[PC] Diablo 3 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 37.935 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Ook weer iemand:
"Evil Penguin" is an anagramm:
Evil Penguin -> unvieling EP -> unvieling d3 (d3 is a 180° rotated EP)
Echt, sommigen willen iets te graag. En zijn er mensen over dehele wereld die hier nu al een kleine week op zitten te puzzelen met letters, cijfers etc. Blizzard gaat iets announcen, ze teasen, dus gaan ze echt niet ergens een antwoord geven. Dat is het hele idee achter teasen, je laat dingen open :')

Pas na zondag kunnen we zeggen: "The big red is back". Of niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09
McFlipp schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:24:
[...]

Relaxt dat jij weet wat de makers bedoelen. Vertel dan ook even of het nou D3 is of niet.
:X
Je zal moeten toegeven dat een hoop van de 'clues' erg vergezocht zijn :P

[ Voor 59% gewijzigd door pica op 27-06-2008 16:30 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
McFlipp schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:24:
[...]

Relaxt dat jij weet wat de makers bedoelen. Vertel dan ook even of het nou D3 is of niet.
:X
Denk even na :')
Er wordt nu echt iets teveel bij verzonnen hoor. Al zou het D3 zijn, er zullen dingen "gevonden" zijn waarvan de makers zelf iets hebben van "verrek, dat is toeval".

Die cijfers zijn express, duidelijk. Ook erg duidelijke link naar Lost, waar wat bliz medewerkers erg fan van zijn. Het plaatje met de evil pinguin is natuurlijk ook niet per ongeluk. Het commentaar in de css en de "runes" in het plaatje zijn ook overduidelijk "as designed". Maar kom op, een hoop theorieen die ik voorbij heb zien komen op wat fora gaan echt heel ver :')

En die lui daar in het kantoor bescheuren zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou willen dat sommige mensen eens eerst in het woordenboek keken voor ze er een hele theorie omheen gaan verzinnen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:31:
[...]

Denk even na :')
Er wordt nu echt iets teveel bij verzonnen hoor. Al zou het D3 zijn, er zullen dingen "gevonden" zijn waarvan de makers zelf iets hebben van "verrek, dat is toeval".

Die cijfers zijn express, duidelijk. Ook erg duidelijke link naar Lost, waar wat bliz medewerkers erg fan van zijn. Het plaatje met de evil pinguin is natuurlijk ook niet per ongeluk. Het commentaar in de css en de "runes" in het plaatje zijn ook overduidelijk "as designed". Maar kom op, een hoop theorieen die ik voorbij heb zien komen op wat fora gaan echt heel ver :')

En die lui daar in het kantoor bescheuren zich.
True, heel veel theorien slaan nergens op. Daar slaan sommige mensen echt in door :z

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
McFlipp schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:36:
[...]
True, heel veel theorien slaan nergens op. Daar slaan sommige mensen echt in door :z
Dat bedoel ik dus :P
Maar ik vind ze (bliz en de wannabee-einstein theoriebedenkers) wel erg creatief, zeker na het geneuzel van de vorige WWI teasers. Die tijdslijn waar ze ook echt van alles bij gingen halen.

* Pheno79 gaat weer hopen dat er morgen een vette D3 trailer komt. Zo a la SC2 van de vorige keer O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:51:
[...]

Mwoa, waarom niet? Er gaat een nieuw gebied open, alleen te bereiken voor mensen met een betakey.

Al denk ik zelf dat ze ook hun bnet speach dingetje eens gaan laten zien.
Je kunt natuurlijk NOOIT op een live Realm Beta-key benefits geven aan een geselecteerde groep mensen. Aangezien WoTLK ook naar lvl 80 gaat + nieuwe class word dit lekker een PTR'tjuh ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 09:54
Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:39:
* Pheno79 gaat weer hopen dat er morgen een vette D3 trailer komt. Zo a la SC2 van de vorige keer O+
* MonkeySandwich hoopt het zelfde, maar dan zondag. Kan ik nog mooi een dagje popellen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:32
Dis wel de mooiste:
Originally Posted by Aphemia View Post
4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 107.
http://www.blizzard.com/u.../images/screens/ss107.jpg
Originally Posted by Basipasi View Post
4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108 actually. Doesn't mean anything now, does it?

http://www.blizzard.com/u.../images/screens/ss108.jpg
Fail, it is 107. Unless I'm horrible at addition.
Calculator ftw, its 108.

