[PC] Diablo 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 37.935 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:36
Haay schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:15:
Diablo lijkt mij niet echt een game voor een MMO. Tenslotte heb je in D1 en D2 een duidelijk onderscheid tussen de spelers die aan de goede kant zitten, en de kwade kant in de vorm van Diablo en z'n broertjes met lagere demonen erbij. Natuurlijk zit er ook PvP in de Diablo games, maar dat is niet het hoofddoel van de Diablo games.

StarCraft daarentegen heeft 3 verschillende rassen die met elkaar in conflict zijn, en een MMO hierop gebaseerd heeft zeker perspectief. Vooral ook omdat het sci-fi georienteerd is, zodat het niet direct concurreert met de fantasy van WoW. Betwijfel alleen of er veel mensen als Zerg zouden willen spelen, maar misschien dat Blizzard alleen Terran en Protoss als speelbare rassen maakt, en Zerg gebruikt als algemene vijand / dreiging, die voor beide partijen geldt.

Ben wel benieuwd wat het gaat worden, als Blizzard weer eens een onthulling gaat doen!
Ik ben het met je eens dat een Starcraft MMO beter zal werken dan een Diablo MMO, maar ik hoop zelf dat ze beide geen MMO worden. Starcraft 2 als RTS zou smullen worden, en Diablo 3 mag gewoon een hack&slash RPG blijven naar mijn mening. Ik geloof ook dat 90% van de fans het hierover eens zijn.

Natuurlijk is vernieuwing een goede zaak, maar dat kan ook binnen hetzelfde genre. In starcraft zie ik nieuwe units, omgevingen, verhaallijn en graphics. Diablo 3 zou met next-gen visuals, een goed verhaal en veel klassen/spells/skills/wapens/items ook geweldig kunnen worden. Ook al is hack&slash een ietsje oppervlakkig genre, het is wel enorm leuk om te doen.

Ik wacht met smart op de dag dat Blizzard een aankondiging doet. Alles wat ze uitbrengen is eigenlijk super, dus ik sta overal wel voor open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:31
Vraag me af wat de Diablo fans liever zouden hebben, als perspectief in een Diablo 3 game:
1) isometrisch perspectief met vaste camera, wel in- en uitzoomen --> zoals in bv. Titan Quest
2) isometrisch perspectief met vrij beweegbare camera en in- en uitzoomen --> zoals in bv. Dungeon Siege
3) 3rd person perspectief --> zoals in bv. GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Dat ligt volledig aan de interface die ze erbij maken. Die maakt het speelbaar of niet speelbaar. Van mij mag de Unreal 3 engine gebruikt worden, als die interface maar goed is. En dan heb ik eindelijk een reden om te upgraden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
het moet de diablo sfeer houden.. dus gameplay zal wel hetzelfde zijn.. alleen 3d monsters en omgeving.. en tja.. als dit het niet is dan zal het wel een compleet andere game zijn.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Laatst online: 10-09 10:20
waarom moet alles altijd 3D gemaakt worden? Kijk een naar Baldurs Gate 2, dat is helemaal in 2D maar is wel een prachtig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Jeebus schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:45:
waarom moet alles altijd 3D gemaakt worden? Kijk een naar Baldurs Gate 2, dat is helemaal in 2D maar is wel een prachtig spel.
En ook al best oud.

Als ze D3 3D wordt, dan moet het realistisch gebeuren, niet die flauwekul als Warcraft 3. En Titan Quest is 3D, dat ziet er ook prachtig uit. Dus het kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Het probleem met 2D is dat je aan een vaste resolutie vastzit. Dat was bij Diablo 1 (640x480), Diablo 2 (640x480), Diablo2+LoD (800x600) en dat zie je bij Sacred, waarin de achtergrond 2D gerendered is en alleen de poppetjes 3D zijn, ook weer terugkomen (maximaal 1024x768). Een 2D achtergrond heeft voor alles (een huisje, een kistje, etc) een vast aantal pixels en kan dus niet meeschalen met een hogere resolutie, wat 3D wel kan.

[ Voor 17% gewijzigd door Haay op 02-04-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
dus is 3D wel een fijne optie lijkt mij.. 1600x1200 is toch wel fijne resolutie als het om graphics gaat. Blijft je HUD ook mooi geschaalt en leesbaar. is er echt ngo steeds niets "vasts" bekend over een release van deze game? of is dit nog een mooie "Fantaseer je rot" topic :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Laatst online: 10-09 10:20
als t op 1280x1024 al mooi is, waarom dan zo nodig een hogere resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeebus schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:37:
omdat een TFT scherm een native resolutie heeft en bij het ene scherm is dat 1024x768 en bij een ander bv 1600 x 1200 of nog erger een widescreen. dan is het beeld per definitie minder als je 1 keuze hebt die afwijkt van je native resolutie.

daar komt bij dat verschillende mensen voor verschillende resoluties kiezen (om wat voor reden ook) ook met een CRT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Jeebus schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:37:
The more you see, the more you can hit....ik speel met mijn oude pc het liefst in een hoge res dan dat ik de eye candy aanzet. Voor zover ik dat kan aanzetten dan he :D

D3 zou voor mij dé reden zijn om te upgraden, want gezien mijn huidige config zal het huilen worden.
Vorig jaar had bliz een rare aankondiging: dit jaar zou bliz een spel aankondigen.

