Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Happy Blessings <3
Pax Imperia II was originally announced as a title to be published by Blizzard. Blizzard eventually dropped Pax Imperia II, though, when it decided it might be in conflict with their other space strategy project, the now-legendary StarCraft. THQ eventually contracted with Heliotrope and released the game in 1997 as Pax Imperia: Eminent Domain.

Idd, er is nergens gezegd dat er een nieuw spel zou worden aangekondigd
Er is gezegd dat er een beta key uitgedeeld zou worden, maar dat kan ook voor de lich king zijn.
Bron?Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:28:
[...]
Er is gezegd dat er een beta key uitgedeeld zou worden, maar dat kan ook voor de lich king zijn.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Viking Kompas, lijkt wel erg op snowflake symbool
Blizzard kondigt gewoon een mashup aan, alle games die ze ooit gemaakt hebben in 1 game ^^
[ Voor 17% gewijzigd door Puc van S. op 27-06-2008 09:41 ]
hebben ze niet eerder bij een aankondiging alle games laten zien die ze al hadden?M1lamb3r schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:41:
[afbeelding]
Viking Kompas, lijkt wel erg op snowflake symbool(TLV)
Blizzard kondigt gewoon een mashup aan, alle games die ze ooit gemaakt hebben in 1 game ^^
Ok, waar is de bron DAARvan dan??Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:28:
[...]
En ik vind dit toch redelijk een bevestiging van het feit dat ze een nieuwe game gaan aankondigen:
In a question and answer session that concluded this year's GDC Paris, Pardo was asked directly if he could talk more about "the new game" that rumours have strongly suggested will be Diablo 3.
"So you want me to announce the game before our announcement?" he said. "No offense, but I think there's like 300 people here, and I'll be ripped apart by 8000 people there [at the Invitational] if I pre-announce it - but it's going to be really exciting. I think everybody here will be really excited about the announcement."
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Die bedoelde ik inderdaad.
edit:
Overigens kan het ook Lost Vikings zijn aangezien de Valenzetti Equation voorkomt in de cijfers (van Lost) en die ook wat relaties heeft met een of ander "VIK institute"..
We zullen het wel zien dit weekend
[ Voor 74% gewijzigd door danslo op 27-06-2008 09:46 ]
WWI site, waarin vermeld wordt wat er in de goodiebag zit
Ik zit nu achter een firewall met een allergie voor "games" dus dat gaat nu even niet lukken
@Pheno:
Super Smash Blizzard?
They are men, we are the toys... Overigens weet de admin van diablofans meer, hij vond het bij het eerste "uitgelekte" plaatje al op een evil penguin lijken. Wel heel apart...
Wellicht dat hij dat plaatje al eerder heeft gezien? (aangezien het mij fanart lijkt)Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:01:
Ik ben bang dat we Lost zijn, the Blizzard offices genieten van de hype die voor hun WWI is geregeld, dus zij zijn weer blij.
They are men, we are the toys... Overigens weet de admin van diablofans meer, hij vond het bij het eerste "uitgelekte" plaatje al op een evil penguin lijken. Wel heel apart...
Als je een beetje meer aandacht had geschonken aan art-work van Blizzard, dan zou je ook kunnen weten dat ze een bepaalde stijl hebben, niet alleen voor WoW, maar voor al hun games. Dit ene plaatje heeft helemaal niets specifieks dat het een WoW:WotLK mob zou maken over welke andere mogelijke game van Blizzard dan ook.kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:18:
Die penguin lijkt verdacht veel op wat goed een mob zou kunnen zijn in WoW ( WOTLK ), Ogen van arthas *Disappointed*
Edit: Heb penguin even in elkaar geknutseld.
[afbeelding]
Los daarvan hebben ze hints gegeven, op verschillende manieren. van zo ongeveer al hun IP's. Neem ook in gedachte de launchdate van D2 (29-06-2000) en welke datum het zondag is (29-06).
