[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02 15:48

airliner

Swell

Anoniem: 23911 schreef op 01 juli 2004 @ 01:23:
Ook ik heb het casemod virus weer te pakken gekregen.. ;(
Vandaag dan toch maar eens aan de slag gegaan.. :Y)

[afbeelding]
Het begin isser, alleen wat is mooier, groen of blauw... :?

/me Keuzes, keuzes, keuzes... :z

Wat het is of wat het gaat worden dat merken jullie binnenkort wel... ;)
als de case zwart is zou ik voor groen gaan, silver dan blauw

kast is de coolermaster atc 410 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23911

airliner schreef op 01 juli 2004 @ 01:37:
[...]

als de case zwart is zou ik voor groen gaan, silver dan blauw

kast is de coolermaster atc 410 toch?
Hee, een oplettende kijker... B)

Idd een ATC 4000 8)
/me (toen ik hem kocht dacht ik ook 410, maar dit is de diepe verie) :P

De kast is zilver, maar van binnen is hij ook helemaal UV en blauw.
Voorkant blauw wordt een beetje saai + dit is niet echt diepblauw, maar meer smurfenblauw.
Ik heb net gekeken met de andere verlichting erin en ik denk dat ik toch voor groen ga. :9

(kan het ook zo weer veranderen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:03

Meneer aard

Porsche rulez!

Ik zit hier even met een probleem, ik heb hier 35 mm fannen die ik mijn 5.25 inch bay wil hebben.

Ik wil dus geen Ronde Gaten hebben, maar gewoon netjes door getrokken gaatjes (stuk voor stuk geboord, net zoals bij bv. een frontpanel ofsow van een kast) dat het geen idee lijkt dat er een fan achter zit ofsow.

Afbeeldingslocatie: http://www.perfectsystems.nl/image/producten/titanHDC2.jpg Zo idee, alleen dan rond gaten.

Is dit verstandig? De 3 fans hoeven niet dag en nacht aan, dus gewoon een keer extra geluid kom ik ook wel over heen, tis puur bij games oid. Ik denk dat die wel netter door staat. Ik wil ze door middel van klemmen/lijmen op z`n plaats blijven houden omdat ik dat gewoon netjes vind, en ik moet een klein randje afveilen.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116991

Nou ik ben met veel vrees begonnen aan het gat. Gelukig hielp mijn oom me anders was het niet zo mooi geworden.

Afbeeldingslocatie: http://www.lan.reev.nl/pics/images/1088696601.jpg

Het ronde gedeelte was het moeilijkst maar dat is uiteindelijk gelukt met de dremel.

maar 1 keer uitgeschoten. maar maakt niet uit is maar een krasje en ik moet de boel toch opnbieuw spuiten.

Afbeeldingslocatie: http://www.lan.reev.nl/pics/images/1088696613.jpg

Op het tweede plaatje lijkt het heel lelijk maar is nie zo als het gespoten is ziet het er beter uit. En ik heb hem nog niet schoongemaakt.

heb geen bunnel hoe ik moet spuiten maar komt wel goed :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 17:16

FlyEragon

Alien Monkeys

@Meneer aard
Als de gaten dan niet te klein zijn kan je dat wel doen ja, zoiezo als er iets voor een fan staat belemmert dat altijd de ingezogen lucht dus je verliest altijd wel wat.
Het is maar net wat je wilt; maximale prestaties of de looks...

Ik heb vandaag de draak even een chromen kleurtje gegeven die je btw niet zo goed op de webcam foto ziet... :P
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/10.JPG

Oja, en voor de oplettende user : sorry voor de brakke pics
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/4.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-02 14:13

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

eindelijk mag ik van sunbeam het geheim prijsgeven :*)

Voor degenen die het gemist hebben/vergeten waren, ik heb een tijd terug samen met sunbeam een aantal nieuwe productideeën opgezet en één van mijn bedenksels is daar uiteindelijk van in productie genomen, een en ander speelt nog, maar dit is de eerste :D

Afbeeldingslocatie: http://www.sunbeamtech.com/new/products/led/images/lch-b-b.JPG

http://www.sunbeamtech.co...d/LED%20case%20handle.htm

* floriske.nl is er best trots op en benieuwd wat jullie er van vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

floriske.nl schreef op 01 juli 2004 @ 19:10:

Voor degenen die het gemist hebben/vergeten waren, ik heb een tijd terug samen met sunbeam een aantal nieuwe productideeën opgezet en één van mijn bedenksels is daar uiteindelijk van in productie genomen, een en ander speelt nog, maar dit is de eerste :D

[afbeelding]

nog meer kerstverlichting ;) :> ziet er wel mooi uit, zou t zelf alleen nooit op me kast schroeven. t was toendertijd dus wel goed geraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72220

Meneer aard schreef op 30 juni 2004 @ 21:02:
[...]

Zeer snugger |:( Dat doe je tog niet? Als jij een extra fan gat gaat maken, laat je dan ook de hw erin zitten?
ik moet bekennen dat ik ook 2 roostertjes van mn case heb weg ge-dremeld zonder de hardware eruit te halen...

ik ben volges mij dan wel n beetje gevaarlijk in dat soort dingen :P
kabels netjes weg werken terwijl de pc nog gewoon aan staat enzo...
zo heb ik al 2 of 3 FAN's naar de ***** geholpen maarjah... t blijft gewoon spannend en dus extra leuk :)
maarjah, zo heeft iedereen een andere kijk daar op, en de 1 heeft duurdere hw dan de andere ;)
ok, dat van mij heeft me heel wat gekost (toen iig) maarjah, ik ben niet echt voorzichtig met mn hardware...

mobo + cpu op de bank laten liggen en op de andere bank gooien als ie in de weg ligt... en de hw gewoon verkopen aan een vriend van mij (die wist hoe ik er mee omging) maar heb hem gewoon garantie gegeven op die hw... en alles draaid nou al een half jaar stabiel :) dus ehhh, je moet niet tè voorzichting zijn met computers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Erkandude schreef op 01 juli 2004 @ 17:54:
@Meneer aard
Als de gaten dan niet te klein zijn kan je dat wel doen ja, zoiezo als er iets voor een fan staat belemmert dat altijd de ingezogen lucht dus je verliest altijd wel wat.