Nog max 9 maanden wachten dus, dan weten we of het D3 gaat worden. Starcraft 2 mag natuurlijk ook O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
erg leuk om dit weer te zien, ik heb Diablo 2 LOD gespeeld voor bijna 4 jaar! Man o man ik heriner me de goede tijden, kwas toen vet rijk, kd8 dat ik een Barbarian had met Enigma, BOTD, en al die andere dure dingen, khad toen nog me eigen clan: The Rebbelion, met clan channels en bots, maarja nadat me acc was gekraakt (ik had een uitzonderlijk moeilijke PW en toch gekraakt...) ben ik gestopt en had een maand erna weer de neiging om te spelen en ging weer spelen voor een jaar, khad de duurste stuff etc etc... wat mij zo irriteerde toen, was die smeekers om spullen, die willen alleen maar rijk worden, terwijl het leuke van dit spel is dat je begint met helemaal niets en dan later als 1 van de rijkste kan eindigen, maarja Diablo 2 werd niet meer ondersteund en er kwamen dupes en dat soort shit en geen ladder resets meer en ben ik maar weer gekapt en voor eeuwig :P nu zal het wel heel erg met die dupes etc zijn.

ik hoop echt dat Diablo 3 komt, maja dat zal denk ik niet, ze verdienen hun geld al met WOW dusja wrm zou je dan deze game maken.

[ Voor 6% gewijzigd door shadowillusions op 08-04-2007 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 14:36
Het lijkt er toch op dat Diablo 3 er aan zit te komen.
Ik keek even bij de "verwachte games" bij www.pcmedia.nl en daar staat ie netjes tussen...

woohoo :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op maandag 09 april 2007 @ 10:18:
Het lijkt er toch op dat Diablo 3 er aan zit te komen.
Ik keek even bij de "verwachte games" bij www.pcmedia.nl en daar staat ie netjes tussen...

woohoo :)
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Ik ken websites waar hij al 2 a 3 jaar lang aangekondigd wordt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Duke nukem forever staat ook al jaaaaaren op de verkoopsites

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 14:36
STALKER ook...

het kan dus wel :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Hoe vinden mensen dat dit filmpje eruit ziet?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:57
Erg simpel? Wat heeft dit met D3 te maken behalve dat jij het waarschijnlijk op die manier wilt zien? :P

Doe mij dan maar de engine van Titan Quest :9

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Angeloonie schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:44:
[...]

Erg simpel? Wat heeft dit met D3 te maken behalve dat jij het waarschijnlijk op die manier wilt zien? :P

Doe mij dan maar de engine van Titan Quest :9
Zo, lekker negatief jongen, heel goed! Er is geen nieuws omtrent diablo 3 en deze game lijkt er behoorlijk op, de makers zijn ook de makers van D2. Ik zie hier een heel goede game in! Lijkt me toch dat dit behoorlijk op D2 lijkt en dat is ook niet verrassend. Onze smaken verschillen idd, titan quest kan mij weer niet boeien.

En trouwens, eerst wordt hier geopperd om van de bestaande D2 een 3d versie te maken, kom jij eraan om te zeggen dat deze game nergens op lijkt? Hehe, mag hoor! :D

[ Voor 12% gewijzigd door Viper2k1 op 09-04-2007 21:09 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Diablo 2 in een wat ruimer jasje (zie inventory (bij handelen) en normale gui). Ziet er goed uit. Hoop dat de speelbaarheid eindelijk eens Diablo 2-niveau bereikt, iets wat Titan Quest en Sacred niet gehaald hebben (imho). Daar was het allemaal net niet snel genoeg, het aanvallen en bewegen reageerde allemaal iets te langzaam vond ik.

Ik zeg, laat maar komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
diablo 2 in met titan quest engine+ ideen uit titan quest met wat nieuwigheden van blizzard lijkt mij al vetjes. Vind titan quest al aardig in de buurt komen van diablo2 sinds de uitbreiding immortal throne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt Hellgate: London snel uit.

Een iets andere setting, maar wel van de makers van Diablo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:48:
[...]

omdat een TFT scherm een native resolutie heeft en bij het ene scherm is dat 1024x768 en bij een ander bv 1600 x 1200 of nog erger een widescreen. dan is het beeld per definitie minder als je 1 keuze hebt die afwijkt van je native resolutie.

daar komt bij dat verschillende mensen voor verschillende resoluties kiezen (om wat voor reden ook) ook met een CRT...
Maar Baldur's Gate 2 kende toch ook legio veschillende resoluties van 640x480 tot 1600x1200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:10:
[...]

