[PC] Diablo 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 37.935 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand @ diablofans heeft de pic gemirrored en iets lichter gemaakt heb het ff geupload want het was een attachement waar je voor moet inloggen:
Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/339/steam2jp4.jpg

Btw post de komende 2 dagen wat screens / theorypics als jullie willen, heb straks tentamen en daarna ben ik in Assen t/m zaterdag dus zaterdag wordt spannend + een hoop dingen teruglezen en hopelijk ook hier :)

[ Voor 33% gewijzigd door psychoclown op 26-06-2008 12:05 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dat zijn die ogen zonder edits idd precies alleen dan een witte gloed ipv geel :)

@ hieronder, pak maar eens een liniaal ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 26-06-2008 12:31 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-09 22:38
en minder breed ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 09:54
Word dit dan de reden om toch een nieuwe computer te kopen? Hopelijk releasen ze niet al te snel mijn budget zal het komende half jaar nog bij andere uigevan liggen ben ik bang.

Desondanks zit ik met smart te wachten op een nieuwe diablo game. Diablo II + LoD helemaal kapot gspeeld en vind het nog steeds leuk om af en toe singleplayer te spelen.

Spannend weekend!!! :D _/-\o_ :+ :> :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Even breed, even lang, even groot. alleen ander kleurtje.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik hoop toch wel dat Diablo in zijn vorm van D2 er in zit. De meest ruige eindbaas ooit IMHO. Eerst naar die seals toe vechten. Het schudden van de sanctuary. Die fantastische kreet van diablo (fuck wat was die ook al weer) De paarse bliksem de ring van vuur waar je merc bij omviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Ah geweldig als Diablo 3 uit zou komen, heb 2 uiteindelijk echt kapot gespeeld (ook online). hoop alleen niet op te hoge benodigde specs met mijn laptopje ;)

Begint er wel steeds meer op te lijken dat het Diablo3 moet voorstellen inderdaad (met die ogen) al hoop ik toch ergens ook nog dat het om Starcraft gaat (gewoon omdat dat nog langer geleden is dat ik dat heb gespeeld), wat betreft Starcraft had ik op wowinsides gelezen dat die amuletten in het ijs op het Protoss logo leken (al vond ik dat wel meevallen).

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 09:39
Mythrill schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:31:
Word dit dan de reden om toch een nieuwe computer te kopen? Hopelijk releasen ze niet al te snel mijn budget zal het komende half jaar nog bij andere uigevan liggen ben ik bang.
hahahahaha D3 binnen een half jaar rofl....

Blizzard kennende zou 2 jaar al erg kort zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FLeSH schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:48:
Ah geweldig als Diablo 3 uit zou komen, heb 2 uiteindelijk echt kapot gespeeld (ook online). hoop alleen niet op te hoge benodigde specs met mijn laptopje ;)

Begint er wel steeds meer op te lijken dat het Diablo3 moet voorstellen inderdaad (met die ogen) al hoop ik toch ergens ook nog dat het om Starcraft gaat (gewoon omdat dat nog langer geleden is dat ik dat heb gespeeld), wat betreft Starcraft had ik op wowinsides gelezen dat die amuletten in het ijs op het Protoss logo leken (al vond ik dat wel meevallen).
Ik denk dat er ook zeker gesproken gaat worden over Starcraft.. Maar het belangrijkste voor mij is dan toch wel de bekendmaking van een eventuele opvolger van Diablo 2.. Let's keep our fingers crossed and hope for the best!

En btw: Not even death can save you from me.

Edit @ hierboven: Misschien zijn ze er al heel lang mee bezig? na de release van WoW bv of al eerder.

[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 26-06-2008 12:52 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:51:
[...]
Edit @ hierboven: Misschien zijn ze er al heel lang mee bezig? na de release van WoW bv of al eerder.
Zouden ze zoiets echt zo goed geheim kunnen houden voor zo lang? En ik mag toch hopen dat er niet zo een heisa op internet wordt gemaakt nu (ik kom deze foto's en beredenering echt overal tegen) als het alleen maar om een announcment gaat dat ze zeggen dat ze aan D3 gaan beginnen (of welke game dan ook). Maar ja, je weet het maar nooit!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 13:54
Blizzard kennende zijn ze er al een tijdje aan bezig, maar zal het ook nog wel even duren voor hij daadwerkelijk uitkomt na de bekendmaking :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Kan iemand de titel van dit topic veranderen?

Het Diablo III Popeltopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
kaluro2 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:36:
[...]

Even breed, even lang, even groot. alleen ander kleurtje.
SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:27:
[...]

Dat zijn die ogen zonder edits idd precies alleen dan een witte gloed ipv geel :)

@ hieronder, pak maar eens een liniaal ;-)
gedaan, en de splashscreen ogen zijn 18x9 pixels en de diablo ogen zijn 12x9 pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
M1lamb3r schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:10:
[...]

[...]

gedaan, en de splashscreen ogen zijn 18x9 pixels en de diablo ogen zijn 12x9 pixels.
Goed.. En nu?

