NICE..Prutz0r schreef op 13 juni 2004 @ 14:10:
[afbeelding]

Dan koop je van die doucheslang bij de plaatselijke sanitairwinkel, die je uit elkaar kan draaien, en daarna weer in elkaar kan drukken, zo kan je de doucheslang om je ATX-kabel heen draaien, zonder die krengenstekker los te halen.LuPo schreef op 13 juni 2004 @ 17:25:
[...]
hahahaha........hoe kun je die ATX stekker eigenlijk goed sleeven??...als je ze allemaal eruit gaat halen (dat wil met paperclip best
) dan wordt je helemaal gek van alle kleuren die je hebt.....
Dat had een kennis ook gezegt ja...hmm...ga toch maar is bij onze plaatselijke sanitair boer kijkenSeers schreef op 13 juni 2004 @ 17:32:
[...]
Dan koop je van die doucheslang bij de plaatselijke sanitairwinkel, die je uit elkaar kan draaien, en daarna weer in elkaar kan drukken, zo kan je de doucheslang om je ATX-kabel heen draaien, zonder die krengenstekker los te halen.
Jup, maar wel een ijzerzaagje gebruiken he.LuPo schreef op 13 juni 2004 @ 17:28:
[...]
NICE.....dat heb je dus met decouperzaag gedaan??
...misschien ga ik datook maar is doen....een blowhole maken ofzow
Verwijderd
LuPo schreef op 13 juni 2004 @ 17:25:
[...]
hahahaha........hoe kun je die ATX stekker eigenlijk goed sleeven??...als je ze allemaal eruit gaat halen (dat wil met paperclip best
) dan wordt je helemaal gek van alle kleuren die je hebt.....kun je een sleeve aan 1 kant helemaal doorknippen, om je atx stekker doen en daarna bijv. weer beetje vastplakken of denk je dat zown sleeve wel beetje omkrult
...ik heb nl. deze hier op het oog http://www.eynstein.nl/a/3834.html
ojah..even nog over die viltstiftdoppen...N20 weet je toevallig welke soort enzow dat waren die doppen??...want 4 euro heb ik er nog wel voor over

Het was niet echt een dop, het was een achterkant van een pen. De pen had de vorm van een ei en was zilverkleurig. Ik ga morgen terug dan kijk ik wel wat voor merk/type het is.
Berekeningetje:
2*dvd
3*hdd
1*vga
1(misschien2)*atx
1*p4
3*sata kabels
=
11
als je één 'dop' van zo'n pen kan maken: 11*4 = 44 euro, en als je er 2 uit krijgt: 11*2 = 22 euro

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 18:13 ]
hmm...wordt toch wel beetje duur...hehe...maareh alvast bedankt voor het kijken dan...Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 18:06:
[...]
[afbeelding]
Het was niet echt een dop, het was een achterkant van een pen. De pen had de vorm van een ei en was zilverkleurig. Ik ga morgen terug dan kijk ik wel wat voor merk/type het is.
Berekeningetje:
2*dvd
3*hdd
1*vga
1(misschien2)*atx
1*p4
3*sata kabels
=
11
als je één 'dop' van zo'n pen kan maken: 11*4 = 44 euro, en als je er 2 uit krijgt: 11*2 = 22 euro
Verwijderd
Hier een vraag van een modding noob 
Wat is nou het verschil tussen round ide kabels met een grounding wire en zonder grounding wire.
Wat is nou het verschil tussen round ide kabels met een grounding wire en zonder grounding wire.
Verwijderd
Shielded/Grounded/Geaarde kabels hebben minder kans op kortsluitingVerwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 22:15:
Hier een vraag van een modding noob
correct me if im wrong though
Die shielded kabels hebben een soort aardscherm om de adertjes om electrische storingen van buitenaf naar aarde/massa/0 volt af te leiden. Als je veel spullen in je kast hebt liggen/hangen (bijv. fans, CCFL's, pompje) dan is het wel handig.
Alhoewel je kan twijfelen aan het nut, aangezien alle data-, adres- en besturingslijnen toch hudjemudje door mekaar liggen en zelf al genoeg overspraak hebben...
Alhoewel je kan twijfelen aan het nut, aangezien alle data-, adres- en besturingslijnen toch hudjemudje door mekaar liggen en zelf al genoeg overspraak hebben...
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
Niet echt een kleine mod, maar omdat ik er niet zo vaak aan kan werken maak ik er ook geen CiP van. In ieder geval, ik ben al een tijdje bezig bij m'n pa een divx-kast te bouwen. Dat is dus mijn ouwe pc (P3-450 en 192 mb ram) waar ik DVD's, DivX en MP3 op kan afspelen. Features:
- TV-out
- 24*2 LCD-scherm met backlight, sponsored by Goudviz
- IR-ontvanger
- Uiteraard DVD-spelertje
Er zit ook een netwerkkaartje in, zodat het mogelijk is om streaming audio/video af te spelen. Er zit een 12 GB harde schijf in, wat voldoende is om DVD's of Divx tijdelijk op te zetten.
De bak is gemaakt van 9mm MDF, versterkt met houten latjes van 15mm²
Pics:

[i]Gezien vanaf de voorkant (LCD zit er ook
)

Hier kijkt u uit op de westzijde
Die gaten zijn voor de aansluiting van videokaart, geluid etc. Rechts zie je nog een gat voor een 80mm-fan. Op de zes lange bouten komt het moederbord.
Op deze foto's zie je dat de zaak al geplamuurd is, van voor deze fase heb ik geen foto's aangezien mijn vader pas afgelopen week de digicam gekocht heeft
Helaas moet ik nu wel lang wachten op een aantal knopjes (voor power en dvd-eject) dus dat houdt het allemaal een beetje op.
Zodra ik meer pics heb zal ik ze weer posten in dit topic
- TV-out
- 24*2 LCD-scherm met backlight, sponsored by Goudviz
- IR-ontvanger
- Uiteraard DVD-spelertje
Er zit ook een netwerkkaartje in, zodat het mogelijk is om streaming audio/video af te spelen. Er zit een 12 GB harde schijf in, wat voldoende is om DVD's of Divx tijdelijk op te zetten.
De bak is gemaakt van 9mm MDF, versterkt met houten latjes van 15mm²
Pics:

[i]Gezien vanaf de voorkant (LCD zit er ook

Hier kijkt u uit op de westzijde
Op deze foto's zie je dat de zaak al geplamuurd is, van voor deze fase heb ik geen foto's aangezien mijn vader pas afgelopen week de digicam gekocht heeft
Helaas moet ik nu wel lang wachten op een aantal knopjes (voor power en dvd-eject) dus dat houdt het allemaal een beetje op.
Zodra ik meer pics heb zal ik ze weer posten in dit topic
ja, opmerking...niet 2 keer postenVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:14:
Wat vinden jullie van deze? Alles ik klikbaar natuurlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand iets? opmerkingen? verbeteringen?
Verwijderd
Ja, een verbetering; Maak eens foto's zonder flits, dan komen de ledjes veel meer tot hun recht...Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:14:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat LCDtje is van een PC of niet?
kan me herinneren hem ergens in een pc gezien te hebben aan de voorkant.
heb je hem uit die andere pc gehaald of kun je ze erges lost kopen?
kan me herinneren hem ergens in een pc gezien te hebben aan de voorkant.
heb je hem uit die andere pc gehaald of kun je ze erges lost kopen?
//n00bmode\\Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:14:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe heet dat sleeving wat je gebruikt ? Verkoopadres, url
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Wohoo, eindelijk een digitale camera! M
ijn vorige post van een paar maanden geleden, heb ik mijn casemod geshowed met foto's gemaakt met een videocamera, waren nie zo best
Hier de update (kabels moet ik nog opruimen
)