Maar Baldur's Gate 2 kende toch ook legio veschillende resoluties van 640x480 tot 1600x1200?
Omdat de makers dat ondersteunde, maar dat betekent wel voor elke resolutie bitmaps maken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Viper2k1 schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:05:
[...]

Zo, lekker negatief jongen, heel goed!
Hoezo negatief? Zonder enig uitleg van jouw kant weet ik toch ook niet wat jij verwacht? Ik vind die stijl gewoon niets, en zie liever de engine van Titan Quest oid.
En trouwens, eerst wordt hier geopperd om van de bestaande D2 een 3d versie te maken, kom jij eraan om te zeggen dat deze game nergens op lijkt? Hehe, mag hoor! :D
Die mag je uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Pheno79 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:24:
[...]

Omdat de makers dat ondersteunde, maar dat betekent wel voor elke resolutie bitmaps maken volgens mij.
reso en bitmap reso liggen los van elkaar
bitmap reso is je texture kwaliteit, reso heeft te maken met het aantal pixels op je scherm.
in de meeste games (tegenwordig) kan je beide los van elkaar instellen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 15:05

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Mensen...het aftellen lijkt te zijn begonnen:
http://www.nu.nl/news/107...ondiging_nieuwe_game.html

Rara... wat zou die "mystery-game" zijn?
Het kan namelijk ook StarCraft 2 zijn volgens http://www.diabloii.net/

[ Voor 16% gewijzigd door The_Sukkel op 14-05-2007 11:19 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

't zal giswerk blijven tot de aankondiging maar ik krijg het wel warm van die nieuwe startpagina van blizzard :D looking good for the diablo fans ^^

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 22:38
daves2hd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:35:
't zal giswerk blijven tot de aankondiging maar ik krijg het wel warm van die nieuwe startpagina van blizzard :D looking good for the diablo fans ^^
Gister stond er warcraft 1 en 2 morgen om 0900 staat er starcraft.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

M1lamb3r schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:41:
[...]

Gister stond er warcraft 1 en 2 morgen om 0900 staat er starcraft.
neemt nog niet weg dat diablo langskomt en dus nog mogeljk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik hoop eigenlijk veel meer op een diablo 3 dan op een starcraft 2, maar ben toch bang dat het die laatste wordt. Anders zouden ze het nooit in korea aankondigen, waar starcraft zo goed als een nationale sport is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Er staat nu diablo....
zucht, wachten maar, al maakt het me eigenlijk niet uit, starcraft was ontzettend cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:29:
Er staat nu diablo....
zucht, wachten maar, al maakt het me eigenlijk niet uit, starcraft was ontzettend cool.
Ja precies nog eventjes mensen :9

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
www.starcraft2.com

De link doet het al, morgen wordt het aangekondigd! Jammer, geen D3, want dat geeft echt een error.
Kerrigan, fuck, dat wordt weer een pauze D2 inlassen als het zo ver is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
hoop toch echt liever op een D3 ipv starcraft 2 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Domain Name: STARCRAFT2.COM
Created on: 24-Sep-99
Expires on: 31-Jan-08

site bewijst nieets dus.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Tripp schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:13:
Domain Name: STARCRAFT2.COM
Created on: 24-Sep-99
Expires on: 31-Jan-08

site bewijst nieets dus.
Het feit dat het doorlinkt naar Bliz en diablo3.com in een document not found verwijst vind ik anders apart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:53:
[...]

Het feit dat het doorlinkt naar Bliz en diablo3.com in een document not found verwijst vind ik anders apart ;)
www.diablo3.com werkt ook gewoon.... al jaren, te veel fanta gedronken jij. www.starcraft2.com werkt al jaren doorgelinkt denk ik :p
als diablo3.com bij jou naar not fount verwijst klopt er iets niet bij jou :p

edit: weet niet van wie www.diablo3.com is iig zelfde als de gene van www.diablo2.com.
blizzard zou echt geen fouten maken door zo iets zo vroeg al door te linken :+ 't is geen EA hoor

[ Voor 17% gewijzigd door daves2hd op 18-05-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
daves2hd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:57:
[...]

www.diablo3.com werkt ook gewoon.... al jaren, te veel fanta gedronken jij. www.starcraft2.com werkt al jaren doorgelinkt denk ik :p
als diablo3.com bij jou naar not fount verwijst klopt er iets niet bij jou :p

edit: weet niet van wie www.diablo3.com is iig zelfde als de gene van www.diablo2.com.
blizzard zou echt geen fouten maken door zo iets zo vroeg al door te linken :+ 't is geen EA hoor
Tikfoutje gemaakt. Maar diablo3 is volgens mij niet geregged door bliz.
Mijn geduld raakt op we zullen morgen wel zien. 8)

Nog een teaser:
http://wwi.blizzard.co.kr/

[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 18-05-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Pheno79 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:21:
[...]