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 27-06-2008 16:57 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Als dat zo is, dan is het tyrael :P 107 = tyrael iig :p

[ Voor 22% gewijzigd door Dakreal op 27-06-2008 16:59 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:32
SpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:58:
Als dat zo is, dan is het tyrael :P 107 = tyrael iig :p
Maar het is 108 :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Probeerde mijn hagje nog te redden omdat ik het verkeerd had gelezen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Hoelaat is de press release? Kan het zo snel even niet vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door blix op 27-06-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
blix schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:12:
Hoelaat is de press release? Kan het zo snel even niet vinden.
Don't miss the Opening Ceremony(starting at 11:45, Central European Summer Time on Saturday, June 28th)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It's just Diablo 3, If u want it or not..

Just believe me!!

DIABLO 3!!! FOR SURE!!

100%, Feeling, Dreams, Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:08
Ze zijn telkens bezig met de site van blizzard, dan doet hij het wel en dan weer niet hoofd pagina is ook veranderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:01:
[...]

Wat is dat nou weer voor nutteloze reply?
hij was niet nutteloos geweest als meneertje niet zonodig moest editen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik moest vanmorgen poepen en het was in de vorm van een I -> De I van Izual -> D3 komt er aan FTW!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door TrailBlazer op 27-06-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
TrailBlazer schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:07:
Ik moest vanmorgen poepen en het was in de vorm van een I -> De I van Izual -> D3 komt er aan FTW!!!!
Eigenlijk moet je zo'n pic op diablofans of zo zetten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24
Pheno79 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:13:
[...]

Eigenlijk moet je zo'n pic op diablofans of zo zetten :')
UN-holy shit...? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59
SpoTs schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:53:
Krijg net een mailtje van flagship studio's :D

[... verhaal over blizzardguru.com ...]
Ik ben benieuwd hoe de relatie is tussen flagship studio's en blizzard. ze zijn neem ik aan niet voor niets weggegaan en nu proberen ze te profiteren van hun blizzard history met deze site om zo hun flagship studio beter te kunnen maken. dat vind ik niet echt netjes tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

THE_CR0SS schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:32:
[...]

bron waar ze gezegd hebben dat ze een nieuwe game gan announcen?
GamesIndustry
In a question and answer session that concluded this year's GDC Paris, Pardo was asked directly if he could talk more about "the new game" that rumours have strongly suggested will be Diablo 3.

"So you want me to announce the game before our announcement?" he said. "No offense, but I think there's like 300 people here, and I'll be ripped apart by 8000 people there [at the Invitational] if I pre-announce it - but it's going to be really exciting. I think everybody here will be really excited about the announcement."
WotLK en SC2 zijn al aangekondigd... dus tja

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
The Diablo franchise, for which the last title was released in 2000
Boe, nepjournalisten die bronnen niet nakijken :{w :+

Voor de rest hebben ze zelf ook niet echt zekerheid, de titel heeft zelfs een vraagteken :P
Kortom geen bron dat er 100% zeker een spel wordt aangekondigd. Ik zie iig niet op de WWI site dat er een spel wordt aangekondigd, de enige bron van waarheid op dit moment. Als andere magazines ook al vaag gaan doen met koeien die bier drinken etc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
LMD schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:13:
[...]

GamesIndustry

[...]

WotLK en SC2 zijn al aangekondigd... dus tja
ik ben eigenlijk op zoek naar een bron van een Blizzard site :)

ik heb dit interview in meerdere vormen gezien waarin hij het over "the announcement" heeft ipv "the game".

Zolang het niet door een blizzard medewerker zelf geschreven is neem ik het met een korreltje zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Die quote van die gast is iig op verschillende manieren te nemen. Het kan ook zo zijn: hij geeft eigenlijk alleen maar aan dat hij geen announcement gaat doen van een spel dat niet eens geannounced is. Want dan vragen ze hem het hemd van het lijf over dat spel tijdens WWI, terwijl het daar eigenlijk niet te zien is.

Hell, die twee dagen houd ik het ook nog wel droog :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Als ze het hebben over een announcement waar 'everyone' (dus ook de Diablo fans?!) heel enthousiast over zal zijn dan moet het toch echt wel OF Diablo 3 OF een nieuwe franchise/ander sequel worden.

Een release date voor WOTLK... mja.. niet echt iets om te gaan hypen en een grote tegenvaller voor alle gamers en gamespers in de wereld lijkt me. Nee, ze komen in ieder gevals met iets groots. Als een simpele release date voor een expansion the main thing van die hele conventie is, zou wel heel triest zijn.

