[PC] Diablo 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 37.935 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:17:
Is het wel al een feit dat dat ook de 29e gaat gebeuren? WotLK heeft toch in principe niets met Runes te maken, of zit ik niet diep genoeg in de storyline. Inscription heeft daar m.i. in ieder geval niets mee te maken. Misschien Frostmourne zelf?
Het zwaard van frostmourne heeft een aantal tekens/symbolen zie ook de gif die ik gepost heb :)
Afbeeldingslocatie: http://www.deanguitars.tv/userpics/lib9/ice4.jpg
And if you apply this effect to the entire Day 1 picture, and copy paste the highlighted selection from this pic, you will notice that the ice itself is changing drastically, but the red shapes remain the same! This means that there's a layer underneath the ice, with a purposeful configuration, but we can't really see it. Though I think I can see a hand.
sc2Pod - "theory" over het paarse beest

[ Voor 39% gewijzigd door psychoclown op 25-06-2008 13:04 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

In a question and answer session that concluded this year's GDC Paris, Pardo was asked directly if he could talk more about "the new game" that rumours have strongly suggested will be Diablo 3.

"So you want me to announce the game before our announcement?" he said. "No offense, but I think there's like 300 people here, and I'll be ripped apart by 8000 people there [at the Invitational] if I pre-announce it - but it's going to be really exciting. I think everybody here will be really excited about the announcement."
Ok, dit is voor mij de bevesting dat D3 aan gaat worden gekondigd hoor. Welke andere game kunnen ze anders aankondigen (ik zie aankondigen als iets NIEUWS, dus lijkt me niet iets met sc2 of wotlk).

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 13:54
McFlipp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:48:
[...]
Ok, dit is voor mij de bevesting dat D3 aan gaat worden gekondigd hoor. Welke andere game kunnen ze anders aankondigen (ik zie aankondigen als iets NIEUWS, dus lijkt me niet iets met sc2 of wotlk).
Hij zegt inderdaad "So you want me to announce the game before our announcement", waarmee hij aanduidt dat de aankondiging inderdaad over een nieuwe game gaat :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Morax schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:14:
[...]

Hij zegt inderdaad "So you want me to announce the game before our announcement", waarmee hij aanduidt dat de aankondiging inderdaad over een nieuwe game gaat :)
Wat tevens zou kunnen betekenen dat ze met een geheel nieuw game kunnen komen of voortborduren op 1 van de andere vele games die ze hebben gemaakt. :)

Maar hij zegt dat iedereen zeer "excited" zou zijn, dus dat sluit een geheel nieuwe game uit, dus het zal wel diablo 3 worden wss ja :)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McFlipp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:48:
[...]
Hmm nice find :D
Een aankondiging is idd iets nieuws of ze snappen het niet helemaal bij blizzard :)
kaluro2 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:19:
[...]

Wat tevens zou kunnen betekenen dat ze met een geheel nieuw game kunnen komen of voortborduren op 1 van de andere vele games die ze hebben gemaakt. :)

Maar hij zegt dat iedereen zeer "excited" zou zijn, dus dat sluit een geheel nieuwe game uit, dus het zal wel diablo 3 worden wss ja :)
Precies, natuurlijk kun je excited worden van een geheel nieuwe game maar zoals hij het brengt wijst alles nu in de richting van D3. Sowieso is dat iets waar xxxxxxx spelers excited van kunnen worden.

[ Voor 42% gewijzigd door psychoclown op 25-06-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
psychoclown schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:20:
[...]

Een aankondiging is idd iets nieuws of ze snappen het niet helemaal bij blizzard :)
Een aankondiging kan ook zijn dat ze de release date van StarCraft II bekend maken, die is dan net zo nieuw, aangezien niemand die nog weet :P

Alleen door het woordgebruik in die quote weet je dat de aankondiging ook daadwerkelijk over een nieuwe game gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Morax schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:14:
[...]

Of wat kan betekenen dat hij de vraagstelling terug laat komen in z'n antwoord (dat is altijd een goede techniek om antwoorden te geven).

Reporter
"So, what new game are you going to announce?"

Blizzard
"So you want me to announce the game before our announcement? No offense, but I think there's like 300 people here, and I'll be ripped apart by 8000 people there [at the Invitational] if I pre-announce it"
It gaat in dit geval over wat er announced gaat worden, niet over 'the game' uit de vraagstelling.
" - but it's going to be really exciting. I think everybody here will be really excited about the announcement."
Nogmaals specifiek genoemd 'the announcement'.

Maar net als alle andere zaken, is dit pure speculatie. Ook ik hoop natuurlijk op een Diablo III.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Morax schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:22:
[...]

Een aankondiging kan ook zijn dat ze de release date van StarCraft II bekend maken, die is dan net zo nieuw, aangezien niemand die nog weet :P

Alleen door het woordgebruik in die quote weet je dat de aankondiging ook daadwerkelijk over een nieuwe game gaat ;)
Persoonlijk denk ik dat meer mensen nerveus worden van Diablo dan van Starcraft. Ik denk dat op dit moment 90% van de WoW community voormalig D2 spelers zijn ;-)

Hoop iig dat dit cker om diablo 3 gaat :) Dat was tenminste een echte game!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ach, hoe dan ook, ik begin lichtelijk een hekel te krijgen aan de Public Relations afdeling van Blizzard iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:33:
[...]

Persoonlijk denk ik dat meer mensen nerveus worden van Diablo dan van Starcraft. Ik denk dat op dit moment 90% van de WoW community voormalig D2 spelers zijn ;-)
90% is wel heel erg veel he :) Ik denk dat het aantal d2 spelers wat momenteel WoW speelt wel mee valt. Ik ken een hoop mensen die D2 geweldig vonden, WoW even gespeeld hebben (paar maanden/jaar) maar er ook weer mee gestopt zijn.
Ik hoop met je mee! _/-\o_
Echter het zou me niet verbazen als er morgen een nieuw onbekend symbool zichtbaar zou zijn op de voorpagina van blizzard.com. Een nieuw symbool/teken wat de huidige 3 (sc/diablo/wc) combineert zou me ook niet verbazen.
I think everybody here will be really excited about the announcement.
Ik denk dat bij een announcement van wat voor titel van Blizzard dan ook, heel veel spelers 'really excited' zouden zijn :p

@hieronder
SpoTs schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:45:
[...]

Maar hopelijk is het nu eindelijk de tijd ervoor. Wat helemaal mooi zou zijn is dat als Suprise ( Really excited ) D3 uitkwam met de kerst :P
Ja, true, kerst 2010 ofzo, Blizzard kennende >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:42:
[...]

90% is wel heel erg veel he :) Ik denk dat het aantal d2 spelers wat momenteel WoW speelt wel mee valt. Ik ken een hoop mensen die D2 geweldig vonden, WoW even gespeeld hebben (paar maanden/jaar) maar er ook weer mee gestopt zijn.
Daar ben ik zelf ook medeplichtig aan ;-) maar heel veel mensen zijn van D2 overgestapt naar WoW toen der tijd. Daarom kan ik best begrijpen dat ze D3 nog even onder de zeilen hebben gehouden :) Maar hopelijk is het nu eindelijk de tijd ervoor. Wat helemaal mooi zou zijn is dat als Suprise ( Really excited ) D3 uitkwam met de kerst :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:45:
[...]

Daar ben ik zelf ook medeplichtig aan ;-) maar heel veel mensen zijn van D2 overgestapt naar WoW toen der tijd. Daarom kan ik best begrijpen dat ze D3 nog even onder de zeilen hebben gehouden :) Maar hopelijk is het nu eindelijk de tijd ervoor. Wat helemaal mooi zou zijn is dat als Suprise ( Really excited ) D3 uitkwam met de kerst :P
Het lijkt me sterk dat ze diablo III gaan announcen voordat WOTLK in de schappen ligt. Dat zou wel hele slechte marketing zijn, je eigen games met elkaar laten vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diablo 2 spelers zullen niet echt veel overeenkomsten zien in WoW. Wel in items e.d. maar niet in de gameplay. Als ik naar onze (niet kleine) guild in WoW kijk, heeft zo'n 25% wel eens ooit D2 aangeraakt. 5 tot 10% hebben het hardcore gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:48:
diablo 2 spelers zullen niet echt veel overeenkomsten zien in WoW. Wel in items e.d. maar niet in de gameplay. Als ik naar onze (niet kleine) guild in WoW kijk, heeft zo'n 25% wel eens ooit D2 aangeraakt. 5 tot 10% hebben het hardcore gespeeld.
De mensen waar ik elke dag D2 mee speelde -- 30 man. zijn allemaal richting World of Warcraft gegaan. dus dat gebruik ik als vergelijkings materiaal dan (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik denk dat blizzard ook gewoon zo een hype met theorien voorspeld had of iniedergeval zich er net zo veel als wij er mee bezig zijn :p en zo ook dingen aanpassen om het nog lastiger te maken zoals die W in de letter theorie :p Wie weet hadden die eerste 2 getallen helemaal geen betekenis maar hadden ze gewoon een getal gegeven. maar nu om er mee in door te gaan een W gemaakt hebben enzo.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:20:
[...]

..knip..
Het stomme is dat ik dat artikel vanochtend ook al gelezen had, kwam ik net achter 8)7
[...]

90% denk ik bij lange na niet, als je al kijkt naar hoeveel voormalig D2 spelers verschillende hack&slash rpgs geprobeerd hebben (TQ / Sacred / DS etc) en hoe de smaken verschillen dan is 90% WoW erg overdreven. Snelle lvlen / items finding zijn belangrijke aspecten in D2 dit zie je veel minder in WoW terug komen vooral dat langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame lvlen daar werd ik naar van. TQ / DS vind ik daarentegen wel heel leuk maar ken zat mensen die of beide of een van de 2 maar niks vinden omdat het volgens hen niet zo lekker speelt als D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

psychoclown schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:53:
90% denk ik bij lange na niet, als je al kijkt naar hoeveel voormalig D2 spelers verschillende hack&slash rpgs geprobeerd hebben (TQ / Sacred / DS etc) en hoe de smaken verschillen dan is 90% WoW erg overdreven. Snelle lvlen / items finding zijn belangrijke aspecten in D2 dit zie je veel minder in WoW terug komen vooral dat langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaame lvlen daar werd ik naar van. TQ / DS vind ik daarentegen wel heel leuk maar ken zat mensen die of beide of een van de 2 maar niks vinden omdat het volgens hen niet zo lekker speelt als D2.
in 55 uur playtime 60 levels doen? langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:46

PromWarMachine

Forsaken Archer

[...]

LOL. Natuurlijk...

Zullen we de cijfers er even bij pakken? Er zijn 10 miljoen WoW subscribers. Voordat WoW kwam, waren dit de verkoopcijfers & percentages van het aantal verkochte exemplaren van Blizzard games:

• 9,5 miljoen Starcraft+Expansion (54%)
• 4 miljoen WC3+Expansion (23%)
• 4 miljoen D2+Expansion (23%)

Stel dat 80% (vind ik vrij veel hoor...) van de WoW spelers (8 miljoen) ooit een ander Blizzardspel heeft gekocht.
Stel dat het percentage (ex-)D2spelers evenredig is aan het percentage verkochte Blizzard-games vóór WoW uit kwam, dan heeft dus 23% van die 8 miljoen ooit D2 gespeeld. Dat zou gaan om 1,84 miljoen mensen.

Dat zou dus betekenen dat 18% van het totaal aantal WoW spelers ooit D2 heeft gespeeld. Dat lijkt me dan ook behoorlijk veel realischer dan jouw 90% :P

Uit deze cijfers kan ik dan ook duidelijk halen dat de hints die Blizzard gaf ofwel over WotLK gaan ofwel over Starcraft II. :Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:53:
[...]

Net als vele anderen heb ook ik allerlei rpgs geprobeerd, waaronder ook degene die jij noemt. Echter speelde ik ze, als ik het vergelijk met hoe lang ik D2 gespeeld heb, erg kort. D2 heeft mij jaren bezig gehouden. Sacred heb ik maar heel kort geprobeerd, TQ duurde wat langer, maar ook dat hield op kort na 1x uitspelen, Dungeon Siege daarentegen heeft me wel wat langer bezig gehouden, maar ook dat was het net niet.

De gameplay, de sfeer en de geweldige replayability van D2 ben ik in nog geen enkele game tegengekomen, dan in D2 zelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 19:46

PromWarMachine

Forsaken Archer

Datzelfde kan ik zeggen van Starcraft.

Ik heb ook Total Annihilation, Red Alert, RA2, Warcraft II & III, Civilization, Colonization, Total War, Populous, Age of Empires & Anno 1602 gespeeld.

Maar ik denk dat al die games bij elkaar nog niet kunnen tippen aan m'n Starcraft carriere van 2000 online games. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
PromWarMachine schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:59:
[...]

LOL. Natuurlijk...

Zullen we de cijfers er even bij pakken? Er zijn 10 miljoen WoW subscribers. Voordat WoW kwam, waren dit de verkoopcijfers & percentages van het aantal verkochte exemplaren van Blizzard games:

• 9,5 miljoen Starcraft+Expansion (54%)
• 4 miljoen WC3+Expansion (23%)
• 4 miljoen D2+Expansion (23%)

Stel dat 80% (vind ik vrij veel hoor...) van de WoW spelers (8 miljoen) ooit een ander Blizzardspel heeft gekocht.
Stel dat het percentage (ex-)D2spelers evenredig is aan het percentage verkochte Blizzard-games vóór WoW uit kwam, dan heeft dus 23% van die 8 miljoen ooit D2 gespeeld. Dat zou gaan om 1,84 miljoen mensen.

Dat zou dus betekenen dat 18% van het totaal aantal WoW spelers ooit D2 heeft gespeeld. Dat lijkt me dan ook behoorlijk veel realischer dan jouw 90% :P

Uit deze cijfers kan ik dan ook duidelijk halen dat de hints die Blizzard gaf ofwel over WotLK gaan ofwel over Starcraft II. :Y)
Goed, aangezien er weer azijnpissers zijn, misschien heb ik het verkeerd verwoord, Toen wow uitkwam denk ik dat er een groot gedeelte van Diablo richting World of warcraft is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou inderdaad goed kunnen. Cijfers kun je toch over twisten. Daarna was er in ieder geval vooral een FPS en casual gamer invasie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:57:
[...]

in 55 uur playtime 60 levels doen? langzaam?
Geloof me dat lukte echt niet toen het spel net uit was maar goed 55 uur vind ik nog steeds best lang.
Het lvlen enzo vind ik leuk aan rpgs maar het moet niet de overhand hebben, steeds maar dezelfde quests met ander jasje zodat je meer exp krijgt vind ik niet veel aan. Dat vind ik ook zo mooi aan D2 quest zijn voor de storyline en niet voor extra xp, wel skillpoints ed. maar je schiet er zo voorbij omdat je niet eerst 20 emerald dragon scales moet vinden voor een quest. Begrijp me niet verkeerd hoor maar WoW in begin ook erg leuk gevonden maar door de herhaling van saaie quests en het imo langzame lvlen vond ik het eerder vervelend worden dan relaxed.

Kan wel inzien waarom het verslavend werkt want soms heb ik ook nog wel de neiging weer es een abbo af te sluiten maar was vooral leuk toen vrienden het in het begin ook speelde en toen het nog nieuw was.
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:01:
[...]

Net als vele anderen heb ook ik allerlei rpgs geprobeerd, waaronder ook degene die jij noemt. Echter speelde ik ze, als ik het vergelijk met hoe lang ik D2 gespeeld heb, erg kort. D2 heeft mij jaren bezig gehouden. Sacred heb ik maar heel kort geprobeerd, TQ duurde wat langer, maar ook dat hield op kort na 1x uitspelen, Dungeon Siege daarentegen heeft me wel wat langer bezig gehouden, maar ook dat was het net niet.

De gameplay, de sfeer en de geweldige replayability van D2 ben ik in nog geen enkele game tegengekomen, dan in D2 zelf :p
Precies, TQ heeft me langer bezig weten te houden dan dat ik WoW heb gespeeld, DS is gewoon niet zo lang dus die al stukken minder. Kom zelf vooral van fps af (na mijn D1 / D2 / AoE2 carriere etc) , hoog niveau CoD gespeeld maarja nu weer terug bij D2 omdat CoD4 imo niet kan tippen aan CoD1 of CoD2.

Nog wat leesvoer..
I'm surprised that the image resolution isn't talked about more.

ice1.jpg = 1077x651
ice2.jpg = 1075x705 - Change by 2 and change by 54
ice3.jpg = 1010x725 - Change by 65 and change by 20

I really don't think this is done by accident.
1) When creating a project you don't choose randon arbitraury numbers for a resolution.
2) There is no other reason to change the resolution from ice[x].jpg image to ice[x+1].jpg.
did anyone mention this before?
http://www.battle.net/forums/board.aspx?ForumName=d3-general

you get an error that the forums are down.
now try another forumname
http://www.battle.net/for...px?ForumName=war4-general

you are redirected to the forum index./

[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 25-06-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm erg interessant:
With this week's speculation over the Blizzard teasers, more and more reports in the media, and numerous tips coming direct us at IncGamers from reliable inside industry sources in the past 24 hours, we now have confirmation from inside sources to say that Diablo 3 WILL be announced on Saturday at WWI Paris 2008.

With that in mind, we would like to invite Diabloii.net readers to submit their questions for us to ask Blizzard.

This is extremely exciting for all of us here at Diabloii.net. For the past 10 years we have been supporting the Diablo community and to have something completely new to sink our teeth into is fantastic. We will be at the show on Saturday for the announcement and also the press conference which is directly after, so expect reports from the show floor live, interviews and much more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Diablo 3 komt eraan. Dit weekend de aankondiging :D

(Diablo 3 heet nu nog project Hydra btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hydra is ook een leuke referentie aan d2 btw..
voor wie het vergaan was :

Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/battle/diablo2exp/images/skills/hydra01.jpg
overigens is die fotosoep gedaan om aan te duiden hoe de plaatsing van die runes zitten..

door de 2 extra te plaatsen op de open hoeken is een pentagram mogelijk.. wat dan weer neer komt op diablo 3.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot, kan niet wachten, ben het zo ff door aan het lezen en het kan niet meer missen ;)

zou leuk zijn als die na de announcement stiekem meteen in de winkel ligt. Heel de vakantie door spelen ;O.

we wachten af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar is het nu toch vrijwel zeker bekend. Ben benieuwd of ze dan naast een aankondiging al pictures of iets dergelijks te tonen hebben. Hoe ging dat met aankondiging Starcraft II, was er toen meteen al een trailer of andere info beschikbaar?

Niet dat we er al helemaal zeker van zijn, ik ben alleen benieuwd dat als er een aankondiging komt wat voor info we eventueel nog meer kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:58:
woot, kan niet wachten, ben het zo ff door aan het lezen en het kan niet meer missen ;)

zou leuk zijn als die na de announcement stiekem meteen in de winkel ligt. Heel de vakantie door spelen ;O.

we wachten af ;)
Als Diablo 3 echt wordt aan gekondigd zal blizzard kennende nog wel minstens een jaar er aan moeten werken. Desalniettemin zou dat al een hele sprong voorwaarts zijn en zullen er veel mensen zijn die in hun broek poepen van vreugde.

Omfg zie het al helemaal voor me 8)7
"Its been all over the news, almost half of the population of Europe and the USA have poluted the air by shitting in their pants."
"Global Warming Instances noticed a significant increase in the Earths temperature, its not sure whether its harmless or not."
"Blizzard Entertainment got an official warning about its recent anouncement of Diablo 3, large parts of the population of the USA and Europe shit their pants because of this anouncement"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:06:
Blijkbaar is het nu toch vrijwel zeker bekend. Ben benieuwd of ze dan naast een aankondiging al pictures of iets dergelijks te tonen hebben. Hoe ging dat met aankondiging Starcraft II, was er toen meteen al een trailer of andere info beschikbaar?

Niet dat we er al helemaal zeker van zijn, ik ben alleen benieuwd dat als er een aankondiging komt wat voor info we eventueel nog meer kunnen verwachten.
Bij aankondiging SC2 kon je het meteen spelen op BlizzCon (was toch BlizzCon, of nouja een of andere Blizz event iig). Dus ik ga daar ook vanuit bij D3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dat zou echt zooooo geweldig zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote kans als ze het aankondigen dat er binnen redelijke korte tijd beta's zijn oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 09:26
Eindelijk. Zou mooi zijn als die een keer uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 06:34:
grote kans als ze het aankondigen dat er binnen redelijke korte tijd beta's zijn oid..
want? Van SC2 is er ook nog steeds geen beta uitgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
McFlipp schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:24:
[...]

Bij aankondiging SC2 kon je het meteen spelen op BlizzCon (was toch BlizzCon, of nouja een of andere Blizz event iig). Dus ik ga daar ook vanuit bij D3 ;)
Niet bij mijn weten? Ze hebben bij sc2 die vette trailer laten zien, koreanen gingen geheel los, maar dat was het?
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 06:34:
Blizzard en beta's uitbrengen? Wacht even, dat is alleen met WoW gebeurd, om de druk op Bnet te testen. Blizzard heeft bij mijn weten voor de rest nooit betas uitgebracht. De enige reden om nu een beta van iets uit te brengen is hun nieuwe teamspeakapplicatie die in bnet geintegreerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Iemand al achter wat het nieuwe teken is? En de nieuwe hidden image zegt niet zo veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McFlipp schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:16:
Iemand al achter wat het nieuwe teken is? En de nieuwe hidden image zegt niet zo veel...
Is die er al dan? Zie nu wel dat diablofans het weer moeilijk heeft maar krijg ongeacht wat ik doe ice3 te zien. Ook als ik in de master css kijk zie ik niets nieuws.

At diablofans zie ik het nu wel maar splashscreen en master css zijn nog niet veranderd, hmm.

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 26-06-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrailBlazer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:29:
[...]

want? Van SC2 is er ook nog steeds geen beta uitgekomen
Pheno79 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:32:

Blizzard en beta's uitbrengen? Wacht even, dat is alleen met WoW gebeurd, om de druk op Bnet te testen. Blizzard heeft bij mijn weten voor de rest nooit betas uitgebracht. De enige reden om nu een beta van iets uit te brengen is hun nieuwe teamspeakapplicatie die in bnet geintegreerd gaat worden.
alsof SC2 een serverload van hier tot tokio gaat veroorzaken, de reden waarom bliz hoogstwaarschijnlijk met beta's komt is omdat een MMO hoe dan ook goed ge stess test moet worden je wilt niet dat er straks 10k man inlogt en dat je server dan op zn smoel ligt de vraag blijft aleen word het open of closed beta.

ik werk zelf in de o-zo-uber-grote game industrie in nederland en merk gewoon dat bij elke grote mmo release hoe dan ook een beta aanwezig is, noem voor mij een mmo die gereleased is zonder een of andere closed of open beta phase en dan verdien je bij mij een koekje iig

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:22:
[...]

[...]

alsof SC2 een serverload van hier tot tokio gaat veroorzaken, de reden waarom bliz hoogstwaarschijnlijk met beta's komt is omdat een MMO hoe dan ook goed ge stess test moet worden je wilt niet dat er straks 10k man inlogt en dat je server dan op zn smoel ligt de vraag blijft aleen word het open of closed beta.

ik werk zelf in de o-zo-uber-grote game industrie in nederland en merk gewoon dat bij elke grote mmo release hoe dan ook een beta aanwezig is, noem voor mij een mmo die gereleased is zonder een of andere closed of open beta phase en dan verdien je bij mij een koekje iig
Ben wel bereid om 10 euries neer te leggen voor een eventuele Closed Beta als dit werkelijk om D3 gaat :p Als dit uit gaat komen is dit slecht voor m'n relatie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
[...]

[...]

En hoe weet jij dat Diablo3 een MMORPG gaat worden dan ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

psychoclown schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:17:
[...]

Is die er al dan? Zie nu wel dat diablofans het weer moeilijk heeft maar krijg ongeacht wat ik doe ice3 te zien. Ook als ik in de master css kijk zie ik niets nieuws.

At diablofans zie ik het nu wel maar splashscreen en master css zijn nog niet veranderd, hmm.
Hier wel al gewoon hoor...
http://us.media.blizzard.com/232309/_images/ice4.jpg
http://us.media.blizzard.com/232309/_images/16.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door McFlipp op 26-06-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

[...]

[...]

Blizzard hoeft kwa multiplayer nou niet echt het wiel uit te vinden. Zowel diablo 1 en 2 werden/worden massaal online gespeeld. WoW was volkomen nieuw voor ze. Ik denk dat ze de belasting van een evnetuele DiabloIII prima in kan schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Valt het jullie ook op dat op de splash vrijwel duidelijk 2 ogen te zien zijn " is getekend als sneeuw "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morax schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:27:
[...]

En hoe weet jij dat Diablo3 een MMORPG gaat worden dan ? :o
unnamed project met de job aplicaties lijkt mij genoeg.. ik denk iig dat het om dit project gaat wat ze willen aankondigen..

Artists
Senior 3D Environment Artist
3D Environment Artist
Associate 3D Environment Artist
Lead 3D Character Artist - Next-Gen MMO
Lead 3D Environment Artist - Next-Gen MMO
Technical Artist - Next-Gen MMO
3D Background Artist
Environment Texture Artist
Concept Artist - Next-Gen MMO
TrailBlazer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:33:
[...]

Blizzard hoeft kwa multiplayer nou niet echt het wiel uit te vinden. Zowel diablo 1 en 2 werden/worden massaal online gespeeld. WoW was volkomen nieuw voor ze. Ik denk dat ze de belasting van een evnetuele DiabloIII prima in kan schatten.
ja en elke keer als jij een nieuwe auto koopt maak je ook geen testrit ?
nieuwe techniek moet altijd op een grote schaal getest worden, waarom denk je dat blizzard test servers draait voordat een patch live gaat ?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Je spreekt jezelf nu tegen.. want stel D3 is een MMO dan zullen er idd wel beta's komen lijkt me maar stel dat dat niet zo is dan zal er geen beta het daglicht zien omdat de druk op het netwerk niet zo groot zal zijn als dat van WoW bijv.
SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:34:
Valt het jullie ook op dat op de splash vrijwel duidelijk 2 ogen te zien zijn " is getekend als sneeuw "
Yep samen met het "solar" symbooltje de meest opvallende dingen.

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 26-06-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:36:
[...]

Je spreekt jezelf nu tegen.. want stel D3 is een MMO dan zullen er idd wel beta's komen lijkt me maar stel dat dat niet zo is dan zal er geen beta het daglicht zien omdat de druk op het netwerk niet zo groot zal zijn als dat van WoW bijv.
laten we het zo stellen verwacht jij dat D3 GEEN mmo word ?
alles wijst namelijk wel die kant uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:35:
[...]

unnamed project met de job aplicaties lijkt mij genoeg.. ik denk iig dat het om dit project gaat wat ze willen aankondigen..

Artists
Senior 3D Environment Artist
3D Environment Artist
Associate 3D Environment Artist
Lead 3D Character Artist - Next-Gen MMO
Lead 3D Environment Artist - Next-Gen MMO
Technical Artist - Next-Gen MMO
3D Background Artist
Environment Texture Artist
Concept Artist - Next-Gen MMO
Om het nou meteen een MMO te noemen aan de hand van een vacature vind ik ook wat kort door de
[...]

ja en elke keer als jij een nieuwe auto koopt maak je ook geen testrit ?
nieuwe techniek moet altijd op een grote schaal getest worden, waarom denk je dat blizzard test servers draait voordat een patch live gaat ?
Waarom is er dan geen beta van SC aangekondigd. Is toch ook nieuw.

[ Voor 94% gewijzigd door TrailBlazer op 26-06-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Trouwens, ik vind het ook best opvalled hoe erg het ijs van de splashscreen lijkt op het ijs op de WoTLK pagina (rechts, onder het zwaard).
Dus ik denk dat ze op WWI ook iets belangrijkst/interessants gaan zeggen of WoTLK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
TrailBlazer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:40:
wat voor aanwijzingen heb jij dat die de rest van de wereld niet heeft.
[...]

Omdat SC een hele andere opzet is dan bv een MMO zoals WoW. Kwa data valt het verkeer echt wel mee met een SC game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:39:
[...]

laten we het zo stellen verwacht jij dat D3 GEEN mmo word ?
alles wijst namelijk wel die kant uit.
Nja ik hou de opties open gezien er zo weinig bewijs is voor een evt. Diablo MMO.
Dat ze mensen zoeken voor een Next-Gen MMO zegt niet veel mss hebben ze stiekem nog wel 2e project waar ze in het geheim aan werken.
Ook moet je je afvragen of het voor blizzard een Diablo MMO wel zo goed zal zijn.
Of ze krijgen meer spelers overall, of een groot deel van WoW verplaatst zich naar Diablo MMO maar goed mijn mening blijft dat je daar nu nog geen uitspraken over kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrailBlazer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:40:
wat voor aanwijzingen heb jij dat die de rest van de wereld niet heeft.
[...]

vrij simpel.
Wikipedia: Occam's razor

jij kan niet aantonen dat het geen mmo word.
ik ook niet dat het wel zo word.
blizzard is bezig met een "next-gen-mmo"
pas zelf occam's razor toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Vergeet niet dat Blizzard als het goed is nog TWEE onaangekondigde projecten heeft, waarvan er 1 dus dit weekend bekend gemaakt gaat worden ;) (Kan de bron alleen even zo snel niet vinden).

Overigens klopt het wel dat blizzard met nog een andere MMO bezig is, dat hebben ze al eens aangegeven namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:44:
[...]

vrij simpel.

De Diablo 2 gameplay is echt niet het soort gameplay dat je effectief toe zou kunnen passen in MMO's. Dus dan zouden ze heel het diablo principe om moeten gooien, waarbij waarschijnlijk een groot deel van de hack 'n slash zal verdwijnen, mocht het zo zijn.

Beware of the angry diablo fan mobs camping at the blizzard HQ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morax schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:45:
Vergeet niet dat Blizzard als het goed is nog TWEE onaangekondigde projecten heeft, waarvan er 1 dus dit weekend bekend gemaakt gaat worden ;) (Kan de bron alleen even zo snel niet vinden).

Overigens klopt het wel dat blizzard met nog een andere MMO bezig is, dat hebben ze al eens aangegeven namelijk :)
Precies dus alle opties zijn nog open en zoals je hierboven ook al zegt zelf kan je het nog niet weten maar wij ook niet dus terugkomend op het feit of er wel of niet een beta komt ligt nog geheel open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 22:38
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:44:
[...]

vrij simpel.

Blizzard is ook bezig met een ander "Top-Secret" project wat geen MMO is. Oftwel het hele occam's razor kan weer de kast in.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:34:
Afbeeldingslocatie: http://img371.imageshack.us/img371/9527/omfgcs1.jpg

Ok grappig feitje wat ik gister steeds zag terugkomen is dat de cijfers van dat paarse beest overeenkomen met de "Lost numbers". Voor degene die niet weten wat dat zijn het is een "ongeluksgetal"die meermalen terugkomt in de serie Lost.

[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 26-06-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Goed bezig!, heb je ook al geprobeerd om dat plaatje Negatief te zetten? ;-) krijg je nog een beter beeld en dan dat plaatje van d2 eroverheen doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je niet moet vergeten dat Blizzard innovatief bezig kan zijn. WoW mag dan gebaseerd zijn op MMO's van oudsher, maar ze zijn wel innovatief in de toegankelijkheid van WoW geweest.

Ik denk dat ze dit ook best zouden kunnen met het omzetten van een Hack n slash naar een MMO.

BTW Jullie plaatjesmakers hebben wel fantasie moet ik je nageven! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:56:
Goed bezig!, heb je ook al geprobeerd om dat plaatje Negatief te zetten? ;-) krijg je nog een beter beeld en dan dat plaatje van d2 eroverheen doen ;-)
ach zet je Arthas eroverheen lijkt het ook te kloppen http://www.worldofwarcraft.com/wrath/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:56:
Haha geef alleen credit aan mij voor het doorsluizen van "theory pics" ed. heb het niet gemaakt ;)
Zometeen plak ik hier het negatief erin maar inet is beetje traag.
M1lamb3r schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:58:
[...]

ach zet je Arthas eroverheen lijkt het ook te kloppen http://www.worldofwarcraft.com/wrath/
Dat komt niet overeen de ogen staan te ver uit elkaar om die woltk gast erop te projecteren dus dat is door menigeen gelijk afgeschildert.
Afbeeldingslocatie: http://img168.imageshack.us/img168/1686/day4ice42dy6.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door psychoclown op 26-06-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Morax schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:45:
Vergeet niet dat Blizzard als het goed is nog TWEE onaangekondigde projecten heeft
Klopt
, waarvan er 1 dus dit weekend bekend gemaakt gaat worden ;) (Kan de bron alleen even zo snel niet vinden).
Dat heeft niemand gezegd, Blizzard heeft niet aangekondigd dat ze iets nieuws zouden aankondigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
psychoclown schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:59:
[...]

Dat komt niet overeen de ogen staan te ver uit elkaar om die woltk gast erop te projecteren dus dat is door menigeen gelijk afgeschildert.
Plaatjes kunnen vergroot worden.. net gedaan en past ook perfect.

En wie weet word dit wel een plaatje met alle 3 de games erin (achtergrond het heelal van SC, ijs van WotLK en de ogen van Diablo)

[ Voor 16% gewijzigd door Puc van S. op 26-06-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M1lamb3r schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:02:
[...]

Plaatjes kunnen vergroot worden.. net gedaan en past ook perfect.

En wie weet word dit wel een plaatje met alle 3 de games erin (achtergrond het heelal van SC, ijs van WotLK en de ogen van Diablo)
Daar heb je zeker gelijk in maar er zijn al 3 varianten met diablo boxart eroverheen en dat is de ware grote dat kun je niet met de gast van woltk.

Iemand heeft ook een gif gemaakt van de splashscreens en denkt dat het bekeken kan worden alsof het ijs naar buiten worden geslagen.
Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/7272/ice1234kd4.gif

De nieuwe rune mss?
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/vrre9x.gif

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 26-06-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een tegenvaller zal het zijn als het grote nieuws alleen maar de release datum van WOTLK is. _O-
Die splash vind ik persoonlijk nogal apart. Kan me moeilijk voorstellen dat het voor D3 is, want waarom zouden zij ook een "ice theme" gebruiken? Ooooof misschien laten ze wel het ijs wel wegsmelten en komt Diablo te voorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:10:
Wat een tegenvaller zal het zijn als het grote nieuws alleen maar de release datum van WOTLK is. _O-
Die splash vind ik persoonlijk nogal apart. Kan me moeilijk voorstellen dat het voor D3 is, want waarom zouden zij ook een "ice theme" gebruiken? Ooooof misschien laten ze wel het ijs wel wegsmelten en komt Diablo te voorschijn.
Naja.. de laatste act van d2 was toch echt een Ice setting, en aangezien er een hoop termen gebruikt werden in de benamingen die ook in D2 gebruikt werden IN act 5. Is dit of ONTZETTEND toevallig of aan elkaar verbonden. Hoe we het ook wenden of keren.. we zullen het zaterdag pas weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:10:
Er is ook een wallpaper van blizzard genaamd "Hell froze over" (zoiets) daar zie je diablo bij een vuurtje zitten en achter hem zie je een dikke "crack" in het ijs.

Anyways dit is ook een nice find door iemand:
Afbeeldingslocatie: http://www.250kb.de/u/080626/j/638e85dc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
@ Pscychoclowns gif

Het lijkt meer naar buiten te trekken als ik dit zo zie, of langzaam weg te smelten in het midden.

[ Voor 10% gewijzigd door Spooof op 26-06-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spooof schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:16:
@ Pscychoclowns gif

Het lijkt meer naar buiten te trekken als ik dit zo zie, of langzaam weg te smelten in het midden.
Ja dat explosie-effect zie ik er ook echt niet in maar goed sowieso wel leuke gif :)
Wat gister een aantal mensen ook opviel was dat de resolutie van het splashscreen op een onverklaarbare reden elke dag anders is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Spooof schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:16:
@ Pscychoclowns gif

Daar zat ik ook meer aan te denken. In de eerste screens zie je eerst dat het heel licht wordt in het midden, wat kan impliceren dat energie zich daar verzamelt. Vervolgens trekt het ijs weg, en op splash3 zie je al rook/stoom van het gat af komen :)

Edit:
En als je goed kijkt, zie je ook dat dezelfde "figuren" in het ijs op het plaatje blijven, al schuiven ze steeds meer naar buiten toe ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Morax op 26-06-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is ook een leuke find open beide en let goed op de tabbalk van de diablo link:
Afbeeldingslocatie: http://www.battle.net/images/splash_diablo.jpg
http://battle.net/images/
Ook zie je ringen om de 7 in dat diabloplaatje net zoals om de symbolen.

Dit staat btw aan het eind van die binary pic:
</pre></font>

<!-- IMAGE ENDS HERE -->

<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
</div>
</center>

<!-- get ready -->

</body>
</html>

Dit is ook wel een coole, een silhouette in de ijsdamp/mist:
Afbeeldingslocatie: http://img.villagephotos.com/p/2004-9/830079/sirjoshwake.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door psychoclown op 26-06-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldige thread is dit dan he. Al die conspiracy theories. I love it. O+

Trouwens die bovenste van je plaatjes met de tabbalk werkt volgens mij niet helemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:41:
Wat een geweldige thread is dit dan he. Al die conspiracy theories. I love it. O+
Inderdaad, ik vermaak me er kostelijk mee :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 14:20

Ryceck

Constants and Variables

Hoewel iedereen over D3 aan het speculeren is ben ik dan de enige die het raar vindt dat er consequent naar alle 3 de games wordt verwezen?

- De eerste 3 symbolen die gevonden zijn verwijzen zowel naar Arthas (1) naar een Hel-rune (2) en naar de Protoss (3).
- De 4e is ofwel een verwijzing te zijn naar danwel Warcraft (het arcane-lab) ofwel het eerder gegeven plaatje van de Wow-site met de namen van de 3 games, in ieder geval is het niet iets D3 specifieks

Stel nu dat het D3 was... waarom zouden ze dan verwijzingen naar al hun andere games erin proppen?

[theory-mode]
Lijkt me eerder dat de huidige runes hun huidige game-repertoire vertegenwoordigen (Warcraft, Starcraft, Diablo) en dat ze met de 5e rune en het uiteindelijke plaatje totaal geen relatie hebben met de huidige games.
Lijkt mij dus dat er een nieuwe game komt gesettled in een nieuw universe in plaats van een uitbreiding op het warcraft/starcraft universe :)
Een hack'n'slash fantasy MMO gesitueerd in space?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Hack 'n slash mmo's werken niet ;)

Ik denk dat het een WWI aankondiging wordt, summary van wat er allemaal gepresenteerd gaat worden. WOTLK, D3, SC2, en nog 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

psychoclown schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:50:

Ok grappig feitje wat ik gister steeds zag terugkomen is dat de cijfers van dat paarse beest overeenkomen met de "Lost numbers". Voor degene die niet weten wat dat zijn het is een "ongeluksgetal"die meermalen terugkomt in de serie Lost.
Hmm, als de letter theorie dan zou kloppen, krijg je het volgende:

4 = D
8 = H
15 = O
16 = P
23 = W
42 = ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Lijkt een beetje alsof iets dat 'in de ijskast' stond nu wordt aangepakt. Heel benieuwd! Hellgate was het in elk geval niet voor mij.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Viper2k1 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:52:
[...]

Lijkt een beetje alsof iets dat 'in de ijskast' stond nu wordt aangepakt.
Starcraft ghost ?
In 2002 heeft Blizzard Entertainment een nieuw spel aangekondigd dat zich afspeelt in het StarCraft Universum, namelijk StarCraft: Ghost. Dit spel is een third person shooter, waarbij de Terran Ghost Nova de hoofdrol speelt. Op 24 maart 2006 werd bekend dat de ontwikkeling van dit spel "voor onbepaalde tijd uitgesteld" is.

[ Voor 48% gewijzigd door kaluro2 op 26-06-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Viper2k1 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:52:
[...]

Lijkt een beetje alsof iets dat 'in de ijskast' stond nu wordt aangepakt. Heel benieuwd! Hellgate was het in elk geval niet voor mij.
Gelukkig is Hellgate ook niet van blizzard, dus dat scheelt weer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom jullie allemaal denken dat het nog WotLK's release date zou kunnen zijn. TBC's release date werd toch ook niet met veel heisa aangekondigd? Waarom zou dat met WotLK wel zo zijn?

In acht genomen dat ze dit soort hype werkzaamheden alleen toepassen bij projecten in ontwikkeling zoals bij SC2, denk ik dat je er echt vanuit mag gaan dat het hier om Diablo III of in ieder geval de opvolger gaat en wellicht wat kleine neven-announcements.

Wanneer is al het ijs weg? Hebben ze gezegd dat dat de 29e gaat zijn?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:41:

Trouwens die bovenste van je plaatjes met de tabbalk werkt volgens mij niet helemaal. :)
Jawel je moet dat diablo plaatje vergelijken met de link eronder.
Dat is een binary pic die er sinds vanochtend op staat, in de tabbalk staat dan 10 . 7 . 05.
Daaronder heb ik de code gezet waarin onderaan dus staat <!get ready>
McFlipp schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:51:
[...]

4 = D
8 = H
15 = O
16 = P
23 = W
42 = ???
Die letter theorie klopt ook voor geen meter meer Dashow werd gister ook nog geopperd maar dat past ook niet meer. we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:00:
Ik snap niet waarom jullie allemaal denken dat het nog WotLK zou kunnen zijn. TBC werd toch ook niet met veel heisa aangekondigd? Waarom zou dat met WotLK wel zo zijn?
WOTLK is al aangekondigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de grootste blizzard fan fora waar de meeste "theoriemakers" zitten?
Misschien was de verwijzing van SC2 announcement wel een verwijzing naar D3.
"Hell, its about time." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Omg, laten we het hopen dat het Diablo3 is >_< lekker weer een action-rpg (Titan Quest support is er niet meer had gehoopt op een laatste patch, Sacred2 mot nog komen.. Hellgate was tja..leuk bedacht maar boring).. nog even wachten. :'( 8)

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:02:
[...]

WOTLK is al aangekondigd...
Releasedate bedoel ik ;)
psychoclown schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:02:
[...]

Dat is een binary pic die er sinds vanochtend op staat, in de tabbalk staat dan 10 . 7 . 05.

[...]

Die letter theorie klopt ook voor geen meter meer Dashow werd gister ook nog geopperd maar dat past ook niet meer. we zullen het zien.
Ik hoop niet dat dat de omgekeerde releasedate voor Diablo III is: 7 mei 2010 -O-

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kan ook niet wachten om weer lekker te cowen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is die nieuwe algemene verzameling btw

Afbeeldingslocatie: http://seattle.gametent.com/diablofans//wwi-2008/penguin-day4.jpg
The new hidden image in the master.CSS file has revealed the new word: Cold.

Accounted for are now: Tundra, Glacier, Icy and Cold.
http://www.diablofans.com/

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
psychoclown schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:02:
[...]

Dat "binary" (wat gewoon een ascii plaatje is ;)) stond er al sinds 10 . 7 . 05, ik moet even liegen waarover dat toen was maar ik dacht of een aankondiging van WoW of een ladder reset of start data van WWI/Blizcon.

Maar het heeft dus niets met nu te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McFlipp schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:51:
[...]

4 = D
8 = H
15 = O
16 = P
23 = W
42 = ???
OMG "Diablo --> How OverPoWered???" :P

Denk eerlijk gezegd ook dat het Diablo wordt, vooral aangezien het ijs inderdaad lijkt weg te smelten en je die ogen van hem gewoon duidelijk ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overigens Blackthorne zou ook geen slecte optie zijn.. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:05:
Wat zijn de grootste blizzard fan fora waar de meeste "theoriemakers" zitten?
Misschien was de verwijzing van SC2 announcement wel een verwijzing naar D3.
"Hell, its about time." :P
Diablofans.com moet je even op de title van WWI Teaser Day 4 klikken kom je op het forum waar alles besproken wordt.
Afbeeldingslocatie: http://www.dynastyalliance.com/diablo3/smallmythoughts.jpg
M1lamb3r schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:12:
[...]

Dat "binary" (wat gewoon een ascii plaatje is ;)) stond er al sinds 10 . 7 . 05, ik moet even liegen waarover dat toen was maar ik dacht of een aankondiging van WoW of een ladder reset of start data van WWI/Blizcon.

Maar het heeft dus niets met nu te maken ;)
Hehe zou best kunnen ik post alleen wat ik lees en interessant acht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is Baal misschien vanuit de Throne of Destruction in the Frozen Tundra terecht gekomen als ijsblokje en komt ie nu vrij? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:18:
is Baal misschien vanuit de Throne of Destruction in the Frozen Tundra terecht gekomen als ijsblokje en komt ie nu vrij? :D
Iemand merkte op diablofans al op of het niet mss diablo is die je ziet in de weerspiegeling van de bevroren baal maar dat gaat denk ik iets te ver :P maarja dat is voor wel meer dingen die ik post :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 20:05

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt maar ergens over speculeren. :D Ik moet wel nog zien dat ze met een goed verhaal komen. In principe zijn alle 3 de big bosses dood toch?

Wellicht gaat het verhaal zich voor Diablo 2 afspelen. Lijkt me ook wel een leuke ontwikkeling! :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Waar het op neer kwam bij het einde van D2 is dat de Worldstone vernietigd was. Deze hield de poort tussen Hell en de hemel dicht. Het zou dus kunnen dat de hele boel dichtgevroren is en dat hel nu langzaam door de dikke ijslaag begint heen te breken waardoor er een nieuw diablo deel ontstaat!

Edit @ hierboven. In d2 zijn misschien wel alle bazen verslagen! Maarr!! alleen de soulstone van Mephisto is vernietigd, die van diablo en baal dus niet ;-) Aangezien deze soulstones de zielen van dit kwaad behuizen zou het best kunnen dat een aantal demonen deze soulstones gestolen hebben e.d.

[ Voor 33% gewijzigd door Dakreal op 26-06-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overigens hoeft er nog maar een rune te komen en dan is het pentagram compleet.. let ook op de manier waarop het ijs breekt

Afbeeldingslocatie: http://i279.photobucket.com/albums/kk152/murderama_drama/goog.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/3038/ice4rb8.jpg

en dan vooral deze
:P
Afbeeldingslocatie: http://i272.photobucket.com/albums/jj194/magistrate12/Screenshot003.jpg

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kortom:

27 juni: 5e Rune
28 juni: Pentagram
29 juni: Diablo's frotgezicht die door het ijs heen breekt!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Ik kan in ieder geval niet wachten.

Diablo II is voor mij en vele andere een hele verslaving geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik zie in dit laatste plaatje ook te goed die ogen, dat moet haast wel iets van een gezicht zijn. Zien jullie dat ook, of komt dat omdat ik hier een paar uur geleden zo`n gephotoshopped plaatje zag met diablo eroverheen?

Afbeeldingslocatie: http://www.dynastyalliance.com/diablo3/smallmythoughts.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lostpedia.com/wiki/The_Numbers
http://en.lostpedia.com/wiki/The_Valenzetti_Equation
http://sc2pod.com/news/Splash_Image_4/

Hoor ik daar D3? :P

Het enige waar dat nieuwe symbol een beetje op lijkt is deze: http://images.google.com/...a:en-US:official%26sa%3DG
maar dat is wellicht wat vergezocht, echter zou het wel passen in het hemel vs hell verhaal.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 11:48 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.