Tikfoutje gemaakt. Maar diablo3 is volgens mij niet geregged door bliz.
Mijn geduld raakt op we zullen morgen wel zien. 8)

Nog een teaser:
http://wwi.blizzard.co.kr/
www.diablo2.com ook niet :p
denk dat ze het ook niet persee hoeven omdat ze er toch geen reet mee zouden doen naast naar hun eigen site doorlinken.

de kans op sc blijft groter gezien het in korea aankondigen, maar een diablo3 sluit ik ook zeker niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Jammer...maar helaas...het is SC2...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC2 is ook heel leuk, maar ik begin idd wel weer te missen om met een geweldige rpg rond te lopen.
Van mij mogen games als Diablo3 weer tevoorschijn komen.
Nou ja, ik denk dat Blizzard nu met de verschillende polls op verschillende sites wel gemerkt heeft dat er ook een enorme schare mensen op D3 aan het wachten is.
Dus, Blizzard, effe SC2 afmaken en dan aan D3 beginnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Het is alweer 11 jaar sinds Diablo en 7 sinds Diablo 2...
Maar goed... ik geloof dat ze hier heel wat Koreanen blij mee maken, want die zijn helemaal verzot op dat spelletje...(waar ze 8 jaar mee hebben moeten doen...)

[ Voor 10% gewijzigd door The_Sukkel op 19-05-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
U zei? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat dat een zalig berichtje is... kheb LOD ook nog eens uit de kast gehaald, still fun... online wat minder, minder bots, meer dupe... :'(

cannot wait until D3, het zal zowieso een TOPPER zijn en goed ontvangen worden door de fans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Laatst online: 11-08 17:20
2D hoeft helemaal geen probleem te zijn, de dotpitch van de meeste lcd schermen is gelijk, het verschil is dat iemand met een groter scherm dan meer zal kunnen zien, wat meestal dmv fogs of war wordt opgelost

maar 2D versnelling is ook een beetje blijven stil staan de laatste jaren, dus het lijkt veel interessanter om het in 3D te maken
Dungeon Siege vind ik qua besturing zeer goed, alleen is de karakteruitwerking, verhaal en items leuker in Diablo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

catfish schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:05:
2D hoeft helemaal geen probleem te zijn, de dotpitch van de meeste lcd schermen is gelijk, het verschil is dat iemand met een groter scherm dan meer zal kunnen zien, wat meestal dmv fogs of war wordt opgelost

maar 2D versnelling is ook een beetje blijven stil staan de laatste jaren, dus het lijkt veel interessanter om het in 3D te maken
Dungeon Siege vind ik qua besturing zeer goed, alleen is de karakteruitwerking, verhaal en items leuker in Diablo
Waar reageer je eigenlijk op?
Toch niet op koeneke666?
Die heeft het over D3 (Diablo 3) en niet over 3D.

Overigens ben ik het wel met je eens dat wat mij betreft er niet persé overgeschakeld hoeft te worden op 3D. Het isometrische aanzicht moet in ieder geval behouden blijven. Dat kan wel met 3D, maar is niet persé mooier dan 2D.

[ Voor 20% gewijzigd door The_Sukkel op 07-06-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, Diablo 3 dus :D...
euhm, schiet me nie neer, maar wordt SC2 nu 3D of nie? want daar zitte ze ook nie zo achter, as de koreanen maar kunne spele :D, ok, srr voor dees opmerking... dus ik denk da 3D optioneel is, ze moete alleen met wa nieuws op de proppe komen, verhaal, items, ik heb erges al eens over guilds and so forth gelezen, ook wel tof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 22:38
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:38:
euhm, schiet me nie neer, maar wordt SC2 nu 3D of nie? want daar zitte ze ook nie zo achter, as de koreanen maar kunne spele :D, ok, srr voor dees opmerking... dus ik denk da 3D optioneel is, ze moete alleen met wa nieuws op de proppe komen, verhaal, items, ik heb erges al eens over guilds and so forth gelezen, ook wel tof...
Ja word 3d, in de filmpjes zie je ze namelijk de camera rond draaien en zie je dat de units geen sprites zijn ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:38:
zowel Diablo3 als Starcraft2 worden 3D, sc2 weet ik omdat er ingame footage van te zien is van de presentatie (zie youtube). diablo3, omdat naast dat 2d wel en leuk is voor de fans en het er best goed kan uit zien is 3D ook goed voor de fans en beter look voor een groter publiek. ook heeft blizzard ooit ergens een lange tijd terug gezegd dat ze aan D3 aan het werken was en 3D zou worden :p

2d, 3d,... maakt mij weinig uit zolang de leuke en snelle gameplay maar in het spel gehouden kan worden. maar 't is blizzard en die weten meestal wel wat ze doen, dus komt vast wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamasutra reports that Frank Pearce of Blizzard Entertainment has just confirmed that the company is working hard on another new title... and it's not World of Warcraft or Starcraft II. 40 people are working on Starcraft II and 40 people are working on this secret Team 3 project, so it's definitely another big one. According to Pearce, "Team 3 is working on something really awesome. I can’t give you any hints, but it’s totally awesome."

