Welkom in Het ‘Post hier je kleine mods’ Topic (Deel 7) | ||||
![]() ![]() | ||||
De bedoeling van dit topic | ||||
In dit topic mag je je kleine mods laten zien, die geen eigen topic waard zijn. Hierbij moet je denken aan een nieuwe blowhole, een fan die je voorzien hebt van LED's of bijvoorbeeld een simpele window-mod. Als je een complete mod wil posten, mag je daar een apart topic voor maken, maar dan ook alleen als het een uitgebreide en voltooide mod is. Overigens leent dit topic zich ook voor het posten van mods in progress, tussenstapjes naar je uiteindelijke casemod dus. ![]() | ||||
De regel(tjes) | ||||
In dit topic behoor je je aan een aantal simpele regeltjes te houden:
![]() | ||||
Een paar handige links onder elkaar | ||||
Vorige topics
| ||||
En tot slot... | ||||
Ik wens jullie veel plezier in dit topic. Keep up the good work! ![]() | ||||
Eraser |
zal ik maar aftrappen dan... 
dit hoort eigenlijk bij mijn Smiley PC-mod, maar vond 't te klein, dus laat ik 't hier zien.
n.a.v. het briljante idee van MindSweep hoe een FDD/zipdrive te stealthen, heb ik zelf ook de push-push schakelaartjes bij conrad besteld.
het schakelaartje met een lijmpistool op de FDD (zonder frontje) bevestigd.

FDD in de pc. op 't klepje zie je een stukje plexiglas, wat ik op maat heb gevijld, zodat 't als palletje fungeert.

*klik* klepje zit vast en met een druk op de linker onderhoek, gaat het klepje er weer af.
dit hoort eigenlijk bij mijn Smiley PC-mod, maar vond 't te klein, dus laat ik 't hier zien.
n.a.v. het briljante idee van MindSweep hoe een FDD/zipdrive te stealthen, heb ik zelf ook de push-push schakelaartjes bij conrad besteld.
het schakelaartje met een lijmpistool op de FDD (zonder frontje) bevestigd.

FDD in de pc. op 't klepje zie je een stukje plexiglas, wat ik op maat heb gevijld, zodat 't als palletje fungeert.

*klik* klepje zit vast en met een druk op de linker onderhoek, gaat het klepje er weer af.

[ Voor 7% gewijzigd door NewbieNeo op 05-05-2004 19:31 ]
Vandaag niks te doen, dus maar ff kleine case voor mn test voeding gemaakt,
zo hoeft mn pc voeding niks te leiden onder mijn geweldige ideeen

zo hoeft mn pc voeding niks te leiden onder mijn geweldige ideeen
[ Voor 34% gewijzigd door JBplap op 05-05-2004 21:00 ]
Van ver ziet hij er wel mooi uit maar op de tweede pic vind ik dat het precies nogal slecht afgewerkt is... of was dit de bedoeling?
Na inspiratie en info te hebben opgedaan uit dit topic heb ik afgelopen weekend een 2e voeding in me PC gezet. Met mijn Casemod-project nog in volle gang zijn er zoveel lights + fans in me case beland dat ik besloot deze een 'dedicated' voeding te geven.
Hiermee wordt gelijk het flikkeren van de CCFL's voorkomen en het ziet er wel grappig uit vind ik.
Alles moet nog doorgeschakelt en aangesloten worden (weet niet eens of het nog wel werkt
) en er komt nog een doorzichtige kap op.

Heb 2 alu U-profieltjes gebruikt en elk met 2 boutjes op de bodem vast gemaakt.

Extra voeding aansluiting en aparte schakelaar voor de xtra voeding er in gemaakt. System-voeding wordt buitenom van stroom voorzien.

Het slachtoffer was een Q-tec 300Watt no-nonses voeding. Om even aan te geven hoe simpel dit gebakkie is (het weegt ook niks), hieronder een vergelijking tussen een 360Watt Chieftech voeding en dat Q-tec geval:
Alles moet nog doorgeschakelt en aangesloten worden (weet niet eens of het nog wel werkt

Heb 2 alu U-profieltjes gebruikt en elk met 2 boutjes op de bodem vast gemaakt.

Extra voeding aansluiting en aparte schakelaar voor de xtra voeding er in gemaakt. System-voeding wordt buitenom van stroom voorzien.

Het slachtoffer was een Q-tec 300Watt no-nonses voeding. Om even aan te geven hoe simpel dit gebakkie is (het weegt ook niks), hieronder een vergelijking tussen een 360Watt Chieftech voeding en dat Q-tec geval:

Use the Search Luke...
Anoniem: 51220
als je nog langer wilt genieten van je pc zou ik die afgeknipte kabels wel even voorzien van een kripkousje of wat tapeSilentpuma schreef op 05 mei 2004 @ 21:05:
Na inspiratie en info te hebben opgedaan uit dit topic heb ik afgelopen weekend een 2e voeding in me PC gezet. Met mijn Casemod-project nog in volle gang zijn er zoveel lights + fans in me case beland dat ik besloot deze een 'dedicated' voeding te geven.Hiermee wordt gelijk het flikkeren van de CCFL's voorkomen en het ziet er wel grappig uit vind ik.
Alles moet nog doorgeschakelt en aangesloten worden (weet niet eens of het nog wel werkt) en er komt nog een doorzichtige kap op.

stealth drives

wieltjes geplaatst onder mn case

haha.. mn nieuw mobo!!!

gaten voor mn radiator gemaakt. Die linker is zo groot, omdat daar eerst een fancontroller zat.

inside my PC met UV lampje aan

de aders heb ik ook bewerkt van mn GPU met een UV stift. Het is alleen niet duidelijk te zien op deze foto.
de rest van de foto's staan op mijn site
[ Voor 17% gewijzigd door AcouSE op 06-05-2004 08:18 . Reden: laatste foto verkleinen ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Anoniem: 51220 schreef op 05 mei 2004 @ 21:08:
[...]
als je nog langer wilt genieten van je pc zou ik die afgeknipte kabels wel even voorzien van een kripkousje of wat tape
Silentpuma schreef op 05 mei 2004 @ 21:05:
Na inspiratie en info te hebben opgedaan uit dit topic heb ik afgelopen weekend een 2e voeding in me PC gezet. Met mijn Casemod-project nog in volle gang zijn er zoveel lights + fans in me case beland dat ik besloot deze een 'dedicated' voeding te geven.Hiermee wordt gelijk het flikkeren van de CCFL's voorkomen en het ziet er wel grappig uit vind ik.
Alles moet nog doorgeschakelt en aangesloten worden (weet niet eens of het nog wel werkt) en er komt nog een doorzichtige kap op.
Enne, me 'systeem' draait tijdelijk ff zonder kast

[ Voor 11% gewijzigd door Silentpuma op 05-05-2004 21:31 ]
Use the Search Luke...
gezien mn ouwe router niet echt alle functies had die ik wou (ftp, http enzo)

