Het raam rubber is eigenlijk gaan raamrubber snap je het nog
Het is een telefoonsnoer gewoon een kabel, wanneer je dat gaat opensnijden met een mesje is dat hardstikke lelijk, ik heb dus een voor een de kleine snoertjes eruit getrokken, daardoor ontstaat er een superscherpe snee en perfect recht. Verder zijn die snoeren hardstikke lang en gewoon op iedere maat te verkrijgen
Het is geen aldi pc maar het heeft wel de zelfde kast, Het is een appie hein pc

kijk als ik shop moet het wel kwaliteit hebben he....
Kijk ik werk zelf in een electronica shop en met mijn personeelskoring kan ik gewoon niet voor de zelfde prijsleveren als die supermarkten ook niet als ik zelf ga samenstellen... heel simpel licht gewoon aan de inkoop.....
spec's:
amd 64 3000+
msi k8t neo mobo
VIA chipset
160 seagate barracuda
atiradeon 9800 pro @ xt speeds
pioneer 8x +/- brander
gewoon een vet systeempje voor een nog leukere prijs....
hier een pic van dat gat.... ook met rubber maar dat zie je bijna niet door de zwarte cooler... p.s. ik heb nu een zalman cooler op mijn proc zitten.. mooi maar ik wil graag eentje met ledjes erin.. weet iemand een merk met dezelfde prestaties en geluidsniveau en met ledjes.....

NewbieNeo schreef op 06 juni 2004 @ 12:20:
misschien wat meer detailpics van de binnenkant maken jerommeke?

sry dat ik het zeg, maar ik vind dat glimmende sticker-gedoe echt vreselijk. nog erger dan sticker-traanplaat. vind 't daardoor 'goedkoop' ogen.
de 2 fans zijn wel mooi in de zijkant verwerkt.
wel aparte vorm van de window...

jah ik weet niet ik vind het wel lachu het is inderdaad cheap, maar ik ben dan ook maar een arme student, verder is het niet helemaal mijn eigen idee... ik heb al een keer in een topic dezelfde kast gezien als mij met ongeveer hetzelfde idee....
was meteen geinspiteerd
kijk dit is de kast waardoor ik geinspireerd raakte... Helemaal top!!
http://www.g-2.be/images/
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 07-06-2004 09:02
]