With Blizzcon '07 coming up this August 3-4, people have high hopes that this mystery game will be unveiled.

Hmmm, Team 3... Diablo 3... could it be?
Bron: diablo3.com

Goed nieuws als het waar is _/-\o_

Binnenkort (3-4 augustus) hopelijk onthuld op Blizcon.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Of een compleet nieuwe franchise :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:07:
Is ook mogelijk natuurlijk. Maar toch hoop ik op een nieuwe Diablo titel :9~

Mocht dit zo zijn dan bestaat er overigens een grote kans dat de nieuwe Diablo een MMO wordt. (zie http://www.guidebazaar.com/guide/gbarticles/GBArticles4.htm) Persoonlijk heb ik hier niks mee, dus hoop het niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Angeloonie schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:07:
Als het maar awesome is :)
Alleen is bliz bliz niet meer na al dat vertrekgedoe van mensen. Hopelijk houden ze dezelfde standaarden aan als vroeger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 08:41:
[...]

Als het maar awesome is :)
Alleen is bliz bliz niet meer na al dat vertrekgedoe van mensen. Hopelijk houden ze dezelfde standaarden aan als vroeger :)
Daar twijfel ik niet over. Ook nu leveren ze nog top producten en goeie service af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kickje.

Afgelopen Blizzcon (3-4 augustus) is er niets gemeld over Diablo 3. Blizzard houdt zijn mond stijf dicht.... helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:06:
[...]

Bron: diablo3.com

Goed nieuws als het waar is _/-\o_

Binnenkort (3-4 augustus) hopelijk onthuld op Blizcon.
Was dit bericht nep? Ze hebben toch alleen de nieuwe World of Warcraft expansion aangekondigt? Iemand enig idee hoe dit nu zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ja het klopte gewoon niet. Er komen nog wel twee grote gameconventies aan dus dat is nog een kansje erg groot acht ik die kans niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 22:05
Ik zou het liefst willen dat Diablo 3 in 3D gemaakt wordt maar dan net zoals Diablo 2 schuin van boven wordt bekeken. :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooof schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:44:
[...]

Was dit bericht nep? Ze hebben toch alleen de nieuwe World of Warcraft expansion aangekondigt? Iemand enig idee hoe dit nu zit?
IGN heeft de boel lopen hypen om meer mensen lid te laten worden van IGN Insider. Zij deden het voorkomen alsof D3 onthuld zou worden, wat dus helemaal niet het geval was. Heeft Blizzard van te voren ook al gezegd. IGN heeft inmiddels haar excuses aan de community aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:46:
[...]

IGN heeft de boel lopen hypen om meer mensen lid te laten worden van IGN Insider. Zij deden het voorkomen alsof D3 onthuld zou worden, wat dus helemaal niet het geval was. Heeft Blizzard van te voren ook al gezegd. IGN heeft inmiddels haar excuses aan de community aangeboden.
Als ik me niet vergis heeft IGN dit al eerder gedaan met de E3... ze claimden toen dat Diablo3 daar onthuld zou worden. Hebben ze later ook hun excuses voor aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
ik hoop dat diablo3 niet zo traag en party afhankelijk word als world of warcraft, het systeem van d2 dat als je in je eentje bent zijn de monsters zo sterk dat je het in je eentje zou kunnen en dat als je in een 8 player "party" zit dat de monsters dan gewoon extra moeilijk worden

wow is ook gewoon te traag, d2 is lekker snel, klik en je bent weer in town om potions te kopen, klik klik klik en je bent een stuk geteleport

duss:

- complete spel ook solo kunnen spelen
- niet zo damn traag als wow
- GEEN &#^$#@$@ bedrag per maand moeten dokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Daar mag je van mij nog aantoevoegen:
- Goede verhaallijn
- Goede sfeer
- En een paar leuke toevoegingen op het orginele concept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooof schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:25:
Daar mag je van mij nog aantoevoegen:
- Goede verhaallijn
- Goede sfeer
- En een paar leuke toevoegingen op het orginele concept
- Cinematics :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diablo speel je de eerste paar keer voor de verhaallijn, daarna speel je het toch voor de items :D
Dus, veel items, veel suffixes, prefixes, modifiers, verzin t maar, als t maar veel is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van mij mag D3 wel zo worden als Hellgate London eigenlijk. Ik denk dat men dat bij Flagship ontzettend goed gaat neerzetten. Of Blizzard dat dan ook goed in kaart weet te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:33:
van mij mag D3 wel zo worden als Hellgate London eigenlijk. Ik denk dat men dat bij Flagship ontzettend goed gaat neerzetten. Of Blizzard dat dan ook goed in kaart weet te brengen...
Mwoah, ik denk dat hellgate london best wel wat zal worden, maar het idee van schietmateriaal in diablo zie ik niet zo zitten tbh. Melee, bows en spells vind ik meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:46:
Mwoah, ik denk dat hellgate london best wel wat zal worden, maar het idee van schietmateriaal in diablo zie ik niet zo zitten tbh. Melee, bows en spells vind ik meer dan genoeg.
Bij Hellgate London wordt bij ranged (schieten) de hitkans berekend op basis van jouw character's skill in dat wapen, en in de defense waardes van het target, dus niet zoals bij 3D shooters, dat het afhankelijk is van jouw muis + keyboard skills. Vergelijkbaar dus zoals in D2 als je met de Amazone met de boog schiet, en de hitkans van de pijl ook door de stats bepaald wordt, en niet hoe goed jij met je muis klikt... :*)

Ben wel benieuwd hoe dat zal spelen...

Overigens zie ik een Diablo 3 vergelijkbaar als GuildWars (grafisch dan) wel zitten, maar dan wel volgens de principes van Diablo, dus dat je solo sterk genoeg kunt zijn om het spel uit te spelen, en niet bij de hogere levels zonder party van 8 het never nooit redt. Dat was voor mij de afknapper van GW uiteindelijk... Het begin waar je nog solo, of met een paar henchies bij je nog lekker je eigen gang kunt gaan was erg cool, maar verderop moest je echt eerst een half uur (of meer) besteden aan het uitzoeken van een team van gevarieerde mensen, en taktieken afspreken. Dat haalde de fun weg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, Blizzcon en Leipzig achter de rug en geen woord over diablo 3 of ik moet iets gemist hebben. Er zou in augustus toch echt nog een aankondiging komen over de games die in ontwikkeling waren naast Starcraft II en de nieuwste WoW uitbreiding.

Ik smacht zo naar deze game. Heb titan quest gekocht maar dat is het toch niet helemaal. Hellgate London wordt misschien wat maar diablo in een 3d sci-fi omgeving trekt mij niet echt.

Hebben we er nog vertrouwen in dat er ooit een diablo III uitkomt? de servers van diablo II zijn nog steeds flink vol en dat voor zo'n oud spel. De achterban is er, dat zal blizzard zelf toch ook wel zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, de achterban is er, en ik denk dat blizzard wel met een opvolger komt. Op de blizzard site staan nog steeds vacatures voor grafisch ontwerpers voor ontwikkelteams. Ik denk dat diabloIII volgend jaar geannounced wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk inderdaad volgend jaar een aankondiging en de release 2009 of 2010.

De game is al in ontwikkeling, iig sinds vorig jaar (misschien al eerder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:06:

ik hoop toch op eind 2008 of ergens 2009.
2010 vind ik wel erg ver weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:06:

ze zijn er al veel langer mee bezig. ik speel nu LOTRO en dat bevalt me ook erg goed, denk dat ik met de komst van Diablo 3 LOTRO iig tijdelijk niet meer zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

nieuws: Blizzard bevestigt ontwikkeling 'next-gen mmo'

Zou dit het dan misschien worden?
In de tussentijd speel ik met mijn dochtertje van 6 D2LOD... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Neeee :'( Geen Diablo MMO :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 15-12-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:46

PromWarMachine

Forsaken Archer

Oh, dit topic kicken kan natuurlijk ook. :+
Alleen deze stamt uit 2004 :P

Toen was het geen Diablo 3 maar WoW. Ik heb er een nieuw topic over geopend. Weet niet wat handiger is, ik hoor zie 't wel. :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Dit topic is speciaal voor geruchten over een mogelijke Diablo 3...en ja...helaas al sinds 2004 (veel te lang dus...), maar telkens als er weer een nieuwtje is, een klein sprankje hoop, dan wordt er weer verder over gebept in dit topic... (de laatste post was overigens van 29/8/2007).

De 2 topics hoeven elkaar niet persé te bijten... want dit topic gaat alleen over Diablo 3 wensen/verwachtingen/voorspellingen etc. en blijft doorgaan zo lang er nieuwe berichten komen en er geen Diablo 3 is, terwijl jouw topic meer een "raden wat het volgende project van Blizzard wordt"-topic n.a.v. één nieuwsbericht is. :)

[ Voor 42% gewijzigd door The_Sukkel op 15-12-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Dat dus....tppk maar dan met duizenden tegelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een belangrijke topickick.

Het gerucht gaat dat op 1 mei aanstaande er een aankodiging zal komen wat te maken heeft met Diablo 3. (niet het boek) Zoek maar eens op Google het volgende: Diablo III May 1st.

Dit gerucht is ontstaan door de website www.diablo3.com. Zij hebben een countdown box geplaatst die afloopt op 1 mei. Het schijnt dat Blizzard iets met het domein gaat doen (welke nu in handen is van fans) maar dat is nog niet zeker.

Afwachten dus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Blizzplanet.com staat ook een countdown timer.

Hier nog even een nieuwsberichtje (van 2 dagen terug):
Diablo3.com and related site Blizzplanet are offering mysterious countdown timers that currently stand at 13 days and counting. It is important to note that neither site is owned or operated by Blizzard, but of course they do have some contacts there, so it seems reasonable to trust that this is somewhat significant. They're keeping things close to the vest for now, as the countdown is accompanied by this blurb: "The number of days until half the web links to Diablo3.com. But why???" Presumably we'll know the answer on May 1.