Diablo 3 is een van de weinige games waar ik nog warm voor loop, dus laat maar komen. PC upgrade heb ik er ook graag voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Een expansie van de meest succesvolle MMO is best wel te hypen hoor.
SC2 en WoW Lich zijn best gewilde spellen, genoeg om een conventie mee te vullen zonder geklaag te horen (op wat Diablo fans na :') ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Ja ik bekijk 't door een Diablo bril natuurlijk.

Maar bij een aankondiging denk ik gewoon aan meer dan een releasedate.

De naam Diablo is veel geld waard, ook nu nog. Ze moeten toch een keer met iets komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Dat komen ze, dat lijkt me duidelijk. De novels geven nog genoeg stof. Maar wanneer ?
Maar bij elke scheet die blizzard laat staan er tig paginas op fora. Ik zag net bij diablofans dat het teasertopic alweer 200 paginas heeft, er komen er 2 paginas bij als je er 1 gelezen hebt :')
Daarvoor waren ze ergens bij 12, dat was het laatste wat ik gelezen heb, de rest is alleen maar gezeik en herhaling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:01
Beetje het zelfde als hier dus ;)

Grapje, ben ook erg benieuwd naar de aankondiging van morgen. Wel jammer dat ik tot 18.00 moet werken :(

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 13-09 20:04
Nvm.

[ Voor 97% gewijzigd door blix op 28-06-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Laatst online: 23-09 09:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmulder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
heb dit op andere forums ook gezegd (contains spoilers btw)

Diablo sterft in 2, je sloopt de enige manier dat hij nog tot leven gebracht kan worden... einde verhaal... (zie eind filmpje tussen diablo 2 en lod, je sloopt de soulstone van mephisto zelf in game, maar in het filmpje wordt die van diablo gesloopt)

(einde spoiler)

als blizzard straks (jaja alweer 2 uur 's nachts) Diablo 3 announced ben ik echt in staat op all mijn blizzard zooi het raam uit te gooien uit woede...

ja Diablo 2 was echt superb... goede gameplay, graphics (voor zijn tijd), sterk verhaal.. maar als je een verhaal tot einde brengt, laat het dan ook ten einde.

De huidige splash, oogt heel veel naar Tassadar van Starcraft, (spoiler) hij gaat dood in broodwar, maar toch zijn er renders van hem in SC2.. dus tja... ik verwacht toch een Kerrigan verhaal met hem, dus zerg red em nog net maar convert hem naar Zerg(eind spoiler)

[ Voor 5% gewijzigd door djmulder op 28-06-2008 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
Knappe manier van spoilers verbergen in een gerucht.

Diablo 3 zou ook nog een prequel kunnen zijn (speelt zich af voor diablo I). Lijkt me dus voorbarig om nu al te roepen dat je alle Blizzard zooi uit het raam te gooien.
Bovendien, als Blizzard een Diablo 3 maakt ... dan weet je toch dat het goed wordt?

Edit: We verschillen blijkbaar van mening. :) Ik kon aan het einde van D2 wel 1001 manieren verzinnen waarop 3 door kan gaan. Tevens heeft Blizzard me nog niet teleurgesteld met de spellen... maar ook geen ervaring met WoW.

[ Voor 27% gewijzigd door frankvdtillaart op 28-06-2008 02:37 ]

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmulder
RedSoniq schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 02:30:
Knappe manier van spoilers verbergen in een gerucht.

Diablo 3 zou ook nog een prequel kunnen zijn (speelt zich af voor diablo I). Lijkt me dus voorbarig om nu al te roepen dat je alle Blizzard zooi uit het raam te gooien.
Bovendien, als Blizzard een Diablo 3 maakt ... dan weet je toch dat het goed wordt?
prequel zou inhouden dat het voor diablo 1 afspeelt... diablo 1 gaat over een dorp (Tristram) wat "sinds kort" geteisterd wordt door kwade machten, wat nog nooit eerder in het verleden is voorgekomen

dus..nee ook dat is al dichtgetimmerd. Er is geen manier dat D3 goed uit de verf kan komen, zonder 1 of andere corny begin te maken (een magische: hey hij leeft weer, komen ze niet mee weg)

en Blizzard...heeft mij al te vaak teleur gesteld in gaming.. ik ben nu in een "eerst zien dan geloven" modus. WoW is in basis ook verpest door de geldpest die Blizzard inene heeft

edit: en ja ik weet van de novels.. maar is en blijft fanfic mostly.. de main storyline is over op zich..

en natuurlijk: the lesser evils die in leven zijn en de soulshard van baal die nog goed is.. maarja dan zou het niet "diablo" heten als het niet over diablo gaat...of wel?