Ik heb vandaag de draak even een chromen kleurtje gegeven die je btw niet zo goed op de webcam foto ziet... :P
[afbeelding]

[afbeelding]
Performance tjah, ik wil gewoon de looks hebben, dus het moet mooi afgewerkt zijn. Ik heb ongeveer al een design gemaakt hoe ik het wil hebben. nu nog ff goed aftekenen en morgen boren. Alleen zit ik ff te twijfelen welke diameter boor ik ga pakken, heb nu 6 in gedachten maar is dat te klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:10
@Meneer aard

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi gedaan die draak, maar zit dat AMD logootje nu niet net te dicht bij de rand :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104854

floriske.nl schreef op 01 juli 2004 @ 19:10:

[afbeelding]

WOW! ERG mooi, en handig voor lans >:)
Als de prijs leuk is, koop ik het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 15-05 17:16

FlyEragon

Alien Monkeys

@Meneer Aard
6 is wel goed denk ik; het hangt ook ervan af hoe dichtbij je ze bij elkaar boort

@Crash
Amd logotje kwam eigenlijk per ongeluk daar.. Er was net een klein stukje wat niet dicht zat getaped tijdens het spuiten en daardoor kwam die streep onder het logotje en heb ik maar AMD daarboven gespoten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Erkandude schreef op 01 juli 2004 @ 20:54:
@Meneer Aard
6 is wel goed denk ik; het hangt ook ervan af hoe dichtbij je ze bij elkaar boort

@Crash
Amd logotje kwam eigenlijk per ongeluk daar.. Er was net een klein stukje wat niet dicht zat getaped tijdens het spuiten en daardoor kwam die streep onder het logotje en heb ik maar AMD daarboven gespoten. :)
Redelijk dicht bij elkaar, ga ik morgen uitpluizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:28

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

na heel wat te sukkelen en te schuren en te spuiten, is het af geraakt, hij is nog wel een beetje nat.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stek-e/jelle/Afbeelding%20004.jpg

:)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94067

Nog maar een tribal in m'n kast gefreesd, dit keer om een fan heen :) (zelf getekend 8) )

Afbeeldingslocatie: http://rar.fantasyfellowship.net/tribal.jpg

Nog even oefenen met glad fresen zodat het echt een volle tribal om de gan heen is, zo heb ik hem getekend iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Laatst online: 11-05 05:02
ik heb vandaag mijn glowfeeds gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/zoeperman/modding/DSCF0040.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/zoeperman/modding/DSCF0039.JPG

http://members.home.nl/zoeperman/modding/

hier staat nog een filmpie

ziet er erg mooi uit in het donker al zeg ik het zelf :)

ps thnx exter voor het printje :)

[ Voor 80% gewijzigd door zoeperman op 03-07-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 05:43

Sprite_tm

Semi-Chinees

De casemod van mijn server. Heet dit eigenlijk nog wel een casemod?
Afbeeldingslocatie: http://sprite.student.utwente.nl/~jeroen/foto/foto/020704/tmb-hpim0180.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sprite.student.utwente.nl/~jeroen/foto/foto/020704/tmb-hpim0181.jpg
Er zit 1 nadeel aan deze opstelling: er is een harddisk-head-crash in de meest letterlijke zin mogelijk :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117685

Ik ben hier nieuw ookal kijk ik hier al wel een tijdje rond en ben ook begonnen in een uitgelopen case-mod.
Het begon klein met een blauwe-led fan maar toen...
toen dacht ik: jammer dat je dat licht niet meer naar buiten ziet komen dus toen...
Dit heb ik tot nu toe gedaan.

1 Buitenkant kast metalic titanium gespoten + de frontjes van de roms en a-drive
2 Binnenkant kast metalic chroom gespoten
3 Voeding UV-geel gespoten + alle stekkers, molexen en pluggen
4 Linker zijkant een kleine window met plexiglas
5 Rechterkant zijkant een grote window met UV-blauw/oranje fan
6 Voor en achter een blauwe-led-fan waarvan ik bij de achterste de blades uv-geel heb gemaakt
7 Cablesleaves om alle kabels in de kleuren UV-roze en UV-groen.
Rounded cables voor Roms en A-drive in UV-oranje/blauw
8 Spiegel op maat gemaakt voor op de bodemplaat
9 Fangrils UV-geel gespoten
10 Met UV-gele verf highlights aangebracht op zijkanten videokaart en geheugen
11 Highlights UV-geel aangebracht op moederbord pci-slots en dergelijke
12 Fancontroler in 3,5inch bay voor 4 fans met 4 rode led draaiknopjes
13 Twee Triple-LED UV Spotjes in kast gehangen
14 Twee Groene Lightbar coldcathodes 30 cm gemonteert
15 Drie aan/uit-schakelaars met Rode leds in 5inch bay gemaakt voor verlichting
16 Een triple led blauwe spot onder videokaart die je in de spiegel ziet

Jezus!!, ik heb al best wel veel gedaan als ik het lijstje nu bekijk. Maar ik heb nog een lange weg te gaan...

Ik wil de Kast nu binnen drie weken helemaal naar zin hebben en dan post ik hier de eerste foto's. Ik ben benieuwd wat mensen ervan vinden want er staan hier een paar hele mooie case-mods waardoor ik altijd weer denk:

MEER!!!, er moet meer shit in mijn kast! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu wil ik dus mijn zijkant opnieuw spuiten maar wel weer in de zelfde kleur. Weet iemand een kleurcode of naam van die kleur. Het is zon standaart kleur.

Wit, parelmoer, of weet ik veel

http://www.antec.com/images/400/SX835II.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:22
Anoniem: 116991 schreef op 02 juli 2004 @ 08:54:
Nu wil ik dus mijn zijkant opnieuw spuiten maar wel weer in de zelfde kleur. Weet iemand een kleurcode of naam van die kleur. Het is zon standaart kleur.