Ach ja, we zullen moeten wachten. Volgens mij is het niets anders dan een mashup, gezien er links zijn naar lost vikings, starcarft, warcraft en diablo (met de hel rune als enige echte duidelijke rune).
de style van de tekening lijkt veel op de kerstkaart wat ik van Anet ontvangen heb (zitten ook paar ex-dia makers)Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:10:
Ken jij alle fanarts uit je hoofd? Ik heb ook in de fanart secties van blizzard gekeken maar niets gevonden.
Ach ja, we zullen moeten wachten. Volgens mij is het niets anders dan een mashup, gezien er links zijn naar lost vikings, starcarft, warcraft en diablo (met de hel rune als enige echte duidelijke rune).
Een launchdate (LoD was ook op de 29ste juni overigens) is leuk, maar dit is een announcementdatedahakon schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:10:
[...]
Los daarvan hebben ze hints gegeven, op verschillende manieren. van zo ongeveer al hun IP's. Neem ook in gedachte de launchdate van D2 (29-06-2000) en welke datum het zondag is (29-06).
Al wordt het geannounced, dan worden we weer even gek en dan gaat het lange wachten beginnen
Verwijderd
Hey fellow Hellgate and Mythos Guru members. We know that many of you have been with us for a long time through our coverage of games by Flagship Studios and we also know that many of you came to follow their games because of them being ex Blizzard personnel. To cater to a wider audience, we've decided that it's the right time to unleash our newest creation Blizzard Guru! ( http://blizzardguru.com )
With the possible announcement of Diablo 3, or what is most undoubtedly going to be a new game from Blizzard at the upcoming Blizzard Worldwide Invitational, we couldn’t think of a better way to celebrate it than by launching an entire website and community in dedication to Blizzard’s hard work and effort.
If you have any interest in all the is Blizzard related, you will surely come down to our new website that looks at everything that's Blizzard including Starcraft 2, a possible Diablo 3 release looming over us, Blizzard's old franchise's as well as anything new that they can come up with!
We will not only deliver all the up to date news on these issues, but we'll provide you guys with a place that has friendly staff, the most relevant information, a great community as well as lots of new features on our forums that you'll surely love!
So come pay us a visit and start contributing, because in the words of a Space Marine... "Hell, it's about time!"
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Lol, hoezo cheap hits scoren, die gaat het ook druk krijgen
Als je trouwens Hier klikt, kun je zien dat Diablo 2 er ook bij staat. Tussen alle NIEUWE games.. misschien ook subtiele hint?
edit: typo
[ Voor 60% gewijzigd door Dakreal op 27-06-2008 11:08 ]
Het probleem daarbij is dat Dia er altijd al bij staat, bij al die WWI's. Vorig jaar ook al.SpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:04:
Heb dat plaatje nog is bekeken.. misschien is het wel Tyrael zelf?
Als je trouwens Hier klikt, kun je zien dat Diablo 2 er ook bij staat. Tussen alle NIEUWE games.. misschien ook subtiele hint?
edit: typo
Maar goed, in de header staat die juist niet en zie je die ijzige gloed weer in het midden. Who knows
Misschien gaan ze ons op zaterdag rickrollen
Hehe: http://blizzardguru.com/about/
-- edit --
Deze photoshop uit het forum van die BlizzGuru site ziet er best geloofwaardig uit.

[ Voor 30% gewijzigd door OkkE op 27-06-2008 11:18 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
naja nu kan ik weer meelezen @ pagina 26
Diablo zijn soulstone is toch vernietigd? Wat doet dat ding dan op z'n hoofd in het plaatje?OkkE schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:14:
[...]
Hehe: http://blizzardguru.com/about/
-- edit --
Deze photoshop uit het forum van die BlizzGuru site ziet er best geloofwaardig uit.
<plaatje>
Hoe kom jij daarbij?kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:21:
[...]
Diablo zijn soulstone is toch vernietigd? Wat doet dat ding dan op z'n hoofd in het plaatje?
Edit @ hieronder: De vernietiging van de Worldstone zorgt er alleen voor dat de " Poort "
tussen de hemel en de hel open staat.. voor de rest niets ;-)
[ Voor 21% gewijzigd door Dakreal op 27-06-2008 11:28 ]
Op het eind nadat je baal hebt verslagen, De worldstone + alle soulstones werden toch vernietigd? of zit ik nou te ijlen?SpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:24:
[...]