[ Voor 12% gewijzigd door djmulder op 28-06-2008 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmulder
Edit: We verschillen blijkbaar van mening. :) Ik kon aan het einde van D2 wel 1001 manieren verzinnen waarop 3 door kan gaan.
:P mja voor mij was het vrij duidelijk, soulshard kaduuk, ok einde.. jammer..next :P (beetje als in Final Fantasy 7, spoiler, het Aeris verhaal, ZE IS DOOD, let it be, hoeveel mensen nog doorhamerden op dat ze nog misschien kon leven, end spoiler)

natuurlijk met de worldstone vernietigd kan er ook een hoop gebeuren. maar het blijft riskant om door te gaan op het verhaal dat ten einde is gebracht. Het komt er zowiezo op neer dat het een franchise uitmelken is, wat op zichzelf alweer jammer is.
Tevens heeft Blizzard me nog niet teleurgesteld met de spellen... maar ook geen ervaring met WoW.
Tja wow begon super, tot het easymode werd en in basis gewoon een "ala diablo 2 wanneer je alles uit hebt" grindfest.

edit: en natuurlijk, het is vrijwel zeker dat als er een D3 komt, dat het een MMO zou zijn (een dungeon crawler zou het echt niet meer redden in deze wereld). Ze zouden zichzelf in de vingers snijden nu WoW nog winst aan het maken is... Natuurlijk verliezen ze fans naar zichzelf, maar stel het spel is niet zo goed als men verwacht? hebben ze de kans dat ze fans verliezen naar andere grote MMO's.

Daarom: puur op verhaal en "marketing strategie" ... zeg ik, het wordt geen Diablo 3.. het zou gewoon niet slim zijn (maarja, natuurlijk zie ik de kans, dat het wel zo is, in)

nog een edit: houdt niet in dat ik em niet zal kopen natuurlijk ;) maar gewoon kwa gevoel van: "sjit heej jongens, had ff wat origineler geweest"

[ Voor 29% gewijzigd door djmulder op 28-06-2008 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 15:05

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

djmulder schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 02:45:
[...]
natuurlijk met de worldstone vernietigd kan er ook een hoop gebeuren. maar het blijft riskant om door te gaan op het verhaal dat ten einde is gebracht. Het komt er zowiezo op neer dat het een franchise uitmelken is, wat op zichzelf alweer jammer is.
[...]
Ik weet niet of dat nu voor veel anderen geldt... maar ik ben zo iemand die nu niet heel erg heeft gelet op het verhaal. Voor een goed verhaal lees ik wel een goed boek. Uiteraard vond ik de cut-scenes tussendoor wel heel erg mooi, maar daarbij keek ik helemaal niet naar de kwaliteit van "het verhaal". Laten we wel wezen: verhalen in dit genre kunnen nooit 100% origineel zijn. Meestal gaat het toch om "good guy/girl verslaat bad guy in een fantasy-wereld" en dan verder gewoon lekker spelen. En dat gaat in Diablo nu eenmaal op een erg onderhoudende manier.

Dus al is het vervolgverhaal iets heel schlemieligs als "er bleek nóg een broer te zijn en verder nog iets met een sleutel i.p.v. een steen": het zal me worst wezen, als het spel maar leuk is ;)
[...]
edit: en natuurlijk, het is vrijwel zeker dat als er een D3 komt, dat het een MMO zou zijn (een dungeon crawler zou het echt niet meer redden in deze wereld). Ze zouden zichzelf in de vingers snijden nu WoW nog winst aan het maken is... Natuurlijk verliezen ze fans naar zichzelf, maar stel het spel is niet zo goed als men verwacht? hebben ze de kans dat ze fans verliezen naar andere grote MMO's.
[...]
Tsja... ik ben geen WoW klant van ze en zal het nooit worden ook. Kost me te veel tijd en geld. Ben een gewone casual gamer die af en toe even lekker wil diablo-en zonder gedoe met maandelijkse kosten. Dus als ze D3 een MMO maken zoals WoW, dan krijgen ze er geen extra klant bij (ik bedoel daarmee in ieder geval mezelf). Ik steek dan een dikke middenvinger op tegen Blizzard en ga ik gewoon weer verder met mijn leven zonder een "echte opvolger van D2".