Wit, parelmoer, of weet ik veel

http://www.antec.com/images/400/SX835II.jpg
Denk dat je het beste ff naar de gamma kan gaan met die zijplaat daar kunnen ze de kleuren precies mengen naar de kleur die jij wilt en kunnen er geen misverstanden komen zoals een klein beetje lichter of donkerder dan de rest van je kast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SchiedamLauw schreef op 02 juli 2004 @ 09:18:
[...]

Denk dat je het beste ff naar de gamma kan gaan met die zijplaat daar kunnen ze de kleuren precies mengen naar de kleur die jij wilt en kunnen er geen misverstanden komen zoals een klein beetje lichter of donkerder dan de rest van je kast..
Maar kunnen ze dat ook in een spuitbus doen. Want met een roller of kwast krijg je denk ik niet zon mooi effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-05 07:36
Sprite_tm schreef op 02 juli 2004 @ 03:01:
De casemod van mijn server. Heet dit eigenlijk nog wel een casemod?
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zit 1 nadeel aan deze opstelling: er is een harddisk-head-crash in de meest letterlijke zin mogelijk :)
Wat voor functies heeft jou server allemaal?
TV kijken via netwerk? En ik zie daar iets van Blinkenleds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

mn pa heeft de voorkant van mn pc gezandstraalt (plexiglas)
ik heb het AMD logo met een stickertje er op geplakt (eerst uitgeknipt)

het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sulma058/mod.jpg
wel leuk, al zeg ik het zelf.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Laatst online: 20:22
Anoniem: 116991 schreef op 02 juli 2004 @ 09:32:
[...]

Maar kunnen ze dat ook in een spuitbus doen. Want met een roller of kwast krijg je denk ik niet zon mooi effect.
Dat weet ik niet.. Je kan allicht langsgaan als je een gamma in de buurt hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _XipHiaS_
  • Niet online
Anoniem: 116991 schreef op 02 juli 2004 @ 09:32:
[...]

Je kunt er ook mee naar de autospuiter, die zet er ff een kleurmeter op, maakt het custom aan en gebruikt dat in een speciale herbuikbare spuitinrichting. Gaat alleen wel wat meer kosten denk ik. Maar vooral metalic is moeilijk aanbrengen als je geen verfspuit ervaring hebt, gewoon het bekende PC-creme is eenvoudiger natuurlijk.
Daarnaast zijn er bij de autoshops vaak legio aan kleurtinten in spuitbus te krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door _XipHiaS_ op 02-07-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Laatst online: 24-04 21:24

ScSi

Belg.

peddro schreef op 02 juli 2004 @ 16:56:
mn pa heeft de voorkant van mn pc gezandstraalt (plexiglas)
ik heb het AMD logo met een stickertje er op geplakt (eerst uitgeknipt)

het resultaat:

[afbeelding]
wel leuk, al zeg ik het zelf.....
Knap gedaan iig.. Nu weet ik zelf dat ik er niet aan moet beginnen, want zo mooi lukt het me toch niet.. (het zou nutteloos zijn ook in mn window, want dan zie je mijn hardware niet meer - nu weet ik dat ook dankzij je pic, anders was het proefondervindelijk onderzoek geweest :) )Het zal bij een mooi logo frezen blijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro

peddro

ScSi_009 schreef op 02 juli 2004 @ 17:34:
[...]

Knap gedaan iig.. Nu weet ik zelf dat ik er niet aan moet beginnen, want zo mooi lukt het me toch niet.. (het zou nutteloos zijn ook in mn window, want dan zie je mijn hardware niet meer - nu weet ik dat ook dankzij je pic, anders was het proefondervindelijk onderzoek geweest :) )Het zal bij een mooi logo frezen blijven..
het is de voorkant van mn pc niet de zijkant, de zijkant van mij is niet gestraald, alleen de voorkant.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-05 21:31

gakkethijs

niks

heb nu ongeveer 4 maanden een gaming bomb kast en ik kom nu pas achter dat alles wat groen in de kast is zoals fanhouders pci houders reageren op uv licht. had het ook nergens gelezen lezen in reviews. hmm kleurt heel apart blauw uv ccfl met groen er achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro

peddro

gakkethijs schreef op 02 juli 2004 @ 18:32:
heb nu ongeveer 4 maanden een gaming bomb kast en ik kom nu pas achter dat alles wat groen in de kast is zoals fanhouders pci houders reageren op uv licht. had het ook nergens gelezen lezen in reviews. hmm kleurt heel apart blauw uv ccfl met groen er achter
bedankt voor de mededeling..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 14-02 14:13

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

_XipHiaS_ schreef op 02 juli 2004 @ 17:13:
[...]

Je kunt er ook mee naar de autospuiter, die zet er ff een kleurmeter op, maakt het custom aan en gebruikt dat in een speciale herbuikbare spuitinrichting. Gaat alleen wel wat meer kosten denk ik. Maar vooral metalic is moeilijk aanbrengen als je geen verfspuit ervaring hebt, gewoon het bekende PC-creme is eenvoudiger natuurlijk.
Daarnaast zijn er bij de autoshops vaak legio aan kleurtinten in spuitbus te krijgen.
je kunt er ook mee naar de auto-onderdelen zaak gaan en de motip kleurenwaaier er bij houden, heb ik met mijn chieftec ook gedaan en heb precies dezelfde kleur kunnen vinden

edit: bijv. brezan of broekhuizen

[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 02-07-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

floriske.nl schreef op 02 juli 2004 @ 18:46:
[...]

je kunt er ook mee naar de auto-onderdelen zaak gaan en de motip kleurenwaaier er bij houden, heb ik met mijn chieftec ook gedaan en heb precies dezelfde kleur kunnen vinden

edit: bijv. brezan of broekhuizen
Das wel een idee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836

Ik heb vorige week eindelijk m'n ledjes van de ia ontvangen. En ben vandaag ermee bezig geweest. Alleen nu heb ik een probleempje, ik wil er graag foto's van maken maar nu zie je dat heel raar met m'n digitale camera. ( Hp Photosmart 735 ) Weet iemand toevallig hoe ik deze cam kan instellen zodat hij het licht wel goed ziet.