Voor de specificaties zie hier
Mods:
• UV-Blue Plexiglass op bays + PSU
• Doucheslang-mod (ja LuPo na-aper)
• "Outtake fan mod"
Klein maar nuttig (onder de videokaart, bij de PCI sloten)
• UV-Blue molexen
• Bezel-mod
Verder wat kleine dingen die het noemen niet waard zijn.
OC op het moment; Alleen CPU;
Stock: 11 X 166 = 2500+ = 1,83 Ghz
OC: 12 X 180 = 2,16 Ghz (kan hoger, maar wacht ff mee totdat ik nieuw spul binnen heb)
Heb btw nog meer foto's ook van binnen mijn kast, maar mijn pics-server zit vol..
, kan iemand mijn foto's hosten, of weet iemand een server? bvd
ijn vorige post van een paar maanden geleden, heb ik mijn casemod geshowed met foto's gemaakt met een videocamera, waren nie zo best
Hier de update (kabels moet ik nog opruimen

Voor de specificaties zie hier
Mods:
• UV-Blue Plexiglass op bays + PSU
• Doucheslang-mod (ja LuPo na-aper)
• "Outtake fan mod"
• UV-Blue molexen
• Bezel-mod
Verder wat kleine dingen die het noemen niet waard zijn.
OC op het moment; Alleen CPU;
Stock: 11 X 166 = 2500+ = 1,83 Ghz
OC: 12 X 180 = 2,16 Ghz (kan hoger, maar wacht ff mee totdat ik nieuw spul binnen heb)
Heb btw nog meer foto's ook van binnen mijn kast, maar mijn pics-server zit vol..
[ Voor 12% gewijzigd door Yellowneck op 14-06-2004 18:51 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
leuke mod Yellowneck.. 
voor het uploaden van pics heb je:
www.spymac.com
www.picserver.tk
www.imageshack.us
voor het uploaden van pics heb je:
www.spymac.com
www.picserver.tk
www.imageshack.us
M'n zusje vond het resultaat van m'n (deels) gemodde severtje best wel geinig. Toen had ik haar aangeboden om haar case te modden. Ik wist echter van school een PII 333MH te regelen die sneller is dan haar huidige comp. Ze wilde graag dat ik deze zou gaan modden. Tribal-style. Dus ze heeft een ontwerp gemaakt, en ik ben vrolijk gaan zagen met decopeerzaag...We hebben helaas (nog)geen Dremel
. Dit is een beginnetje, hij moet nog wat bijgeplamuurd worden, een paintjob krijgen, met de nodige extra tribaltekens;). Tegen de tijd dat we ermee klaar zijn, open ik hier wel een [CM]. Dat zal dus aan het einde van de week zijn, aangezien in een Proefwerkweek heb en dus geen lessen 
Zie hier onder het resultaat un ultra-uber slechte kwaliteit webcam pics.

Een totaalplaatje :)

De window. Super dope naar mijn mening 8)
[/url]
kommentaar en ideen/tips zijn natuurlijk vanharte welkom
edit: andere picserver

[/url]
[ Voor 71% gewijzigd door ThaDheiz NL op 14-06-2004 23:07 ]
@ YellowNeck
ziet er goed uit man ! ik hou wel van een zwarte kast met veel blauw
vind alleen het pre-mod window (is toch pre-mod?) iets minder mooi, maar verder vind ik em er echt lekker strak uitzien
ziet er goed uit man ! ik hou wel van een zwarte kast met veel blauw
vind alleen het pre-mod window (is toch pre-mod?) iets minder mooi, maar verder vind ik em er echt lekker strak uitzien
Verwijderd
hallo mensen
ik wil jullie graag mijn kleine mod laten zien (naja klein)
hij wordt op dit moment geairbrushed met een leuk plaatje erop