Maken ze echter van D3 iets waar ik periodiek een extension pack voor kan kopen, dan kunnen ze de komende jaren wél nogal wat euro's van me verwachten :P

[ Voor 5% gewijzigd door The_Sukkel op 28-06-2008 03:24 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmulder
zeg niet geheel dat ik het nooit zal kopen :P maar ik zal eerst een vrij lange tijd mopperen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Laatst online: 02-09 09:18
The_Sukkel schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 03:17:
Dus al is het vervolgverhaal iets heel schlemieligs als "er bleek nóg een broer te zijn en verder nog iets met een sleutel i.p.v. een steen": het zal me worst wezen, als het spel maar leuk is ;)
Een paar jaar geleden had iemand op eoa diablo fansite een plausibel vervolgverhaal geplaatst.
Nml. dat Deckard Cain een über evil bastard bleek die jou voor zijn karretje heeft gespand met als doel al zijn rivalen uit de weg te ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

THE_CR0SS schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:51:
[...]

ik ben eigenlijk op zoek naar een bron van een Blizzard site :)

ik heb dit interview in meerdere vormen gezien waarin hij het over "the announcement" heeft ipv "the game".

Zolang het niet door een blizzard medewerker zelf geschreven is neem ik het met een korreltje zout.
Kleine kans dat je zoiets vind op Blizzard hun eigen websites ;]
Verder, het is allemaal ruim te interpreteren, maar waarom zou je je marketing zo doen met splash screens van een game die al op de markt gaat komen(bekent bij de mensen). Dat zet alleen maar kwaad bloed. Het is een nieuwe game en hoogstwaarschijnlijk Diablo 3, aangezien ik niet verwacht dat Blizzard hun hele oude games nieuw leven gaat inblazen, maar goed, je weet maar nooit :]

Blizzard is goed in geheimen bewaren en weet iedereen tot nu toe op verschillende gedachten gezet, niemand durft met 100% zekerheid te zeggen wat het gaat worden, dit vind ik erg knap.

Ik zet zelf in op Diablo 3, dit omdat het me heel sterk lijkt dat je voor een andere titel die niemand verwacht zo'n hype probeert te maken (zo niet, dan ben ik in ieder geval verrast)

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LMD schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 06:58:
[...]

Het is een nieuwe game en hoogstwaarschijnlijk Diablo 3, aangezien ik niet verwacht dat Blizzard hun hele oude games nieuw leven gaat inblazen, maar goed, je weet maar nooit :]
er zijn zat mensen die je daarop vies zouden nakijken, lost vikings en Blackthorne blijven goede games, overigens zou van bijde een sequel mogelijk zijn EN is er gehint "5th rune" naar een vikingen compas

eerlijk gezegt verwarcht ik nog een 6de rune die iets met blackthorne te maken heeft.
zo niet dan zijn die 5 titels eeerder vermeld waar het op WWI over gaat..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:14

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 18:58:
[...]

hij was niet nutteloos geweest als meneertje niet zonodig moest editen
offtopic:
next time use your quote button ;)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitroke
  • Laatst online: 20-05 16:36
De nieuwe splash is er, en de ogen lijken niet meer op lich king in elk geval. D3 is near! (I hope)

Er is ook een 6de rune bijgekomen en de andere 5 lichten nu op. De 6de is wel een smiley, gewoon om te laten zien dat ze al goed gelachen hebben met ons denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Ik heb helemaal niets gespeculeerd in deze thread, geen 1 reaktie gepost...
Maar nu weet ik het zeker, het word toch D3.

En die smilie is voor mij eerder een bevestiging :)

En Blizzard weet heus wel een mooi verhaal eromheen te maken hoor :)

[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 28-06-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
DJmulder, de boeken die geschreven zijn in het Diablo universum en ook het daadwerkelijke blizzard logo op de cover hebben, kunnen wellicht verhalen zijn die niet van Blizzard zelf komen, maar de universum kunnen ze niet aanpassen.

