Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik denk idd dat ze naar een zware straf krijgen als ze wat naar buiten brengen. Ik weet niet hoe ze het doen, maar iets geheim houden zijn ze verdomd goed in. Bliz geeft zelf wel aan als er iets nieuws komt, zoals 29 juni, dan komt er een beta key voor een nieuw spel. Maar ja, ze zijn met een nieuwe MMO bezig en daarnaast is Team 3 (verantwoordelijk voor Diablo) ook nog bezig. Dus welke van de twee geeft een beta key uit?Angeloonie schreef op zondag 11 mei 2008 @ 10:57:
Lijkt me ook sterk dat er iets "gelekt" is bij Blizzard. Daar lekt eigenlijk nooit wat. (zie Starcraft II)
More D3 Magazine Rumors
The PC Gamer rumors died an ugly death, but now we've got German PC Action rumors to kick around instead! Last week they posted a teaser about an upcoming feature on a much-awaited game sequel, and after being prodded said they would not reveal it even if "hell froze over and cows gave beer." That odd choice of wording and imagery lit a fire in the imagination of us Diablo fans, but it's wasn't a confirmation.
Today's addition isn't either, but it's more teasing, and what might turn out to be the first ever Diablo 3 screenshot? The item is here, and it's in German, but the Google translation is quite readable:
Last week we told you about a person known to us that gave us secret information about a hotly anticipated game of a very popular computer games developer, whose name we shall not name. Your ideas ranged from Diablo 3 to Space Taxi 2 to Half-Life 3. Now there is the first picture in the gallery. Well, it's a great shot 11x11 pixels to 1,000%. If you knew the bomb is behind it...
That's the image. You can enlarge or reduce it until your eyes bleed, but it will remain a vague gray fog. Could be Diablo 3... could be anything at all. One thing we are sure about is that when Diablo 3 debuts, it will be accompanied by a major gaming magazine cover story, since that's how every AAA title does it these days.
Update: Check out this enlargement and photoshop effort by Kiroptus. Can letters be discerned?
Update II: PC Action has posted another teasing update. Translated, it says that the international media is talking about their news story, and speculating that it might be Diablo III, but they can't say anything to confirm or deny that supposition. They're clearly enjoying the attention though, and they've posted another 11x11 pixel screenshot, one that looks much more Diablo-like.
XFire covering 'New' Game Release?
Eric Brighteyes has sent word that Xfire have posted details of their live coverage of the upcoming Blizzard WWI event to be held in Paris later this month. Not that startling in itself but they do mention:
Get behind the scenes with Xfire during WWI to:
Follow the opening ceremony and discover what new game will be announced in our chat rooms.
Slip of the tongue, accidentally or accidentally on purpose or hype generator? You decide.
Update:
As often happens shortly after we've reported these cases the publication has either been asked to remove/edit or done it under their own steam, having realised their error. The new text now reads
Get behind the scenes with Xfire during WWI to -
Follow the opening ceremony in our live chat rooms
It's a funny old game isn't it, this cat and mouse business?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ten eerste zijn magazines etc niet op de hoogte van wat er op Blizzcon gaat gebeuren, gezien Bliz echt niet alles al voor ze gaat verklappen. Zij moeten ook gewoon een kaartje regelen hoor
Bliz heeft nu nog twee onaangekondigde games, ze hebben gezegd dat ze er 3 dit jaar zouden aankondigen (sc2 being the first). Dus het "zie je wel" zal wel weer niet van de lucht zijn na Blizzcon
Gewoon afwachten, zolang Blizzard niets heeft aangekondigd weet je nog niets. En het kan ook gewoon weer de prullenbak in gaan, zie warcraft adventures. Dus zelfs een aankondiging betekent nog niets
2e was toch Wrath of the Lich king expansion voor WoW? die pics zijn idd gewoon verneukerij, zo'n blad weet echt niet wat blizzard gaat doen, blizzard is altijd heel goed in het geheimhouden van informatie over nieuwe projecten, we gaan het zien op blizzcon hoop ikPheno79 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:25:
Ik zie nog steeds niets bijzonders. Eerder een reclamestunt en teasers om toch maar via abo's oid een zogenaamd Diablo3 te zien. Die pixelneukerij is helemaal lachen, het kan wel een pic zijn van een naakte vrouw
Ten eerste zijn magazines etc niet op de hoogte van wat er op Blizzcon gaat gebeuren, gezien Bliz echt niet alles al voor ze gaat verklappen. Zij moeten ook gewoon een kaartje regelen hoor
Bliz heeft nu nog twee onaangekondigde games, ze hebben gezegd dat ze er 3 dit jaar zouden aankondigen (sc2 being the first). Dus het "zie je wel" zal wel weer niet van de lucht zijn na Blizzcon
Gewoon afwachten, zolang Blizzard niets heeft aangekondigd weet je nog niets. En het kan ook gewoon weer de prullenbak in gaan, zie warcraft adventures. Dus zelfs een aankondiging betekent nog nietsPlus dat een aankondiging en het daadwerkelijk uitbrengen nog een ruime 2 jaar duurt bij Blizzard
Maar ja zo lang als we al wachten op diablo3 vind ik het niet gek dat we dingen beginnen te zien om hoop te krijgen
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anyway, gisteravond eventjes nieuwe chars aangemaakt, en eventjes mijn nieuwe BO barb naar act 2 geholpen (is nu level 15). Tijdens een trist run eerst Hotspurs gevonden, en later toen ik voor een cow game (gratis geld en newbie eq) even trist in liep en 1 carver sloopte viel een pelta lunata schildje. Verder nog niets nuttigs gevonden, behalve wat newbie merc spul (eth 3s bardiche, eth 150def chainmail, etc 54def bone helm). Dankzij mijn 200% Shout heeft mijn merc daarmee al meer dan 900 def

Verwijderd
Volgend weekend is de Worldwide Invitational van Blizzard. Er gaan geruchten dat er een nieuw spel wordt aangekondigd, wellicht iets met Diablo.
Verwijderd
(normaal staat er het logo van de betreffende game voor, maar in dit geval heet het project TOP SECRETSenior 3D Environment Artist
3D Environment Artist
Associate 3D Environment Artist
Lead 3D Character Artist - Next-Gen MMO
Lead 3D Environment Artist - Next-Gen MMO
Lead/Senior 3D Character
Animator - Next-Gen MMO
Technical Artist - Next-Gen MMO
3D Background Artist
Environment Texture Artist
Concept Artist - Next-Gen MMO
Wat zou het een stunt zijn als het gaat om een volledig nieuwe game die "TOP SECRET" heet.Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 01:17:
Dit is overigens ook wel interessant. Op de vacature pagina van Blizzard is te lezen dat er druk naar mensen gezocht wordt:
[...]
(normaal staat er het logo van de betreffende game voor, maar in dit geval heet het project TOP SECRET)
Als ik me niet vergis heeft Blizzard jaren geleden al eens gezegd dat de Diablo serie met Lord of Destruction af was, maar werd er ook (onofficieel) bij gezegd dat het wel een enorme cashcow was en daarom dom zou zijn om geen vervolg te maken. Ik hoop nog steeds, maar dan voornamelijk om een nieuwe game met de Diablo 2-gameplay. Spellen als Titan Quest en Sacred evenaren het gewoon net niet.
Ja precies, diablo 2 gameplay/verslavende werking en de graphics van TQ wat zou dat een top combo zijnMiles Teg schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:42:
[...]
Wat zou het een stunt zijn als het gaat om een volledig nieuwe game die "TOP SECRET" heet.
Als ik me niet vergis heeft Blizzard jaren geleden al eens gezegd dat de Diablo serie met Lord of Destruction af was, maar werd er ook (onofficieel) bij gezegd dat het wel een enorme cashcow was en daarom dom zou zijn om geen vervolg te maken. Ik hoop nog steeds, maar dan voornamelijk om een nieuwe game met de Diablo 2-gameplay. Spellen als Titan Quest en Sacred evenaren het gewoon net niet.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Tot zo ver als ik heb gehoord is diablo een triologieMiles Teg schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:42:
[...]
Wat zou het een stunt zijn als het gaat om een volledig nieuwe game die "TOP SECRET" heet.
denk ook dat ze eerst Wotlk af willen hebbendaves2hd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:58:
[...]
Tot zo ver als ik heb gehoord is diablo een triologiedus stoppen bij deel 2 makes no sense dan. denk dat de rek op d3 zo lang duurt omdat het dan het laatste deel is en zoveel succes heeft. dat Blizzard wacht(te) op tijden waar ze het spel vol kunnen benutten :P(betere graphics, multiplayer, code, skills + uitwerking skills, wereld en gebieden, monsters en AI, etc)
Verwijderd
Die is al zo goed als af. Dat is ook helemaal geen reden, want Blizzard heeft ongeveer 5 teams werken aan games, waaronder 2 aan secret projects. (volgens geruchten die ik elders heb gelezen)Solid Seal schreef op zondag 22 juni 2008 @ 18:31:
[...]
denk ook dat ze eerst Wotlk af willen hebben
En de no-cd patch die blizzard heeft uitgebracht voor Diablo2 is ook een aanwijzing (aangezien ze dat ook voor starcraft hebben gedaan toen SC2 werd aangekondigd).New Splash Screen - New Game to be Announced ?
A new splash screen has been activated on http://www.blizzard.com and is probably the sign of an upcoming important announcement ... this week end during the Worldwide Invitational ? The last time Blizzard did something like this was for the announcement of Starcraft 2 and it's probably now only a matters of day before we hear the name of Diablo 3 from official sources.
On a sidenote, http://www.diablo3.com/ was changed and doesn't redirect to http://www.diablofans.com/
NUC I5 256GB SSD
Diablo 2 werd toendertijds ook volgens een uniek principe gemaakt. Elk idee werd gewoon gemaakt voor de game, ingame uitgetest, en als het niet werkte werd het eruitgeflikkerd. Dat is een hele andere aanpak dan een groot deel van je ideeen op de tekentafel al schrappen. =) iig dat is mij ooit verteld.
Vreemd dat Blizzard toendertijd dan Diablo: Sanctuary had gepatenteerdMiles Teg schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:42:
[...]
De boeken hinten nog steeds verder met punten waar het spel ook op verder kan gaan.
Dit hadden ze al heel lang aangekondigd. Eigenlijk hebben alle nog speelbare spellen zo'n patch gekregen. Zie het als een afscheidscadeau voor de fans van LoD, want heel veel meer gaan ze er niet meer aan doenNecrathex schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:34:
Van mmo-champion.com:
[...]
En de no-cd patch die blizzard heeft uitgebracht voor Diablo2 is ook een aanwijzing (aangezien ze dat ook voor starcraft hebben gedaan toen SC2 werd aangekondigd).
Je zou tussentijds Mythos een kans kunnen geven, das een gratis online rpg van de makers van hellgate london (oud blizzard lui dus als ik het goed begrepen heb).Miles Teg schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:42:
[...]
Ok, het is geen diablo maar qua gameplay komt het aardig in de buurt van wat ik me van diablo 1&2 herinner - qua sfeer is het wel echt iets anders.
Het is nu nog een closed beta, maar de game is zeker al goed speelbaar. Ze hebben nu een 'overworld' beschikbaar gemaakt, waar nog wat bugs in zitten. Maar ik verwacht eigenlijk dat ze in de loop van de zomer (juli / aug) wel een x publiek zullen gaan.
Verwijderd
ConfirmedTrailBlazer schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:51:
Is dat splashscreen iets veranderd. Volgens mij is hij iets verder opengegaan.
zie het verschil tussen http://us.media.blizzard.com/232309/_images/ice1.jpg en http://us.media.blizzard.com/232309/_images/ice2.jpg.
Wat me gisteren en vandaag weer opvalt, is dat er aan de linkerkant een symbool plus wat tekens/letters staan, maar ik kan daar echt niks van maken.
Tevens is er op ice2 ook een symbool rechtsbovenin bijgekomen. Volgens diabloii.net is dat het symbool voor een Hel rune.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 13:09 ]
En er is ook een hidden picture, bestaande uit zes plaatjes, die samen de letters DIABLO maken...
We gaan het meemaken, Diablo 3 wordt aangekondigd @ WWI.
Ook grappig:
Het kan zo maar gebeuren. Het kan ook iets enorm flauws zijn van Blizzard, en straks gewoon the lich king's site openbaren, ik zie ze voor alles aanforsinain points out a pattern on the master.CSS file for today. Yesterday the name was Tundra. Today the name is Cavern. His pattern points toward one of the Diablo Acts' locations:
Glacial Trail -> Frozen Tundra (.tundra in CSS)
Glacial Trail -> Drifter Cavern (.cavern in CSS)
The speculation was true: D (04.jpg - fourth letter of the alphabet) and today's image O (15.jpg - 15th letter of the alphabet). At this rate the image numbers will reveal DIABLO. Tomorrow's image might be named as any of these file names ... 01.jpg (standing for the first letter of the alphabet: A), 02.jpg (standing for, 12 (standing for the twelve letter of the alphabet: L) or 09.jpg (standing for the nineth letter of the alphabet: I).
Mijn hoop is natuurlijk op the big D. Inarius mag zich nu ook wel eens laten zien.
href="http://us.media.blizzard.com/232309/master.css"
23 = W
23 = W
09 = I
WWI Parijs
GOSU DROP!!!
HYPE HYPE
WWI? World War I?psychoclown schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:29:
Smul smul ben benieuwd wat we gaan zien op de WWI
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
[ Voor 84% gewijzigd door Pheno79 op 24-06-2008 13:47 ]
Uhm.. dit is het diablo 3 topic, niet het diablo 2 topic.Skyclad schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:58:
Die witte vlekken lijken inderdaad eerder op de RA van StarCraft. En een explosie achtig iets past daar ook bij.
Anyway, gisteravond eventjes nieuwe chars aangemaakt, en eventjes mijn nieuwe BO barb naar act 2 geholpen (is nu level 15). Tijdens een trist run eerst Hotspurs gevonden, en later toen ik voor een cow game (gratis geld en newbie eq) even trist in liep en 1 carver sloopte viel een pelta lunata schildje. Verder nog niets nuttigs gevonden, behalve wat newbie merc spul (eth 3s bardiche, eth 150def chainmail, etc 54def bone helm). Dankzij mijn 200% Shout heeft mijn merc daarmee al meer dan 900 def
Ah world wide invitational, thanks.
Lekkere afkorting hebben ze gekozen.
[ Voor 12% gewijzigd door kaluro2 op 24-06-2008 13:54 ]
Overigens bestaan die plaatjes genoemd in de CSS-file echtPheno79 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:16:
Hel rune is zeker.
Ook grappig:
[...]
Het kan zo maar gebeuren. Het kan ook iets enorm flauws zijn van Blizzard, en straks gewoon the lich king's site openbaren, ik zie ze voor alles aan
Mijn hoop is natuurlijk op the big D. Inarius mag zich nu ook wel eens laten zien.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Dat is de grap ja. Er staat ook wat commented code in de css file. Natuurlijk "on purpose", want als Blizzard iets kan, is het hypen. met dank aan de fanbase, ze hoeven zelf weinig te doen.Morax schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:59:
[...]
Overigens bestaan die plaatjes genoemd in de CSS-file echt
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ziet er uit als fan art. Die hebben vaker die stijl.psychoclown schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:07:
Hmm geen D3 denk ik...dat is duidelijk barbapappa
![]()
Verwijderd
Hmm.. een barbapappa game.. door Blizzard.. too much ownage, brain 'bout to explodepsychoclown schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:07:
Hmm geen D3 denk ik...dat is duidelijk barbapappa
![]()
blizzard heeft het wel erg makkelijk
Als ze iets doen wordt het a la sc2 en wc3, 3d in 2d stijl. Al gaan ze na sc2 wel over op een ander engine, dus daar ben ik dan weer benieuwd naar.
Ik denk toch dat jij teveel speculeert over hoe het gaat worden. Dit spel, als het al komt, dan word het gewoon een nieuwe engine denk ik. En nee ik heb geen bron of dergelijkPheno79 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:31:
mmorpg: dat duurt dan nog wel even, ze gaan echt niet en wow en diablo als multi doen. Dat zou elkaar flink in de weg zitten. Aan de andere kant, tegen de tijd dat dia klaar zou zijn is wow wel doodgebloed
Als ze iets doen wordt het a la sc2 en wc3, 3d in 2d stijl. Al gaan ze na sc2 wel over op een ander engine, dus daar ben ik dan weer benieuwd naar.
Ze gaan niet weer 2d lijkt mij, want dat zou niets nieuws toevoegen. Misschien wel selfshaded lol..
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Selfshaded? Bedoel je soms Cellshaded?SpoTs schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:15:
[...]
Ik denk toch dat jij teveel speculeert over hoe het gaat worden. Dit spel, als het al komt, dan word het gewoon een nieuwe engine denk ik. En nee ik heb geen bron of dergelijk![]()
Ze gaan niet weer 2d lijkt mij, want dat zou niets nieuws toevoegen. Misschien wel selfshaded lol..
Hmm weet ik niet, als het 3D wordt lijkt me de camera van DS het meest voor de hand liggend.
Denk dat ze wel 3D gaan maar hoe is niet te bedenken...
Mwah, zo moeilijk hoeft dat niet te zijn. Bij een 3d-engine kan je ook de camera vastzetten op één hoek. Ging bij Warcraft 3 prima in de overgang van 2d naar 3d.psychoclown schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:26:
Denk dat ze wel 3D gaan maar hoe is niet te bedenken...
Saved by the buoyancy of citrus
Nee dat bedoel ik niet...Cyphax schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:28:
[...]
Mwah, zo moeilijk hoeft dat niet te zijn. Bij een 3d-engine kan je ook de camera vastzetten op één hoek. Ging bij Warcraft 3 prima in de overgang van 2d naar 3d.
Ik bedoel hoe blizzard diablo in 3D zou maken, graphics / stijl etc
D3 in wow stijl zie ik echt niet zitten moet wel "hard / onguur"blijven
[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 24-06-2008 15:42 ]
linkt met deze imageThe PC Gamer rumors died an ugly death, but now we've got German PC Action rumors to kick around instead! Last week they posted a teaser about an upcoming feature on a much-awaited game sequel, and after being prodded said they would not reveal it even if "hell froze over and cows gave beer." That odd choice of wording and imagery lit a fire in the imagination of us Diablo fans, but it's wasn't a confirmation.
http://us.media.blizzard.com/232309/_images/ice2.jpg
??
Volgens mij is Hell bevroren.
Het zou mooi zijn als je nu als demon vanuit de hell dit ongedaan moet maken door te vechten met het goede! Eindelijk eens een RPG vanuit de evil side!
Verwijderd
Dat plaatje doet mij beetje denken aan het eindfilmpje van Lord of Destruction.Refragmental schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:52:
Ben ik nou werkelijk de enige die deze zin
[...]
linkt met deze image
??
Het zou mooi zijn als je nu als demon vanuit de hell dit ongedaan moet maken door te vechten met het goede! Eindelijk eens een RPG vanuit de evil side!
Ik hoop wel dat ze Diablo3 niet TE realistisch gaan maken a la Age of Conan. Diablo heeft altijd een cartoony sfeer imo die behouden moet worden. Ik bedoel idd Cellshaded, maar weet niet precies al die termen ;-)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Dat je d'r ijs in ziet kan ik me nog wel voorstellen maar wáár is de hel gebleven? In het donkere deel?Refragmental schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:52:
Ben ik nou werkelijk de enige die deze zin
linkt met deze image
Sorry maar omdat er een plaatje waar ijs in zit op de site staat geloof ik niet dat dat nu betekent dat er een D3 komt.
Ik wil ook graag een Diablo3 maar niet elke foto van een ijsklontje bewijst dat het er is / komt.
Ik speculeer niet, het is heel simpel, kijk naar de jobopenings bij blizzard, altijd is er met 3d studio gewerkt en voor de projecten na sc2 vragen ze maya kennis. Ze hebben dus een andere engine, misschien alleen maar om de bestanden in te lezen, maar hell, ze hebben iets nieuwsSpoTs schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:15:
[...]
Ik denk toch dat jij teveel speculeert over hoe het gaat worden. Dit spel, als het al komt, dan word het gewoon een nieuwe engine denk ik. En nee ik heb geen bron of dergelijk![]()
Dia3 had heel snel kunnen komen, sanctuary was al geclaimed als spelnaam. Dat hebben ze niet gedaan, zeker door ook leegloop etc.
We zullen het gaan zien. Het is zo zaterdag...de dag dat de imagestukjes hun geheel moeten laten zien. Wat gaat dit een anticlimax worden
Ijsklontjes bewijzen zelfs erg weinig. Ik denk dan meteen aan de lich king. Uitbreidinkje of warcraft4?Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:12:
[...]
Dat je d'r ijs in ziet kan ik me nog wel voorstellen maar wáár is de hel gebleven? In het donkere deel?
Sorry maar omdat er een plaatje waar ijs in zit op de site staat geloof ik niet dat dat nu betekent dat er een D3 komt.
Ik wil ook graag een Diablo3 maar niet elke foto van een ijsklontje bewijst dat het er is / komt.
Want ook het commentaar in de css: cavern, tundra. Daar zit die josti toch? Maar wat doen de runes door het ijs heen?
Of wordt dit een duo aankondiging? Lich king betakey te verkrijgen en dia3 als announcement
Plaatje
Dit vind ik heerlijke humor, de draak steken met dit soort gehype
[ Voor 32% gewijzigd door Pheno79 op 24-06-2008 16:24 ]
dat/als ze hem aankondigen betekend niet dat hij over 3 maanden in de winkels ligt. maar gewoon dat ze er al licht op willen schijnen. je hebt namelijk een fanbase die wacht en die lopen niet zomaar weg inderdaad maar als je blijft wachten tot het laatste moment om aan te kondigen zijn er al een boel vertrokken. wie weet komt diablo3 pas 2011. maar kunnen ze hem als nog nu aankondigen. fanbase weer happy, fansbase uitbreiden, hoop publiciteit enzo.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:12:
[...]
Dat je d'r ijs in ziet kan ik me nog wel voorstellen maar wáár is de hel gebleven? In het donkere deel?
Over die anticlimax, het word gewoon net zo als vorig jaar ofzo, dat het een reset van de lader wordPheno79 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:15:
[...]
We zullen het gaan zien. Het is zo zaterdag...de dag dat de imagestukjes hun geheel moeten laten zien. Wat gaat dit een anticlimax worden
[...]
Ijsklontjes bewijzen zelfs erg weinig. Ik denk dan meteen aan de lich king. Uitbreidinkje of warcraft4?
Want ook het commentaar in de css: cavern, tundra. Daar zit die josti toch? Maar wat doen de runes door het ijs heen?
Of wordt dit een duo aankondiging? Lich king betakey te verkrijgen en dia3 als announcement
Plaatje
Dit vind ik heerlijke humor, de draak steken met dit soort gehype
overigens schijnt die rune ook op het zwaard van de lich king voor te komen.
De kans van een aankondiging van d2 ladder reset is 0.0 gezien de ladder al vorige week gereset is.M1lamb3r schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:28:
[...]
Over die anticlimax, het word gewoon net zo als vorig jaar ofzo, dat het een reset van de lader word
overigens schijnt die rune ook op het zwaard van de lich king voor te komen.
Ik ben niet achterlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:58:
'till hell freezes over' is een redelijk bekend spreekwoord in het engels, zegt dus niets.
Iedereen kent die uitspraak wel.
Maar als je kijkt naar die image.... ijs, hell-rune en die uitspraak, tja, dan kun je die link toch wel leggen?
Nog een keer, maar dan met patch 1.12b, met leuke fixes, een nieuwe act en natuurlijk runewordspsychoclown schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:44:
[...]
De kans van een aankondiging van d2 ladder reset is 0.0 gezien de ladder al vorige week gereset is.
MMORPG wordt het denk ik inderdaad niet. Wat ze waarschijnlijk zullen doen is het sterkste punt van D2(LOD) gebruiken om geld te verdienen; de items! Stel je voor; maanden lang MFen om Tal Rasha te krijgen of 15 euro neertellen voor een kant en klare set... Blizzard loopt dan zo binnenPheno79 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:31:
mmorpg: dat duurt dan nog wel even, ze gaan echt niet en wow en diablo als multi doen. Dat zou elkaar flink in de weg zitten. Aan de andere kant, tegen de tijd dat dia klaar zou zijn is wow wel doodgebloed
Wat downloadbare uitbreidingspakketjes ertegen aan en je kan heel wat jaartjes door
Zelf zit ik trouwens ook niet te wachten op een of andere 3rd person RPG. Diablo is een hack&slasher, dat hoort gewoon top-down, al dan niet met idioot mooie lichteffecten en extreem gedetailleerde characters
Ik zie die link ook wel. Het is juist leuk gevonden van Blizzard. Bovendien i.c.m. "...cows give beer". Ja duh..Refragmental schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:51:
[...]
Ik ben niet achterlijk.
Iedereen kent die uitspraak wel.
Maar als je kijkt naar die image.... ijs, hell-rune en die uitspraak, tja, dan kun je die link toch wel leggen?
Ja dat is juist het punt, iedereen kan de link wel leggen maar het hoeft niks te betekenen.Sensei_D schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:04:
[...]
Ik zie die link ook wel. Het is juist leuk gevonden van Blizzard. Bovendien i.c.m. "...cows give beer". Ja duh..Cow level anyone? Alleen in 3 geven ze dus bier
Veel mensen worden er ook een beetje para van volgens mij, zoals die gast die een 3 in dat plaatje ziet.. cool gevonden hoor maar ben je dan een dedicated fan of een levenloos persoon om heel die pic te bespeuren op hints?
Blizz zal denk ik niet snel een eigen itemshop openen of juist mss wel om de "concurrentie" af te snijden. Bier bestellen via koeien in D3 kan wel een bestseller worden.. "/f m hey jongens ik open secret cow lvl iemand anders ook zin in een potje bier?"
Verwijderd
NOu ja.. zolang de itemkoorts maar op niveau blijft (of zelfs uitgebreid word)
Andariel, lilith, mephisto, ze hebben allemaal meer relatie dan je denkt als je alleen het spel hebt gespeeld. Sterker nog, de persoon die sancturay gecreeerd heeft moet nog zijn opwachting maken. Ok, er zijn wat mods uitgekomen, maar die tel ik niet.
Tyrael zijn rol is ook wat groter, en wss gaan ze dat ook in deel 3 gebruiken. Want door het einde van lod en de richting in de novels kan het niet anders. Er moet een deel 3 komen.
He, I'm an addict, sue me.
Waarschijnlijk ben je dan dedicated fan, omdat je Blizzard er waarschijnlijk ook wel voor aanziet om zo'n lekker vage hint in zo'n plaatje te stoppen. Als het nou ging om een ontwikkelaar die dit soort dingen nooit flikt is het weer wat anders.psychoclown schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:21:
[...]
Ja dat is juist het punt, iedereen kan de link wel leggen maar het hoeft niks te betekenen.
Veel mensen worden er ook een beetje para van volgens mij, zoals die gast die een 3 in dat plaatje ziet.. cool gevonden hoor maar ben je dan een dedicated fan of een levenloos persoon om heel die pic te bespeuren op hints?

In die kringen kan je dit zien:

Meer theorieën hier
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 24-06-2008 22:49 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Onder welke steen heb jij gelegen? hehe we hebben het hier al 2 pagina's over
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 24-06-2008 23:08 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dit plaatje duid op 3 game aankondigingen?Pheno79 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:20:
http://eu.blizzard.com/wwi08/shop.xml
Check de officiele poster van WWI:
[afbeelding]
SC2 werd toch ook al een hele tijd geleden aangekondigd?
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Dat gaat nog erg lang durenThe_Sukkel schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:54:
Hoe lang zou het duren na een aankondiging voordat het spel daadwerkelijk in de winkels ligt?
Zoals je zelf al zei, is sc2 al een lange tijd aangekondigd, maar dat gaat ook nog wel ff duren. Als ze diablo 3 zouden aankondigen, tel daar dan minstens een jaar erbij en dan heel misschien
Tussen een blizzard aankondiging en uiteindelijke release kan makkelijk 2 jaar zitten. SC2 is er ook nog niet, eerst balancen in single player, daarna balancen voor multi (wat heel lastig is, maar belangrijk, sc2 == multiplayer). Als de balance pas goed is komt het uit en verwacht daarna nog maar een paar patches voor balancing, er zijn altijd mensen die weer wat aparts verzinnen dat te overpowered is.The_Sukkel schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:54:
Hoe lang zou het duren na een aankondiging voordat het spel daadwerkelijk in de winkels ligt?
Dia3 idem. Alleen dit keer hebben ze weer een team er achter staan, dus balancing zal nu wel gebeuren, itt D2 LoD, waar er wat overpowered crap in zit. Alleen kunnen ze het niet oplossen imho, anders was dat allang gedaan.
*wacht op nieuwe teaser...
Verwijderd
Een nieuwe rune/symbool staat linksonderin. Ik herken er echter geen bekende rune in.
En het derde blauwe-monster-plaatje is 23.jpg geworden (volgens de letter-theorie zou dat een W zijn).
Nee ik ook niet, mal of ohm komt dichtsbij in de buurt maar alleen de hel rune zie je in een oogopslag..Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:18:
inmiddels staat ice3 dus op de voorpagina van blizzard.com.
Een nieuwe rune/symbool staat linksonderin. Ik herken er echter geen bekende rune in.
En het derde blauwe-monster-plaatje is 23.jpg geworden (volgens de letter-theorie zou dat een W zijn).
Dat zou zeker mooi zijnFrostXL schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:34:
Lijkt mij een mal. Ik vind wel de achtergrond achter het ijs wel een beetje 'spacey' overkomen, niet echt diablo-ish... Ik wacht nog even op zekerheid (tot het weekend) met uit m'n dak te gaan voor D3, het zou zo mooi zijn....
Ben echt zwaar benieuwd!
Diabloii denkt dat het een Sol rune of Protoss symbool is van SC2.
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 25-06-2008 09:49 ]
Verwijderd
De plot thickens.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 09:51 ]
Mja zou kunnen maar ijs kan ook stomenVerwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:49:
Wel lijkt het of er stoom door het gat in het ijs komt, alsof wat daarachter bevroren was normaal zeer heet zou zijn (hell?)
De plot thickens.
Dus of erachter is het nog kouder of er zit juist iets heel warms achter.

Verwijderd
Dus nu hebben we 3 symbolen, 1 linkt naar Frostmourne, 1 is heel erg duidelijk een Hel-Rune, en 1 is met 99.99% zekerheid een Protoss symbool.
Ik zou zeggen, ze gaan nog meer van SC2 laten zien, nog meer van WotLK en ze gaan de eerste dingen van D3 laten zien en de voorpagina van blizzard is niet voor 1 specifieke game
Verwijderd
eh
Briljant - de hype veroorzaakt nu al uitgaven aan hardwareHi there, the server is almost on fire from all the traffic after the latest blizz splash update.
Migrating to a better server, should be done in an hour or so.
//sc2pod Staff
De servers van diablofans en diabloii hebben het er ook moeilijk meer bijna niet op te komen gewoon.Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:58:
[...]
eh
[...]
Briljant - de hype veroorzaakt nu al uitgaven aan hardware

Icy cellar, een grot in d2 act 5Morax schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:58:
De nieuwe toegevoegde term in de CSS is "Icy", met bijbehorend plaatje:
[afbeelding]
Drifter cavern act 5
Frozen tundra act 5
Bastards.....dat zijn ze.
- Starcraft 2;
• World of Warcraft: Wrath of the Lich King; (Wat een naam)
• Diablo 3.
Maar ik blijf erbij dat het een WWI summary gaat worden.
De 3 namen in de CSS, zijn theoretisch de gedeeltelijke namen van areas in diablo 2 act 5; wat zou betekenen dat D3 potentieel verder borduurt waar D2 geëindigd is aangezien act 5 de laatste act is.
- Icy cellar
- Drifter cavern
- Frozen tundra
Dus dat betekend een indirecte link naar WOTLK(Koude gedeelte) en Diablo (3)(De namen), en dan blijft er over.. Starcraft 2, maar aangezien dat protoss logo een zeer gedefinieerde hint is, twijfel ik er niet aan dat er nog iets over terug te vinden valt in de CSS file one of these days.
[ Voor 48% gewijzigd door kaluro2 op 25-06-2008 10:30 ]

Ik ben trouwens niet de enige die er een Mal rune in ziet maar protoss symbol komt ook sterk overeen!
Even more, WDO = WOD = World Of Diablo ?quote: Posted by ZogarOk, the W, D, and O might be standing for "WORLD". Be sure to watch for the R and L to come out in the next two days (in perfect timing for the saturday announcement), and for something Diablo based to be in the splash screen and the "purple creature" image when it's completed. The end result: World of Diablo. You heard it here first.
De gekste dingen komen nu ook naar voren zoals World of Starablo maar mijn versie vind ik mooier World of DiabloCraft of StarWorld of Diablo. Sommigen denken ook water in de "cracks"te zien... damn als dat waar is dan krijgt WoW weer een uitbreiding: WoW: Wrath of the Water king

[ Voor 64% gewijzigd door psychoclown op 25-06-2008 10:42 ]

[ Voor 20% gewijzigd door Wmm op 25-06-2008 10:55 ]
Verwijderd
fotosoep.Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:55:
Heeft iemand dat pentagram er nu zelf in gephotosoept of staat ie zo op de website? (kan hem op 't werk niet bekijken op de blizz site) Anders lijkt het me vrij duidelijk welke aankondiging er gedaan wordt dit weekend!
Verwijderd
Rock & Roll racing xDVerwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:17:
Het wordt pas echt interessant als er morgen een 4e symbool bijkomt wat niemand thuis kan brengen![]()
Die "theory"pic van SC2 die ik poste zou ik wel als background willen hebben zonder tekst, zwaar mooi gedaan jammer dat het niet 1680x1050 is
[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 25-06-2008 11:24 ]
04.jpg = Nef
15.jpg = Hel
23.jpg = Mal
Die Hel klopt, de Mal zou dan dus toch een Mal zijn. Maar die eerste lijkt niet echt op een Nef vind ik...
Maar goed, just a thought
Maarja, eigenlijk lijkt die Mal ook niet op een Mal vind ik
[ Voor 11% gewijzigd door McFlipp op 25-06-2008 12:05 ]

Symbol Comparison:

Verwijderd
Dit topic is gesloten.