Btw weet iemand hoe om de 5,25" klepjes van een Chieftec moeten ? Moet het randje naar boven of naar beneden ? ( de mensen met een chieftec weten wel waar ik het over heb. ) Ik wil die gewoon er weer in hebben zoals ze zaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:48

Exigence

dnkroz

Anoniem: 86836 schreef op 03 juli 2004 @ 16:03:
Btw weet iemand hoe om de 5,25" klepjes van een Chieftec moeten ? Moet het randje naar boven of naar beneden ? ( de mensen met een chieftec weten wel waar ik het over heb. ) Ik wil die gewoon er weer in hebben zoals ze zaten :)
Maakt volgens mij niet uit, als je ze maar allemaal in dezelfde richting doet, anders lijkt het niet. Ik heb ze volgens mij naar beneden. Zodat er aan de onderkant nog een mooi randje ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
Btw weet iemand hoe om de 5,25" klepjes van een Chieftec moeten ? Moet het randje naar boven of naar beneden ? ( de mensen met een chieftec weten wel waar ik het over heb. ) Ik wil die gewoon er weer in hebben zoals ze zaten :)[/quote]

met het randje naar beneden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik heb eindelijk de cam een beetje normaal kunnen krijgen dat hij de voetjes er goed op krijgt. Mjah kheb glowfeet gemaakt. ( ik vind het zelf wel leuk staan ). Ps. let niet op de kast want die is nog totaal niet gemod.

Afbeeldingslocatie: http://freek.lam-lan.nl/fotos/voet1.JPG
Hier zie je hoe ik de ledjes heb bevestigd.

Afbeeldingslocatie: http://freek.lam-lan.nl/fotos/voet2.JPG
En zo ziet dat er uit, per voetje.

Afbeeldingslocatie: http://freek.lam-lan.nl/fotos/voet3.JPG
En hier zie je een totaal shotje :)

Ik zal ( als jullie dat willen ) vanavond ook nog even foto's maken als het echt donker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Anoniem: 86836 schreef op 03 juli 2004 @ 19:13:
Ok, ik heb eindelijk de cam een beetje normaal kunnen krijgen dat hij de voetjes er goed op krijgt. Mjah kheb glowfeet gemaakt. ( ik vind het zelf wel leuk staan ). Ps. let niet op de kast want die is nog totaal niet gemod.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zal ( als jullie dat willen ) vanavond ook nog even foto's maken als het echt donker is.
ziet er leuk uit.
zoiets was ik ook al van plan voor mijn chieftec. alleen bij jou lijkt et alsof het plexiglas nog niet goed is afgewerkt. dus de randjes. of lijkt dit alleen maar zo?
verder ziet et er mooi uit hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmmm, het lijkt zo. De randjes zijn totaal rond, maar er kan nog wat lijm zitten misschien zie je dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
Anoniem: 86836 schreef op 03 juli 2004 @ 19:13:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

beetje hetzelfde gedaan als mij onder mijn chieftech :P
zie paar posts boven de joue, in het donker

zijn jou voetjes ook fadend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ik heb dremel skills :)

Before:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~skje/hl2-logo.gif

After:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~skje/jitse001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~skje/jitse002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~skje/jitse003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~skje/jitse004.jpg

Het 'roest'-gebeuren heb ik verkregen door ijzermenie alles te verven, en daarna met een groffe roller, de zijkant, in goudverf te dopen en dan puntjes te bedrukken...

Heb het ding btw niet alleen gemaakt, de kast is van Mr. Panic (Jitse) en die heeft me geholpen. Trouwens, dit is just the beginning.. hij wil de hele kast HL2 hebben, dus er komt een CiP je van ;)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

y0w, netjes gedaan man !. Echt iedereen met hl2 thema op hun pc , en strax gaat die hele game floppen :P. Nee dat zal niet gebeuren HL2 gaat ownen ! :)

Maar echt bruut gedaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105909

ik ga helemaal lachen als ze op die h2 pc's h2 niet kunnen spelen omdat de pc niet goed genoeg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ja dat is ook fun. :)

Edit: Sorry voor mijn gore offtopic gedrag. ik ga weer ontopic praten :)

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 86836 op 04-07-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 09:09
[afbeelding]
Ey das het mortal combat logo >:)
Wel netjes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik zit weer met een klein vraagje. Namelijk ik wil mijn tobo gaan modden ( heb ik nu al deels gedaan ) Alleen nu wil ik hem gaan verfen, maar met de knopjes hoe doe ik dat ? Want het leek mij mooier om alles te verfen dus ook de knopjes. Of is dit gewoon niet mogelijk ? En ik heb liever geen zin om later met een penceel alle letters er weer op te zetten, want dat is monniken werk.

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 19:42

Bestla

M/M -> V/F

Anoniem: 86836 schreef op 05 juli 2004 @ 09:14:
Nou, ik zit weer met een klein vraagje. Namelijk ik wil mijn tobo gaan modden ( heb ik nu al deels gedaan ) Alleen nu wil ik hem gaan verfen, maar met de knopjes hoe doe ik dat ? Want het leek mij mooier om alles te verfen dus ook de knopjes. Of is dit gewoon niet mogelijk ? En ik heb liever geen zin om later met een penceel alle letters er weer op te zetten, want dat is monniken werk.

Iemand een idee ?
Ga naar de kantoorvakhandel of een winkel die krasletters verkoopt. Schrijf de lay-out op en spuit/verf je tobo en plak/kras de tekens en letters weer op de toetsen en spuit er blanke lak overheen ter bescherming en klaar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

M'n Noritake GU128x32-311 in een stand gemonteerd:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rccheng/311/311-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rccheng/311/311-5.jpg

Meer hier: http://www.skippari.net/phpBB2/viewtopic.php?t=706

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Thnx voor de credits van die HL2 mod :)
Tsjah, heb er toch een uurtje of 4 over gedaan om het zo te krijgen, ik vind het persoonlijk super bruut uitzien. En ik denk niet dat die PC die ie er nu in heeft zitten dat die HL2 (fatsoendelijk) kan gaan draaien :p...

Maarja, hij wil nog WaterKoeling, een ATi X800 Pro en een 2800+'je kopen ipv 2000+

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 14:20

Meneer iCy

swarma

Ja wat zou dit nou zijn?
http://www.ikownjou.nl/modding/badeend.JPG

een bad eend met een staart?