Hoe kom jij daarbij?Alleen die van Mephisto is vernietigd

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 27-06-2008 11:36 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
gewoon ff ?limit=999 achter de url zettenkaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:15:
Yes pagina 26! pagina 25 wordt geblokt door de proxy @ work for some reason..iemand zal waarschijnlijk wel iets fouts gezegd hebben T_T
naja nu kan ik weer meelezen @ pagina 26
Nice find! en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :D:Drafler schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:01:
Als dit nog niet officieel is
http://www.battle.net/for...aspx?ForumName=d3-general
Verwijderd
http://www.battle.net/for...y=15&forumname=d4-general
diablo4 ?
http://www.battle.net/for...y=15&forumname=d5-general
diablo 5?
http://www.battle.net/for...y=15&forumname=d6-general
diablo 6?
7 bestaat nog niet
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 13:09 ]
Verwijderd
Edit: Oh ik dacht er staat iets bijzonders op dat forum. Maar een D3 forum sta ik niet zo van te kijken eerlijk gezegd. ze hebben altijd gezegd dat ze nog niet klaar waren met de Diablo reeks, is nog geen bewijs dat dat met deze aankondiging te maken heeft.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 13:10 ]
kan dat forum niet op
OkVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:07:
hmm kan iemand even quoten? Ik kan niet op gaming sites hier!Thx!
Niets dus
Het loopt door tot Diablo VI, wel vreemd idd.. misschien nog tease actieVerwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:08:
het is een general forum voor d3 maar voor d4-d5 zijn ze er dus ook..
Ik vind de lich king veel geloofwaardiger:OkkE schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:14:
[...]

[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 27-06-2008 13:16 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Ik vind deze Photoshop eigenlijk veel vetter gemaakt.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 13:16 ]
Nee, die bestaan al tijden.SpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:10:
[...]
Het loopt door tot Diablo VI, wel vreemd idd.. misschien nog tease actie
je denkt toch niet dat Bliz nu al laat uitlekken wat ze gaan aankondigen? Dat doen ze zaterdag wel, Blizzard lekt niet. Blizzard geeft altijd hints, maar nooit genoeg om zeker te weten wat er aangekondigd gaat worden. Het kan ook helemaal niets zijn, dat de aankondiging de opening van de beta van WoW Lich is bv.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:15:
Maar, ze gaan een nieuwe game announcen, en WotLK is al lang geannounced, en Diablo 3 niet.
Er zijn twee projecten waarvan de buitenwereld niets weet. En met 1 ervan is het team van Diablo bezig. Rara
Het is dus een hybrid game met elementen uit:William/Ax3 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:13:
[...]
Ik vind de lich king veel geloofwaardiger:
[afbeelding]
• WarCraft III
• StarCraft
• The Lost Vikings
• World of Warcraft
• Diablo II
Klinkt.... Leuk?
Heb je die toevallig ook in groot formaat?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:15:
Maar, ze gaan een nieuwe game announcen, en WotLK is al lang geannounced, en Diablo 3 niet.
Druk op plusje?
Verwijderd
Het enige wat ze kennelijk gezegt hebben, is dat het een nieuwe game zou zijn. Nog steeds genoeg ruimte voor speculatie, hoewel Diablo 3 dan wel waarschijnlijker wordt. Ach we zien wel, morgen of overmorgen komen we het te wetenPheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:17:
[...]
je denkt toch niet dat Bliz nu al laat uitlekken wat ze gaan aankondigen? Dat doen ze zaterdag wel, Blizzard lekt niet. Blizzard geeft altijd hints, maar nooit genoeg om zeker te weten wat er aangekondigd gaat worden. Het kan ook helemaal niets zijn, dat de aankondiging de opening van de beta van WoW Lich is bv.