Als je dan een rustig kijkt hoe dit universum in elkaar steekt, dan zou je kunnen weten dat Sanctuary bijvoorbeeld een wereld is, geschapen door demonen en engelen die zich los hadden getrokken van de Hemel en de Hel. De worldstone moest het uit het zicht houden van beide plekken, maar die is nu stuk. De soulstones waarin de zielen van de 3 prime evils (zegt overigens ook al genoeg, 3 prime evils, dus er is nog genoeg evil die iedeeen kunnen hebben om de 3 weer terug te krijgen) waren items van sanctuary om deze prime evils onder controle te houden. Dat deze stuk gemaakt zijn waardoor ze 'dood' zijn op Sanctuary, maakt nog niet dat ze per definitie helemaal ophouden te bestaan. Het is en blijft fantasy. Daarnaast zijn er nog altijd Lilith en Inarius (de oprichters van Sanctuary) om puinzooi te maken.

De stelling dat het spel niet voor Diablo 1 zou kunnen spelen omdat Tristram niet eerder geteisterd werd, betekent nog niet dat Diablo opeens uit het niets ontstaan is en Tristram maar gelijk is gaan lastig vallen. Dingen die in een ver verleden gebeurd zijn kunnen zijn vergeten, of voor te ongeloofwaardig worden genomen.

Als je zo halsstarrig wilt zijn, dan vraag ik me af wat je uberhaupt in een fantasy game zoekt. Er zijn in iede geval meer dan genoeg mogelijkheden voor Blizzard om met Diablo door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
hmm de streaming van wwi werkt met een of andere octoshape plugin.. dat vind ik dat weer een beetje jammer. op internet zijn de laatste tijd zo veel manieren van streaming met normale plugins (flash, silverlight) of gewone asx/quicktime streams. waarom zo'n inheemse plugin gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Grappig om te zien dat zelfs een slim opgezette multi interpretabele marketing campagne leidt tot fanboi taferelen...bij Blizz hebben ze ook gelachen in elk geval (de smiley rune).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
Hmm...D3 stijgt bij de bookmakers...

http://www.worldofwar.net/n/415034/were-here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Zou heel goed Diablo kunnen zijn, maar ook een soort helm ofzo wat wijst op Lich King.

edit: heb het over de nieuwste splash

[ Voor 73% gewijzigd door hershel op 28-06-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
hoe hij een 3 ziet in die hand van diablo zie ik niet echt in.

voor de rest spullen van alle games dus OOK diablo.

ik zie hier geen nieuw bewijs ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:39:
[...]

hoe hij een 3 ziet in die hand van diablo zie ik niet echt in.

voor de rest spullen van alle games dus OOK diablo.

ik zie hier geen nieuw bewijs ofzo
diabloii.net schijnt inside informatie te hebben dat het Diablo 3 is. Verder zijn er tal van aanwijzingen richting Diablo 3. Mocht je ze allemaal willen weten ben je wel even zoet op de volgende pagina:

http://www.diabloii.net/wiki/Diablo_3_Rumors
:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Diablo notebook uit de goodie bag ziet er echt stoer uit.
Overigens vond ik het Gamespy artikel over de speculatie ook interessant, omdat ze daar even kort praten over de mogelijkheid dat als de game inderdaad D3 is, hij wellicht gratis kan worden en met microtransacties zal werken. Dat vind ik zeer interessant... het zou naast Battlefield, de eerste echte grote (edit: Westerse) franchise worden die van deze betaalvorm gebruik zou maken, en ik denk dat het misschien nog kan werken ook (bijv dat je runes kan vinden ingame, maar ze ook kan kopen als je wilt, wat aantrekkelijk is voor sommige mensen... en als je het alleen bij gems&runes e.d. laat, en niet de unique items enzo, is er toch nog een drang om de game veel te spelen... lijkt me ideaal voor Blizzard). Wat vinden jullie hiervan?

Anyway ik heb de live-stream al klaar staan voor de opening... ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:00:
ik heb hem net ook aangezet.

de site begint al langzamer te reageren dus wees er snel bij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-09 14:56

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik krijg die zooi niet aan de gang. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

TweakJerommeke schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:19:
[...]
Ik krijg die zooi niet aan de gang. :(
Ik ook niet in Firefox maar in IE doet ie het wel. Vaag spul.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens vond ik het Gamespy artikel over de speculatie ook interessant, omdat ze daar even kort praten over de mogelijkheid dat als de game inderdaad D3 is, hij wellicht gratis kan worden en met microtransacties zal werken.
Anyway, my theory is similar to Sluggo's: Diablo 3 will mark Blizzard's foray into the emerging "free-to-play" market. Actually, let me rephrase that: it'll mark the company's effort to redefine the service system and commerce model they helped propagate with Battle.net. It's hard to see Blizzard not selling boxed copies of Diablo 3 at retail, but it would sure be interesting to see what would happen if they went in this direction. Would they adopt a microtransaction model? If so, how would fans react? Conversely, would fans be disappointed if it ends up being business as usual, i.e., buy some software at retail, and log into Battle.net to play for free? How would these sorts of scenarios affect the way Blizzard will design the game?
Bron: http://pc.gamespy.com/articles/885/885023p2.html

Dit is wel heel erg speculeren, maar het is een mogelijkheid natuurlijk. Al weet ik niet of ik zo gek ben van dit systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Nvidiot schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:19:
[...]

Wat is de URL van die stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.blizzard.com/wwi08/streams.xml

Je moet wel even de Octoshope player installen, kwestie van 3 seconden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Thanks. Nog 20 minuutjes wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Nvidiot schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:19:
[...]

Hier doet ie het nu ook met IE en WMP11 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat het wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
dahakon schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 10:10:
DJmulder, de boeken die geschreven zijn in het Diablo universum en ook het daadwerkelijke blizzard logo op de cover hebben, kunnen wellicht verhalen zijn die niet van Blizzard zelf komen, maar de universum kunnen ze niet aanpassen.

Als je dan een rustig kijkt hoe dit universum in elkaar steekt, dan zou je kunnen weten dat Sanctuary bijvoorbeeld een wereld is, geschapen door demonen en engelen die zich los hadden getrokken van de Hemel en de Hel. De worldstone moest het uit het zicht houden van beide plekken, maar die is nu stuk. De soulstones waarin de zielen van de 3 prime evils (zegt overigens ook al genoeg, 3 prime evils, dus er is nog genoeg evil die iedeeen kunnen hebben om de 3 weer terug te krijgen) waren items van sanctuary om deze prime evils onder controle te houden. Dat deze stuk gemaakt zijn waardoor ze 'dood' zijn op Sanctuary, maakt nog niet dat ze per definitie helemaal ophouden te bestaan. Het is en blijft fantasy. Daarnaast zijn er nog altijd Lilith en Inarius (de oprichters van Sanctuary) om puinzooi te maken.

De stelling dat het spel niet voor Diablo 1 zou kunnen spelen omdat Tristram niet eerder geteisterd werd, betekent nog niet dat Diablo opeens uit het niets ontstaan is en Tristram maar gelijk is gaan lastig vallen. Dingen die in een ver verleden gebeurd zijn kunnen zijn vergeten, of voor te ongeloofwaardig worden genomen.

Als je zo halsstarrig wilt zijn, dan vraag ik me af wat je uberhaupt in een fantasy game zoekt. Er zijn in iede geval meer dan genoeg mogelijkheden voor Blizzard om met Diablo door te gaan.
Lilith is geen oprichtster, eerder de moeder van Andariel...de papa was memphi volgens de novel. Inarius was diegene die Sanctuary geschapen heeft. De raad (waarin Tyrael zat) heeft het na beraad alsnog goedgekeurd, om te kijken wat er uit dit "experiment" zou komen. Memphisto heeft bij de raad een pact gesloten, hij zou zich niet vertonen in Sanctuary, als hij Inarius mee mocht nemen naar de hell.

Maar goed, laatste splashscreen met smiley rune is natuurlijk weer koren op de molen. We gaan het zien. En mensen die zeggen dat ze inside information hebben: diabloII.net had dat bij de vorige WWI ook al, en toen kwam SC2, dus ze zaten er best naast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWARQ
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-09 07:27
Ik volg dit topic op mn werk momenteel maar de toegang tot de meeste andere sites is geblokkeerd. Dus live-reports van de streaming zijn van harte welkom :), vast bedankt mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik blijf bij mijn rickroll theorie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Ok, 5 zeals die oplichten en er verschijnt iemand... Waar heb ik dat eerder gezien??? ;)

En in de hoek rechts onder zie je duidelijk een deel van een hoorn volgens mij...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat het aub Diablo III zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Op MMO-champion.com
"Diablo 3 Confirmed, a bug in the teleprompter at the event "leaked the info", stream available in 15 minutes"

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 16:11
Op MMO-champion staat nu met een grote kop:

"Diablo 3 Confirmed, a bug in the teleprompter at the event "leaked the info", stream available in 5 minutes".

