Ik stel glanzend wit voor met paarse verlichting in de case. Wit met paarse tribals heb ik altijd al vet gevondenThaDheiz NL schreef op 15 juni 2004 @ 13:45:
Thnx voor je enthousiasme! M'n zusje had in gedachte helemaal metallic, met de nodige zwarte tribal prints. Vooral de blowhole aa de voorkant krijgt een leuke paintjob.
Ik had een paar dagen geleden een vraag gesteld hoe duur een dremel nou eigelijk was, en nu zag ik dit voorbij komen:

Het enige wat ik met me'n kastje wil doen is een side panel erin maken, kan het hier een beetje mee? 15,99 is niet echt duur

Het enige wat ik met me'n kastje wil doen is een side panel erin maken, kan het hier een beetje mee? 15,99 is niet echt duur
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Wow das wel heel goedkoop. Zo duur was mijn Ferm nog nie eens
Verwijderd
Neem 75 euro mee en koop de hele winkel opDeorgere schreef op 15 juni 2004 @ 16:16:
Ik had een paar dagen geleden een vraag gesteld hoe duur een dremel nou eigelijk was, en nu zag ik dit voorbij komen:
[afbeelding]
Aha? En kun je daar een beetje mee dremelen? (zeker voor een beginner)Bi0Hazard schreef op 15 juni 2004 @ 16:18:
Wow das wel heel goedkoop. Zo duur was mijn Ferm nog nie eens
Aleen mijn side panel wil ik open halen, en verder zal deze wel in de kast blijven liggen..
[ Voor 17% gewijzigd door Kimberly op 15-06-2004 16:26 ]
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
als je een decoupeerzaag, ijzerboor en vijl hebt gaat het door veel beter mee (tenzij je allemaal draakjes of bloemetjes op je case wil)
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
Ja ken wel, maar zelfs met dremel schijfjes knal je er super veel schijfjes doorheen voor een normaal window... zon 4-5 waren er nodig voor een simpel window hier. Of komt da door mij?Deorgere schreef op 15 juni 2004 @ 16:25:
[...]
Aha? En kun je daar een beetje mee dremelen? (zeker voor een beginner)
Aleen mijn side panel wil ik open halen, en verder zal deze wel in de kast blijven liggen..