Bron: http://www.rpgwatch.com/show/newsbit?newsbit=8723

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik zou het wel vreemd vinden dat niet officiele sites eerder een countdown hebben dan de officiele maar we blijven hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Als ik dit zo lees dan begint mijn hartslag al op te lopen... en ga ik al dromen over een volgende PC die Diablo3 helemaal soepel kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Geen D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
www.rpgdot.com berichtte gisteren of eergisteren (zit op werk, kan die site niet checken) over de mysterieuze timer. (zie Loempia)

[ Voor 5% gewijzigd door Hurtebise op 23-04-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Het is al bijna 4 jaar later sinds de opening van dit topic. Zijn er ooit al eens serieuze plannen gemaakt door Blizzard? Ik hoop dat er nog wel een keer een vervolg komt op deel 2. Van mij hoeft het niet eens 3D te zijn, als ze de graphics van Diablo 2 opschroeven vind ik het ook al goed ;) Zolang er maar weer een goed verhaal met een super gameplay inzit.

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:29

Flapmo

and back is gigi!

Apr 21, 2008 - 1:39 AM - by Medievaldragon
In the past days there have been a lot of activity in the network sites after the countdown teaser. A few forum threads keep continuous debate between Diablo fans of what this announcement will be. I have given a few responses of what it is not, to make sure fans won't be thinking the wrong thing. We have made no claims and expect fans to not get caught up with the wave of speculations and rumors in the forums and the web to the point to believe them.

With that said, I will mention some of those I have ruled out since it seems fans haven't thoroughfully read all the forum posts in said thread.

Things the May 1 Announcement are not:
1. It is not an official announcement of Diablo 3
2. It is not about an upcoming Diablo novel
3. It is not a Network merge

Only Blizzard Entertainment may make an official announcement of games, unless we had a leak. However, we have no leaks. We know as much as you do whether or not there will or not be an announcement at the Blizzard Worldwide Invitationals. We do have our own set of theories such as the Blizzard Worldwide Invitationals ending the same day Diablo II was released (June 29 2000) and Diablo II: Lord of Destruction expansion being released (June 29, 2001). We will all have to wait and see what happens.

I have been open commenting there will be new Diablo novels.... [Read More]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Parijs 28-29 juni 2008 O+
Blizzcon O+
Only Blizzard Entertainment may make an official announcement of games, unless we had a leak. However, we have no leaks. We know as much as you do whether or not there will or not be an announcement at the Blizzard Worldwide Invitationals. We do have our own set of theories such as the Blizzard Worldwide Invitationals ending the same day Diablo II was released (June 29 2000) and Diablo II: Lord of Destruction expansion being released (June 29, 2001). We will all have to wait and see what happens.
Dus gewoon even geduld. Blizzard is echt wel bezig met D3 (of nu de WoW wat afneemt: een MMO), ze zijn niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:41
Pheno79 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:32:
Parijs 28-29 juni 2008 O+
Blizzcon O+

[...]

Dus gewoon even geduld. Blizzard is echt wel bezig met D3 (of nu de WoW wat afneemt: een MMO), ze zijn niet gek.
Dat zou mooi zijn! :) kan ook niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Diablo3.com is nu van Blizzard. Zoals te verwachten viel. Ik gok nog steeds op 29 juni, het is bijna te symbolisch voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Het is wel de teleurstelling van de dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Alleen Blizzard zal announcements maken over nieuwe spellen. Denk zo: waarom zouden ze zo graag de url van een dode franchise (waar ze niets meer willen doen) willen hebben?

Ze willen nog iets, ga er maar van uit. Nu hebben ze de .com, de .fr, .nl etc wijzen al naar de blizzard site.

http://eu.blizzard.com/wwi08/ Daar verwacht ik zelf iets. Normaal gesproken staat er altijd wel iets van Diablo in hun eventlogo's, waarom nu niet? D2 wordt wel gezien in het linkermenuutje. 29 juni is de dag dat D2 en exp. uit kwamen. In juni stopt het redirecten naar diablofans ook.
En er wordt een beta key voor een nieuw spel gegeven aan de mensen die komen. Er zijn nog twee onaangekondigde games: een MMO en iets van Team 3 (Diablo team)....

Ik houd van gehypt worden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:03

Upke dupke

Oompa Loompa

Blizzard is continue met spellen en ideeën bezig, dat staat vast. Maar ze hebben volgens mij toch niet eerder drie spellen in lopende ontwikkeling gehad. Daar mee bedoel ik dus, aangekondigt met verre release date en al. Ik denk dat ze eerst StarCraft 2 zo goed als afronden voordat ze met Diablo komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Blizzard is ook een stukje groter geworden natuurlijk. Er is een vierde team bij gekomen, dat in ieder geval. En we weten, als Blizzard iets heeft aankondigd kan het nog jaren duren :)
Die kwaliteitstesten zijn daar nogal strikt, geloof ik. Wel jammer dat er bij DiabloII een dikke bug zat bij het uit komen, maar goed. Dezelfde dag was het al gepatched, dus dat is service, dat zie ik Rockstar met hun GTA IV problemen niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:45:
Blizzard is continue met spellen en ideeën bezig, dat staat vast. Maar ze hebben volgens mij toch niet eerder drie spellen in lopende ontwikkeling gehad. Daar mee bedoel ik dus, aangekondigt met verre release date en al. Ik denk dat ze eerst StarCraft 2 zo goed als afronden voordat ze met Diablo komen.
Waarschijnlijk omdat ze hier voorheen niet genoeg mankracht voor hadden. Sinds Blizzard is overgenomen door Vivendi is het team zowat verviervoudigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Veel mankracht maakt nog niet meteen een goed spel. Blizzard zal hoop ik toch proberen zijn goede naam te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Diablo 3 is in de maak, en hier zijn wat details over een geleakte class. Ziet er allemaal rete vet uit imo :)

Harvester of Bones

Raise Dead; Randomly summons an Fire/Ice/Shadow/Light or Nature enhanced skeleton.
These skeletons use their elemental powers to either heal or damage. Cannot have more then 5 skeletons.

Skeletons and their powers;

Fire: Shoots fireballs, exploding on impact doing AoE damage. Also has a small chance of igniting the target.

Ice: Shoots frostbolts, minorly slowing the target. Also has a small chance of freezing the target. Causing the next hit to do extra damage.

Shadow: Shoots boneshards; When the target has 3 Bone Shard debuffs, a skeleton will raise from the ground near the target. Assisting you in battle.

Light: Skeleton which heals you and your skeletons. Healing a target has a small chance of removing a debuff on the target.

Nature: A powerful melee skeleton which has a poisoned blade. Doing a small amount of damage over time. Also has a small chance of corroding the armour, reducing the targets armour.

Purge Dead; Purges a random skeletons to gain a temporary buff according to its elemental power.

Overload Skeleton;
Overloads a selected Skeleton.

Fire: Overloading the fire skeleton causes it rapidly shoot fireballs at the target for 3 seconds. After 3 seconds it explodes, damaging all near targets.

Ice: Overloading the ice skeleton causes its attacks to effectively slow the target. After 3 seconds the skeleton will burst into a cone of ice. Increasing the damage taken by all targets in the cone for a short amount of time.

Shadow: Overloading the shadow skeleton causes his attacks to add extra damage over time. After 3 seconds the skeleton will fall apart, which causes a lesser skeleton to raise from the bone fighting along your side.

Light: Overloading the light skeleton causes it to rapidly heal friendly units. After 3 seconds the skeleton will be explode and heal all nearby friendly units for a small amount.

Nature: Overloading the nature skeleton will cause the skeleton to swiftly strike at its target for 3 seconds. After 3 seconds the skeleton will fall apart, leaving a corrosive cloud. Damaging all enemy units for xx damage when made contact with the cloud.

Bone Shards; The Harvester shoots bone shards at the target. Damaging the Target as well as reducing its armour. When the target has 3 Bone Shard debuffs, a skeleton will raise from the ground near the target. Assisting you in battle.

Ritual of the Damned;
Enhancing The Harvester armor with boneshards. Which occasionally reduces the damage received from attacks. It also has a small chance of adding a bone shard debuff to the attacker.

Necrotic presence;
Each party member has increased resistance to fear effects for each skeleton nearby.

Tormented Soul;
When The Harvester dies, it raises a skeleton from the ground. Attacking the target which has slain The Harvester. This skeleton knows no fear and cannot be stopped unless killed.

Bone Shield; Creating a powerful shield around The Harvester which makes the Harvester immune to the next following attack.
When an attack has struck the bone shield, the target attacking it will receive an bone shard debuff.

Mass Purge; Sacrifice all skeletons. Temporarily buffs the Harvester with all elements.

Disease of the Dead; Target loses 1% of his HP each sec. It also attracts the undead, randomly raising an skeleton from beneath the ground near the target.

Necrotic Teleportation; Teleports you to an summoned skeleton within 50 feet. The skeleton is purged in the process.

Melt Skeletons; Melt 2 random skeletons, creating a mighty skeleton with its powers fused according to the sacrificed skeletons.

Rain of bones;
Purge 1 skeleton. The harvester will use the bones of the skeleton to smite at his target. Doing heavy damage, as well as adding a bone shard debuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

De enige andere lokatie waar ik deze info vind is de thread design a class (op voormalig Diablo3.com) http://www.diablofans.com/forums/showthread.php?t=7488

kortom wat mij betreft niet echt betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Lijkt me ook sterk dat er iets "gelekt" is bij Blizzard. Daar lekt eigenlijk nooit wat. (zie Starcraft II)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is van een 'design a class' wedstrijd, dus NIET officieel.

http://www.diablofans.com/forums/showthread.php?t=7491
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.