die plaatjes wat je ziet wordt voorzien van plexiglas met een mooi plaatje erin wat met licht lekker zal opvallen in het donker
geef gerust commentaar
en ja ik weet dat het teken $ en # niet echt mooi zijn afgewerkt maar komt nog wel
ik wil jullie graag mijn kleine mod laten zien (naja klein)
hij wordt op dit moment geairbrushed met een leuk plaatje erop

die plaatjes wat je ziet wordt voorzien van plexiglas met een mooi plaatje erin wat met licht lekker zal opvallen in het donker
geef gerust commentaar
en ja ik weet dat het teken $ en # niet echt mooi zijn afgewerkt maar komt nog wel
héhé ik herken die display, komt dat uit die kleine micro-ATX kastjes van op de T-frontpage en die inkoopactie ?Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:14:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is erg lastig om een figuur mooi te dremelen, maar aangezien jij de beschikking hebt over een decopeerzaag (en dit nog lastiger is) vind ik dat je het mooi hebt gedaan!ThaDheiz NL schreef op 14 juni 2004 @ 20:43:
M'n zusje vond het resultaat van m'n (deels) gemodde severtje best wel geinig. Toen had ik haar aangeboden om haar case te modden. Ik wist echter van school een PII 333MH te regelen die sneller is dan haar huidige comp. Ze wilde graag dat ik deze zou gaan modden. Tribal-style. Dus ze heeft een ontwerp gemaakt, en ik ben vrolijk gaan zagen met decopeerzaag...We hebben helaas (nog)geen Dremel. Dit is een beginnetje, hij moet nog wat bijgeplamuurd worden, een paintjob krijgen, met de nodige extra tribaltekens;). Tegen de tijd dat we ermee klaar zijn, open ik hier wel een [CM]. Dat zal dus aan het einde van de week zijn, aangezien in een Proefwerkweek heb en dus geen lessen
[afbeelding]
[afbeelding]
[/url]
Zoals je al zelf zegt ga je de case nog een paintjob geven, heb je al een kleur (een kleuren combinatie) in gedachten? De case kan er iig alleen maar mooier uit gaan zien!
0110101001111010
Nu zit iedereen aan de dremel.Yotta schreef op 15 juni 2004 @ 08:39:
[...]
Het is erg lastig om een figuur mooi te dremelen, maar aangezien jij de beschikking hebt over een decopeerzaag (en dit nog lastiger is) vind ik dat je het mooi hebt gedaan!
Zoals je al zelf zegt ga je de case nog een paintjob geven, heb je al een kleur (een kleuren combinatie) in gedachten? De case kan er iig alleen maar mooier uit gaan zien!
Morgen bij de aldi
Topcraft Dremelkloon voor 19 euro
Dat word de 2de voor mij. (andere is van broertje en werkt perfect)
Het is trouwens precies dezelfde als die van ferm zelfs koffertje en accesoires zijn hetzelfde.
Thnx voor je enthousiasme! M'n zusje had in gedachte helemaal metallic, met de nodige zwarte tribal prints. Vooral de blowhole aa de voorkant krijgt een leuke paintjob.Yotta schreef op 15 juni 2004 @ 08:39:
[...]
Het is erg lastig om een figuur mooi te dremelen, maar aangezien jij de beschikking hebt over een decopeerzaag (en dit nog lastiger is) vind ik dat je het mooi hebt gedaan!
Das wel een goede aanbieding dan, aangezien de Ferm 30 €uro is. Het mooie is dat volgende week mijn jaardag isNebuch schreef op 15 juni 2004 @ 11:39:
[...]
Nu zit iedereen aan de dremel.
Morgen bij de aldi
Topcraft Dremelkloon voor 19 euro
Dat word de 2de voor mij. (andere is van broertje en werkt perfect)
Het is trouwens precies dezelfde als die van ferm zelfs koffertje en accesoires zijn hetzelfde.
Dit topic is gesloten.