ik weet niet welke vorm window je wilt... maar als het een vierkant raampje is, koop dan de haakse slijper die erboven staat. even duur maar je bent in 2 minuten klaar. ik heb zelf ook m'n windows met de slijptol erin gejast, ff afwerken enk klaar
Welke winkel/website komt dit vandaan?Deorgere schreef op 15 juni 2004 @ 16:16:
[afbeelding]
Volgens mij ligt de prijs eerder aan de tooltjes die je meegelevert krijgt... Want dat zijn de duurste onderdelen. Dus de Dremel zelf kost niet veel geldjes...
Kijk ns onder aan het plaatje. Daar staat iets van KarweiThaDheiz NL schreef op 15 juni 2004 @ 17:15:
[...]
Welke winkel/website komt dit vandaan?![]()
Volgens mij ligt de prijs eerder aan de tooltjes die je meegelevert krijgt... Want dat zijn de duurste onderdelen. Dus de Dremel zelf kost niet veel geldjes...
Casemod: Cubeleon
Voor een simpel window kun je volgens mij beter een decoupeerzaag gebruiken. Maarja, wie ben ik
Nou mijn chieftec midi matrix had er 18 nodig om mijn raam er uit te dremelen, ok tis ook een dikke zijplaat maar was wel een poosje zoet en me dremel was laaiheet na afloopBi0Hazard schreef op 15 juni 2004 @ 16:59:
[...]
Ja ken wel, maar zelfs met dremel schijfjes knal je er super veel schijfjes doorheen voor een normaal window... zon 4-5 waren er nodig voor een simpel window hier. Of komt da door mij?
Verwijderd
Met een figuurzaag wil het ook wel!
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 17:32 ]
ijzer zaagje dan?Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:31:
Maar oke ik weet genoeg, ga hem morgen kopen en kijken of het wat is.. Zoniet dan breng ik hem terug..
Lol nog ergersjek schreef op 15 juni 2004 @ 17:30:
[...]
Nou mijn chieftec midi matrix had er 18 nodig om mijn raam er uit te dremelen, ok tis ook een dikke zijplaat maar was wel een poosje zoet en me dremel was laaiheet na afloop
Voor een grote window gaat het met een figuurzaag veel te langzaam! De Decoupeerzaap rules the earth!Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:31:
Idd voor simpele windows kun je het beste daarmee doen en daarna met dremel wat afwerken oid
Hoezo voor simpele mods? Tsjek m'n window op de vorige pagina maarBi0Hazard schreef op 15 juni 2004 @ 19:29:
Idd voor simpele windows kun je het beste daarmee doen en daarna met dremel wat afwerken oid
Verwijderd
Met een decoupeerzaag kom je best een heel eind hoor, heb ruim 2 jaar geleden ook een window gemaakt met mn nick dr in. Kijk maar.
Verwijderd
Ik zag het krantje toevallig ook voorbij flitsen...Moet je de bladzij eens omslaan ,dan zie je wat een echte dremel kost...Niet te geloven ,dat verschil!! En op beide nog 2 jaar garantie ook. Ik zou niet twijfelen en gewoon zon ding halen (het komt bij heel veel dingen uit dat je er wel een hebt ,niet alleen het modden. Je zult zien) . Echter is het wel aan te raden om opzetstukjes van dremel te gebruiken..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 00:03 ]
ik weet niet wat voor schijfjes jullie op die dremels gebruiken, maar ik heb anderhalf schijfje nodig gehad voor mijn window, en deze kast heeft echt stevig metaal. Dit waren dan ook de originele #426 carbon reinforced slijpschijfjes van Dremel.. Ze zijn wel 10 voor 5 schijfjes, maar dat zijn ze wel degelijk waard.. Van die schijfjes die ik bij mn Ferm gekregen heb, breek ik er al 2 af voordat ik uberhaupt begonnen ben met slijpen..
Deze schijfjes dus: http://www.dremeleurope.c...30646451/Product/View/426
Deze schijfjes dus: http://www.dremeleurope.c...30646451/Product/View/426
[ Voor 12% gewijzigd door Sartsj op 16-06-2004 00:21 ]
whatever..
Goed werk voor een eerste mod, je hebt de smaak te pakken
Mooie post
Netjes afgewerkt, vooral het topwindow is erg strak. Heb je toch maar je hdd onderin gedaan? Hierdoor is denk ik het effect een beetje weg van de outtake fans bovenin, of ligt dat aan mij? Welke fans heb je geschakeld op die rheobus?
Ik vind het wel jammer dat de schakelaars op je baybus scheef zitten, vooral de linker. Nu weet ik zelf dat het kut is om dit soort schakelaars netjes te plaatsen
Succes met je tweede mod, ik kom 'm wel een keer irl checken
Keep up the good work
en zo is het voorspeld!
ThnxRes-q schreef op 16 juni 2004 @ 00:31:
[...]
Goed werk voor een eerste mod, je hebt de smaak te pakken
Mooie postFancy tabelletjes heersen
Netjes afgewerkt, vooral het topwindow is erg strak. Heb je toch maar je hdd onderin gedaan? Hierdoor is denk ik het effect een beetje weg van de outtake fans bovenin, of ligt dat aan mij? Welke fans heb je geschakeld op die rheobus?
Ik vind het wel jammer dat de schakelaars op je baybus scheef zitten, vooral de linker. Nu weet ik zelf dat het kut is om dit soort schakelaars netjes te plaatsen.
Succes met je tweede mod, ik kom 'm wel een keer irl checken
Keep up the good work
hdd heb ik onderin gedaan omdat ik enige problemen heb met de 2e ide controller, en ik niet zo'n lange ide kabel heb om tot boven in de kast te komen.
De rheobus kanalen zijn als volgt verdeeld:
1. Bedient de ledfan onderin de kast (voorkant)
2. Bedient de 60mm fans bij de processor
3. Bedient de 2 ledfans bovenin de kast
whatever..
Mooi gedaan, maar over het raampje toch nog een klein "advies": Zou het niet mooier zijn de randjes lichtjes af te schuren, want nu lijken de randen van het metaal vrij recht.
Ipv
Ipv
code:
eerder1
2
| ----+ | |
code:
1
2
3
| ---+ \ | |
[ Voor 3% gewijzigd door Ibex op 16-06-2004 19:49 ]
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Mijn oude beestje dan maar

Helaas maar 1 foto omdat ik niet meer in het bezit van deze pc ben.
De specs die erbij staan kloppen niet helemaal meer, 't was een AMD 333Mhz. De CD-Rom is later ook gestealtht.
He gele gedeelte was eigenlijk knalgeel bedoelt, maar toen ik het klaar had vond ik het nix, dus weer zwart spuiten... Na de eerste laag te hebben aangebracht kwam het er zo uit te zien en zo heb ik het maar gelaten.
Detail: de CPU draaide ZONDER koeler, dit was mogelijk omdat de CPU een 450mhz was die op 333mhz draaide, hoger kon m'n mobo niet aan
Ga van't zomer m'n huidige kast maar eens onder handen nemen