Weet iemand hoelaat die conventie Zaterdag begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om welke tijd komt de update van dat splash plaatje precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:18:
Om welke tijd komt de update van dat splash plaatje precies?
Geen idee, maar als ik op mijn werk kom en achter mijn PC ga zitten en naar blizzard surf is het nieuwe plaatje er al. Dat is dan om ongeveer 09:15 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 11:22
Ben benieuwd. Ben erbij zaterdag en zondag in Parijs bij de WWI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
cvs79 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:20:
Ben benieuwd. Ben erbij zaterdag en zondag in Parijs bij de WWI.
Leuk man! kan je als je wilt wat leuke nieuwtjes en facts posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
of als je de mogelijkheid niet hebt om vanaf daar zelf op het internet te komen vanwege kosten of what ever, stuur een sms naar een gotter die het vervolgens hier neer zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:21
Diablo 2 heeft mij nooit echt helemaal kunnen boeien zoals Diablo 1 dat altijd deed. Het heeft gewoon een heel andere soort sfeer.
Geloof dat ik nooit verder dan Act 2 ben gekomen, net Act 3.
Overigens lijkt het me wel erg lachen om een Diablo 3 in de trend van Hellgate London te krijgen. Dat heb ik eigenlijk vanaf Diablo 1 al gewilt, maar kan me voorstellen dat het dan niet meer hetzelfde zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Arunia schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:33:
Diablo 2 heeft mij nooit echt helemaal kunnen boeien zoals Diablo 1 dat altijd deed. Het heeft gewoon een heel andere soort sfeer.
Geloof dat ik nooit verder dan Act 2 ben gekomen, net Act 3.
Overigens lijkt het me wel erg lachen om een Diablo 3 in de trend van Hellgate London te krijgen. Dat heb ik eigenlijk vanaf Diablo 1 al gewilt, maar kan me voorstellen dat het dan niet meer hetzelfde zal zijn.
Ik vind Diablo en Hellgate London eigenlijk niet in 1 zin passen. De echte Diablo-Core fans begrijpen vast wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Deze theorie van iemand is ook wel goed bedacht (of geniaal ontcijferd!!):
other therory

Using the image numbers as sperate digits, and applying them to their corresponding css class names to get the letters, using 0 as the first letter in each word you can get 2 letters per day.

Tundra - 04: T, R
Glacier - 15: L, E
Icy - 23: Y, I
Cold - 16: O, L

Knowing that there will be 4 more letters, you can create TYR_EL I_ LO__

With the The Valenzetti Equation from Lost being 4, 8, 15, 16, 23, 42 which so far fits the numbers we have, the final result can probably be guessed to be

TYRAEL IS LOST

So then, 08 will be Artic, giving us, A from 0, and T from 8. Leaving us with 42 something like _ _ S _ S??

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

McFlipp schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:41:
Deze theorie van iemand is ook wel goed bedacht (of geniaal ontcijferd!!):

[...]
Die is wel heel goed bedacht : :o maar ik betwijfel of blizzard tot zoiets..ver gezochts in staat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 11:16
Over oude koeien uit de sloot halen gesproken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 11:22
SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:29:
[...]

Leuk man! kan je als je wilt wat leuke nieuwtjes en facts posten?
Ja, dat ga ik zeker proberen. Als ik internet kan vinden dan ga ik proberen hier iets te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

kaluro2 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:48:
[...]

Die is wel heel goed bedacht : :o maar ik betwijfel of blizzard tot zoiets..ver gezochts in staat is.
Ik denk dat Blizzard daar wel tot in staat is. Kijk nou eens hoeveel gamers er wel niet zitten te speculeren over wat het nou wel niet moet zijn. Denk dat ze dit aardig vol kunnen houden :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:20
Outerspace schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:57:
[...]

Ik denk dat Blizzard daar wel tot in staat is. Kijk nou eens hoeveel gamers er wel niet zitten te speculeren over wat het nou wel niet moet zijn. Denk dat ze dit aardig vol kunnen houden :)
Dit moet voor Blizz ook wel echt hilarisch zijn om te volgen :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
sbmuc schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:49:
[...]

hahahahaha D3 binnen een half jaar rofl....

Blizzard kennende zou 2 jaar al erg kort zijn.
Inderdaad. SC2 verwacht ik dit jaar ook nog niet in de winkels. Volgend jaar misschien, maar dat zou echt al snel zijn.
D3 idem, gezien de job openings en de vragen zijn ze aardig begonnen, maar blizzard kennende wordt er weer getweakt totdat we allemaal een legit zod hebben gevonden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
So then, 08 will be Artic, giving us, A from 0, and T from 8. Leaving us with 42 something like _ _ S _ S??
_ _ S _ S
O A S I S

Maar dat is act 2...

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:57
McFlipp schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:41:
*conspiracy theorie citaat - knip*

Hoe kan "Artic" een T geven op positie 8? (Antarctic ook niet trouwens)
Leuk verzonnen, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Corvo schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:44:
[...]

Hoe kan "Artic" een T geven op positie 8? (Antarctic ook niet trouwens)
Leuk verzonnen, dat wel.
Hmm ARTICARTIC

A = 0
R = 1
T = 2
I = 3
C = 4
A = 5
R = 6
T = 7
I = 8?

Kom je op de I uit.
Hij heeft de eerste letter altijd als 0 geteld dus, klopt niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bovendien is het ArCtic inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Die gozer kan niet spellen, het is namelijk "ArCtic. Hoe hij denkt te weten wat het woord van morgen zal zijn is mij ook weer een raadsel overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:48:
bovendien is het ArCtic inderdaad.
A = 0
R = 1
C = 2
T = 3
I = 4
C = 5
A = 6
R = 7
C = 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:36:
[...]

Ik vind Diablo en Hellgate London eigenlijk niet in 1 zin passen. De echte Diablo-Core fans begrijpen vast wat ik bedoel.
Nee ok, maar eerder om uit te leggen in welke richting 3D ik bedoel. Het zal dan ook heel anders zijn als Diablo. En misschien moet je ook wel helemaal niet die kant op willen gaan. Het zou wel leuk zijn als er zo'n soort spel zou komen.
We zullen het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze kunnen echt wel een Diablo III in de vorm van Hellgate uitbrengen. En succesvol maken. Het enige verschil is toch eigenlijk dat het dat het dan een 3d camera is ipv isometrisch(zeg ik dat goed?)

Hoe verder invulling aan de sfeer en het verhaal wordt gegeven is natuurlijk Diablo eigen en heeft op zich sowieso niets met Hellgate te maken. Je zou beter gewoon kunnen zeggen, een 3rd person 3D hack 'n slash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik zat net te kijken op www.diablo3.nl.
Toen kreeg ik gewoon een redirect richting de EU blizzard homepage.
Maar nu nog geen 10 minuten later wordt ik opeens elke keer meteen richting die splash gegooid wat ik eerder niet kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 22:59
tot nu toe heb ik 0,0 overtuigend bewijs gezien dat er een diablo 3 aan zit te komen.

Ik verwacht dat er zaterdag gewoon iets over de WWI staat ipv d3

alle bewijs is gewoon super ver gezocht en slaat imo nergens op.

Ook zie ik niemand met bewijs komen dat de "big announcement" iets met een "nog aan te kondige titel" te maken heeft. ze kunnen net zo goed iets gaan vertellen over SC2, Wotlk of iets dergelijks. (release date van deze of meer info)

De mensen die allemaal zaken zien in dat ijs zijn imo echt gek en verblind doordat ze iets WILLEN zien. Ik heb nog niets overtuigend in dit topic of ergens anders gezien in dat ijs dat echt iets met diablo te maken kan hebben. De runes verwijzen nu naar alle soorten blizzard spellen wat wijst op de WWI ipv een of ander nog aan te kondige spel.

hopelijk hebben jullie gelijk maar ik denk het niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

THE_CR0SS schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:16:
tot nu toe heb ik 0,0 overtuigend bewijs gezien dat er een diablo 3 aan zit te komen.

Ik verwacht dat er zaterdag gewoon iets over de WWI staat ipv d3

alle bewijs is gewoon super ver gezocht en slaat imo nergens op.

Ook zie ik niemand met bewijs komen dat de "big announcement" iets met een "nog aan te kondige titel" te maken heeft. ze kunnen net zo goed iets gaan vertellen over SC2, Wotlk of iets dergelijks. (release date van deze of meer info)

De mensen die allemaal zaken zien in dat ijs zijn imo echt gek en verblind doordat ze iets WILLEN zien. Ik heb nog niets overtuigend in dit topic of ergens anders gezien in dat ijs dat echt iets met diablo te maken kan hebben. De runes verwijzen nu naar alle soorten blizzard spellen wat wijst op de WWI ipv een of ander nog aan te kondige spel.

hopelijk hebben jullie gelijk maar ik denk het niet. :)
Nergens op slaan? Ze slaan wel degelijk ergens op. Blizzard heeft expres subtiele hints vrijgegeven in de splash images, css image etc. zodat mensen alvast wat sherlock holmes acties uit zouden kunnen halen.

Volgens mij kijk jij niet verder dan je neus lang is ;) Als er geen D3 wordt aangekondigd, neem ik dit allemaal terug, how's that? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:10:
ze kunnen echt wel een Diablo III in de vorm van Hellgate uitbrengen. En succesvol maken. Het enige verschil is toch eigenlijk dat het dat het dan een 3d camera is ipv isometrisch(zeg ik dat goed?)

Hoe verder invulling aan de sfeer en het verhaal wordt gegeven is natuurlijk Diablo eigen en heeft op zich sowieso niets met Hellgate te maken. Je zou beter gewoon kunnen zeggen, een 3rd person 3D hack 'n slash.
Ik hoop dat we het perspectief waarin Diablo word weergegeven behouden word. Dit maakte juist de game. Als dit gaat veranderen naar Third-Person heb ik geen idee of ik nog het Diablo gevoel krijg.
Als het in de Vorm van hellgate gaat gebeuren heb ik zo een gevoel dat ik geen Diablo 3 ga spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:20:
[...]

Ik hoop dat we het perspectief waarin Diablo word weergegeven behouden word. Dit maakte juist de game. Als dit gaat veranderen naar Third-Person heb ik geen idee of ik nog het Diablo gevoel krijg.
Als het in de Vorm van hellgate gaat gebeuren heb ik zo een gevoel dat ik geen Diablo 3 ga spelen :(
Vraag jezelf dit af: Heeft blizzard je ooit teleurgesteld?
Heeft blizzard ooit een matige game uit gebracht?
Ook al wordt het 3D, dan zal blizzard er nog steeds een masterpiece van maken.
Ik heb het volste vertrouwen in blizzard, en zeker met WoW als cash cow, hebben ze geen budget of deadline waar ze zich aan moeten houden en zijn de kansen dat de game average wordt, zeer laag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:23:
[...]

Vraag jezelf dit af: Heeft blizzard je ooit teleurgesteld?
Heeft blizzard ooit een matige game uit gebracht?
Ook al wordt het 3D, dan zal blizzard er nog steeds een masterpiece van maken.
Ik heb het volste vertrouwen in blizzard, en zeker met WoW als cash cow, hebben ze geen budget of deadline waar ze zich aan moeten houden en zijn de kansen dat de game average wordt, zeer laag. :)
Blizzard heeft mij teleurgesteld door WoW in 2004 te releasen ipv een diablo 3 :P

Maar eum.. je hebt wel gelijk op zich ;-) ik wacht het rustig af, was alleen zwaar teleurgesteld in Hellgate London.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:27:
[...]

Blizzard heeft mij teleurgesteld door WoW in 2004 te releasen ipv een diablo 3 :P

Maar eum.. je hebt wel gelijk op zich ;-) ik wacht het rustig af, was alleen zwaar teleurgesteld in Hellgate London.
Hellgate London was dan ook geen game van Blizzard, maar schepte hoge verwachtingen doordat het onder andere ontwikkeld werd door een aantal ontwikkelaars die waren opgestapt bij blizzard.

En die verwachtingen hebben ze dus niet waar kunnen maken.

Spellen van Blizzard zelf zijn me echter nog nooit tegengevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 12:50
Is het nog niemand opgevallen dat de splash alleen op de website van Blizzard zelf staat en op die van WoW? Heb niet echt tijd om dit hele topic door te spitten maar ik vind het wel frappant.

Check maar eens www.blizzard.com en www.worldofwarcraft.com. www.starcraft2.com heeft geen splashscreen. Dus het lijkt mij toch iets met WoW te maken hebben.

Ook het gebruik van de frostmourne runes plus de aankondiging over de uitkomst van de frostmourne competitie wijzen mijn inziens in de richting van een aankondiging over WotLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij persoonlijk het minste vertrouwen geeft dat het D3 is, is het feit dat SC2 nog niet eens uit is. Blizzard zou met de aankondiging van D3 de hype rond SC2 totaal weghalen. In andere woorden, ze vernietigen de hele hype die ze rustig hebben opgebouwd. Dat zou erg zonde zijn en totaal niet slim. Bovendien kan Blizzard makkelijk D3 langer uitstellen voor het publiek omdat ze genoeg resources hebben. Dan maken ze een half jaar na de release van SC2 D3 bekend.

Dan zou de release van een nieuwe franchise logischer zijn. Dan hebben alle fans iets. De oude garde die de nieuwe game niet vertrouwd kan zich richten op SC2 en de mensen die iets nieuws willen hebben dan de nieuwe game. De WoW'ers hebben ook nog WOTLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik denk dat we marketing strategieén aan blizzard moeten over laten :p niemand weet wat hun strategie, stijl, plan, ideeén zijn. dus of iets wel of niet slim is om te doen weet je nooit echt ;)
verder moet je dingen ook eens vanuit diablo3 standpunt bekijken (als het d3 word). fans wachten, kunnen lang wachten maar ergens houd het wachten op he. fanbase die emaal kapot is moet je helemaal opnieuw opbouwen. natuurlijk zullen de echte ex-fans diablo3 wel gaan kopen enzo maar houden zich er niet echt mee bezig of het heeft geen prioriteit meer.

wat mij als eerste opviel is dat het ijs vandaag inderdaad als pentagram lijkt te breken :P maar ja blizzard vind het leuk mindgames te spelen met ons :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:42:
Wat mij persoonlijk het minste vertrouwen geeft dat het D3 is, is het feit dat SC2 nog niet eens uit is. Blizzard zou met de aankondiging van D3 de hype rond SC2 totaal weghalen.
Volgens mij werd Starcraft 1 toch echt naast Diablo 2 gespeeld door massa's mensen. Ik ben er niet zo bang voor.
daves2hd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:58:
wat mij als eerste opviel is dat het ijs vandaag inderdaad als pentagram lijkt te breken :P maar ja blizzard vind het leuk mindgames te spelen met ons :p
'
Beetje een lullige mindgame als uiteindelijk blijkt dat het niet Diablo 3 is dan. Haha 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:08:
[...]

Volgens mij werd Starcraft 1 toch echt naast Diablo 2 gespeeld door massa's mensen. Ik ben er niet zo bang voor.

[...]

'
Beetje een lullige mindgame als uiteindelijk blijkt dat het niet Diablo 3 is dan. Haha 8)7
Als het niet D3 is dan is dat idd vervelend, maar life still goes on. En dan nog.. Blizzard heeft niets bekend gemaakt dus we kunnen teleurgesteld zijn.. maar niet Blizzard zijn/haar schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:13:
[...]

Als het niet D3 is dan is dat idd vervelend, maar life still goes on. En dan nog.. Blizzard heeft niets bekend gemaakt dus we kunnen teleurgesteld zijn.. maar niet Blizzard zijn/haar schuld.
@hieronder
M a r c o schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:21:
Ik denk dat Blizzard heeeeeeel veel fans (waaronder ik) teleur zal stellen als ze NIET iets over diablo 3 bekend maken, nadat ze zoveel hints geven die in die richting (kunnen) wijzen.
You see what you want to see.

When you're dehydrated in the desert you see oasis' everywhere. ;)
When you're horny you see chicks blinking at you all over the place.

[ Voor 25% gewijzigd door kaluro2 op 26-06-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik denk dat Blizzard heeeeeeel veel fans (waaronder ik) teleur zal stellen als ze NIET iets over diablo 3 bekend maken, nadat ze zoveel hints geven die in die richting (kunnen) wijzen.