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind de rechteronderhoek iig verdacht veel Hoorn achtige vormen aannemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Nou eens kijken of ik toch een nieuwe mac moet gaan aanschaffen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:24:
[...]

http://eu.blizzard.com/wwi08/streams.xml

Je moet wel even de Octoshope player installen, kwestie van 3 seconden ;)
Tof die stream als je in België wilt volgen... bye bye limiet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hahaha LOL moet je op diabloii.net kijken.. erg grappig die dark wanderer. :D

[ Voor 3% gewijzigd door TweakJerommeke op 28-06-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Stream begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
yep en plots niet meer :) staat op lage kwaliteit bij mij

NEEEEEE...max luisteraars bereikt... ik lig eruit!! 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Blackminister op 28-06-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Hij is weer even weg, je zag alleen wat publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle diablo sites zijn bijna onbereikbaar door de traffic :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm bij mij niks.. nog steeds het achtergrond scherm van de WWI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:46:
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Alle diablo sites zijn bijna onbereikbaar door de traffic :/
Ja, daarom gillen ook al die sites zo hard dat ze inside info hebben, it's all about the hits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol stream loopt helemaal vast? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same, en natuurlijk de melding dat het live streamen om 11:45 begint, hoewel het in ieder geval hier al 11:49 is.
Bah, ik had er zó graag heen willen gaan. Eens een keer iets anders dan alles vanachter dat computerschermpje horen/lezen/zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Lekker dan. Je zou verwachten dat een bedrijf als Blizzard inmiddels wel snapt dat ze een flinke zooi servers in moeten zetten voor dit soort streams...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:49:
[...]

Same, en natuurlijk de melding dat het live streamen om 11:45 begint, hoewel het in ieder geval hier al 11:49 is.
is het niet altijd op grote events dat ze te laat beginnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:49:
[...]

is het niet altijd op grote events dat ze te laat beginnen? :)
Hehe, modieus te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal me idd niks verbazen als ze 20/30 minuten later beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh... al 7 min over tijd. Hier zit je dan voor te wachten. Ze hadden het gewoon in Bern moeten houden en de TV ploegen van het EK moeten gebruiken die nu toch niet meer nodig zijn (aangezien de finale in Wenen is) :p

Edit:
Ik voorspel een bericht op de stream pagina:
When will the stream start?
>>When it's done.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat de stream wel open staan, hoor ze vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw waarschuwinkje: ik las net dat sommige mensen het bericht krijgen: maximum number of users reached. Dus de stream niet uitzetten of je komt er waarschijnlijk niet meer in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:53:
Bleh... al 7 min over tijd. Hier zit je dan voor te wachten. Ze hadden het gewoon in Bern moeten houden en de TV ploegen van het EK moeten gebruiken die nu toch niet meer nodig zijn (aangezien de finale in Wenen is) :p

Edit:
Ik voorspel een bericht op de stream pagina:
When will the stream start?
>>When it's done.
Ik ben op zich al gigantisch blij dat ze het in Parijs doen! Dat is tenminste betaalbaar om als 17 jarig jochie heen te gaan. Jammer dat ik de kans niet gegrepen heb....bah, had ik ook weer wat cools te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
Ze zijn gewoon op tijd begonnen, alleen de stream laat het dus afweten..
http://www.wowinsider.com...ational-opening-ceremony/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:55:
Btw waarschuwinkje: ik las net dat sommige mensen het bericht krijgen: maximum number of users reached. Dus de stream niet uitzetten of je komt er waarschijnlijk niet meer in!
Ik stond op low quality en kreeg dat bericht.. terug geprobeerd op low en ging niet... Bij high quality direct binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn stream staaat nogsteeds dat ze moeten beginnen ... boring :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dit. Ik had idd wel verwacht dat Blizzard genoeg servers had om een stream up te houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die iets zien DMV stream , ik zie namelijk nog niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg om ongeveer 11:47 trouwens wel even snel een flits van de grote zaal, maar niets meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES UP! geen geluid trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begonnen :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ja ik heb weer beeld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, lijkt erop dat iemand vergeten is op een knopje te drukken 'start webstream', waarschijnlijk staat die gast zelf ook naar de opening te kijken en heeft hij het pas door als die afgelopen is :p.

Edit: ik zie nog niks... alleen invitational achtergrond

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
Geen geluid verdomme...
edit: Nu wel!

[ Voor 24% gewijzigd door hershel op 28-06-2008 12:06 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.