Helaas maar 1 foto omdat ik niet meer in het bezit van deze pc ben.
De specs die erbij staan kloppen niet helemaal meer, 't was een AMD 333Mhz. De CD-Rom is later ook gestealtht.
He gele gedeelte was eigenlijk knalgeel bedoelt, maar toen ik het klaar had vond ik het nix, dus weer zwart spuiten... Na de eerste laag te hebben aangebracht kwam het er zo uit te zien en zo heb ik het maar gelaten.
Detail: de CPU draaide ZONDER koeler, dit was mogelijk omdat de CPU een 450mhz was die op 333mhz draaide, hoger kon m'n mobo niet aan
Ga van't zomer m'n huidige kast maar eens onder handen nemen
Raar... Is zo gek nog niet
Kingwin levert hun ramen standaard zo, ziet er erg strak uit inderdaadIbex schreef op 16 juni 2004 @ 19:48:
Mooi gedaan, maar over het raampje toch nog een klein "advies": Zou het niet mooier zijn de randjes lichtjes af te schuren, want nu lijken de randen van het metaal vrij recht.
Ipvcode:eerder
1 2 ----+ |code:
1 2 3 ---+ \ |
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Weet er iemand toevallig waar ik in amsterdam een fanguard han halen?
Ik heb er morgen dringend eentje nodig dus bestellen lukt niet meer....
Ben vandaag aan mijn eerste mod begonnen en heb de voedingskabels gesleeved.
Verder komt er nog wat traanplaat ed in, en ik moet nog een mooie sidepanel maken.
Verder komt er nog wat traanplaat ed in, en ik moet nog een mooie sidepanel maken.

Yikes een Q-tec voeding, run for your lifeErkandude schreef op 17 juni 2004 @ 00:43:
Weet er iemand toevallig waar ik in amsterdam een fanguard han halen?
[afbeelding]
Netjes gedaan btw ziet er strak uit
Die zit standaard vanvoor in een bepaalde case, ik heb die ookBigbot schreef op 14 juni 2004 @ 17:27:
dat LCDtje is van een PC of niet?
kan me herinneren hem ergens in een pc gezien te hebben aan de voorkant.
heb je hem uit die andere pc gehaald of kun je ze erges lost kopen?
Dat is mijn case met het lcd schermpje, hier is hij niet aangesloten. Omdat het lcd stroom neemt van een apparte aansluiting op de voeding, en omdat ik nu een andere voeding heb moet ik nog nameten hoeveel volt dat lcd'tje moet hebben.
De Nederbelg !
Snap et ff niet meer..
Ik heb hier zo'n slot 1 p3 450MHz.. waarvan ik de koeler wil vervangen om hem passief te koelen. Maar ik krijg dat ding er niet af
Voor de duidelijkheid: Ik heb de orginele fan er al afgehaald.
Dat kreng draaide bijna 5000 toeren
Klik op foto's voor 2048x1536

Op de laatste foto zijn die 4 gaatjes goed te zien, waar kleine pinnetjes in zitten, die de koeler vasthouden..
Maar wtf moet ik daarmee doen?
/domme vraag
Ik heb hier zo'n slot 1 p3 450MHz.. waarvan ik de koeler wil vervangen om hem passief te koelen. Maar ik krijg dat ding er niet af

Voor de duidelijkheid: Ik heb de orginele fan er al afgehaald.
Dat kreng draaide bijna 5000 toeren

Op de laatste foto zijn die 4 gaatjes goed te zien, waar kleine pinnetjes in zitten, die de koeler vasthouden..

/domme vraag
[ Voor 8% gewijzigd door geez op 17-06-2004 16:54 ]
ehm, dude. Hij IS al passief gekoeld. Lekker laten zitten zo.
Ioniq 5 P45
Of hij heeft de fan erafgehaaldSpiller schreef op 17 juni 2004 @ 12:32:
ehm, dude. Hij IS al passief gekoeld. Lekker laten zitten zo.
Verwijderd
danm, dat ziet er vast uit 
ik had ook n 450 slot 1... en die was er heeel makkelijk af te halen, zat met 4 pinnetjes door de printplaat heen, en aan de achterkant met een haak-systeem vast... snappie t nog?
dit heb ik nog nooit gezien
ik had ook n 450 slot 1... en die was er heeel makkelijk af te halen, zat met 4 pinnetjes door de printplaat heen, en aan de achterkant met een haak-systeem vast... snappie t nog?

Verwijderd
Dude, waar heb je die uber muismat vandaan?jellabie schreef op 17 juni 2004 @ 08:48:
[...]
Die zit standaard vanvoor in een bepaalde case, ik heb die ook
[afbeelding]
Dat is mijn case met het lcd schermpje, hier is hij niet aangesloten. Omdat het lcd stroom neemt van een apparte aansluiting op de voeding, en omdat ik nu een andere voeding heb moet ik nog nameten hoeveel volt dat lcd'tje moet hebben.
Heb ik zelf gemaakt.
De Nederbelg !
Verwijderd
Helaas is dat niet je CPU temp maar een mengsel van water/casetemp.[b][message=20718270,noline]Brabus Freak schreef op 11 mei 2004 @
PS
(Strakke CPU Temp hè)
Die Koolance kasten geven namelijk de temperatuur van je koelblok aan.
De CPU temp zou je voor de gein eens met MBM5 moeten opmeten. Die kan namelijk makkelijk 20 graden meer zijn.....
Verwijderd
Mmmm, die 4 pinnetjes die omhoog steken houden het koelblok vast. Euhm moet je ff kijken hoe je die eraf kunt halen. Misch een draai beweging, of anders geweld !geez schreef op 17 juni 2004 @ 12:09:
Snap et ff niet meer..
Ik heb hier zo'n slot 1 p3 450MHz.. waarvan ik de koeler wil vervangen om hem passief te koelen. Maar ik krijg dat ding er niet af![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de laatste foto zijn die 4 gaatjes goed te zien, waar kleine pinnetjes in zitten, die de koeler vasthouden..Maar wtf moet ik daarmee doen?
/domme vraag
Verwijderd
Misschien een veel beter idee: laat het zo en kijk even hoe warm het wordt, óf, men neme een stille 80mm fan, zetten die op 5 of 7V. dat hoor je ook niet. Denk daar bij aan Papst of zo, maar er zijn zat fans die erg stil zijn. Broertje heeft nu 2 80mm sharkoon fans in zn kast op 6V (in serie) en die hoor je ook nauwelijks.geez schreef op 17 juni 2004 @ 12:09:
Snap et ff niet meer..
Ik heb hier zo'n slot 1 p3 450MHz.. waarvan ik de koeler wil vervangen om hem passief te koelen. Maar ik krijg dat ding er niet af![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de laatste foto zijn die 4 gaatjes goed te zien, waar kleine pinnetjes in zitten, die de koeler vasthouden..Maar wtf moet ik daarmee doen?
/domme vraag
Verwijderd
hallo!
hier mijn mod.
eerst even de specs!!!
-Asus P4P800
-p4 2,4@2,6
-1536 MB ram
(2x512MB PC3200, 2x256MB in dual channel) 
-Sapphire ATI Radeon 9600XT 256MB
-40 GB super stille HDD
-fikkertje
-cd spieler
i know, veel geheugen, had ik nog liggen, de 2x PC2100 256MB is te koop, 75 euro voor alle twee... dus... wie wil... mail naar slak12345@hotmail.com
foto's!!

de kast...

processor, en rechts het geheugen

mijn desktop
zeg wat je er van vind!
er zijn via een inkoopactie, 2x30CM UV CCFL, 2 biohazard fanguards, UV green molexen, UV green cable-mesh, UV blue Ty reps en more... foto's volgen als het binnen is
hier mijn mod.
eerst even de specs!!!
-Asus P4P800
-p4 2,4@2,6
-1536 MB ram
-Sapphire ATI Radeon 9600XT 256MB
-40 GB super stille HDD
-fikkertje
-cd spieler
i know, veel geheugen, had ik nog liggen, de 2x PC2100 256MB is te koop, 75 euro voor alle twee... dus... wie wil... mail naar slak12345@hotmail.com
foto's!!

de kast...

processor, en rechts het geheugen

mijn desktop
zeg wat je er van vind!
er zijn via een inkoopactie, 2x30CM UV CCFL, 2 biohazard fanguards, UV green molexen, UV green cable-mesh, UV blue Ty reps en more... foto's volgen als het binnen is
uhmm, ik heb ook q-tec voeding en ik heb geen problemen ofzo ermee. heb echt alles ingebruik kwa molexen e.d. Maar geen prob'ssjek schreef op 17 juni 2004 @ 01:22:
[...]
Yikes een Q-tec voeding, run for your life![]()
Netjes gedaan btw ziet er strak uit
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
En als je de fan erafhaalt dan is hij ..... gekoeld.
(voor de slimme onder ons vervang ..... door passief)
</onzin>
Die fan zal er wel voor iets hebben opgezeten hénuclear waste schreef op 17 juni 2004 @ 15:58:
[...]
En als je de fan erafhaalt dan is hij ..... gekoeld.
(voor de slimme onder ons vervang ..... door passief)

Verwijderd
Even een vraagje uit deel 6, ik zag dit: 
Knoefz, welk LCD'tje heb je gebruikt en vooral welke software? Want het weergeven van alle info die daarop staat (voor zo ver ik kan zien op de foto) ziet er beter uit dan al die andere programma'tjes die in de lcd faq staan (ja die heb ik helmaal gelezen).

Knoefz, welk LCD'tje heb je gebruikt en vooral welke software? Want het weergeven van alle info die daarop staat (voor zo ver ik kan zien op de foto) ziet er beter uit dan al die andere programma'tjes die in de lcd faq staan (ja die heb ik helmaal gelezen).
Dat had ik er eigenlijk bij moeten zetten.. heb ik idd gedaan. Dat kreng draaide bijna 5000 toeren

Zal het er ff bij zetten
ZO te zien is het een 240 bij 128 pixels lcd (deze heb ik nog als je intresse hebt)Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 16:50:
Even een vraagje uit deel 6, ik zag dit: [afbeelding]
en het programma lijkt lcd studio (betaalde versie) maar dat durf ik niet zo te zeggen
Waar heb jij dat traanplaatfolie gekocht en hoe duur ?Erkandude schreef op 17 juni 2004 @ 17:51:
Ben vandaag aan het plakken geweest met traanplaatfolie:
[afbeelding]
Oja dit zie je wel vaker ze gebruiken toch meestal traanplaat dus geen traanplaatfolie ?
Er is geen betaalde versie van lcd studio. Je bedoelt waarschijnlijk powerlcd. Maar lcd studio kan dat soort graphics ook al op je lcd toveren.Thrillseekah schreef op 17 juni 2004 @ 17:01:
[...]
ZO te zien is het een 240 bij 128 pixels lcd (deze heb ik nog als je intresse hebt)
en het programma lijkt lcd studio (betaalde versie) maar dat durf ik niet zo te zeggen
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Nice, erg jammer van die fandraden though. Die had je best kunnen verlengen en langs de randen van je kast kunnen plakkenErkandude schreef op 17 juni 2004 @ 17:51:
[afbeelding]
Wow... dat ik zo m'n eigen kast 1000 posts later terug mag zienVerwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 16:50:
Even een vraagje uit deel 6, ik zag dit: [afbeelding]
Het is een Datavision LCD, 240x128 T6963c met groene led backlight.
Via zeikwijf gekocht hier op GOT. (use search
De software is LCD Studio (toch ook genoemd in de FAQ meen ik (te lui om nu op te zoeken (waar geen betaalde versie van bestaat ondanks dat dat hierboven ergens gesuggereerd werd))). De 'skin' heb ik zelf ontworpen... heb het ook toegestuurd naar lcdstudio.com omdat ze (ooit) eens een vezameling skins via hun site beschikbaar willen maken... dat is echter niet echt van de grond gekomen geloof ik.
Anyway... laat je eigen fantasie eens los op lcd studio en post hier het resultaat
I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt
Ziet er wel nice uit, alleen op een of andere manier stoort die kabel dwars door je case heen. Kan je die niet bovenlangs doen, dus boven je processor, dan een stuk achter je backplate (waar het mobo iig aan geschroefd is) en dan door.Erkandude schreef op 17 juni 2004 @ 17:51:
[afbeelding]
Enne, hoe ga je nu een 5¼ apparaat in je systeem hangen/weghalen?
Ik heb het bij de hornbach vandaan, je hebt ze ook bij de gamma,GleNnoS_ schreef op 17 juni 2004 @ 18:44:
[...]
Waar heb jij dat traanplaatfolie gekocht en hoe duur ?
Oja dit zie je wel vaker ze gebruiken toch meestal traanplaat dus geen traanplaatfolie ?
1,5m bij 0,5m voor 10 euro.
Die kabel dwars is eigenlijk alleen maar tijdelijk omdat ik gekleurde fans ga kopen en dan kan ik de draden idd ergens achter verstoppen. En als ik een nieuwe app heb kan ik zo de schroefjes door de folie heen schroeven, no problemSeers schreef op 17 juni 2004 @ 19:14:
[...]
Ziet er wel nice uit, alleen op een of andere manier stoort die kabel dwars door je case heen. Kan je die niet bovenlangs doen, dus boven je processor, dan een stuk achter je backplate (waar het mobo iig aan geschroefd is) en dan door.
Enne, hoe ga je nu een 5¼ apparaat in je systeem hangen/weghalen?
Whoops dat bedoelde ik ookCreepy schreef op 17 juni 2004 @ 19:01:
[...]
Er is geen betaalde versie van lcd studio. Je bedoelt waarschijnlijk powerlcd. Maar lcd studio kan dat soort graphics ook al op je lcd toveren.

@ KnOeFz
Misschien leuk idee de skins ergens anders te posten bv een hier op got?
[ Voor 13% gewijzigd door Thrillseekah op 17-06-2004 19:55 ]
Was dat genoeg voor je case ?Erkandude schreef op 17 juni 2004 @ 19:36:
[...]
Ik heb het bij de hornbach vandaan, je hebt ze ook bij de gamma,
1,5m bij 0,5m voor 10 euro.
[ Voor 26% gewijzigd door GleNnoS_ op 17-06-2004 19:59 ]
Meer dan genoeg; ik heb nog de halve rol over
Verwijderd
ik vind het persoonlijk een beetje ordinair en goedkoop staan 
alle respect hoor
zoveel mensen hebben het al
alle respect hoor
zoveel mensen hebben het al
Ieder zn eigen mening; ik vind het best wel stoer
en hij is bij lange na nog niet af
@ Erkandude
Je kan de doucheslangmesh mooier maken door met een stukje zwarte krimpkous het laatste stukje tot de connector af te werken. Als je nog strakker wil dan spuit je dat stukje zwarte krimpkous zilver!
Probeer ook die draden van je fans via de achter of de onderkant te laten lopen, nu ziet dat er niet zo netjes uit. Vooral met die doucheslang erom blokkeerd het het zicht
Je kan de doucheslangmesh mooier maken door met een stukje zwarte krimpkous het laatste stukje tot de connector af te werken. Als je nog strakker wil dan spuit je dat stukje zwarte krimpkous zilver!
Probeer ook die draden van je fans via de achter of de onderkant te laten lopen, nu ziet dat er niet zo netjes uit. Vooral met die doucheslang erom blokkeerd het het zicht
0110101001111010
Verwijderd
PSU ophang mod?
Ik wil wel graag een stevige PSU ophanging in me pc modden.
Mede omdat die een erg goedkope kast is (najah kan altijd goedkoper natuurlijk), en hij dus geen psu van 3 kilo zal gaan houden zonder door te buigen als ik in de toekomst eens een nieuwe wil kopen... (ik mod graag, goeie psu van hoge quali is dus gewenst die wegen meestal dus ook een paar kilo).
Ik wil absoluut geen nieuwe kast kopen, ik heb opzetterlijk een goedkope gekocht omdat ik hem helemaal ga modden en ik het dus zonde vind om 80 euro of meer aan een kast te spenderen die er toch hetzelfde uit komt te zien als ik klaar ben.
En op dit probleempje na vind ik het over het algemeen een hele fijne kast om mee te werken.
Heeft iemand misschien een idee?
(het betreft een "normale" miditower, layout van binnen is dus gelijk aan andere kasten)
Ik wil wel graag een stevige PSU ophanging in me pc modden.
Mede omdat die een erg goedkope kast is (najah kan altijd goedkoper natuurlijk), en hij dus geen psu van 3 kilo zal gaan houden zonder door te buigen als ik in de toekomst eens een nieuwe wil kopen... (ik mod graag, goeie psu van hoge quali is dus gewenst die wegen meestal dus ook een paar kilo).
Ik wil absoluut geen nieuwe kast kopen, ik heb opzetterlijk een goedkope gekocht omdat ik hem helemaal ga modden en ik het dus zonde vind om 80 euro of meer aan een kast te spenderen die er toch hetzelfde uit komt te zien als ik klaar ben.
En op dit probleempje na vind ik het over het algemeen een hele fijne kast om mee te werken.
Heeft iemand misschien een idee?
(het betreft een "normale" miditower, layout van binnen is dus gelijk aan andere kasten)
Je zou de dragende delen kunnen versterken, of de psu gewoon onderin je kast doen zodat hij gewoon op de vloer rust.
check mijn kleine mod ook even...:D...heb hier al eerder wat gepost maar dat waren "oude" foto's..heb hier nu een Canon powershot A75 staan
...check:..http://www.picturetrail.com/miicasemod....binnekort krijg ik nieuwe headset...Plantronics Audio.90..iemand ervaring mee??
..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Leuk casemodje...;) heb ik ergens eerder gezien?...LuPo schreef op 18 juni 2004 @ 20:01:
check mijn kleine mod ook even...:D...heb hier al eerder wat gepost maar dat waren "oude" foto's..heb hier nu een Canon powershot A75 staan![]()
...check:..http://www.picturetrail.com/miicasemod....binnekort krijg ik nieuwe headset...Plantronics Audio.90..iemand ervaring mee??
..
offtopic:
Post die vraag maar ff in AV-forum, krijg je vast wel antwoord op
[ Voor 12% gewijzigd door Yellowneck op 18-06-2004 20:39 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
De Audio.90 is geweldig.. in het begin kreeg ik na een paar uurtjes gamen een beetje last van mijn oren omdat die best wel strak tegen mijn hoofd werden gedrukt.. maar een half jaar later zit hij als gegoten.. ook het geluid en de mic. zijn van hoge kwaliteit.. toppertje!LuPo schreef op 18 juni 2004 @ 20:01:
check mijn kleine mod ook even...:D...heb hier al eerder wat gepost maar dat waren "oude" foto's..heb hier nu een Canon powershot A75 staan![]()
..
en nu weer OT
www.google.nl
oke. tnxMisteRMeesteR schreef op 18 juni 2004 @ 21:10:
[...]
De Audio.90 is geweldig.. in het begin kreeg ik na een paar uurtjes gamen een beetje last van mijn oren omdat die best wel strak tegen mijn hoofd werden gedrukt.. maar een half jaar later zit hij als gegoten.. ook het geluid en de mic. zijn van hoge kwaliteit.. toppertje!
en nu weer OT
YellowNeck schreef op 18 juni 2004 @ 20:37:
[...]
Leuk casemodje...;) heb ik ergens eerder gezien?......owja..bij jou
![]()
offtopic:
Ehm... ziet er, zover ik kan zien heeel erg leuk uit... maar wat is het/ wordt het...
of je moet: "Sneak preview" in "raadje plaatje" veranderen...
Gaas? Kippengaas? euhm glasmat/epoxyhars meuk??
de 1e die t raad krijgt een kopie thuis gestuurd
[ Voor 10% gewijzigd door ROFLASTC op 20-06-2004 12:16 ]
And it goes BRAAAAAPP!
ik vind 't lijken op een frontje van een case, waarop van dat plakplastic op is geplakt.
op het eerste gezicht ziet het er iig niet slecht uit..
Verwijderd
Ja ik weet het , je hebt ergens een kogelvrijvest gevonden en dit is het kevlar gedeelte er van
het is een gemodde dvd-cdrom speler
www.weefab.com
Lol, die reacties 
't Is in ieder geval geen cd-speler of plakplastic
Het is gewoon plexi + lamp er onder, denk ik. Klopt het ?Exigence schreef op 20 juni 2004 @ 12:32:
Lol, die reacties
Nee. Klopt ook niet. Jullie zien het wel als ik m'n final post. Over 2 weken ofzoGleNnoS_ schreef op 20 juni 2004 @ 12:41:
[...]
Het is gewoon plexi + lamp er onder, denk ik. Klopt het ?
Zie hierboven de pics van de voeding waar k mee bezig ben. ik was hem bezig aan het meshe dus ik denk gelijk ik mod hem maar verder af ook
[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 20-06-2004 13:00 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Van dat strandmatjes materiaal. Zilverkleurig weerspiegelend.Exigence schreef op 20 juni 2004 @ 12:32:
Lol, die reacties
I see dead pixels...
@Exigence: aah, doe niet zo flauw, vertel gewoon wat het is...
Ziet er wel geinig uit though.
@Ice Wire: (offtopic) is dat een daewoo monitor?
Verwijderd
wat vraag je ervoor??? mail me anders @ slim_fan@hotmail dot comThrillseekah schreef op 17 juni 2004 @ 17:01:
[...]
ZO te zien is het een 240 bij 128 pixels lcd (deze heb ik nog als je intresse hebt)
ben ook bezig met een mod, word een hele nieuwe kast. k maak hem helemaal uit plexiglas en dan spuit k de binnenkant zwart. krijg je een mooi spiegel effect.

dit moet het worden....

....en zo staat hij er nu bij.
meer fotoows kun je vinden op www.modding-zone.tk bij My Case -> Black Widow

dit moet het worden....

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
jah ^^ das me dual monitorJohnnyburn schreef op 20 juni 2004 @ 13:04:
@Exigence: aah, doe niet zo flauw, vertel gewoon wat het is...Ziet er wel geinig uit though.
Verwijderd
Tof idee !DaNiEl KuNsT schreef op 20 juni 2004 @ 13:10:
ben ook bezig met een mod, word een hele nieuwe kast. k maak hem helemaal uit plexiglas en dan spuit k de binnenkant zwart. krijg je een mooi spiegel effect.
[afbeelding]
dit moet het worden....
[afbeelding]
Je kunt ook een mooie vorm er op leggen en dan"onbespoten" laten vormpje eraf dan kun je nog naar binnen kijken. (Dat geeft denk ik wel een vet effect)
Omdat mijn standaard koeling van mijn GF 4400 TI het heeft begeven, en ik het niet vertrouwde zonder enige 'fan'-cooling, heb ik maar even snel wat in elkaar gezet.

PCI kaartje gemod zodat er een 80mm fan op kon.

Kaartje blaast tegen mijn GF 4 4400 TI.
Geen idee of het ook echt helpt, maar het geeft in iedergeval wat meer vertrouwen om te gamen
Nu maar wachten tot ik mijn Zalman ZM80C-HP binnen krijg.

PCI kaartje gemod zodat er een 80mm fan op kon.

Kaartje blaast tegen mijn GF 4 4400 TI.
Geen idee of het ook echt helpt, maar het geeft in iedergeval wat meer vertrouwen om te gamen

Nu maar wachten tot ik mijn Zalman ZM80C-HP binnen krijg.
Geeft dat geen storingen, wanneer zo'n kaartje gemold is en je hem er weer indouwt. Ik zie het al...
@Daniel Kunst: Ziet er strak uit! Dus je spuit dat plexiglas aan de binnenkant zwart? Mooie tekening trouwens, in 3DMax gemaakt?

@Daniel Kunst: Ziet er strak uit! Dus je spuit dat plexiglas aan de binnenkant zwart? Mooie tekening trouwens, in 3DMax gemaakt?
[ Voor 55% gewijzigd door Quadro! op 20-06-2004 13:45 ]
Als je dat gouden laagje van het contact eraf slijpt oid, dan nietJohnnyburn schreef op 20 juni 2004 @ 13:42:
Geeft dat geen storingen, wanneer zo'n kaartje gemold is en je hem er weer indouwt.
[ Voor 3% gewijzigd door slazh op 21-06-2004 00:08 ]
zie mail.Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 13:06:
[...]
wat vraag je ervoor??? mail me anders @ slim_fan@hotmail dot com
ben benieuwd of dat zwart spuiten een beetje mooi word geep posting
Ff een vraag voor een mod.
Hoeveel leds kan ik aansluiten op een molex? (zonder weerstande enzo heb ik nu niet ... maar wil wel modde
tis zondag
)
Spec's van de leds:
Naam: 5mm Rode LED
Beschrijving: 5mm Rood 626 nm 30 ° openingshoek 3000mcd
+/- 2,4V @ 20mA
en deze:
Naam: 5mm Blauwe LED
Beschrijving: 5mm 470nm (blauw) 30 ° View Angle 3000mcd
+/-3,3V @ 20mA
Het is de bedoeling om een paar van die blauwe led's en rode led's op een molex aan te sluiten maar zonder weerstande .... Kan dat ?
Hoeveel leds kan ik aansluiten op een molex? (zonder weerstande enzo heb ik nu niet ... maar wil wel modde

Spec's van de leds:
Naam: 5mm Rode LED
Beschrijving: 5mm Rood 626 nm 30 ° openingshoek 3000mcd
+/- 2,4V @ 20mA
en deze:
Naam: 5mm Blauwe LED
Beschrijving: 5mm 470nm (blauw) 30 ° View Angle 3000mcd
+/-3,3V @ 20mA
Het is de bedoeling om een paar van die blauwe led's en rode led's op een molex aan te sluiten maar zonder weerstande .... Kan dat ?
[ Voor 3% gewijzigd door GleNnoS_ op 20-06-2004 14:11 ]
nee. een led werkt op ampere die moeten worden weergehouden wat een weerstandje dus doet.
maar check es ff de FAQ daar staat genoeg in over led's enz.
They who buy the dip, deserves the rip.
volgens mij is dit zoon goekoop aanrechtblad
is het de frontcover van je kast????
specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB
Lol ik had ongeveer hetzelfde id maja aangezien jij er geen patent op aangevraagd hem en we geen Microsoft zijn ga ik het toch maar ook doenDaNiEl KuNsT schreef op 20 juni 2004 @ 13:10:
[afbeelding]
dit moet het worden....
[afbeelding]
ff een offtopic vraagje?
iemand zei tegen mij als ik 4 ledjse van 3 volt aan elkaar knoop en op 12 volt aansluit er niks aan de hand is. klopt dit?
iemand zei tegen mij als ik 4 ledjse van 3 volt aan elkaar knoop en op 12 volt aansluit er niks aan de hand is. klopt dit?
NeeiCeWiRe schreef op 20 juni 2004 @ 14:48:
ff een offtopic vraagje?

Er moet altijd een voorschakelweerstand voor de leds.
De LED's zullen het op jouw manier wel doen omdat de valspanning over de leds 12 volt is en je voedingsspanning ook. Maar je blaast ze echt ermee uit (nu of over een paar weken
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ziet eruit als gewoon draadglas.
Ioniq 5 P45
Verwijderd
Hey there,
Mn eerste case die ik flink ga modden.
Ik ben er nog mee bezig,
Voorlopig zit in de planning:
2x blauwe LED fans, 1 voor in voeding en 1 voor in voorkant PC
1x groene CCFL 10cm voor bovenin.
ronde IDE kabel(s), zowiezo 1tje, want ik heb een IDE kabel naar een RAID kaart lopen zoals je op foto ziet.
Hebben jullie nog ideen hoe ik mijn kast kan verfraaien?
Hier een pic:
Mn eerste case die ik flink ga modden.
Ik ben er nog mee bezig,
Voorlopig zit in de planning:
2x blauwe LED fans, 1 voor in voeding en 1 voor in voorkant PC
1x groene CCFL 10cm voor bovenin.
ronde IDE kabel(s), zowiezo 1tje, want ik heb een IDE kabel naar een RAID kaart lopen zoals je op foto ziet.
Hier een pic:
• Drives stealthenVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 17:19:
• kabels van PSU ook 'rounden'
Leuk kastje
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
je zou de binnenkant kunnen spuiten of er schuimrubber kunnen in plakken of traanplaat als je dat mooi vind, en idd je drives stealthen of spuiten
Verwijderd
Drives stealthen vind ik nooit zo mooi, het maakt het zo eentonig...PilatuS schreef op 20 juni 2004 @ 17:36:
je zou de binnenkant kunnen spuiten of er schuimrubber kunnen in plakken of traanplaat als je dat mooi vind, en idd je drives stealthen of spuiten
een mat met geluidwerend schuim heb ik nog liggen maar ik ben bang dat het de koel prestaties naar beneden haalt, Het is namenlijk een 2400+ non-mobile op 2300Mhz.
Ook weet ik niet of het wel mooi staat als ik een 10cm groene CCFL er boven hang
Wat is traanplaat?
edit: http://www.toyoshop.nl/yarisclub/media/Traanplaat.jpg
hehe:)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 17:52 ]
Dit topic is gesloten.