Wel nee hoor het is een Webcam :D

http://www.ikownjou.nl/modding/badeend1.JPG

Recordtijd gedaan in 2 minuut 33 :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 06-07-2004 14:00 . Reden: Resize je previewplaatjes.... [img=] is ranzig... ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ziet er mooi uit! Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/thumbsup.gif
Ik zou alleen aan de onderkant van de zwarte plaat ook in de hoeken zo'n inbusbout monteren, voor de look.

[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 06-07-2004 13:01 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coorz

coorz

Back to crop!

Homedisc schreef op 06 juli 2004 @ 13:00:
[...]

Ziet er mooi uit! [afbeelding]
Ik zou alleen aan de onderkant van de zwarte plaat ook in de hoeken zo'n inbusbout monteren, voor de look.
Je hebt helemaal gelijk. Straks ook busje zwart vinyl dye halen en dat rampzalige raam-folie erafhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
iCeWiRe schreef op 06 juli 2004 @ 12:52:
Ja wat zou dit nou zijn?
[afbeelding]

een bad eend met een staart?

Wel nee hoor het is een Webcam :D

[afbeelding]

Recordtijd gedaan in 2 minuut 33 :P
Die plaatjes laden duurt ook een recordtijd hier :)
ziet er wel grappig uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110292

Na al deze inspiratie wil ik nu ook iets gaan maken.

Ik zit te denken aan een mooi klein kastje voor boven op mijn TV met een LCD scherm erin waarop ik WinAMP af kan lezen.
Mijn PC staat in de hoek en bediening is niet nodig dat doe ik al met mijn mobiel via bluetooth...

Ik heb al info en schema's gevonden op internet en wil nu graag weten wat jullie advies is m.b.t. de groote van het LCD scherm.
Ik wil graag minimaal 4 nummers kunnen lezen van een playlist en het liefst een vrij duidelijke (grote?) LCD hebben met backlight van max 30 euro.

Voldoet een 4x20 led hiervoor? en is het wel verstandig om met een project als dit te beginnen?
Ik heb nog geen enkele ervaring met solderen en modden maar ben niet een totale nitwit m.b.t. electronica....
Graag wat advies/goede links/goedkope shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coorz

coorz

Back to crop!

Anoniem: 110292 schreef op 06 juli 2004 @ 14:57:
Na al deze inspiratie wil ik nu ook iets gaan maken.

Ik zit te denken aan een mooi klein kastje voor boven op mijn TV met een LCD scherm erin waarop ik WinAMP af kan lezen.
Mijn PC staat in de hoek en bediening is niet nodig dat doe ik al met mijn mobiel via bluetooth...

Ik heb al info en schema's gevonden op internet en wil nu graag weten wat jullie advies is m.b.t. de groote van het LCD scherm.
Ik wil graag minimaal 4 nummers kunnen lezen van een playlist en het liefst een vrij duidelijke (grote?) LCD hebben met backlight van max 30 euro.

Voldoet een 4x20 led hiervoor? en is het wel verstandig om met een project als dit te beginnen?
Ik heb nog geen enkele ervaring met solderen en modden maar ben niet een totale nitwit m.b.t. electronica....
Graag wat advies/goede links/goedkope shops.
Nou voor 30 euro kom je niet zo ver. Hoogstens een 4x20 character of kleine 128x64 grafisch. En die zijn niet zo duidelijk af te lezen op afstand (bovenop op je TV). VFD's daarintegen zijn wel beter af te lezen van grotere afstand.
Als je geen ervaring hebt kan je het best een pre-wired display kopen. En vergeet niet er hangt ook nog een data en power kabel aan de display, dus je PC moet niet te ver weg staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou je zo'n display niet draadloos (via bluetooth, WiFi ofzo) kunnen aansturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-05 07:36
Anoniem: 110292 schreef op 06 juli 2004 @ 16:49:
In theorie wel... met genoeg kennis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
pff misschien een dom vraagje maar wat kost een m2 5 mm plexieglas? kheb al bij stokvis plastic gevraagd maar die zeiden dat het rond de 80 euro koste en dat lijkt mij een beetje veel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

zoeperman schreef op 06 juli 2004 @ 17:19:
pff misschien een dom vraagje maar wat kost een m2 5 mm plexieglas? kheb al bij stokvis plastic gevraagd maar die zeiden dat het rond de 80 euro koste en dat lijkt mij een beetje veel :S
normaal plexi (PMMA) is iets van 30€, lexaan zal idd wel richting of over de 80€ gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coorz

coorz

Back to crop!

Anoniem: 110292 schreef op 06 juli 2004 @ 16:49:
Jawel hoor, er zijn seriele VFD's en er bestaan ook draadloze seriele zender en ontvangers voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:10
coorz schreef op 06 juli 2004 @ 18:45:
[...]

Jawel hoor, er zijn seriele VFD's en er bestaan ook draadloze seriele zender en ontvangers voor de PC.
http://www.wirelessfutures.co.uk/bw_swc_c1_ia.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-05 11:06

Technicality

Vliegt rechtsom...

zo, vandaag schoolstuff kopen, ff langs de pc winkel gaan en daar een laserledjesgeval zien liggen...

kopen dus.

Afbeeldingslocatie: http://lucretia.thorned.nl/bart/ledjes.JPG

Ik heb nog never nooit niet wat met mn pc gedaan (okey, vga silencer ingebouwd) en dit is dus het eerste modje.

het was nogal wat geklooi met een ijzerzaagje, een vijl, een 5xx bay frontje (gelukkig rond) en wat lijm.

overigens ging de lijm fout, lang leve de föhn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34347

ermh, Ik ben een student weinig budget, dus ga ff nogal rare vragen stellen voor ik begin met knoeien, daarvoor is dit topic toch voor he? :).

Dus ik ga al me vragen ineens in 1 rply posten, zodat ik jullie niet meer hoef te vervelen met me vragen :)

De achterkant van me kast zit nu een 80mm fan in, die ik kan controleren, maar is niet goed genoeg, het voorgemaakte gat in me case komt en is niet hoog genoeg geplaatst om de warmte van me cpu mee te laten wegvoeren.