Er zijn twee projecten waarvan de buitenwereld niets weet. En met 1 ervan is het team van Diablo bezig. Rara
Als je werkt op een resolutie van 800x600 mischien wel ^^. Ik zoek meer in de richting van 1280 of 1600SpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:23:
[...]
Druk op plusje?bij mij zijn ze netjes groot namelijk
World of BlizzardDeX schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:18:
[...]
Het is dus een hybrid game met elementen uit:
• WarCraft III
• StarCraft
• The Lost Vikings
• World of Warcraft
• Diablo II
Klinkt.... Leuk?
Ik hoop nog steeds op DIII
Music is not just a sound, it's a way of living.
1280 bij nog iets 19" monitoren hier, ik vond het plaatje zelf duidelijk zat en netjes gedaan door de editorrafler schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:26:
[...]
Als je werkt op een resolutie van 800x600 mischien wel ^^. Ik zoek meer in de richting van 1280 of 1600.
Waarom komt de splash dan alleen voor op de blizzard site en de warcraft (zowel eu als usa) site en niet op de starcraft site (www.starcraft2.com)?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:15:
[ Voor 5% gewijzigd door William/Ax3 op 27-06-2008 13:39 ]
bron waar ze gezegd hebben dat ze een nieuwe game gan announcen?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:15:
Hehe volgens mij begrijpen wij elkaar effe niet, ik bedoel ik ben opzoek naar een grotere resolutie. Om hem als achtergrond te gebruikenSpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:32:
[...]
1280 bij nog iets 19" monitoren hier, ik vond het plaatje zelf duidelijk zat en netjes gedaan door de editor
Mja, die wil ik ook nog steeds zien. Dat ze iets gaan announcen hebben ze gezegd, maar niet dat het een nieuwe game zou betreffen.THE_CR0SS schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:32:
[...]
bron waar ze gezegd hebben dat ze een nieuwe game gan announcen?
Dikke kans, dat wel, maar he, een open beta Lich King wordt ook goed ontvangen wss.
Verwijderd
True, heb het alleen maar gehoord dat ze dat "gelekt" hadden, heb geen betrouwbare bron. Maar wat een nieuwe game in ieder geval waarschijnlijker maakt, is dat dergelijke teaser campaignes altijd voor nieuwe games zijn geweest.THE_CR0SS schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:32:
[...]
bron waar ze gezegd hebben dat ze een nieuwe game gan announcen?
lol dacht dat je de weergave te klein vond om het plaatje goed te bestuderenrafler schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:38:
[...]
Hehe volgens mij begrijpen wij elkaar effe niet, ik bedoel ik ben opzoek naar een grotere resolutie. Om hem als achtergrond te gebruiken.
morgen rond dit tijdstip weten we misschien meer omtrend releases
Hmm en dan krijg je helemaal geen runes en Pgems voor die soulstones?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 08:00:
[...]
In het outro filmpje voor LoD wordt verteld dat de soulstones vernietigd werden - zowel die ééne die je zelf in puin mept als die van Diablo dus.
[...]
Lijkt me dus sterk dat dit klopt - twee van de drie liggen in puin en de derde in z'n eentje is goed voor één episode.
We hebben allemaal hersenloos gespeeld, maar het filmpjes kijken daar was ik geestelijk schijnbaar toch bij
1 episode per prime evil kan wel, maar je kan de ene Boss wel als allerlaatste hebben en dat het of 1 grote act is (zoals in Diablo1) of dat je meerdere acts hebt met tussen bosses (overlopers spawn noem maar op) Maar ik ben toch voor een Prequal
Ik heb die filmpjes ook vaak gezien maar als je het spel zovaak ovenieuw speelt klik je ze zo snel mogelijk door
Verwijderd
doelgroep perhaps ?William/Ax3 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:32:
[...]
Waarom komt de splash dan alleen voor op de blizzard site en de warcraft (zowel eu als usa) site en niet op de starcraft site (www.starcraft2.com)?
Haha die is wel grappig idd.
Ik heb dit topic gevolgd maar ik geloof er nog steeds niks van dat DiabloIII eraan komt.
En allemaal die bewijzen zijn ver gezocht.