(ouwe P1-100
)
ben ik begonnen met het verherbouwen van dit ouwe servertje:

specs:
- PII - 300 Mhz
- 128 Mb Ram
- Asus mobo met onboard SCSI
- 4 gig SCSI HDD
- SCSI Plextor CD rom
- Enermax 250W voeding
- Maxtor 2,5GB hdd (zelf toegevoegd voor ftp enzo)
ik ga er hopelijk EnGarde Linux op draaien (als hun ftp een beetje meewerkt) deze distro is naast firewall en router ook http, https, ftp, dns, pop3 en nog wat zooi server
ik heb er nog niet veel aan verbouwd, afgezien van de standaard leds vervangen voor blauwe, wel ga ik het rooster wat voor de intake fan zit modden, want al die gaatjes gaan lekker suizen en dat willen we niet natuurlijk
ik zou eerst niks meer doen met de hardware, maar tis eigenlijk zonde om weg te doen, en voor deze taak is dit spul prima... en ik kan mn ouwe p1 bak ritueel verbranden

(ouwe P1-100
ben ik begonnen met het verherbouwen van dit ouwe servertje:
specs:
- PII - 300 Mhz
- 128 Mb Ram
- Asus mobo met onboard SCSI
- 4 gig SCSI HDD
- SCSI Plextor CD rom
- Enermax 250W voeding
- Maxtor 2,5GB hdd (zelf toegevoegd voor ftp enzo)
ik ga er hopelijk EnGarde Linux op draaien (als hun ftp een beetje meewerkt) deze distro is naast firewall en router ook http, https, ftp, dns, pop3 en nog wat zooi server
ik heb er nog niet veel aan verbouwd, afgezien van de standaard leds vervangen voor blauwe, wel ga ik het rooster wat voor de intake fan zit modden, want al die gaatjes gaan lekker suizen en dat willen we niet natuurlijk
ik zou eerst niks meer doen met de hardware, maar tis eigenlijk zonde om weg te doen, en voor deze taak is dit spul prima... en ik kan mn ouwe p1 bak ritueel verbranden
[ Voor 24% gewijzigd door FiXeL op 05-05-2004 23:08 ]
ben nog druk t modde en ga morge me laatste spulletjes halen , nu we toch vakantie hebbe hoef ik niet naar 1 van de 2 lokale pc winkels te gaan maar kan ik lekker naar duitsland fietse . lekker goedkoop daar man . 80 euro verschil tusse een p4 2.8 hier en in dl . maja back to topic . morge ff nog 2 ccfl's halen ( groen ) 50 mm papst fan voor op me ouwe 150 mhz proc ( die gaat wel op 7 volt lopen ) en een 80 mm papst fan voor het silent modde van me voeding . dit alles in een pas gemodde kast en dan als mp3 bak . moet alleen nog 4 rvs knopjes zien te vinden voor in de 3.5"bay . daar komt me nog te maken winamp controler . maja als ie helemaal !! af is plaats ik een before en een after foto . welcome to extreme make over 
fixel waar woon je ? als je zo graag van die p1 af wil dat je m gaat offeren dan wil ik m wel komen halen als je erges in de buurt woont . ikke woont op chevremont , kerkrade . limburg ( met een zachte g ) dus
fixel waar woon je ? als je zo graag van die p1 af wil dat je m gaat offeren dan wil ik m wel komen halen als je erges in de buurt woont . ikke woont op chevremont , kerkrade . limburg ( met een zachte g ) dus
[ Voor 15% gewijzigd door LyP0 op 05-05-2004 23:29 ]
ik voel me lekkaah !!!
Naar duitsland fietsen? Waar woon jij dan?LyP0 schreef op 05 mei 2004 @ 23:18:
ben nog druk t modde en ga morge me laatste spulletjes halen , nu we toch vakantie hebbe hoef ik niet naar 1 van de 2 lokale pc winkels te gaan maar kan ik lekker naar duitsland fietse . lekker goedkoop daar man . 80 euro verschil tusse een p4 2.8 hier en in dl . maja back to topic . morge ff nog 2 ccfl's halen ( groen ) 50 mm papst fan voor op me ouwe 150 mhz proc ( die gaat wel op 7 volt lopen ) en een 80 mm papst fan voor het silent modde van me voeding . dit alles in een pas gemodde kast en dan als mp3 bak . moet alleen nog 4 rvs knopjes zien te vinden voor in de 3.5"bay . daar komt me nog te maken winamp controler . maja als ie helemaal !! af is plaats ik een before en een after foto . welcome to extreme make over
fixel waar woon je ? als je zo graag van die p1 af wil dat je m gaat offeren dan wil ik m wel komen halen als je erges in de buurt woont .
Vermicellisoep komt net tot de ondekking dat hij ook nog wel een p1 (ofp2) mobootje over heeft.
Nooooh! Stahp!
DAMN ik kan ook wel naar duitsland fietse maar uhm ik heb geen idee waar bij mij in de buurt een goede computerzaak over de grens is
. ben vandaag druk bezig geweest met mijn window. ik heb een chenbro spiderbomb en mijn window lijkt op die voor soort spin. ik hoop dat ik een digi cam kan regelen kan ik het laten zien maar is wel pokke veel werk dat zagen en schuren enz maar ja tijd zat heb vakantie
. en mijn pa had laatst een nieuwe boormachine gekocht en kreeg daar 50 euro aan waardebonnen bij
lekker dremel schijfjes enz voor gehaald
Anoniem: 112924
Ik heb zelf ook een kleine mod aangebracht
het is niet veel, maar ik vind het resultaat wel vet.
Ik heb de normale side fan vervangen door een gekleurde fan en een cap die voor de fan zat eraf gehaald, om zo meer licht te krijgen. Daarna heb ik de cap er weer op gezet voor de eclipse (zo ziet dat er ongeveer uit).
De kast:

De kast met fan licht aan:

Zonder side pannel:

Met side pannel maar zonder medion cap:

Deze Medion cap als hij echt helemaal dicht is (zoals je hem krijgt)

Nu nog een in het donker:

En de eclipse
:
het is niet veel, maar ik vind het resultaat wel vet.
Ik heb de normale side fan vervangen door een gekleurde fan en een cap die voor de fan zat eraf gehaald, om zo meer licht te krijgen. Daarna heb ik de cap er weer op gezet voor de eclipse (zo ziet dat er ongeveer uit).
De kast:

De kast met fan licht aan:

Zonder side pannel:

Met side pannel maar zonder medion cap:

Deze Medion cap als hij echt helemaal dicht is (zoals je hem krijgt)

Nu nog een in het donker:

En de eclipse

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 112924 op 06-05-2004 00:13 ]
Jammer dat er Medion opstaat, zo'n onder gewaardeerd merk.
Ioniq 5 P45
Ik heb voor het eerst ook eens een casemod uitgevoerd en ik moet zeggen dat het me vies tegenviel.
Mijn naam is Mickey en daarom heb ik een mickey mouse kop uitgezaagd in mn zijpaneel...
ik had eerst een plaatje van het net gehaald en deze zwart wit gemaakt en uitgeprint. Vervolgens zat ik met het probleem dat ff niet wist hoe ik dit ontwerp op de binnenkant van mn kast zou moeten krijgen...
per ongeluk ging ik met een potlood over de inkt op het papier en tot mijn verbasing zag ik dat het werkte als een soort carbonpapier want de potloodstreep drukt af op de kast. ik heb dus het hele papier met potlood ingekleurd om het ontwerp op mijn kast te krijgen
vervolgens heb ik met de decoupeerzaag de hele meuk eruit gezaagd...dit was een wijze les want volgende keer doe ik dat met een dremel omdat een decoupeer toch wat te grof is....helaas heb ik dan ook in het midden van het figuur een paar kleine deukjes omdat de decoupeerzaag het metaal af en toe mee trok...
goed, daarna plexiglas erachter en klaar is kees...ik zit er aan te denken om onder het hoofdje met van die plaksierletters schuin Mickey eronder te plakken. Ook misschien een keer een lampje ofzo, maar het moet niet al te veel kerstboom worden zoals je dat veel ziet (geen flame bedoelt, zo zie ik het eenmaal). Ik zit te denken aan zo'n lichtdraad...
naja, het resultaat tot nu toe:

Mijn naam is Mickey en daarom heb ik een mickey mouse kop uitgezaagd in mn zijpaneel...
ik had eerst een plaatje van het net gehaald en deze zwart wit gemaakt en uitgeprint. Vervolgens zat ik met het probleem dat ff niet wist hoe ik dit ontwerp op de binnenkant van mn kast zou moeten krijgen...
per ongeluk ging ik met een potlood over de inkt op het papier en tot mijn verbasing zag ik dat het werkte als een soort carbonpapier want de potloodstreep drukt af op de kast. ik heb dus het hele papier met potlood ingekleurd om het ontwerp op mijn kast te krijgen
vervolgens heb ik met de decoupeerzaag de hele meuk eruit gezaagd...dit was een wijze les want volgende keer doe ik dat met een dremel omdat een decoupeer toch wat te grof is....helaas heb ik dan ook in het midden van het figuur een paar kleine deukjes omdat de decoupeerzaag het metaal af en toe mee trok...
goed, daarna plexiglas erachter en klaar is kees...ik zit er aan te denken om onder het hoofdje met van die plaksierletters schuin Mickey eronder te plakken. Ook misschien een keer een lampje ofzo, maar het moet niet al te veel kerstboom worden zoals je dat veel ziet (geen flame bedoelt, zo zie ik het eenmaal). Ik zit te denken aan zo'n lichtdraad...
naja, het resultaat tot nu toe:

"Software is like sex: it's better when it's free."

ff een teasertje van me nieuwe casemod waar ik mee bezig ben
Volgens mij hoort dat zo
Want hij heeft die popnagels ook "roestig" gemaakt
nee man, het word een rat-pc
net als die rat-bikes.
@ wauswaus.
decopeerzaag kan best maar je moet wel het juiste zaagje hebben voor je dikte van je metaal dan wel allu. en natuurlijk langzaam werken en de zaag zeker niet te snel zetten.
net als die rat-bikes.
@ wauswaus.
decopeerzaag kan best maar je moet wel het juiste zaagje hebben voor je dikte van je metaal dan wel allu. en natuurlijk langzaam werken en de zaag zeker niet te snel zetten.
[ Voor 65% gewijzigd door Countess op 06-05-2004 18:06 ]
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Gewoon wat kaneel dr op smeren
Ioniq 5 P45
de oren horen ovaal te zijn...de randen lijken wat hoekerig dankzij mijn phone camAnoniem: 80011 schreef op 06 mei 2004 @ 17:32:
Cool! De oren van mickey mogen alleen wel wat ronder(vijl)

@ Countess
ik had wel een metaalzaagje gekocht bij de gamma, één met van die fijne tandjes. Volgende keer toch maar wat rustiger zagen...
[ Voor 22% gewijzigd door wauswaus op 06-05-2004 18:13 ]
@wauswaus..
zeker origineel window...
maar misschien dat voor de volgende keer een figuurzaag ook een idee is?
hiermee kan je nl. zelf de snelheid bepalen, zul je nooit last hebben van het 'blijven-steken-van-de-decoupeerzaag', en zul je dus veel preciezer kunnen zagen.
en zoals iemand al zei, zijn vijlen (en daarna evt. schuurpapier) ook een must voor een mooie afwerking..
hiermee kan je nl. zelf de snelheid bepalen, zul je nooit last hebben van het 'blijven-steken-van-de-decoupeerzaag', en zul je dus veel preciezer kunnen zagen.
en zoals iemand al zei, zijn vijlen (en daarna evt. schuurpapier) ook een must voor een mooie afwerking..
Exigence schreef op 06 mei 2004 @ 17:59:
Volgens mij hoort dat zoWant hij heeft die popnagels ook "roestig" gemaakt
choeso jei, verf heb ik ff van me moeder gepiktjevn schreef op 06 mei 2004 @ 18:02:
Ik denk het ook, vooral omdat dat grilletje van aluminium is en geen ijzer
dank...ik had dus geen figuurzaag...ik kende wel mensen met een dremel, maar ik had hier op het forum gelezen dat het nogal lang duurde met zo'n ding en dat ook de zaagdingen behoorlijk hard slijtten (of sleten?)NewbieNeo schreef op 06 mei 2004 @ 18:27:
@wauswaus..
ik heb ook flink lopen raggen met een vijl om het allemaal een beetje strak te krijgen, maar na 2 uur vijlen vind je het echt wel best!
Hoe maak je dat zo roestig?
Welke verf, merk, winkel, manier...
Welke verf, merk, winkel, manier...
verf komt van de hobbywinkel ( www.pipoos.nl/ ) en bestaat uit 2 flesjes, de 1e bevat metaaldeeltjes, en breng je als eerste aan, op zich moet dat alleen bij niet roestende metalen. daarna doe je met de kwast een 2e laag aanbrengen die bestaat uit een zuur ofzo, waardoor in 2-3 uur alles is verroest. Op zich kun je op ijzer dus alleen de 2e laag aanbrengen, maar dat gaat minder snel en is wat minder bruut als wanneer je die grondlaag aanbrengt, omdat het daardoor wat meer relief krijgt.
Dus het is echte roest? Hm, lijkt me niet zo leuk als je je case dan oppakt met natte handen ofzo, of als het tegen je nieuwe witte t-shirt aankomt
Tenmiste, als het erg aflaat. Hopelijk is dat niet zo. Anders misschien wat blanke lak erover?
Anoniem: 112745
ik ben begonnen aan een feyenoord case
.
dit omdat ik onwijs fan ben van feyenoord.
ik kocht speciaal voor deze mod een nieuwe case (ook wel omdat mijn oude zowat uit elkaar viel hoor
) ik heb de Chenbro Xspider (Gaming Bomb) gekocht. Ik heb het een en ander gespoten en het een en ander gezagen ook zit er wat graveer werk in
.
Hij is nog niet helemaal af maar dat gaat goed komen.

ik kocht de zilvere versie. Zonder window erin.
het zivere deel is los te klikken en dat wilde ik dan ook Rood Wit maken