Ik ga dus de achterkant een gat maken voor een 120mm fan, en eronder plaats zagen voor de 80mm fan.

Mijn Cpu cooler doet wat luidruchtig, maja, nu geen geld daarvoor om te vervangen, heb juist de voeding vervangen door een zalman.

Mijn vraag is dus, als ik me fans uit zet, dan heb ik technisch gezien eigenlijk 2 gaten aan de achterkant waar geluid kan ontsnappen, of is dit helemaal niet zo erg?

en btw Ik had ook nog plannen om me cpu pasief te laten koolen met een soort gelijke cpu cooler als deze
http://store3.yimg.com/I/coolmaxx_1797_2248522

en raar maar waar, ik ga weer op een probleembotsen, het gewicht, zal ik het het beste ondersteunen met MDF of met een koper staafje?
Maar met koper staafje gaat em wel warmte geleiden naar mijn case, en ik weet dus niet of dat slim is.

alvast bedankt

/edit: natuurlijk is dit me eerste echte kleine casemod (buiten de fannetjes regelbaar maken en een goede airflow zorgen voor het moederbord), maar de rest ga ik heus niet verklappen hoor, anders weten jullie al te veel :p

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34347 op 06-07-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebuch
  • Laatst online: 01-05 15:07
Anoniem: 34347 schreef op 06 juli 2004 @ 21:44:
ermh, Ik ben een student weinig budget, dus ga ff nogal rare vragen stellen voor ik begin met knoeien, daarvoor is dit topic toch voor he? :).

Dus ik ga al me vragen ineens in 1 rply posten, zodat ik jullie niet meer hoef te vervelen met me vragen :)

De achterkant van me kast zit nu een 80mm fan in, die ik kan controleren, maar is niet goed genoeg, het voorgemaakte gat in me case komt en is niet hoog genoeg geplaatst om de warmte van me cpu mee te laten wegvoeren.

Ik ga dus de achterkant een gat maken voor een 120mm fan, en eronder plaats zagen voor de 80mm fan.

Mijn Cpu cooler doet wat luidruchtig, maja, nu geen geld daarvoor om te vervangen, heb juist de voeding vervangen door een zalman.

Mijn vraag is dus, als ik me fans uit zet, dan heb ik technisch gezien eigenlijk 2 gaten aan de achterkant waar geluid kan ontsnappen, of is dit helemaal niet zo erg?

en btw Ik had ook nog plannen om me cpu pasief te laten koolen met een soort gelijke cpu cooler als deze

en raar maar waar, ik ga weer op een probleembotsen, het gewicht, zal ik het het beste ondersteunen met MDF of met een koper staafje?
Maar met koper staafje gaat em wel warmte geleiden naar mijn case, en ik weet dus niet of dat slim is.

alvast bedankt

/edit: natuurlijk is dit me eerste echte kleine casemod (buiten de fannetjes regelbaar maken en een goede airflow zorgen voor het moederbord), maar de rest ga ik heus niet verklappen hoor, anders weten jullie al te veel :p
Ik denk niet dat een 12cm en 8cm gat onder elkaar past. Heb nog nooit een kast gezien waarbij dat kan. En het is ook niet heel erg nodig. Een 12cm gat is ook goed.

http://thermaltake.com/co...03/cl-p0019fanless103.htm
Dan kan je ook deze koeler gebruiken. Is standaard een noiseless koeler en valt (als ik het goed begrepen heb) precies met de vinnen voor de 12cm outtake fan. Je heb dus 1 12cm fan voor outtake en cpu tegelijk. Dat lijkt mij beter werken dan zo'n heatpipe toren.

Deze is wel net zo zwaar als die torentjes. 752 gr om precies te zijn. Maar als je dat stevig ophangt hoeft het geen probleem te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Nebuch op 06-07-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander1981-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2020
Anoniem: 34347 schreef op 06 juli 2004 @ 21:44:
[...]

[...]

[...]
Is het geen idee om een fanduct te maken naar dat enorme ding, naar 1 van die fans achter? zo heb je geen extra fan, wel ondersteuning voor die heatsink, en volgens mij is die heatsink niet bedoeld voor passief koelen...

Het wordt wel een koele kast dan :P

I don't have a solution; but I do admire the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

well, me cpu is rond de 62°C alsk me 80mm fan niet aan zet, is btw nogal luidruchtig, zet em alleen aan s'morgens of wanneer ik spelletjes speel. En als em dus aan staat is het dus 52°C, nogal veel eigenlijk met standaar amd XP2800+ cooler. mobo met fan aan is 35°C en zonder fan is 42°C, nog veel te warm dus :)

eneeuh,
Nebuch: ik had daar nergens gelezen dat ie past op een 462 socket, maar die had ik ook al aan gedachten en zal idd goed moeten ophangen of ondersteunen (nog aan't twijfelen) wegens zijn gewicht :)

eneeuh, een 120mm van boven en een 80mm eronder gaat wel hoor, heb het uitgemeten :)

Sander: dat was een idee :) maar ben dus nog aan't twijfelen welke koeler erop :)

Pc moet dus koel en stil zijn :) de case zelf misschien wat opbeuren, maar ja, het is het innerlijke dat telt :p

en nu nog de overige vragen :p :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000

Epsilon

Anoniem: 23911 schreef op 01 juli 2004 @ 01:23:
Ook ik heb het casemod virus weer te pakken gekregen.. ;(
Vandaag dan toch maar eens aan de slag gegaan.. :Y)

[afbeelding]
Het begin isser, alleen wat is mooier, groen of blauw... :?

/me Keuzes, keuzes, keuzes... :z

Wat het is of wat het gaat worden dat merken jullie binnenkort wel... ;)
Ben je weer bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
_ferry_ schreef op 06 juli 2004 @ 17:23:
[...]

normaal plexi (PMMA) is iets van 30€, lexaan zal idd wel richting of over de 80€ gaan
en wat is het verschil ?

want een stukje van 3 mm 1 m2 is een eurotje of 10 bij de lokale bouwmarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000

Epsilon

zoeperman schreef op 07 juli 2004 @ 01:47:
[...]

en wat is het verschil ?

want een stukje van 3 mm 1 m2 is een eurotje of 10 bij de lokale bouwmarkt?
lexaan breekt niet :)
Is werkelijk vele male sterker (wordt ook gebruikt als projectiel wering, waar glas niet voldoende is omdat het voorwerk zwaar is).