Maar dat hopen doe ik zelfs
Dit is dan ook weer een van die enige keren dat ik hoop dat ik fout zit
[ Voor 9% gewijzigd door Kroga op 27-06-2008 14:30 ]
Ze zullen vast wel al een Diablo III in ontwikkeling hebben, maar ik denk eigenlijk dat we daar nog even op moeten wachten tot na StarCraft II in de winkel ligt.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Zoals mindcrash al zegt, ze zullen D3 vast wel in ontwikkeling hebben, of in iedergeval na alle speculaties erover gaan nadenken om hem te maken
Die ogen zijn maar een zeer smal gedeelte van de totale image.wyll schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:47:
Gok zelf ook op wotlk, bekijk de splash en leg daarna het plaatje van de linch king er eens naast, die ogen in dat ijs kunnen die van de linch king zijn.
Zoals mindcrash al zegt, ze zullen D3 vast wel in ontwikkeling hebben, of in iedergeval na alle speculaties erover gaan nadenken om hem te maken
De runes,
De formatie van de runes waar een pentagram uit gemaakt kan worden,
het feit dat maar 1 van de 5 runes afgeleid is uit de Warcraft lore,
Het feit dat aan het eind van diablo 2 het een en ander gebeurd is qua ijs
De image in de CSS, en de dots, en meer.
Blizzard gebruikt dezelfde ogen layout voor veel verschillende games, dus die ogen zeggen ook vrij weinig.
Het feit dat je ijs ziet en blauwe ogen die toevalligerwijs iets weg hebben van Arthas zijn ogen, en WOTLK een ijs setting heeft, heeft jou overtuigd dat het over de WOTLK gaat?
In de CSS heb je tevens namen die terug te vinden zijn in Diablo 2
Iets verder kijken dan je neus lang is.
1. pinguins zitten in northrend:kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:52:
[...]
Die ogen zijn maar een zeer smal gedeelte van de totale image.
enz
http://www.wowwiki.com/Penguin
http://www.wowwiki.com/Penguin_King (kijk de kleur eens)
2. Het hoeft niet de lich king te zijn het kan ook een Death Knight zijn (welke runes gebruiken ><).
3. Waarom komt de splash niet voor op de starcarft 2 site? En alleen op de wow site en de blizard site?
4. Er is nog geen beta datum bekend en ook geen release datum van woltk
5. Die namen komen ook voor in wow lore.
[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 27-06-2008 15:23 ]
5. Welke Announcement verwacht jij van WoTLK? Release date is er al.. en dit spel gaat op testservers gedraait worden aangezien het geen standalone game is.William/Ax3 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:12:
[...]
1. pinguins zitten in northrend:
2. Het hoeft niet de lich king te zijn het kan ook een Death Knight zijn (welke runes gebruiken ><).
3. Waarom komt de splash niet voor op de starcarft 2 site? En alleen op de wow site en de blizard site?
Bron: KlikHet spel wordt op 1 september 2008 verwacht. De prijs voor deze Add-on bedraagt : €34,99
[ Voor 12% gewijzigd door Dakreal op 27-06-2008 15:21 ]
1. "It is speculated they will appear in Wrath of the Lich King. "William/Ax3 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:12:
[...]
1. pinguins zitten in northrend:
2. Waaruit leid je af dat die ogen zoieso met warcraft in verband liggen?
3. Doelgroep en marketing. Ze willen geen aandacht van starcraft, a yet to be released game weghalen richting een andere game, tevens van hun. En strategy spelers zie ik nie zo gauw een RPG spelen. Er zullen vast wel andere goed uitgedachte redenen zijn.
4. een datum announcement zullen mensen niet "excited" van worden, tevens hebben ze door laten schemeren dat het een announcement van iets "nieuws" wordt.
Tevens is een announcement een aankondiging, een release date noem ik geen aankondiging, dat noem ik bekendmaking. een aankondiging is iets geheel nieuws op de tafel brengen.
- Release date SC2
- Beta/release date WOTLK
- Ontwikkeling D3
Aangezien van alle genoemde spellen hints terug te vinden zijn zal het me niks verbazen!