Het zilvere gedeeltje.
ik heb het van te voren met grondverf behandeld en toen mooi van een lakje voorzien
.

ikke tijdens het spuiten
.

blanke lak erover en je kan al goed zien hoe het worden gaat
.

zo het eindresultaat van het spuiten.
dan nu het meest 'gevaarlijke' Het feyenoord logo uit het zijpaneel halen.
na eerst goed nagedacht te hebben over hoe ik het zou gaan doen ben ik er (met hulp van vader van me vriendin) aan begonnen.

zo eerst in SPIEGELBEEL afgetekend aan de achterkant.

na wat werk met decopeer zaag en dremel is er al wat herkenbaars te zien
omdat het jammer genoeg niet echt lukte om de letters FEYENOORD ROTERDAM uit te zagen heb ik ervoor gekozen om er twee 'sleuven' in te zagen en de letters te graveren in het plexi (graveren was het idee van een mede tweaker)

van het graveren heb ik geen foto's ATM.
wat er nog gebeuren moet is hetvolgende.
- drives stealthen
- Kabels meshen
- Rode Neon erin
en zo zal ik vast nog wel wat dingetjes meer tegen komen.
hoop echt dat het een mooie mod word
dit omdat ik onwijs fan ben van feyenoord.
ik kocht speciaal voor deze mod een nieuwe case (ook wel omdat mijn oude zowat uit elkaar viel hoor
Hij is nog niet helemaal af maar dat gaat goed komen.

ik kocht de zilvere versie. Zonder window erin.
het zivere deel is los te klikken en dat wilde ik dan ook Rood Wit maken
Het zilvere gedeeltje.
ik heb het van te voren met grondverf behandeld en toen mooi van een lakje voorzien
ikke tijdens het spuiten
blanke lak erover en je kan al goed zien hoe het worden gaat
zo het eindresultaat van het spuiten.
dan nu het meest 'gevaarlijke' Het feyenoord logo uit het zijpaneel halen.
na eerst goed nagedacht te hebben over hoe ik het zou gaan doen ben ik er (met hulp van vader van me vriendin) aan begonnen.
zo eerst in SPIEGELBEEL afgetekend aan de achterkant.
na wat werk met decopeer zaag en dremel is er al wat herkenbaars te zien
omdat het jammer genoeg niet echt lukte om de letters FEYENOORD ROTERDAM uit te zagen heb ik ervoor gekozen om er twee 'sleuven' in te zagen en de letters te graveren in het plexi (graveren was het idee van een mede tweaker)
van het graveren heb ik geen foto's ATM.
wat er nog gebeuren moet is hetvolgende.
- drives stealthen
- Kabels meshen
- Rode Neon erin
en zo zal ik vast nog wel wat dingetjes meer tegen komen.
hoop echt dat het een mooie mod word
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 112745 op 06-05-2004 19:20 ]
Anoniem: 90809
Mooie mod. Alleen is Feyenoord nou niet mijn favoriete club tog moi gedaan
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 90809 op 06-05-2004 19:22 ]
ghe ghe deze reacties had ik wel verwacht jahAnoniem: 90809 schreef op 06 mei 2004 @ 19:20:
Mooie mod. Alleen is Feyenoord nou niet mijn favoriete club tog moi gedaan
maar toch wel fijn dat je eerlijk zecht dat je het toch ondankt het feyenoord gebeuren een mooie mod vind
kijk jij toevallig ook wel eens op Bit-tech.net? (project : Blackmesa HL²_ferry_ schreef op 06 mei 2004 @ 17:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
maar het ziet er veel belovend uit!
[ Voor 3% gewijzigd door Jack op 06-05-2004 19:27 . Reden: project naam opgezocht :) ]
Ben ook nie zo feyenoord van maar wil wels zien wat t verder word. keep posting
Goed bezig Andre 
Nette paintjob en ben benieuwd wat je uiteindelijk van je sidepanel maakt
De ideeën zijn er iig volop heb ik al gemerkt.
Nette paintjob en ben benieuwd wat je uiteindelijk van je sidepanel maakt
De ideeën zijn er iig volop heb ik al gemerkt.
jah maikel ideeen zijn er volop dus das het probleem niet.
de uitvoering moet gewoon goed zijn
.
ik wil niet weer tweede eindigen bij een casemod compo
(geintje)
maar denk wel dat het helemaal goed gaat komen hoor.
de uitvoering moet gewoon goed zijn
ik wil niet weer tweede eindigen bij een casemod compo
maar denk wel dat het helemaal goed gaat komen hoor.
jupsJack schreef op 06 mei 2004 @ 19:24:
[...]
kijk jij toevallig ook wel eens op Bit-tech.net? (project : Blackmesa HL²)
maar het ziet er veel belovend uit!
Gistron is voor mij een half uurtje fietsengakkethijs schreef op 05 mei 2004 @ 23:42:
DAMN ik kan ook wel naar duitsland fietse maar uhm ik heb geen idee waar bij mij in de buurt een goede computerzaak over de grens is. ben vandaag druk bezig geweest met mijn window. ik heb een chenbro spiderbomb en mijn window lijkt op die voor soort spin. ik hoop dat ik een digi cam kan regelen kan ik het laten zien maar is wel pokke veel werk dat zagen en schuren enz maar ja tijd zat heb vakantie
. en mijn pa had laatst een nieuwe boormachine gekocht en kreeg daar 50 euro aan waardebonnen bij
lekker dremel schijfjes enz voor gehaald
Nooooh! Stahp!
Nou ik heb dan ook eindelijk weer eens een kleine mod gemaakt, pics zeggen meer dan woorden:

Wat ik dus gedaan heb ik 2 gewone koelribben van iets er aan vast getyrapt, werkt wel want de ribben worden een klein beetje warm dus moet ie nu iets koeler zijn, ik vond dat de voeding toch wel ietswat te warm werd.

Wat ik dus gedaan heb ik 2 gewone koelribben van iets er aan vast getyrapt, werkt wel want de ribben worden een klein beetje warm dus moet ie nu iets koeler zijn, ik vond dat de voeding toch wel ietswat te warm werd.
Anoniem: 25556
Lijkt me een ripoffgeinspireerd op van deze:_ferry_ schreef op 06 mei 2004 @ 17:51:
[afbeelding]
[afbeelding]

althans, het roest-idee.. en die mesh heeft hij ook..
komt uit [url=http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=52568&page=1&pp=20]deze project log bij bit-tech..
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 25556 op 07-05-2004 01:58 ]
Als je dan ook ff verder las in me topic daaro, of op zijn minst deze reply las. Maar allereest bouw ik dus een desktop en geen HL2 thema, en gebruik ik andere mesh, en wel het roest effect. Maar dat is mijn ogen hetzelfde als iemand die zijn kast zwart spuit, terwijl er meer zwarte kasten zijnAnoniem: 25556 schreef op 06 mei 2004 @ 21:55:
[...]
Lijkt me een ripoff van deze:
[afbeelding]
althans, het roest-idee.. en die mesh heeft hij ook..
komt uit [url=http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=52568&page=1&pp=20]deze project log bij bit-tech..
[ Voor 13% gewijzigd door _ferry_ op 06-05-2004 22:32 ]
van daag lekker na aken gefiest voor onderdelen
. heb nu een papst 80 mm fan 0.9 watt . 19 db , 45 m3/h . en een papst 50 mm fan 5500 toeren 31 db . die 50 mm loopt dus nu op 7 volt . heerlijk stil . die ene fan is zowieso al stil . me voeding is ook gesilent mod . oja ook 2 blauwe ccfl's . groene hadde ze niet meer . da moest ik na muchengladbach fietse ( dusss niet ). een fingerguard met hl cs teken voor de voeding ( orginele finger guard van voeding dr uit ge dremeld ) . en een splitter om van 1 molex -----> 2 molexen te maken . maar nu ben ik dr ook weer achter gekomen waarom die pc op de zolder stof stond te verzamelen . er zit namelijk een klote quantum fireball in van 2.5 gig . een andere hd kan ik niet krijgen . en ik kan je verzekeren dat je knetter gek word van het geluid van deze hd . teering hey .maja het werkt , en vandaag lekker gefiest . 66 km met die fiets . das lekker hoor . ma heb wel ongeveer 30 euro bespaard
. ik heb dus nu 2 vraagjes , hoe krijg ik mijn cd speler gestealth . ik weet hoe het moet in die lian li ma niet hoe ik da krijg bij me huidige . als ik het kapje bevestig op het kapje van de lad en ik maak m da dicht steekt ie een stuk uit en ik kan hem niet een stukje naar achter zette want het kleinste stukje wat ik naar achter kan is 2 cm . en 2e vraag hoe zorg ik er voor dat mijn hd stiller is want nu is t niet uit te houwe

ik voel me lekkaah !!!
wellicht dat je de originele frontjes er nog af kan halen, en het klepje direkt op het loopwerk van de CD-ROM speler kan plakken met dubbelzijdig plakband?LyP0 schreef op 07 mei 2004 @ 01:03:
ik heb dus nu 2 vraagjes , hoe krijg ik mijn cd speler gestealth . ik weet hoe het moet in die lian li ma niet hoe ik da krijg bij me huidige . als ik het kapje bevestig op het kapje van de lad en ik maak m da dicht steekt ie een stuk uit en ik kan hem niet een stukje naar achter zette want het kleinste stukje wat ik naar achter kan is 2 cm.
en anders misschien toch ff kijken of je CD-ROM speler niet nog een stukje naar achter kan.
je HDD in een silentdrive stoppen?en 2e vraag hoe zorg ik er voor dat mijn hd stiller is want nu is t niet uit te houwe

als je last hebt van resonantie, kan je dit verminderen, door te zorgen dat de trillingen niet meer doorgegeven worden aan je kast.
je kan bijvoorbeeld je HDD ophangen in tie-wraps, elastiek, fiets binnenband.
Rustig maar, zo bedoelde ik het niet_ferry_ schreef op 06 mei 2004 @ 22:30:
Als je dan ook ff verder las in me topic daaro, of op zijn minst deze reply las. Maar allereest bouw ik dus een desktop en geen HL2 thema, en gebruik ik andere mesh, en wel het roest effect. Maar dat is mijn ogen hetzelfde als iemand die zijn kast zwart spuit, terwijl er meer zwarte kasten zijnreken maar dat ie er heel anders uit zal zien
Rip of was inderdaad het verkeerde woord, sorry..
Netjes Buffalo
Hopen dat het feyenoord logo nog wel wat btr afgewerkt word
Iig ik hoop het eindresusltaat soon te zien
Ik heb last van trillingen in mijn serverkast waar 7 drives naast elkaar draaien. Ondanks dat het 5400 rpm is, raken sommigen toch nog van kaart.NewbieNeo schreef op 07 mei 2004 @ 01:31:als je last hebt van resonantie, kan je dit verminderen, door te zorgen dat de trillingen niet meer doorgegeven worden aan je kast.
je kan bijvoorbeeld je HDD ophangen in tie-wraps, elastiek, fiets binnenband.
Gelukkig zitten ze bijna allemaal in hd racks, dus ik heb kleine oplossing gemaakt:
- Hd losschroeven, dus helemaal vrij
- Onderaan hd rack-lade leg ik twee rubberen strips die je normaal gebruikt om tochtige deuren af te strippen. Tochtstrippen dus. Ze zijn ideaal omdat ze hol van binnen zijn en dus niet massief rubber zijn. En zelfklevend. Dat veert mooi.
- Dan leg ik gewoon los hd erop. Er zit voelbaar speling in als ik op hd druk.
- De hdrack wordt weer dichtgemaakt met deksel eroverheen en schuif ik terug in de kast. Dat doe ik met 5 hd racks. Resultaat toont duidelijk aan dat hd's nu wel meer willen werken. De trillingen worden duidelijk minder snel doorgegeven, en het dempt dus wat beter. De kast voel ik al wat minder trillen.
Zo kan ik wat meer doorwerken...
Wire-wraps zijn stijver. Je kan ze wel heen en weer bewegen, maar niet echt op en neer. En je haalt ook nog moeilijker eraf. Niet erg handig.
Laatste tijd hard bezig met casemodden
, kost alleen klauwen vol geld 
Ik heb een Cooler Master ATC201-BXT Special Edition kast, dus met een topfan. De kast is gemaakt van aluminium, wat de temps ten goede komt
.
Verder heb ik er een Coolermaster Aerogate 2 Black in zitten, een Doucheslang-mod, plexiglas mod.
Alles in het UV-Blauw, vind ik persoonlijk echt
.
Voor gedetaileerde specs, zie mijn Signature
Hier volgen wat pics:
Overall:

Doucheslangmod

Aerogate 2 Black

Chipset fan, gewoon standaard van een Chaintech 7NJS Zenith

Mijn Geforce FX5900XT

CPU + Outtake fan closeup:

Sory voor brakke pics, maarja...ehe..heb geen digitale Cam. Kleuren zijn in et echt mooier
Ik heb een Cooler Master ATC201-BXT Special Edition kast, dus met een topfan. De kast is gemaakt van aluminium, wat de temps ten goede komt
Verder heb ik er een Coolermaster Aerogate 2 Black in zitten, een Doucheslang-mod, plexiglas mod.
Alles in het UV-Blauw, vind ik persoonlijk echt
Hier volgen wat pics:
Overall:

Doucheslangmod

Aerogate 2 Black

Mijn Geforce FX5900XT

Sory voor brakke pics, maarja...ehe..heb geen digitale Cam. Kleuren zijn in et echt mooier
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ziet er netjes uit hoor..
Moeten dit soort complete mods tegenwoordig ook in dit topic?
mja, ik post ook maar alles hier, aangezien ik waarschijnlijk niet in aanmerking kom voor een CiP, dus post ik et maar hier totdat de mod echt compleet af is 
Ik heb trouwens nog wat ideeen nodig voor mn mod, misschien dat er mensen zijn die nog wel wat leuke dingen weten voor mn kassie..
Complete page over de mod staat trouwens hier..
http://www.sartsj.nl/casemod.php
Ik heb trouwens nog wat ideeen nodig voor mn mod, misschien dat er mensen zijn die nog wel wat leuke dingen weten voor mn kassie..
Complete page over de mod staat trouwens hier..
http://www.sartsj.nl/casemod.php
Leen ergens een digicam, (koop er geen, dan heb je minder voor je mod en dat is nooit goedAnoniem: 25556 schreef op 07 mei 2004 @ 23:50:
Ziet er netjes uit hoor..
Nooooh! Stahp!
omfg!! die lcd is TE mooi, waar heb je die vandaan echt? en hoe stuur je die aan? vertel opYellowNeck schreef op 07 mei 2004 @ 22:37:
Laatste tijd hard bezig met casemodden, kost alleen klauwen vol geld
Ik heb een Cooler Master ATC201-BXT Special Edition kast, dus met een topfan. De kast is gemaakt van aluminium, wat de temps ten goede komt.
Alles in het UV-Blauw, vind ik persoonlijk echt.
Hier volgen wat pics:
Overall:
[afbeelding]
Doucheslangmod
[afbeelding]
[afbeelding]
Aerogate 2 Black
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Geforce FX5900XT![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Joking right?stevenP schreef op 08 mei 2004 @ 11:46:
[...]
omfg!! die lcd is TE mooi, waar heb je die vandaan echt? en hoe stuur je die aan? vertel op

Anoniem: 103453
Dat is een Aerogate 2 Black dat stond ook bij het plaatjestevenP schreef op 08 mei 2004 @ 11:46:
[...]
omfg!! die lcd is TE mooi, waar heb je die vandaan echt? en hoe stuur je die aan? vertel op
Dank u dank u, eigen topic zal ik wel een keer openen, hou maar in de gatenstevenP schreef op 08 mei 2004 @ 11:46:
[...]
Het is dus een Aerogate 2 Black van Cooler Master zoals, FrankPank al aangaf.
Je hebt dus rondom 1 centrale draaiknob, 6 tal knopjes waarmee je je component kan kiezen, een pic:

Snap je?
Edit: Owja, zoals je op de bovenstaande foto kunt zien, heb je een blauw led om die draaiknob, als je op COlor drukt, springt deze elke 2 seconden over naar een andere kleur, Rood geel groen blauw paars wit etc.... Wacht totdat je lievelingskleur langskomt
[ Voor 29% gewijzigd door Yellowneck op 08-05-2004 14:24 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Die draaiknop is echt zo SWEETYellowNeck schreef op 08 mei 2004 @ 14:14:
[...]
Dank u dank u, eigen topic zal ik wel een keer openen, hou maar in de gaten.
Het is dus een Aerogate 2 Black van Cooler Master zoals, FrankPank al aangaf.
Je hebt dus rondom 1 centrale draaiknob, 6 tal knopjes waarmee je je component kan kiezen, een pic:
[afbeelding]
Snap je?
Edit: Owja, zoals je op de bovenstaande foto kunt zien, heb je een blauw led om die draaiknob, als je op COlor drukt, springt deze elke 2 seconden over naar een andere kleur, Rood geel groen blauw paars wit etc.... Wacht totdat je lievelingskleur langskomt. En hit COlor again, en dan blijft ie op de betreffende kleur staan
[afbeelding]
hmmz ik had een topic geopend over mn bezelmod maarjah.
Ik heb dus een aldi cardreadertje gekocht en die omgebouwd en achter mn bezel gepropt, ook een usb aansluiting naar voren gebracht, ziehier het resultaat:
Ik heb dus een aldi cardreadertje gekocht en die omgebouwd en achter mn bezel gepropt, ook een usb aansluiting naar voren gebracht, ziehier het resultaat:

hoe heb je die text er zo opgekregen armageddon?
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
Met een transparant stickervel
Nice zeer geslaagd, deze zal ik onthouden.
</onzin>
Anoniem: 51220
mja denk niet dat het veel nut heeft, maar ziet er wel leuker uitFlesdop schreef op 06 mei 2004 @ 21:37:
Nou ik heb dan ook eindelijk weer eens een kleine mod gemaakt, pics zeggen meer dan woorden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het werkt nu alleen als een extra isolatie laag waarschijnlijk.
Ik heb ook nog een Aerogate liggen, maar ik vind het niet echt een superding, piept me net iets te vaak en heb geen zin om de manual goed te lezen
dus mocht je interesse hebbe, hij staat in de vraag en aanbod
Piepke kun je uitzetten418O2 schreef op 08 mei 2004 @ 16:13:
Ik heb ook nog een Aerogate liggen, maar ik vind het niet echt een superding, piept me net iets te vaak en heb geen zin om de manual goed te lezen
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Jij hebt er dus ook 1. Ik ook maar heb er af en toe wat probs mee. Als ik me pc uit zet en weer aan gaat die aerogate vaak wel aan maar geeft geen letters op de display en soms gaan de fans niet aan. Als ik de aan uit schakelaar op me voeding ff omzet en weer terug doet hij het wel normaal. Is dit een bekend probleem of is mijn aerogate gewoon gaar?Meneer aard schreef op 08 mei 2004 @ 16:29:
[...]
Piepke kun je uitzettenDoor 1 keer op die grote knop te drukken.
Neej ik heb geen aerogate, dat met je display gewoon garantie claimen, is niet 100% meer.sjek schreef op 08 mei 2004 @ 17:20:
[...]
Jij hebt er dus ook 1. Ik ook maar heb er af en toe wat probs mee. Als ik me pc uit zet en weer aan gaat die aerogate vaak wel aan maar geeft geen letters op de display en soms gaan de fans niet aan. Als ik de aan uit schakelaar op me voeding ff omzet en weer terug doet hij het wel normaal. Is dit een bekend probleem of is mijn aerogate gewoon gaar?
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Dan is ie iig uniekAnoniem: 111947 schreef op 08 mei 2004 @ 16:10:
@Armageddon: Is dat trouwens geen typo? Pannel ipv panel?
Ja idd, de Aerogate is in dit geval mechanisch defect. Hijs dus gaarsjek schreef op 08 mei 2004 @ 17:20:
[...]
Jij hebt er dus ook 1. Ik ook maar heb er af en toe wat probs mee. Als ik me pc uit zet en weer aan gaat die aerogate vaak wel aan maar geeft geen letters op de display en soms gaan de fans niet aan. Als ik de aan uit schakelaar op me voeding ff omzet en weer terug doet hij het wel normaal. Is dit een bekend probleem of is mijn aerogate gewoon gaar?
Misschien kun je het even proberen om met helemaal nix op de fan-kanalen aangesloten proberen, dus zo kaal mogelijk die Aerogate.
LOL..idd, uniek in ieder geval
Armageddon's Language
Achjah de kans bestaat dat ik dat ding toch moet aanpassen, de usb cardreader heeft een probleem, hij werkt nml niet na een reboot. dus ik grote kans dat ik de 5+ ga onderbreken door een schakelaar, tja je moet wat
Ik wil op mijn ti4800se zo'n soort koeler zetten, alleen zitten er op de onderkant van het blok 4 schroefjes waardoor je dus zeg maar extra "lucht" ruimte hebt.
De 4 schroefjes komen op de gpu als ik de koeler erop zet, als ik de gaatjes
waar de schroefjes inzitten compleet opvul met as4 kan ik de koeler dan gerust monteren op mn kaart?
edit:
onnodige plaatje verwijderd
waar de schroefjes inzitten compleet opvul met as4 kan ik de koeler dan gerust monteren op mn kaart?
edit:
onnodige plaatje verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door FlyEragon op 08-05-2004 23:22 ]
Ik ben een noob op het gebied van cooling en overclocking, maar ik zou denken dicht solderen met soldeerbout en dan lappen.

What is impossibility but a challenge
Anoniem: 95464
ik heb ook zo'n koeler op m'n radeon 9600 geplaatst, die trouwens een kleiener contactpunt heeft dan een GF4 Ti. Ik zou dat onderste plaatje erafschroeven en de metaallaag die eronder zit lappen en zo erop monteren.
Het lijkt me heel erg sterk dat die bouten op je core komen hoorErkandude schreef op 08 mei 2004 @ 21:12:
Ik wil op mijn ti4800se zo'n soort koeler zetten, alleen zitten er op de onderkant van het blok 4 schroefjes waardoor je dus zeg maar extra "lucht" ruimte hebt.
[afbeelding]
Ze zullen mischien wel op de package komen waar je core in zit maar eigelijk is het alleen belangrijk om het midden van de package te koelen omdat daar de echte core zit.
Als het echt nodig zou zijn om die gaten dicht te maken (wat het dus duidelijk niet is) zou het met AS niet gaan omdat je heel veel AS nodig hebt en het dus nauwelijks meet geleid.
Opvullen met tin is een goed idee denk ik, thnz voor de ideetjes
Dan kan je m er beter afhalen opvullen is echt vreselijke onzinErkandude schreef op 08 mei 2004 @ 22:16:
Ik zou het je afraden die koeler te gebruiken, deze ziet er zeer slecht uit, de core is vlekkerig en doordat de bodem niet vlak is maar een opstaande rand heeft komt dat rot uit met monteren.Erkandude schreef op 08 mei 2004 @ 22:16:
Als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een amd boxed koeler, of een andere koeler die 6x6 (of minder) is, dan past het iig.
Ik heb zelf een qtec overklok koeler gekocht en daar een andere fan op geplaatst.
Zie de foto's van mijn videokaart in mijn sig, voor meer info
Anoniem: 58485
Coolblok tot 2600+ gekocht met silent fan,, maar vindt de koelprestaties bagger,, dan maar weer geluid ... Fan ga ik van de week vervangen (3000Rpm current)
66Graden Stressed @ 1533
CaseFlow = goed, 1 intake, 2 outtakes.
66Graden Stressed @ 1533
CaseFlow = goed, 1 intake, 2 outtakes.
Ik wil niet de koeler gebruiken op die foto maar een zelfde soort ook met
een stukje koper op de onderkant en weer met 4 "schroef gaten" zeg maar.
Wat ik nu heb is een Coolermaster amd cooler die wel mooi glad is op de onderkant.
Alleen begrijp ik je ff niet wat je met de opstaande rand bedoeld.
Ik wil gewoon 2 gaatjes boren in de koeler en dan met boutjes
en plastic ringen vastmaken. Dat zou toch goed moeten gaan dan ?
edit plaatje
Zo ik heb ff een goed plaatje gevonden :
Wat ik nu heb is een Coolermaster amd cooler die wel mooi glad is op de onderkant.
edit plaatje

[ Voor 18% gewijzigd door FlyEragon op 08-05-2004 23:21 ]
raar dat ie 't niet doet?Armageddon_2k schreef op 08 mei 2004 @ 19:55:
Achjah de kans bestaat dat ik dat ding toch moet aanpassen, de usb cardreader heeft een probleem, hij werkt nml niet na een reboot. dus ik grote kans dat ik de 5+ ga onderbreken door een schakelaar, tja je moet wat
heb je die card reader gelijk aangesloten op een usb-poort of heb je kabels zitten verlengen (bijv. met solderen), waardoor er wellicht een fout is in geslopen?
Anoniem: 95124
YellowNeck schreef op 07 mei 2004 @ 22:37:
Laatste tijd hard bezig met casemodden, kost alleen klauwen vol geld
Ik heb een Cooler Master ATC201-BXT Special Edition kast, dus met een topfan. De kast is gemaakt van aluminium, wat de temps ten goede komt.
Alles in het UV-Blauw, vind ik persoonlijk echt.
Hier volgen wat pics:
Overall:
[afbeelding]
Doucheslangmod
[afbeelding]
[afbeelding]
Aerogate 2 Black
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Geforce FX5900XT![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
offtopic:
* offtopic: op hoeveel Mhz loopt jouw FSB, want ik heb ook een 7NJS zenith en heb gemerkt dat het bordje zelfs met de Ultra versie 8.0 BIOS niet lekker loopt boven de 190 Mhz vooral met strake mem timingen.
* offtopic: op hoeveel Mhz loopt jouw FSB, want ik heb ook een 7NJS zenith en heb gemerkt dat het bordje zelfs met de Ultra versie 8.0 BIOS niet lekker loopt boven de 190 Mhz vooral met strake mem timingen.
Wat ik bedoel met die rand is dat kopere gedeelte. Dat koper staat hóger dan de rest van de koeler, dat is met monteren op een videokaart extra lastig, zeker vanwege die schroeven, als je dus een gat zou maken in je heatsink kan dat iig NIET op de schroeven, want dan boor je die kapot en zit de heatsink niet meer stevig vast (met als gevolg dat je een tijdje later van je kaart klettert en daarmee je pci kaarten molt).Erkandude schreef op 08 mei 2004 @ 23:14:
Ik wil niet de koeler gebruiken op die foto maar een zelfde soort ook met
edit plaatje
[afbeelding]
Daarom kan je denk ik beter voor 5 euro een andere heatsink gebruiken, wel met een kopere kern (als de qtec overclock cooler), dat is veel makkelijker met monteren, verder een grotere kans van slagen.
tis panel in het engels.. geen typoYellowNeck schreef op 08 mei 2004 @ 18:32:
[...]
LOL..idd, uniek in ieder geval![]()
Armageddon's Language
Nu doe ik verdomme zo m'n best om m'n PC een beetje te onderhouden, en toch krijg ik ongedierte!!!! Hoe kan dat???

(das is dus m'n (wel heel erg) kleine mod, de spinnetjes)

[ Voor 28% gewijzigd door kram335 op 09-05-2004 13:58 ]
Anoniem: 112273
Die spinnetjes (en die tribals) zijn mooi gemaakt, maar hoe heb je die gemaakt? Met plakplastik of ge-etst?kram335 schreef op 09 mei 2004 @ 13:55:
Nu doe ik verdomme zo m'n best om m'n PC een beetje te onderhouden, en toch krijg ik ongedierte!!!! Hoe kan dat???![]()
[afbeelding]
die tribal is volgens mij zelf geetst met een dremel of iets dergelijks.
je ziet jammergenoeg duidelijk verschil in relief, wat ik persoonlijk minder mooi vind.
niettemin respect voor 't modden op zich..
die spinnetjes lijken gewoon op van die mini-figuurtjes, die hij er gewoon in heeft geplaatst (zie videokaart).
je ziet jammergenoeg duidelijk verschil in relief, wat ik persoonlijk minder mooi vind.
niettemin respect voor 't modden op zich..
die spinnetjes lijken gewoon op van die mini-figuurtjes, die hij er gewoon in heeft geplaatst (zie videokaart).
edit:
was blijkbaar nog niet helemaal wakker Exigence..
was blijkbaar nog niet helemaal wakker Exigence..
[ Voor 11% gewijzigd door NewbieNeo op 09-05-2004 15:59 ]
NewbieNeo schreef op 09 mei 2004 @ 14:27:
die spinnetjes lijken gewoon op van die mini-figuurtjes, die hij er gewoon in heeft geplaatst (zie videokaart geluidskaart).
Anoniem: 95124 schreef op 09 mei 2004 @ 02:13:
[...]
offtopic:
offtopic:
200Mhz, met een mp van 11. Ik zou opzich hoger kunnnen gaan, maar mijn CPU koeling werkt niet mee. ZIt te twijfelen tussen een Thermaltake Aquarius Set en de THermalright SLK-947.
Denk die laatste, geen geklooi, en mooi ruimte in mijn kast..:).en bovendien goedkoper (SLK-947 kost 39,90)
200Mhz, met een mp van 11. Ik zou opzich hoger kunnnen gaan, maar mijn CPU koeling werkt niet mee. ZIt te twijfelen tussen een Thermaltake Aquarius Set en de THermalright SLK-947.
Denk die laatste, geen geklooi, en mooi ruimte in mijn kast..:).en bovendien goedkoper (SLK-947 kost 39,90)
Ik heb ff een vraagje.
ik heb een 2de voeding nu in mijn pc gezet. tis zo'n hele oude met een dubbelpolige schakelaar erop. maar nu zit ik met een probleem. het schema van die 4 draden naar die schakelaar niet meer. is er iemand die nog zo'n oude voeding heeft? als het goed is staat het bovenop de voeding zelf. de kleuren die die van mij heeft zijn: blauw, bruin, zwart en wit.
weet iemand dit?
ik heb een 2de voeding nu in mijn pc gezet. tis zo'n hele oude met een dubbelpolige schakelaar erop. maar nu zit ik met een probleem. het schema van die 4 draden naar die schakelaar niet meer. is er iemand die nog zo'n oude voeding heeft? als het goed is staat het bovenop de voeding zelf. de kleuren die die van mij heeft zijn: blauw, bruin, zwart en wit.
weet iemand dit?
De tribal in m'n raam (wat trouwens een draak is) heb ik idd met de dremel gegraveerd... Veel mooier en egaler kon ik het niet krijgen, en zandstralen was voor mij geen optie...Anoniem: 112273 schreef op 09 mei 2004 @ 14:05:
[...]
Die spinnetjes (en die tribals) zijn mooi gemaakt, maar hoe heb je die gemaakt? Met plakplastik of ge-etst?
De gele tribal op de achtergrond heb ik gewoon met gele UV stift op een papier getekend. Dit papier heb ik achter een plaat helder plexi geplakt, die op afstandsbusjes tegen de achterwand is geschroefd om hier wat kabelzooi achter de verstoppen.
De spinnetjes zijn idd van die glow in the dark beestjes, die ik op m'n kamer nog vond ergens, dacht flikker ze maar in m'n kast!!
Klein modje maar vond et wel grappig, men ouwe radeon 9800-pro core een sleutel hangertje van gemaakt, was ff lastig om em deraf te pulken maar toch gelukt, bijna gebroken maar ja. Heb em al een tijdje 
pic:
pic:
[ Voor 6% gewijzigd door zBEASTORz op 09-05-2004 16:45 ]
Blaad
Nou MOD zondag is voor mij alweer voorbij. hier ff een paar pics van deze dag.
Het relai voor de tweede voeding die ernaast staat met een gespoten fan en een fan guard erop gezet.

De test opstelling met ledjes en fan's eraan met de fan controller
. en met ergens een nieuwe verdwaalde MX 700

hier zie je de tweede voeding ingebouwd. hij blijft nog aardig koel daaronderin

en weet iemand wat dit is? ik heb et er uitgehaalt omdat het anders de voeding in de weg zit. iemand??

en hier nog ff een totaal beeld van alles. beetje wazige foto maar goed...

en zie hier alles nog ff met de ledjes aan die behoorlijk fel zijn...

wat ik precies heb gedaan:
tweede voeding erin gezet waar alle ledjes en FAN's op zitten.
de ledjes er goed inzetten.
draadboom en maken voor de fan controller en aansluiten natuurlijk
.
nou laat maar ff weten wat jullie ervan vinden.
Het relai voor de tweede voeding die ernaast staat met een gespoten fan en een fan guard erop gezet.
De test opstelling met ledjes en fan's eraan met de fan controller

hier zie je de tweede voeding ingebouwd. hij blijft nog aardig koel daaronderin
en weet iemand wat dit is? ik heb et er uitgehaalt omdat het anders de voeding in de weg zit. iemand??
en hier nog ff een totaal beeld van alles. beetje wazige foto maar goed...
en zie hier alles nog ff met de ledjes aan die behoorlijk fel zijn...
wat ik precies heb gedaan:
tweede voeding erin gezet waar alle ledjes en FAN's op zitten.
de ledjes er goed inzetten.
draadboom en maken voor de fan controller en aansluiten natuurlijk

nou laat maar ff weten wat jullie ervan vinden.
Dat is om de wat langere PCI insteek kaarten een spreekwoordelijk steuntje in de rug te geven, om te voorkomen dat er teveel stress op je PCI slot komt te staan. Beetje vervelend als je (vaak de wat duurdere) PCI kaart doorbuigt namelijk.Danjel schreef op 09 mei 2004 @ 17:39:
[afbeelding]
ah-ha thnx. dus dat ding kan er bij mij wel uitblijven. maar verder nog reacties over de mod zelf?TheManinBlack schreef op 09 mei 2004 @ 17:45:
[...]
Dat is om de wat langere PCI insteek kaarten een spreekwoordelijk steuntje in de rug te geven, om te voorkomen dat er teveel stress op je PCI slot komt te staan. Beetje vervelend als je (vaak de wat duurdere) PCI kaart doorbuigt namelijk.
Was die 2e PSU echt nodig? Die kabels moeten nog een beetje weg gewerkt worden.
Die LEDs, hangen die gewoon in je case, of geven die het vermogen gebruik van de PSU aan oid?
Verder ziet het er netjes uit hoor
Die LEDs, hangen die gewoon in je case, of geven die het vermogen gebruik van de PSU aan oid?
Verder ziet het er netjes uit hoor
Dit topic is gesloten.