Je kan bijvoorbeeld een baksteen op een stuk lexaan gooien. Het deukt / butst maar breekt niet (alleen witte plek misschien). Plexi van 3mm breekt. Glas ook (uhm... :P).

Het is daarom makkelijker te bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
Epsilon schreef op 07 juli 2004 @ 01:58:
[...]

lexaan breekt niet :)
Is werkelijk vele male sterker (wordt ook gebruikt als projectiel wering, waar glas niet voldoende is omdat het voorwerk zwaar is).

Je kan bijvoorbeeld een baksteen op een stuk lexaan gooien. Het deukt / butst maar breekt niet (alleen witte plek misschien). Plexi van 3mm breekt. Glas ook (uhm... :P).

Het is daarom makkelijker te bewerken.
ah ok
hehe lexaan is beetje te duur om mee te modden dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Ik weet niet hoe handig je met elektronica bent, anders lijkt dit me wel wat: http://international1.far...me.jhtml?_requestid=15135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coorz

coorz

Back to crop!

Http://elektuur.o4s.com/C...ghlight=2,draadloos,rs232
In combinatie met een seriele VFD (ooeh duur) of LCD moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117695

Ik heb eergister een kingwin case gekocht, en het wordt al een heel mooi project met veel foto's.

Maar ik zit een beetje met het volgende probleem:

Dit is de huidige situatie:

Afbeeldingslocatie: http://home.introweb.nl/~gmeylof/cdrom.jpg

En dat vindt ik geen gezicht, ik wil ze het liefste stealthen.

Maar hoe moet ik dat doen?? Ik heb wel een dremel.

Dit is het frontje:

Afbeeldingslocatie: http://home.introweb.nl/~gmeylof/frontje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60418

Daar zijn genoeg tutorials over te vinden. Ik meen me te herinneren eentje op casejunkies.com en in de search van got is het antwoord ook te vinden.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117695 schreef op 07 juli 2004 @ 13:04:
Ik heb eergister een kingwin case gekocht, en het wordt al een heel mooi project met veel foto's.

Maar ik zit een beetje met het volgende probleem:

Dit is de huidige situatie:

[afbeelding]

En dat vindt ik geen gezicht, ik wil ze het liefste stealthen.

Maar hoe moet ik dat doen?? Ik heb wel een dremel.

Dit is het frontje:

[afbeelding]
die dingen die gebruikt worden voor het vastklikken aan de kast eraf zagen, gaatje maken voor de open/dicht knop maken of iets originelers.

en dan met een of ander lijm spul en je cd rom bevestigen :) (niet zo lijmen dat die niet meer open kan he :p)

of je doet het zonder frontje, je spuit je cd-rom gewoon zwart, is ook een optie :)

btw: het zijn maar voorstellen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste modders,

Ik zit met het volgende probleem ik heb net mijn raam in mijn case en nu zit er dus (door mijn klunszichheid) een vrij kleine maar toch zeer irritante schuurplek op mijn plexi. Kan ik dit nog weg krijgen en hoe moet dat dan. En is de kans dan niet veel groter dat het erger wordt. Dit plekje is zon 5 x 5 mm.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
Erger wordt het niet, maar die plek krijg je niet meer weg.... was je plexi niet afgeplakt toen je het kocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
  • Laatst online: 01-04 08:58
Probeer het eens met tandpasta en een hele zachte doek
heb ik ook gedaan bij mijn window en het ging er zo goed als af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anders moet je gaan polieren of hoe dat dat heet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Omdat iedereen blijkbaar terug begint te modden, en ook omdat de lan-meetings eraan komen, ben ik ook maar eens terug begonnen. :)

Na wat zoeken op google kwam ik deze foto tegen.
Afbeeldingslocatie: http://img34.exs.cx/img34/558/corey-tribal-back.jpg

Dus die moest op de rechterzijkant van mijn case komen.
Afbeeldingslocatie: http://img34.exs.cx/img34/4928/Afbeelding25.jpg

Ik moet het nu alleen nog wat afbramen, beetje bijwerken en er een laagje verf overgooien.
En ik moet echt eens een digitale camera gaan kopen. :X

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermicellisoep
  • Laatst online: 06-05 16:09

Vermicellisoep

Nonsultant

@REEV
Toch ook een kunst om een schuurplek van 5 bij 5 mm te maken, uitgeschoten met dremel oid? Je kan trouwens gewoon standaard polijstmiddelkopen als het niet met tandpasta weg gaat..
offtopic:
(oja, ik ben blij dat je eens wat zinnings post, NOFI :9)

@jellabie
Leuk gedaan, knap dremelwerk. Moet zeker heel veel tijd in zitten.. Heb je ook een overzichtsfoto?

[ Voor 37% gewijzigd door Vermicellisoep op 07-07-2004 19:01 ]

Nooooh! Stahp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Vermicellisoep schreef op 07 juli 2004 @ 18:59:

@jellabie
Leuk gedaan, knap dremelwerk. Moet zeker heel veel tijd in zitten.. Heb je ook een overzichtsfoto?
Hoe bedoel je? Ik ga proberen morgen een digitale camera op de kop te tikken, zodat ik betere fotos kan trekken.