Net zoals er een beta was van TBC?SpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:23:
Waarom praat iedereen over een Beta van WOTLK? WOTLK kan niet eens stand-alone draaien.. dus beta is onmogelijk.
Er is nog geen releasedate van WOTLK. Zolang Blizzard niets aan het grote publiek bekend gemaakt heeft is niets zeker over releasedates, dus alles wat je op welke site dan ook leest kun je met een korrel zout nemenSpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:20:
5. Welke Announcement verwacht jij van WoTLK? Release date is er al.. en dit spel gaat op testservers gedraait worden aangezien het geen standalone game is.
Natuurlijk kan dat wel. Je stelt een beta ter beschikking voor mensen die WoW & TBC al geinstalleerd hebben en die de beta van WOTLK kunnen installeren.SpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:23:
Waarom praat iedereen over een Beta van WOTLK? WOTLK kan niet eens stand-alone draaien.. dus beta is onmogelijk.
Beta's zijn niet stand alone only
[ Voor 42% gewijzigd door Wmm op 27-06-2008 15:29 ]
Verwijderd
ja dus
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2008 15:34 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

@hierboven, lees topic...

[ Voor 14% gewijzigd door McFlipp op 27-06-2008 15:39 ]
En dat zijn geen testservers? Want ik vind een testserver heel wat anders dan een closed-beta.
1. True maar er is tenminste een link met de wow lore. Zijn er ook hints in de diablo lore met pinguins?kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:20:
[...]
1. "It is speculated they will appear in Wrath of the Lich King. "
2. Waaruit leid je af dat die ogen zoieso met warcraft in verband liggen?
3. Doelgroep en marketing. Ze willen geen aandacht van starcraft, a yet to be released game weghalen richting een andere game, tevens van hun. En strategy spelers zie ik nie zo gauw een RPG spelen. Er zullen vast wel andere goed uitgedachte redenen zijn.
4. een datum announcement zullen mensen niet "excited" van worden, tevens hebben ze door laten schemeren dat het een announcement van iets "nieuws" wordt.
Tevens is een announcement een aankondiging, een release date noem ik geen aankondiging, dat noem ik bekendmaking. een aankondiging is iets geheel nieuws op de tafel brengen.
2. Niet maar ze lijken wel erg verdacht op de ogen van lich king ook met die uitspattingen.
3. Wat heeft een hack en slash rpg te maken met een mmorpg? Evenveel als een rpg met een rts.
4. Juist wel wow heeft een miljoenen publiek 16+miljoen. Waar is dat bewijs van "iets nieuws" ik heb het nu al een aantal maal zien staan maar zie nergens een bron.
Aankondigen kunnen ze genoeg weet jij veel mischien brengen ze death knights al in wow voor de uitbreiding in de winkels ligt.
Maar goed we zien het wel nog een nieuwe game erbij zou niet misstaan en het is echt een eeuw geleden dat ik diablo uberhaupt gepeeld hebt. Daarlijk hebben we allemaal ongelijk en word het een nieuwe lost vikings rofl.
Van dat stand alone gedoe. Voor patches en uitbreidingen heeft bliz test realms. Op dit moment loopt er al een alpha van woltk for "friends and family". Patches en uitbreidingen worden altijd op de publieke test realm getest die we liefkozend PTR (Public Test Realms) noemen die kan je dus spelen met een 2e client ja je kan meerdere malen wow installeren anders zouden er ook geen multi boxers zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door William/Ax3 op 27-06-2008 16:14 ]
collega's zijn nu in parijs voor de nieuwe wow uitbreiding. ik hoorde van ze dat er ook iets van diablo3 te sprake komt....
Verwijderd
meh ik post het wel via mn mobiel dantam!r schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:43:
Ik kan het jullie maandag vertellen
collega's zijn nu in parijs voor de nieuwe wow uitbreiding. ik hoorde van ze dat er ook iets van diablo3 te sprake komt....
Alsof Blizzard iets gaat zeggen tegen de gasten die het WWI gaan bezoekentam!r schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:43:
"Stil iedereen die een kaartje gekocht heeft, maar we gaan D3 aankondigen, niets zeggen op het internet". Dat gaat vast en zeker werken
Alsof we het dan nog niet ergens anders op internet hebben gelezen...tam!r schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:43:

Arthas is aardig thuis in pentagrammen (death knight) er is ook maar 1 echt duidelijke rune uit de diablo lore (hel, die andere zijn onherkenbaar), Lich King huist ook in een ijspaleis, en die namen komen ook terug in warcraft.kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:52:
[...]
De runes,
De formatie van de runes waar een pentagram uit gemaakt kan worden,
het feit dat maar 1 van de 5 runes afgeleid is uit de Warcraft lore,
Het feit dat aan het eind van diablo 2 het een en ander gebeurd is qua ijs
In de CSS heb je tevens namen die terug te vinden zijn in Diablo 2
Iets verder kijken dan je neus lang is.
Dus zoals je warcraft kan weerleggen is dat bij D3 ook vrij gemakkelijk te doen
Mwoa, waarom niet? Er gaat een nieuw gebied open, alleen te bereiken voor mensen met een betakey.SpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:23:
Al denk ik zelf dat ze ook hun bnet speach dingetje eens gaan laten zien.
Overigens is het geen "echt" pentagram, de verhoudingen kloppen niet.Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:50:
[...]
Arthas is aardig thuis in pentagrammen (death knight) er is ook maar 1 echt duidelijke rune uit de diablo lore (hel, die andere zijn onherkenbaar), Lich King huist ook in een ijspaleis, en die namen komen ook terug in warcraft.
Dus zoals je warcraft kan weerleggen is dat bij D3 ook vrij gemakkelijk te doen
Wat dan wel weer richting de diablo/pentagram hoek wijst zijn de cijfers: 4+8+15+16+23+42 = 108 wat de hoek tussen de verschillende punten van een pentagram is.
i lolledtam!r schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:43:
[ Voor 16% gewijzigd door Flapmo op 27-06-2008 15:58 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Wat is dat nou weer voor nutteloze reply?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:58:
epic fail..
Wat ook toevallig de getallen zijn van Lost, wat weer gebaseerd is op het einde van de mensheid. Dus of de Bliz guys zijn gewoon fan van Lost, zoals ze wel eens op een blogje gemeld hebben....M1lamb3r schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:55:
[...]
Overigens is het geen "echt" pentagram, de verhoudingen kloppen niet.
Wat dan wel weer richting de diablo/pentagram hoek wijst zijn de cijfers: 4+8+15+16+23+42 = 108 wat de hoek tussen de verschillende punten van een pentagram is.
Ik wil ook heel graag een D3, maar zo ver als sommige fanatics het zoeken....
En ja, ooit zal het komen, misschien morgen wel, en dan krijg je het "zie je wel, ZOMG".
Terwijl de makers van deze teaers de helft niet eens zo bedoeld hebben
I don't give a damn wat Blizzard announced:Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:17:
[...]
Wat ook toevallig de getallen zijn van Lost, wat weer gebaseerd is op het einde van de mensheid. Dus of de Bliz guys zijn gewoon fan van Lost, zoals ze wel eens op een blogje gemeld hebben....
Ik wil ook heel graag een D3, maar zo ver als sommige fanatics het zoeken....
En ja, ooit zal het komen, misschien morgen wel, en dan krijg je het "zie je wel, ZOMG".
If (game.MadeByBlizzard)
game == good;
Vooral die zin iddPheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:17:
[...]
Als je nog steeds diablo in die ogen zie verklaar ik je hierbij voor gek.
mocht het morgen toch anders zijn slik ik deze woorden weer in
Verwijderd
Eindelijk na zoveel jaar weer een opvolger voor diablo 2. Ik kan persoonlijk niet wachten... als het echt zo is dan.
Relaxt dat jij weet wat de makers bedoelen. Vertel dan ook even of het nou D3 is of niet.Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:17:

Dit topic is gesloten.