Ze zeggen: "everyone will be very excited about the anouncement" of iets dergelijks.
Als ze straks aankomen met een aankondiging van een releasedatum van een wow uitbreiding of wat dan ook zal een heel groot deel van de aanwezigen toch zwaar teleurgesteld zijn, nadat Blizzard er zo'n hype van gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
M a r c o schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:21:

Ze zeggen: "everyone will be very excited about the anouncement" of iets dergelijks.
Als ze straks aankomen met een aankondiging van een releasedatum van een wow uitbreiding of wat dan ook zal een heel groot deel van de aanwezigen toch zwaar teleurgesteld zijn, nadat Blizzard er zo'n hype van gemaakt heeft.
Blizzard maakt er geen hype van, wij doen dat. Tot op heden is er niets wat de hints specifiek aan een Diablo 3 linked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
M1lamb3r schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:25:
[...]

Blizzard maakt er geen hype van, wij doen dat. Tot op heden is er niets wat de hints specifiek aan een Diablo 3 linked ;)
Eerste post van jou waar ik me in kan vinden! Grats! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:25:
[...]

Niet geheel waar, in de master.css staan best wat verwijzingen naar plekken in D2.
Dat hoeft nog niets te betekenen natuurlijk maar het schept wel verwachtingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Diablo 3 zou ik wel zin in hebben maar onder bepaalde voorwaarden:
  • Mag wel 3D zijn maar dan 3D zovan models en omgeving maar alsnog Top-Down view (wellicht met vrije camera zoals in Neverwinter Nights)
  • Geen WC3 graphics (cartoony en fleurig)
  • Geen MMORPG
  • Geen simpele remake van deel2 met betere graphics (doe maar een prequal van voor Diablo 1 want Baal is al dood samen met de rest in D2 voor een vervolg van 2)
Als ze zig hier aan houden ben ik tevreden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bulls schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:33:
Diablo 3 zou ik wel zin in hebben maar onder bepaalde voorwaarden:
  • Mag wel 3D zijn maar dan 3D zovan models en omgeving maar alsnog Top-Down view (wellicht met vrije camera zoals in Neverwinter Nights)
  • Geen WC3 graphics (cartoony en fleurig)
  • Geen MMORPG
  • Geen simpele remake van deel2 met betere graphics (doe maar een prequal van voor Diablo 1 want Baal is al dood samen met de rest in D2 voor een vervolg van 2)
Als ze zig hier aan houden ben ik tevreden O-)
Volgens mij heb jij nooit netjes opgelet terwijl je hersenloos ( mede als mij ) diablo 2 speelde;

1. Mephisto's lichaam is dood en zijn Soulstone is vernietigd ( dus Mephisto = ECHT dood )
2. Diablo's Lichaam is verslagen maar zijn Soulstone is niet vernietigd ( Dus NIET dood )
3. Baal's Lichaam is verslagen enz..

Wat je hier uit kan concluderen is dat mogelijk een paar demonen deze Soulstones hebben gestolen en hiermee aan de slag zijn gegaan wat dus weer leid tot de Rebirth van deze 2 Prime Evils ;-).. maar helaas.. dit worden dus geen EZ sjakows meer @ meph :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Ach al kondigen ze een uitbreiding van Diablo 2 aan ben ik al blij :) (niet dat ze dat zullen doen, maar goed).
Ik hoop dat D3 gewoon heel sterk op D2 lijkt met wat grafische verbeteringen en wat interface aanpassingen (en eventueel dingen als een beter trade systeem). Maar wel een enorme uitbreiding van de content, veel classes, veel environments en veeeeel items :)
Als ze dezelfde engine zouden gebruiken zou ik niet eens teleurgesteld zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die verplaatsen ze naar een nieuwe boss in Act 3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 01:35
inderdaad, blizzard maakt express geen specifieke hints omtrent diablo3. Feit is wel dat blizzard altijd van zulke acties heeft en kleine hints weggeeft, die eigenlijk alles kunnen betekenen.

Ik hou het op diablo 3. Wat mij over de brug heeft gehaald is dat Diablo 2 op 29 Juni 2000 uitkwam. Diablo 2:LoD op 29 juni 2001. en dan nu een big announcement over "iets" op 29 juni 2008.

Gekoppeld aan het feit dat er weinig voor de andere 2 projecten te announcen is ( SC:2 , WOW:WOTLK) heb ik het idee dat hier iig over een nieuwe game announcement gaat.

Who knows zometeen springen er 3 verdwaalde vikingen uit de splash ;). Maar als fanboi van diablo hoop ik toch echt op deeltje drie. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kwam dit ook nog tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzplanet.com/content/starcraft2/magazine-covers/pcgamer-august2007/starcraft2-august07-pcgamer.jpg

Edit: De ogen dan ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 26-06-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zontar schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:40:
inderdaad, blizzard maakt express geen specifieke hints omtrent diablo3. Feit is wel dat blizzard altijd van zulke acties heeft en kleine hints weggeeft, die eigenlijk alles kunnen betekenen.

Ik hou het op diablo 3. Wat mij over de brug heeft gehaald is dat Diablo 2 op 29 Juni 2000 uitkwam. Diablo 2:LoD op 29 juni 2001. en dan nu een big announcement over "iets" op 29 juni 2008.

Gekoppeld aan het feit dat er weinig voor de andere 2 projecten te announcen is ( SC:2 , WOW:WOTLK) heb ik het idee dat hier iig over een nieuwe game announcement gaat.

Who knows zometeen springen er 3 verdwaalde vikingen uit de splash ;). Maar als fanboi van diablo hoop ik toch echt op deeltje drie. :9
29 juni was wel de release he. Dus ik hoop eigenlijk dat we 29-06-09 Diablo 3 ook kunnen spelen. Naar mijn mening nog best realistisch aangezien je 3 a 4 jaar gelezen las over het feit dat ze die componist (uit Polen/Tsjechie??) weer hadden ingehuurd om background music te schrijven voor Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
McFlipp schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:37:
Ach al kondigen ze een uitbreiding van Diablo 2 aan ben ik al blij :) (niet dat ze dat zullen doen, maar goed).
Ik hoop dat D3 gewoon heel sterk op D2 lijkt met wat grafische verbeteringen en wat interface aanpassingen (en eventueel dingen als een beter trade systeem). Maar wel een enorme uitbreiding van de content, veel classes, veel environments en veeeeel items :)
Als ze dezelfde engine zouden gebruiken zou ik niet eens teleurgesteld zijn :P
wat ik nooit heb begrepen is dat Baal werd gevangen gehouden met zn eigen soulstone in zn borst (of was dat Mephisto)

Over dat trading, misschien wel handig om een soort auction te hebben voor de hele Realm (als het geen mmorpg wordt) Maarja wie wil nou superuniques verkopen voor geld (misschien dat je de vraagprijs met runes kan instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrailBlazer schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:43:
Ik hoop toch wel dat Diablo in zijn vorm van D2 er in zit. De meest ruige eindbaas ooit IMHO. Eerst naar die seals toe vechten. Het schudden van de sanctuary. Die fantastische kreet van diablo (fuck wat was die ook al weer) De paarse bliksem de ring van vuur waar je merc bij omviel.
Only Death can save you from me! :D
Bulls schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:04:
[...]

wat ik nooit heb begrepen is dat Baal werd gevangen gehouden met zn eigen soulstone in zn borst (of was dat Mephisto)

Over dat trading, misschien wel handig om een soort auction te hebben voor de hele Realm (als het geen mmorpg wordt) Maarja wie wil nou superuniques verkopen voor geld (misschien dat je de vraagprijs met runes kan instellen)
Of geld wordt belangrijker. Maar ik hoop er niet op. Ik vond het juist mooi dat geld alleen nodig was voor pots en repairs.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 21:54

Cyphax

Moderator LNX
Zontar schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:40:
Who knows zometeen springen er 3 verdwaalde vikingen uit de splash ;).
Te gek, of ander Blackthorne 2. :+
Maar als fanboi van diablo hoop ik toch echt op deeltje drie. :9
Anders ik wel, mits het singleplayer ook gewoon speelbaar is, als het alleen een MMORPG zou worden zou ik toch afhaken.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:04:
Only Death can save you from me! :D
Sterker nog "Not even death can save you from me". :P
Staat een paar posts naar boven ook tussendoor vermeld. En dan te bedenken dat ik Diablo nooit de lastigste boss heb gevonden van het spel (lastigst was Duriel in Nightmare met mijn sorceress die helemaal gespecialiseerd was in ijsspreuken, en die biatch was daar ineens gewoon immune voor).
Bulls schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:04:
Dat was Tal Rasha (eind van act 2 bedoel je toch?) die Baal gevangen hield in z'n eigen lichaam.

[ Voor 50% gewijzigd door Cyphax op 26-06-2008 17:09 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Cyphax schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:05:
[...]

Te gek, of ander Blackthorne 2. :+

[...]

Anders ik wel, mits het singleplayer ook gewoon speelbaar is, als het alleen een MMORPG zou worden zou ik toch afhaken.

[...]

Staat een paar posts naar boven ook tussendoor vermeld. En dan te bedenken dat ik Diablo nooit de lastigste boss heb gevonden van het spel (lastigst was Duriel in Nightmare met mijn sorceress die helemaal gespecialiseerd was in ijsspreuken, en die biatch was daar ineens gewoon immune voor).
Mij gaat het om COOP met een kameraad, Maar omdat Bliz nu erg verslaafd is aan WOW fee vrees ik het ergste. Maar aan de andere kant als ze D3 een MMORPG maken dan haken alle D2 fans die WOW spelen meteen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 21:54

Cyphax

Moderator LNX
Bulls schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:09:
[...]

Mij gaat het om COOP met een kameraad, Maar omdat Bliz nu erg verslaafd is aan WOW fee vrees ik het ergste. Maar aan de andere kant als ze D3 een MMORPG maken dan haken alle D2 fans die WOW spelen meteen af.
Een Diablo MMORPG lijkt me daarom ook niet voor de hand liggen, ze zouden hun eigen product maar beconcurreren. Wat mij betreft doen ze het gewoon hetzelfde als deel 2 ongeveer. MP kan, SP kan, net wat je zelf wilt.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Cyphax schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:05:

Ik vond op Normal Diablo wel de moeilijkste boss, op normal had je namelijk nog weinig tot geen resist ;-) Erg vervelend. Daarnaast was het variabel of Duriel op Nightmare immune was, ene keer wel andere keer niet. Op Hell daarentegen was hij wel altijd Immune to frost. maar Static field + merc was een prima oplossing daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

SpoTs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:37:
[...]

Volgens mij heb jij nooit netjes opgelet terwijl je hersenloos ( mede als mij ) diablo 2 speelde;

1. Mephisto's lichaam is dood en zijn Soulstone is vernietigd ( dus Mephisto = ECHT dood )
2. Diablo's Lichaam is verslagen maar zijn Soulstone is niet vernietigd ( Dus NIET dood )

Wat je hier uit kan concluderen is dat mogelijk een paar demonen deze Soulstones hebben gestolen en hiermee aan de slag zijn gegaan wat dus weer leid tot de Rebirth van deze 2 Prime Evils ;-).. maar helaas.. dit worden dus geen EZ sjakows meer @ meph :(
Wie weet dat dat gekke paarse beest in z'n klauwen houd :P maybe een soulstone ? :P zie wel iets roods en geels. de juiste kleuren van de soul stones :p twisted eyes ?
maar hoop dat als het richting die kant op gaat ze het iets boeienders maken dan een gewone demon die even een soulstone ript :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 22:59
hmm als ik die ogen zo zie in de mist en denk aan die codes van de Valenzetti Equation from Lost kan ik maar aan 1 ding denken:

Afbeeldingslocatie: http://rpyirq.blu.livefilestore.com/y1p-SWFLLSHkztWh6PcqhjkrFs_gVAZHS5A9UjLlb59Q6ywYAWn8MagQOZInSnEUrLxrzAdx-XACoA/lost%20vikings.jpg

sorry voor de diablo fans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Nog een leuke theorie van DiabloII.net
jkleckne
Being a Diablo fan for as long as I can remember, I've been trying to piece together the clues for the past few days since it beats actually doing work. While I never watched the show Lost, it helped seeing some people bring up the possibility of the "Lost Code", numbers 4, 8, 15, 16, 23, and 42.

So far, 4, 15, 23, and 16 have all come up, and here is a possible interpretation for their meaning, for those who don't mind some (or a lot of) speculation:

04.jpg, named Tundra - letters T and R
15.jpg, named Cavern - letters A and N
23.jpg, named Icy - letters Y and I
16.jpg, named Cold - letters O and L

Now here is where the speculation really begins:

Taking another "cold" word (and assuming that we need the letter 'e', for reasons evident when we arrange the letters), we can get:

08.jpg, named Freeze - letters F and E

Leaving, by my estimation:

42.jpg, named ??? - letters U and D (mud.jpg would work here, as would several others - figured I'd post this as opposed to randomly guessing this to death)

Now all of this is a word game, and for those who don't enjoy a few guessing games, by all means wait until Saturday, as all of this is more than likely wrong.

But if we rearrange the letters I've laid out to the advantage of a Diablo fan, we get:

I FOUND TYRAEL.

I'll take that distorted logic as a sign that at least there's hope for WWI!

TronGod, level 96 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

leuke theorie. als ik de splash zo nog eens bekijk en dan de oude tekening er bij pak waar iemand ogen, orens en een mond had "getekend".
zou het misschien Tyrael zijn onder het ijs? in ipv horens (die ongelijk leken) dat het z'n vleugels zijn? bedoel hij was wel de gene die de worldstone vernietigde daar en het is alweer een tijdje geleden maar kan me niet herrinderen dat hij nog is weggekomen :P dus in het ijs bevroren etc?
currupted door de powers die vrijkwamen door de vernietiging van de worldstone misschien wel :p

maar tyeal en baal met muts op lijken redelijk op elkaar :o

[offtopic] wel ongelovelijk hoe mensen die dingen achterhalen en linken met elkaar hoor :p /offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
[...]

Mwoa, meph heeft Iranius meegenomen naar de onderwereld, ik denk dat hij zichzelf wel een tweede kans gaat geven, en anders hebben we een nieuwe evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Sowieso is het gewoon onlogisch dat het kwaad zou zijn te verslaan. Het zal altijd wel een strijd blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In het outro filmpje voor LoD wordt verteld dat de soulstones vernietigd werden - zowel die ééne die je zelf in puin mept als die van Diablo dus.
Met de vernietiging van de worldstone wordt in elk geval gezegd dat er geen link meer tussne hemel, hel en aarde is.
Lijkt me dus sterk dat dit klopt - twee van de drie liggen in puin en de derde in z'n eentje is goed voor één episode. :+

We hebben allemaal hersenloos gespeeld, maar het filmpjes kijken daar was ik geestelijk schijnbaar toch bij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik zou me eigenlijk rotlachen als dit gewoon om Arthas gaat, de Lich King.
Maar he, Blizzard kan hier iig weer aan afmeten hoe gewild een vervolg is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 09:39
Het punt is dat bij alle ontwikkelaars is het maar de vraag of een vervolg wel succesvol gaat worden, bij blizzard weet je gewoon zeker dat het geweldig gaat worden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Nog 15 á 30 min tot nieuwe splash image!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 08:44:
Nog 15 á 30 min tot nieuwe splash image!!
tik tak tik tak.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Image is er!

alle 5 de "runes" zijn er nu.

@hieronder, image is er al 4 minuten nu :P sinds 1 min voor 9

[ Voor 23% gewijzigd door kaluro2 op 27-06-2008 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
sbmuc schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 08:34:
Het punt is dat bij alle ontwikkelaars is het maar de vraag of een vervolg wel succesvol gaat worden, bij blizzard weet je gewoon zeker dat het geweldig gaat worden ^^
Dat is het enge ja :')
Misschien hebben ze er totaal geen vertrouwen in, dus gaan ze er niet eens aan beginnen :X

Hoeveel mensen zullen F5'en op de blizzard site :')
*gaat weer rustig verder met het werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:00:
[...]

Image is er!

alle 5 de "runes" zijn er nu.
Mja, en protoss ogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Het lijkt iig niet op diablo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

okee, i zeg diablo3 gewoon hoor. zie runes? dat de runes niet allemaal bekend zijn, ale bedoel neem aan dat diablo3 nieuwe runes heeft dus :p
die puppyeyes zijn overtuigend genoeg :o (keep the hope alive!)

http://www.worldofwarcraft.com/wrath/ <-= ogen :(

[ Voor 17% gewijzigd door daves2hd op 27-06-2008 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:22
Laatste nummer heeft trouwens "TYRAEL IS LOST" bevestigd. Het zou me nu echt enorm verbazen als het geen D3 zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Of ogen van de lich king...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Runetekens komen ook voor in SC en ook in warcraft, dus dat wil niet veel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
cls schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:04:
Laatste nummer heeft trouwens "TYRAEL IS LOST" bevestigd. Het zou me nu echt enorm verbazen als het geen D3 zou zijn.
Wat ook enorm ver gezocht is, natuurlijk :P
Maar he, misschien is de geest van mephi in hem getrokken en mogen we ooit die n00b slaan. Het enige nuttige aan tyrael is die 2 skillpoints als reward :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
cls schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:04:
Ow? waar is dan de H in die tekst ;)
/*.harbinger {background:url(_images/08.jpg) no-repeat 0 0} */

het lijken idd op protoss ogen maar het zouden ook zomaar de ogen van Arthas of wie dan ook kunnen zijn :P Alhoewel ze wel op (dark) templar ogen lijken, waar blizzard als voorbereiding op SC2 ook een trilogie aan boeken aan het schrijven is.

[ Voor 13% gewijzigd door Puc van S. op 27-06-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jawel, ice5.jpg staat erop. Ogen zijn nu duidelijker naar voren gebracht.

Ice5.jpg:

check site blizzard

Beest 08.jpg:

Afbeeldingslocatie: http://us.media.blizzard.com/232309/_images/08.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

M1lamb3r schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:08:
[...]

het lijken idd op protoss ogen maar het zouden ook zomaar de ogen van Arthas of wie dan ook kunnen zijn :P Alhoewel ze wel op (dark) templar ogen lijken, waar blizzard als voorbereiding op SC2 ook een trilogie aan boeken aan het schrijven is.
Dark templar ogen?
http://www.starcraft2.com/features/protoss/darktemplar.xml
Waar zie jij die ogen terugkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Laatst online: 21-08 14:38
Onderaan de CSS
.evilpenguin {background:url(_images/42.jpg) no-repeat 0 0} */

i en p ?

Afbeeldingslocatie: http://us.media.blizzard.com/232309/_images/42.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door frankvdtillaart op 27-06-2008 09:13 ]

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
[...]

"A harbinger is a sign of things to come. "
Och jee, zelfs the Riddler zou hier moeite mee hebben :')

Die master css :

.evilpenguin {background:url(_images/42.jpg) no-repeat 0 0} */

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09
Damnit, plaatje is arthas, kijk maar op wotlk pagina en kijk die ogen, precies hetzelfde

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
En dat pinguinplaatje, te humor dit, volgens mij barsten ze nu in lachen uit daar bij Blizzard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp

McFlipp

24...

Volgens mij zijn het de ogen van die penguin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Die penguin lijkt verdacht veel op wat goed een mob zou kunnen zijn in WoW ( WOTLK ), Ogen van arthas *Disappointed*

Edit: Heb penguin even in elkaar geknutseld.
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/3281/penguinday5ti3.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door kaluro2 op 27-06-2008 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Als ik zo naar die nieuwe splash kijk, dan begin ik toch te denken aan StarCraft II.
Dat blauw is niet echt iets van Diablo om eerlijk te zijn. Ik dacht eerst aan de box shot van StarCraft 1 toen ik het zag, maar dat lijkt er ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Toch wel leuk he dat hypen ;-) Maar ik blijf een sprankeltje hoop hebben. Het lijkt mij niet dat er iets voor WoTLK gemeld gaat worden ( waar mensen dan really excited van worden ) Voor Starcraft kan dat wel, en voor " diablo 3? " ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:23:
Toch wel leuk he dat hypen ;-) Maar ik blijf een sprankeltje hoop hebben. Het lijkt mij niet dat er iets voor WoTLK gemeld gaat worden ( waar mensen dan really excited van worden ) Voor Starcraft kan dat wel, en voor " diablo 3? " ook.
ze gaan iets nieuws aankondigen, SC2 en WOTLK zijn al bekend, dus die kunnen niet meer "aangekondigd" worden.

Maar die penguin die ik paar posts terug in elkaar heb geknutseld heeft echt veel weg van een typische WoW mob, ik ben iig niet hoopvol meer :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:22
[...]

Zat verkeerd te kijken inderdaad.

Maargoed, ik denk nog steeds dat het Diablo 3 is. Blizzard heeft een paar weken terug diablo3.com weer overgenomen... doen grote bedrijven zo vaak, maar toch. Ook zochten ze naar gamedevelopers voor "het bedrijf dat Diablo I & II heeft gemaakt".

Trouwens, het is zelfs door officiele bronnen al bekend gemaakt dat er een nieuw spel announced gaat worden dus waarom iedereen nou denkt dat het wotlk of sc2 is vind ik ook nergens op slaan :P

edit: Die symbolen maken trouwens een pentagram :)

[ Voor 4% gewijzigd door danslo op 27-06-2008 09:29 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.