En de tijd... 3 á 4 uur ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Jellabie op 07-07-2004 19:04 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113766

Zo ik heb ff een paar blowholes gemaakt voor men fans, dit is mijn eerste casemod :*)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tbaratte/Case%20mod/P7070256.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tbaratte/Case%20mod/P7070264.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tbaratte/Case%20mod/P7070270.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tbaratte/Case%20mod/P7070280.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tbaratte/Case%20mod/P7070286.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tbaratte/Case%20mod/P7070287.JPG

Zo hier zijn de foto's van mij mod :9 >:) ik vind het zeer goed gelukt 8) Ik heb ook
Hopelijk help ik jullie hierbij zodat jullie ook een mooie casemod kunnen maken :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 113766 op 07-07-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermicellisoep

Vermicellisoep

Nonsultant

Zou je ff je pics kunnen verkleinen naar 600pixels breed, dit vern**kt de layout een beetje. :)

Verder grappig gedaan, alleen je had de randen wel iets fijner af kunnen werken ;), normaal zaag je een gat iets kleiner dan de fan en vijl je hem op maat. Dan word ie ook nog rond ook :9

@REEV

Ik heb het zojuist ff getest, Parodontax werkt wel vrij goed op aluminium. in ieder geval beter dan el cheapo aldi spul :9

[ Voor 20% gewijzigd door Vermicellisoep op 07-07-2004 19:38 ]

Nooooh! Stahp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah ik ga nog wat rubber kopen of iets dergelijks ff mooi afwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95473

ik wil (voor school) een ledbord gaan maken met een paar honderd ledjes alleen kan ik hiermee ook teksten weergeven en als het mogelijk is deze laten bewegen?
hoe kan ik dit het beste realiseren?
resultaten 0

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 95473 op 07-07-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 19:14
zoekterm: Blinkenleds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebuch
  • Laatst online: 01-05 15:07
Anoniem: 34347 schreef op 07 juli 2004 @ 00:05:
well, me cpu is rond de 62°C alsk me 80mm fan niet aan zet, is btw nogal luidruchtig, zet em alleen aan s'morgens of wanneer ik spelletjes speel. En als em dus aan staat is het dus 52°C, nogal veel eigenlijk met standaar amd XP2800+ cooler. mobo met fan aan is 35°C en zonder fan is 42°C, nog veel te warm dus :)

eneeuh,
Nebuch: ik had daar nergens gelezen dat ie past op een 462 socket, maar die had ik ook al aan gedachten en zal idd goed moeten ophangen of ondersteunen (nog aan't twijfelen) wegens zijn gewicht :)

eneeuh, een 120mm van boven en een 80mm eronder gaat wel hoor, heb het uitgemeten :)

Sander: dat was een idee :) maar ben dus nog aan't twijfelen welke koeler erop :)

Pc moet dus koel en stil zijn :) de case zelf misschien wat opbeuren, maar ja, het is het innerlijke dat telt :p

en nu nog de overige vragen :p :p
Verrast dat het past. Maar als je het gemeten heb zal het wel.
Wat je ook nog kan proberen is een intake fan. Dat scheelde bij mij 4 graden en was een simpel 80mm fannetje (1 euro op hcc).

Verder is het ook mogelijk om gewoon een zalman cpukoeler te kopen (cu7000).
En als je je videokaart passief maakt (Zalman ZM-hp ding) scheelt dat ook weer.

En ik blijf altijd een voorstander van de 12cm voedingen. Wat is er nou lekkerder dan een 12cm outtaken en een 12cm voedingsfanintake ( haalt dus lucht langs cpu) vlak bij je cpu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 21:35
Anoniem: 113766 schreef op 07 juli 2004 @ 19:10:
Zo ik heb ff een paar blowholes gemaakt voor men fans, dit is mijn eerste casemod :*)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo hier zijn de foto's van mij mod :9 >:) ik vind het zeer goed gelukt 8) Ik heb ook
Hopelijk help ik jullie hierbij zodat jullie ook een mooie casemod kunnen maken :*)
Ziet er goed uit!
offtopic:
is dat een antec lanboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vermicellisoep

Vermicellisoep

Nonsultant

't zou trouwens wel heel mooi staan als je die schroeven waarmee je de fans hebt vastgezet rood zou spuiten... :*)

Nooooh! Stahp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nebuch schreef op 07 juli 2004 @ 20:27:
[...]

Verrast dat het past. Maar als je het gemeten heb zal het wel.
Wat je ook nog kan proberen is een intake fan. Dat scheelde bij mij 4 graden en was een simpel 80mm fannetje (1 euro op hcc).

Verder is het ook mogelijk om gewoon een zalman cpukoeler te kopen (cu7000).
En als je je videokaart passief maakt (Zalman ZM-hp ding) scheelt dat ook weer.

En ik blijf altijd een voorstander van de 12cm voedingen. Wat is er nou lekkerder dan een 12cm outtaken en een 12cm voedingsfanintake ( haalt dus lucht langs cpu) vlak bij je cpu
bwa, intake moet niet echt hoor, zolang de outake maar goed is :) want alles dat naar buiten gaat heeft ook een binnenweg, tenzei het luchtledig is :) maar ik zal is proberen om een zachte 80mm voor intake te gebruiken, zien wat het verschill is :)

En me videokaart is al passief :), een GeForce 440MX zonder cooler, goed genoeg voor de games van vandaag. Binnen 5 jaar ofzo, haal ik wel een andere :)

nadeel nu is, dat ik geen dremel heb, alleen een boor :) dat word knoeien :p :9 :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah!!! zeker een goed idee, school is over dus morgen ff naar de hornbach >:) allemaal zooi kopen :9 ik krijg ook nog een silencer en rounded kabels dus.... het wordt zeker vet. (Het was een PC van mycom ;) :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Laatst online: 10-05 22:57
lol >:) Nice! Alleen nog ff mooi afwerken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-05 16:06

R-B

Blokkert

>:) 1000!! >:)

lol. had ik ff zin in :d

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89432

Anoniem: 113766 schreef op 07 juli 2004 @ 19:10:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nice gedaan, zit die achterste fan nou niet in de weg voor je PSU :X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100356

Niet zozeer een Casemod, maar wel een custom-built safeguard voor mijn portomonnee ;D. (grote ketting en 2 ringetjes zaten er eerst al....nu alleen een plaatje in en om de porto gedaan)

P.S.
Let niet op mijn haar ;D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.ko/pictures/porto.JPG

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 100356 op 08-07-2004 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus als ik het goed begrijp moet ik de krassen (schuurplek) in mijn plexiglas wegwerken met tandenpasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100356

Zou kunnnen werken, ik heb het zelf niet geprobeerd. Maar van wat ik er heb begrepen is dat het glazuur van het tandpasta de krassen vult en transparant word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Is ut niet al tijd voor deel 8 ? :o

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE